Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407.83 Ft USD 393.55 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

MTZ traktorok utólagos felturbózása

Létrehozta: Vendég , 2008-02-11 23:53:40

Kedvencekhez Segítség

1070 hozzászólás
#70 jólaci
2008-04-14 20:30:01

Válasz #65. hozzászólásra

de beleköthetnek,volt rá példa.

Nincs profilkép
#69 GUMI
2008-04-13 13:26:36

MISAszeretném felveni veled a kapcsolatott donci71@freemail.hu köszi gumi

#68 misa
2008-02-27 08:55:17

A vákumos szabályzóval nem fog kis gázon plussz töltést kapni, így nem fogyaszt annyit és nem füstöl, de amikor kéri az erőt, akkor plussz üzemanyagot ad éás erősebb lesz. A szabályzó 20 e Ft körül van. Az egyik ismerősnek megturbóztuk az 552-est+felezőt raktunk bele, de a motort 80-as ra alakítottuk. 3000 üó-t ment, de még a motornak semmi baja nem volt és kegyetlenül erős, ilyen jól sikerült traktort még nem láttam, 2 M Ft ért nem adta el nekem

Nincs profilkép
#67 mtz-552
2008-02-26 22:17:33

hagyományos orosz adagolóra fel lehet rakni a vákumos szabályzót? És mi célt szolgál?

#66 misa
2008-02-26 22:06:20

Több gépet is felturbóztunk már. A legutolsó az egy 820.2-es. Nem cseréltünk dugót+hüvejt, mert nem sok értelme van. Annyi volt vele, hogy az adagolóra a vákumos szabájzót nem tudtuk felrakni, mivel szlovák adagolós volt. De elvittük adagolóshoz aki adott neki anyagot. 6-os turbót tettünk rá, a gazda azt mondta, hogy nem érez külömbséget, de amikor a 4,2-es középnehéz tárcsát 20 cm-en huzza, hát egy kicsit kezdte dicsérni és már vett egy 4 -es ekét amivel már 100ha-t leszántott, úgyhogy a turbózás bejött.

Nincs profilkép
#65 mtz-552
2008-02-26 14:38:07

Műszaki vizsgán nem köthetnek bele az utólagos turbósításba?

Nincs profilkép
#64 mtz-552
2008-02-26 14:35:57

Van egy 80-as motorom (D-240) tartalékba. Milyen alkatrészeket kell cserélni ha turbósra akarom átalakítani. A motor hűvelyezésre szorul. Turbós dugattyúkat vegyek bele. Az adagoló maradhat a régi? Melyik turbó jobb a tkp6 vagy a 7-es? A porlasztók azok jók a régiek vagy cserélni kell? Adagolón a fordulatot mennyire kell állítani? Maradhat a max 2200? És igy kb hány lovas lesz a gép?

Nincs profilkép
#63 Mtz prof
2008-02-15 22:33:06

Viktor amit irsz az csak részben igaz a főtengely ugyanaz csak a dugo kompresszio gyűrűi más mint a többi mtzé .A szelephimba tengej is más egy kicsit de erősités nincsen rajta .1025.2 nek a hidraulikája van megerősitve .Ettöl fölfele már igen vannak erösitések de loerők is.

Nincs profilkép
#62 Pite
2008-02-15 21:38:24

Győrben a Szent Imre és József Attila uti körforgalomnál van .

Nincs profilkép
#61 Kisdobos
2008-02-15 21:14:27

Viktor,milyen a turbos motor hüvelye?És a főtengelye?Talán titánötvözetből készül?Elmondom,ugyanaz,mint a szivóé!A teljesítmény nem lesz kétszeres,hogy a terékcsavarokat vastagabbra kellene cserélni,csupán nyomatékosabb lesz a motor!Az 50le motor sebességváltója is bírja a 80Le motort.Orosz,szétesik elöbb vagy utobb igy is.Addig is jobb lesz!Nem?

Nincs profilkép
#60 Fiatos Tom
2008-02-15 19:54:27

Mármint a 80 lovas és a 90lovas motorokban.

Nincs profilkép
#59 Fiatos Tom
2008-02-15 19:53:53

A ruszki nem hülye hogy több féle dugattyút és hüvelyt vagy hajtókart gyártson.Ugyan az mindegyik motorban a bélés.

