Válasz #2432. hozzászólásra
Nem is akarlak meggyőzni,csak olyat állíts amit tudsz is,nem csak hallottad,meg sejted,meg gondolod,meg a jóska-pista ugatta!
Válasz #2425. hozzászólásra
Itt volt felújított váltós G-s annyiért!
Csak annyi a titka hogy nem az IKR-nél kellett megvenni a belevalót,sőt nem is magyarországon!!!
Ez volt 3 éve kb. és azóta is gond nélkül megy a gép,ha ez megnyugtat.
De azthiszem ezt a vitát lezártam veled,mert látom más világban élsz!
Válasz #2421. hozzászólásra
Bocs de ezeknek meg lehet javítani a váltóját nem nagy kunszt . Másik részről é vettem G-s nyuszit már Pistitől és hát azóta is bármikor szivesen látnak egy kávéra a faházban . A gép olyan állapotban volt ahogy mondta meg ki is lehetett próbálni nem csak udvarban . Igaz nm sokat hajtottam bele 1,5év alatt csak 600 órát de a váltója még mindig jó egyedül a féket javítottuk most de azt már mikor nézni mentem mondta Pisti hogy rákell pumpálni és akkor jó egész nap .
Válasz #2422. hozzászólásra
Nem láttam a jd, a kereskedő kínálta nekem, ugyan itt kínáltak Stayer 250 tavaly lett felujítva ezért akartak 25 000 eurót. Mindkét traktor egy TSZ-ben van. Vinnének 300ló feletti Caset, de amíg nem tudják eladni az öregeket nincsen nekik 1. részletfizetésre.
Tudom.(hogy okos vagyok)(meg azt is hogy 5 milkaert nincs felujitott valtos G mert nem lehet annyibol felujitani )(meg azt is hogy 7 e oranal nem romlik el a G valtoja)
Egyebb kerdes?
Csak akkor tudsz meggyozni ha 10 percen belul lefotozod az alkatreszek szamlajat amikbol fel lett ujitva.
Válasz #2421. hozzászólásra
Üdv!
Te egy okos ember vagy barátom!!!
Azt állítsd amiről meggyőződtél,ne azt amit kitalálsz!
Volt felújított váltós G 240-es trakim 5 milkáért,akkor miről beszélsz???? Milyen váltóhibáról???? Azt mondod mind az!!! Ne kábíts már légyszi!!!!
(hogy raereztem,hogy pont annyi lesz benne mint amennyit a kedves vevo latni akar )
ezeket a trakikat majd 20 eve nem hobbibol vettek hanem azert hogy dolgozzanak. Akinek ilyenre futotta annak volt foldje is. Valtomuszakba 1000-1500 ha talajmunkajat vegeztek veluk, evi 1500-2000 ora ment belejuk. Ezek az 5 milkas vasak mind valtohibasak es egy uj valto kb annyiba kerul mint a traki mert a valtot nem lehet megjavitani.
Válasz #2416. hozzászólásra
Értelek.
Sajnos nem künnyű semmi a mai világban,lehet az bármilyen "műfaj"
Egy pillanatra visszatérek az üzemórára.Tehát a laptopos ember azt mondta hogy ennyi,de ugye Én nem állíthatom,mivel ez is beszámított gép volt.
Sosem szeretnék senkit átverni,így állítani csak azt szoktam,amit tudok is hogy úgy van.
Válasz #2415. hozzászólásra
Amiket leírtam azokat 10 és 150 km tölem árulják, számomra gond nélkül lenne, mivel vásárlás után csak a forgalmiban kellene beírni az új tulajdonost.
Válasz #2414. hozzászólásra
Köszönöm a választ, ha valóban annyi a motoróra akkor az a traktor még elmegy jó pár ezer motorórát. Én csak nézelödöm, mivel még az idei búzám se lett eddig értékesítve, másik oldalon meg olyan árakat kaptam, amik 1997 ben voltak mikor értékesítettem az első termésemet. Voltak utánnam a kereskedők traktor ügyben, kínálták az új vasakat. Erre nekik csak annyit mondtam hogy az idei bevételből max használt gépet vehetek, az új szóba se jöhet. Azóta hetente küldik a használt traktorok listáját, amiket beadtak ellenértéknek új traktor vásárlásánál.
