Hirdetés
Fórum
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Faapríték fűtés-tüzelés új
- Direktvetés, no-till. új
- Körbálázót, de milyet? új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Massey Ferguson traktorok új
Cikkajánló
Kis- és középvállalkozások figyelem! Új támogatási program indul
A pontozásos rendszernek megfelelően a legjobb cégek részesülnek majd...
Hirdetés
1070 hozzászólás
Válasz #369. hozzászólásra
7-es turbót,adagolón adtam neki több anyagot és kész.1sebasséggel feljebb tudok váltani minden munkagépnél.A dugattyúkat cseréltem turbósra 1500üo körül,ette az olajat.Az orosz beletette a selejt dugókat.
Válasz #368. hozzászólásra
Mit tettél 820ra? Mármint adagoló is más porlasztócsúcsok...
Mennyivel tud többet?
Válasz #367. hozzászólásra
820-asra tettem 7-es turbót 4500öo mentem vele,nincs vele semmi gond.
Válasz #352. hozzászólásra
Nekem van egy gyári 892es is. Ha arra teszek rá egy TKP7es turbót, a régit meg áttenném a 82esre. A 892 mennyiben tér el az 1025-től?
Hello Gazda társak !
Még szeptemberbe találkoztam alapi haverommal Palival.
Neki az Eco-tak készülék került a turbós MTZ-be. Azt mondta marhán szakit azóta !
Nem akartam hinni neki.
Úgy gondoltam csak megdumálták valami hülyeséggel.
Aztán megtaláltam az októberi Agrárágazatba az Eco-tak –ról szóló cikket.
Felhívtam a telefonszámot, szerintem egy hozzá értő szakival beszéltem.
Azt mondta – Küldenek egyet ha betudom építeni saját magam.Aztán ha véleményem szerint nem tetszik visszaküldöm,és vissza adják az árát- max 30napom van a próbára.
Korrektnak tartottam az ajánlatot –így megrendelem
Gls másnap már hozta a szerkezetet.
Beépítést Józsi kollégámmal hoztuk össze,teljesen házilag.
Mindent a mellékelt papíron leírtak szerint műveltünk.
Aztán irány a föld.,teljes gázzal előre
.Először ugyan úgy füstölt a kémény, mint előtte.
15-20 perc elteltével jobban kezdett füstölni-, na valami történik.
Aztán kb 40perc elteltével mintha elvágták volna megszűnt a füst - nem akartam hinni a szememnek.
A gázkart visszább huztam –semmi rázkódás
Lejjebb tettem a szerszámot-már 30 centin karcoltam az erősen összetömörödött talajt-semmi nyökögés,csak küzd.
- Nekem nagyon tetszik.
További erősödő MTZ-ket és jó egészséget kívánok nektek is
Válasz #362. hozzászólásra Akkor mielőbbi gyógyulást.
Válasz #361. hozzászólásraNa ez az itt azért lényegesen kissebb az autó motorja viszint sokkal magasabb az üzemi fordulat szerintem
Válasz #360. hozzászólásra
sajnos nem lehetek masnapos mert beteg vagyok- de nem a masnaposagtol.ilyen hujeseget mint az csavo azal a krom hazal nem komplet.
Válasz #341. hozzászólásra
Nem lenne hatásos a gépkocsi turbó.
Hat éve mi megprobáltuk egy UTB-re rá épitettünk egy Mercedes turbót a motorméret szinte azonos vólt mégis a turbonyomás nem volt több 0.3 bár nál. A Merci max fordulata 3500 az UTB meg max 1800 a turbó pedig 1200-nál kezdet valamit nyomni és 1800-on csak 0.3bárt.
