Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz kislaszlotamas01 #2805. hozzászólásáraÚjraindításnál ismét erőteljesen megy a motor?
Ha még egyszer megcsinálja, akkor vedd le az üzemanyagslágot, és fújjál bele. Kint a határban egy darabig segít. Ha le tudod állitani egy napra a traktort, vedd ki az üzemanyagtankból a slágot, húzd le a végéről a szürőt, az lessz behordva. Nyugodtan rakd össze szürő nélkül. Eleinte az üvegpohárhál ahol van a második szürő fogja behordani piszokkal a tankból, de ezt 1-2 nap alatt abbahagyja. A traktoron még úgy is van másik két filter, ami védi a motort. Hasonló helyzetben voltam én is a NH 7040-essel. Amit írtam neked, nekem bevált. Azóta nincsen gondom teljesítmény csökkenéssel.
Válasz GREVEN #2815. hozzászólásáraEz igaz ! Azért kell a távfelügyelet,valamint számos biztonsági megoldás. De tény a Szerengetin vagy hasonló nagy földrészeken szépen elkószálhat ha akar gond nélkül. Amúgy az őzikéd is ki építhető részben egy jó greenstar. Egy program a muka megtervezéséhet-nyomvonalhoz-táblához igazítva. szépen eldolgozgat a traki igaz ott még benn kell ülni.
Válasz Vinkó75 #2814. hozzászólásáraJaja ezt olvastam, hogy kombájn ürítéskor navigálja a szállítot stb. Nem tudom, én biztos nem ruháznék be ilyenben. Az alap gép gondolom duplája egy rendesnek és ha egyszer beüt a gebasz a franc tudja hogy hova megy el a gép azzal a 8-10 méteres eszközzel, kinek mit tárcsázik ki, utat keresztez stb.
Ez Ausztráliába lehet jó, napokig mehet egyenesen mire találkozik egy kenguruval,de Európa más tészta.
Válasz GREVEN #2810. hozzászólásáraA felvételen látszik a távfelügyelet. Persze természetesen ez nem teljesen emberfüggetlen. De kőkeményen ezen irányba halad. Jelenleg ma nálunk is elérhetők olyan szolgáltatások. Mellyek mellett az ember azért kell hogy ki vigye a gépet. Gyakorlatilag a JD Itec pro-val szintén "önállóan dolgozik".Annyi hogy ott még az ember mint tényező bent van a kabinban.
Annyi madzag meg szenzor nincs a világon hogy minden apró bizbaszt figyeljen. Meg ezeknek a nagyobb dolgoknak is kb az első pár évben mükszik minden tökéletesen,aztán csak elfelejt megállni egykét nagyobb bajnál vagy megáll minden kontakt hibára.
Így is hogy csak ezt azt figyelnek érzékelők így se megbizhatók már ezek a gépek nem még igy.
Ez a skót gazdák játékszere lehet majd egyszer ha egyszer életképes lesz hosszutávon.
Válasz GREVEN #2810. hozzászólásáraMég a villanypóznát is észrevette...
Az általad említett hibák mindegyikére létezik már megoldás, és a munkagépek többsége is kontrollálható távfelügyelettel. Tetszik vagy sem, ez a jövő. No attól nem félek, hogy nálunk egyhamar megoldaná a traktoros hiányt, de belátható időn belül el fognak terjedni ezek a megoldások.
Válasz Vinkó75 #2808. hozzászólásáraKíváncsi lennék mit csinál ha beüt valami kritikus hiba? Elfolyik a víz vagy olaj vagy defekt vagy meghibásodik a munkagép?
Nyéllé hajtja míg szét nem szórja a táblán?
A pilótát sose lehet kihagyni ebből a körforgóból jusson el akárhova a technológia.
Alacsony az üzemanyag nyomás
Fórumokon valaki szűrőt, valaki szemetet szedett fel a tankból-t írt.(szemetes gázolajat tankolt és eldugult)
Ha tudnánk hol a szenzor ahonnan a jel jött az alacsony nyomású (tank-adagoló) vagy a magasnyomású(adagoló-porlasztó) oldalon van az leszűkítené a kört.
(Valószínűleg nem a magasnyomású, mert akkor a motor kihagyna vagy le is állna, inkább az adagolóhoz nem érkezik elég gázolajra tippelnék, de én csak találgatok nincs tapasztalatom.)
Válasz _NB_ #2797. hozzászólásáravalami ilyesmin agyalok én is,vagy ha más mem lesz lesúlyozom a tárcsa elejét.egyébbként teljesen igy van,ahogy leirtad!
