Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz VTR-es #42332. hozzászólására Tellik új tömbre csak te is tudod az mtz és alkatrészei minél újabb annál szarabb!!!!!!!!!Azért manipulál az ember. Láttam olyan ÚJ!!!hengerfejet amin tisztán kivehető volt a marógép előtolása úgy nézett ki mint egy őzgerinc a tömítő felület!! Ennél a vezértömbnél egy kúpos szelep volt alulról amit egy két csavaros dekni levétele után volt hozzá férhető.
Válasz Maszek Zs #42337. hozzászólásáraSzia!
Ez T16-os dugó?
Mi lenne a helyes sorrend..hátha nekem is egyszer kelleni fog...
Mi a szisztéma?
Amúgy miért ilyen "mohás" ez a dugó..víz alatt ment a gép..
Válasz Maszek Zs #42337. hozzászólásáraA kompresszió(tűz gyűrű) az első.A többi követi,meghatározott felrakási szisztéma szerint..Majd végül az olaj áteresztő gyűrű.
Üdv!!
Először is BÚÉK mindenkinek!!!!
Olyan kérdésem lenne hozzátok milyen sorrendben rakjátok fel a gyűrűt?? Ma találkoztam avval a ténnyel,hogy a kompresszió gyűrű volt a harmadik. Akkor idáig rosszul csináltam????
Válasz gyengeagep #42335. hozzászólásáraHa tartós megoldást keresel kicseréled az összes órát mechanikusra(víz, olaj, levegő).
Úgy legalább a valós nyomást látod. Ezeknek az újabb típusoknak az elektronikája egy vicc.
Üdvözlet Mindenkinek! MTZ 952-es gépen a légtartály mögött van a légvezetékbe kötve a légnyomásjeladó az órának. ha a kábeleket rádugom a jeladóra üresen is 2 bar nyomást mutat a mérőóra. A tartály végén a vészjeladó van ha jól tudom. Nem tudom mennyi levegőt termeltem fel az óra 8 bar nyomást mutatott, leállítottam a motort. felkapcsoltam a világítást csak a helyzetjelzőt és a nyomásmérő óra kiakadt. lekapcsoltam visszaállt 8 barra. ezután egy légpuskaszerű lövést hallottam, kinéztem és a tartály végén a vészjeladó lefüstölt. Előzőleg valaki már kontár módon megbarkácsolta az elektronikát nincs egy jól látható kapcsolási rajzom a pontos kábelezéshez, így a logikára hagyatkozom de itt megakadtam. Nem tudom már hol keressem a hibát. Legyen szíves segítsen valaki.
Boldog, sikerekben, gázolajban és lóerőben gazdag új évet Mindenkinek!
Válasz dagadtmadar #42330. hozzászólásáraüdv!nekem a munkahengeren nem látszik kivüröl hogy folyna,de gondolom ha a karmantyuk szarok belül akor enged át vagy nem???
Válasz rsándor #42331. hozzászólásáraNem vigyorgok. Régen mikor még új tömbre nem tellett próbáltuk nem lett siker, de nem csak a kopott tolattyú miatt hanem ha a reteszeléskioldó elállítódik,elbaszódik egynél akkor is nagy résolaj lesz mind 3-nál. Neked meg Zotyának azért lett javulás mert szelepes a tömbötök,egy golyós szelep zárja az olaj útját semleges állásban,a tolattyú mozdításakor emeli ki a golyót.Ennek a hibája tényleg orvosolható másik tolattyúra átkötéssel, de a javítása is egyszerű csak a szelepet kell kicserélni a vez tömbre menő olajcső alatt.
Válasz VTR-es #42324. hozzászólására Akkor majd egyszer próbáld ki és aztán vigyorogjál.én már többször csináltam mindíg észre vehető volt a különbség,persze csak akkor ha nem a munkahenger a ludas.
Válasz mtzgabika #42307. hozzászólásáraNekem 2 éve volt nagy gond a tömbbel nem voltak úszó meg rögzített állásaim és engedett... ezért döntöttem a tömb csere mellett...
a munkahengerből dőlt az olaj nekem még a régi fajta 4 csavaros munkahenger van...
