Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR408.83 FtUSD385.8 FtCHF437.06 FtGBP489.24 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #2148. hozzászólásra
nekünk 12 hónap teljes körű garancia +24 hónap szavatosság(alkatrészt a gyár állja munkadíjat a tulaj).
Hát nem vette át a céget, csak sok mindenkit átcsábított.
Nemtudják még ők se hogy a szavatosság hogy lesz, az biztos hogy az 1 éven belüliek, de még ikr eladás azokat ők látják el, a szavatosság nem az feladatuk.Mi pont kicsúsztunk az egy évből amikor beindult ez a herce-hurca. Nagyon nem örülünk ennek az egésznek mert jelen helyzet szerint van is meg nincs is rá szavatosság, mert nincs aki ellátná.....és ilyenkor szokott általában a baj is beütni...
Januárba lesz majd velük egy egyeztetés remélhetőleg átveszik a szavatosságot....
Válasz #2147. hozzászólásra
24 hónap a szavatosság, nálunk ez törvényben van. Az első két évben kevés motoróra szaladt rá, mivel nem voltak munkagépek utánna. Az 50 órásat ők csinálták. 600-as már a szavatosság után volt, onnantól én csinálom.
Ha nálatok átvették az IKR céget akkor az összes szerződésbe foglalt dolgot magukra vállaltak.
Válasz #2145. hozzászólásra
Neked volt rá a 2 év szavatosság? mert nekünk még van rajta szavatosság 21 hónap azt már elvileg ők fogják ellátni, szavatosság idején is velük kell a kötelező szervizeket csináltatni mint a garanciánál ?
Válasz #2145. hozzászólásra
Nálunk ugyanez van a pétiekkel.
Én már 3 éve dusloi mast használok mert ez jobb árban volt meg nem volt vele minőségi gond.
Lehet amit nekünk elengednek azt otthon akarják behozni.
Ez olyan mikor pét műtrágyahiányra hivatkozva árakat emelt és utána meg nyugati kamionkaravánok állták el az utakat mert csinált külföldre egy olyan akciót.
Válasz #2144. hozzászólásra
De csak nem régtől. 2008-ban tőlük vettem a traktort Csehországban, mivel jobb árat adtak mint a Szlovák kereskedők. Akkoriban más volt a forgalmazó Szlovákiában. Akartam tőlük venni más gépet, lényegesen magasabb ajánlatot kaptam mint külföldről. Tulajdonos akinek a kezében van a cég ugyan úgy övé a Selyei Duslo mütrágyagyár. Ha mondjuk két kamion mütrágyát akarok venni a Duslóiból akkor sokkal olcsóbban megkapom mondjuk Magyarországról holott a kamion már csinált egy rendes körutat, más kereskedő rátette a hasznát és mindig olcsób mintha egyenesen a gyárban venném.
A gépekkel kapcsolatban megvannak az üzletkötők, szerelők,... egyszóval meg van a szakmai háttér. De a tulaj hogy milyen üzletpolitikát fog folytatni azon fog múlni minden.
2 hete találtam meg a hibát mert lemerült mindig az akksi meg tönkrement a generátor nem töltött nem volt töltés jelzö lámpa se plusz amik lentebb van irva hogy olajnyomás jelzö lámpa kigyulladt........
nos ezek oka az volt hogy :
meg találtam a fülke alatt nagy vezeték köteg kidörzsölődött szétszakadoztak a vezetékek........ tehát a töltés visszajelzö lámpa csak villogott ennek okába nem töltött a generátor és ezért a szabályzó tönkrement ..... lemerült az akksi .... aza hibajelzö lámpa pedig nem is kellene bekötve lenni a gépbe mert nem aza tipus..... igy szétszedtem a fülke alatti köteget 3 vezeték volt szétszakadva meg több darab szigetelése nem volt ...... most jó
gondoltam leirom tapasztalatként hátha valaki igy jár ....
sziasztok érdeködni szeretnék megtudná e mondani valaki mi lehet a gond new holland 8560 asnál hidrolikálnál működni működik a hidrólika csak a műszerfalon vilóg a kis könyvecske meg a szélén a 21 es szám villog. meg akkor mi a gond mikor leszija az aksit.mi viheti az áramot aksi jó. elöre is köszi.
