Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 405.84 Ft USD 393.39 Ft CHF 431.97 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus!

Létrehozta: , 2008-12-14 20:41:19

Kedvencekhez Segítség

91752 hozzászólás
Nincs profilkép
#42502 Szabolcsi
2016-01-06 16:39:19

Válasz Szem Howkinsz #42556. hozzászólásáraNe haragudj de nem értem az összefüggést az én hozzá szólásomhoz .

#42501 Szem Howkinsz
2016-01-06 16:14:01

Válasz Szabolcsi #42553. hozzászólásáraEz a baj.hogy tele van a net mindenki csinálja már a mélylazítól és a munkagépeket,azt nem tudom,hogy adnak e számlát,és nem nézi a kutya sem!
Egy két embert kiszúrnak megfognak és kész !

#42499 gjoni
2016-01-06 16:01:45

Válasz atisgyulai #42547. hozzászólásáraHa eredeti igen.vetél bele másikat ,milyet?

Nincs profilkép
#42498 Szabolcsi
2016-01-06 15:58:30

Válasz DZSIMI #42551. hozzászólásáraHát igen az éü az a korral ée a mg.gépekkel jár .

#42497 Szem Howkinsz
2016-01-06 15:38:16

Válasz DZSIMI #42551. hozzászólásáraKár,mert tetszett a lazítód ,sajnálom,köszi

#42496 DZSIMI
2016-01-06 15:35:11

Válasz Szem Howkinsz #42550. hozzászólására sajnos végleg abbahagytam eü miat smile sad

#42495 Szem Howkinsz
2016-01-06 15:23:29

Válasz DZSIMI #42548. hozzászólásáraNem is fogsz csinálni már idén?

#42494 Szem Howkinsz
2016-01-06 15:23:25

Válasz DZSIMI #42548. hozzászólásáraNem is fogsz csinálni már idén?

#42492 atisgyulai
2016-01-06 15:12:16

Ezen vajon volt-e pecsét újkorában?
smile cryingsmile scaredsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#42491 Szabolcsi
2016-01-06 15:11:56

Válasz DZSIMI #42542. hozzászólásáraDe letud esni csak egy zéger fogja amit letolja néha és szaladgál a terepváltó és a kardántengely között .

#42490 Szem Howkinsz
2016-01-06 15:10:34

Válasz DZSIMI #42544. hozzászólásáraGYIMI ,csinálsz még mélylazítót ?

#42489 DZSIMI
2016-01-06 15:08:02

Válasz Bandita29 #42543. hozzászólásáraakkor fog kiderülni mikor széthúzom.

#42488 Bandita29
2016-01-06 14:42:54

Válasz DZSIMI #42542. hozzászólásáraEgyben nem az igaz,de te darabokat mutattál.

#42485 DZSIMI
2016-01-06 13:56:37

19 mm széles 2 mm vastag kicsit acélosabbsmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#42484 sanyi 79
2016-01-06 13:54:33

Üdvözlök mindenkit!Segédemelőt szeretnék,Ti melyiket ajánlanátok?
Árban nem sok különbség van ezért nem az az elsődleges szempont.
Köszönöm!

#42483 csoppika
2016-01-06 13:36:55

Válasz DZSIMI #42535. hozzászólásáraOlajszóró lapát??? Csak tipp...

Nincs profilkép
#42482 Magister
2016-01-06 13:11:27

Válasz DZSIMI #42535. hozzászólásáraHát, nem tudom, hogy mi lehet, de rá néztéből nem sokat gondolkodtak az előállításán.....smile w00tsmile w00tsmile w00t

Nincs profilkép
#42481 Magister
2016-01-06 13:08:01

Válasz DZSIMI #42535. hozzászólásáraSzerintem valamelyik "tavaris" aki a váltószerelő fészerben dolgozott benne hagyta a konzerv dobozát a váltóban....smile lolsmile lolsmile thumbupsmile thumbup

#42480 DZSIMI
2016-01-06 13:04:00

váltó belseljeböl jött elő párdarab lemeznek tűnő alkatrész smile scared valakinek van ötlete mik lehetnek ezeksmile confusedsmile confused

Nincs profilkép
#42479 szoljatokagyulaknak
2016-01-06 12:53:09

Üdv!
Szét szeretném szedni az 550-es hidraulika szivattyúját mert egyfeszt olyan hangot hallat, mintha mindig járna. Kérdésem az lenne, hogy kell e valamire kiemelten figyelni a szétszerelés során?