Javítás...
Kicseréltem ismerőssel a tömböt eredeti orosz tömbre. 2 éve hiba nélkül működik 2x fent akadt a szelep...
Kivettük a munkahengert és felújítottuk ami O gyűrűt kiveszel ne vegyél semmi készletet be kell menni egy csapágyboltba és egyesével megvenni azokat az O gyűrűket karmantyúkat ami benne volt sokkal jobb minőséget kapsz ott mint ha vennél egy javító készletet...
Ezen javítások után:
A munkagépet egy ekét vagy a 2000l-es permetezőt volt olyan h 1 hétig meg sem mozdult volt h 3 nap alatt engedte le...
Ha már ennyire szétszeded akkor érdemes levenni a szivattyú nyomó ágát és az O gyűrűt kihajítani hidraulika boltban lehet bele való méretű 380bar-os zöld tömítést kapni örök élet meg egy kicsi...
Ha visszanézed az írásaim alapján elég sokat konzultáltam az itteniekkel a hidraulika ügyben. Megéri végigolvasni a beszélgetéseket.
Majd eldöntöd h neked mennyit éri meg rákölteni.
Én úgy érzem részemről és a pénztárcámhoz mérten az MTZ hidraulikát kimaxoltam amennyire csak lehet és mondhatom h nem kókányoltam, mert rakodok is a géppel....
Sok sikert!
Válasz Zotya-83 #42328. hozzászólásáraEz nem csak teória hanem tény, amit leírtál hogy a "gyakorlat mást mond"azzal az én írásom nem mond ellent, tehát nem igen értem mit akartál cáfolni.
Válasz VTR-es #42324. hozzászólásáraegyet is értek veled meg nem is mert a teóriád jó de a gyakorlat mást mond a gépen, mert 4 éve szépen emel süllyeszt az550esünk az engedéssel meg nem foglalkozok mert szerintem az "orvosolhatatlan hosszútávon" a 820asunkon van front hidraulika ott egy golyós csap van a csővezetékbe építve és No1 nem süllyeszt eccer majd ha utolérem magam beépítek egyet az 550esbe is hátra. De ez csak egy gondolat a részemről
Válasz rsándor #42320. hozzászólásáraEzzel csak az a gond hogy ha a 3 ból 1 tolattyú kopott a másik 2-vel is ugyan olyan szar lesz mivel közös az olajcsatorna
Hahhhoo..kollegak!! Kene egy kis segitseg!! 820.2 kidobalja az elso meghajtast szantaskor....lehet valamit allitani? Vagy mit kell cserelni? Koszii..buek!
Válasz mtzgabika #42317. hozzászólására A vezértömböt nem szoktam cserélni hanem átkötöm egy másik karra és akkor olyan mint ha ki lanne cserélve,mert az nem kopott, egy kis hídrotömő átalkítás és már be is lehet kötni mondjuk a középső vagy a kormány felőli karra egyszerűbb és olcsóbb mint vetértömböt cserélni.
Válasz mtzgabika #42317. hozzászólására A vezértömböt nem szoktam cserélni hanem átkötöm egy másik karra és akkor olyan mint ha ki lanne cserélve,mert az nem kopott, egy kis hídrotömő átalkítás és már be is lehet kötni mondjuk a középső vagy a kormány felőli karra egyszerűbb és olcsóbb mint vetértömböt cserélni.
Válasz mtzgabika #42307. hozzászólására
és hidegen is enged vagy inkább meleg olajnál és akkor esetleg gyorsabban mint hidegen?
mert Én azért nem cserélnék munkahengert meg vezérlőtömböt mert 2 együtt 80pénz kb.
A munkahengernek ha a szára nem sérült egy HBR-es javítókészelettel javítható max.2000 pénz ha szár is kell az kb.9e
A vezérlőtömb meg igy se meg ugy se bírja megtartani a munkagépet.
Elnézést h ezeket leírtam távol álljon tőlem h mást esetleg megbántsak.
