Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Adott egy New Holland TM 120, teljesen alap, szinkron váltós gép.
Pár perc után azt jelzi, hogy kevés az olajnyomás a váltóban, viszont a kihelyezett körökön tudja a 210 bárt. Amint bekapcsolom az első hajtást azonnal el is alszik a lámpa, de csak összkerékhajtásban alszik el.
Hol keressem a hibát?
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
A T7060-as traktorunknak gyengül a klímája és szeretnénk rá töltetni. Az lenne a kérdésem, hogy ha hívok egy klímást, az bármilyen gázt beletölthet, vagy van amire figyelni kell?
Válasz ..,-:) #4170. hozzászólásáraAz mondjuk nem semmi, hogy ekkora különbség van és még működik, de jó hogy feljött a téma, mert nekem is rá kell töltetni az "öreglányra", mert meleg lesz a nyáron, és már most sem volt igazi.
Szabad tudni, melyik gyártónál jöttek ezek a számok?
Bár biztos New holland, ha már azt a topikot pocsékolom, úgy hogy nincs is NH-om!
Válasz A.I. #4164. hozzászólásáraEz a rendszer nyomás sem mindig jó.
Nálam is ez volt a gond. 8 év után a klíma kezdet sumákolni.
Nyomás értékek rendben, illetve tól/ig határon belül mozogtak. Hűtött de már nem volt az a kellemes hideg. Kiderítettem, hogy mennyi gáz kell bele. 1450gramm gyári adatt szerint, alvázszám/motorszám szerint, mert egy másik széria alapján 1250 gramm is lehetne. Leszedtük a gázt. 580 gramm volt benne.........
Feltöltöttük 1450 grammal. Jobb lett de nem volt az igazi. Viszont a nyomás értékek meg rosszabbak. Szivárgás keresés, cső tapogatás, lézeres hőmérőzés,, csipeszes hőmérővel cső ellenőrzés. Kevés volt a meleg oldali cső hőmérséklete. 50 grammonként toltunk rá. Az lett a vége, hogy a gyári adatthoz képest plussz 200 grammal lett jó.
Válasz zsoltrs #4165. hozzászólásáraKell neki, hogy be és ki kapcsolgasson!
Na nem szemétkedek, akkor csak kicsit tenni kell rá valószínű, azt viszont a mesternek tudni kell, mi az a nyomás, aminek lenni kell a rendszerben.
(1,2 kiló körül van a 4755ben, szerintem valahol 1-1,5 között lehet a tiéd is, de a nyomás megmutatja)
Válasz zsoltrs #4163. hozzászólásáraPersze, a gázt amit brletölt súlyra méri, viszont neki a rendszer nyomásból tudnia kell, hogy mennyi az elég, már ha tud hozzá.
Totál eltünt a gáz velőle?
Szeretném megkrédezni, hogy egy 2015-ös T5.95-ösbe mennyi klímagázt kell tenni ill. milyen fajtájút?
A magyar kezelésiébe meg az angol Service Manualba teljesen más van írva.
Pénteken vinném klímáshoz és n tudom, h mit mondjak neki.
A klímagép gramm alapján tölti fel nem liter alapján.
Válasz fexco #4160. hozzászólásáraOtt csak matricán találtam meg a motorszámot, azt mondták rendes beütöttet kell keresni rajta vagy esetleg fém adattáblán...
Válasz t.peti #4155. hozzászólásáraVáltógombokat fel/le egyszerre nyomvatartva indítani, klímát kikapcsolni, motorfordulat 1200, váltókar lehet üresben vagy előre tolva is, a lényeg hogy át kell majd tolni, mert a szinkrongyűrűket csak üresben tudja kalibrálni. Az irányváltó kart előremenetbe tenni, majd a fel később a le váltógombot nyomvatartani, addig tartsd nyomva amíg szépen vált nem ugrik (egy értéket is ír ami változik miközben nyomvatartod), ha elendeded akkor azt az értéket menti ahhoz a kuplunghoz. c1 c2 c3 c4 és szinkrongyűrűk. ha minden jó akkor END felirat jelenik meg
videón: bár nem látszik minden mozzanat de a lényeg rajta.
https://youtu.be/ghuZemvo2wk?t=385
Olyan problémám volna, hogy T6.175 traktornál a sebváltó kijelzőn nem világít semmi a csoportot nem vált csak csoporton belül lehet váltani a kuplung gomb nem megy csak a pedál de csoportot úgy se vált. Az elsőhajtás nem kapcsol be, de fékezéskor meg kéziféknél bekapcsol. A TLT se kapcsol be. Nincs semmi hibakód meg semmi jelzés egyébként. Mi lehet a baj??
Előre is köszönöm a segítséget.
Valaki leírná T6000 széria váltó kalibrálási műveletet ?
Belépek a CAL menübe de nem indul el a kalibrálás.
Már rég csináltam és nem emlékszem rá.
Köszi!
Válasz Nskype #4147. hozzászólásáraVagy 3 éve egyik ismerősnek rugózás nélkül, de gyári homlokrakodóval nettó 10-ért sikerült eladni alig két hét alatt. Pár hónapja másik kolléga rugózott fülkével, EC váltóval nettó 12-ért tudta eladni, de sokáig kellet hirdetnie. Gyártás és üzemóra mindkettőben hasonló nagyságrendű volt. Remélem kiindulási alapnak megteszi. Egyébként venni akarsz vagy eladni?
