Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
New Holland TD 5050-es 4 hengeres 97 lovas gépet vett egy ismerősöm.
van benne kb 30 üzemóra.
2012-es bemutató demo volt.
Érdekelne van-e valakinek ilyen, mik jöttek rajta elő, vagy jó kis gép?
Válasz Pici #2672. hozzászólására Köszi már elolvastam minden gépítéletet meg megnéztem vagy 50 videót de nem lettem sokkal okosabb ma voltam megnézni egyet de nem estem tőle hanyatt,Azért köszi a segítséget.
Válasz rsándor #2670. hozzászólásáraHát ne megy elterjedt gép szerintem valoszinű azért ne mtud senki semmit .....de mivel szerintem nincs köze a TL vagy L szériához igy én sem tudok rola mit mondani és még a közelemben sem tudok egyet sem talán egy fiat 110/90 es volt 3 évet láttam szaladgálni azota nem ......
Válasz Pici #2669. hozzászólására A fiat f 110 ről nem tudsz mondani se jót se rosszat???/ Lassan úgy vagyok ezzel a kérdéssel mint gabesz a górés tengeri árusítással/Senkit nem érdekel vagy senki nem tud róla semmit.
Válasz rsándor #2667. hozzászólásáraAmit fentebb belinkeltek az tényleg cska sima mechanikus váltos nem HILO ..... na ezeknek szokott egy tengely és egy fogaskerékpár elkopni egymáson mi házilag megcsináltuk legyártattuk igy volt 160eft a tengely meg rá 80e ft ha jol rémlik a fogaskerékpár plusz ugye fullra szét kellett boritani a gépet.... fülke le stb ha ez szervizbe van akkor lehet számolgatni meg gyári alkatrészekkel ...... ha jo utánna saccperkb 3-4e uzemorat saccolok , mert ismerösnek volt egy ghibli 90 ese amiben ugyaneza válto van és ugynaezzel a bajjal 3600 oránál változták 100hektár talajmunkát csinált vele szinte csak azt a miénk meg igazábol egy L85 nem tl90 de alapjai ugyanazok
a HILO váltosat ne mtudom akkor hogy válto szinten hol áll és mi lehet a baja lehet azzal jobban járnál.... nem tudom nem halottam még ezekröl konkrétan rosszat!
Én azóta ezeket a tipusu gépeket könnyü munkára ajánlom mivel abban viszont elnyuhetetlenek és fogyasztásban verhetetlenek..... talajmunkára lehet nagyobb nyugatit de régebbit vennék kicsit tulméretezve hogy ne szakadjon meg semmiben, esetleg még könnyen müvelhetö földeken tudom elképzelni nem azokon ahol a rába 4 fejjel cammog
Válasz Dns8 #2663. hozzászólásáraHa belemész itt fent a gépitéletekben ott is van egy TL90A vélemény és ott is változást irtak szoval igen ebben a szériában az ujakban is van váltohiba és igen a 2 es csoportot dobja ki ami pont a melos csoport abban tárcsázik abban szánt és még sorolohatnám ......
A 30 ast csak ráragasztották szerintem simán megy 38-40 et ...... föleg a Hi Lo k
Válasz feri6 #2664. hozzászólásáraNekünk T5050 van,2008-as évjárat, én is használom szállításra is, 2200-as fordulaton megy 37 km/h-val, 2500-on megy 41-et de akkor már megeszi a 35-40 litert 100 km-en
Válasz Pici #2661. hozzászólásáraAz újabb 2005/2008 as TL eknél is előfordul ez a hiba?
Épp moost néztem ki az agrotecnél egy TL 90 est de amikor láttam a hátsó szélvédőn hogy 30 as váltóval van elment tőle a kedvem mert szállításra is használnám.
Válasz Pici #2661. hozzászólására Az enyém 820.2 egyenes hidas szívódizel papiron 80 ló. A 2-es csoport hibárol a tl-nél tudok de gondolom csere után kibír vagy 3000 órát.
