Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Csabi 1988 #3855. hozzászólásáraNem értek hozzá
Legtöbbször a reagálás sebességét lehetett állítani, hogy az emelőkarok milyen gyorsan mozogjanak, így egy pl függesztett eszköz mozgatásakor nem akar a paraszt kiesni a fülkéből.
Az új trakikon amin a hidraulika szivattyú meghajtása változtatható sebességű azok tudnak olyat, hogy a hidraulika rendszer használatától függően változtatják a teljesítményüket.
#3859
Nincs hozzá kézikönyv ?
Ilyet találtam a neten, itt olvasgathatsz vagy kereshetsz másik típust is.
Válasz Csabi 1988 #3859. hozzászólásáraHa új a trakit,akkor ez az első kötelező szervízt jelenti.Általában 50-100 üzemóra.Bejáratós motorolaj csere,plusz olajszűrő.Ennyi.
Sziasztok! Ezt a hibakódot adta ki ami a képen van.
Kint volt a szerelő megnézte laptoppal nincsen baj viszont elvileg a műszerfalból nekem kéne kitörölni.. valaki tud ebben segíteni hogy hogyan?
Válasz Cowboy #3850. hozzászólásáraEgy testkabelt találtam, a fulket köti össze a váltóval. Jobb oldali kerek mellett volt.
A hiba továbbra is fenall.
Kábeleket is megneztem, ameddig tudtam, de semmi.
Tényleg úgy működik, h a 2 pines felel a vizhofok kockakert?
Sziasztok! nemrég vásároltunk egy 5.120 autocommandot.azt szeretném megkérdezni tőletek hogy van e rá mód hogy A hátsó 3 pont felfüggesztés emelési erejét csökkentsem?
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Van egy New Holland TM.190 traktorom!
Ez idáig számíthattam rá a nehéz feladatok elvégzésekkor, de az ősszel szántás közben sajnos csapágyas lett a vízszivattyú, így a közös tengelyen lévő termo-kuplung vezérlő részegysége, és az azt felfogató lemez is elszabadult, "szétverte" a ventilátorlapátot,az pedig a vízhűtőt is!
Ezeket sikerült kicserélni és ezt követően szántás közben először ritkábban, de később egyre gyakrabban letiltott a gép!
A sebességváltó "vészüzemmódban" visszaállt 7 sebesség fokozatra.
(Feltételezhető, hogy a termo-kuplungon lévő szabályzó vezérléséért felelős kábelköteg elszakadásakor rövidre zárhatott, és ez zavarhatja az elektromosan vezérelt váltót!)
A kérdésem, a kérésem az lenne, hogy valaki járt e már így, vagy valakinek van e ötlete, hogy mi lehet a gond, hogy tudjuk a fennálló hibát korrigálni, hogy tavasszal gondtalanul tudjak dolgozni a géppel?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Válasz Géza15 #3847. hozzászólásáraSzia, olajakat szűrőket mindenféle képpen.
Elsősorban. Aztán majd adja magát hogy mi gyengélkedik. de pl a ventillátort se utolsó dolog cserélni...
Folyamatban van egy t7060-os traktor megvásárlása 6500 órával. A tanácsotokat szeretném kikérni, hogy milyen alapvető karbantartásokat végezzek / végeztessek el rajta, ti mit cserélnétek és hol?
Válasz Vilibetyár #3796. hozzászólásáraHasonló problémával küzdünk egy New Holland ts110-nél.Holnap kezdünk hozzá a problémának.Ha jutottak előrébb szívesen fogadnánk pár jó tanácsot. Természetesen ha okosabbak leszünk, mi is jelentkezünk.
Üdv mindenkinek!Nekünk a New holland t 6080 ban a kiegyenlítőből eltűnik a víz.Nem olyan sok mennyiség és nem is sűrűn.Folyás nem látható sehol sem.Mi lehet a probléma?
Válasz Cowboy #3838. hozzászólásáraHa test baja lenne, akkor más is vacakolna nem?
Vettem egy új hőfok jeladót (a réginel kicsit alacsony volt a hőfok) (1 pines)
KB. 100 métert dolgoztam a géppel és már maxon volt a vizhofok. Szinte beinditas után rögtön emelkedett a víz hőfok.
A termosztát (tavaly lett cserélve mindkettő) nyit a felmenő cső meleg.
A szervizes azt mondja, h az 1 pin nem a skálát "mozgatja", hanem ha elér egy bizonyos ohm értéket akkor beriaszt h forr a vízed.
