Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz dagadtmadar #41829. hozzászólásáraAz antiszlip működési elve az hogy a munkagép súlyának egy részét átterheli a traktorra, így növeli a hátsó kerekek terhelését, mintha még pótsúlyt raknál rá. Ezt úgy csinálja hogy ki akarja emelni az ekét, de nem emeli ki, csak ráemel, a beállításától függ, hogy mennyire. Ha ráállsz egy szobamérlegre és meg akarsz emelni egy nagy terhet, akkor a teher még nem emelkedik el, de a mérleg többet mutat, mint a te saját tömeged.
A konkrét beállítását mér elkezdte leírni a kolléga, n abba nem megyek bele.
Válasz tnorbi371 #41822. hozzászólásáraA maximális fordulatot 2200at a rugóval az anyagot 22 csavarral befelé dusitod a gázkar ütköcsavarja is maxfordúlatot álitja de ha nagyon kicsavarod a fordulat felmehet 2500,2600ra is.
Válasz dagadtmadar #41829. hozzászólásáraRégen volt..... Még iskolában volt szerencsém vele foglalkozni, valamikor 89-ben.
Alapjáraton járó motornál bekapcsolod az antislipet, ami a főmunkahenger karját emelési állásba teszi. Ekkor a forgatógombot addig kell befelé tekerni, hogy az ekét picit megemelje. Az ekét az antislip karjának a legalsó, leeresztés állásával teszed le a földre, ha a kart elengeded bekapcsolt állásban marad. Gázadásra a szivattyú a hidroakku felé termel nyomást, ami kissé tartja az ekét, ráterhelve a súlyát a traktor hátsó kerekeire.
Én így emlékszem rá, ha valaki másképp tudja, majd kijavít
Válasz tnorbi371 #41827. hozzászólásáraUgyan már, mit állítana! Látsz valamit amihez csatlakozik? Nem! Az egy sima "szuszogó" nincs is mindegyiken.
Ne vedd bántásnak, de fogalmad nincs az egészről, de azt tudod hogy nem jó és állítgatni akarod. Persze nem érthet mindenki mindenhez, olyan ember nincs, de akkor nem kell matatni. Leírtam a lényeget, de ha gondolod írj egy privát üzenetet, nemtudom látszik-e a címem.
Válasz Jakabjóska #41815. hozzászólásáraEgy kis segítséget kérnék...
Olvasgatom itt a könyvet h az Antiszlip (tapadási súly növelő rendszer) hogyan is működik, meg hogyan is kellene használni... de én ezt nem látom át
El tudnád ezt nekem magyarázni h meg is értsem és alkalmazni is tudjam...
Heló! Olyan kérdésem lenne hogy van egy ismerősömnek egy 1025 és olyan gondja van a trakikba, hogy rosszul veszi a fordulatot és nagyon füstöl. Turbó ki lett cserélve és mindig ugyanaz. Akkor adagoló lehet?
Válasz Szabolcsi #41820. hozzászólásáraNem az is, hanem az szabályozza a fordulatot, attól függően hogy mennyire feszíted meg. Írtam is hogy mivel tudja állítani!
Válasz Tomszi #41818. hozzászólására Igazábol nem azt hogy füstüljön,ellenkezöleg. Csak annyit hogy a 3 fejes ekét huzza füst nélkül,vagy kis füstel. amugy az erejével még meg vagyok elégedve! Annyi hogy ha gázt nem adok gyujtáskor,vagy is nem nyomok a pedálon,akkor kicsit tovább kell öninditozni. Ha pedig adok akkor egyböl röffen! Meleg motornál gondolom!
Válasz tnorbi371 #41809. hozzászólásáraHa nincs próbapadod akkor nem kellenek a beállítási értékek se, úgyse tudsz vele mit kezdeni.
Felteszem 41817-be betett ábrán a 20, 22-es tételről beszélsz , aminek az elnevezései se sokat mondanak, hozzáértő emberke szerkesztette vagy fordította
Esküszöm ennyi rossz adagoló az országba nincs, ahányszor itt előkerül a téma
Mit akarsz vele csinálni? Majd én megmondom, füstöljön meg pörögjön eltaláltam?