Válasz rsándor #2660. hozzászólásáraEzek az ujabb mtz k már felveszik a versenyt a régi tl 90 el ha azt nézzuk hogy van a két gép között több mint 10 év is akár .... az egyenes hidasok már sulyban is ott vannak mint a nyuszi meg eröbenis a nyers orosz motor .... ami különbség a minöség ....biztos nem kell olyan sürün szerelgetni és tankolni sem ....viszont a tl90 eshez bel kell kalkulálni egy váltózást is mivel szériahiba egy tengely meg egy pár fogaskerék csere szokott rajta segiteni de nagyobb melo, ez szinte az egész szériát befoglalja ez a hiba
Üdv.Az mtz 820.2-es/2005 évjárat/ trakimat szeretném lecserélni egy new holland tl 90-esre van valakinek tapasztalata mindkét géppel kapcsoltban? Gondolom a megbízhatóság nem kérdés elsősorban a teljesítményre gondolok, egyesek szerint a tl 90 nem tud annyit mint az mtz, elsősorban talajmunkában érdekelne a különbség. Minden hozzászólást szívesen fogadok.
Válasz hg6irl #2652. hozzászólásáraNekunk l85 van de attol hogy ki van szedve a klima meg a fej folott a kabin tetejen ott van egy kapcsolo amit elforditva fut vagy hut mint a kocsikban is....
Szeretnék segítséget kérni. A probléma az lenne, hogy egy New Holland TD85D tip traktorban a fűtés folyamatosan megy. A klima ki lett szerelve belőle.Mi lehet a probléma és hogyan tudom megjavítani.
Nekünk Tl90 van. 8200 üzem órás, 2. Gazdája vagyunk, rosszat nem tudok rá mondani. MTZ 82-est váltott, hát mit is mondjak, igencsak felüdülés volt utána.
Válasz Hidasi György_31092 #2649. hozzászólásáraNekem TL90A van, hibátlan masina. Ha sokat kell szállítani, ahhoz kicsit lassú vagy ha haladni akarsz nagyon nyomni kell a gázt és akkor már kajál kicsit. Minden munkát 1600-1700 fordulaton csinálok, így a fogyasztás is príma. Ha van még kérdés küldj emailt nyugodtan.
Válasz Pici #2647. hozzászólásáraSzerintem a 8e üóra nem olyan nagyon sok,főleg nem,ha egygazdás gép.Ha nem gyilkolták,meg szervizelték rendesen simán megvehető ennyivel egy traktor .
Válasz Hidasi György_31092 #2646. hozzászólásáraTL90A szériárol mármint az ujabbakrol ne mtudok sokat csak az elödjeikröl de eddigi tapasztalataim alapján egyszerű gépek viszont ha valami rossz rajta akkor lehet drága dolog is mtz hez képest mindenképp drágábbak az alkatrészek és 8e üzemora az már egy fél élet ezeknek a gépeknek viszont az áruk kompenzál egy kicsit... könnyü munkákra ajánlott nagyon jo fogyasztásu könnyen vezethetö kis gépek...
Válasz Pici #2645. hozzászólásáraSzia!
Amúgy megbízható gépek?nem volt nekem még sosem.könnyű munkára kéne.Árban nagyon jók!Gondolom MTZ-hez képest kényelmesebb lehet a Jd-től meg gyengébb?
Kellene egy kis segítség.
Van egy Ford New Holland 8240 típusú erőgépem és nem tudom hogy fogjak neki a kuplung kalibrálásnak. Egy leírást, vagy iránymutatást nagyon megköszönnék.
Válasz decsi #2637. hozzászólására A szomszéd faluban van 1 nagy gazdának tg 285 sajnos nagyon sokat szét van szedve főleg az első híd, sokszor látom első kerék nélkül felbakolva
Válasz decsi #2637. hozzászólásáraÉn úgy hallottam szerelőktől hogy az nem volt egy jól eltalált széria a TG de van ahol látni belőle 10000-15000 óra közöttit is!
