Hirdetés
Fórum
- Claas traktorok új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Körbálázót, de milyet? új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Direktvetés, no-till. új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Massey Ferguson traktorok új
1070 hozzászólás
Válasz #517. hozzászólásra
1000üó megy évente akkor megéri de aki csak 200-300üót megy annak egyeltalán nem.
Válasz #517. hozzászólásra
akivel eddig beszéltem turbózásról az mindegyik csökkenést mondott,szántáskor -3liter/ha
a kelet-agronál azt írták nekem,hogy nő a fogyasztás amit ellensúlyoz a gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés,van olyan ismerősöm akinek 3 MTZ-je van amiből 2 turbós gyárilag és ő is azt mondja,hogy a turbós kevesebbet eszik,ezért értelmetlen amit a keletesek mondanak
Válasz #517. hozzászólásra
szátásnál érzödik +8le könyeben viszi egypicit de töbetis fogyaszt
Elolvastam a topikot valaki azt irja hogy nemkel semmit cserélni a blokkba valaki meg azt hogy mindent na most aki semmit nem cserélt ki az hány üo ment már vele????????????????????????????????????? a FOGYASZTÁS nőt vagy csökkent milyen turbót rakott rá ennek a projektnek van értelme ha az ember évente nyom a gépébe 1000 üó konkrét válaszokat kérhetnék valakitől
Válasz #514. hozzászólásra
Elviszed egy rendes adagolóshoz és nagyon meg leszel elégedve. Ha eddig bírta a melót...
Válasz #513. hozzászólásra
Egy szóval nem mondtam, hogy elcserélném. Ennek azért más a vezérlés is... De egy 70 lovas Valtrára simán elcserélném
Szép napot. A 70ha-ra ha jól megnézem az egy 820.2-es van mert szinte minden munkát az végez. Az 550-es csak néha pótkocsit húz, permetez, műtrágyát szór . Persze MTZ az nem egy nyugati gép, de ha jól megnézem ez már az évek alatt visszadolgozta az árát, és nem sok lett rá költve hál istennek. Voltak javítások, de nem olyan zsebbenyulós mint egy New Holland vagy John Deer. Sajnos ebbe az országba nem lehet azt megtenni mint nyugati országokban, hogy minden parasztnak John Deerja van néhány ha földre! Ott más a politika. Na de nem politizálok
Válasz #492. hozzászólásra
na pajti azt azért megnézném,elcserélnéd-e a892-ed egy820-asra...amugy én se raknám fel soha utolag a turbot,a gyári turbo az más...
Válasz #511. hozzászólásra
Nekem ahhoz képest egész jól megy. Pedig iskolába járok mellette és csak hétvégente nyomom. Sok idő azzal megy el, hogy szerelni kell, hiába vigyázok rá. Ha nem ez a baja akkor más lesz.
Válasz #509. hozzászólásra
és nem kell 2 traktor 50 hektárra
Ez nem egészen így van még szántóföldi kultúránál se, főleg ha némi kertészet is van.
Válasz #495. hozzászólásra
Sajnos ez az igazság. Bár rágalmaznék.
Válasz #501. hozzászólásra
Ami a baja a cuccnak.
1, hogy MTZ, ezen nem lehet változtatni.
2, hogy az adagoló motorpal ami a Zetorokon van. Na sajnos az MTZnek a Zetorhoz annyi köze van, hogy piros mindkettő. Azok kevesebb üzemanyaggal mennek, de az MTZ, hogy teljesítse a Euro 3as vagy melyik normát vissza van véve a teljesítményből. Ha egy NORMÁLIS hozzáértő adagolós beállítja akkor meglátod mennyivel jobb is. Csodát nem kell várni.
Ha van pénz turbóra akkor el kell adni a ruszkikat és azok meg a turbó árából egy traktort kell venni és nem kell 2 traktor 50 hektárra. Vagy nem tudom mennyi van nektek.
Rendben. Köszönöm a hozászólásokat. További szép estét mindnekinek.
Sziasztok
Válasz #506. hozzászólásra
jogos!!! én hibám volt !!! csak szar volt keresgélni hogy mi lehet!! és csak a durva szűrőt cserélgettük sajnos de ezt már nem felejtem el sose az bizti!!!
Válasz #505. hozzászólásra
Ezért szokták cserélni, meghatározott üzem óránként.
Válasz #503. hozzászólásra
mindig a szűrők az első amit meg kell nézni én megtanultam a leckét én is szivtam már a porlasztokat is megnézettük mire megnéztük a finom szűrőt mert csak a durva szűrőt cseréltük ki ujra de már szinte saras volt a finom belülről nem fojt át rajta az anyag!.....
Válasz #503. hozzászólásra
Szűrőket üzem anyag csöveket ezt meg tudod nézni magad is, ha nem akkor adagoló mint már a kollégák írták.
Hát azt nem tudom azok mikor voltak tisztítva. A Vater a fő gépész, én csak néha segítek be másodállásba De a hétvégén átmegyek és megnézem a szűrőket szerintem!
Válasz #501. hozzászólásra
Szűrők?
olyan 4 éves a gép. Még nem volt hozzá nyúlva az adagolóhoz. De amugy más gondja nincs, csak ez,hogy nehezen pörög ki. A régi 550-es MTZ jobban kipörög
Válasz #496. hozzászólásra
ott már nem a turbó hiánya a gond
Válasz #496. hozzászólásra
majdnem biztos hogy cseh adagolós a géped.
ami ezzel jár de leszereled és elviszed egy adagolósnál hogy adjon neki anyagot és jobb lesz.
turbót raknál rá attól ilyen beállitással nem lenne jobb.