Hát ez egy érdekes kérdés....
Talajfüggő a dolog. Itt Csongrád megye "homokosabb" részén Ih eke átalakítva műanyag kormánylemezesre 5fej kb 10 km/h 18-20l/ha
Hibák amik nekem bosszantóak: kuplungmunkahengerekbe a karmantyú sűrűn elfogy + önindító bendix és mágneskapcsoló is... A többi része ok.
Válasz #2130. hozzászólásra
A traktornak egyenesen kell álnia, álló motornál legjobb mikor még hideg az olaj. Min és a max jelzés közt legyen az olaj szintje, ha partokon dolgozol, vagy nagy az olajszükséglete a vontatott gépnek akkor a max jelzésen legyen az olaj szintje. Neked a max felett nincsen véletlenül még egy csík? Nekem van igaz az enyém T 7040. Én ezen a szinten üzemeltetem a gépet.
Tudja valaki hogy TM 120 nál hogy tudom légteleníteni a hidraulika rendszert? Azt tudom hogy a szűrőházán van egy 8as csavar hogy azt kellene kihajtani de milyen állapotba? Beindított motornál vagy hogyan?
És még egy kérdés hogy hátul a a 3 pont felfüggesztésnél van neki az olaj szint jelzése egy ilyen üvegszerű valami a MIN és MAX jelzés. Azt milyen állapotban kell nézni hogy jó legyen az olaj szint? Mert egyszer beesik MIN alá aztán felmegy MAX fölé. Próbáltam már belőni hogy mikor kellene leolvasni az olajszintet hogy jó e de nem jöttem még rá
abban bizok hogy az lesz csak nem tudom hol van pedig már kétszer át másztam alatta meg volt is a válto szétszedve de nem tudjuk hogy hol lehet ennek az érzékelöje vagy gombája .....
nem lehet levegös ki van légtelenitve a szivattyuknál és 160 bar os nyomással elég nehéz lenne nem jol kinyomatni föleg hogy mondom körbálázok vele ami megint csak hidrolikával jár hogy folyamatosan kering a rendszer ..... és semmi baj a hidrolika részével volt is benne olaj tehát lelevegösödés is kizárt szeirntem amugy a válto sima szinkronválto ami ugy tom nem lamellás
semmi jele hogy rossz lenne a szivattyu mivel körbálázok vele egyik szivattyu szervon van azt is észlelném ha rossz lenne másik szivattyúja meg hidrolika rész ami megint cska foylamatosan müködik akadás lassulás nélkül ...... esetleg valaki még megmodnhatná hol lehet ennek a gombája mert lehet csak vezeték szakadt el és az ugrál mert eddig sose gyulladt ki ez a lámpa pedig párszor volt szétszedve és akkor olaj sem volt benne még sem égett most meg egyből......
szűrők kicserélve problema maradt menet közbe villog a hibajelző lámpa olaj szinütig töltve uj szürők és reggeli inditás után egyből és nem is marad abba..... valami ötlet még ?
már egy hete pislog egy lámpa az NH ba de most egyre jobban világit és kirajzolódott egy piros fogaskerekes ábra megnéztem a használatiba és az van odairva hogy a Hi-Lo váltoban kevés az olajnyomás ....... ez ha tudja valaki mit jelent azt megköszönöm elmagyarázza olajat 2 hete töltöttem utánna most is közép nivon van, rázkodáskor meg billegéskor világit jobban a gépen a lámpa én vezeték szakadásra vagy érintkezés hibára gyanakszom de mi van ha belül szar a válto mik lehetnek ott?
Válasz #2111. hozzászólásra
Köszi, ezt tudom mivel a másikat szoktam kalibrálni.
Ezt viszont még nem kalibráltam mert megállt a fordulatszám mérő és az üó. számláló valamiért. Szervizes szerint valamelyik vezetékkel van gond, állítólag még ilyennel nem is találkoztak.
