Próbálni kell egy kalibrálást és ha kalibrálás után amunkahenger középen megáll és ezt tartja akkor jó arugózás Ha ráül ahidra akkor nagy valószinüleg nem rugozik
Üdvözlöm a NH-sokat! Lenne egy kérdésem aki tm szériát hajt és rugózott első híddal rendelkezik. Honnan lehet tudni hogy a rugózott híd jól működik-e? Ha nem működik árt-e valaminek vagy akkor csak úgy működik mintha nem lenne rugózott? Műszerfal mutatja ha nem működik?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Kinek milyen tapasztalata van New holland TG 255-ről?
Már régóta nézegetem ezeket a gépeket, csak gyanúsan olcsóbbak a többi márka hasonló gépeivel szemben! Mi lehet ennek az oka, kinek mi a tapasztalata róla?
üdv!
Tavaszi könnyű munkáknál ha a motorfordulatot leengedem 1600 körülire, árt e valamit a powershift váltónak? A munkagép(3,8m borona, 3.6m kombinátor) kicsi hozzá mert az mtz is lazán vitte, a nyuszi meg 30 lóerővel erősebb tőle
Válasz #1860. hozzászólásra
Köszi szépen egyenlőre egy 6 fejes eke van hozzá meg a kombinátorom tudom bővíteni 6,6-osra a 4,4 méterről . Tárcsa marad a krisztálé lazítót meg majd talán jövőre sikerül hozzá
Válasz #1855. hozzászólásra
nem volt fontos a választásnál de a tábla végi fordulók sokkal kisebbek lehetnek majd főleg függeszette munkaeszközzel majdnem akkora helyen fordul ez a batár mint egy 80-as MTZ
Válasz #1849. hozzászólásra
4,5 az ára jó állapotban van 97-es kis kerekes de kb 150 Ha-t dolgoztak rajta az új 20,8*34-es hátsó gumik , esztétikailag szép műszakilag is jó állapotban van , fekete rendszámos nyáron valamikor jár le a műszakija van hozzá vonófej vonólap és hashúzó is . egy baja van de azt kijavítjuk egyik fékje egyszer beragadt és megégett a féktárcsa de ezt mi cseréljük a közel jövőben
Eddig faxa nagyon de komoly munkát nem csináltam vele .
Ha jól tudom 80 mázs körül van
Nagyon sok jót hallottam róluk és ha kicsit olyan a traktoros akkor könnyen 20000 óra fölé megy a gép
a helyi TSZ-ben is ven egy még az elsők közül való de a mai napig megy és főleg talajon mert nincs rajta rendszám ezért főleg tárcsáz szánt és kombinátorozik de még az első traktorosa volt addoig lazított és vetett is .Anno 6 fejes IH ekét húzott meg 6.2 es Ih tárcsát meg 5 késes IH lazítót meg 6,6-os unimat kombit . Most 5 fejes Ih ekét húz meg 4,2-es IH tárcsát és 6,6-os unimat kombit
Amikor challenger hevedereseket néztem akkor ráálltam ezekre is mert ugyanaz a pofozós Funk váltó van alattuk meg egyéb alkatrészek is, sőt kabin is meg mittudomén.
Van egy jó newhollandos szervíz valahol az ország közepén, azt mondta az uriember ezekben a 10000órás 88 meg G-kben még annyi tartalék van mint a mostani újakban ha nem több.
Viszont ahogy írta a koléga is váltó 15ezer euró bele egy gyári felújított dobozos cucc, meg a szipirtyó is milkás összeg.
Ha ezek rendben vannak akkor tartós amerikai a gép, hajtásai hídja nemhallottam hogy bajosak lennének.
Igen így megnyugodtam,Motor az bontatlan.1.5 milla hozzá egy rövid motor.Szerintem annyiért nem érdemes kolbászolni.Remélem mostanában még nem lessz rá szükség.
Ma mondták hogy egy fendt motort 1.2 milláért újítottak fel ősszerakták és eltőrt a főtengely majd kintről hoztak egy másik traktort amiből végül átrakták a motort.Nem egy kellemes történet.
Válasz #1829. hozzászólásra
Az volt a szöveg hogy nem jó az óra valamivel több van benne.Olyan naív én sem voltam hogy csak 3500 van egy 10 éves gépben, ami várható élettartamának csak töredéke még és egy Húsz millás gép még nem amortizálódott ilyen sokat árban.Előfordulna esetleg akkor meg nem adják el csak 10 fölött Majd már hazafelé menet láttam hogy műkszik a számláló nem tekerték 10e.nél átfordul.