Az alatta lévő 2 pines csati felelne a skáláért, de azt ha le húzom ill rövidre zárom semmit n csinál.
Mondt h vszinu h osszedorzsolodott a kettőnek a kábele és osszevesznek.
Válasz horvath.agro #3834. hozzászólásáraÉn is pont ezt csinálom,5000 óránál sincs eldugulva a kartelgáz szűrő. Akkor kell cserélni egyébként,ha a szelepdekli másik végében annál a kis műanyagnál olajköd képződés van.Mert az a nyomásszabályzója,ha dugulás van ott engedi ki a kartelgázt.
A szelephézag nálam is jó,nem állítottam rajta.
Válasz Wilde #3831. hozzászólásáramár multkor is variáltál ezzel a kibaszott sullyal,a tied mennyi konkrétan?-hogy ennyire hihetetlennek tűnik.(egyébbként állitólag ezek a tractordata súlyok meg gyári súlyok állitólag mindig kevesebbek,mivel a nyugati parasztok minnél könnyebb traktort szeretnének.)
8560/M160 hidraulika problémám van.
Nehéz munkaeszközt (pl vf eke) talajról emel normálisan, viszont ha levegőben van tartva onnan már csak lassan emel. Ha visszateszem onnan megint jó.
Szűrők cserélve, ha kintről adok feszültséget a vezérlőszelepnek, emel tökéletesen. A helyzeterő szabályzó potmétereket mértük jók.
Erőmérő csap lehet rossz? Hibakód nincs.
Ötletek?
Válasz horvath.agro #3821. hozzászólásáraa tier 4a-verzióknál a 4hengeres t6osok(amik 0ra végződnek,nem5re)
de most állitólag a tier4b-sek ugye mind 4hengeres,ezek állitólag valami 5-6centivel rövidebbek,mint az én 6hengeresem.szóval akkor elméletileg ezek az ujj4hengeresek majdnem hosszabbak 2hengerrel mint a te4hengeresed.
a T6 steyrben melyiknek a megfelelője?
a 4110 cvt-m az injektort 1200 liter nitrosollal ami összesen kb 2,3 tonna vígan viszi.
a vetőgép meg se kottyan neki.
csak egy ötlet...
4417 hozzászólás
Válasz ekebenjamin12 #3866. hozzászólásáraSemmi hibája nem látszik!
Ez volna az
Sziasztok!
Traktor vásárlás elött állok egy jó állapotú New holland Ford 8240 valakinek van e tapasztal evvel a típusu traktorral?
Válasz Csabi 1988 #3863. hozzászólásáraHogyan oldódott meg?
Válasz _NB_ #3862. hozzászólásáraKöszönöm. Már megoldódott a probléma????
Válasz Csabi 1988 #3855. hozzászólásáraNem értek hozzá
Legtöbbször a reagálás sebességét lehetett állítani, hogy az emelőkarok milyen gyorsan mozogjanak, így egy pl függesztett eszköz mozgatásakor nem akar a paraszt kiesni a fülkéből.
Az új trakikon amin a hidraulika szivattyú meghajtása változtatható sebességű azok tudnak olyat, hogy a hidraulika rendszer használatától függően változtatják a teljesítményüket.
#3859
Nincs hozzá kézikönyv ?
Ilyet találtam a neten, itt olvasgathatsz vagy kereshetsz másik típust is.
New Holland T6010
https://www.manualslib.com/manual/926989/New-Holland-T6010.html?page=91#manual
https://www.manualslib.com/manual/926989/New-Holland-T6010.html?page=72#manual
Nemrég volt az a jel ami nálad jobb alul van elvileg az AdBlue szintje alacsony vagy valami hasonló .
Válasz Csabi 1988 #3859. hozzászólásáraHa új a trakit,akkor ez az első kötelező szervízt jelenti.Általában 50-100 üzemóra.Bejáratós motorolaj csere,plusz olajszűrő.Ennyi.
Válasz Csabi 1988 #3859. hozzászólásáraHa már ott volt miért nem töröltetted ki vele?
Sziasztok! Ezt a hibakódot adta ki ami a képen van.
Kint volt a szerelő megnézte laptoppal nincsen baj viszont elvileg a műszerfalból nekem kéne kitörölni.. valaki tud ebben segíteni hogy hogyan?
Válasz Cowboy #3850. hozzászólásáraEgy testkabelt találtam, a fulket köti össze a váltóval. Jobb oldali kerek mellett volt.
A hiba továbbra is fenall.
Kábeleket is megneztem, ameddig tudtam, de semmi.