Traktor vásárlás előtt állunk. Nézegettem a 125 Le new holland 8340 gépeket, de 3 ismerősöm is nagyon elrettentően vélekedett a new hollandokról. Az lenne a kérdésem mennyire megbízható masinák ezek, ha esetleg a fejemet adom a vásárlásra mire kell figyelni?
Nézegettem a New Holland 8340 és a Ford 8340 gépeket. Esetleg valaki tudja mi a különbség köztük? Mennyire megbízhatóak ezek a masinák? Remélem lesz valakinek infója róluk. Előre is köszönöm
Traktorvásárlás előtt vagyunk. 3 traktor között vacillálunk. DF 6140, MF 7614, NH T6.155
Főként szállításra, 4m-es függesztett gabonavetőgép és egy 3000 l-es permetező ráncigálására használnánk.
Melyik lehet a legmegfelelőbb illetve tapasztalatok a traktorokkal valaki?
Válasz Zetoros Gyerök #2631. hozzászólásáraMindegy az évjárata a váltója ugyan az maradt, nem tud negyvenet, cal gombal kalibrald be az útjelet, utánna nagyjából pontosan mér., utólagos reklamációra csak ment a hebegés habogás ikr éknél kb 2500 as motorfordulaton tud 37-38 at...
Válasz feri6 #2630. hozzászólásáraDe ez 2009-es, akkor ennél is ez lehet a probléma? Mert arra gondoltam, hogy valami állítócsavarral feljebb lehet húzni.
Válasz Zetoros Gyerök #2629. hozzászólásáraSajnos ez van anno a tl 90a t is ugy adta az ikr hogy 40 es váltó közbe meg sírva 37, kalibrald be a méterjelet meg ellenörizd a kerékátméröt akkor 37 lesz a vége....
A 8360on az új hidroszivattyú beépítése óta azt veszem észre megint kezd lassabban emelni a traktor (kb 120 üzemóra), mondjuk nem is úgy emelt mint új korában de sokkal jobb volt. Valakinek van még más ötlete mi a probléma? A másik szivattyú az mire is szolgál pontosan, ami a szűrőház másik oldalán van? ( kormányzás difizár elsőhajtás tlt hez van köze csak nem?)
4424 hozzászólás
New Holland TD 5050-es 4 hengeres 97 lovas gépet vett egy ismerősöm.
van benne kb 30 üzemóra.
2012-es bemutató demo volt.
Érdekelne van-e valakinek ilyen, mik jöttek rajta elő, vagy jó kis gép?
Érdekelne hogy NH T7 270 traktort használ e valaki milyen tapasztalatokal ésmunka gépekkel
Válasz t.peti #2104. hozzászólásáraT6010-es New Holland váltó- kalibrálás érdekelne.
Email: tunyogi73@gmail.com
Kérlek, írd meg az elérhetőségedet.
Válasz Pici #2672. hozzászólására Köszi már elolvastam minden gépítéletet meg megnéztem vagy 50 videót de nem lettem sokkal okosabb ma voltam megnézni egyet de nem estem tőle hanyatt,Azért köszi a segítséget.
Válasz rsándor #2670. hozzászólásáraITT van egy Gépitélet egy F100 ról..... fel kell venni a kapcsolatot velük hátha tudnak érdemit mondani .....
Válasz rsándor #2670. hozzászólásáraHát ne megy elterjedt gép szerintem valoszinű azért ne mtud senki semmit .....de mivel szerintem nincs köze a TL vagy L szériához igy én sem tudok rola mit mondani és még a közelemben sem tudok egyet sem talán egy fiat 110/90 es volt 3 évet láttam szaladgálni azota nem ......