Válasz #2413. hozzászólásra
Üdv!
Gondolom nem itt árulják őket ennyiért.
A kérdés hogy mennyi a pénz mire itthon van,és forgalombahelyeződik.
De ezzel nem állítom hogy az nem üzlet amit írtál.
Mindenki maga tudja eldönteni mit-hol-mennyiért
Válasz #2409. hozzászólásra
Üdv!
7300 óra van benne,most kapott egy felújított modult,és számítógépen volt,minden be van állítva,kalibrálva. Az úr aki csinálta azt mondta valós az üzemóra.
A váltókalibrálás eredményei bőven jók.
Egyéb állapota kb. látszik a képeken,nincs lelakva,nincs lerugva,igazán élőben kellene látnod ha érdekel.
Holnap vagy holnapután megy műszakira,ez van még vissza rajta.
Válasz #2410. hozzászólásra
Megmondom, nekem nagyon tetszik a G sorozat, de az utóbbi félévben a 270 lovas case mx -ek 15-17 000 euróért árulják 9-14 000 motorórával üzemképesen. Két hete kínáltak jd8200 15 000 euróért motoróra 16-17 000 volt benne.
Egyrészt nem követeltem hogy válaszoljatok a kérdésemre és nemvagyok felháborodva.
De eddig egy kérdésemre sem válaszolt senki sem!!! úgyhogy azért köszöntem meg sok választ amit adtak az itt forumozok!!!!! akinek neminge ne vegye magára.
itt csak csóró parasztok vannak nem telik olyan gépekre
másik dolog hogy mi jogon lehet követelni hogy válaszoljanak egy kérdésedre ha közben senki nem tud rá válaszolni és még a kérdezö van felháborodva .....
Válasz #2393. hozzászólásra
A kombájnt én is elismerem, nekem nincsen de bérben sokat volt nálam cs meg cx és meg voltam elégedve velük.
Viszont a tm széria talajmunkára nem igazán való. Ismerek olyat aki a fogyasztás miatt 5 éves korában megszabadult tőle. Én vetni műtrágyázni meg pótkocsizni használom inkább, ezekben nem vészes a túlfogyasztása ezért marad a portán. Szeretem mert kényelmes fordulékony, eléggé el van terjedve és így alkatrész is lesz később hozzá.
Viszont 24liter/hektár alatt nem lehet vele szántani, homokos vályog talajon ahol pont optimális neki egy négyes kverni eke, ennyit eszik.
Ilyen földön az axion 20 litert fogyaszt pedig az csak üresen pörög, simán elvinné a 6 fejet is.
Pedig nincs a motorral semmi gond, úgy jár mint egy svájci óra.
Olajat szinte semmit nem fogyaszt, nem füstöl. -10 fokban pöccre indul.
Akinek ilyen volt vagy van az mind panaszkodik a fogyasztásra, már akinek volt más gépe is mellette és van összehasonlítási alapja.
Ezzel nem értek egyet. A T7040-es traktorunkba akkora nyomaték van, mint állat, lefojtani alig lehet. Nem véletlenül szerelik ezt a motort több márkába.
A TM120-as trakim is teljesen jó, erőre sem lehet panasz. Bár nem 4,8-as tárcsát húzgálok vele. Nem lehet hogy gond van nálad az adagolóval, turbó nyomással stb...? De még egyszer mondom, ne az Axionhoz viszonyítsd, inkább egy Areshez az a kategória, és idő rendben is az illik hozzá. Persze jobban viszi, ha 1,5-2 tonnával nehezebb és 30 LE-vel több. Sokat számít hidd el. Próbálj egy 100LE-s 4 hengeres trakival 3-as ekét húzni 32cm mélyen, utána rakd ua az ekét egy kategóriával magasabb 30LE-vel nagyobb traktor után. Az is dupla akkora sebességgel fogja húzni.