Gabika ebben a gépben max erő helyzet szabályzó lenne nem pedig antislip de ez belföldi kivitel ha jól látom ezért nincs.
A kormány meg elvileg orbit rendszerű ha látsz az első hídnál munkahengert ezért van oldalt a difi kapcsoló és fordulásnál véletlen se tarts bekapcsolva.
Válasz gjoni #42310. hozzászólásáraköszönöm!! amugy érdemes felujitani a munkahengert? vagy ha cserés akor melyik fajtát érdemes venni bele meg milyen fajta vezérlés a jó??
Válasz mtz1221 #42311. hozzászólásáraKupplungja olyan mint a 1025-ösé???Szét kéne huzni szezon elött.Elkopott meg mintha kissé csuszna meg nem emel ki rendesen.
Válasz mtz1221 #42311. hozzászólásáraNem látszik különbség.Ha tiszta a hütö nem melegszik,nyáron tárcsázáskor is meg összel már szántásba de még meleg idöbe ésszel hajtva de jol terhelve 80-fok körül mutattak az orák.Tettem mechanikus olajnyomás és vizhöfok orákat.80-fok zöldmezö közepe a viz.Olajnyomás meleg motornál fordulaton 2.5-3bar között.Gyári olaj csak lámpa mint az autoba.A vizek egyformán mutatnak nagyjábol.Oda az olajhütö vakdugoi helyére tettem az orák bekötését.Most üzemképtelen akku cserés lesz már szar volt két éve is idáig még berugta de valamelyik nap arréb akartam állni vele és csak kattogott,ugy hogy ekével a farán köszönti az ujj évet.
Válasz röfik #42304. hozzászólásáraAz olajhűtőt láttam szétfagyva,de lehet leengedés után be kellene pár másodpercre inditani és kirázódna belőle(talán).Vizel használva menyire melegszik,éreztél különbséget?
üdv: vettem egy mtz 82.1 és visssza enged a hidralikája ebben még ninccs antislip,szerintetek hol kerresem a hibát?ja és még annyi hogy ennek hol lehet ??válaszokat elöre köszönöm!!
Válasz csoppika #42305. hozzászólásáraÖsszel jártam ugy a 514-essel hogy egy viz csö megadta magát az olajhütönél és mindent beleöntöttünk még a kolát is hogy hazáig kibirja.
Válasz röfik #42304. hozzászólásáraNálam szinte mindig fagyállós keverék van ilyen esetekre... Persze ha extrém a helyzet...a kanálisban/margitszigeti ásványvízben nincs bekeverve...
Válasz mtz1221 #42285. hozzászólásáraOnnét nem folyik ki rendesen????Mi fagy szét??????Fagyálloval töltve jött a gép nem is volt vele baj.Nyáro-összel volt egy termosztát beragadás majd csere lesz tavaszra,kinyomott egy csomo vizet meg hát nem is kell ilyenkor igy csak viz ment bele.
Válasz DZSIMI #42291. hozzászólásáraUtána máshogy pörög majd, mert pont ugyanolyan rugót nem találsz, de kikorrigálhatod ahogy neked tetszik az ütközőcsavarral.
Válasz rsándor #42289. hozzászólásáraA videót már korábban láttam. Teljesen nem tudtam és most sem tudom kivenni melyik megy az első hengerre, a csövek egy része takarásban van. A legelsőre tippelek, azért is kérdeztem a kollégától hogy "Amelyik legelöl van?" 100%-osan nem látszik, csak 90 De végülis mindegy, ki lehet silabizálni, ahogy írtam is.
megkéne nézni hogy adagoló biztosan jól van e beállítva, olyan mintha kopogás végett repedtek volna be a dugattyúk.
ami a gyári alkatrészeket illeti a világon mindenben..
ha gyártanak alkatrészt van OEM, meg nem OEM.
a különbség az hogy amiből az új gépeket rakják össze az az OEM és sokkal szigorúbban van ellenőrizve mint a többi. ami nem selejt de új gépbe sem elég jó, azt adják el "gyári" alkatrésznek.
de nem csak az mtz, hanem minden gyártó így nyomja minden alkatrésszel akik fix beszállítók valahova, vagy saját gépbe gyártanak.
szóval ha valami gyári, az még mindíg roszabb mint ami új gépbe kerül.