A 22-től ad több anyagot, többet pörögni meg a gázkar ütközőcsavarjának állításától fog, ez nincs az ábrán.
Válasz dagadtmadar #41813. hozzászólásáraA fülkét azért ne vedd le. Elvileg ki lehet venni mindent alóla, csak kissé kacifántos. Engem leginkább a szivattyút és a szabályzót összekötő cső és a két rudazat érdekelne. szabályzótömb van itthon 4 db.
Válasz csoppika #41808. hozzászólásáraMég szép, nyílvén jobb mint a mostani új alkatrészek.
Nekem még nem kellett szétborítani a 820-ast úgyhogy biztosat nem tudok mondani. Viszont kutakodtam egy kicsit a neten, meg a két gép szervíz könyveiben. arra jutottam, hogy megegyeznek. Igen a difi az különbözik de ha az azt rögzítő csavarok furatai egyeznek az ötvenes tányérkeréken, akkor szerintem megnyerted.
Sajnos ez csak elmélet, én csak alkalmi szerelő vagyok. jó volna ha valaki gyakorlottabb megerősitné vagy cáfolná.
Válasz Jakabjóska #41812. hozzászólásáraRendben, még nem tudom mi lesz a sorsa...
Ha nem lesz helye akkor elsőnek téged értesítelek...
Már csak a tömb van bent a gépben, meg 2 tengely, de hogy azok hogyan és mikor fognak kijönni azt meg nem tudom mondani, mert úgy látom fülkelevételes lenne a dolog...
Válasz rigás #41807. hozzászólásáraÚgy volt alátettem egy rámás dobozt, de mire sikerült levennem és nyúltam volna a dobozért az gondolt egyet és ugrott egy fejest vagy hasast nem tudom pontosan de a földre esett...
Nos elég volt szétszedni a mozgató tengelyt fene se gondolta h egy csőstift van bele ütve...
lecsiszoltam a hegesztést h hátha, de nem aztán lepattant egy festékdarab és akkor láttam meg h ott egy csőstift...
Sajnos az öntvény elég gyenge volt így mikor megütöttem egy 3-as csavarral a stiftet az öntvény sarka abban a pillanatban el is pattant, így nem csak O gyűrűt kellett vennem hanem öntvénypálcával meg kellett hegesztetni...
Összeraktam egyszerűen ment nem csöpög az olaj működik minden :D
Erő/*helyzet szabályzónak a rudazatait bányásztam ki még...
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat segítséget! :)
Üdw! Az Mtz 820 as adagoló beálitási értékét tudja valaki? a két kis csavarrol lenne szó.. a felsö az a fordulatot,az alap fordulatot,az also pedig a töltést állitja? Ha van valakinek esetleg rajz,táblázat,vagy hasonló.. Kösz elöre is!!
Srácok!
A régi 50-es tányér-kúpkerék beépíthető a 80-as hátuljába? A differenciálmű különbözik, ugye? Tányér-kúpkerékből van keveset futott bontottam(50-es), lehet jobb, mint a kínai új
Válasz dagadtmadar #41806. hozzászólásáraNem tudom én leeresztettem az olajat mikor csináltam, és amúgy is szét volt dobva az egész hidraulika így nem helyben hanem asztalon szedtem szét az antislippet.
elvileg 1-2 decinél nem kellene többnek kifolyni.
magam úgy szoktam, hogy teszek valami edényt alá így nem lesz tiszta mocsok minden.
Tipp: Aláteszel egy félbevágott olajos kannát, meglazítod a csavarokat megütögeted a fedelet, hogy eleressze tömítés látni fogod hogy nyomás alatt van e vagy csak csöpög ha tele lenne az edényed csavarokat vissza edényt kiürítni, és így tovább amíg folyik az olaj.
Válasz a2457 #41804. hozzászólásáraTúl gyanús volt h csak a 3 pontnak az ága vergődik és csak akkor ha terhelés van rajta...
