Hirdetés
Fórum
- Vinasz - melasz felhasználás szántóföldi növénytermesztésben új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Akkumulátorok új
- Direktvetés, no-till. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Körbálázót, de milyet? új
- Teleszkópos rakodógépben melyik a jobb? új
- Papírok nélküli traktor újra forgalomba helyezése új
- Massey Ferguson traktorok új
Cikkajánló
Hirdetés
Gyakorlatban is alkalmazható tudás – Szakértő drónpilótákat képzünk
Gyakorlatias és életszerű tananyag, jól felkészült, szakmailag elismert oktatók.
Hirdetés
1070 hozzászólás
Válasz #168. hozzászólásra
Neked meg kapar a ZT . Haver meséli hogy nála nincs olyan hogy kapar vagy húz vagy lefullad de olyat még látott hogy kapart volna pedig néha bele akad a földbe a 4 fejes eke
MTZ-552 én mikor néztem a turbót a 7745-höz azt mondták hogy ne cseréljek semmit fölösleges ( pedig alkatrész kereskedő mondta ) mivel ugyan az mindene . Akarta mutatni a 121-es meg a 161-es cristal hüvelyeket de mondtam neki hogy nem kell mert elhiszem .
Amúgy van nálunk aki utólag tett rá turbót semmi cserélgetés csak felszerelte találomra adott egy kis anyagot neki és megy mint a mozdony a mármas ekével a vagy a 3-as lazítóval meg 3,4-es ásóborornával meg a 3,2-es tárcsával már 3 éve .
Válasz #166. hozzászólásra
Pedig az is meg bír ám kaparni a 3-as lajtával.
Válasz #164. hozzászólásra
Az létezik, hogy a 1221es csak 4640kg?????
Válasz #165. hozzászólásra
Hát igen!
A zt-hez képest melyik nem könnyű? :-)))))
Válasz #164. hozzászólásra
Na utánna néztem:). Elég könnyű 105 ló hoz az is.
Válasz #163. hozzászólásra
OLAJFOLYÁS!!!!!!!!!
Ez az itt használatos, pontos SZAKKIFEJEZÉS rá!!! :-)))))
Válasz #161. hozzászólásra
Mind olyan 1forma, csak az olajsár látszik:). (na ezértmindjártkapok:)) )
Válasz #161. hozzászólásra
Max 892ig:)
Válasz #160. hozzászólásra
Dehogy az!
Nem ismered az mtz-ket?
Válasz #158. hozzászólásra
Az már nem 6hengeres?
Ja és a vákum szabályzót elfelejtettem az adagolóról!
Válasz #157. hozzászólásra
erősebb én a 1025-ös főtengelyére gondoltam!
Válasz #155. hozzászólásra
Miben külömbözik a 2 főtengely?
Válasz #154. hozzászólásra
Ja meg rögtön az orrán ki kell cserélni a 20kg-os súlyokat 45kg-osra, meg még a hátsó kerékre rakni plusz súlyokat plusz még máshova is lehet súlyozni! Ha teljesítményt növeled akkor a traki önsúlyát is kell növelni, ha nem teszed akkor nem sok eredményt érsz el vele esetleg annyit, hogy hamarabb pörög ki a motor meg valamivel kevesebbet eszik!
Válasz #154. hozzászólásra
Ha tartósra és nyűzhetőre akarod turbózni akkor sok mindent ki kell cserélni benne:
Főtengely, hengerfej, szelepvezérlés, hűvely-dugó-gyűrű, adagoló átálítás, levegőszűrő ház +rákell építeni a turbót meg néhány apróság!
Ha hobbi turbósra csinálod akkor csak ráépíted a turbót és az adagolót átálítod ez is jó de csak olyannak aki évi kb 2-300órát használja az mtz-t!
Válasz #152. hozzászólásra
Teljes mértékig igazat adok a Hús Futárnak!
Ha visszaolvastok, akkor innen is kiderül, hogy nem azon múlik a turbózás milyensége, hogy kicseréltétek e a fél traktort, hanem a jó adagolóson és a jó traktoroson.
Válasz #152. hozzászólásra
Azért 110 lóhoz képest reménytelenül könnyű egy 82 is és a kuplugja is gyenge hozzá.
Válasz #151. hozzászólásra
Szerintem nem kell semmit se cserélni ez csak kereskedői fogás . A 80-as évek közepén nálunk a tsz-ben is turbóztak meg egy 80-ast .de semmit nem ceréltek csak a szívó torkot meg a kipufogó torkot és beállították az adagolót a kívánt értékre és 110 lovat tudott utána . Majd egy évig ment is tutin még a traktoros le nem betegedett . Utána egy gépgyilkos kapta meg aki 2 hónap után velemit neki ejtett a turbó oldalának és az beszakadt így lett vége a turbózásnak felénk pedig a traktoros mondta mindig hogy nagyon jó volt úgy a gép .
fejes nagylajtákat húztak az mtz-k nálunk . Igaz nem bírták de a főnökök nem engedtek a 3 fejből levenni eggyet se ezért csak 20 centi körüli szántást csináltak de a tubós 30-31 centin vitte a nagy lajtát kényelmesebben mint a többi 20 centin .