Válasz Pici #2669. hozzászólására A fiat f 110 ről nem tudsz mondani se jót se rosszat???/ Lassan úgy vagyok ezzel a kérdéssel mint gabesz a górés tengeri árusítással/Senkit nem érdekel vagy senki nem tud róla semmit.
Válasz rsándor #2667. hozzászólásáraAmit fentebb belinkeltek az tényleg cska sima mechanikus váltos nem HILO ..... na ezeknek szokott egy tengely és egy fogaskerékpár elkopni egymáson mi házilag megcsináltuk legyártattuk igy volt 160eft a tengely meg rá 80e ft ha jol rémlik a fogaskerékpár plusz ugye fullra szét kellett boritani a gépet.... fülke le stb ha ez szervizbe van akkor lehet számolgatni meg gyári alkatrészekkel ...... ha jo utánna saccperkb 3-4e uzemorat saccolok , mert ismerösnek volt egy ghibli 90 ese amiben ugyaneza válto van és ugynaezzel a bajjal 3600 oránál változták 100hektár talajmunkát csinált vele szinte csak azt a miénk meg igazábol egy L85 nem tl90 de alapjai ugyanazok
a HILO váltosat ne mtudom akkor hogy válto szinten hol áll és mi lehet a baja lehet azzal jobban járnál.... nem tudom nem halottam még ezekröl konkrétan rosszat!
Én azóta ezeket a tipusu gépeket könnyü munkára ajánlom mivel abban viszont elnyuhetetlenek és fogyasztásban verhetetlenek..... talajmunkára lehet nagyobb nyugatit de régebbit vennék kicsit tulméretezve hogy ne szakadjon meg semmiben, esetleg még könnyen müvelhetö földeken tudom elképzelni nem azokon ahol a rába 4 fejjel cammog
Válasz Pici #2666. hozzászólásáraNa ez az de EZ nem Hi-low.
Válasz Pici #2666. hozzászólására Egy ilyen váltó javítás után hány üzemórát bír kb és mennyibe fáj egy ilyen??
Válasz Dns8 #2663. hozzászólásáraHa belemész itt fent a gépitéletekben ott is van egy TL90A vélemény és ott is változást irtak szoval igen ebben a szériában az ujakban is van váltohiba és igen a 2 es csoportot dobja ki ami pont a melos csoport abban tárcsázik abban szánt és még sorolohatnám ......
A 30 ast csak ráragasztották szerintem simán megy 38-40 et ...... föleg a Hi Lo k
Válasz feri6 #2664. hozzászólásáraNekünk T5050 van,2008-as évjárat, én is használom szállításra is, 2200-as fordulaton megy 37 km/h-val, 2500-on megy 41-et de akkor már megeszi a 35-40 litert 100 km-en
Válasz Dns8 #2663. hozzászólásáraCsak a Hi-Lo váltós megy epphogy 40 et, anelkül visitva 36km
Válasz Pici #2661. hozzászólásáraAz újabb 2005/2008 as TL eknél is előfordul ez a hiba?
Épp moost néztem ki az agrotecnél egy TL 90 est de amikor láttam a hátsó szélvédőn hogy 30 as váltóval van elment tőle a kedvem mert szállításra is használnám.
Válasz Pici #2661. hozzászólására Az enyém 820.2 egyenes hidas szívódizel papiron 80 ló. A 2-es csoport hibárol a tl-nél tudok de gondolom csere után kibír vagy 3000 órát.