Válasz _NB_ #2796. hozzászólásáranagyon öszönöm az infót!!!ettől tartottam,hogy ezek a hegerek ilyenek!de szerintem is úgy lehet ahogy mondod!!nekem amikor hátravágódott vonuláskor,az volt a reakciom,hogy lassan megálltam,előszőr kise mertem szállni,hogy megnézzem,hogy szétt e csusztak a hengerek!!elég furcsa érzés volt....
Válasz *** HM *** #2795. hozzászólásáraNézegettem én is a nyetet, hátha találok ilyen multi fejet amit ráakaszthat a hashúzóra szaladgálás idején, kint földön meg átakasztja hidraulikára, mert gondolom a tárcsa kiemelést a kerekek és a traki végzi közösen azért kell a traki hidraulika. (gondolom a tárcsa rúd nem hidraulikus)
Válasz fexco #2794. hozzászólásáraT6 .150
Valószínűleg azért gondoltak rá, hogy csak úgy ne jöjjön szét végállásnál, gondolom a rúdból még kb 10-15 cm benne van a hengerben olyankor + fizikailag is elérhetik a karok a végállást. Elvileg álló trakinál odamész/mentek elkapod a vonókart és felemeled csutkára és elvileg látni fogod, hogy mik a határai és mik akadályozzák.
Ismerem az érzést, rakottan egytengelyessel hegymenetben sikerült előidéznem, a kaki megállt bennem egy pillanatra, nekünk egy sokkal régebbi verzsőn van ahol még nem tud szétjönni a dugattyú miatt.
Ha van alsó húzód és hidraulikus a tárcsa rúdja akkor szállításhoz átcserélni a fejet a tárcsán ?
vagy valami erős lánccal a kart kikötni szállítás idejére az alsó hashúzóhoz vagy ha az nincs a pótkocsi fejhez ( de ez nem olyan hüde elegáns)?
Válasz Celtises #2793. hozzászólásáraén azthittem van valami ütköző!akkor azt mondod,hogy a felső végállást a munkahengerek teljesen kitolt állapota határozza meg?vagyis a hengereket nem tudja igy széttemelni????(konkrétan arra gondolok,hogy van egy pár tiousú munkahenger,ami csak simán kicsuszik a hüvelyből a dugószár.
Válasz fexco #2792. hozzászólásáraMechanikusan semmi. Azért emeli fel a tárcsa a munkahengereket, mert csak alul van bennük olaj, mivel egyutas emelő munkahengerek.
A tárcsa eleje kicsit lejjebb legyen szállításkor, mint a hátulja és nem fogja csinálni.
Válasz Sk Laci #2791. hozzászólásáraüdv!nem arra,mechanikusan mi határojja le a végállást felül,olyan probémám van,hogy a tárcsa amit húzok,teljesen kiemelve vonuláskor farnehéz,egyszer kiemelte a függesztőkarokat 100%ig.remélem érthető.
Válasz fexco #2790. hozzászólásáraHa az állitógombra gondolsz, az a kéztámasz fedele alatt van. Fel kell nyitni és lehet állitani a felső magasság határát.
üdv gazdatársak!!az volna akérdésem,t6-oson a hátso háromponton az also függesztöszerkezetnek,vagyis a 2függesztőkarnak mi határojja le a felső végállását???az also végállást(0%)a két munkahenger,a felső végállást(100%)gondolom nem a hengerek?????akárhogy nézem nem látom..valaki ha tudna esetleg egy ábrát is be dobhatna ide,mert nemtudom hol keressem....köszi mindenkinek!!!
TM szériából hogy lehet kinyerni a valós üzemórát?
Mert olyan valamit olvastam hogy a kijelzőn lehet változtatni a számokat de a váltóból vagy honnan ki lehet nyerni a rendes óra állást??
Landini Landpower 165-öt cserélünk T8040-esre. Mi a véleményetek erről a New Holland szériáról, mire kell figyelni vásárlásnál, üzemeltetésnél, karbantartásnál?
Köszi a választ!
Tudna valaki segíteni abban, hogy mi van olyankor, amikor a fékpedál többszöri benyomása után sokkal beljebb fog a fék. A fékhatás akkor is megfelelő, csak beljebb fog. Ja a gép NH T5050. Fékolaj van, nem megy lejebb a szint. Olyan mintha lelevegősödne, de ha szétakasztom a pedálokat és felváltva nyomogatom, akkor 5-6 lenyomás után megint jól működik. Elöre is köszi, ha valaki tud segíteni.