Nincs profilkép
#58 viktor
2008-02-15 19:44:11

én is akartam820-ast turbózni,hosszútávon nem éri meg,mert a sima gépek nincsenek felkészülve a nagy nyomaték változásra,a turbósoknál minden megvan erősítve,mind a dugattyú,mind a főtengely,1-2-év alatt kimegy a motor!!!!!!!!!MEGFONTOLANDÓ

Nincs profilkép
#57 balu
2008-02-15 19:37:46

helló pite
!!!melyik az a bolt győrben????

Nincs profilkép
#56 JD 4630
2008-02-13 21:04:13

Én csak akkor csinálnám ha van legalább két gépem, mert ha valami kánya van szezonba 1 sz*r gépet javítani nincs idő.

Nincs profilkép
#55 MTZ
2008-02-13 20:33:53

2006-ban vettem ott, akkor 90eFt volt komplett. Hívd fel őket több helyen van boltjuk az országban. A neten is megtudod nézni hol van hozzád a legközelebb. Én Dfváron vettem.

Nincs profilkép
#54 4755
2008-02-13 20:26:45

a zetor turbóval két oroszt agyonlehetütni

Nincs profilkép
#53 Laci1
2008-02-13 20:22:33

És mennyibe kerül a cseh turbó szett?

Nincs profilkép
#52 MTZ
2008-02-13 20:21:05

HABI Kft-nél is megkapható a turbó szett, ami minden cucc ot tartalmaz az átalakításra. Cseh turbóval valamivel drágább, az Orosszal olcsóbb. Jótanács: CSEH a JÓ megoldás. Max fél nap alatt fel lehet szerelni. Nem kell semmi más hozzá.

Nincs profilkép
#51 jaki
2008-02-13 20:15:36

ugye ugye csak járjon le a garancia az enyémről csak nehogy megegye a fergusont

Nincs profilkép
#50 Pite
2008-02-13 20:12:46

Helló.A Divat csinálta, de marha jó lett.

Nincs profilkép
#49 jaki
2008-02-13 19:57:12

hello pite megcsináltad?

Nincs profilkép
#48 Pite
2008-02-13 19:26:11

Győrben van egy mtz bolt, ott minden megvan. A gumicsöveken kívül. Ha mindent odakészítesz, max három óra és kész. Erősebb lett mint volt, kis fordulatról is kipörög a motor terhelés alatt is. Kipufogó dob helyett elég egy sima cső.

Nincs profilkép
#47 szervíz
2008-02-12 22:29:09

Szerintem felesleges kicserélni dugót, hüvelyt, gyűrűt. Így is elbírja 4-5 évig utánna meg ha elkezdi az olajat enni úgyis szétdobod és kicseréled. De ez volna a szakszerű. Az a gond hogy sosem tudod az orosz mit pakol a motorodba. Találkoztam már három gyűrűs dugattyúkal is...

Nincs profilkép
#46 Olvasó
2008-02-12 22:27:23

Szervizes.Ők szántani akarnak,ahoz teljesítménynövekedés lesz a turbótól.Nem?Biztos nől a motor nyomatéka is.Nem kell huvelyt meg még két szekér alkatrész hozzá.

Nincs profilkép
#45 Gépkezelő
2008-02-12 22:23:33

szervíz! Ha visszább olvasol akkor szerinted az én hozzászólásaimnak van értelme?

Nincs profilkép
#44 szervíz
2008-02-12 22:18:06

persze felteszed a turbót. adagolón állítasz, porlasztó nyomást felnyomod, jó hogy nagyobb lesz teljesítmény. de nyomatékrugalmasság semmi, ami a lényeg. Olvastam itt hogy nincs mtz szervíz...Hallottál olyat valahol hogy egy gyártó cég arra tanítja a szervízt hogy csináljon szívós motorjából turbóst? Ezért jó a magyarnak az mtz mindenki ért hozzá és barkácsolja...

Nincs profilkép
#43 Fekete János
2008-02-12 22:15:39

PITE

Nekem is 820.2-es van.Gondolkoztam,hogy át kellene turbósra alakítani.Érdekelne,hogy te milyen alkatrészeket használtál az átépítéshez,mit cseréltél és az alkatrészt hol vetted.Eddigi tapasztalatok? Válaszodat előre is köszönöm.