Válasz rsándor #2660. hozzászólásáraEzek az ujabb mtz k már felveszik a versenyt a régi tl 90 el ha azt nézzuk hogy van a két gép között több mint 10 év is akár .... az egyenes hidasok már sulyban is ott vannak mint a nyuszi meg eröbenis a nyers orosz motor .... ami különbség a minöség ....biztos nem kell olyan sürün szerelgetni és tankolni sem ....viszont a tl90 eshez bel kell kalkulálni egy váltózást is mivel szériahiba egy tengely meg egy pár fogaskerék csere szokott rajta segiteni de nagyobb melo, ez szinte az egész szériát befoglalja ez a hiba
Üdv.Az mtz 820.2-es/2005 évjárat/ trakimat szeretném lecserélni egy new holland tl 90-esre van valakinek tapasztalata mindkét géppel kapcsoltban? Gondolom a megbízhatóság nem kérdés elsősorban a teljesítményre gondolok, egyesek szerint a tl 90 nem tud annyit mint az mtz, elsősorban talajmunkában érdekelne a különbség. Minden hozzászólást szívesen fogadok.
NH T5050-hez szertenék menetes kitámasztó rudat szerezni, az alsó hidraulika függesztő karokhoz, minden segítséget előre is köszönök.
Válasz *** HM *** #2656. hozzászólására8750 kg
Traktor + 22x45kg orrsúly meg 2x90 kg hátsó kerék súly van benne.
New Holland (Kobelco) Mh4.6 gumikerekes kotróhoz nem tud valaki kezelési, és szervíz utasítást?
T7 235 hány mázsa?
Válasz hg6irl #2652. hozzászólásáraNekunk l85 van de attol hogy ki van szedve a klima meg a fej folott a kabin tetejen ott van egy kapcsolo amit elforditva fut vagy hut mint a kocsikban is....
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-11-14 10:01:54
Válasz hg6irl #2652. hozzászólásáraNincs valahol egy külön fűtéscsap a motor környékén?
Szeretnék segítséget kérni. A probléma az lenne, hogy egy New Holland TD85D tip traktorban a fűtés folyamatosan megy. A klima ki lett szerelve belőle.Mi lehet a probléma és hogyan tudom megjavítani.
Nekünk Tl90 van. 8200 üzem órás, 2. Gazdája vagyunk, rosszat nem tudok rá mondani. MTZ 82-est váltott, hát mit is mondjak, igencsak felüdülés volt utána.
Válasz Hidasi György_31092 #2649. hozzászólásáraNekem TL90A van, hibátlan masina. Ha sokat kell szállítani, ahhoz kicsit lassú vagy ha haladni akarsz nagyon nyomni kell a gázt és akkor már kajál kicsit. Minden munkát 1600-1700 fordulaton csinálok, így a fogyasztás is príma. Ha van még kérdés küldj emailt nyugodtan.
Köszönöm a válaszokat!
Válasz Pici #2647. hozzászólásáraSzerintem a 8e üóra nem olyan nagyon sok,főleg nem,ha egygazdás gép.Ha nem gyilkolták,meg szervizelték rendesen simán megvehető ennyivel egy traktor .
Válasz Hidasi György_31092 #2646. hozzászólásáraTL90A szériárol mármint az ujabbakrol ne mtudok sokat csak az elödjeikröl de eddigi tapasztalataim alapján egyszerű gépek viszont ha valami rossz rajta akkor lehet drága dolog is mtz hez képest mindenképp drágábbak az alkatrészek és 8e üzemora az már egy fél élet ezeknek a gépeknek viszont az áruk kompenzál egy kicsit... könnyü munkákra ajánlott nagyon jo fogyasztásu könnyen vezethetö kis gépek...
Válasz Pici #2645. hozzászólásáraSzia!
Amúgy megbízható gépek?nem volt nekem még sosem.könnyű munkára kéne.Árban nagyon jók!Gondolom MTZ-hez képest kényelmesebb lehet a Jd-től meg gyengébb?
Válaszod köszönöm
Válasz Hidasi György_31092 #2644. hozzászólásáraAttol fugg mit dolgozott.... de amugy igen soknak számit bármilyen gépbe a 8e ora
Sziasztok!
Van valakinek valamilyen véleménye
New Holland | TL 90 A -ról 8000 óra soknak számít?Megbízható gépek?
Válaszokat köszönöm!
