Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

90779 hozzászólás
Nincs profilkép
#41779 Tomszi
2015-12-08 21:54:24

Válasz dagadtmadar #41829. hozzászólásáraAz antiszlip működési elve az hogy a munkagép súlyának egy részét átterheli a traktorra, így növeli a hátsó kerekek terhelését, mintha még pótsúlyt raknál rá. Ezt úgy csinálja hogy ki akarja emelni az ekét, de nem emeli ki, csak ráemel, a beállításától függ, hogy mennyire. Ha ráállsz egy szobamérlegre és meg akarsz emelni egy nagy terhet, akkor a teher még nem emelkedik el, de a mérleg többet mutat, mint a te saját tömeged.
A konkrét beállítását mér elkezdte leírni a kolléga, n abba nem megyek bele.

Nincs profilkép
#41777 Szabolcsi
2015-12-08 21:49:01

Válasz tnorbi371 #41822. hozzászólásáraA maximális fordulatot 2200at a rugóval az anyagot 22 csavarral befelé dusitod a gázkar ütköcsavarja is maxfordúlatot álitja de ha nagyon kicsavarod a fordulat felmehet 2500,2600ra is.

#41776 Jakabjóska
2015-12-08 21:47:40

Válasz dagadtmadar #41829. hozzászólásáraRégen volt..... Még iskolában volt szerencsém vele foglalkozni, valamikor 89-ben.
Alapjáraton járó motornál bekapcsolod az antislipet, ami a főmunkahenger karját emelési állásba teszi. Ekkor a forgatógombot addig kell befelé tekerni, hogy az ekét picit megemelje. Az ekét az antislip karjának a legalsó, leeresztés állásával teszed le a földre, ha a kart elengeded bekapcsolt állásban marad. Gázadásra a szivattyú a hidroakku felé termel nyomást, ami kissé tartja az ekét, ráterhelve a súlyát a traktor hátsó kerekeire.

Én így emlékszem rá, ha valaki másképp tudja, majd kijavít

Nincs profilkép
#41775 Tomszi
2015-12-08 21:47:05

Válasz tnorbi371 #41827. hozzászólásáraUgyan már, mit állítana! Látsz valamit amihez csatlakozik? Nem! Az egy sima "szuszogó" nincs is mindegyiken.
Ne vedd bántásnak, de fogalmad nincs az egészről, de azt tudod hogy nem jó és állítgatni akarod. Persze nem érthet mindenki mindenhez, olyan ember nincs, de akkor nem kell matatni. Leírtam a lényeget, de ha gondolod írj egy privát üzenetet, nemtudom látszik-e a címem.

Nincs profilkép
#41774 dagadtmadar
2015-12-08 21:35:11

Válasz Jakabjóska #41815. hozzászólásáraEgy kis segítséget kérnék...
Olvasgatom itt a könyvet h az Antiszlip (tapadási súly növelő rendszer) hogyan is működik, meg hogyan is kellene használni... de én ezt nem látom át
El tudnád ezt nekem magyarázni h meg is értsem és alkalmazni is tudjam...

Nincs profilkép
#41773 tamkald
2015-12-08 21:29:44

Heló! Olyan kérdésem lenne hogy van egy ismerősömnek egy 1025 és olyan gondja van a trakikba, hogy rosszul veszi a fordulatot és nagyon füstöl. Turbó ki lett cserélve és mindig ugyanaz. Akkor adagoló lehet?

Nincs profilkép
#41772 tnorbi371
2015-12-08 21:28:14

Válasz Szabolcsi #41825. hozzászólására Ja még annyit hogy a 17 essel jelölt a rajzon,,hörgöszelep csavar az is állit valamit?

Nincs profilkép
#41771 tnorbi371
2015-12-08 21:23:29

Köszi a válaszokat!!smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#41770 Szabolcsi
2015-12-08 21:14:41

Válasz tnorbi371 #41821. hozzászólásáraKopik az adagolód az inditótöltés majdnem a kétszerese a teljesgáznak ezért kell padlózni inditáskor is .

Nincs profilkép
#41769 Tomszi
2015-12-08 21:03:03

Válasz tnorbi371 #41821. hozzászólásáraGázzal kell indítani smile cowboy sima szívódízeleket teljes töltéssel, anno ezt így tanították, nekem legalábbis.