Válasz #2110. hozzászólásra
Üdv!
Még azt elfelejtettem hogy minden elektromos berendezést ki kell kalibrálás közben kapcsolni mert úgy lesz tökéletes ha nincs közbe feszültségingadozás(pl. klíma kompresszor ki be kapcsolása)
Jól emlékszel! 600ó körül van benne, de nem végez nehéz munkát vet , kultiz szálit, hengerel könnyebb munkák az övé. Fogyasztása jó szerintem pl. kultival kijön 2-3l között terület, út függő. Üzemanyagszint mérőt kellett cserélni, más gondja nem volt. Az eleje bepattog bizonyos sebességnél ami nem tetszik, ezt régebben beszéltük is, ettől eltekintve nincs vele semmi gond.Kalibrálni viszont kellene mert nemindig tudja mit is kellene csinálni, van hogy ugrik, van hogy gondolkodik pár mp-et utána vált, szóval nem az igazi. 400üó-ig észre sem lehetett venni szinte hogy vált, most meg szórakozik.
Válasz #2103. hozzászólásra
Üdv!
Váltót üresbe kell tenni,kézifék behúz és úgy indítod a traktort hogy a fel le powert nyomva tartod. Ki irja hogy kalibrációs menü. Az irányváltót előre helyzetbe rakod, motort 1200 re állítod. A két power gombot nyomod és el kezd számolni 1-5ig végén kiirja hogy end. Utána elkezded a felső gombal a c1 csoportot alsóval a c2 csoportot mindig kiirja hogy end. utána előretolod a váltót országútiba, ott is fel le powerral a c3, c4 csoportot kalibrálod.Ha végeztél alapjáratra vissza, irányváltó- váltó üres és leállítod 10-15 másodpercet vársz levett gyujtással és kész is, most így hirtelen visszaemlékezve ennyi.
4399 hozzászólás
Válasz #2150. hozzászólásra
P 16 difizár mágnestekercs zárt helyzetben beszorult.
P17 difizár kimeneti áramkőr szakadás.
tudja e valaki megmondani nekem hogy a newholland165 traktornal a P16 ES P17 hiba kod mit jelent elore is koszonom
Válasz #2148. hozzászólásra
nekünk 12 hónap teljes körű garancia +24 hónap szavatosság(alkatrészt a gyár állja munkadíjat a tulaj).
Hát nem vette át a céget, csak sok mindenkit átcsábított.
Nemtudják még ők se hogy a szavatosság hogy lesz, az biztos hogy az 1 éven belüliek, de még ikr eladás azokat ők látják el, a szavatosság nem az feladatuk.Mi pont kicsúsztunk az egy évből amikor beindult ez a herce-hurca. Nagyon nem örülünk ennek az egésznek mert jelen helyzet szerint van is meg nincs is rá szavatosság, mert nincs aki ellátná.....és ilyenkor szokott általában a baj is beütni...
Januárba lesz majd velük egy egyeztetés remélhetőleg átveszik a szavatosságot....
Válasz #2147. hozzászólásra
24 hónap a szavatosság, nálunk ez törvényben van. Az első két évben kevés motoróra szaladt rá, mivel nem voltak munkagépek utánna. Az 50 órásat ők csinálták. 600-as már a szavatosság után volt, onnantól én csinálom.
Ha nálatok átvették az IKR céget akkor az összes szerződésbe foglalt dolgot magukra vállaltak.
Válasz #2145. hozzászólásra
Neked volt rá a 2 év szavatosság? mert nekünk még van rajta szavatosság 21 hónap azt már elvileg ők fogják ellátni, szavatosság idején is velük kell a kötelező szervizeket csináltatni mint a garanciánál ?
Válasz #2145. hozzászólásra
Nálunk ugyanez van a pétiekkel.
Én már 3 éve dusloi mast használok mert ez jobb árban volt meg nem volt vele minőségi gond.
Lehet amit nekünk elengednek azt otthon akarják behozni.