Mint múltkor is megírtam, az IKR alkatrész ellátás problémája miatt cserélték le a nyuszikat Fergára, Claasra nem a márka miatt. Továbbra is fent tartom azt a gondolatom, hogy a legjobbak között van a NH traktor. A kombájnokról ne beszéljük, a New Hollandnál jobb nincs, ebben vitát nem nyitok. Szar..á szívatom a konkurens gépeket, a fülkében csak az elégedett mosoly látható a fejemen. Pletykákra ne alapozzatok. Rengeteg hozzá nem értő nyilatkozatát olvasgatom itt a fórumon, azt sem tudja mit ír, csak ócsárolja a másik gépét, mert neki nem telik rá. Értem ez alatt a volt TSZ-ben dolgozókat, azoknak úgyse tudsz olyat adni amit ne verne szét. Egy biztos, traktorból a JD-t én is elismerem. Főleg ha megnézek egy 15-20 éves motort, nuku olajfolt sincs rajta. Elismerésem a mérnököknek.
Jd motor az Jd motor, általában mindig többet tud mint egy ugyanolyan lovas más motor. Ez meg még lóerőre is több.
Amiket 220-230as Jdvel huzgálnak azt fendtből általában 260assal viszik.
Válasz #2390. hozzászólásra
Pontosan 2x olyan gyorsan tudja húzni a tárcsát az axion.
Hogyan lehet ekkora különbség?
Még akik reklám emberei voltak az nh-nak azok is szépen mind áttértek jd-ra claasra vagy fergára. Legalább is traktor vonalon ez látható. Azért az nh-nál is ráakaszthattak volna egy mérőkocsit egy tm-es gép nullszériás példányára mielőtt x100000 darabot legyártanak belőle.
Összezsufolták a váltóját minél kisebbre hogy könnyebb meg olcsóbb legyen és ez lett az eredménye.
Az Axion 820 azért nagyobb traktor, mint a TM155. Vagy nem? (195LE, nagyobb tengelytáv, tömeg)
Súlyban is és motor teljesítményben is nagyobb. Ha nem jól tudom javíts ki. Persze hogy jobban vissza egy nagyon önsúlyú gép nagyobb motorral a tárcsát. Almát az almával, körtét a körtével hasonlítsuk.
4437 hozzászólás
Válasz #2438. hozzászólásra
Igen,de az sajna nem lett tökéletes,és lett beletéve egy felújított.
Válasz #2437. hozzászólásra
Ennek az agyát csináltatta a Bohner ?
Válasz #2432. hozzászólásra


Mi vagy Te??? Apeh ellenőr???
Mondjuk azok már megnézték
Válasz #2432. hozzászólásra
Kb annyira lehet jó G-t venni 5-6 misiért mint jó 8000-es jonit 9-10 misiért .
Válasz #2432. hozzászólásra
Nem is akarlak meggyőzni,csak olyat állíts amit tudsz is,nem csak hallottad,meg sejted,meg gondolod,meg a jóska-pista ugatta!
Válasz #2429. hozzászólásra
Jaja nem volt túl könnyű mert a világítás elment ( ikr szervizes megcsinálta) meg az eke defektet kapott ezért aludtam egy motelban .
Válasz #2431. hozzászólásra
Nem lehet,hanem biztos
Válasz #2428. hozzászólásra




.
En is lezartam nem tudtal meggyozni arrol hogy 5 milkaert jo G t lehet venni.
Johet a kulfoldi szamla is no problem van itt aki ert kinaiul is
Válasz #2425. hozzászólásra
Lehet olcsóbb a g- váltóját felújítani mint egy 8000-es joniét
Válasz #2427. hozzászólásra
Üdv kolléga!
Köszi hogy elmondtad az igazat!
Válasz #2427. hozzászólásra
Ha te mondod elhiszem . De ha jol emlekszem neked se volt olyan konnyu a haza utad a G vel ? Vagy tevedek?
Válasz #2425. hozzászólásra
Itt volt felújított váltós G-s annyiért!
Csak annyi a titka hogy nem az IKR-nél kellett megvenni a belevalót,sőt nem is magyarországon!!!
Ez volt 3 éve kb. és azóta is gond nélkül megy a gép,ha ez megnyugtat.