4428 hozzászólás
Válasz #1877. hozzászólásra


Esetleg Case??????????????
Egy kis érdekesség!
Válasz #1872. hozzászólásra
Hibakódot ír ki.
Ha nem jó szét rázz a fülkében de talán bajt nem csinál magában.
Hidro aksiban elreped a membrán, asszem olyan 250-300 ropi.
Válasz #1874. hozzászólásra

Ha van ilyened, akkor persze megpróbálhatod a kalibrálást is.
Próbálni kell egy kalibrálást és ha kalibrálás után amunkahenger középen megáll és ezt tartja akkor jó arugózás Ha ráül ahidra akkor nagy valószinüleg nem rugozik
Válasz #1872. hozzászólásra
Fülke jobb oldalán van egy kapcsoló, amivel ki-be tudod kapcsolni, próbáld meg azzal, észreveszel-e valami különbséget.
Üdvözlöm a NH-sokat! Lenne egy kérdésem aki tm szériát hajt és rugózott első híddal rendelkezik. Honnan lehet tudni hogy a rugózott híd jól működik-e? Ha nem működik árt-e valaminek vagy akkor csak úgy működik mintha nem lenne rugózott? Műszerfal mutatja ha nem működik?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Kinek milyen tapasztalata van New holland TG 255-ről?
Már régóta nézegetem ezeket a gépeket, csak gyanúsan olcsóbbak a többi márka hasonló gépeivel szemben! Mi lehet ennek az oka, kinek mi a tapasztalata róla?
üdv!
Tavaszi könnyű munkáknál ha a motorfordulatot leengedem 1600 körülire, árt e valamit a powershift váltónak? A munkagép(3,8m borona, 3.6m kombinátor) kicsi hozzá mert az mtz is lazán vitte, a nyuszi meg 30 lóerővel erősebb tőle
Válasz #1868. hozzászólásra
várom az időt mikor barok megindulni szántani
Válasz #1866. hozzászólásra
Örülök Neki
Válasz #1865. hozzászólásra
igen kellenek azok majd valamikor elhozom
Válasz #1864. hozzászólásra
eddig igen .
Válasz #1862. hozzászólásra
Kell neked az a 2db keret.
Válasz #1859. hozzászólásra
Minden ok kolléga????
Válasz #1861. hozzászólásra
Majd beszélünk ha aktuális a dolog
Válasz #1860. hozzászólásra
Köszi szépen egyenlőre egy 6 fejes eke van hozzá meg a kombinátorom tudom bővíteni 6,6-osra a 4,4 méterről . Tárcsa marad a krisztálé lazítót meg majd talán jövőre sikerül hozzá
Válasz #1859. hozzászólásra
Okes. addig ugyse erdekel minket a dolog. majd meglassuk mi lesz a jovo
Válasz #1858. hozzászólásra
Akkor okes, amugy gratula az uj gephez, munkaeszkozok vannak mar hozza?
Válasz #1857. hozzászólásra
de ha gondolja nyáron beszélhetünk a 9540-es eladásáról is
Válasz #1857. hozzászólásra
2. hozzászólásodnál kiszúrtam ki vagy csak nem akartam rákérdezni nyíltan
Válasz #1847. hozzászólásra
Ha gondolod rakerdek.amugy gondolom nem ismersz meg baratom??
Válasz #1855. hozzászólásra
nem volt fontos a választásnál de a tábla végi fordulók sokkal kisebbek lehetnek majd főleg függeszette munkaeszközzel majdnem akkora helyen fordul ez a batár mint egy 80-as MTZ
Válasz #1843. hozzászólásra
SuperSteer miért volt fontos benne?
Válasz #1853. hozzászólásra
add meg neki teló számomat 30 415-1482
amit elfelejtettem hogy 10400 óra körül van benne
Köszönöm.Jelzem neki a dolgot és írok hogy mi a reakció.
Válasz #1850. hozzászólásra
Remélem
Válasz #1849. hozzászólásra
4,5 az ára jó állapotban van 97-es kis kerekes de kb 150 Ha-t dolgoztak rajta az új 20,8*34-es hátsó gumik , esztétikailag szép műszakilag is jó állapotban van , fekete rendszámos nyáron valamikor jár le a műszakija van hozzá vonófej vonólap és hashúzó is . egy baja van de azt kijavítjuk egyik fékje egyszer beragadt és megégett a féktárcsa de ezt mi cseréljük a közel jövőben
Válasz #1848. hozzászólásra
Bizzunk benne sokat fog még menni.