Tényleg úgy működik, h a 2 pines felel a vizhofok kockakert?
Válasz horvath.agro #3856. hozzászólásáraÉrtem köszönöm
Válasz Csabi 1988 #3855. hozzászólásárafelfele nem tudod csak lefele.
Sziasztok! nemrég vásároltunk egy 5.120 autocommandot.azt szeretném megkérdezni tőletek hogy van e rá mód hogy A hátsó 3 pont felfüggesztés emelési erejét csökkentsem?
Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Van egy New Holland TM.190 traktorom!
Ez idáig számíthattam rá a nehéz feladatok elvégzésekkor, de az ősszel szántás közben sajnos csapágyas lett a vízszivattyú, így a közös tengelyen lévő termo-kuplung vezérlő részegysége, és az azt felfogató lemez is elszabadult, "szétverte" a ventilátorlapátot,az pedig a vízhűtőt is!
Ezeket sikerült kicserélni és ezt követően szántás közben először ritkábban, de később egyre gyakrabban letiltott a gép!
A sebességváltó "vészüzemmódban" visszaállt 7 sebesség fokozatra.
(Feltételezhető, hogy a termo-kuplungon lévő szabályzó vezérléséért felelős kábelköteg elszakadásakor rövidre zárhatott, és ez zavarhatja az elektromosan vezérelt váltót!)
A kérdésem, a kérésem az lenne, hogy valaki járt e már így, vagy valakinek van e ötlete, hogy mi lehet a gond, hogy tudjuk a fennálló hibát korrigálni, hogy tavasszal gondtalanul tudjak dolgozni a géppel?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy az új New Holland TD5.85 traktor alapáron mit kóstál? Nem tudja valaki?
Válasz Csabi 1988 #3812. hozzászólásárahát ha egy misi van a két gép között akkor egyértelmű hogy t6.
Válasz Cowboy #3850. hozzászólásáraA t7.210-es traktorról mondanál néhány szót? Mennyi üzemóra van benne? Mit dolgozik? Milyen problémák voltak eddig?
Válasz zsoltrs #3840. hozzászólásáraegy tm 165 egy t7.210 meg egy t5.95 van
nekem a test probléma megoldotta.
Válasz Géza15 #3847. hozzászólásáraÜdv. Írtam privátot.
Válasz Géza15 #3847. hozzászólásáraSzia, olajakat szűrőket mindenféle képpen.
Elsősorban. Aztán majd adja magát hogy mi gyengélkedik. de pl a ventillátort se utolsó dolog cserélni...
Sziasztok!
Folyamatban van egy t7060-os traktor megvásárlása 6500 órával. A tanácsotokat szeretném kikérni, hogy milyen alapvető karbantartásokat végezzek / végeztessek el rajta, ti mit cserélnétek és hol?
Válasz Vilibetyár #3796. hozzászólásáraHasonló problémával küzdünk egy New Holland ts110-nél.Holnap kezdünk hozzá a problémának.Ha jutottak előrébb szívesen fogadnánk pár jó tanácsot. Természetesen ha okosabbak leszünk, mi is jelentkezünk.
Válasz vargap023 #3844. hozzászólásáraHa nem találsz valamilyen vakdugót,a legegyszerűbb,ha a beöntősapka helyére esztergáltatsz csatlakozó közdarabot.
Sziasztok, tudnátok segíteni, hogy New Holland td105.5- be hogyan lehet szabad vissza folyó hidraulika ágat kialakítani?
Válasz Róbert86 #3842. hozzászólásáraSzia Róbert!7700 üó 250 óránként.
Válasz Claas Markant #3841. hozzászólásáraszia, mennyi motoróra van benne? az olajat hány óránként cseréled?
Üdv mindenkinek!Nekünk a New holland t 6080 ban a kiegyenlítőből eltűnik a víz.Nem olyan sok mennyiség és nem is sűrűn.Folyás nem látható sehol sem.Mi lehet a probléma?
Válasz Cowboy #3838. hozzászólásáraIlyen trakid van?
Válasz Cowboy #3838. hozzászólásáraHa test baja lenne, akkor más is vacakolna nem?
Vettem egy új hőfok jeladót (a réginel kicsit alacsony volt a hőfok) (1 pines)
KB. 100 métert dolgoztam a géppel és már maxon volt a vizhofok. Szinte beinditas után rögtön emelkedett a víz hőfok.
A termosztát (tavaly lett cserélve mindkettő) nyit a felmenő cső meleg.
