Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #2574. hozzászólásra
Én úgy gondolom nem jellemző rá hogy minden előjel nélkül, csak úgy megadja magát. Súlyok nélkül ha jól emlékszem 65q, elöl nekem lemez felnis a 160-sa. Ez még a régi frontsúlyos, nem tudom mennyit lehet rátenni, de az újabbakra tartóval együtt 1080kg. A 6ezreseket is felhúzzák 160ló-ig, és fele olyan vastagok a véglehajtásai. Nálam csak talajmunkát végez.
Válasz #2574. hozzászólásra
Súlyra biztos nem a kategória legnehezebbje de tudja azt amit minden más 160 lovas gép és ez még anyagból van úgy mint a G szária
Létrehozta: Csuka.bk, 2015-03-15 13:41:52
Új hozzászólás Frissítés
Válasz » #1 Csuka.bk | 2015-03-15 13:41:52
#899876. hozzászólás
[ Törlés ] [ Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra ]
A TERRAGLIDE rugózott mellső hídról szeretnék ezt-azt megtudni. SEGÍTSÉG! A TS110A traxinál a rugózott mellső híd nem emel ki... egyáltalán nem reagál a kapcsoló gombra. Mi lehet a probléma megoldása?
A kalibrálásokról is adhatna valaki infót (útmutatót), hogy is fogjon hozzá az ember
Jó napot!
Az új T7 eseknél, a Power command és autó command-nál hogyan is működik ez az Epm? Gondolok itt a T7.220 és feletti kategóriába.
Tm 175-nél tudom, ez is ahhoz hasonló képpen TLT vagy automata sebesség váltásnál 16-17-18 fokozatba "aktiválódik"?
Nekunk T6.155 van
nevleges telj. 116le
maximalis teljesitmeny 1800as fordulaton 130le Dcsoportan pedig a power boostal 155le.
egy szoftver optimalozalas es mindjart 150le -175le D-ben.
Válasz #2557. hozzászólásra
Hallottam már jó pár 22000 25000 órás gépet egyet viszont látok is dolgozni a helyi tszben olyan jóval 20000 felett van ha jól hallotam akkor 27000 van benne és komolyabb bontása még nem volt .
Nagyon szépen köszönöm a hozzászóllásokat, de az általam kinézett G240 már el van adva. Az információk mindenesetre jól jönnek a jövőben is, ha találnák ilyen kategóriáju traktort.
Válasz #2541. hozzászólásra
Meglehet, hogy van benne valami. Mellékesen nem hiába terjedtek el a nehéz erőgépek kategóriájában. Nálatok a környéken nincsen valami ilyesmi gépecske a pajtában elrejtve?
Látom roh. meg, de lehet ilyen lyukakból jönnek elő a kincsek
Jó lenne 1 ilyen a tanyára is,tetszik az ilyesmi, 1x régen volt vlm cikk ....kimutatás vagy mi a szar hogy a fiatagrik voltak a legmegbízhatóbbak akkoriban.......
Válasz #2539. hozzászólásra
Heci, eljösz velem próbapilótának? Kipróbálod személyesen a traktort. Csak északkelet szlovákiába kell elmenni /Sabinov/. Úgy is olyan jó hófuvásos időt jelent, ha elakadok leszz aki segít. Lapátot viszek
Nem tudhatod.
Világvége zsákfaluknak van hogy csak 100ha szántójuk van.
Azon meg nincs mit csinálni.
Még akár elő is bukkanhatnak ilyen új illatúak néha....
Válasz #2537. hozzászólásra
Köszönöm. Akkor sajnos nem tudom meg, hogy 7000,17000,vagy 27000 motoróra van a traktorban A tulaj 7500motorórával hirdeti 1999 gyártmányút. Kicsit furcsa nekem, hogy ilyen idő alatt csak ennyi motoróra futott volna bele.G240 nem volt egy olcsó traktor, amit csak a garázsban tárolnak, és csak ünnepnapokon húznak elő.
Üdv nálunk van egy pár darab belőle van amiben 19875 üó-van komolyabb hiba nélkül ez elmond szerintem mindent melyik mostani traktor megy ennyit el egyik sem, amúgy a motor örök mint a nyom....,a többi része javítható.
Ha érdekel hogy lehet kiszűrni hogy a munkahenger, vagy a drisztributor szelep a hibás akkor hívj fel a 06 30 9 836 766 számon. Sajnos van benne tapasztalat
4424 hozzászólás
Válasz #2574. hozzászólásra
Én úgy gondolom nem jellemző rá hogy minden előjel nélkül, csak úgy megadja magát. Súlyok nélkül ha jól emlékszem 65q, elöl nekem lemez felnis a 160-sa. Ez még a régi frontsúlyos, nem tudom mennyit lehet rátenni, de az újabbakra tartóval együtt 1080kg. A 6ezreseket is felhúzzák 160ló-ig, és fele olyan vastagok a véglehajtásai. Nálam csak talajmunkát végez.