Ez olyan mikor pét műtrágyahiányra hivatkozva árakat emelt és utána meg nyugati kamionkaravánok állták el az utakat mert csinált külföldre egy olyan akciót.
Válasz #2144. hozzászólásra
De csak nem régtől. 2008-ban tőlük vettem a traktort Csehországban, mivel jobb árat adtak mint a Szlovák kereskedők. Akkoriban más volt a forgalmazó Szlovákiában. Akartam tőlük venni más gépet, lényegesen magasabb ajánlatot kaptam mint külföldről. Tulajdonos akinek a kezében van a cég ugyan úgy övé a Selyei Duslo mütrágyagyár. Ha mondjuk két kamion mütrágyát akarok venni a Duslóiból akkor sokkal olcsóbban megkapom mondjuk Magyarországról holott a kamion már csinált egy rendes körutat, más kereskedő rátette a hasznát és mindig olcsób mintha egyenesen a gyárban venném.
A gépekkel kapcsolatban megvannak az üzletkötők, szerelők,... egyszóval meg van a szakmai háttér. De a tulaj hogy milyen üzletpolitikát fog folytatni azon fog múlni minden.
Sk Laci!
Nálatok az Agrotec a forgalmazó? Ha igen, mi a vélemény róluk?
Válasz #2114. hozzászólásra
2 hete találtam meg a hibát mert lemerült mindig az akksi meg tönkrement a generátor nem töltött nem volt töltés jelzö lámpa se plusz amik lentebb van irva hogy olajnyomás jelzö lámpa kigyulladt........
nos ezek oka az volt hogy :
meg találtam a fülke alatt nagy vezeték köteg kidörzsölődött szétszakadoztak a vezetékek........ tehát a töltés visszajelzö lámpa csak villogott ennek okába nem töltött a generátor és ezért a szabályzó tönkrement ..... lemerült az akksi .... aza hibajelzö lámpa pedig nem is kellene bekötve lenni a gépbe mert nem aza tipus..... igy szétszedtem a fülke alatti köteget 3 vezeték volt szétszakadva meg több darab szigetelése nem volt ...... most jó
gondoltam leirom tapasztalatként hátha valaki igy jár ....
Válasz #2141. hozzászólásra
katt az avataromra ,hozzászólásaimnál legörgetsz,ott a teljes hibakódlista,finomhelyzetszabályzó poti lehet rossz
sziasztok érdeködni szeretnék megtudná e mondani valaki mi lehet a gond new holland 8560 asnál hidrolikálnál működni működik a hidrólika csak a műszerfalon vilóg a kis könyvecske meg a szélén a 21 es szám villog. meg akkor mi a gond mikor leszija az aksit.mi viheti az áramot aksi jó. elöre is köszi.
Az online katalógusba nincs benne, ha van olyan katalógusod amibe benne van, akkor légyszives tedd fel.
Válasz #2138. hozzászólásra
Szerintem nézd meg az alkatrészkatalógusban hogy van az a legegyszerűbb, ott jól látható
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, 6635/tl90 kipufogó felfogatásairól (motorháztető alatti rész is) kellene nekem pár fotó. Előre is köszönöm! http://agrarexpo.com/images/listings/2013-06/kiskoros-1370108970-56-e.jpg
Válasz #2135. hozzászólásra
hívj fel ha érdekel 209175951
Hát ez egy érdekes kérdés....
Talajfüggő a dolog. Itt Csongrád megye "homokosabb" részén Ih eke átalakítva műanyag kormánylemezesre 5fej kb 10 km/h 18-20l/ha
Hibák amik nekem bosszantóak: kuplungmunkahengerekbe a karmantyú sűrűn elfogy + önindító bendix és mágneskapcsoló is... A többi része ok.
Hát ara lenék kiváncsi mit bir az ekét hányadikal huza menyi a fogyasztása és mik a gyengéi.
Válasz #2133. hozzászólásra
Üdv!
Nekem 8360 van a 8560 az 160 lovas a mienk 135 a 8560 a széria legnagyobbja. Mire vagy kíváncsi?