és ami új gépben van sem feltétlen jó alkatrész, csak jobb.
Válasz Frenky03 #42297. hozzászólásáraNem tudom, hogy milyen állapotú a géped általában és mennyit megy, de én kicserélném a palást repedtet, megnézném a gyűrűhézagot és visszaraknám az egészet. Ha van kompresszió és nem csapágyas a motor akkor had menjen!!!
Ha, szétugrik akkor majd komplett felújítás!!
Addig meg told neki!!
Egyszer egy nem túl szép napon a reggeli ellenőrzésnél meglepődve tapasztaltam, hogy a hűtőfolyadék szintje igen csak alacsony, akkor még jobban meglepődtem mikor a motorolajszintet ellenőrizve rájöttem hogy megtaláltam az elszökött hűtőfolyadékot, (házasságot kötöttek, összefolyt az életük) A hengerfej tömítés hibátlanságának megállapítása után tovább kutakodtunk az olajteknő levétele után meglett a hiba, az "O" gyűrűnél csöpögött a víz. Ám a fekete leves csak a dugó kihúzása után jött.
Mind a 4 kamrájának teteje mint a rózsa meg van nyílva egynek meg a palástja meg van repedve ( itt ment ki az "Ö" gyűrű), az egyik hüvely kis túlzással olyan mint a Balaton szélben (még JÓ hogy nem szált szét) Pedig nem volt megmelegítve a motor olajcserékre oda van figyelve sőt inkább előbb van cserélve.
Kérdésem van e valakinek tapasztalata a Hors-Power-es 3 gyűrűs teflonos turbós dugattyúgarnitúrával? Gyárilag is valami hasonló volt benne.
Ára nem kevés, de elegem van az olcsó hitvány minőségű alkatrészekből. Kb. 1000 órát ment el a "GYÁRINAK" mondott dugattyú.
U.I.: A gyári dugok egy hibás döntésből származó megbontás alkalmával lettek kicserélve, kár volt.
Válasz DZSIMI #42292. hozzászólásáraKolléga, a gépeden a kapaszkodó esztétikusan rá van hegesztve a fülkére? A kapaszkodó eredeti helyére meg a munkalámpa van csavarozva?
Valamit ki kell találnom, mert az egyiken vagy fél éve a kezembe maradt a cső...egyre kényelmetlenebb a kiszállás...
91586 hozzászólás
Válasz VTR-es #42332. hozzászólására Tellik új tömbre csak te is tudod az mtz és alkatrészei minél újabb annál szarabb!!!!!!!!!Azért manipulál az ember. Láttam olyan ÚJ!!!hengerfejet amin tisztán kivehető volt a marógép előtolása úgy nézett ki mint egy őzgerinc a tömítő felület!! Ennél a vezértömbnél egy kúpos szelep volt alulról amit egy két csavaros dekni levétele után volt hozzá férhető.
Válasz Maszek Zs #42337. hozzászólásáraSzia!
Ez T16-os dugó?
Mi lenne a helyes sorrend..hátha nekem is egyszer kelleni fog...
Mi a szisztéma?
Amúgy miért ilyen "mohás" ez a dugó..víz alatt ment a gép..
Üdv mindenkinek és buék,emelőkarral szenvedek ha szemben állok a baloldali emelőkarom lóg mit lehet vele kezdeni hogy ne lógjon valami jó ötlet kéne?
Válasz Maszek Zs #42337. hozzászólásáraA kompresszió(tűz gyűrű) az első.A többi követi,meghatározott felrakási szisztéma szerint..Majd végül az olaj áteresztő gyűrű.
Üdv!!
Először is BÚÉK mindenkinek!!!!