Válasz #2574. hozzászólásra
Súlyra biztos nem a kategória legnehezebbje de tudja azt amit minden más 160 lovas gép és ez még anyagból van úgy mint a G szária
Válasz #2573. hozzászólásra
Elméletileg motor váltó bontatlan.Akármikor megadhassa magát.Amúgy mi lehet a súlya,mennyire való nehéz talajmunkára?
Válasz #2572. hozzászólásra
Feltételezve hogy nincs széthajtva ennyiért szerintem igen.
Ezzel érdemes foglalkozni?Vélemény?
New Holland TS110A infó kérés
Létrehozta: Csuka.bk, 2015-03-15 13:41:52
Új hozzászólás Frissítés
Válasz » #1 Csuka.bk | 2015-03-15 13:41:52
#899876. hozzászólás
[ Törlés ] [ Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra ]
A TERRAGLIDE rugózott mellső hídról szeretnék ezt-azt megtudni. SEGÍTSÉG! A TS110A traxinál a rugózott mellső híd nem emel ki... egyáltalán nem reagál a kapcsoló gombra. Mi lehet a probléma megoldása?
A kalibrálásokról is adhatna valaki infót (útmutatót), hogy is fogjon hozzá az ember
Hibakódot el lehet valahogy tűntetni? Műszerfal panel elektromos hibát észlel, gyujtás után már jelez is , és nem szűnik meg.
Válasz #2568. hozzászólásra
A T7 eseknél a Power Command váltónál 16-17-18-19 meg ha TLT használod
Jó napot!
Az új T7 eseknél, a Power command és autó command-nál hogyan is működik ez az Epm? Gondolok itt a T7.220 és feletti kategóriába.
Tm 175-nél tudom, ez is ahhoz hasonló képpen TLT vagy automata sebesség váltásnál 16-17-18 fokozatba "aktiválódik"?
Válasz #2561. hozzászólásra
Nekunk T6.155 van
nevleges telj. 116le
maximalis teljesitmeny 1800as fordulaton 130le Dcsoportan pedig a power boostal 155le.
egy szoftver optimalozalas es mindjart 150le -175le D-ben.
Válasz #2565. hozzászólásra![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
Tisztára, mint Szemi...
lehet mazsolázni
T6.165ElectroCommand
New Holland-Motor*
New Holland-Motor*
NEF
Zylinderzahl/ Aufladung/ Ventile/ Abgasnorm Tier-Stufe
6/T/4/4A-3B
ECOBlue™ SCR-System (selektive katalytische Reduktion)
Kraftstoffversorgung - Common Rail-Hochdruckeinspritzung
Hubraum (cm3)
6728
Bohrung x Hub (mm)
104x132
Max. EPM-Leistung - ISO TR14396- ECE R120 kW (PS)
121 (165)
Max. Leistung - ISO TR14396- ECE R120 kW (PS)
101 (137)
EPM-Nennleistung - ISO TR14396- ECE R120 kW (PS)
111 (151)
Nennleistung - ISO TR14396- ECE R120 kW (PS)
92 (125)
Nenndrehzahl (U/min.)
2200
Max. EPM-Drehmoment - ISO TR14395 (Nm)
682 bei 1500
Max. Drehmoment - ISO TR14396 (Nm)
566 bei 1500
Drehmomentanstieg Standard / EPM (%)
42 / 41
Válasz #2563. hozzászólásra
egy 125 lovas gép
Hát akkor az elég ergya pláne hogy 20 guriga áfásan meg 25
Válasz #2561. hozzászólásra
Bizony, hogy nem! Az más kérdés, hogy csippelve meg simán, gondolom itt is csak a vezérlő szoftver más, mint az 1-2 mérettel nagyobbaknál
Válasz #2561. hozzászólásra
A maximális teljesítményt írják rá,amit szállításkor tud leadni.
Talajra nem ad le annyit.
Az új szériás new hollandoknál hogy van a számozása.Adott egy 6.165 ös és azt írja hogy 125LE ? Akkor az 165öt le se tud adni talajmunkánál?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz #2557. hozzászólásra
Hallottam már jó pár 22000 25000 órás gépet egyet viszont látok is dolgozni a helyi tszben olyan jóval 20000 felett van ha jól hallotam akkor 27000 van benne és komolyabb bontása még nem volt .
Válasz #2556. hozzászólásra![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Válaszoltam
Válasz #2555. hozzászólásra
Igen, de a traktor nem Szlovákiában volt, hanem Csehországban 70 km Prága után.
Egy 20000 órás G240-est,nagy merészség volna venni?Meddig mennek?Anyagfáradás,gumi tömítések,kábel avulás,stb.?