Kezdtem a szűrő takarítással, majd a kúpos szelep kitakarítással.
Összeraktam és próba.. megfogtam a nyomó ágnak a csövét és ugyan úgy nyomás volt rajta...
Csak akkor szűnt meg a szivattyú dolgozása ha a helyzet/erő szabályzó karját előre nyomtam ugyebár letette az ekét és nem sírt tovább a szivattyú, de ahogy hátrahúztam semleges állásba elkezdett visítani a szivattyú, a motor még hideg volt, de a hidraulika tartály már langyos volt, kb 5 perc alapjárat.
Ekkor jött a döntés h az antiszlip marad mert az működik és azt már tényleg nem nagy munka lekötni.
Mai nap elment a csövek kiszerelésével a cső készítéssel és felszerelésével.
Sikerült kipróbálni semmi hangja nincs pedig rendesen megmozgattam a 3 pontot... a motor már 50 fokos volt a hidraulika szivattyú még hideg volt.
Igazából az helyzet/erő szabályzót én semmire nem használom és nem is használtam
Válasz dagadtmadar #41803. hozzászólásáraörülök hogy megoldódott, lehetett volna annyi eszem hogy rákérdek mi van még tömbbön kívül a hidraulika körben..
nagyon kevés olyan gépet láttam amiben nem csak szivattyú->tömb->munkahenger van.
szerencsére nem rám hallgattál s nem cseréltél tömbböt.
Válasz Jakabjóska #41802. hozzászólásáraEgyenlőre marad az ülés alatt a szabályzó, majd kiszerelem és átnézem h mi lehet a baja... aztán tovább nem tudom... Jelenleg levakoltam mindent h a por ne menjen bele...
Válasz dagadtmadar #41800. hozzászólásáraMégis csak van pár fotó :D
Így oldottam meg a vékony cső visszavezetését
emelő ág bekötése
Leeresztő ág
Az erő/helyzet szabályzó vakdugózása
Munkahenger bekötve :D
Válasz rigás #41798. hozzászólásáraÜdv! megértettem amit írtatok és nagyon köszönöm a hozzászólásokat...
Fotót már nem tudtam készíteni, de holnap csinálok párat Sikerült a helyzet/erő szabályozót megkerülni és az antislip is működik. A vékony csőnek a bekötését is megoldottam úgy néz ki minden úgy működik ahogy elgondoltam h működnie kellene :D
Holnap antislip szétkapás, újítás, mosás burkolat felrakás és remélem hosszú ideig nem kell bontani...
Válasz dagadtmadar #41791. hozzászólásáraElvileg a négy csavar igen, óvatosan vedd le mert úgy emlékszem szétpattoghatnak a dolgok.
Pontosan nem emlékszem mert 3 éve szereltem utoljára ezt a csoda technikát.
Nem tudom a tied milyen mert ebből is több-de legalább kéttő-féle van amik csak külsőre hasonlítanak nagyjából egymásra. van egy alacsony fedelű ebben a kapcsolókar tengelye nem nyúlik át a másik oldalra, és van egy magasabb fedelű ennél a tengelynél a másik oldalt is van furat. Nyilván azért, hogy mindkét oldalt taknyolhasson!
Ja meg majd vágnod kell egy fedél tömítést. :D
Válasz ATIS78 #41793. hozzászólásáraAzt valóban pillanatok alatt, de előtte hosszasan kell ecsetelnem, h. milyen vagy, h. eddig még nem jöttél rá magadtól !!!!!!!!!!!!!! Na az viszont sok időbe fog kerülni Léptem. Csőőőő !
Válasz ATIS78 #41788. hozzászólásáraTe meg ilyen messzire is visszaolvasol? Ott az egyik kolléga már igen közel járt a megoldáshoz, sőt szinte el is mondta a lényeget,csak a végkövetkeztetés nem volt meg. Ma már késő van, de ha legközelebb hamarabb jössz, elmondom. Meglátod, h. milyen egyszerű, és logikus a megoldás.