Nincs profilkép
#41768 Tomszi
2015-12-08 21:00:50

Válasz Szabolcsi #41820. hozzászólásáraNem az is, hanem az szabályozza a fordulatot, attól függően hogy mennyire feszíted meg. Írtam is hogy mivel tudja állítani! smile biggrin

Nincs profilkép
#41767 tnorbi371
2015-12-08 20:59:01

Válasz Szabolcsi #41820. hozzászólására hogy érted h leszabályozza? a felsö csavar állitja azt?

Nincs profilkép
#41766 tnorbi371
2015-12-08 20:53:00

Válasz Tomszi #41818. hozzászólására Igazábol nem azt hogy füstüljön,ellenkezöleg. Csak annyit hogy a 3 fejes ekét huzza füst nélkül,vagy kis füstel. amugy az erejével még meg vagyok elégedve! smile thumbupsmile thumbup Annyi hogy ha gázt nem adok gyujtáskor,vagy is nem nyomok a pedálon,akkor kicsit tovább kell öninditozni. Ha pedig adok akkor egyböl röffen! smile winksmile wink Meleg motornál gondolom!

Nincs profilkép
#41765 Szabolcsi
2015-12-08 20:49:00

Válasz Tomszi #41818. hozzászólásáraA 12 rugó is a fordulatot szabályozza pontosabban leszabályozza .

#41764 opticum
2015-12-08 20:43:03

1025-ösnek lehet állítani a váltó olajnyomáson? Ha igen, hol?

Nincs profilkép
#41763 Tomszi
2015-12-08 20:20:27

Válasz tnorbi371 #41809. hozzászólásáraHa nincs próbapadod akkor nem kellenek a beállítási értékek se, úgyse tudsz vele mit kezdeni. smile biggrinsmile biggrin
Felteszem 41817-be betett ábrán a 20, 22-es tételről beszélsz smile biggrin , aminek az elnevezései se sokat mondanak, hozzáértő emberke szerkesztette vagy fordította smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup
Esküszöm ennyi rossz adagoló az országba nincs, ahányszor itt előkerül a téma smile biggrin
Mit akarsz vele csinálni? Majd én megmondom, füstöljön meg pörögjön smile thumbup eltaláltam? smile thumbup
A 22-től ad több anyagot, többet pörögni meg a gázkar ütközőcsavarjának állításától fog, ez nincs az ábrán.

#41761 Jakabjóska
2015-12-08 19:33:35

Válasz csoppika #41808. hozzászólásáraA cikkszámában csak egy "B" betű a különbség.

#41760 Jakabjóska
2015-12-08 19:30:07

Válasz dagadtmadar #41813. hozzászólásáraA fülkét azért ne vedd le. Elvileg ki lehet venni mindent alóla, csak kissé kacifántos. Engem leginkább a szivattyút és a szabályzót összekötő cső és a két rudazat érdekelne. szabályzótömb van itthon 4 db.

#41759 rigás
2015-12-08 19:25:15

Válasz csoppika #41808. hozzászólásáraMég szép, nyílvén jobb mint a mostani új alkatrészek.
Nekem még nem kellett szétborítani a 820-ast úgyhogy biztosat nem tudok mondani. Viszont kutakodtam egy kicsit a neten, meg a két gép szervíz könyveiben. arra jutottam, hogy megegyeznek. Igen a difi az különbözik de ha az azt rögzítő csavarok furatai egyeznek az ötvenes tányérkeréken, akkor szerintem megnyerted.

Sajnos ez csak elmélet, én csak alkalmi szerelő vagyok. jó volna ha valaki gyakorlottabb megerősitné vagy cáfolná.

Nincs profilkép
#41758 dagadtmadar
2015-12-08 19:24:00

Válasz Jakabjóska #41812. hozzászólásáraRendben, még nem tudom mi lesz a sorsa...
Ha nem lesz helye akkor elsőnek téged értesítelek...
Már csak a tömb van bent a gépben, meg 2 tengely, de hogy azok hogyan és mikor fognak kijönni azt meg nem tudom mondani, mert úgy látom fülkelevételes lenne a dolog...

#41757 Jakabjóska
2015-12-08 19:16:37

Válasz dagadtmadar #41810. hozzászólásáraHa a kiszerelt alkatrészeknek nem találnál helyet, akkor keress meg.

