Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
102 hozzászólás
Válasz #48. hozzászólásra
Tegyetek már föl végre vlm. képet azokról a durva talajokról!
Szalonnákat akarok látni.
Válasz #49. hozzászólásra
Ez a baj a paraszt mentalitással ha van egy jobb év kőti a lét ezerrel utána meg sir a szája hogy szar az élet.Az idén megint hullani fog a férgese.
Válasz #48. hozzászólásra
Értem.
Nálunk tavaly voltak 100-110-ek!
Költötte is a lóvét a buzija!
Válasz #45. hozzászólásra
ugy gondolják felszántják rendesen végre.
Válasz #46. hozzászólásra
nagy tévedés..... a kötött talaj nem jó talaj is egyben a 10 tonnához jó talaj kell
az viszont igaz hogy szárazságban jobban bírja de csodák nincsenek
Válasz #44. hozzászólásra
De azon a földön száraz évbe is megterem a 10t/ha kuki.
Válasz #44. hozzászólásra
Mi a rabok faxának 35-40-re??????????
Aztán még csodálkozik a hülyéje.
Válasz #42. hozzászólásra
szánt felénk 2 traki egy genya kemény talajú táblát 240le-ös 4 fejjel a nagy nh tg 8040 5 fejjel birkózik 35-40 cm mélyen kérdeztem mennyi a műszaknorma fiúk ?
asszongyák a két traki 8 óra alatt karcol feli 8-9 ha -t.
a fogyasztás 60 l/ha .
Válasz #41. hozzászólásra
Mi meg így nyomjuk, mint a képen.
Csak más színekben.
Válasz #40. hozzászólásra
Ja hát igen.
Akinek a mániája a 10-zel való szántás....
Válasz #39. hozzászólásra
Sok a 4 fej a 95-ösnek én is úgy húzok 4-est hogy max 25 centi mélyen és 140 centi szélességben
Válasz #39. hozzászólásra
nálunk meg a 240le johni meg nyuszi húz 4 -s ekít......5 öst a 300 lovasok de néha azt is pányvázza
Válasz #38. hozzászólásra
megvok nyugodva, mert felénk bir dolgozni, sőt még zetor 9540-es is 55-ös kötöttségin is
Válasz #36. hozzászólásra
Hogyne bírna!
Csak ne legyen 55-re kinyitva, full agyagon ,dombnak fölfele, 35 mélyen 10 km per órával!!!!!!
Ettől konkrétabban is leírhattad volna melyik ekére ...... gondolsz tervezőmester Úr. :-)))))
Válasz #36. hozzászólásra
Felénk bír a szögi féle 4-es ekével
Felétek a 110/90-es 4-es ekével bír-e dolgozni?
Válasz #22. hozzászólásra
Neked is a 5050-es tetszik?
Válasz #33 hozzászólásr
nem, csak láttam ilyen amcsi csajokat.
Válasz #32. hozzászólásra
Neked is volt amcsi csajod?
Válasz #31. hozzászólásra
jó az avatarod... :)) mármint a bal oldala. egyébként 100%-ban igaz ami oda van írva..:))
Válasz #30. hozzászólásra
Kérj Taurust , a Michelin csoport tagja de olcsóbb nagy nevektől de minőségre van olyan
Válasz #29. hozzászólásra
a mostanin pirelli van semmi gondja de minden ismerős lebeszél rólla merthogy nagyon merev(kemény) én szállitásba visszaengedem a nyomást és igy nem pattog ezen biztoshogy ez marad
Válasz #22. hozzászólásra
Pirelli vagy Kleber.
Raknak rájuk Trelleborgot is.
440, 540-nel van 1 faszinak, amit láttam. Jól fest.
Válasz #22. hozzászólásra
Szerinted 8 misiért az 5050-es miből van?
Válasz #26. hozzászólásra
a 3 as tartományt nem lehet felezni
Válasz #22. hozzászólásra
A 20 az, h. jön ki?
Válasz #24. hozzászólásra
Nem. És mindenkinek az lett volna a logikus, hogy a helyi Michelin cseréle de azok 3 hónapig hantáztak. És addig 3 valtra állt a bakon mert a gumik használhatatlanok voltak. Végül a valtra megunta a dolgot és ő cserélte ki.
Válasz #23. hozzászólásra
a michelin nem cserélte garanciába?