üdvözlet érdeklödni szeretnék kinek mi a véleménye a New holland 8560 traktoról elöre is köszi
Válasz #2130. hozzászólásra
A traktornak egyenesen kell álnia, álló motornál legjobb mikor még hideg az olaj. Min és a max jelzés közt legyen az olaj szintje, ha partokon dolgozol, vagy nagy az olajszükséglete a vontatott gépnek akkor a max jelzésen legyen az olaj szintje. Neked a max felett nincsen véletlenül még egy csík? Nekem van igaz az enyém T 7040. Én ezen a szinten üzemeltetem a gépet.
Válasz #2130. hozzászólásra
Szerintem hideg állapotban kell nézni.Mint ahogy az összes többi olajat.
Tudja valaki hogy TM 120 nál hogy tudom légteleníteni a hidraulika rendszert? Azt tudom hogy a szűrőházán van egy 8as csavar hogy azt kellene kihajtani de milyen állapotba? Beindított motornál vagy hogyan?
És még egy kérdés hogy hátul a a 3 pont felfüggesztésnél van neki az olaj szint jelzése egy ilyen üvegszerű valami a MIN és MAX jelzés. Azt milyen állapotban kell nézni hogy jó legyen az olaj szint? Mert egyszer beesik MIN alá aztán felmegy MAX fölé. Próbáltam már belőni hogy mikor kellene leolvasni az olajszintet hogy jó e de nem jöttem még rá
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/4641335/New-Holland-TS-115-Turbo.html
Sziasztok!
Valakit nem érdekel egy szép állapotú New Holland Ts115 140 le traktor! Új nagyobb gépet akarok venni.
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne,hogy nem tudná megadni a TG széria hibakódokat? Előre is köszönöm
megtaláltam a gombáját kicseréltük maradt a hiba erre ma lehuztam a vezetéket rola mentem vele ugynaaz a helyzet szal kidörzsölődött a vezeték
még jo hogy nem vettem uj szivattyut rá.....
valaki most mondta nekem hogy akkor is kigyullad eza figyelmezettö lámpa ha fékolaj is fogyóban van
Válasz #2123. hozzászólásra
abban bizok hogy az lesz csak nem tudom hol van pedig már kétszer át másztam alatta meg volt is a válto szétszedve de nem tudjuk hogy hol lehet ennek az érzékelöje vagy gombája .....
Válasz #2122. hozzászólásra
érzékelő gomba vagy jeladó hiba nem lehet ?
Válasz #2120. hozzászólásra
nem lehet levegös ki van légtelenitve a szivattyuknál és 160 bar os nyomással elég nehéz lenne nem jol kinyomatni föleg hogy mondom körbálázok vele ami megint csak hidrolikával jár hogy folyamatosan kering a rendszer ..... és semmi baj a hidrolika részével volt is benne olaj tehát lelevegösödés is kizárt szeirntem amugy a válto sima szinkronválto ami ugy tom nem lamellás
Válasz #2119. hozzászólásra
Szerintem szervizzel méresd meg a nyomásokat és akkor többet látsz ha minden ok akkor lamella baj lesz
Válasz #2119. hozzászólásra
Levegős a rendszer.
Válasz #2118. hozzászólásra
semmi jele hogy rossz lenne a szivattyu mivel körbálázok vele egyik szivattyu szervon van azt is észlelném ha rossz lenne másik szivattyúja meg hidrolika rész ami megint cska foylamatosan müködik akadás lassulás nélkül ...... esetleg valaki még megmodnhatná hol lehet ennek a gombája mert lehet csak vezeték szakadt el és az ugrál mert eddig sose gyulladt ki ez a lámpa pedig párszor volt szétszedve és akkor olaj sem volt benne még sem égett most meg egyből......
Válasz #2117. hozzászólásra
szivattyú nyomás mérés
Válasz #2116. hozzászólásra
szűrők kicserélve problema maradt menet közbe villog a hibajelző lámpa olaj szinütig töltve uj szürők és reggeli inditás után egyből és nem is marad abba..... valami ötlet még ?