Válasz #359. hozzászólásra Mi az másnapos vagy? Ez a csávó állandóan bepróbálkozik a hülyeségével. Szerintem már most ő sem hitte el annyi képtelenséget összehordott!!
azt hittem elhitetek ezeket
de igy vilagos h moka az egesz
Válasz #356. hozzászólásraezt írja Könnyebb a hidegindítás, nő a kompresszió, csökken a kartergáz, a motorolaj fogyasztás, hosszabb élettartamúvá válik a motor
Válasz #355. hozzászólásraHú gondolhatod az én 1973-as 50-esemmel mit művelne ? Elolvastam most figyelmesen olyan tuti lessz a porlasztás , hogy életedben értet mikor szerintem az én porlasztóim úgy hugyoznak ha én így tudnék biztos átvizelnék a busz+álló fölött úgyhogy én inkább csúcsokat cserélek
miröl beszelgetek ti mert nem ertem velamin keresztul folyik az uzemanyag atol nem fog a kompreszio nöni!!!!
Válasz #354. hozzászólásra Én is attol félek hogy akkora lesz a kompresszió az 1982-es évjáratú mtz-m-ben hogy nem fogja birni betekerni az inditómotor Kizárólag ezért nem vettem meg még ezt a szuper
technikát
Válasz #353. hozzászólásraJa te nem tudtad , hogy ezekből az anyagokból kissebb lessz a gyűrűhézag a hordskopás elmulik a csapágyakra visszarakódik a csapágyfém és még aszelepek is becsiszolódnak
Válasz #350. hozzászólásra A sok hülyeség közül a legnagyobb a: "nagyobb kompresszió" mi a fa.omtol azért mert egy bödönön átfolyik a gázolaj? Megint kezdődik a parasztvakítás?
Válasz #348. hozzászólásra
ha te hajtod a gepet ted fel.de azt tudni kell h a turbos motoroblokkok külön fuvokök hütik a dugatyu aljat a plusz hö elvezetésre.
Válasz #350. hozzászólásra
Néztem ezt a szerkezettet milenne valojában???
mert ez nekem sötétt.
Ön mennyiért tankol hetente, havonta?
5-10-20 % kevesebb üzemanyag fogyasztás!
Ön is szeret alaposan felkészülni egy fontos döntés előtt? A megalapozott döntésben segít Önnek ez az oldal.
http://www.uzemanyag.hupont.hu
ÉGÉSJAVÍTÓ, FELHASZNÁLÓI TAPASZTALATOK:
Csökken a füstölés, kisebb lesz a motor zajszintje, vibrációja és ez kellemesebb munkavégzést biztosít.
Huzamosabb használatnál megszűnik a porlasztó csúcsok beégése, csökken, majd teljesen kitisztul a motor égőteréből a koksz.
A motor gyorsabban felpörög, nő a jármű gyorsulása.
Könnyebb a hidegindítás, nő a kompresszió, csökken a kartergáz, a motorolaj fogyasztás, hosszabb élettartamúvá válik a motor.
Növekvő nyomaték, gyorsabb munkavégzést tesz lehetővé és ez több elvégzett munkát eredményez.A csökkenő kopás, a nagyobb élettartam alacsonyabb fenntartási költséget igényel.
http:// http://www.uzemanyag.hupont.hu
Válasz #347. hozzászólásraÜdv én is ezen merengtem 1 próbát lehet , hogy megérne majd megnézem mennyi átalakítással jár . Igaziból nem tudom itt is igaz e szémítás 20-25% teljesítmény növeleéről?
Válasz #340. hozzászólásra
És ha TKP7est teszek 82esre rá? Azzal beállna? A dugókat is turbósra akarom cserélni.
Válasz #342. hozzászólásra
De viszont fele az MTZ fordulatszáma Így kb.ugyanannyilevegőt kell besűríteni.
Szerintem az olajminősége nem felelne meg amit az mtz-sek használnak, mert a renaultban lévő turbók /tudomásom szerint/ elég érzékenyek mindenre.
Válasz #345. hozzászólásra
Elméletileg 0,9 fölött kellene lenni,de az enyém nem tud többet 0,8-nál ,igaz az csak a 6-os turbó
Válasz #341. hozzászólásra
0,6-0,8 bar
Válasz #343. hozzászólásra
:-) Ez a veszely fennall, hogy kisse tulporog...