#41756 Maszek Zs
2015-12-08 19:11:05

Válasz rigás #41798. hozzászólásáraNe kérj bocsánatot nincs miért!!!smile thumbup

Nincs profilkép
#41755 dagadtmadar
2015-12-08 17:30:10

Válasz rigás #41807. hozzászólásáraÚgy volt alátettem egy rámás dobozt, de mire sikerült levennem és nyúltam volna a dobozért az gondolt egyet és ugrott egy fejest vagy hasast nem tudom pontosan de a földre esett...
Nos elég volt szétszedni a mozgató tengelyt fene se gondolta h egy csőstift van bele ütve...
lecsiszoltam a hegesztést h hátha, de nem aztán lepattant egy festékdarab és akkor láttam meg h ott egy csőstift...
Sajnos az öntvény elég gyenge volt így mikor megütöttem egy 3-as csavarral a stiftet az öntvény sarka abban a pillanatban el is pattant, így nem csak O gyűrűt kellett vennem hanem öntvénypálcával meg kellett hegesztetni...
Összeraktam egyszerűen ment nem csöpög az olaj működik minden :D
Erő/*helyzet szabályzónak a rudazatait bányásztam ki még...
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat segítséget! :)

Nincs profilkép
#41754 tnorbi371
2015-12-08 14:00:31

Üdw! Az Mtz 820 as adagoló beálitási értékét tudja valaki? a két kis csavarrol lenne szó.. a felsö az a fordulatot,az alap fordulatot,az also pedig a töltést állitja? Ha van valakinek esetleg rajz,táblázat,vagy hasonló.. Kösz elöre is!!

#41753 csoppika
2015-12-08 12:54:08

Srácok!
A régi 50-es tányér-kúpkerék beépíthető a 80-as hátuljába? A differenciálmű különbözik, ugye? Tányér-kúpkerékből van keveset futott bontottam(50-es), lehet jobb, mint a kínai újsmile helpsmilie

#41752 rigás
2015-12-08 08:24:24

Válasz dagadtmadar #41806. hozzászólásáraNem tudom én leeresztettem az olajat mikor csináltam, és amúgy is szét volt dobva az egész hidraulika így nem helyben hanem asztalon szedtem szét az antislippet.

elvileg 1-2 decinél nem kellene többnek kifolyni.
magam úgy szoktam, hogy teszek valami edényt alá így nem lesz tiszta mocsok minden.

Tipp: Aláteszel egy félbevágott olajos kannát, meglazítod a csavarokat megütögeted a fedelet, hogy eleressze tömítés látni fogod hogy nyomás alatt van e vagy csak csöpög ha tele lenne az edényed csavarokat vissza edényt kiürítni, és így tovább amíg folyik az olaj.smile cowboy

Nincs profilkép
#41751 dagadtmadar
2015-12-07 22:15:33

Válasz rigás #41799. hozzászólásáraEszembe jutott egy kérdés ha leveszem az antiszlip fedelét ahol a kar van. Mennyi olaj fog elfolyni?

Nincs profilkép
#41750 dagadtmadar
2015-12-07 21:43:14

Válasz a2457 #41804. hozzászólásáraTúl gyanús volt h csak a 3 pontnak az ága vergődik és csak akkor ha terhelés van rajta...
Kezdtem a szűrő takarítással, majd a kúpos szelep kitakarítással.
Összeraktam és próba.. megfogtam a nyomó ágnak a csövét és ugyan úgy nyomás volt rajta...
Csak akkor szűnt meg a szivattyú dolgozása ha a helyzet/erő szabályzó karját előre nyomtam ugyebár letette az ekét és nem sírt tovább a szivattyú, de ahogy hátrahúztam semleges állásba elkezdett visítani a szivattyú, a motor még hideg volt, de a hidraulika tartály már langyos volt, kb 5 perc alapjárat.
Ekkor jött a döntés h az antiszlip marad mert az működik és azt már tényleg nem nagy munka lekötni.
Mai nap elment a csövek kiszerelésével a cső készítéssel és felszerelésével.
Sikerült kipróbálni semmi hangja nincs pedig rendesen megmozgattam a 3 pontot... a motor már 50 fokos volt a hidraulika szivattyú még hideg volt.
Igazából az helyzet/erő szabályzót én semmire nem használom és nem is használtam

Nincs profilkép
#41749 a2457
2015-12-07 21:34:56

Válasz dagadtmadar #41803. hozzászólásáraörülök hogy megoldódott, lehetett volna annyi eszem hogy rákérdek mi van még tömbbön kívül a hidraulika körben..
nagyon kevés olyan gépet láttam amiben nem csak szivattyú->tömb->munkahenger van.
szerencsére nem rám hallgattál s nem cseréltél tömbböt.