De azthiszem ezt a vitát lezártam veled,mert látom más világban élsz!
Válasz #2421. hozzászólásra
Bocs de ezeknek meg lehet javítani a váltóját nem nagy kunszt . Másik részről é vettem G-s nyuszit már Pistitől és hát azóta is bármikor szivesen látnak egy kávéra a faházban . A gép olyan állapotban volt ahogy mondta meg ki is lehetett próbálni nem csak udvarban . Igaz nm sokat hajtottam bele 1,5év alatt csak 600 órát de a váltója még mindig jó egyedül a féket javítottuk most de azt már mikor nézni mentem mondta Pisti hogy rákell pumpálni és akkor jó egész nap .
Válasz #2422. hozzászólásra
Nem láttam a jd, a kereskedő kínálta nekem, ugyan itt kínáltak Stayer 250 tavaly lett felujítva ezért akartak 25 000 eurót. Mindkét traktor egy TSZ-ben van. Vinnének 300ló feletti Caset, de amíg nem tudják eladni az öregeket nincsen nekik 1. részletfizetésre.
Válasz #2423. hozzászólásra
Tudom.(hogy okos vagyok)(meg azt is hogy 5 milkaert nincs felujitott valtos G mert nem lehet annyibol felujitani )(meg azt is hogy 7 e oranal nem romlik el a G valtoja)
Egyebb kerdes?
Csak akkor tudsz meggyozni ha 10 percen belul lefotozod az alkatreszek szamlajat amikbol fel lett ujitva.
Válasz #2421. hozzászólásra
Még egy gondolat!
Azt ki mondta neked hogy egy váltót nem lehet megjavítani???
Erre kiváltképp kíváncsi vagyok!!!
Válasz #2421. hozzászólásra
Üdv!
Te egy okos ember vagy barátom!!!
Azt állítsd amiről meggyőződtél,ne azt amit kitalálsz!
Volt felújított váltós G 240-es trakim 5 milkáért,akkor miről beszélsz???? Milyen váltóhibáról???? Azt mondod mind az!!! Ne kábíts már légyszi!!!!
Válasz #2413. hozzászólásra
A 8200 as ha beindul es mukodik a valtoja mar meger 15 ezret ha 16 ha 26 e ora van benne.
(hogy raereztem,hogy pont annyi lesz benne mint amennyit a kedves vevo latni akar )





ezeket a trakikat majd 20 eve nem hobbibol vettek hanem azert hogy dolgozzanak. Akinek ilyenre futotta annak volt foldje is. Valtomuszakba 1000-1500 ha talajmunkajat vegeztek veluk, evi 1500-2000 ora ment belejuk. Ezek az 5 milkas vasak mind valtohibasak es egy uj valto kb annyiba kerul mint a traki mert a valtot nem lehet megjavitani.
Válasz #2418. hozzászólásra
Értem
Válasz #2417. hozzászólásra
Olvastam ott olyan összeget amin nem sokat kellene gondolkodni,ha kinéz valahogy a paripa
Válasz #2416. hozzászólásra
Értelek.
Sajnos nem künnyű semmi a mai világban,lehet az bármilyen "műfaj"
Egy pillanatra visszatérek az üzemórára.Tehát a laptopos ember azt mondta hogy ennyi,de ugye Én nem állíthatom,mivel ez is beszámított gép volt.
Sosem szeretnék senkit átverni,így állítani csak azt szoktam,amit tudok is hogy úgy van.
Válasz #2415. hozzászólásra
Amiket leírtam azokat 10 és 150 km tölem árulják, számomra gond nélkül lenne, mivel vásárlás után csak a forgalmiban kellene beírni az új tulajdonost.
Válasz #2414. hozzászólásra
Köszönöm a választ, ha valóban annyi a motoróra akkor az a traktor még elmegy jó pár ezer motorórát. Én csak nézelödöm, mivel még az idei búzám se lett eddig értékesítve, másik oldalon meg olyan árakat kaptam, amik 1997 ben voltak mikor értékesítettem az első termésemet. Voltak utánnam a kereskedők traktor ügyben, kínálták az új vasakat. Erre nekik csak annyit mondtam hogy az idei bevételből max használt gépet vehetek, az új szóba se jöhet. Azóta hetente küldik a használt traktorok listáját, amiket beadtak ellenértéknek új traktor vásárlásánál.