4417 hozzászólás
Válasz kislaszlotamas01 #2805. hozzászólásáraÚjraindításnál ismét erőteljesen megy a motor?
Ha még egyszer megcsinálja, akkor vedd le az üzemanyagslágot, és fújjál bele. Kint a határban egy darabig segít. Ha le tudod állitani egy napra a traktort, vedd ki az üzemanyagtankból a slágot, húzd le a végéről a szürőt, az lessz behordva. Nyugodtan rakd össze szürő nélkül. Eleinte az üvegpohárhál ahol van a második szürő fogja behordani piszokkal a tankból, de ezt 1-2 nap alatt abbahagyja. A traktoron még úgy is van másik két filter, ami védi a motort. Hasonló helyzetben voltam én is a NH 7040-essel. Amit írtam neked, nekem bevált. Azóta nincsen gondom teljesítmény csökkenéssel.
Válasz GREVEN #2815. hozzászólásáraEz igaz ! Azért kell a távfelügyelet,valamint számos biztonsági megoldás. De tény a Szerengetin vagy hasonló nagy földrészeken szépen elkószálhat ha akar gond nélkül. Amúgy az őzikéd is ki építhető részben egy jó greenstar. Egy program a muka megtervezéséhet-nyomvonalhoz-táblához igazítva. szépen eldolgozgat a traki igaz ott még benn kell ülni.
Válasz Vinkó75 #2814. hozzászólásáraJaja ezt olvastam, hogy kombájn ürítéskor navigálja a szállítot stb. Nem tudom, én biztos nem ruháznék be ilyenben. Az alap gép gondolom duplája egy rendesnek és ha egyszer beüt a gebasz a franc tudja hogy hova megy el a gép azzal a 8-10 méteres eszközzel, kinek mit tárcsázik ki, utat keresztez stb.
Ez Ausztráliába lehet jó, napokig mehet egyenesen mire találkozik egy kenguruval,de Európa más tészta.
Válasz GREVEN #2810. hozzászólásáraA felvételen látszik a távfelügyelet. Persze természetesen ez nem teljesen emberfüggetlen. De kőkeményen ezen irányba halad. Jelenleg ma nálunk is elérhetők olyan szolgáltatások. Mellyek mellett az ember azért kell hogy ki vigye a gépet. Gyakorlatilag a JD Itec pro-val szintén "önállóan dolgozik".Annyi hogy ott még az ember mint tényező bent van a kabinban.
Válasz Claaastra #2811. hozzászólásáraMindent nem vesz észre az sem. Ezek elég gyakoriak.
Annyi madzag meg szenzor nincs a világon hogy minden apró bizbaszt figyeljen. Meg ezeknek a nagyobb dolgoknak is kb az első pár évben mükszik minden tökéletesen,aztán csak elfelejt megállni egykét nagyobb bajnál vagy megáll minden kontakt hibára.
Így is hogy csak ezt azt figyelnek érzékelők így se megbizhatók már ezek a gépek nem még igy.
Ez a skót gazdák játékszere lehet majd egyszer ha egyszer életképes lesz hosszutávon.
Válasz GREVEN #2810. hozzászólásáraMég a villanypóznát is észrevette...
Az általad említett hibák mindegyikére létezik már megoldás, és a munkagépek többsége is kontrollálható távfelügyelettel. Tetszik vagy sem, ez a jövő. No attól nem félek, hogy nálunk egyhamar megoldaná a traktoros hiányt, de belátható időn belül el fognak terjedni ezek a megoldások.
Válasz GREVEN #2810. hozzászólásárate mikor veszed észre ezeket a hibákat?na a gép hamarabb
Válasz Vinkó75 #2808. hozzászólásáraKíváncsi lennék mit csinál ha beüt valami kritikus hiba? Elfolyik a víz vagy olaj vagy defekt vagy meghibásodik a munkagép?
Nyéllé hajtja míg szét nem szórja a táblán?
A pilótát sose lehet kihagyni ebből a körforgóból jusson el akárhova a technológia.
Köszönöm
https://www.youtube.com/watch?v=T7Os5Okf3OQ
Válasz _NB_ #2806. hozzászólásáraTalán pontosabb a fordítás így
Az üzemanyag-áramlás alapérték túl alacsony.