Válasz rigás #41789. hozzászólásáranem kötöm ki a az antiszlippet
Az O gyűrűt hogy tudom cserélni?
leveszem az elejéről a 4 csavart és értelemszerűen adni fogja magát, vagy van valami mókássága?
A nyomó ágban lévő szűrőn el lehet gondolkodni mert meg lehetne csinálni flexibilis csövezésűre....
Válasz dagadtmadar #41784. hozzászólásáraAkkor ki ne kösd, ha másra nem rögzítésre kitűnően tudod használni. vonulás közben nem kell mindig nézni nem e eresztett vissza a függesztés, de munka közben is hasznos dolog ha bármely állásban tudsz rögzíteni egy függesztet eszközt.
Azt a csepegést meg lehet megúszod néhány ó gyűrűből, nekem legalábbis elég volt azokat cserélni.
Válasz dagadtmadar #41781. hozzászólásáraIgazi megoldás egy nyomóági szűrő lenne,mert a koszos nagynyomású olaj okozza a legnagyobb kopást.
A gyári orosz visszafolyóági szűrő /ami mosható/nem tudja megfogni a szennyeződéseket,mert kb:60-70 mikron nagyság feletti szennyeződéseket akassza meg ami bőven elég a kúpos szelep megakasztásához,én az újabb típusú papir szűrőt szerkesztettem bele,az viszonylag jobban szűr,és a kúpos szelephez erősebb rúgót raktam 2 éve nem volt vele baj.
Az antislip karjánál o gyürű van csak azt elég cserélni.
Válasz dagadtmadar #41781. hozzászólásáraIgazi megoldás egy nyomóági szűrő lenne,mert a koszos nagynyomású olaj okozza a legnagyobb kopást.
A gyári orosz visszafolyóági szűrő /ami mosható/nem tudja megfogni a szennyeződéseket,mert kb:60-70 mikron nagyság feletti szennyeződéseket akassza meg ami bőven elég a kúpos szelep megakasztásához,én az újabb típusú papir szűrőt szerkesztettem bele,az viszonylag jobban szűr,és a kúpos szelephez erősebb rúgót raktam 2 éve nem volt vele baj.
Az antislip karjánál o gyürű van csak azt elég cserélni.
Amit ma csináltan New Holland ls 160-as csúszókormányzásút Abban is a nyomó ágban van egy elég termetes papír szűrő előtte nyomás mérő és olaj hőmérő gomba, ha koszos a szűrő sípol villog minden leli.
90779 hozzászólás
Válasz dagadtmadar #41829. hozzászólásáraAz antiszlip működési elve az hogy a munkagép súlyának egy részét átterheli a traktorra, így növeli a hátsó kerekek terhelését, mintha még pótsúlyt raknál rá. Ezt úgy csinálja hogy ki akarja emelni az ekét, de nem emeli ki, csak ráemel, a beállításától függ, hogy mennyire. Ha ráállsz egy szobamérlegre és meg akarsz emelni egy nagy terhet, akkor a teher még nem emelkedik el, de a mérleg többet mutat, mint a te saját tömeged.
A konkrét beállítását mér elkezdte leírni a kolléga, n abba nem megyek bele.
Válasz tnorbi371 #41827. hozzászólásáraNa ne !
Válasz tnorbi371 #41822. hozzászólásáraA maximális fordulatot 2200at a rugóval az anyagot 22 csavarral befelé dusitod a gázkar ütköcsavarja is maxfordúlatot álitja de ha nagyon kicsavarod a fordulat felmehet 2500,2600ra is.
Válasz dagadtmadar #41829. hozzászólásáraRégen volt..... Még iskolában volt szerencsém vele foglalkozni, valamikor 89-ben.
Alapjáraton járó motornál bekapcsolod az antislipet, ami a főmunkahenger karját emelési állásba teszi. Ekkor a forgatógombot addig kell befelé tekerni, hogy az ekét picit megemelje. Az ekét az antislip karjának a legalsó, leeresztés állásával teszed le a földre, ha a kart elengeded bekapcsolt állásban marad. Gázadásra a szivattyú a hidroakku felé termel nyomást, ami kissé tartja az ekét, ráterhelve a súlyát a traktor hátsó kerekeire.