#42478 csöpi
2016-01-06 12:53:07

Válasz medikus #42531. hozzászólásáravalahogy csak ki lehet pofozni

#42477 DZSIMI
2016-01-06 12:50:11

Válasz Lala5995 #42519. hozzászólásáraDifferenciàl tengely anya nem lehet felazulva mert tavaj tavaszal lett felujitva es akkor én azt lehefteltem. Nemis nagyon értem hogy a fenébe mozdulhatot meg? Talán silány csapágy minöség?

#42476 medikus
2016-01-06 12:42:07

Válasz csöpi #42526 hozzászó A bontott általában alul el van rohadva!Nem áll sehogy a másik gépen.

Nincs profilkép
#42475 Magister
2016-01-06 12:36:47

Válasz csöpi #42529. hozzászólásáraNézd meg Nagykónyiban!! Ott is bontana MTZ-t.

#42474 csöpi
2016-01-06 12:34:20

Válasz Bandita29 #42527. hozzászólásárakisfülkés 50nes bal oldali ajtó?

#42473 csoppika
2016-01-06 12:04:45

Válasz Bandita29 #42527. hozzászólásáraBár nem túl jó a fotó, de kisfülkést emlegetnek...ajtózárnál meg 50-est... Úgyhogy szerintem a púpos ajtaja lesz az...

#42470 Büresz
2016-01-06 10:23:55

Hogyha annyira a századokról meg az ezredekről beszélünk, én tizedről érdeklődtem de abból majdnem az 1 miliről, amúgy a heidenhei útmérők 4 tizedesjegyig tudnak.

#42469 Büresz
2016-01-06 10:13:11

De ezek is meg minden műdzer szobahőmérsékletre van kalibrálva. 10 fokban màr csal

#42468 Büresz
2016-01-06 10:11:50

Válasz Szeni #42521. hozzászólásáranekem is most esett le. Az első a heidenhei nem biztos hogy helyesen írtam.

#42467 Szeni
2016-01-06 10:06:51

Válasz fexco #42520. hozzászólásáraMost jöttem rá, h. te is ezt kérdezed smile sweatdropsmile sweatdropsmile lolsmile lol

#42466 Szeni
2016-01-06 10:04:57

Válasz Büresz #42518. hozzászólásáraNekem is olyan van. És melyik az első?????

Nincs profilkép
#42464 Lala5995
2016-01-06 09:09:46

Válasz DZSIMI #42497. hozzászólásáraA kimenőtengely lógása nagy gond! Lehet szétszedni a váltót! De lehetőleg sürgősen!
Kulisszacsere ezen nem segít!A Differenciál tengely anyája laza lehet!
Biztosan zajos a váltó gázelvételkor, motorféknél.

http://www.agrotechtorg.ru/photogallery/39/

#42463 Büresz
2016-01-06 09:03:32

Válasz ..MZ/X.. #42516. hozzászólásáraRemélem nem lesz vele gond. De nem mezei tolómérővel mértük hanem 2. a vilàgmárkák közül mitutoyó digitális tolómérövel, és 8 tizedet a tescós műanyag tolómérő is mutatná.

#42461 ..MZ/X..
2016-01-06 08:56:19

Válasz Büresz #42514. hozzászólásáraEnnyivel el fog menni.
Amúgy nem mindegy mivel méred! Ilyen illesztéseket furat intoval és mikrométerrel érdemes mérni, az fog pontos eredményt adni. Mezei műhelyi tolómérő ilyenre nem igazán alkalmas, digitálison is csak parasztvakítás a pontosság.

#42460 Bandita29
2016-01-06 08:36:23

Válasz Büresz #42514. hozzászólásáraNyugi,az a 7-8 tized nagyon kevés,főleg egy mtz motorban ami szeret melegedni,főleg ha kap egy turbót. Teherautó motort láttam olyat,hogy a felső tűzgyűrű körbe látszott a dugattyú mellett. Fűzött állapotban meglehetett látni mekkora a gyűrű hézag. Ott nem kellett félni,hogy meghúza a hüvelyt! 7-8 tizeddel,óvatosan hajtani először a traktort.

