Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz pangi #3962. hozzászólásáraMajd ha nem felejtem el lefényképezem de csak egy negyedet tekertünk rajta az nem sokat változtatott rajta.. Gyárilag egy plomba van rajta azt le kell vágni óvatosan. Jelentősen nem akartam tekerni rajta mert szállításban így is "sokat" eszik. Talajmunkában pedig nincsenek túlméretezett gépek mögé elég a gyári teljesítmény.
Válasz fexco #3961. hozzászólására5400 lesz benne hamarosan, van egy ismerősöm neki már majd 6 ezer körül jár azthiszem most írtam meg neki a kérdést hogy az övén van e zsírzó, az övé már váltófelújítás miatt szét volt kapva egyszer,de ez a része nemhiszem hogy volt szétszedve.
Válasz Ares 826 #3960. hozzászólásáraSzomszédom claas arion 640 essel jár azon már eltört a külső csapágy :S Mi van akkor ha netán a külső csapágy zárt és azért nem is raktak rá zsírzógombot?... ha pedig nyitott akkor nem kell megijedni vannak itt olyan meredek partoldalak ( 12-17 százalék se ritka, elfolyt oda az olaj azon nem kell aggódni :D ) Ennek ellenére foglalkoztat még a téma csak ma elfelejtettem telefonálni ezügyben. De szerintem akinek teljesen ugyan ilyen gépe van abban sincs zsírzó gyárilag nemhiszem hogy csak az enyémből hagyták ki egy gyári vakdugó van a helyén egybefestve az gyári az biztos.
Válasz Géza15 #3946. hozzászólásáraKell ott mindkettőt kenni ??? Nem úgy van hogy a felsőt kicsavarod, és addig nyomod az alsón még nem jön ki felül ???
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraHelló.
Mikor vetted a t6030-asod...akkor írtad,hogy akarsz tekerni az adagolón,hogy kicsit izmosabb legyen a gép.
Megcsinàltad azt a tekergetést?
Ha igen,lefotóznád nekem az adagolón ,hogy pontosan melyik csavaron àllítottál?Köszi.
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraMajd akkor fog érdekelni ha szarrá törik a csapágy, megeszi az oldalát a kihajtásnak vagy épp eltöri aztán vehetsz másikat milliós tételben! de továbbá még nem lesz géped neked kell majd húzni a tárcsát vagy az ekét! Vagy gondolj bele közúton törik szarrá az oldala a gépnek és ütközöl valakivel, netán meghal az illető és téged fog kihozni a szakértő felelősnek mindenért mert te vagy a gép tulaja és üzembentartója, nem a hozzá nem értő balfasz szerelő! add már meg annak az okostojásnak a számát had beszéljek már vele??? Esetleg akkor nem kellene zsírozni a csapágyat ha teljesen zárt lenne mert akkor meg van tömve zsírral! Én akkor is kivenném azt a szar porvédőt és zsíroznám minden negyed évben munkától függően! de azt csinálsz amit akarsz, én balfasz szerelő miatt nem akarok "mozigépész tanfolyamra menni" az tutker!
Válasz fexco #3958. hozzászólásáraa kicsin egyforma szar zsirozni mindket oldalt mert mindket tengely felett van 1-1 legtartaly amitol nehez odaferni. ezert 2 emberes. az egyik szerencsetlenkedik belul a masik a felnin keresztul atdugja a zsirzot
Válasz horvath.agro #3955. hozzászólásáraEz a kibaszott tablett mindig mást ír.meg plusz még az agroiform.hu is túl sok ideje nem válaszol.kb 5.nekifutásból remélem most elküldi.és jól:a scv-k egy oldalon vannak,vagy osztottak?
Válasz horvath.agro #3941. hozzászólásáraEgyedűl csak ezzel az egyel van nekem is gondom.nekem a felninek két kis lyuk van.meg én úgy szoktam amúgy mindig zsírzó i,hogy a gombot tisztára tőrlom.a kicsi a tied tier4a vagy b?(a s vok egy oldalon vannak,vagy két oldalon)
Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraKöszi!Nagyon jól megoldották ok.nemértem miért nem lehetett ezt a gyárba.holnap negnézem az enyimen,hogy van alul is.ha jól látom ez a tier4b változat már.—-ennek a jobboldalán is lehetetlen hozzáférni…..
