Hirdetés
Fórum
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
208 hozzászólás
Ment már szét valakinek TM szériába az első kerék agyban lévő szimering és csapágy ami a hajtás felől van? Mert a felni felé illetve a felnire csöpög az olaj onnan vettem észre és néha érdekes hangokat ad. Lehet ezzel így közlekedni még a szerelőig mondjuk úton ha nincs használva a 4x4 hajtás?
Nem értem igazából olaj mindig volt benne cserélve friss az előírt óraszámnak megfelelően.De mikor cseréltem az olajat az az oldal ami most rosszalkodik mindig feketébb olaj jött le sokkal
Válasz #156. hozzászólásra
Tekergettem én azokat amíg azzal szántogattam de semmire sem reagált..............
Válasz #155. hozzászólásra
Nem rossz az, csak nem állítottad még sosem erőszabályzós üzemmódba. Magától nem kapcsol be. Szántásnál erő és helyzetszabályzás kombinációjával kellene menni, azaz 99%-ban dr-t kellene látnod a emelőkarok helyzete helyett.
Válasz #150. hozzászólásra
Nálam az elmúlt 12 év alatt még sosem láttam ezt a "dr"-t kijelezni !!!!
Akkor ezek szerint új kora óta ez szar volt ???????
Válasz #149. hozzászólásra
Valaki a partvonalra tett az éjjel, most engedtelek vissza.
Válasz #138. hozzászólásra
Pampalini tudsz adni hinlapcimet erre a CNK hungáriás cégre mert interneten nem találom sehol
Válasz #149. hozzászólásra
ha semmi nem jönne közbe, kedd-szerdától szabad a nagyobbikunk
Válasz #149. hozzászólásra
nem mindig a méret a lényeg, hanem h milyen fürgén mozog
Válasz #146. hozzászólásra
Jól látod, ha nincs dr, akkor nincs erőszabályzás. A talajban dolgozó munkagépeknél, főleg az ekénél, lazítónál nagyon nem jó.
Válasz #148. hozzászólásra
Holnap küldjed ! Készitem az 5 fejes kondort elibe:-)
Válasz #147. hozzászólásra
ennyit az 5090-es kilök
Válasz #145. hozzászólásra
van itt teljesítmény is csak sokat kell menni.
Válasz #144. hozzászólásra
[kep1 ]Megtaláltam Ezek szerint ha nincs dir akkor nincs erőszabályzás csak a slip miatt emelgeti a munkagépet
Válasz #143. hozzászólásra
égre fel
Válasz #143. hozzászólásra
szerintem működik, de a sebesség szabályzó forgatógomb szerintem hatással van rá. Középállásnál nem érdemes gyorsabbra tenni mert akkor igen kapkod.
Válasz #142. hozzászólásra
Helyesebben akkor is működik ha a dir helyett a számok vannak?
Válasz #141. hozzászólásra
És ilyenkor múködik az erőszabályzás?
Válasz #140. hozzászólásra
szerintem azt hogy nem a beállított pozicióban van a függesztőmű (hanem feljebb),
Tudja valaki mit jelent a dr ?
Nagy TMek egyes fokozatai hány kmhk???
Válasz #136. hozzászólásra
06203266832 ezt kihagytam
Válasz #136. hozzászólásra
cnk!!!
Válasz #135. hozzászólásra
Ez most CNK vagy CNH akart lenni mert így hogy CNH hungária nem nagyon találom
Válasz #134. hozzászólásra
Rendben köszi!
Válasz #133. hozzászólásra
hívd a CNK HUNGÁRIÁT tuti megmondja gyári alkatrészeket árul jelentősen olcsóbban az IKR nél...
Senki?
Hátul a vonótengely azt mondták a szerelők hogy olajfürdőbe van mert az emelő karok tövénél csöppen kicsit az olaj.Ott a két oldalon kívül van valami szimering amit kaptam is de belül van még 2 db csapágy azt mondták hogy sima halszemes csapágy csak ennek a számát nem tudom!Aki már szedett szét ilyet megmondaná? Gyárilag 30 ezer körül van az ára
Válasz #130. hozzászólásra
Bocs 1000 üó akart lenni a váltó olaj de még akkor is szép arany színű az olaj mint ha új lenne
Válasz #129. hozzászólásra
Hát így van ahogy mondod de itt felénk egy TM 120 nak azt nem tudom hogy mi okból lehet kezelő hiba is (mert nem a gazda üzemeltette) szóval itt volt olyan mesélték hogy az első agyba egy éjszakai tárcsázás során összetörtek a fogaskerekek és valami 1 millió volt az egy oldalnak a javítása.
Tehát úgy vagyok vele hogy azt inkább cserélem sűrűbben és hátha meghálálja a gép csak mondjuk nem 300üó ként gondoltam hanem mondjuk 400 körül.