A szervizes azt mondja, h az 1 pin nem a skálát "mozgatja", hanem ha elér egy bizonyos ohm értéket akkor beriaszt h forr a vízed.
Az alatta lévő 2 pines csati felelne a skáláért, de azt ha le húzom ill rövidre zárom semmit n csinál.
Mondt h vszinu h osszedorzsolodott a kettőnek a kábele és osszevesznek.
Van ilyen traki?
Válasz zsoltrs #3836. hozzászólásáratest kábel nem érintkezik rendesen a fülke alatt. egy vastag kábelt keres a fülkét köti össze a váltó tetejével
Válasz zsoltrs #3836. hozzászólásáratest kábel nem érintkezik rendesen a fülke alatt. egy vastag kábelt keres a fülkét köti össze a váltó tetejével
Van itt valakinek tm 190,175 vagy 155 típusú traktorja?
Egy kis segítségre lenne szükségem, a vizhofok kijelzése kicsit hektikus.
Válasz horvath.agro #3834. hozzászólásáraÉn is pont ezt csinálom,5000 óránál sincs eldugulva a kartelgáz szűrő. Akkor kell cserélni egyébként,ha a szelepdekli másik végében annál a kis műanyagnál olajköd képződés van.Mert az a nyomásszabályzója,ha dugulás van ott engedi ki a kartelgázt.
A szelephézag nálam is jó,nem állítottam rajta.
na ránéztem a szelephézagra
minden a gyári értéken belül volt, így csak a kartergáz szűrő lett cserélve.
Válasz Wilde #3831. hozzászólásáramár multkor is variáltál ezzel a kibaszott sullyal,a tied mennyi konkrétan?-hogy ennyire hihetetlennek tűnik.(egyébbként állitólag ezek a tractordata súlyok meg gyári súlyok állitólag mindig kevesebbek,mivel a nyugati parasztok minnél könnyebb traktort szeretnének.)
Válasz Wilde #3831. hozzászólásáragyárilag ahogy jött. 700kg orrsúly, keréksúly nélkül
Válasz horvath.agro #3829. hozzászólásáramennyi keréksúllyal,orrsullyal??vagy vetőgéppel együtt?
Válasz horvath.agro #3829. hozzászólásáramennyi keréksúllyal,orrsullyal??vagy vetőgéppel együtt?
Válasz Wilde #3825. hozzászólására6360 kiló tele tankkal. mérlegen mérve.
Válasz csferri #3827. hozzászólásárade igen sajnos
Válasz Csabi 1988 #3819. hozzászólásáraHa 50-es a váltó nem csökken a műszaki 2 évre?
8560/M160 hidraulika problémám van.
Nehéz munkaeszközt (pl vf eke) talajról emel normálisan, viszont ha levegőben van tartva onnan már csak lassan emel. Ha visszateszem onnan megint jó.
Szűrők cserélve, ha kintről adok feszültséget a vezérlőszelepnek, emel tökéletesen. A helyzeterő szabályzó potmétereket mértük jók.
Erőmérő csap lehet rossz? Hibakód nincs.
Ötletek?
Válasz horvath.agro #3821. hozzászólásárahihetetlen ez a steyer. traktordata szerint nincs 4900 kg,és 243cm tengelytáv.
a legvége a nht6180,steyer profi 6145,maxxumnál nentudom 6hengersek.
ja és állitolag most megint visszahoztak a közepe fele a 6hengerest.
Válasz horvath.agro #3821. hozzászólásáraa tier 4a-verzióknál a 4hengeres t6osok(amik 0ra végződnek,nem5re)
de most állitólag a tier4b-sek ugye mind 4hengeres,ezek állitólag valami 5-6centivel rövidebbek,mint az én 6hengeresem.szóval akkor elméletileg ezek az ujj4hengeresek majdnem hosszabbak 2hengerrel mint a te4hengeresed.
Válasz horvath.agro #3821. hozzászólásáraProfi-calassic, Profi
a T6 steyrben melyiknek a megfelelője?
a 4110 cvt-m az injektort 1200 liter nitrosollal ami összesen kb 2,3 tonna vígan viszi.
a vetőgép meg se kottyan neki.
csak egy ötlet...
Kérdőjelek nélkül????
Válasz csferri #3818. hozzászólásáraÉn is a T6-ost szeretném, majd meglátjuk ???? Eco 50 es a váltója
Válasz Csabi 1988 #3817. hozzászólásáraAmúgy ezek tényleg nem rossz árak,meg én is a t6-ot vennem a helyedbe. A t6 eco 40-es váltóval van?