Nincs profilkép
#42 uhattila
2008-02-12 22:04:54

pitétől kérdezném honnan vetted a cuccot
engem is érdekel nekem többért kínálták.
előre is köszi uhrin69@freemail.hu

Nincs profilkép
#41 Szabolcs
2008-02-12 21:33:47

Mi nem cseréltünk rajta semmit.A cseh turbot ajánlom én is a hangja is szebb (fütyülősebb)

Nincs profilkép
#40 Pite
2008-02-12 21:31:29

Nem kell cserélni semmit. Volt aki Avia turbóval csinálta , sőt kb húsz éve a sima nyolcvanasokat is átalakították , mindenféle alkatrészcsere nélkül

Nincs profilkép
#39 Pite
2008-02-12 21:29:28

Majd meglátjuk mennyit bír a turbó, de a gyári 95 Le- s motorokon kétévente cserélték itt a környéken. A Zetoromon 10 évig, hatezer üzemóráig bírta.

Nincs profilkép
#38 MTZ-és
2008-02-12 21:27:23

Valaki magyarázza már el,hogy akkor ,hogy is van? Kell valamit cserélni vagy nem?

Nincs profilkép
#37 olvasó
2008-02-12 21:26:00

keresétek meg a céget okosok, mielőtt bármit le írtok

Nincs profilkép
#36 4755
2008-02-12 21:25:56

Pite neked is igazat adok hajo turbóst akartok zetorturbót rakjatok drágáb deazorosz nagyon silány volt itt ojan hozzá szóló aki tudja mennyit bir a zetor turbó

Nincs profilkép
#35 Szabolcs
2008-02-12 21:25:46

Turbos motoron az olaj hüti ahüvelyeket is belülrőlis .Más különbség a blokkon nincs.

Nincs profilkép
#34 Pite
2008-02-12 21:20:31

A blokk oldala gyárilag ki volt furva, bent a nyolcas menetek, a szuszogófedél pont illik oda. Az a lényeg, hogy ne nygy turbó legyen, hanem a kisebb fejta, mert az hamarabb tölt kis fordulaton is.

Nincs profilkép
#33 Pite
2008-02-12 21:18:10

Hellóü. Az mtz motor ha turbós gyárilag, ha nemm, ugyanaz mindene. Mi egy hete turbóztuk meg a 820.2 -est, 80.000,- Ft volt, minden gyári cucc. pár órás szerelés és kész. Nálunk már van több ilyen, és tökéletesen mennek. Olajnyomás jó, nem melegszik. És jobban viszi az ekét.

Nincs profilkép
#32 Gépkezelő
2008-02-12 21:16:57

Lehet ezért érdekelne engem is ez a téma!

Nincs profilkép
#31 4755
2008-02-12 21:13:04

ezzel kapcsolatba tényleg az utolsó a hüvely száz százalék hogy egyforma én nemazt mondom amit hallottam hanem amit tudok ha valkik érdekel a véleményem válaszolok de nem vitatkozok hallomásból kapott dolgokon

Nincs profilkép
#30 Gépkezelő
2008-02-12 21:03:27

Lehet,hogy az előző véleményem kicsit erős volt de én így tudom! Egy másik valaki szerint az 1025-ös hüvelyét kell belerakni előtte!

Nincs profilkép
#29 4755
2008-02-12 21:01:31

aturbós blok ugyanolyan mintaszivó csak a blok közepén van egy csatlakozás aholvisszafolyik aturbótol azolaj én ezzel végeztem nem vitatkozok senkivel

Nincs profilkép
#28 Gépkezelő
2008-02-12 20:51:59

Azt is tudhatnánk,hogy egy turbós motor erősebbre van méretezve mint egy szívó motor!

Nincs profilkép
#27 Gépkezelő
2008-02-12 20:48:16

De ezt egy gépszerelő mondta! Aki maga is rak fel turbót! A hüvelyektől kezdve a dugattyúkat is kicserélte a motorban mielőtt a turbót rárakta volna! Például a megnövekedett hőtől nem olvad meg a dugattyú?