Olyan kérdésem lenne hozzátok milyen sorrendben rakjátok fel a gyűrűt?? Ma találkoztam avval a ténnyel,hogy a kompresszió gyűrű volt a harmadik. Akkor idáig rosszul csináltam????
Válasz gyengeagep #42335. hozzászólásáraHa tartós megoldást keresel kicseréled az összes órát mechanikusra(víz, olaj, levegő).
Úgy legalább a valós nyomást látod. Ezeknek az újabb típusoknak az elektronikája egy vicc.
Üdvözlet Mindenkinek! MTZ 952-es gépen a légtartály mögött van a légvezetékbe kötve a légnyomásjeladó az órának. ha a kábeleket rádugom a jeladóra üresen is 2 bar nyomást mutat a mérőóra. A tartály végén a vészjeladó van ha jól tudom. Nem tudom mennyi levegőt termeltem fel az óra 8 bar nyomást mutatott, leállítottam a motort. felkapcsoltam a világítást csak a helyzetjelzőt és a nyomásmérő óra kiakadt. lekapcsoltam visszaállt 8 barra. ezután egy légpuskaszerű lövést hallottam, kinéztem és a tartály végén a vészjeladó lefüstölt. Előzőleg valaki már kontár módon megbarkácsolta az elektronikát nincs egy jól látható kapcsolási rajzom a pontos kábelezéshez, így a logikára hagyatkozom de itt megakadtam. Nem tudom már hol keressem a hibát. Legyen szíves segítsen valaki.
Boldog, sikerekben, gázolajban és lóerőben gazdag új évet Mindenkinek!
Válasz mtzgabika #42333. hozzászólásáraátenged belül is
Válasz dagadtmadar #42330. hozzászólásáraüdv!nekem a munkahengeren nem látszik kivüröl hogy folyna,de gondolom ha a karmantyuk szarok belül akor enged át vagy nem???
Válasz rsándor #42331. hozzászólásáraNem vigyorgok. Régen mikor még új tömbre nem tellett próbáltuk nem lett siker, de nem csak a kopott tolattyú miatt hanem ha a reteszeléskioldó elállítódik,elbaszódik egynél akkor is nagy résolaj lesz mind 3-nál. Neked meg Zotyának azért lett javulás mert szelepes a tömbötök,egy golyós szelep zárja az olaj útját semleges állásban,a tolattyú mozdításakor emeli ki a golyót.Ennek a hibája tényleg orvosolható másik tolattyúra átkötéssel, de a javítása is egyszerű csak a szelepet kell kicserélni a vez tömbre menő olajcső alatt.
Válasz VTR-es #42324. hozzászólására Akkor majd egyszer próbáld ki és aztán vigyorogjál.én már többször csináltam mindíg észre vehető volt a különbség,persze csak akkor ha nem a munkahenger a ludas.
Válasz mtzgabika #42307. hozzászólásáraNekem 2 éve volt nagy gond a tömbbel nem voltak úszó meg rögzített állásaim és engedett... ezért döntöttem a tömb csere mellett...
a munkahengerből dőlt az olaj nekem még a régi fajta 4 csavaros munkahenger van...
Javítás...
Kicseréltem ismerőssel a tömböt eredeti orosz tömbre. 2 éve hiba nélkül működik 2x fent akadt a szelep...
Kivettük a munkahengert és felújítottuk ami O gyűrűt kiveszel ne vegyél semmi készletet be kell menni egy csapágyboltba és egyesével megvenni azokat az O gyűrűket karmantyúkat ami benne volt sokkal jobb minőséget kapsz ott mint ha vennél egy javító készletet...
Ezen javítások után:
A munkagépet egy ekét vagy a 2000l-es permetezőt volt olyan h 1 hétig meg sem mozdult volt h 3 nap alatt engedte le...
Ha már ennyire szétszeded akkor érdemes levenni a szivattyú nyomó ágát és az O gyűrűt kihajítani hidraulika boltban lehet bele való méretű 380bar-os zöld tömítést kapni örök élet meg egy kicsi...
