Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.04 FtUSD392.16 FtCHF430.11 FtGBP484.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Na az egy jó meg közelítés ez a nyomás tartó szelep mert valami ilyesmit látok én is benne.Mert meleg olajnál ha leállítom a motort akkor is észre vehetően gyorsan engedi le a gépet.
Hol lehet ilyen a gépben ez a nyomás tartó szelep?
Válasz #2523. hozzászólásra
Értem! A lényeg ha enged a hidraulikád az vezértömb (nem jellemző rájuk) vagy munkahenger. Ha nem emel, szivattyú vagy nyomástartó szelep általában a rossz. A váltóházba ha tesznek szűrőt, az durva szűrő, ha az eltömődik akkor már nagy a baj.
Válasz #2522. hozzászólásra
Igen, nagy motor kis lóerő örök élet. Gumi háát amit használnak kopik is. Nekem a 160-asba 5600űó körül van, 2000-res évj. eredeti kléber gumikkal, bár előre már megvan az új. Vízpumpa, viszkó, feszítő görgő csere volt idáig.
Nem azt a szűrőt írtam hanem kérdeztem hogy van e másik szűrő a váltóházba, mert itt szó volt egy másik new hollandról ahol volt ilyen és azért kérdeztem hogy esetleg ez egy ilyen "rejtett szűrő"
A "sima" hidraulika szűrőt cserélem én 600öó ként az olaját pedig 1000üó ként de még akkor is szép arany sárga de próbálunk a gépnek mindent megadni! Nincs benne power teljesen mechanikus váltós!
Bontatlan motor is, váltó is. Olajak és szűrők cseréjén kívül nincs probléma vele. Most kell rá négy új gumi,a harmadik garnitúra. Elnyűhetetlen gép. Ha lenne nagyobb változata nem M160-at vettünk volna, bár az sem rossz gép.
Régebben beszéltük hogy a falumból való azért kérdem. Motor, váltó bontatlan? Első hidat javítottátok arra emlékszem, de az még az előző gazda jóvoltából.
A belső munkahenger hüvely és dugó volt drága, úgy emlékszem kb 250000 ft körül volt az anyagköltség, és szervizesek csinálták. Mindkétszer. Nem volt nagy az öröm.
A belső munkahenger hüvely és dugó volt drága, úgy emlékszem kb 250000 ft körül volt az anyagköltség, és szervizesek csinálták. Mindkétszer. Nem volt nagy az öröm.
Húúú 5000ó és még nem cseréltél szűrőt! A pover váltósnál 600űó-ként kell cserélni, a mechanikusnál nem tudom, de legalább olajcserénél ki kell az biztos. Nem vagyok szaki de a szűrőknél szoktak megkerülő szelepet rakni, ha nem győzi a szűrő átengedni az olajat. Pl. ha elvan tömődve vagy hideg az olaj, ez a szelep átengedi szűrés nélkül. Nem vagyok szerelő, így nem biztos hogy van benne ilyen szelep, de ha így van akkor a munkahengered ez végett kopott ki. Lehet egy karmantyúzás is elég lenne. Amit írsz az nem szivattyú probléma hanem munkahenger. sekka amit ír, hogy gázt kell neki adni hogy emeljen, az szivattyú probléma. Van 1 szűrőm ha érdekel nekem nincs mire feltenni, el is viszem Szeg... ha érdekel.
Nekünk 3,5 méteres Pöttinger Terradisc 3501 van az M160 mögött.Neked is a plusz teher igazíthatta meg a rendszert. Egyébként nem drága a plusz munkahenger, néhány tízezres tétel. Nekem is ott a helye a vázon, de a felső mozgatókaron nincs, ezért azt ki kell cserélni. Agrotec kihozza nem nagy pénzből.
Hát most már minden fajta gépnél csinálja kisebb súlyú\ nagyobb súlyúnál is sajnos meleg olajnál ahogy írtam!
Azért próbáltam kideríteni hogy ezen a 120-ason van e ilyen hirdo akku esetleg? Itt nincs elektronika semmi mert mindene mechanikus!
Mik azok az erőmérő csapok?
Nekünk is a rövid tárcsával lett ki..aszva mert 2 tonna meg ahogy írtad mikor rárakodott a föld a hengerre akkor még több is jó hátra van nyúlva is. Ezen a plusz munkahengeren én is gondolkodtam mert a helye is ott van az emelőkaron kialakítva csak nem tudom honnan lehetne hozzá venni meg mennyibe kerül!