Én így emlékszem rá, ha valaki másképp tudja, majd kijavít
Válasz tnorbi371 #41827. hozzászólásáraUgyan már, mit állítana! Látsz valamit amihez csatlakozik? Nem! Az egy sima "szuszogó" nincs is mindegyiken.
Ne vedd bántásnak, de fogalmad nincs az egészről, de azt tudod hogy nem jó és állítgatni akarod. Persze nem érthet mindenki mindenhez, olyan ember nincs, de akkor nem kell matatni. Leírtam a lényeget, de ha gondolod írj egy privát üzenetet, nemtudom látszik-e a címem.
Válasz Jakabjóska #41815. hozzászólásáraEgy kis segítséget kérnék...
Olvasgatom itt a könyvet h az Antiszlip (tapadási súly növelő rendszer) hogyan is működik, meg hogyan is kellene használni... de én ezt nem látom át
El tudnád ezt nekem magyarázni h meg is értsem és alkalmazni is tudjam...
Heló! Olyan kérdésem lenne hogy van egy ismerősömnek egy 1025 és olyan gondja van a trakikba, hogy rosszul veszi a fordulatot és nagyon füstöl. Turbó ki lett cserélve és mindig ugyanaz. Akkor adagoló lehet?
Válasz Szabolcsi #41825. hozzászólására Ja még annyit hogy a 17 essel jelölt a rajzon,,hörgöszelep csavar az is állit valamit?
Köszi a válaszokat!!
Válasz tnorbi371 #41821. hozzászólásáraKopik az adagolód az inditótöltés majdnem a kétszerese a teljesgáznak ezért kell padlózni inditáskor is .
Válasz tnorbi371 #41821. hozzászólásáraGázzal kell indítani sima szívódízeleket teljes töltéssel, anno ezt így tanították, nekem legalábbis.
Válasz Szabolcsi #41820. hozzászólásáraNem az is, hanem az szabályozza a fordulatot, attól függően hogy mennyire feszíted meg. Írtam is hogy mivel tudja állítani!
Válasz Szabolcsi #41820. hozzászólására hogy érted h leszabályozza? a felsö csavar állitja azt?
Válasz Tomszi #41818. hozzászólására Igazábol nem azt hogy füstüljön,ellenkezöleg. Csak annyit hogy a 3 fejes ekét huzza füst nélkül,vagy kis füstel. amugy az erejével még meg vagyok elégedve! Annyi hogy ha gázt nem adok gyujtáskor,vagy is nem nyomok a pedálon,akkor kicsit tovább kell öninditozni. Ha pedig adok akkor egyböl röffen! Meleg motornál gondolom!
Válasz Tomszi #41818. hozzászólásáraA 12 rugó is a fordulatot szabályozza pontosabban leszabályozza .
1025-ösnek lehet állítani a váltó olajnyomáson? Ha igen, hol?
Válasz tnorbi371 #41809. hozzászólásáraHa nincs próbapadod akkor nem kellenek a beállítási értékek se, úgyse tudsz vele mit kezdeni.
Felteszem 41817-be betett ábrán a 20, 22-es tételről beszélsz , aminek az elnevezései se sokat mondanak, hozzáértő emberke szerkesztette vagy fordította
Esküszöm ennyi rossz adagoló az országba nincs, ahányszor itt előkerül a téma
Mit akarsz vele csinálni? Majd én megmondom, füstöljön meg pörögjön eltaláltam?
A 22-től ad több anyagot, többet pörögni meg a gázkar ütközőcsavarjának állításától fog, ez nincs az ábrán.
Válasz tnorbi371 #41809. hozzászólására
Válasz csoppika #41808. hozzászólásáraA cikkszámában csak egy "B" betű a különbség.