Válasz Ares 826 #3932. hozzászólásáraNagyon is jó hírű szerelő a környéken, abban nincs kétség hogy ért hozzá, annyit mondott ha gyárilag nincs rajta zsírzó akkor nem is kell rá, mondjuk ebben van logika talán... Vagy 600 üzemórára tervezték a trakit talán ? Most engem is elkezdett érdekelni ez a téma kérdezősködök kicsit azoktól akiknek ugyan ilyen gépük van mint nekem.
Válasz Ares 826 #3945. hozzászólásáraAzzal lehet beállítani azt a magasságot, hogyha a munkagépet süllyeszted, illetve emeled akkor mikor akadjon ki, illetve be a biztosító kar, ami megakadályozza az alsó függesztők oldalirányú lengését.
Válasz horvath.agro #3944. hozzászólásáraA T6-nak alján, illetve a tetején is van, és mind a kettő ki van vezetve. A t7000-en asszem csak a tetején van, de ebben nem vagyok biztos.
Szerintem nem szabad olyan sűrűn, a könyve is elég sok üzemórára kéri.
Nekünk egy cég csinálta, zsírzópisztoly csőből. A zsírzógomb helyére rá van roppantva egy menetes elem, míg az elejére pedig egy zsírzógomb van becsavarva.
Bocsi ha el van forgatva.
nekem a 4110es és a 6170es steyren is van zsirzógomb, és úgy lehet hozzáférni, hogy a felni lyukon keresztül valaki bedugja a zsirzót kívülről te meg belülről ráteszed a gombra, egyedül ez a 2 zsírzó nem zsírozható, és én 50 óránként zsírzom 2-3 nyomással.
Sziasztok! Nekünk t6-on és t7000 -en is van zsírzó, amit évente 1-2x kenni kell. Mi kivezettük a zsírzó gombot, hogy egyszerűen hozzá lehessen férni. Ha gondoljátok csinálhatok róla képet.
Válasz bandigh #3937. hozzászólásáraNekem is 1221-en van olajleeresztő a hátsó féltengely tok közepe felé. Gondolom van valami rekesz ami a külső csapágynál tartja az olajat. Igaz a bolygóműhöz megy fel cső a váltó olajnyomás rendszeréből.
Válasz bandigh #3937. hozzászólásáraEz nem igaz a 190 pacis Ares is kenős az oldala, és kenni is kell! Akkor van gond ha balfasz a szervizes és nem keni, vagy nem cseréli le az olajat a hajtóházban!
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNem baqxtad vaslapáttal fejbe ezt a szerelőt ember??????? Kérdezd már meg tűűűűűűűűűűűűűle, hogy ő fogja fizetni meg csinálni a trakidat ha szarrá törik a csapágy az oldalában???? Az tuti én mondanám neki ember "csinálj úgy mint a gólya, de ne fél lábra álljál és eregessed a szárnyaidat, hanem húzzál el a picsába" a portámról!
Válasz fexco #3925. hozzászólásáraVan egykezes pumpa is, nekem az van, így két kézzel gumitömlővel is tudom használni.
Unokatesómnak, mivel 1 keze can, fel szoktam rakni a fix szárat, nagyon megy neki, lassan már a lószerszámot is azzal keni
Válasz fexco #3925. hozzászólásáraÉn is azt szeretem. Habár a nyáron Kiskunmajsán vettem valami lengyel 4 pofás fejet, hát az brutálisan jól fogja a zsírzófejet.
Válasz fexco #3926. hozzászólásáraOlaj, de amelyikel sokat szántanak mélyen, nem hiába a külső csapágy megy el mindig. Nézd meg a videót megérted. De jól is csinálod ha évente/500 óránként nyomsz bele 5-6-ot.Pótkocsi stb kerekét sem kenjük hetente.
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNincs igaza a szerelőnek, a külső csapágyat kened vele. Azért teszi az mtz-kivételével minden nyugati zsírozhatóvá, mert ha olaj menne odáig, akkor a külső csapágy olaj nélkül menne végig a barázdában. Mivel mindegyiknek addig van a váltó olaj maxja hogy a belső csapágy feléig érjen.