Válasz #492. hozzászólásraNah hogy erre még nem jött rá senki csak be kell állítani az adagolót . Biztos a gyárak is csak röstellik álogatni azért a turgó
Válasz #496. hozzászólásra
Milyen idős a gép?
Mivel egyre többen írjátok, hogy nem sok értelme a turbózás, így elgondolkodtató az adagoló állítás, vagy estleg nem tudom MTZ 820.2-re van e jobb adagoló a gyáritól? Van e értelme egyáltalán cserélni? Igazából abból gondolom, hogy valami nem stimmel mert nagyon nehezen pörög fel, akár ha csak üresen felkapcsolok 9-be alig bír kipörögni. Pótkocsival meg pláne, vagy akár szántáskor.
Válasz #492. hozzászólásra
Végre valaki ki merte mondani a tutit
Válasz #492. hozzászólásra
Nagy igazság!!!!!
Akkor azt mondod felesleges rákölteni annyit? Metr ahogy néztem olyan 250ezerbe benne lenne. Adagoló állítás esetleg csere aztán annyi? Bár akkor többet fog inni a gép gondolom.
Válasz #490. hozzászólásra
Állíttasd be az adagolót... Akkor a cseh adagolóval 90 ló meglesz. Ha úgy se elég akkor a turbó se tesz rá semmit. Sz*rból nem lehet várat építeni.
Válasz #490. hozzászólásra
keletagro
sziasztok
Abban kérnék segítséget, hogy van egy MTZ 820.2 -es gépünk és azon gondolkodunk rátetetjük a turbót. Mi a véleményetek erről? Aki rátette azt mondja szántáskor pl sokat jelent. Egyébként lehet valahol komplett szettben venni ilyet?
Minden jót. Sziasztok
Válasz #488. hozzászólásra
Válasz #485. hozzászólásra
Üdv. Igen a turbósnak nagyobb a nyomatéka, az a több mint 100Nm plussz nagyon jó talajmunkánál, ha nincs túlterhelve a fogyasztás is jobb egy kicsit. azért a turbós traktorral másként kell egy kicsit bánni,dolgozni mint egy szívódiesellel, figyelembe kell venni hogy 1500 ford. alatt ugyan olyan mint szívó társa, 1200ford.-tól van egy kis turbónyomás de csak 1500-tól jön meg igazán és csak a névleges fordulat közelében teljesedik ki .Az is lehet hogy a kollégával akivel együtt pótkocsiztatok, neki gyorsított váltós lehetett, ezért tudtál elmenni mellette( meg lehet ügyesebb is vagy), amúgy egyébként érdekes de pótkocsizáskor tényleg nem mutatkozik akkora előny a turbósnál, viszont ha jön egy emelkedő nem kell visszakapcsolgatni
Válasz #485. hozzászólásra
Mitetünk a cégébe +8-le jelent megkis töbletfogyasztást dejobb lehet érezni különösen szántásnál.
Válasz #485. hozzászólásra
azért kapcsolgatott mert valószínűleg egy balfasz aki vezete
És mi a tapasztalat a turbosítás után?
Értem ez alatt traktor nyomatékosabb lett jobban pörgetni kell, hogy leadja a kellő nyomatékot illetve fogyasztások hogy alakúltak?
Ezt azért kérdezem mert már szállítottam egy turbos mtz mellett a 820.2 el egy és ugyan azon pótkocsival amíg ő kapcsolagatott össze vissza én vidáman mentem el mellette!
Egy pár dolog a kezdő turbó felszerelőknek.
Hasznos dolgok.
http://www.keletagro.hu/turbozas/
Bécókám ehun-e
Mi már 7 éve felszereltük a turbót.. Semmit nem cseréltünk a blokkba... Cseh turbó és fortschritt levegő szűrőt tettünk rá és 7 éve nem volt a blokkjához nyúlva..:)
azt tudom, a levegő szűrőt ami összeköti a turbinával, arra is van kötve egy gumicső, amit nem látok hova megy..!?
a vékony cső az az olajzást adja a turbó tengelyének.
sziasztok! egy olyan kérdésem volna, (ami lehet már volt, nem tudom, nem olvastam vissza), hogy a turbó és a levegő szűrő közt lévő csőre kötött vékony cső, hova megy onnan vagy mi célt szolgál az?
Üdv mindenkinek! Valaki tudna mondani egy helyes adagoló beállítási értékeket, TKP-7H-2A turbóval szerelt 82-eshez? Előre is kösz! üdv!
http://www.youtube.com/watch?v=z0kw6YOhREY&feature=related
mit neki holmi nyulholland
na ezt skubizzátok:
http://www.youtube.com/watch?v=R1OiUU09qwc
csak azért kérdezem, mert láttam egy hírdetést, ahol mtz 80-as blokkot árultak 2006-ost. Először nem értettem a dolgot, másodjára sem. Létezik akkor?
Válasz #472. hozzászólásra
Rendelésre biztos hogy hozna bármelyik kereskedő.
Válasz #469. hozzászólásra
kérdésem. vajon a mtz 80- asokat meddig gyártották? vagy most is lehet újat venni? IGEN MOST IS GYÁRTJÁK DE MAGYARORSZÁGRA NEM NAGYON HOZNAK BELŐLE
cső tibi, ezzel a dologgal már egy kolégával lefuttatunk egy eszmecserét, kérlek nézd meg A TZ-4K topikot.