#42459 Büresz
2016-01-06 08:07:32

Válasz rsándor #42513. hozzászólásáraA hüvely 110es,
a dugattyú teteje 109,2-3 ugyanis ovalitás is kell neki a hőtágulás miatt, a szoknyát még nem mértem, de a könyv szerint 6 tizednél cserét ír, igaz nem turbósnál. De én akkor is sokallom a 7-8 tizedet. Ne legyen igazam, csak nem akarom 1 év múlva eljátszani a csere munkáját és összegét.

Nincs profilkép
#42458 rsándor
2016-01-06 07:16:20

Válasz Büresz #42512. hozzászólására Azt a 4 tizedet hol kell mérni??Mert a dugattyú kupos felül kissebb alul nagyobb az átmérője.

#42457 Büresz
2016-01-06 06:09:15

A dugattyú és a hüvely, gyári adat max 4 tized kopást enged és cserélni kell, én megértem a hőtágulást de azért félek összerakni is!!

#42454 csöpi
2016-01-05 22:13:50

Hali,Tisztelt fórumozok van egy 50es MTZ kis fülkés, ehez keresek bal oldali ajtót ha valakinek van meg venném.

#42453 Szeni
2016-01-05 22:05:10

Válasz Sanyee #42496. hozzászólásáraA kerekek össze-vissza való nyakatekergetését kerékgeometriának hívjuk. A kerékgeometria javítja a kerék úttartását, segíti a tapadást különböző extrém helyzetekben......."egy oldalra rendezi a holtjátékokat", tehát egy kicsit feszíti a kereket valamerre, ezzel kizárja azt, h. bármilyen kottyanás (csapágy, gömbtámasz......stb) miatt a kerék elkezdjen jobbra-balra önálló ötletétől vezérelve kóvályogni. Mivel több hatáshoz kell alkalmazkodni, ezért a kerék is több irányba van megtekerve. Az egyik ilyen probléma a híd rugózása. A rugózást végző "csúszóhüvely" akkor érezné a legjobban magát, ha csak a központi tengelye irányából kapna nyomást, azaz, pl. függőlegesen állna, és csak függőleges terhelést kapna, oldalirányút pedig nem.......viszont akkor, ha mégis kopna egy kicsit, elkezdené össze-vissza riszálni magát, mint kölyökgólya lábszárban. Ez akkor valósulna meg ha a csúszóhüvely központi tengelye pontosan ott döfné a talajt, mint a kerék középsíkja. Ez nem megengedett, tehát kicsit el kell tolni egymástól ezt a két pontot pár centivel, de csak annyival, nem többel. Ezért áll a hüvely alja kifelé, a kerék alja mag befelé, és kb 2-3 centire egymástól döfik a talajt. Ezért nem lehet kifordítani az első felnit, mert ezt a 3 centit megváltoztatjuk (megnöveljük) és ezzel sokkal nagyobb oldalra feszítő csinálunk a csúszóhüvelynek, és ezzel egy fokozott kopást is elindítunk. A kifelé dőlő, azaz pozitív kerékdőléssel rendelkező kerék mentében kifelé tartana, ezért ennek ellensúlyozására összetartást kellene neki adni.......ha normális gumi lenne, de ez nem az, mert nem sima a futófelülete, hanem igencsak darabos, mivel ez traktorgumi. Na ezért szerencsétlen, miközben bukdácsol a körmök között, már nem nagyon tudja eldönteni, h. merrefelé tartson hát, ezért mérgében inkább elkezdi lerágni a körmei sarkát. Még van egy-két dolog, ami ezen felül is hozzájárul a rendellenes kopáshoz, de a legjelentősebb része ez volt. Remélem érthető voltam.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Fel kell készülnünk a száraz gazdálkodásra, mindent nem lehet majd öntözni
Fel kell készülnünk a száraz gazdálkodásra, mindent nem lehet majd öntözni
Mezőgazdasági vízgazdálkodásról, digitális átállásról, agrártámogatásokról Dr....
2025 januárjában csökkent a FAO élelmiszerár-indexe
2025 januárjában csökkent a FAO élelmiszerár-indexe
Az esés hátterében a növényi olajok és a cukor nemzetközi jegyzéseinek jelentős...
Pannon Starter
Pannon Starter

22.000 Ft

Körbálás gyepszéna eladó
Körbálás gyepszéna eladó

35 Ft

Sennebogen 818E átrakógép / 2015 / 8 244 üzemóra / Lízing 20%-tól
Sennebogen 818E átrakógép / 2015 / 8 244...

49.900 EUR

Ponyva cső / víz vagy levegő szállításához
Ponyva cső / víz vagy levegő...

190.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]