Válasz #2413. hozzászólásra
Üdv!
Gondolom nem itt árulják őket ennyiért.
A kérdés hogy mennyi a pénz mire itthon van,és forgalombahelyeződik.
De ezzel nem állítom hogy az nem üzlet amit írtál.
Mindenki maga tudja eldönteni mit-hol-mennyiért
Válasz #2409. hozzászólásra
Üdv!
7300 óra van benne,most kapott egy felújított modult,és számítógépen volt,minden be van állítva,kalibrálva. Az úr aki csinálta azt mondta valós az üzemóra.
A váltókalibrálás eredményei bőven jók.
Egyéb állapota kb. látszik a képeken,nincs lelakva,nincs lerugva,igazán élőben kellene látnod ha érdekel.
Holnap vagy holnapután megy műszakira,ez van még vissza rajta.
Válasz #2410. hozzászólásra
Megmondom, nekem nagyon tetszik a G sorozat, de az utóbbi félévben a 270 lovas case mx -ek 15-17 000 euróért árulják 9-14 000 motorórával üzemképesen. Két hete kínáltak jd8200 15 000 euróért motoróra 16-17 000 volt benne.
Válasz #2410. hozzászólásra
0, de max2 óra
Válasz #2410. hozzászólásra
a kerdes
Sk Lacinak ment.
Válasz #2408. hozzászólásra
Mennyit szeretnél bele?
Válasz #2408. hozzászólásra
Mennyi motoróra van a gépben, és milyen állapotban vannak eggyes részei?
Üdv!



Ha érdekel valakit van egy G 240-es trakim eladó!
Válasz #2395. hozzászólásra
Nem tudom a pontos elképzelésed mi.De szerintem tudok benne segíteni.
Válasz #2405. hozzászólásra
Egyrészt nem követeltem hogy válaszoljatok a kérdésemre és nemvagyok felháborodva.
De eddig egy kérdésemre sem válaszolt senki sem!!! úgyhogy azért köszöntem meg sok választ amit adtak az itt forumozok!!!!! akinek neminge ne vegye magára.
Válasz #2402. hozzászólásra





itt csak csóró parasztok vannak nem telik olyan gépekre
másik dolog hogy mi jogon lehet követelni hogy válaszoljanak egy kérdésedre ha közben senki nem tud rá válaszolni és még a kérdezö van felháborodva .....
Válasz #2402. hozzászólásra
előrébb lettél volna ha azt írom nem ismerem azokat a gépeket ?
Válasz #2402. hozzászólásra
1-2 miliót megér maxxx hehe
Kössz hogy senki sem volt hajlando válaszolni a kérdésemre.


Válasz #2399. hozzászólásra

Carraro képviselet én náluk találtam náluk lehet venni csak külsőt is Powered access hungary kft a híd carraro száma kell nekik a beazonosításhoz
Válasz #2399. hozzászólásra
agro tipp-et kérdezd meg
Hol tudok New Hollandhoz Tm szériához jó árba\olcsón kormányösszekötő gömbfejet venni? Az IKR kizárva ott arany áron
Válasz #2396. hozzászólásra
Igen ismerem köszi
Ki ismeri az New Holland td 5-ős sorozat traktorjait?
Milyenek lehetnek? mennyi a fogyasztása?
Válasz #2395. hozzászólásra
Itt van egy, kettő alkatrész : EZEK
De mondjuk gondolom ezeket már láttad is!
Keresek saját részre bontásra hibás vagy bontott G-s vagy 8070-es szériájú New Holland traktort
Válasz #2393. hozzászólásra
A kombájnt én is elismerem, nekem nincsen de bérben sokat volt nálam cs meg cx és meg voltam elégedve velük.