Válasz dagadtmadar #41813. hozzászólásáraA fülkét azért ne vedd le. Elvileg ki lehet venni mindent alóla, csak kissé kacifántos. Engem leginkább a szivattyút és a szabályzót összekötő cső és a két rudazat érdekelne. szabályzótömb van itthon 4 db.
Válasz csoppika #41808. hozzászólásáraMég szép, nyílvén jobb mint a mostani új alkatrészek.
Nekem még nem kellett szétborítani a 820-ast úgyhogy biztosat nem tudok mondani. Viszont kutakodtam egy kicsit a neten, meg a két gép szervíz könyveiben. arra jutottam, hogy megegyeznek. Igen a difi az különbözik de ha az azt rögzítő csavarok furatai egyeznek az ötvenes tányérkeréken, akkor szerintem megnyerted.
Sajnos ez csak elmélet, én csak alkalmi szerelő vagyok. jó volna ha valaki gyakorlottabb megerősitné vagy cáfolná.
Válasz Jakabjóska #41812. hozzászólásáraRendben, még nem tudom mi lesz a sorsa...
Ha nem lesz helye akkor elsőnek téged értesítelek...
Már csak a tömb van bent a gépben, meg 2 tengely, de hogy azok hogyan és mikor fognak kijönni azt meg nem tudom mondani, mert úgy látom fülkelevételes lenne a dolog...
Válasz dagadtmadar #41810. hozzászólásáraHa a kiszerelt alkatrészeknek nem találnál helyet, akkor keress meg.
Válasz rigás #41798. hozzászólásáraNe kérj bocsánatot nincs miért!!!
Válasz rigás #41807. hozzászólásáraÚgy volt alátettem egy rámás dobozt, de mire sikerült levennem és nyúltam volna a dobozért az gondolt egyet és ugrott egy fejest vagy hasast nem tudom pontosan de a földre esett...
Nos elég volt szétszedni a mozgató tengelyt fene se gondolta h egy csőstift van bele ütve...
lecsiszoltam a hegesztést h hátha, de nem aztán lepattant egy festékdarab és akkor láttam meg h ott egy csőstift...
Sajnos az öntvény elég gyenge volt így mikor megütöttem egy 3-as csavarral a stiftet az öntvény sarka abban a pillanatban el is pattant, így nem csak O gyűrűt kellett vennem hanem öntvénypálcával meg kellett hegesztetni...
Összeraktam egyszerűen ment nem csöpög az olaj működik minden :D
Erő/*helyzet szabályzónak a rudazatait bányásztam ki még...
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat segítséget! :)
Üdw! Az Mtz 820 as adagoló beálitási értékét tudja valaki? a két kis csavarrol lenne szó.. a felsö az a fordulatot,az alap fordulatot,az also pedig a töltést állitja? Ha van valakinek esetleg rajz,táblázat,vagy hasonló.. Kösz elöre is!!
Srácok!
A régi 50-es tányér-kúpkerék beépíthető a 80-as hátuljába? A differenciálmű különbözik, ugye? Tányér-kúpkerékből van keveset futott bontottam(50-es), lehet jobb, mint a kínai új
Válasz dagadtmadar #41806. hozzászólásáraNem tudom én leeresztettem az olajat mikor csináltam, és amúgy is szét volt dobva az egész hidraulika így nem helyben hanem asztalon szedtem szét az antislippet.
elvileg 1-2 decinél nem kellene többnek kifolyni.
magam úgy szoktam, hogy teszek valami edényt alá így nem lesz tiszta mocsok minden.
Tipp: Aláteszel egy félbevágott olajos kannát, meglazítod a csavarokat megütögeted a fedelet, hogy eleressze tömítés látni fogod hogy nyomás alatt van e vagy csak csöpög ha tele lenne az edényed csavarokat vissza edényt kiürítni, és így tovább amíg folyik az olaj.
Válasz rigás #41799. hozzászólásáraEszembe jutott egy kérdés ha leveszem az antiszlip fedelét ahol a kar van. Mennyi olaj fog elfolyni?