Üdv mindenkinek!
Kellene egy kis segítség.
Van egy Ford New Holland 8240 típusú erőgépem és nem tudom hogy fogjak neki a kuplung kalibrálásnak. Egy leírást, vagy iránymutatást nagyon megköszönnék.
Üdv: B.
ismeri valaki a new holland M160-as gépet.ha igen nagyon megköszönném ha irna róla mi a tapasztalata, vagy mit hallott róla.előre is köszönöm
Használ valaki t6.175-ös traktort vagy t5 szériát tapasztalatra és véleményre érdekelnének.
Válasz decsi #2637. hozzászólására A szomszéd faluban van 1 nagy gazdának tg 285 sajnos nagyon sokat szét van szedve főleg az első híd, sokszor látom első kerék nélkül felbakolva
New holland T7.200-as traktort hajt valaki? Mik az észrevételek?
Válasz decsi #2637. hozzászólásáraÉn úgy hallottam szerelőktől hogy az nem volt egy jól eltalált széria a TG de van ahol látni belőle 10000-15000 óra közöttit is!
New Holland TG 285 6-7-8 millióért 2004 évjárat,beolvasztani valók,hogy ilyen olcsók?
Szép estét!
Traktor vásárlás előtt állunk. Nézegettem a 125 Le new holland 8340 gépeket, de 3 ismerősöm is nagyon elrettentően vélekedett a new hollandokról. Az lenne a kérdésem mennyire megbízható masinák ezek, ha esetleg a fejemet adom a vásárlásra mire kell figyelni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Szép estét!
Nézegettem a New Holland 8340 és a Ford 8340 gépeket. Esetleg valaki tudja mi a különbség köztük? Mennyire megbízhatóak ezek a masinák? Remélem lesz valakinek infója róluk. Előre is köszönöm
Udv mindenkinek!
TM165-hoz keresnek Kezelesi utasitast es Szervizelesi konyvet.
Valamint olyan tulajdonost akitol 1-2 dolgot kerdezhetnek telefonon.
koszi
robi
Sziasztok!
Traktorvásárlás előtt vagyunk. 3 traktor között vacillálunk. DF 6140, MF 7614, NH T6.155
Főként szállításra, 4m-es függesztett gabonavetőgép és egy 3000 l-es permetező ráncigálására használnánk.
Melyik lehet a legmegfelelőbb illetve tapasztalatok a traktorokkal valaki?
Válaszokért köszi!
Válasz Zetoros Gyerök #2631. hozzászólásáraMindegy az évjárata a váltója ugyan az maradt, nem tud negyvenet, cal gombal kalibrald be az útjelet, utánna nagyjából pontosan mér., utólagos reklamációra csak ment a hebegés habogás ikr éknél kb 2500 as motorfordulaton tud 37-38 at...
Válasz feri6 #2630. hozzászólásáraDe ez 2009-es, akkor ennél is ez lehet a probléma? Mert arra gondoltam, hogy valami állítócsavarral feljebb lehet húzni.
Válasz Zetoros Gyerök #2629. hozzászólásáraSajnos ez van anno a tl 90a t is ugy adta az ikr hogy 40 es váltó közbe meg sírva 37, kalibrald be a méterjelet meg ellenörizd a kerékátméröt akkor 37 lesz a vége....
Mert elvileg 40-es váltó van benne.
Tudja valaki, hogy NH T5050-ben, hogyan lehet feljebb tornászni a sebességet 32 km/h ról 40-re?
A 8360on az új hidroszivattyú beépítése óta azt veszem észre megint kezd lassabban emelni a traktor (kb 120 üzemóra), mondjuk nem is úgy emelt mint új korában de sokkal jobb volt. Valakinek van még más ötlete mi a probléma? A másik szivattyú az mire is szolgál pontosan, ami a szűrőház másik oldalán van? ( kormányzás difizár elsőhajtás tlt hez van köze csak nem?)