Ha visszanézed az írásaim alapján elég sokat konzultáltam az itteniekkel a hidraulika ügyben. Megéri végigolvasni a beszélgetéseket.
Majd eldöntöd h neked mennyit éri meg rákölteni.
Én úgy érzem részemről és a pénztárcámhoz mérten az MTZ hidraulikát kimaxoltam amennyire csak lehet és mondhatom h nem kókányoltam, mert rakodok is a géppel....
Sok sikert!
Válasz Zotya-83 #42328. hozzászólásáraEz nem csak teória hanem tény, amit leírtál hogy a "gyakorlat mást mond"azzal az én írásom nem mond ellent, tehát nem igen értem mit akartál cáfolni.
Válasz VTR-es #42324. hozzászólásáraegyet is értek veled meg nem is mert a teóriád jó de a gyakorlat mást mond a gépen, mert 4 éve szépen emel süllyeszt az550esünk az engedéssel meg nem foglalkozok mert szerintem az "orvosolhatatlan hosszútávon" a 820asunkon van front hidraulika ott egy golyós csap van a csővezetékbe építve és No1 nem süllyeszt eccer majd ha utolérem magam beépítek egyet az 550esbe is hátra. De ez csak egy gondolat a részemről
Válasz rongyos #42326. hozzászólásáraPróbálj állítani a rudazaton, ha nem jó le kell kapni az osztóművet.
Válasz VTR-es #42325. hozzászólásáraFelso direkt.....foleg ha kicsit temposabbra veszem az iramot..
Válasz rongyos #42323. hozzászólásáraMelyikből a középső automata állásból ,vagy a fölső direkt hajtásból?
Válasz rsándor #42320. hozzászólásáraEzzel csak az a gond hogy ha a 3 ból 1 tolattyú kopott a másik 2-vel is ugyan olyan szar lesz mivel közös az olajcsatorna
Hahhhoo..kollegak!! Kene egy kis segitseg!! 820.2 kidobalja az elso meghajtast szantaskor....lehet valamit allitani? Vagy mit kell cserelni? Koszii..buek!
Válasz röfik #42313. hozzászólásáraNem láttam még,de szerintem nem variált sokat orosz.Menyi órával vetted,tetszik amúgy az 1025-ös után ?
Válasz rsándor #42320. hozzászólásáranekem is igy van csak itt nem akartam ilyet írni a középsőre a tuti az ritkán használatos
Válasz mtzgabika #42317. hozzászólására A vezértömböt nem szoktam cserélni hanem átkötöm egy másik karra és akkor olyan mint ha ki lanne cserélve,mert az nem kopott, egy kis hídrotömő átalkítás és már be is lehet kötni mondjuk a középső vagy a kormány felőli karra egyszerűbb és olcsóbb mint vetértömböt cserélni.
Válasz mtzgabika #42317. hozzászólására A vezértömböt nem szoktam cserélni hanem átkötöm egy másik karra és akkor olyan mint ha ki lanne cserélve,mert az nem kopott, egy kis hídrotömő átalkítás és már be is lehet kötni mondjuk a középső vagy a kormány felőli karra egyszerűbb és olcsóbb mint vetértömböt cserélni.
Válasz mtzgabika #42307. hozzászólására
és hidegen is enged vagy inkább meleg olajnál és akkor esetleg gyorsabban mint hidegen?
mert Én azért nem cserélnék munkahengert meg vezérlőtömböt mert 2 együtt 80pénz kb.
A munkahengernek ha a szára nem sérült egy HBR-es javítókészelettel javítható max.2000 pénz ha szár is kell az kb.9e
A vezérlőtömb meg igy se meg ugy se bírja megtartani a munkagépet.
Elnézést h ezeket leírtam távol álljon tőlem h mást esetleg megbántsak.
Gabika ebben a gépben max erő helyzet szabályzó lenne nem pedig antislip de ez belföldi kivitel ha jól látom ezért nincs.
A kormány meg elvileg orbit rendszerű ha látsz az első hídnál munkahengert ezért van oldalt a difi kapcsoló és fordulásnál véletlen se tarts bekapcsolva.