Nincs profilkép
#41748 dagadtmadar
2015-12-07 21:27:02

Válasz Jakabjóska #41802. hozzászólásáraEgyenlőre marad az ülés alatt a szabályzó, majd kiszerelem és átnézem h mi lehet a baja... aztán tovább nem tudom... Jelenleg levakoltam mindent h a por ne menjen bele...

#41747 Jakabjóska
2015-12-07 21:23:49

Válasz dagadtmadar #41801. hozzászólásáraA szabályzóval és a csöveivel+ rudazattal mi a terved?

Nincs profilkép
#41746 dagadtmadar
2015-12-07 20:48:38

Válasz dagadtmadar #41800. hozzászólásáraMégis csak van pár fotó :D
Így oldottam meg a vékony cső visszavezetését
emelő ág bekötése

Leeresztő ág

Az erő/helyzet szabályzó vakdugózása

Munkahenger bekötve :D

Nincs profilkép
#41745 dagadtmadar
2015-12-07 18:17:23

Válasz rigás #41798. hozzászólásáraÜdv! megértettem amit írtatok és nagyon köszönöm a hozzászólásokat...
Fotót már nem tudtam készíteni, de holnap csinálok párat Sikerült a helyzet/erő szabályozót megkerülni és az antislip is működik. A vékony csőnek a bekötését is megoldottam úgy néz ki minden úgy működik ahogy elgondoltam h működnie kellene :D
Holnap antislip szétkapás, újítás, mosás burkolat felrakás és remélem hosszú ideig nem kell bontani...

#41744 rigás
2015-12-07 08:08:07

Válasz dagadtmadar #41791. hozzászólásáraElvileg a négy csavar igen, óvatosan vedd le mert úgy emlékszem szétpattoghatnak a dolgok.
Pontosan nem emlékszem mert 3 éve szereltem utoljára ezt a csoda technikát.
Nem tudom a tied milyen mert ebből is több-de legalább kéttő-féle van amik csak külsőre hasonlítanak nagyjából egymásra. van egy alacsony fedelű ebben a kapcsolókar tengelye nem nyúlik át a másik oldalra, és van egy magasabb fedelű ennél a tengelynél a másik oldalt is van furat. Nyilván azért, hogy mindkét oldalt taknyolhasson!smile whistlingsmile cowboy
Ja meg majd vágnod kell egy fedél tömítést. :D

#41743 rigás
2015-12-07 07:38:33

Válasz Maszek Zs #41797. hozzászólásáraJó-jó írtam, hogy bocsi , ha elbeszélünk egy más mellett a lényeg az Dagadtmadar értse mit akarunk mondani.smile winksmile cowboy

#41742 Maszek Zs
2015-12-07 06:24:26

Válasz rigás #41782. hozzászólásáraMi egyről beszélünk csak másképpen smile lolsmile lol

Nincs profilkép
#41741 dagadtmadar
2015-12-06 23:16:24

Válasz Richard. #41795. hozzászólásáracseréld le a tápszivattyút elkopott a tengelye...

Nincs profilkép
#41740 Richard.
2015-12-06 22:52:22

smile wackosmile angrymegint az adagolò.smile lola motorolajba került gàzolaj szappanoperàjàt is majd valaki legyenszìves dokumentàlni!smile devil

#41739 Szeni
2015-12-06 22:36:23

Válasz ATIS78 #41793. hozzászólásáraAzt valóban pillanatok alatt, de előtte hosszasan kell ecsetelnem, h. smile blinksmile blinksmile blinksmile wackosmile wackosmile wacko milyen vagy, h. eddig még nem jöttél rá magadtól !!!!!!!!!!!!!! Na az viszont sok időbe fog kerülni smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol Léptem. Csőőőő !