Válasz kislaszlotamas01 #2805. hozzászólásáraA hiba hód
Engine: 3141 Fuel Flow Set point Too Low
CASE IH & NEW HOLLAND ERROR CODE LOOKUP
Alacsony az üzemanyag nyomás
Fórumokon valaki szűrőt, valaki szemetet szedett fel a tankból-t írt.(szemetes gázolajat tankolt és eldugult)
Ha tudnánk hol a szenzor ahonnan a jel jött az alacsony nyomású (tank-adagoló) vagy a magasnyomású(adagoló-porlasztó) oldalon van az leszűkítené a kört.
(Valószínűleg nem a magasnyomású, mert akkor a motor kihagyna vagy le is állna, inkább az adagolóhoz nem érkezik elég gázolajra tippelnék, de én csak találgatok nincs tapasztalatom.)
Sziasztok! Érdeklődnék hogy New Holland T6080 a következő hibakódot dobja ki 3141 majd veszit is az erejéből.Mi lehet a hiba?
Üdv van fénymásolt ha érdekli privátban keressen. hozzászólására
Tisztelt Kollégák!
Érdeklődnék van-e valakinek NH TS 115-höz kezelési?
Válasz laci92627 #2801. hozzászólásáraNekem 7 éve az van egyik gépbe, de fékolaj, olajok már nem.
Hűtőfolyadék ambra agriflu helyettesíthető sima rózsaszín aluhűtő folyadékkal,vagy speciális adalékolt folyadék a gyári?
Üdv!
New Holland TM190 első táskasúlya megegyezik e a T6000 szériáéval ? 45kg mindkettő, szerintem ugyanaz.
Válasz _NB_ #2797. hozzászólásáravalami ilyesmin agyalok én is,vagy ha más mem lesz lesúlyozom a tárcsa elejét.egyébbként teljesen igy van,ahogy leirtad!
Válasz _NB_ #2796. hozzászólásáranagyon öszönöm az infót!!!ettől tartottam,hogy ezek a hegerek ilyenek!de szerintem is úgy lehet ahogy mondod!!nekem amikor hátravágódott vonuláskor,az volt a reakciom,hogy lassan megálltam,előszőr kise mertem szállni,hogy megnézzem,hogy szétt e csusztak a hengerek!!elég furcsa érzés volt....
Válasz *** HM *** #2795. hozzászólásáraNézegettem én is a nyetet, hátha találok ilyen multi fejet amit ráakaszthat a hashúzóra szaladgálás idején, kint földön meg átakasztja hidraulikára, mert gondolom a tárcsa kiemelést a kerekek és a traki végzi közösen azért kell a traki hidraulika. (gondolom a tárcsa rúd nem hidraulikus)
Válasz fexco #2794. hozzászólásáraT6 .150
Valószínűleg azért gondoltak rá, hogy csak úgy ne jöjjön szét végállásnál, gondolom a rúdból még kb 10-15 cm benne van a hengerben olyankor + fizikailag is elérhetik a karok a végállást. Elvileg álló trakinál odamész/mentek elkapod a vonókart és felemeled csutkára és elvileg látni fogod, hogy mik a határai és mik akadályozzák.
Ismerem az érzést, rakottan egytengelyessel hegymenetben sikerült előidéznem, a kaki megállt bennem egy pillanatra, nekünk egy sokkal régebbi verzsőn van ahol még nem tud szétjönni a dugattyú miatt.
Ha van alsó húzód és hidraulikus a tárcsa rúdja akkor szállításhoz átcserélni a fejet a tárcsán ?
vagy valami erős lánccal a kart kikötni szállítás idejére az alsó hashúzóhoz vagy ha az nincs a pótkocsi fejhez ( de ez nem olyan hüde elegáns)?
Válasz fexco #2792. hozzászólásárade minő őrültség hidraulikán tárcsát huzigazni
Válasz Celtises #2793. hozzászólásáraén azthittem van valami ütköző!akkor azt mondod,hogy a felső végállást a munkahengerek teljesen kitolt állapota határozza meg?vagyis a hengereket nem tudja igy széttemelni????(konkrétan arra gondolok,hogy van egy pár tiousú munkahenger,ami csak simán kicsuszik a hüvelyből a dugószár.
Válasz fexco #2792. hozzászólásáraMechanikusan semmi. Azért emeli fel a tárcsa a munkahengereket, mert csak alul van bennük olaj, mivel egyutas emelő munkahengerek.
A tárcsa eleje kicsit lejjebb legyen szállításkor, mint a hátulja és nem fogja csinálni.