Válasz gjoni #42316. hozzászólásárarendben ugy lessz köszöntem szépen!!!
Válasz mtzgabika #42314. hozzászólásáraElőször próbáld a munkahengert cserélni! Aztán csak a vezértömböt semmi újítás csak újat
Válasz mtzgabika #42314. hozzászólásáraoroszt csak
Válasz gjoni #42310. hozzászólásáraköszönöm!! amugy érdemes felujitani a munkahengert? vagy ha cserés akor melyik fajtát érdemes venni bele meg milyen fajta vezérlés a jó??
Válasz mtz1221 #42311. hozzászólásáraKupplungja olyan mint a 1025-ösé???Szét kéne huzni szezon elött.Elkopott meg mintha kissé csuszna meg nem emel ki rendesen.
Válasz mtz1221 #42311. hozzászólásáraNem látszik különbség.Ha tiszta a hütö nem melegszik,nyáron tárcsázáskor is meg összel már szántásba de még meleg idöbe ésszel hajtva de jol terhelve 80-fok körül mutattak az orák.Tettem mechanikus olajnyomás és vizhöfok orákat.80-fok zöldmezö közepe a viz.Olajnyomás meleg motornál fordulaton 2.5-3bar között.Gyári olaj csak lámpa mint az autoba.A vizek egyformán mutatnak nagyjábol.Oda az olajhütö vakdugoi helyére tettem az orák bekötését.Most üzemképtelen akku cserés lesz már szar volt két éve is idáig még berugta de valamelyik nap arréb akartam állni vele és csak kattogott,ugy hogy ekével a farán köszönti az ujj évet.
Válasz röfik #42304. hozzászólásáraAz olajhűtőt láttam szétfagyva,de lehet leengedés után be kellene pár másodpercre inditani és kirázódna belőle(talán).Vizel használva menyire melegszik,éreztél különbséget?
Válasz mtzgabika #42307. hozzászólásáraMunkahenger cserés vagy vezérlőtömb.
Válasz mtzgabika #42308. hozzászólására A műszerfal bal oldalán azt a kis kart lefele nyomva zár.
Válasz mtzgabika #42307. hozzászólásáraja és még annyi hogy ennek hol leheta difizárkapcsolója??ebbe már nincs orbitos!
üdv: vettem egy mtz 82.1 és visssza enged a hidralikája ebben még ninccs antislip,szerintetek hol kerresem a hibát?ja és még annyi hogy ennek hol lehet ??válaszokat elöre köszönöm!!
Válasz csoppika #42305. hozzászólásáraÖsszel jártam ugy a 514-essel hogy egy viz csö megadta magát az olajhütönél és mindent beleöntöttünk még a kolát is hogy hazáig kibirja.
Válasz röfik #42304. hozzászólásáraNálam szinte mindig fagyállós keverék van ilyen esetekre... Persze ha extrém a helyzet...a kanálisban/margitszigeti ásványvízben nincs bekeverve...
Válasz mtz1221 #42285. hozzászólásáraOnnét nem folyik ki rendesen????Mi fagy szét??????Fagyálloval töltve jött a gép nem is volt vele baj.Nyáro-összel volt egy termosztát beragadás majd csere lesz tavaszra,kinyomott egy csomo vizet meg hát nem is kell ilyenkor igy csak viz ment bele.
Válasz DZSIMI #42291. hozzászólásáraUtána máshogy pörög majd, mert pont ugyanolyan rugót nem találsz, de kikorrigálhatod ahogy neked tetszik az ütközőcsavarral.
Válasz rsándor #42289. hozzászólásáraA videót már korábban láttam. Teljesen nem tudtam és most sem tudom kivenni melyik megy az első hengerre, a csövek egy része takarásban van. A legelsőre tippelek, azért is kérdeztem a kollégától hogy "Amelyik legelöl van?" 100%-osan nem látszik, csak 90 De végülis mindegy, ki lehet silabizálni, ahogy írtam is.