Válasz mtz1221 #3922. hozzászólásáraVan mindkettö,a vascsóveszsirzóval,nagyonszeretek zsirozni,mert azzal legalább nem megy mellé semmi.persze ahova cak gozzáfér.
4418 hozzászólás
Válasz mtz1221 #3963. hozzászólásáraIlyet még nem hallottam
Válasz Koszi. #3966. hozzászólásáraKöszi.
Én visszább akarok venni mert sztem túltolta ezt a rátekerősdit előző gazda.
Válasz pangi #3962. hozzászólásáraMajd ha nem felejtem el lefényképezem de csak egy negyedet tekertünk rajta az nem sokat változtatott rajta.. Gyárilag egy plomba van rajta azt le kell vágni óvatosan. Jelentősen nem akartam tekerni rajta mert szállításban így is "sokat" eszik. Talajmunkában pedig nincsenek túlméretezett gépek mögé elég a gyári teljesítmény.
Válasz fexco #3961. hozzászólására5400 lesz benne hamarosan, van egy ismerősöm neki már majd 6 ezer körül jár azthiszem most írtam meg neki a kérdést hogy az övén van e zsírzó, az övé már váltófelújítás miatt szét volt kapva egyszer,de ez a része nemhiszem hogy volt szétszedve.
Válasz Ares 826 #3960. hozzászólásáraSzomszédom claas arion 640 essel jár azon már eltört a külső csapágy :S Mi van akkor ha netán a külső csapágy zárt és azért nem is raktak rá zsírzógombot?... ha pedig nyitott akkor nem kell megijedni vannak itt olyan meredek partoldalak ( 12-17 százalék se ritka, elfolyt oda az olaj azon nem kell aggódni :D ) Ennek ellenére foglalkoztat még a téma csak ma elfelejtettem telefonálni ezügyben. De szerintem akinek teljesen ugyan ilyen gépe van abban sincs zsírzó gyárilag nemhiszem hogy csak az enyémből hagyták ki egy gyári vakdugó van a helyén egybefestve az gyári az biztos.
Válasz Géza15 #3946. hozzászólásáraKell ott mindkettőt kenni ??? Nem úgy van hogy a felsőt kicsavarod, és addig nyomod az alsón még nem jön ki felül ???
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraHelló.
Mikor vetted a t6030-asod...akkor írtad,hogy akarsz tekerni az adagolón,hogy kicsit izmosabb legyen a gép.
Megcsinàltad azt a tekergetést?
Ha igen,lefotóznád nekem az adagolón ,hogy pontosan melyik csavaron àllítottál?Köszi.
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraKonkrétan mennyi óra van a traktorodba?
Válasz Koszi. #3950. hozzászólásáraMajd akkor fog érdekelni ha szarrá törik a csapágy, megeszi az oldalát a kihajtásnak vagy épp eltöri aztán vehetsz másikat milliós tételben! de továbbá még nem lesz géped neked kell majd húzni a tárcsát vagy az ekét! Vagy gondolj bele közúton törik szarrá az oldala a gépnek és ütközöl valakivel, netán meghal az illető és téged fog kihozni a szakértő felelősnek mindenért mert te vagy a gép tulaja és üzembentartója, nem a hozzá nem értő balfasz szerelő! add már meg annak az okostojásnak a számát had beszéljek már vele??? Esetleg akkor nem kellene zsírozni a csapágyat ha teljesen zárt lenne mert akkor meg van tömve zsírral! Én akkor is kivenném azt a szar porvédőt és zsíroznám minden negyed évben munkától függően! de azt csinálsz amit akarsz, én balfasz szerelő miatt nem akarok "mozigépész tanfolyamra menni" az tutker!
Válasz fexco #3958. hozzászólásáraa kicsin egyforma szar zsirozni mindket oldalt mert mindket tengely felett van 1-1 legtartaly amitol nehez odaferni. ezert 2 emberes. az egyik szerencsetlenkedik belul a masik a felnin keresztul atdugja a zsirzot
Válasz horvath.agro #3957. hozzászólásáraAkkor a jobbhátsó tengelyt pedig te is könnyen zsírzó.(v agy a két traktorra értettted a 2zsirzot ami nem jó helyen van.)