#41738 ATIS78
2015-12-06 22:27:51

Válasz Szeni #41792. hozzászólásáraha logikus és eccerű a mególdás akkor pillanatok alatt mondod a mególdást a miértet

#41737 Szeni
2015-12-06 22:24:25

Válasz ATIS78 #41788. hozzászólásáraTe meg ilyen messzire is visszaolvasol? Ott az egyik kolléga már igen közel járt a megoldáshoz, sőt szinte el is mondta a lényeget,csak a végkövetkeztetés nem volt meg. Ma már késő van, de ha legközelebb hamarabb jössz, elmondom. Meglátod, h. milyen egyszerű, és logikus a megoldás.

Nincs profilkép
#41736 dagadtmadar
2015-12-06 22:13:25

Válasz rigás #41789. hozzászólásáranem kötöm ki a az antiszlippet
Az O gyűrűt hogy tudom cserélni?
leveszem az elejéről a 4 csavart és értelemszerűen adni fogja magát, vagy van valami mókássága?
A nyomó ágban lévő szűrőn el lehet gondolkodni mert meg lehetne csinálni flexibilis csövezésűre....

#41735 rigás
2015-12-06 22:05:28

Válasz ATIS78 #41788. hozzászólásáraszerintem ő sem, még mindig számolgatja amalacot, ami franciául uííí magyarul meg közbenső támasz!smile whistling

Amúgy a muszka nem számolgatott azon annyit amikor megalkotta mint amit itt számoltak az utóbbi 48 órában.smile winksmile laugh

#41734 rigás
2015-12-06 21:51:34

Válasz dagadtmadar #41784. hozzászólásáraAkkor ki ne kösd, ha másra nem rögzítésre kitűnően tudod használni. vonulás közben nem kell mindig nézni nem e eresztett vissza a függesztés, de munka közben is hasznos dolog ha bármely állásban tudsz rögzíteni egy függesztet eszközt.

Azt a csepegést meg lehet megúszod néhány ó gyűrűből, nekem legalábbis elég volt azokat cserélni.

#41733 ATIS78
2015-12-06 21:51:16

Válasz Szeni #41694. hozzászólásárana áruld mán el....

a minap megbeszéltük
laci 300-as de azért kíváncsi vagyok,még a végén nem tok aludnismile rolleyes

Nincs profilkép
#41732 moll1983
2015-12-06 21:49:52

Válasz dagadtmadar #41781. hozzászólásáraIgazi megoldás egy nyomóági szűrő lenne,mert a koszos nagynyomású olaj okozza a legnagyobb kopást.
A gyári orosz visszafolyóági szűrő /ami mosható/nem tudja megfogni a szennyeződéseket,mert kb:60-70 mikron nagyság feletti szennyeződéseket akassza meg ami bőven elég a kúpos szelep megakasztásához,én az újabb típusú papir szűrőt szerkesztettem bele,az viszonylag jobban szűr,és a kúpos szelephez erősebb rúgót raktam 2 éve nem volt vele baj.
Az antislip karjánál o gyürű van csak azt elég cserélni.

Nincs profilkép
#41731 moll1983
2015-12-06 21:49:49

Válasz dagadtmadar #41781. hozzászólásáraIgazi megoldás egy nyomóági szűrő lenne,mert a koszos nagynyomású olaj okozza a legnagyobb kopást.
A gyári orosz visszafolyóági szűrő /ami mosható/nem tudja megfogni a szennyeződéseket,mert kb:60-70 mikron nagyság feletti szennyeződéseket akassza meg ami bőven elég a kúpos szelep megakasztásához,én az újabb típusú papir szűrőt szerkesztettem bele,az viszonylag jobban szűr,és a kúpos szelephez erősebb rúgót raktam 2 éve nem volt vele baj.
Az antislip karjánál o gyürű van csak azt elég cserélni.

#41730 rigás
2015-12-06 21:41:04

Válasz dagadtmadar #41781. hozzászólásáraIván sok mindent hülyén csinál(t) meg azt nem győzöd kijavítani!smile sweatdrop

Amit ma csináltan New Holland ls 160-as csúszókormányzásút Abban is a nyomó ágban van egy elég termetes papír szűrő előtte nyomás mérő és olaj hőmérő gomba, ha koszos a szűrő sípol villog minden leli.smile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]