Akkor nem az lehet a gond, máshol lehet tömítetlenség, vagy lehet, hogy nagy tömeget emelsz? Én kb. 23 mázsás rövidtárcsát emelgetek vele, mikor megrakodik a henger, az plusz teher, ilyenkor egyfolytában dolgozik a szivattyú, ha emelve van a munkagép. Tervben van a másik külső munkahenger beiktatás, meg a traktor elejének a lesúlyozása TM súlyokkal. Vagy esetleg elektronikus gond nem lehet? Erőmérő csapok?
Hát nem tudom kicsit hihetetlennek tűnik 5000 óránál hogy ilyen "felmaródásos" baja lenne.Én inkább valami tömítetlenségre gondolok. Láttam is webshopba hidraulika szivattyu tömítés készletet.
Ezt a ráemelést csinálja uj kora óta ugyhogy ez nem hiba csak a meleg olajnál hogy sűrűn csinálja. Olyat is csinált egyszer kétszer hogy felakartam emelni egy gépet kipatintottam azt a felemelő gombot (TM 120) és "gondolkodott" egy 10 mp utána kezdte el felemelni de a szivattyú az dolgozozt addig is!
Valószínű, hogy a belső nagy munkahenger van felmaródva. Ígyjártam az M160-assal, mindig visszaemelt, hideg olajnál ritkábban, meleg olajnál gyakrabban, mert a felmaródás miatt nem tudta megtartani az eszközt a munkahenger és a távozó résolaj miatt visszaemelt. Mivel a váltó, difi, hidraulika olaja egyben van, ha reszelék keletkezik, azt be tudja venni a munkahenger és ez marja fel a hüvely falát. Ráadásul kétszer kellett szétszedni, mert először ki lett cserélve a munkahenger hüvely, és dugó, de nem lett kitakarítva csak simán olajat és szűrőt cseréltünk. Össze lett rakva, jó is lett, amíg a difit nem kellett használni, ekkor ugyanis a bekapcsolt difi az alul lévő reszeléket felkavarta, az megint bekerült a munkahengerbe és azt megint ugyanúgy felmarta. Ismét szétszerelés, kitakarítás és azóta megy.
Nekem olyan baj van vele hogy hideg olajnál van ez a ráemelés mindig kis idő után 30-40 mp ként ez meleg olajnál gyorsul és olyan mintha eleresztené az olajat. Tehát meleg olajnál ez olyan 5-10 mp ként csinálja ezt a ráemelést. Sőt ha olyan nehéz a gép van hogy nem is tud meleg olajnál ráemelni hanem lejebb esik a fordulatszám meg dolgozik a hidraulika szivattyú és nem bír vele
Amit csináltam képet a szűrőház után következik a szivattyú "kint".
Nálam is az a baj hogy kezd gyengülni a hidraulika teljesítmény, csak nem tudom miért.
A kar nem vált vissza alapjáraton mint régen csak fordulaton, meg pl big zsákot emelek targonca toronnyal ott is rá kell tekerni a gázt sajnos.
Hát akkor nem tudom pedig csinál érdekes dolgokat a hidraulika azt hittem hogy ennek is van ott valami szűrője és esetleg dugulás lehet.
Ennek a hidraulika szivattyúja belül van valahol a "derekába" ?
Nekünk is ugyan ilyen mechanikus van! Ha van akkor ott igen de meg kellene nézni mert ott még sohasem cseréltünk szűrőt!
Nekünk ott a 4x4 hajtás lamellákat cserélték 1x
Ez egy régebbi képem, szóval nálam ez az egy külső szabad szemmel is látható szűrő van, mivel nekem full mechanikus a váltóm. ( sárga nyíl ) Akkor ez a rejtett szűrő a zöld nyilas fedél alatt lenne??
Üdv érdeklödni szeretnék meg kaphatnék egy kis segicséget mi lehet a baj a 8560 asnál szivatyú szol de ha müköteten a hidrokikát akkor nem szol akkor szol nagyon mikor forditva van a kormány akkor nagyon sir meg ha nem moztitunk semmit akkor is lehet halani a zümögért.elöre is köszönöm
az enyémben 6ezer oránál akadt ki 7 éve mikor megvettem már akkor ki volt akadva ha jol saccolom enyémben is 12ezer felett lehet vagy az isten tudja motorja hibátlan már cska az ér benne annyit a válto meg midnen javitható ha jo áron me gtudod venni akkor megéri de 3mill alatt kell lennie én is 2,6 ért vettem .... nehéz munkára viszont nem használnám bár én a kis gazdaságomba használom de pl itt egy forumtárs 40-50 hekit szántott vele évente és 3-4 éveket bir a váltoja .... könnyü melokra tökéletes örökké elmegy
4424 hozzászólás
Válasz #2525. hozzászólásra
Na az egy jó meg közelítés ez a nyomás tartó szelep mert valami ilyesmit látok én is benne.Mert meleg olajnál ha leállítom a motort akkor is észre vehetően gyorsan engedi le a gépet.