Válasz fexco #3956. hozzászólásáraigy mar ertem.
1 oldalon, a 3. pont jobb oldalan, egymas alatt parban.
Válasz horvath.agro #3955. hozzászólásáraEz a kibaszott tablett mindig mást ír.meg plusz még az agroiform.hu is túl sok ideje nem válaszol.kb 5.nekifutásból remélem most elküldi.és jól:a scv-k egy oldalon vannak,vagy osztottak?
Válasz fexco #3954. hozzászólásárahu a zarojelben irtakat nem ertem.
2017es a kicsi nekem
Válasz horvath.agro #3941. hozzászólásáraEgyedűl csak ezzel az egyel van nekem is gondom.nekem a felninek két kis lyuk van.meg én úgy szoktam amúgy mindig zsírzó i,hogy a gombot tisztára tőrlom.a kicsi a tied tier4a vagy b?(a s vok egy oldalon vannak,vagy két oldalon)
Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraKöszi!Nagyon jól megoldották ok.nemértem miért nem lehetett ezt a gyárba.holnap negnézem az enyimen,hogy van alul is.ha jól látom ez a tier4b változat már.—-ennek a jobboldalán is lehetetlen hozzáférni…..
Válasz határjáró #3949. hozzászólásáranalam a minden muvelet a vetes az udrillel es rovidtarcsa. igy igen
maximum a kukorica vetesnel hagyom nyitva, de azt nem ezzel a traktorral csinalom, amannal pedig mashogy van megoldva
Válasz Ares 826 #3945. hozzászólásáraAutomatastabilizátor beállitó
Válasz Ares 826 #3932. hozzászólásáraNagyon is jó hírű szerelő a környéken, abban nincs kétség hogy ért hozzá, annyit mondott ha gyárilag nincs rajta zsírzó akkor nem is kell rá, mondjuk ebben van logika talán... Vagy 600 üzemórára tervezték a trakit talán ? Most engem is elkezdett érdekelni ez a téma kérdezősködök kicsit azoktól akiknek ugyan ilyen gépük van mint nekem.
Válasz horvath.agro #3948. hozzászólásáraMinden műveletnél zárva van?
Válasz Géza15 #3947. hozzászólásárasemmi értelme annak a láncnak szerintem, nekem állandóan zárva van a függesztő, minek járjon oldalra???
Válasz Ares 826 #3945. hozzászólásáraAzzal lehet beállítani azt a magasságot, hogyha a munkagépet süllyeszted, illetve emeled akkor mikor akadjon ki, illetve be a biztosító kar, ami megakadályozza az alsó függesztők oldalirányú lengését.
Válasz horvath.agro #3944. hozzászólásáraA T6-nak alján, illetve a tetején is van, és mind a kettő ki van vezetve. A t7000-en asszem csak a tetején van, de ebben nem vagyok biztos.
Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraAz a lifegő lánc meg minek oda?????
Válasz Géza15 #3943. hozzászólásáraneked alul van a gomb?
Szerintem nem szabad olyan sűrűn, a könyve is elég sok üzemórára kéri.
Nekünk egy cég csinálta, zsírzópisztoly csőből. A zsírzógomb helyére rá van roppantva egy menetes elem, míg az elejére pedig egy zsírzógomb van becsavarva.
Bocsi ha el van forgatva.
Válasz Géza15 #3940. hozzászólásáracsinálj légyszives.
nekem a 4110es és a 6170es steyren is van zsirzógomb, és úgy lehet hozzáférni, hogy a felni lyukon keresztül valaki bedugja a zsirzót kívülről te meg belülről ráteszed a gombra, egyedül ez a 2 zsírzó nem zsírozható, és én 50 óránként zsírzom 2-3 nyomással.
Sziasztok! Nekünk t6-on és t7000 -en is van zsírzó, amit évente 1-2x kenni kell. Mi kivezettük a zsírzó gombot, hogy egyszerűen hozzá lehessen férni. Ha gondoljátok csinálhatok róla képet.