Válasz csoppika #42294. hozzászólásáraígy ahogy mondod + bőrel behúzva munkalámpa régi helyére felcsavarozva
Válasz gjoni #42293. hozzászólásáraok
Válasz Frenky03 #42297. hozzászólásáraKTD henger hüvely garnitúrát tudnám inkább mondani.
de a gyártótól rendeld.
megkéne nézni hogy adagoló biztosan jól van e beállítva, olyan mintha kopogás végett repedtek volna be a dugattyúk.
ami a gyári alkatrészeket illeti a világon mindenben..
ha gyártanak alkatrészt van OEM, meg nem OEM.
a különbség az hogy amiből az új gépeket rakják össze az az OEM és sokkal szigorúbban van ellenőrizve mint a többi. ami nem selejt de új gépbe sem elég jó, azt adják el "gyári" alkatrésznek.
de nem csak az mtz, hanem minden gyártó így nyomja minden alkatrésszel akik fix beszállítók valahova, vagy saját gépbe gyártanak.
szóval ha valami gyári, az még mindíg roszabb mint ami új gépbe kerül.
és ami új gépben van sem feltétlen jó alkatrész, csak jobb.
Válasz Frenky03 #42297. hozzászólásáraNem tudom, hogy milyen állapotú a géped általában és mennyit megy, de én kicserélném a palást repedtet, megnézném a gyűrűhézagot és visszaraknám az egészet. Ha van kompresszió és nem csapágyas a motor akkor had menjen!!!
Ha, szétugrik akkor majd komplett felújítás!!
Addig meg told neki!!
Helló mindenki!
Egyszer egy nem túl szép napon a reggeli ellenőrzésnél meglepődve tapasztaltam, hogy a hűtőfolyadék szintje igen csak alacsony, akkor még jobban meglepődtem mikor a motorolajszintet ellenőrizve rájöttem hogy megtaláltam az elszökött hűtőfolyadékot, (házasságot kötöttek, összefolyt az életük) A hengerfej tömítés hibátlanságának megállapítása után tovább kutakodtunk az olajteknő levétele után meglett a hiba, az "O" gyűrűnél csöpögött a víz. Ám a fekete leves csak a dugó kihúzása után jött.
Mind a 4 kamrájának teteje mint a rózsa meg van nyílva egynek meg a palástja meg van repedve ( itt ment ki az "Ö" gyűrű), az egyik hüvely kis túlzással olyan mint a Balaton szélben (még JÓ hogy nem szált szét) Pedig nem volt megmelegítve a motor olajcserékre oda van figyelve sőt inkább előbb van cserélve.
Kérdésem van e valakinek tapasztalata a Hors-Power-es 3 gyűrűs teflonos turbós dugattyúgarnitúrával? Gyárilag is valami hasonló volt benne.
Ára nem kevés, de elegem van az olcsó hitvány minőségű alkatrészekből. Kb. 1000 órát ment el a "GYÁRINAK" mondott dugattyú.
U.I.: A gyári dugok egy hibás döntésből származó megbontás alkalmával lettek kicserélve, kár volt.
Válasz Kukoricas Szabolcs #42295. hozzászólására9.5-42. Persze felni cserével. Esetleg talán a 8.3-42, ha van ilyen méret...
Sziasztok, sorművelő kereket szeretnék venni MTZ80-ra, nem vagyok jártas benne, hogy milyen méret megy fel rá? Szokta itt valaki használni?
Válasz DZSIMI #42292. hozzászólásáraKolléga, a gépeden a kapaszkodó esztétikusan rá van hegesztve a fülkére? A kapaszkodó eredeti helyére meg a munkalámpa van csavarozva?
Valamit ki kell találnom, mert az egyiken vagy fél éve a kezembe maradt a cső...egyre kényelmetlenebb a kiszállás...
Válasz DZSIMI #42292. hozzászólásáraKözponti olajzású levételnél olaj le felrakás után 2 dl feltölt és go.
Adagolo regulàtor hàzban menyi olajnak kell leni? (Idönlént elenörizni kell?)Esetleg a motorbol kapja? Hozàszolàsokat köszi.