Hol lehet ilyen a gépben ez a nyomás tartó szelep?
Válasz #2523. hozzászólásra
Értem! A lényeg ha enged a hidraulikád az vezértömb (nem jellemző rájuk) vagy munkahenger. Ha nem emel, szivattyú vagy nyomástartó szelep általában a rossz. A váltóházba ha tesznek szűrőt, az durva szűrő, ha az eltömődik akkor már nagy a baj.
Válasz #2522. hozzászólásra
Igen, nagy motor kis lóerő örök élet. Gumi háát amit használnak kopik is. Nekem a 160-asba 5600űó körül van, 2000-res évj. eredeti kléber gumikkal, bár előre már megvan az új. Vízpumpa, viszkó, feszítő görgő csere volt idáig.
Válasz #2512. hozzászólásra
Nem azt a szűrőt írtam hanem kérdeztem hogy van e másik szűrő a váltóházba, mert itt szó volt egy másik new hollandról ahol volt ilyen és azért kérdeztem hogy esetleg ez egy ilyen "rejtett szűrő"
A "sima" hidraulika szűrőt cserélem én 600öó ként az olaját pedig 1000üó ként de még akkor is szép arany sárga de próbálunk a gépnek mindent megadni! Nincs benne power teljesen mechanikus váltós!
Válasz #2521. hozzászólásra
Bontatlan motor is, váltó is. Olajak és szűrők cseréjén kívül nincs probléma vele. Most kell rá négy új gumi,a harmadik garnitúra. Elnyűhetetlen gép. Ha lenne nagyobb változata nem M160-at vettünk volna, bár az sem rossz gép.
Válasz #2520. hozzászólásra
Régebben beszéltük hogy a falumból való azért kérdem. Motor, váltó bontatlan? Első hidat javítottátok arra emlékszem, de az még az előző gazda jóvoltából.
Válasz #2516. hozzászólásra
Megvan a gép, tesóm nyomja vele, közel 9000 óra van benne.
Válasz #2517. hozzászólásra
Nem ette meg a 160-asét. Soha nem is volt 160-ason.
Válasz #2517. hozzászólásra
120le
Válasz #2510. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
160 lovas trakinak ez megette a hidraulika munkahengerét????????? Mennyi az a vas kg- ban????
Válasz #2515. hozzászólásra
Azt elhiszem...
Enyém is kezd szórakozni pedig megkap amit kell, még néha többet is.
Avatárodon lévő megvan még? Menyi üó van benne?
Válasz #2513. hozzászólásra
A belső munkahenger hüvely és dugó volt drága, úgy emlékszem kb 250000 ft körül volt az anyagköltség, és szervizesek csinálták. Mindkétszer. Nem volt nagy az öröm.
Válasz #2513. hozzászólásra
A belső munkahenger hüvely és dugó volt drága, úgy emlékszem kb 250000 ft körül volt az anyagköltség, és szervizesek csinálták. Mindkétszer. Nem volt nagy az öröm.
Válasz #2506. hozzászólásra
Ez mekkora költség volt? Szervizesek csinálták?
Válasz #2499. hozzászólásra
Húúú 5000ó és még nem cseréltél szűrőt! A pover váltósnál 600űó-ként kell cserélni, a mechanikusnál nem tudom, de legalább olajcserénél ki kell az biztos. Nem vagyok szaki de a szűrőknél szoktak megkerülő szelepet rakni, ha nem győzi a szűrő átengedni az olajat. Pl. ha elvan tömődve vagy hideg az olaj, ez a szelep átengedi szűrés nélkül. Nem vagyok szerelő, így nem biztos hogy van benne ilyen szelep, de ha így van akkor a munkahengered ez végett kopott ki. Lehet egy karmantyúzás is elég lenne. Amit írsz az nem szivattyú probléma hanem munkahenger. sekka amit ír, hogy gázt kell neki adni hogy emeljen, az szivattyú probléma. Van 1 szűrőm ha érdekel nekem nincs mire feltenni, el is viszem Szeg... ha érdekel.