Válasz bandigh #3937. hozzászólásáraNekem is 1221-en van olajleeresztő a hátsó féltengely tok közepe felé. Gondolom van valami rekesz ami a külső csapágynál tartja az olajat. Igaz a bolygóműhöz megy fel cső a váltó olajnyomás rendszeréből.
Válasz bandigh #3937. hozzászólásáraEz nem igaz a 190 pacis Ares is kenős az oldala, és kenni is kell! Akkor van gond ha balfasz a szervizes és nem keni, vagy nem cseréli le az olajat a hajtóházban!
Válasz mtz1221 #3927. hozzászólásáraDe a nagyobb, 6 hengeres gépeken már többnyire nem kenhető, olajban megy
Válasz Gumóka #3933. hozzászólásáraAkkor bocs, nem is nagyon értettem hogy a canos kezével vagy nem kanos kezével tudja a zsírzót fogni.
Válasz mtz1221 #3928. hozzászólásáraigen 600 óránként írja ha jól emlékszem .én évente kb kétszer nyomok 5-6-ot.
Válasz Ares 826 #3932. hozzászólásáraCsinálni lehet az ember fogja, de neki ez a lényeg, hogy legyen munkája.
Ezt még józan "paraszti" ésszel egy informatikus is kiröhögi, ha ilyet mond.
Válasz mtz1221 #3931. hozzászólására*Van
Akart lenni.
Qrva telefon...
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNem baqxtad vaslapáttal fejbe ezt a szerelőt ember??????? Kérdezd már meg tűűűűűűűűűűűűűle, hogy ő fogja fizetni meg csinálni a trakidat ha szarrá törik a csapágy az oldalában???? Az tuti én mondanám neki ember "csinálj úgy mint a gólya, de ne fél lábra álljál és eregessed a szárnyaidat, hanem húzzál el a picsába" a portámról!
Válasz Gumóka #3930. hozzászólásáraNekem mindkét kezem can.
Válasz fexco #3925. hozzászólásáraVan egykezes pumpa is, nekem az van, így két kézzel gumitömlővel is tudom használni.
Unokatesómnak, mivel 1 keze can, fel szoktam rakni a fix szárat, nagyon megy neki, lassan már a lószerszámot is azzal keni
Válasz fexco #3925. hozzászólásáraÉn is azt szeretem. Habár a nyáron Kiskunmajsán vettem valami lengyel 4 pofás fejet, hát az brutálisan jól fogja a zsírzófejet.
Válasz fexco #3926. hozzászólásáraOlaj, de amelyikel sokat szántanak mélyen, nem hiába a külső csapágy megy el mindig. Nézd meg a videót megérted. De jól is csinálod ha évente/500 óránként nyomsz bele 5-6-ot.Pótkocsi stb kerekét sem kenjük hetente.
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNincs igaza a szerelőnek, a külső csapágyat kened vele. Azért teszi az mtz-kivételével minden nyugati zsírozhatóvá, mert ha olaj menne odáig, akkor a külső csapágy olaj nélkül menne végig a barázdában. Mivel mindegyiknek addig van a váltó olaj maxja hogy a belső csapágy feléig érjen.
Válasz mtz1221 #3922. hozzászólásáraKérdés(lehet hülye)sima mtznek a külső csapágyát mi keni?
Válasz mtz1221 #3922. hozzászólásáraVan mindkettö,a vascsóveszsirzóval,nagyonszeretek zsirozni,mert azzal legalább nem megy mellé semmi.persze ahova cak gozzáfér.
Válasz mtz1221 #3922. hozzászólásáraEgyikse lenne jo.
Válasz Koszi. #3920. hozzászólásáraBocs,semmibaj,jóhogy irtál te is.köszi!
Válasz fexco #3917. hozzászólásáraLétezik merev csövű zsírzópumpa, meg 45 fokos zsírzó szem is.
Válasz Koszi. #3918. hozzászólásáraNagyonérdekes.holnap megnézem a gépkónyvét,hogy hányoránként irja a zsirzást.vagy irja e egyáltalán.valami rémlik,mintha400oránként irná.
Válasz fexco #3919. hozzászólásáraJa azthittem nekem szól a kérdés Nekem T6030 Delta van azon nincs zsírzógomb.
Válasz fexco #3917. hozzászólásáraKöszi!gecitelefon.