Válasz #2554. hozzászólásra
Laci, írtam e-mailt, légyszíves nézd meg...
Válasz #2554. hozzászólásra
Na tessék tegnap eladta?
Nagyon szépen köszönöm a hozzászóllásokat, de az általam kinézett G240 már el van adva. Az információk mindenesetre jól jönnek a jövőben is, ha találnák ilyen kategóriáju traktort.
Válasz #2550 hozzászólásr
az enyémbe is 11000 van 8970es
?
A G-szériánál nem nulláz 9999-nél mert nálunk van 4db mindbe 10000 felett van az óra...
Válasz #2548. hozzászólásra
Húsfuti jó írta.
10 e.nél újból indul.
Válasz #2536. hozzászólásra
nem nulláz 99999-ig számol és visszaállitani csak az órát lehet a váltó agyát nem és innen müszerrel ki lehet olvasni ,ikr-es ismerős 5perc
Válasz #2538. hozzászólásra
De meg tudod egy 9 est lehagyott hus futár, 99999 nél nulláz, 10 évig volt ilyen tip gépem.
Válasz #2542. hozzászólásra
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Holnap hivd föl sztem vasárnap ide oda
Még a hátsója is eredetinek fest
Válasz #2545. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ja jó jel hogy nem 1 rózsaszinre fakult topdown van rákötve
Az a szekér ami mögötte van sok mindent elárul.
Válasz #2542. hozzászólásra
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
Beszélj vele sztem.
Válasz #2542. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Itt mindennek ki van csavarva a leve
Válasz #2541. hozzászólásra
Meglehet, hogy van benne valami. Mellékesen nem hiába terjedtek el a nehéz erőgépek kategóriájában. Nálatok a környéken nincsen valami ilyesmi gépecske a pajtában elrejtve?
Válasz #2540. hozzászólásra
![smile drool](/oldforum/images/smiles/drool.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Látom roh. meg, de lehet ilyen lyukakból jönnek elő a kincsek
Jó lenne 1 ilyen a tanyára is,tetszik az ilyesmi, 1x régen volt vlm cikk ....kimutatás vagy mi a szar hogy a fiatagrik voltak a legmegbízhatóbbak akkoriban.......
Válasz #2539. hozzászólásra![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
Heci, eljösz velem próbapilótának? Kipróbálod személyesen a traktort. Csak északkelet szlovákiába kell elmenni /Sabinov/. Úgy is olyan jó hófuvásos időt jelent, ha elakadok leszz aki segít. Lapátot viszek
Válasz #2538. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
Nem tudhatod.
Világvége zsákfaluknak van hogy csak 100ha szántójuk van.
Azon meg nincs mit csinálni.
Még akár elő is bukkanhatnak ilyen új illatúak néha....
Válasz #2537. hozzászólásra
A tulaj 7500motorórával hirdeti 1999 gyártmányút. Kicsit furcsa nekem, hogy ilyen idő alatt csak ennyi motoróra futott volna bele.G240 nem volt egy olcsó traktor, amit csak a garázsban tárolnak, és csak ünnepnapokon húznak elő.
Köszönöm. Akkor sajnos nem tudom meg, hogy 7000,17000,vagy 27000 motoróra van a traktorban
Válasz #2536. hozzászólásra
9999 után nulláz .
Hús futár, a NH traktorodban a motoróraszámláló 10 000 óra után nullázódik, vagy számolja továb, 17 000 vagy 27 000 motoróra?
Válasz #2534. hozzászólásra
Full power a váltó , van benne de nem sok az elektronika ez még nem tud letiltani csak jelezi a hiba kódot ha baj van .
Ha úgy gondolod hétvégén vagy jövő hét elején szántok és van időd gyere el kipróbálni .
Válasz #2533. hozzászólásra
Mennyire elektronizált?Váltó milyen?
Válasz #2530. hozzászólásra
Nekem eddig bevált meg a faluban a másik kettő is . Az példájuk miatt is vettem ilyet .
Üdv nálunk van egy pár darab belőle van amiben 19875 üó-van komolyabb hiba nélkül ez elmond szerintem mindent melyik mostani traktor megy ennyit el egyik sem, amúgy a motor örök mint a nyom....,a többi része javítható.
Válasz #2530. hozzászólásra
&tid=533#
jóóóóóóóóóóó!http://www.agroinform.com/forum?act=addAddon&re=2530
Milyen traktor a new holland G240 ??
Válasz #2528. hozzászólásra
Permetezős topikba nézz már be.
Válasz #2527. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Mi az a disztribútor szelep? Ez a nyomást tartó szelep?
Válasz #2526. hozzászólásra
Ha érdekel hogy lehet kiszűrni hogy a munkahenger, vagy a drisztributor szelep a hibás akkor hívj fel a 06 30 9 836 766 számon. Sajnos van benne tapasztalat