Válasz #22. hozzászólásra
Nálunk a Kleber vált be a legjobban. A Mischelinnel sajna komoly és tömeges minőségi gondok voltak. Egyszerüen szétmállotak egy év alatt. És a legnagyobb gond az volt, hogy ki se cserélte a Mischelin hanem végül a Valtra kelett kicserélje. Azóta már romániába nem jön Mischelinnel traki.
Válasz #21. hozzászólásra
bocs de aratni voltam az elmúlt napokban 3 tartomány x 4 sebesség +felező irányváltoval (mechanikus) azaz 20 sebesség voltam megnézni az ujjat 5050 eddig ugyfest ez lessz 8mill-ra sikerült lealkudni szerintetek milyen gumival lenne a legjobb kérnem continental michelin good&year pirelli avagy kleber
Válasz #20. hozzászólásra
Az lenne a kérdésem másodszori nekifutásra, h. mennyi a fokozat?
Tudom ám, h. nem 8-as terhelés alatt , meg h. nem variós.
Válasz #19. hozzászólásra
elektronika nélkül csak jo?
Milyen a váltójuk?
Válasz #15. hozzászólásra
És nem is ad le extra meg mindenféle lóerőt.Csak simán ami rá van írva azt tudja állandóan.
Válasz #10. hozzászólásra
IKR ott volt barna NW fiatagri brazil gyártmányot.
Jó gépe G-240-es mert első híd nagyon szélesség. Kiváló Rabewerk ekével hozzávalót!
Sok jobb erő G-240-es, mint NW TG285-é.
is
Én ezt látom nap mint nap és mindig elcsodálkozom.
Azér az a 110 ló nem vmi kurva sok!!! Még könnyedén dolgozik mindennel.
Válasz #12. hozzászólásra
Micsoda szerencse, h. nem nekem címezted.
Válasz #9. hozzászólásra
MILYEN MÉLYEN MILYEN KÖTÖTSÉGÜ TALAJON FELÉNK NAGYON "FOLTOSSAK" A FÖLDEK AGYAG-HOMOK STB.NEMSOK TERÜLETRE KELLENE A GÉP MEGHÁT ITT A 90-ES EZT ÚJJONNAN VETTEM NAGYON MEGBIZHATÓ DE AZ ÁLLATOK VÉGETT KELL MÉGEGY CSAK AZTNEM TUDOM MÉGEGY EKKORÁT VAGY PICIKÉVEL NAGYOBBAT?
Ne szójjá beeee
Válasz #9. hozzászólásra
A kuuuvvva!
Te is régóta betyárkodsz errefele!
Válasz #8. hozzászólásra
Amikor elkezdték gyártani a gömbölyűket a régi gyártását áttették Brazilba az utolso 180/90-esek is brazilok
Nálunk a faluban van 5 éves. Még eddig probléma mentes!! Kb5000 üó van benne.
De hogy az a gép mit bír!!! Repül a 4es ih ekével!!
4.6os tárcsa van utána de mint a szél úgy megy vele az ürge!!!
Válasz #7. hozzászólásra
Brazilban gyártották a fiatokat????
Válasz #5. hozzászólásra
Minőségi problémák adódtak velük(brazil összeszerelés),de amugy jo kis gépek
Válasz #5. hozzászólásra
Téged is az akció csábít?
Válasz #4. hozzászólásra
110-90 HASZNÁLT 5MILL. VAGY NH 5050 ES ÚJ 8.5 MILL NEMTUDOK DÖNTENI KÖZTÜK DE MIVEL NYUGDIJAZNI SZERETNÉM AZ MTZ-T (ELADNI SOHA) IGY CSAK A 90-ES NH MARAD EGY TRAKTOR VISZONT CSAK EGY TRAKTOR
Válasz #3. hozzászólásra
Sima Fiat traki ez,ha jól emlékszem.A bevált szériából.
Válasz #2. hozzászólásra
ELEKTRONIKA NÉLKÜLI GÉPET AKAROK VENNI NEM VILLOGNI HANEM DOLGOZNI JELENLEG IS NH-OM VAN 90-ES 4200 ÜZEMÓRÁVAL HIBAMETES! HÚZTAM MÁR VELE AGYONELEKTRONIZÁLT JD-T ÉS RENAULTOT IS RENAULTBÓL 2-IS DE EZT A 110-90 NH-OT NEM ISMEREM