Válasz a2457 #41804. hozzászólásáraTúl gyanús volt h csak a 3 pontnak az ága vergődik és csak akkor ha terhelés van rajta...
Kezdtem a szűrő takarítással, majd a kúpos szelep kitakarítással.
Összeraktam és próba.. megfogtam a nyomó ágnak a csövét és ugyan úgy nyomás volt rajta...
Csak akkor szűnt meg a szivattyú dolgozása ha a helyzet/erő szabályzó karját előre nyomtam ugyebár letette az ekét és nem sírt tovább a szivattyú, de ahogy hátrahúztam semleges állásba elkezdett visítani a szivattyú, a motor még hideg volt, de a hidraulika tartály már langyos volt, kb 5 perc alapjárat.
Ekkor jött a döntés h az antiszlip marad mert az működik és azt már tényleg nem nagy munka lekötni.
Mai nap elment a csövek kiszerelésével a cső készítéssel és felszerelésével.
Sikerült kipróbálni semmi hangja nincs pedig rendesen megmozgattam a 3 pontot... a motor már 50 fokos volt a hidraulika szivattyú még hideg volt.
Igazából az helyzet/erő szabályzót én semmire nem használom és nem is használtam
Válasz dagadtmadar #41803. hozzászólásáraörülök hogy megoldódott, lehetett volna annyi eszem hogy rákérdek mi van még tömbbön kívül a hidraulika körben..
nagyon kevés olyan gépet láttam amiben nem csak szivattyú->tömb->munkahenger van.
szerencsére nem rám hallgattál s nem cseréltél tömbböt.
Válasz Jakabjóska #41802. hozzászólásáraEgyenlőre marad az ülés alatt a szabályzó, majd kiszerelem és átnézem h mi lehet a baja... aztán tovább nem tudom... Jelenleg levakoltam mindent h a por ne menjen bele...
Válasz dagadtmadar #41801. hozzászólásáraA szabályzóval és a csöveivel+ rudazattal mi a terved?
Válasz dagadtmadar #41800. hozzászólásáraMégis csak van pár fotó :D
Így oldottam meg a vékony cső visszavezetését
emelő ág bekötése
Leeresztő ág
Az erő/helyzet szabályzó vakdugózása
Munkahenger bekötve :D
Válasz rigás #41798. hozzászólásáraÜdv! megértettem amit írtatok és nagyon köszönöm a hozzászólásokat...
Fotót már nem tudtam készíteni, de holnap csinálok párat Sikerült a helyzet/erő szabályozót megkerülni és az antislip is működik. A vékony csőnek a bekötését is megoldottam úgy néz ki minden úgy működik ahogy elgondoltam h működnie kellene :D
Holnap antislip szétkapás, újítás, mosás burkolat felrakás és remélem hosszú ideig nem kell bontani...
Válasz dagadtmadar #41791. hozzászólásáraElvileg a négy csavar igen, óvatosan vedd le mert úgy emlékszem szétpattoghatnak a dolgok.
Pontosan nem emlékszem mert 3 éve szereltem utoljára ezt a csoda technikát.
Nem tudom a tied milyen mert ebből is több-de legalább kéttő-féle van amik csak külsőre hasonlítanak nagyjából egymásra. van egy alacsony fedelű ebben a kapcsolókar tengelye nem nyúlik át a másik oldalra, és van egy magasabb fedelű ennél a tengelynél a másik oldalt is van furat. Nyilván azért, hogy mindkét oldalt taknyolhasson!
Ja meg majd vágnod kell egy fedél tömítést. :D
Válasz Maszek Zs #41797. hozzászólásáraJó-jó írtam, hogy bocsi , ha elbeszélünk egy más mellett a lényeg az Dagadtmadar értse mit akarunk mondani.
Válasz rigás #41782. hozzászólásáraMi egyről beszélünk csak másképpen
Válasz Richard. #41795. hozzászólásáracseréld le a tápszivattyút elkopott a tengelye...
megint az adagolò.a motorolajba került gàzolaj szappanoperàjàt is majd valaki legyenszìves dokumentàlni!