Válasz #2115. hozzászólásra
megnézzük (erre nem is gondoltam).... köszi
Válasz #2114. hozzászólásra
Szűrő csere.....................
már egy hete pislog egy lámpa az NH ba de most egyre jobban világit és kirajzolódott egy piros fogaskerekes ábra megnéztem a használatiba és az van odairva hogy a Hi-Lo váltoban kevés az olajnyomás ....... ez ha tudja valaki mit jelent azt megköszönöm elmagyarázza olajat 2 hete töltöttem utánna most is közép nivon van, rázkodáskor meg billegéskor világit jobban a gépen a lámpa én vezeték szakadásra vagy érintkezés hibára gyanakszom de mi van ha belül szar a válto mik lehetnek ott?
Üdv. Valaki le írná még egyszer a t6030 váltó kalibrálás pontos folyamatát? Van hogy ugrál a gép meg lassabban vált. Előre is köszönöm.
Válasz #2111. hozzászólásra
Köszi, ezt tudom mivel a másikat szoktam kalibrálni.
Ezt viszont még nem kalibráltam mert megállt a fordulatszám mérő és az üó. számláló valamiért. Szervizes szerint valamelyik vezetékkel van gond, állítólag még ilyennel nem is találkoztak.
Válasz #2110. hozzászólásra
Üdv!
Még azt elfelejtettem hogy minden elektromos berendezést ki kell kalibrálás közben kapcsolni mert úgy lesz tökéletes ha nincs közbe feszültségingadozás(pl. klíma kompresszor ki be kapcsolása)
Válasz #2109. hozzászólásra
Aratásig pihi van, így nem kalibráltam még
Válasz #2108. hozzászólásra
Üdv!
sikerült? olyan lett mint mielőtt elkezdett szórakozni ?
Válasz #2107. hozzászólásra
Jól emlékszel! 600ó körül van benne, de nem végez nehéz munkát vet , kultiz szálit, hengerel könnyebb munkák az övé. Fogyasztása jó szerintem pl. kultival kijön 2-3l között terület, út függő. Üzemanyagszint mérőt kellett cserélni, más gondja nem volt. Az eleje bepattog bizonyos sebességnél ami nem tetszik, ezt régebben beszéltük is, ettől eltekintve nincs vele semmi gond.Kalibrálni viszont kellene mert nemindig tudja mit is kellene csinálni, van hogy ugrik, van hogy gondolkodik pár mp-et utána vált, szóval nem az igazi. 400üó-ig észre sem lehetett venni szinte hogy vált, most meg szórakozik.
Válasz #2105. hozzászólásra
6030 delta ha jól emlékszem ? Hogy vagy megelégedve vele, mennyi az óra benne? elvileg kalibrálni olajcsere után kell csak
Válasz #2105. hozzászólásra
elvileg 45 foktól lehet kalibrálni a szervizes szerint
Válasz #2104. hozzászólásra
Köszönöm!
Ha a nincs meg a 60fok akkor mit ír ki?Sajna semmi leírást ezekhez nem adtak...szerviznek is meg kell élni!
Válasz #2103. hozzászólásra
Üdv!
Váltót üresbe kell tenni,kézifék behúz és úgy indítod a traktort hogy a fel le powert nyomva tartod. Ki irja hogy kalibrációs menü. Az irányváltót előre helyzetbe rakod, motort 1200 re állítod. A két power gombot nyomod és el kezd számolni 1-5ig végén kiirja hogy end. Utána elkezded a felső gombal a c1 csoportot alsóval a c2 csoportot mindig kiirja hogy end. utána előretolod a váltót országútiba, ott is fel le powerral a c3, c4 csoportot kalibrálod.Ha végeztél alapjáratra vissza, irányváltó- váltó üres és leállítod 10-15 másodpercet vársz levett gyujtással és kész is, most így hirtelen visszaemlékezve ennyi.
Nh 6ezres traktor váltó kalibrálásának folyamatát letudná írni valaki?
Köszi! Nem szégyenlősek az arával kapcsolatban az tény! Nekem a tlt halt be és a difizárét tettem rá. Kellene szórni a ganét és nincs tlt.