Válasz #2510. hozzászólásra
Nekünk 3,5 méteres Pöttinger Terradisc 3501 van az M160 mögött.Neked is a plusz teher igazíthatta meg a rendszert. Egyébként nem drága a plusz munkahenger, néhány tízezres tétel. Nekem is ott a helye a vázon, de a felső mozgatókaron nincs, ezért azt ki kell cserélni. Agrotec kihozza nem nagy pénzből.
Válasz #2509. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150126022508_dalbo_farmerdisc_300_rovidtarc_33bb0bf6.jpg)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Ő a ludas:
Azóta már vontatottra át lett alakítva!
Válasz #2508. hozzászólásra
Hát most már minden fajta gépnél csinálja kisebb súlyú\ nagyobb súlyúnál is sajnos meleg olajnál ahogy írtam!
Azért próbáltam kideríteni hogy ezen a 120-ason van e ilyen hirdo akku esetleg? Itt nincs elektronika semmi mert mindene mechanikus!
Mik azok az erőmérő csapok?
Nekünk is a rövid tárcsával lett ki..aszva mert 2 tonna meg ahogy írtad mikor rárakodott a föld a hengerre akkor még több is jó hátra van nyúlva is. Ezen a plusz munkahengeren én is gondolkodtam mert a helye is ott van az emelőkaron kialakítva csak nem tudom honnan lehetne hozzá venni meg mennyibe kerül!
Válasz #2507. hozzászólásra
Akkor nem az lehet a gond, máshol lehet tömítetlenség, vagy lehet, hogy nagy tömeget emelsz? Én kb. 23 mázsás rövidtárcsát emelgetek vele, mikor megrakodik a henger, az plusz teher, ilyenkor egyfolytában dolgozik a szivattyú, ha emelve van a munkagép. Tervben van a másik külső munkahenger beiktatás, meg a traktor elejének a lesúlyozása TM súlyokkal. Vagy esetleg elektronikus gond nem lehet? Erőmérő csapok?
Válasz #2506. hozzászólásra
Hát nem tudom kicsit hihetetlennek tűnik 5000 óránál hogy ilyen "felmaródásos" baja lenne.Én inkább valami tömítetlenségre gondolok. Láttam is webshopba hidraulika szivattyu tömítés készletet.
Ezt a ráemelést csinálja uj kora óta ugyhogy ez nem hiba csak a meleg olajnál hogy sűrűn csinálja. Olyat is csinált egyszer kétszer hogy felakartam emelni egy gépet kipatintottam azt a felemelő gombot (TM 120) és "gondolkodott" egy 10 mp utána kezdte el felemelni de a szivattyú az dolgozozt addig is!
Válasz #2503. hozzászólásra
Valószínű, hogy a belső nagy munkahenger van felmaródva. Ígyjártam az M160-assal, mindig visszaemelt, hideg olajnál ritkábban, meleg olajnál gyakrabban, mert a felmaródás miatt nem tudta megtartani az eszközt a munkahenger és a távozó résolaj miatt visszaemelt. Mivel a váltó, difi, hidraulika olaja egyben van, ha reszelék keletkezik, azt be tudja venni a munkahenger és ez marja fel a hüvely falát. Ráadásul kétszer kellett szétszedni, mert először ki lett cserélve a munkahenger hüvely, és dugó, de nem lett kitakarítva csak simán olajat és szűrőt cseréltünk. Össze lett rakva, jó is lett, amíg a difit nem kellett használni, ekkor ugyanis a bekapcsolt difi az alul lévő reszeléket felkavarta, az megint bekerült a munkahengerbe és azt megint ugyanúgy felmarta. Ismét szétszerelés, kitakarítás és azóta megy.
Válasz #2483. hozzászólásra
neken 60 20as om van mi érdekelne igazán
Válasz #2503. hozzászólásra
Nálam olyan van ha nehéz a gép és vissza enged vagy ha emelni akarok pl alapjárat hallom hogy erőlködik a szivattyú amíg nem nyomok neki gázt.
Válasz #2502. hozzászólásra
![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
Nekem olyan baj van vele hogy hideg olajnál van ez a ráemelés mindig kis idő után 30-40 mp ként ez meleg olajnál gyorsul és olyan mintha eleresztené az olajat. Tehát meleg olajnál ez olyan 5-10 mp ként csinálja ezt a ráemelést. Sőt ha olyan nehéz a gép van hogy nem is tud meleg olajnál ráemelni hanem lejebb esik a fordulatszám meg dolgozik a hidraulika szivattyú és nem bír vele
Válasz #2501. hozzászólásra
Amit csináltam képet a szűrőház után következik a szivattyú "kint".