Nincs profilkép
#26 4755
2008-02-12 20:43:23

Gépkezelő te csak gépkezelővagy és nem gépszerelő

Nincs profilkép
#25 Gépkezelő
2008-02-12 20:36:11

Igen az MTZ-k hidraulikája egy rakás fos! De aki azt modja,hogy csak felrak egy turbót és nem cserél ki rajta semmit(adagoló,dugattyú stb) az vagy hazudik vagy nem komplett! És a .3-ast én is drágállom! Az 1025.2-es volt annyi annó mint a 920.3-as!

Nincs profilkép
#24 4755
2008-02-12 20:34:48

MTZ-nek mindenben igazavan

Nincs profilkép
#23 Betyár
2008-02-12 20:33:24

Az egyik rokonomnak egy 98-as 82-ese van, mar máskor is kellett neki felujitani a motort, most a telen ujra hozza kellett nyulni, ette az olajat meg gyenge is volt. Vett a motorhoz turbo szettet, ami jelent uj tubos -ba való hüvely/henger/gyürük/turbo illetve mas elrendezesu kipufogogaz elvezö kellett meg mas levego bevezetö. Légszürö/adagolo/hengerfej maradt a gyári. a Hengerfejet azt felujitatta, talan abban a szelepeknel a gumigyurük voltak kikopva azért ette az olajat. Azóta már életre kelt a kicsike, és olyan hirtelen felpörög a motora 2200-re hogy jobbnak lattak visszavenni a fordulatot az adagoloban most csak kb 1900-1950-en pörög, ennyi is elég nagyon bika lett, alig ismer ra a gazdaja... vki emlitette h nem nyirja e ki a valtot, neki turbo nelkul is volt mar baj a valtoval... Ez a turbositas kb megallt 200-250 forintban(szerelö munkadijaval együtt)...ugyh ha valakinek szét kell boritani a motort csak ajanlani tudom, h turbosra csinaltassa...

Nincs profilkép
#22 4755
2008-02-12 20:32:20

JD a békéscsabai alfa-gép garanciás szerelői kőzvetlen kapcsolatba vannak az oroszokkal

Nincs profilkép
#21 MTZ
2008-02-12 20:25:42

98-óta vean feltéve cseh K-27-es turbó, adagolót cseréltem gyári turbósra, ami a vákumszabályzó miatt különbözik. Amit szervizes ír biztos igaz, mármint a hüvelyek, teflonos gyűrű stb.., de aza nem az MTZ-nél van az tuti. Az orosz ahogy sikerül úgy rakja össze egyébként ezért nagy rakás szer az MTZ traktor. Több mint 50 éve gyártják, és mit változtatott?? A váltó 45Le-ős motorhoz gyártva ma már kb száz Le-höz is ezt rakják, persze, hogy széthullik. A motor, és a fülke sem ment át nagy változáson ez idő alatt. 50-esből 80-as, kisfülkéből nagy. Ami csupa por zajos , és meleg, a motor és a hidraulika olajos. Javára irandó, hogy nagyon strapabíró, mert igénytelen. Egy dolg változik mindíg az ára. Nem semmi mit mernek kérni érte, és egyre rondább lesz(3-as sorozat). Hajtottatok már 130-ast, vagy 150-est nekem volt 1221-esem ("hozzáragasztva"+2henger) motor, váltó jó, de a hidr katasztrófa elektromosság szintén. Ja és 7 milláért nincs légkondi sem, csak opcióban 380e ért.Nem csoda, hogy sokan elpártolnak tőle.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Minden, amiről a gazdálkodóknak most tudniuk kell: terményárak, aszálytűrő növények, támogatások
Eljárási költséggel egészülnek ki a fajtakísérleti vizsgálatok
Eljárási költséggel egészülnek ki a fajtakísérleti vizsgálatok
A kiegészítő díj a vizsgálatok járulékos elemeinek fedezésére szolgál.
Mtz orrsúly
Mtz orrsúly

135.000 Ft

Ipari ingatlan telephely
Ipari ingatlan telephely

20.000.000 Ft

Pöttinger kombinátor 4,5 m
Pöttinger kombinátor 4,5 m

590.000 Ft

Sorközművelő  sorköz művelő
Sorközművelő sorköz művelő

105.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]