De mondjuk a hidraulika olajat+váltó olajat ami egybe van ahhoz kell 60 liter körüli olaj azt csak 2000 üó ként szoktam
Válasz #125. hozzászólásra
Én azért azt a 600 órát nem várnám ki. ha mást nem is csinálsz, csak ledobod az olajat meg a szűrőt az max 30 ezerből megvan és azért csak nyugodtabban alszik az ember!
Válasz #127. hozzászólásra
Szia!
Én a motorolajat 300üó.-ként cserelem + szűrő. A gázolaj szűrőt, ha észreveszem hogy gyengül a motor. Első híd 600ó, váltó 1200üó és a váltó szűrői 600üó.Légszűrő évente.
Az újabba viszont nem várom meg a 600üó a motornál, 400-nál cserélem az olajat.
Válasz #126. hozzászólásra
2db gázolajszűrő ,külső légszűrő,motorolaj+szűrő,elsőhídba hajtóműolaj (20 literes hordóval)plusz akkor jut a két első agyba,meg még szoktuk cserélni a hidraulika szűrőt is.Nem mindig kerek 300 nál cseréljük de 350-370 körül már cseréljük!
Válasz #125. hozzászólásra
Mi kerül 100 e-be? Tudtommal 300 nál csak motor olaj és szűrő kell.
Ezt a 300 üó szervízt mennyire lehet kitolni a TM ek esetében mert az újabb New hollandoknál 600 üó-nál van és úgy látom azoknaknak elég az.Nincs bajom ezzel a 300 üó-val csak kicsit sűrűn van és majd 100 ezer forint az anyagköltsége
Válasz #123. hozzászólásra
Szívesen!Valamilyen szinten azért vagyunk itt,hogy segítsük egymást...
Válasz #122. hozzászólásra
Kipróbáltuk terepen pótkocsival. Tökéletes. Köszönöm a segítséget!
Ma kicseréltem a csövet. Beindítottam és nyomott egy kis fehér füstöt de utána meggyógyult. Jónak tűnik, mert könnyen indul és nincs füst. Pörög is rendesen. Viszont az a "fehér füst" lecsapódott a szélvédőn és a motorháztetőn. Honnan kerül víz az égéstérbe? Azt gyanítom hogy a gázolajjal, mert gázadásra adta a füstöt. Majd kiderül menet közben hogy muzsikál.
Sziasztok.
Nekem is ien problémám volt egy 8560-as new hollandal . Téli állás után indítottuk volna de nemindult.Aztán nagynehezen beindult egy darabig járt alapjáraton aztán egyszer csak megállt magától. Újra indítottuk és nagyon füstölt .Amikor pedig gázt adtam neki nembírt kipörögni. Leszereltük a 2 gázolajszűrőt és fel a 2 újat helyette, de csak nem javult meg. Gondoltuk hogy vagy valahol levegőt szív, vagy valami retek van a csőben mert légtelenítés közben alig jött a gázolaj és levegőt nyomot.Visszafújtuk a tank és a tápszivattyú közötti csövet és kiderült hogy azvolt megrepedve egy helyen.kicseréltük a csövet és kilégtelenítettük, de csak tekerte tekerte nemakarta elkapni egykis hiodegindító neki ésmár ment is. Azóta hibátlanul működik.
Válasz #119. hozzászólásra
Tegnap csak annyira jutottunk, hogy beindítjuk. Harmadjára nehezen beindult jó nagy füsttel.
Válasz #118. hozzászólásra
Értem.Kíváncsi vagyok mi lesz a baja,mindig tanul az ember.
Válasz #117. hozzászólásra
Még nem jutottunk el oda. Teszünk majd rá bilincsel egy sima üzemanyag csövet és kiderül.
Válasz #115. hozzászólásra
Megvan a hiba?Vagy szervizes lesz a vége?
Válasz #115. hozzászólásra
Szervizes sem tudna mást csinálni.
Válasz #113. hozzászólásra
Holnap kipróbáljuk. Elég idegesítő, hogy nem jövünk rá.
Válasz #112. hozzászólásra
Nekem volt olyan gondom is egyszer.
Válasz #109. hozzászólásra
Ezt a csövet tegyétek egy kannába és majdcsak kiszűrődik a hiba.
Válasz #110. hozzászólásra
Nincs kidörzsölődve. Lehet, hogy a cső és a csonk között nincs megfelelő tömítés.
Válasz #108. hozzászólásra
Nekem mtz csinál ilyet,de annak nem üzemanyag baja van.
Válasz #105. hozzászólásra
Fehéren akkor füstöl ha nem égeti el az anyagot,vagy víz van benne.Tegyetek kannába g.olajat, bele a szívó csövet és próbáljátok meg úgy mit csinál.Szívó cső nincs kidörzsölődve?
Még annyit kipróbálunk, hogy a tank és a pumpa között a pattintós csövet kicseréljük sima átlátszó csőre.