Nálam is az a baj hogy kezd gyengülni a hidraulika teljesítmény, csak nem tudom miért.
A kar nem vált vissza alapjáraton mint régen csak fordulaton, meg pl big zsákot emelek targonca toronnyal ott is rá kell tekerni a gázt sajnos.
Válasz #2500. hozzászólásra
Hát akkor nem tudom pedig csinál érdekes dolgokat a hidraulika azt hittem hogy ennek is van ott valami szűrője és esetleg dugulás lehet.
Ennek a hidraulika szivattyúja belül van valahol a "derekába" ?
Na levettem az olajleeresztő deknistől, nincs alatta szűrő csak a szivattyú szívócsonkja!
Válasz #2498. hozzászólásra
Nekünk is ugyan ilyen mechanikus van! Ha van akkor ott igen de meg kellene nézni mert ott még sohasem cseréltünk szűrőt!
Nekünk ott a 4x4 hajtás lamellákat cserélték 1x
Válasz #2497. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
lemaradt sorry
Ez egy régebbi képem, szóval nálam ez az egy külső szabad szemmel is látható szűrő van, mivel nekem full mechanikus a váltóm. ( sárga nyíl ) Akkor ez a rejtett szűrő a zöld nyilas fedél alatt lenne??
Nem tudom a Tm-ben van eg ha van akkor hol a G-be tuti van a hidraulika szivattyú szívó részében .
Válasz #2494. hozzászólásra
A TM széria szerelési útmutatójában.
Válasz #2493. hozzászólásra
Melyik könyvben nézted a saját könyvében vagy a robbantott ábrásban?
Válasz #2492. hozzászólásra
A könyvben azt írja van. De erről a titkos szűrőről TM szériánál még én sem hallottam.
Senki?![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
TM szériába is lehet ilyen szűrő a váltó aljába?
A másik kérdés az lenne hogy TM 120-asnál van hidroakku beépítve?
Válasz #2488. hozzászólásra
Hol is van ez a szűrő pontosabban?
Köszi!
elöre is köszönöm nem vetem azt ki holnap kiszedem belöle bizok bent hogy az a gond
Válasz #2487. hozzászólásra
de kivetted a váltó aljábol a szürőt? az kivülröl nem látszik hogy az ott van
er gondoltam én is és ezért le is cseréltem a szüröket meg az egész olajat a hátuljából ugyan ugy csinálja
Válasz #2485. hozzászólásra
a szivóági szürő kezd eltömödni
Üdv érdeklödni szeretnék meg kaphatnék egy kis segicséget mi lehet a baj a 8560 asnál szivatyú szol de ha müköteten a hidrokikát akkor nem szol akkor szol nagyon mikor forditva van a kormány akkor nagyon sir meg ha nem moztitunk semmit akkor is lehet halani a zümögért.elöre is köszönöm
Honnan tudnék olcsón teleszkópos tükörszárhoz hozzájutni TM szériához? Az után gyártott is elég horror áron van a gyárit meg se mertem kérdezni![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
Helló!
Véleményt szeretnék kérni a new holland t6020 elite és t6155-ről.
Hello! Vélemények a td5050 szériáról?
Válasz #2480. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
én nem keresgetek jelenleg traktorokat
de alkudjál szépen ... nem véletlen adják el....
Válasz #2479. hozzászólásra
hát amit néztem az 3,3 milla :(
ha majd tudsz olcsóbbat megírhatnád mert én még nem találtam
Válasz #2477. hozzászólásra
az enyémben 6ezer oránál akadt ki 7 éve mikor megvettem már akkor ki volt akadva ha jol saccolom enyémben is 12ezer felett lehet vagy az isten tudja motorja hibátlan már cska az ér benne annyit a válto meg midnen javitható ha jo áron me gtudod venni akkor megéri de 3mill alatt kell lennie én is 2,6 ért vettem .... nehéz munkára viszont nem használnám bár én a kis gazdaságomba használom de pl itt egy forumtárs 40-50 hekit szántott vele évente és 3-4 éveket bir a váltoja .... könnyü melokra tökéletes örökké elmegy
Válasz #2475. hozzászólásra
100 ló körüli traktort ajánlanak hozzá legalább. Tlt fog tönkre menni ha a motor bírja is. Főleg ha nehéz bálákat csinálsz.
Válasz #2474. hozzászólásra
most szeretnék egyet venni csak féltem hogy sok a 10 000 uo. Attòl még érdemes megvenni Ha minden műkődik rajta??