Válasz Sk Laci #2791. hozzászólásáraüdv!nem arra,mechanikusan mi határojja le a végállást felül,olyan probémám van,hogy a tárcsa amit húzok,teljesen kiemelve vonuláskor farnehéz,egyszer kiemelte a függesztőkarokat 100%ig.remélem érthető.
Válasz fexco #2790. hozzászólásáraHa az állitógombra gondolsz, az a kéztámasz fedele alatt van. Fel kell nyitni és lehet állitani a felső magasság határát.
üdv gazdatársak!!az volna akérdésem,t6-oson a hátso háromponton az also függesztöszerkezetnek,vagyis a 2függesztőkarnak mi határojja le a felső végállását???az also végállást(0%)a két munkahenger,a felső végállást(100%)gondolom nem a hengerek?????akárhogy nézem nem látom..valaki ha tudna esetleg egy ábrát is be dobhatna ide,mert nemtudom hol keressem....köszi mindenkinek!!!
TM szériából hogy lehet kinyerni a valós üzemórát?
Mert olyan valamit olvastam hogy a kijelzőn lehet változtatni a számokat de a váltóból vagy honnan ki lehet nyerni a rendes óra állást??
komoly a gép
Válasz tomipac15 #2785. hozzászólásáraEz milyen new holland traktor,milyen széria? 8000res?
Válasz tomipac15 #2785. hozzászólásáraOket kerdezted mar?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-felett/new-holland-g-tm-tl-8000-es-bontott-alkatreszek/h_6577818?ref=2adacff0
vagy esetleg meg Agrotec
sziasztok! nem tudjátok honnan tudnék szerezni ilyen kezelő panelt? New holland trakihoz kellene!
Van valakinek itt TM175-ös traktorja és tudna róla véleményt mondani?
Válasz AgroBen #2782. hozzászólásáraJó messzire elkerülni csak erre figyelni
Sziasztok!
Landini Landpower 165-öt cserélünk T8040-esre. Mi a véleményetek erről a New Holland szériáról, mire kell figyelni vásárlásnál, üzemeltetésnél, karbantartásnál?
Köszi a választ!
Válasz Zetoros Gyerök #2779. hozzászólásáraPróbáld meg itt:
https://www.sjspares.com/products/brake-master-cylinder-43343.html?filter_set%5B0%5D=869%2C880%2C16217%2C16218&
Általában olcsóbb és kb 3-4nap alatt itt az alkatrész!
Sziasztok! Tud valaki segíteni TS100 hidraulika kalibrálásban? Köszi!
Válasz kiro71 #2778. hozzászólásáraKöszi az infót!
Válasz Zetoros Gyerök #2777. hozzászólására300 volt áfásan a TM -hez
Válasz kiro71 #2776. hozzászólásáraKöszi, és árban kb mit kóstálhat?
Válasz Zetoros Gyerök #2775. hozzászólásáraHelló valószínűleg főfékhenger nekem a TM -190-en ugyan ezt csinálta ,sajna csere lett nem javítható.
Na mi az, senkit nem érdekelnek a NH gépek?
Tudna valaki segíteni abban, hogy mi van olyankor, amikor a fékpedál többszöri benyomása után sokkal beljebb fog a fék. A fékhatás akkor is megfelelő, csak beljebb fog. Ja a gép NH T5050. Fékolaj van, nem megy lejebb a szint. Olyan mintha lelevegősödne, de ha szétakasztom a pedálokat és felváltva nyomogatom, akkor 5-6 lenyomás után megint jól működik. Elöre is köszi, ha valaki tud segíteni.
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni használtan egy TM 150-190ig traktort valamit jó állapotban majd ha találok.
Az lenne a kérdésem, hogy vásárlásnál mire érdemes odafigyelni, mik a tipushibák, mik az árulkodó nyomok ha szét volt hajtva.
Üdv.
Válasz otis #2773. hozzászólására
Köszi! Bevált!!
Válasz Gyury #2772. hozzászólásáraA 3. számú gombot forgasd el az óramutató járásával megegyezően kattanásig. Talán ez segít.
Gyakran előfordul,hogy a km/h 0-lesz, a csúszás pedig 100% és nemenged tovább dolgozni a gép. Járt már így valaki? Mit lehet ezellen tenni?
Válasz otis #2770. hozzászólásáraköszi
Válasz Cowboy #2768. hozzászólásáraU33 Handbrake not applied. A kéziféknél kutakodj, valószínű a kapcsolója a bibis.