Válasz ATIS78 #41793. hozzászólásáraAzt valóban pillanatok alatt, de előtte hosszasan kell ecsetelnem, h. milyen vagy, h. eddig még nem jöttél rá magadtól !!!!!!!!!!!!!! Na az viszont sok időbe fog kerülni Léptem. Csőőőő !
Válasz Szeni #41792. hozzászólásáraha logikus és eccerű a mególdás akkor pillanatok alatt mondod a mególdást a miértet
Válasz ATIS78 #41788. hozzászólásáraTe meg ilyen messzire is visszaolvasol? Ott az egyik kolléga már igen közel járt a megoldáshoz, sőt szinte el is mondta a lényeget,csak a végkövetkeztetés nem volt meg. Ma már késő van, de ha legközelebb hamarabb jössz, elmondom. Meglátod, h. milyen egyszerű, és logikus a megoldás.
Válasz rigás #41789. hozzászólásáranem kötöm ki a az antiszlippet
Az O gyűrűt hogy tudom cserélni?
leveszem az elejéről a 4 csavart és értelemszerűen adni fogja magát, vagy van valami mókássága?
A nyomó ágban lévő szűrőn el lehet gondolkodni mert meg lehetne csinálni flexibilis csövezésűre....
Válasz ATIS78 #41788. hozzászólásáraszerintem ő sem, még mindig számolgatja amalacot, ami franciául uííí magyarul meg közbenső támasz!
Amúgy a muszka nem számolgatott azon annyit amikor megalkotta mint amit itt számoltak az utóbbi 48 órában.
Válasz dagadtmadar #41784. hozzászólásáraAkkor ki ne kösd, ha másra nem rögzítésre kitűnően tudod használni. vonulás közben nem kell mindig nézni nem e eresztett vissza a függesztés, de munka közben is hasznos dolog ha bármely állásban tudsz rögzíteni egy függesztet eszközt.
Azt a csepegést meg lehet megúszod néhány ó gyűrűből, nekem legalábbis elég volt azokat cserélni.
Válasz Szeni #41694. hozzászólásárana áruld mán el....
a minap megbeszéltük
laci 300-as de azért kíváncsi vagyok,még a végén nem tok aludni
Válasz dagadtmadar #41781. hozzászólásáraIgazi megoldás egy nyomóági szűrő lenne,mert a koszos nagynyomású olaj okozza a legnagyobb kopást.
A gyári orosz visszafolyóági szűrő /ami mosható/nem tudja megfogni a szennyeződéseket,mert kb:60-70 mikron nagyság feletti szennyeződéseket akassza meg ami bőven elég a kúpos szelep megakasztásához,én az újabb típusú papir szűrőt szerkesztettem bele,az viszonylag jobban szűr,és a kúpos szelephez erősebb rúgót raktam 2 éve nem volt vele baj.
Az antislip karjánál o gyürű van csak azt elég cserélni.
Válasz dagadtmadar #41781. hozzászólásáraIgazi megoldás egy nyomóági szűrő lenne,mert a koszos nagynyomású olaj okozza a legnagyobb kopást.
A gyári orosz visszafolyóági szűrő /ami mosható/nem tudja megfogni a szennyeződéseket,mert kb:60-70 mikron nagyság feletti szennyeződéseket akassza meg ami bőven elég a kúpos szelep megakasztásához,én az újabb típusú papir szűrőt szerkesztettem bele,az viszonylag jobban szűr,és a kúpos szelephez erősebb rúgót raktam 2 éve nem volt vele baj.
Az antislip karjánál o gyürű van csak azt elég cserélni.
Válasz dagadtmadar #41781. hozzászólásáraIván sok mindent hülyén csinál(t) meg azt nem győzöd kijavítani!
Amit ma csináltan New Holland ls 160-as csúszókormányzásút Abban is a nyomó ágban van egy elég termetes papír szűrő előtte nyomás mérő és olaj hőmérő gomba, ha koszos a szűrő sípol villog minden leli.