Viszont a tm széria talajmunkára nem igazán való. Ismerek olyat aki a fogyasztás miatt 5 éves korában megszabadult tőle. Én vetni műtrágyázni meg pótkocsizni használom inkább, ezekben nem vészes a túlfogyasztása ezért marad a portán. Szeretem mert kényelmes fordulékony, eléggé el van terjedve és így alkatrész is lesz később hozzá.
Viszont 24liter/hektár alatt nem lehet vele szántani, homokos vályog talajon ahol pont optimális neki egy négyes kverni eke, ennyit eszik.
Ilyen földön az axion 20 litert fogyaszt pedig az csak üresen pörög, simán elvinné a 6 fejet is.
Pedig nincs a motorral semmi gond, úgy jár mint egy svájci óra.
Olajat szinte semmit nem fogyaszt, nem füstöl. -10 fokban pöccre indul.
Akinek ilyen volt vagy van az mind panaszkodik a fogyasztásra, már akinek volt más gépe is mellette és van összehasonlítási alapja.
Ezzel nem értek egyet. A T7040-es traktorunkba akkora nyomaték van, mint állat, lefojtani alig lehet. Nem véletlenül szerelik ezt a motort több márkába.
A TM120-as trakim is teljesen jó, erőre sem lehet panasz. Bár nem 4,8-as tárcsát húzgálok vele. Nem lehet hogy gond van nálad az adagolóval, turbó nyomással stb...? De még egyszer mondom, ne az Axionhoz viszonyítsd, inkább egy Areshez az a kategória, és idő rendben is az illik hozzá. Persze jobban viszi, ha 1,5-2 tonnával nehezebb és 30 LE-vel több. Sokat számít hidd el. Próbálj egy 100LE-s 4 hengeres trakival 3-as ekét húzni 32cm mélyen, utána rakd ua az ekét egy kategóriával magasabb 30LE-vel nagyobb traktor után. Az is dupla akkora sebességgel fogja húzni.
Mint múltkor is megírtam, az IKR alkatrész ellátás problémája miatt cserélték le a nyuszikat Fergára, Claasra nem a márka miatt. Továbbra is fent tartom azt a gondolatom, hogy a legjobbak között van a NH traktor. A kombájnokról ne beszéljük, a New Hollandnál jobb nincs, ebben vitát nem nyitok. Szar..á szívatom a konkurens gépeket, a fülkében csak az elégedett mosoly látható a fejemen. Pletykákra ne alapozzatok. Rengeteg hozzá nem értő nyilatkozatát olvasgatom itt a fórumon, azt sem tudja mit ír, csak ócsárolja a másik gépét, mert neki nem telik rá. Értem ez alatt a volt TSZ-ben dolgozókat, azoknak úgyse tudsz olyat adni amit ne verne szét. Egy biztos, traktorból a JD-t én is elismerem. Főleg ha megnézek egy 15-20 éves motort, nuku olajfolt sincs rajta. Elismerésem a mérnököknek.
Válasz #2391. hozzászólásra
Jd motor az Jd motor, általában mindig többet tud mint egy ugyanolyan lovas más motor. Ez meg még lóerőre is több.
Amiket 220-230as Jdvel huzgálnak azt fendtből általában 260assal viszik.
Válasz #2390. hozzászólásra
Pontosan 2x olyan gyorsan tudja húzni a tárcsát az axion.
Hogyan lehet ekkora különbség?
Még akik reklám emberei voltak az nh-nak azok is szépen mind áttértek jd-ra claasra vagy fergára. Legalább is traktor vonalon ez látható. Azért az nh-nál is ráakaszthattak volna egy mérőkocsit egy tm-es gép nullszériás példányára mielőtt x100000 darabot legyártanak belőle.
Összezsufolták a váltóját minél kisebbre hogy könnyebb meg olcsóbb legyen és ez lett az eredménye.
Az Axion 820 azért nagyobb traktor, mint a TM155. Vagy nem? (195LE, nagyobb tengelytáv, tömeg)
Súlyban is és motor teljesítményben is nagyobb. Ha nem jól tudom javíts ki. Persze hogy jobban vissza egy nagyon önsúlyú gép nagyobb motorral a tárcsát. Almát az almával, körtét a körtével hasonlítsuk.