Válasz #1847. hozzászólásra
Mennyire gondoltad azt a 16245-öt mikori évjárat?Van ey ismerősünk és zetorban gondolkodik.
Válasz #1846. hozzászólásra
jelenleg 8647
Válasz #1845. hozzászólásra
Nem sokára kész a motor generál de egyenlőre marad mert tavaszon dolgoznia kell . 16245-re nem tudsz vevőt esetleg ?
Válasz #1844. hozzászólásra
Erre szokták mondani aki keres az talál.
Üz óra mennyi?
Válasz #1816. hozzászólásra
Helo baratom. Milyen allapotba van a 9540 esed??
mert lehet erdekelne egy ismerosomet
Válasz #1841. hozzászólásra
Én régóta keresem meg figyelem ezt a szériát nekem ez az isten meg a krisztál
Válasz #1842. hozzászólásra




Én még nem csináltam róla képet de a neten találtam képeket róla a hirdetésből
Válasz #1841. hozzászólásra
SS Super Steer vagyis fordul az első hídja .
Eddig faxa nagyon de komoly munkát nem csináltam vele .
Ha jól tudom 80 mázs körül van
Nagyon sok jót hallottam róluk és ha kicsit olyan a traktoros akkor könnyen 20000 óra fölé megy a gép
a helyi TSZ-ben is ven egy még az elsők közül való de a mai napig megy és főleg talajon mert nincs rajta rendszám ezért főleg tárcsáz szánt és kombinátorozik de még az első traktorosa volt addoig lazított és vetett is .Anno 6 fejes IH ekét húzott meg 6.2 es Ih tárcsát meg 5 késes IH lazítót meg 6,6-os unimat kombit . Most 5 fejes Ih ekét húz meg 4,2-es IH tárcsát és 6,6-os unimat kombit
Válasz #1837. hozzászólásra
SS????
ezt nem értem.
De a gép az faxa!
Amikor challenger hevedereseket néztem akkor ráálltam ezekre is mert ugyanaz a pofozós Funk váltó van alattuk meg egyéb alkatrészek is, sőt kabin is meg mittudomén.
Van egy jó newhollandos szervíz valahol az ország közepén, azt mondta az uriember ezekben a 10000órás 88 meg G-kben még annyi tartalék van mint a mostani újakban ha nem több.
Viszont ahogy írta a koléga is váltó 15ezer euró bele egy gyári felújított dobozos cucc, meg a szipirtyó is milkás összeg.
Ha ezek rendben vannak akkor tartós amerikai a gép, hajtásai hídja nemhallottam hogy bajosak lennének.
Súlyra mennyi ez most?
Válasz #1839. hozzászólásra
Nem kereskedő szarházi
Válasz #1833. hozzászólásra
Kereskedő.
Válasz #1834. hozzászólásra
szedek le netről
Válasz #1835. hozzászólásra
Ja és ami nekem külön lényeg hogy SS
Válasz #1831. hozzászólásra
Igen így megnyugodtam,Motor az bontatlan.1.5 milla hozzá egy rövid motor.Szerintem annyiért nem érdemes kolbászolni.Remélem mostanában még nem lessz rá szükség.
Ma mondták hogy egy fendt motort 1.2 milláért újítottak fel ősszerakták és eltőrt a főtengely majd kintről hoztak egy másik traktort amiből végül átrakták a motort.Nem egy kellemes történet.
Válasz #1832. hozzászólásra
8870 alias G-210
Válasz #1833. hozzászólásra
képet lökjél már helló!
Válasz #1830. hozzászólásra
Nem semmi milyen emberek vannak néha
Válasz #1756. hozzászólásra
Húsfutár!
Milyen G-s szekeret vettél???? 190? vagy nagyobb?
Válasz #1830. hozzászólásra
ez még talán a jobbok verzió.....
Válasz #1829. hozzászólásra
Az volt a szöveg hogy nem jó az óra valamivel több van benne.Olyan naív én sem voltam hogy csak 3500 van egy 10 éves gépben, ami várható élettartamának csak töredéke még és egy Húsz millás gép még nem amortizálódott ilyen sokat árban.Előfordulna esetleg akkor meg nem adják el csak 10 fölött Majd már hazafelé menet láttam hogy műkszik a számláló nem tekerték 10e.nél átfordul.
Válasz #1828. hozzászólásra

az üzemóra mennyire volt vi***ahajtva?