Válasz #149. hozzászólásra
Ha te csinálod biztos szétesik!:))) Mi már csináltunk vagyis apám csinált! Egy mtz-80-as lett megturbósítva 5-6évvel ezelőtt és szépen megy mai napig is! Ésszel kell turbósítani nem vadálat módjára! Akkor széthullik két nap alatt! Ja meg sok mullik a pilótán is!
Válasz #149. hozzászólásra
Miért? Szét esik?
Válasz #148. hozzászólásra
+ még az új MTZ ára sincs benne amit az átalakítás után kell venned :)))
Válasz #147. hozzászólásra
nincs mit de ebbe az árba nincs benne a főtengely azt még számold rá!
kösz az infót
Válasz #145. hozzászólásra
Attól függ mit cserélsz ki benne! Ha alapvető dolgokat akkor olyan 100ezer ha teljesen kicserélsz mindent turbósra akkor kb 200ezer+munkadíj!
ja mtz hez
mennyibe kóstál egy komplett túrbó készlet?(főtengely dugó.............)+beszerelés
köcccci
Frizi itt folytasd tovább és olvass vissza a témában! Itt sok minden kiderül!
Válasz #139. hozzászólásra
Áá, ne viccelj, nem azért írtam, h bemutasd =) 6 évig volt ilyenünk ;) NEm tudom, nektek hogy vált be, de nekünk az MTZ- után nagy előrelépés volt, nagyon szerettünk.
Válasz #139. hozzászólásra
Igen gyere a zetor topicba ott bővebben
Válasz #123. hozzászólásra
Ne haragudj, hogy így közbe vágok Hús Futár, tiétek ez a Zetor a képen??
Csak előrébb hoztam hogy majd késöbb eltudjam olvasni és ne keljen keresgélni:-)
Válasz #136. hozzászólásra
Ez nekem nem sokat mond:D
Nem kell másik szűrő, nekem teljesen jól működik az eredeti. Engem is riogattak vele, hogy kiszívja az olajat, de nem volt ilyen gondom 1000 üzemóra alatt.
Kémia gyakorlaton is azt mondta az a fekáiás komcsi professzor, hogy elmértem, de nem voltam hajlandó újra mérni. Végülis kiderült, hogy ők "kúrták" el a bemérő oldatot.:))))
Engem is meglepett, hogy ennyivel kevesebbet eszik. Mindenesetre nagyon örültem neki.:)))
Válasz #133. hozzászólásra
Köszi szépen majd holnap meg próbálom
Válasz #132. hozzászólásra
akkor a fék szallag cyuszik bal oldalonaszőrö ház mögött van két csavar imi ferdénvan becsavarva az alsó azon próbáljmeg csavarni befelé
Válasz #131. hozzászólásra
igen
Válasz #130. hozzászólásra
tehát nyulba megy minden sebességbe?csakbékába nem megy?
Válasz #128. hozzászólásra
Ha mondassz egy pár szót a váltó beléről meg csináljuk mi is , meg kapcsolatban vagyunk a Szudár józsival aki az axiálnál zetor szervizes volt
Válasz #128. hozzászólásra
8011-es 2 sebesség + rükverc a nyomaték váltón és 4 a sebesség váltón .
Válasz #127. hozzászólásra
békéscsabán tudok eggy nagyonjó zserelőt zetorban nagyon othon vannak hanyas zetor ez hány sebességes
Válasz #126. hozzászólásra
Bács megye Mélykút
Válasz #125. hozzászólásra
hová valósi vagy?
Válasz #124. hozzászólásra
Ha békába kapcsolom nem indul el 2/3-ban és 4-ben , ha megy 2/1-ben elidul akkor hiába kapcsolok fel akkor olyan lassan megy . De ha bármikor nyuszit kapcsolok neki akkor megurik és megy gond nélkül . Ezt azóta csinálja mióta összeraktuk a hátulját . Én nyuszi kapcsolóra tippelek de nem tudom hogy működik .
Válasz #123. hozzászólásra
mihalyi.jozsef@globonet.hu mit csinál vagy mit nem csinál?
Válasz #121. hozzászólásra
Tudsz adni nekem egy e-mail címet mert megint rakoncátlankodik krisztál
Az ikr-es papiron 4.5 % ÜA csökkenést ir már az is jó n em 20-30%, lassan visszatermeli a naftát a tankba
Válasz #119. hozzászólásra
jók az emlékeid papiros levegőszőröt adtak hozzá de,hogy miért azt nem tudom