Válasz #341. hozzászólásra
én biztos nem próbálkoznék vele,szerintem elolvad
Probalkozhatsz, de lehet, hogy keves lesz... Az mtz 2x akkora motor.
Üdv!érdeklődnék van nekem itthon 1 autó turbóm kb 2500 cm3-is renaulton volt érdemes azt felrakni az 50-es re ill még azt szeretném +kérdezni mennyi a turbónyomása ezeknek a gépeknek??
Válasz #338. hozzászólásra
a 1025ön tpk7 turbó van és ez 105lo
te gondolom csak tpk6 teszel ami elég is igy 90-95 lo ra jösz ki.valamenyivel job lesz memran szabajzo nelkul is de nem lesz az igazi
Válasz #338. hozzászólásra
Szerintem eddig is volt adagoló állítás nélkül is erősebb volt a gép.
Válasz #337. hozzászólásra
Úgy vajon van értelme, hogy csak turbó először?
Persze kevesebb kajával, mint az 1025.
Válasz #336. hozzászólásra
TKP6 orosz turbó, már 2000 üzemórája rajta van, csak most állítom át az adagolót. turbó eddig kiváló volt
Porlasztócsúcs 1920 Ft/db
Válasz #334. hozzászólásra
Milyen turbót? Én is gondolkodom, hogy a 82esre rakni kellene, csak milyet? Mert ha az szívó csonkot venni kellesz újat, meg kipucsonkot, akkor lehet az 1025-ös turbóját kellene rátenni... Csak azt se tudom azon milyen van.
Pontosan milyen porlasztó csúcsok azok? Mennyibe van 1?
Válasz #333. hozzászólásra
Membránbvezérlőt is raktam rá.
Válasz #333. hozzászólásra
Igen 82-re raktam turbót, új wuzetem porlasztócsúcsok, de nem turbósak.
Válasz #332. hozzászólásra
Szeva
Neked akkor sima 80as motorra lett rátéve a turbó?
Adagolóra is lett véve membránvezérlő? Porlasztócsúcsok is turbóshoz valóak vagy a hagyományos?
Nekem az adagolós 190 Bar-ra állította, azt mondta e fölött letörhetnek darabok a nem turbós dugattyúból.
A töltés 9 mm3 plussz amit a membrán ad neki. Szerintetek ezzel leadja a 90 Le?
Azt nem szeretném ha 100 is lenne, féltem a gépet.
Válasz #317. hozzászólásraÜdv! és kellemes ünnepeket mindenkinek!
Az intercoolert én személy szerint csak ajánlani tudom ha jól van elhelyezve megfelelő méretű akár 10-15% teljesítménynövekedés érhető el vele
Válasz #329. hozzászólásra
Az a helyzet h hiaba tudjuk az itt leirt adatot ez még nagyon keves mert hany löketre értendö, tudni kel h az adagolonal is elöbefecskendezest kel állitani ki kel fokolni ha /soros/atol fug h 4-6 hengeres--90-60fok. inditasi töltés es a es max fordulat regulator szabalyzast,
Válasz #328. hozzászólásra
Azt elhiszem.Én több helyről hallottam h.a 4755-ösnek az indító töltése,amikor löki az álca füstöt,az 18 cm3. Ehhez képest a 22 ????? Na mindegy,most kaptam egy régi adagoló padot,ha ráérek lehet h. beüzemelem és megszerzem hozzá ezeket az adatokat is
Válasz #327. hozzászólásra
passz az még nincs meg olyan régen,hogy tudjam,egyenlőre nem is akarom meg tudni.
Válasz #326. hozzászólásra
A 4755-ösnek mennyi?
Válasz #325. hozzászólásra
köbcenti.
Válasz #320. hozzászólásra
Mi a 20-22 ??
Válasz #323. hozzászólásra
2250 a max
Válasz #322. hozzászólásra
valószinű mennyit forog a motor?
Válasz #320. hozzászólásra
Gondolom akkor a 162-esé is annyi mint a 161-esé .
Válasz #318. hozzászólásra
Most nem de a 155 ló helyett szeretnék belőle kihozni 160-165-öt .