Válasz osztatlan3 #4142. hozzászólásáraSzerintem erre a témára van külön megnyitva topik. Elég oda betenni, nem kell minden témakörbe, mert a végén a modik úgy is kitörölik.
Válasz KooL #4138. hozzászólásáraSzerintem rosszat nem csinálsz vele.
Volt amikor egyfajta olajat használta több márkáju gépben, de ma 2 olajon szaladnak a gépek.
Egyik az Ambra olajak, másik meg a JD olajak.
Válasz KooL #4135. hozzászólásáraAmbra 15W40 Multigrade
De ha a JD 50 II plust is tennéd, szerintem rendben lenne a motor azzal az olajjal is.
Előző tulaj mit használt?
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok felétek, információt szeretnék kérni NH t5 110 autocommand traktorról! Mi a véleményetek róla úgy összességében? Traktor vásárlás előtt állok de nagyon dilemmázok...
Válasz Petke82 #4131. hozzászólásáraSzia a fék sajnos bontásos le kell venni a féltengely tokokat és a féktárcsát nyomó lap tömítését,kell kicserélni ,nekünk ez volt vele,utána jó lett,nem nagy pénz ,inkább időben sok.
Sziasztok olyan probléma van egy New holland 8770-el hogy le levegősödik a fék rendszere ki légtelenítés után nem sokkal újra le levegősödik meg a hátsó függesztést valamikor csak úgy kezdi el emelni vagy engedni a munka gépet hogy jobbra alákell szedni koppra a kormányt egy kicsit vissza engedni és újra ütköztetni párszor és úgy kezdi el emelni vagy engedni a munka gépet mi lehet a hiba? Segítségeket köszönöm!
A probléma, hogy a rácsfűtés reléjével a rendszer szerint gond van, ezért elsőre ezt kicseréltük. Megnéztük szakadásra a kábeleket és a mega biztosítékokat, amik nem szakadtak, mégsem oldódott meg a probléma. A motor indítása utan a jeladó vezetékben a kábelkorbácsból, ami az izzító relét vezérelné elvileg 11volt körülre felmegy a feszültség izzítás nélkül, de a hibát mégis feldobja a motorvezrlő. Van-e ötlet, hogy merre keresgéljünk tovább? Esetleg egy elfáradt relé valahol, amiről nem tudunk.
NH T7.200 sidewinderes verzió.
Válasz Róbert86 #4126. hozzászólásáraSzerintem nem mindegy mert azért a B1-et nem igazán használom semmire. Gondoltam be lehet állitani, hogy alapból B4 vagy 5ben induljon.
4424 hozzászólás
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Adott egy New Holland TM 120, teljesen alap, szinkron váltós gép.
Pár perc után azt jelzi, hogy kevés az olajnyomás a váltóban, viszont a kihelyezett körökön tudja a 210 bárt. Amint bekapcsolom az első hajtást azonnal el is alszik a lámpa, de csak összkerékhajtásban alszik el.
Hol keressem a hibát?
Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
A T7060-as traktorunknak gyengül a klímája és szeretnénk rá töltetni. Az lenne a kérdésem, hogy ha hívok egy klímást, az bármilyen gázt beletölthet, vagy van amire figyelni kell?
Válasz A.I. #4171. hozzászólásáraNem NH, világos zöd.
Válasz ..,-:) #4170. hozzászólásáraAz mondjuk nem semmi, hogy ekkora különbség van és még működik, de jó hogy feljött a téma, mert nekem is rá kell töltetni az "öreglányra", mert meleg lesz a nyáron, és már most sem volt igazi.
Szabad tudni, melyik gyártónál jöttek ezek a számok?
Bár biztos New holland, ha már azt a topikot pocsékolom, úgy hogy nincs is NH-om!
Válasz A.I. #4164. hozzászólásáraEz a rendszer nyomás sem mindig jó.
Nálam is ez volt a gond. 8 év után a klíma kezdet sumákolni.
Nyomás értékek rendben, illetve tól/ig határon belül mozogtak. Hűtött de már nem volt az a kellemes hideg. Kiderítettem, hogy mennyi gáz kell bele. 1450gramm gyári adatt szerint, alvázszám/motorszám szerint, mert egy másik széria alapján 1250 gramm is lehetne. Leszedtük a gázt. 580 gramm volt benne.........
Feltöltöttük 1450 grammal. Jobb lett de nem volt az igazi. Viszont a nyomás értékek meg rosszabbak. Szivárgás keresés, cső tapogatás, lézeres hőmérőzés,, csipeszes hőmérővel cső ellenőrzés. Kevés volt a meleg oldali cső hőmérséklete. 50 grammonként toltunk rá. Az lett a vége, hogy a gyári adatthoz képest plussz 200 grammal lett jó.
Válasz A.I. #4166. hozzászólásáraTudom h kapocslagtnia kell, de most már elég sűrűn teszi.
Holnap eldől minden, ha sikerül tölteni.
Válasz Gergő, #4167. hozzászólásáraIgen, ezt én is megtaláltam az angol service manualba R134a gázzal.
Viszont a magyar kezelésije 1.3litert ír r134-es gazbol.
Vhogy jobban hiszek az előbbinek, főleg h grammrol van szó.
Válasz zsoltrs #4163. hozzászólásáraSzia
650g -ot találtam én!
De ha dobsz egy email címet van egy táblázat
Válasz zsoltrs #4165. hozzászólásáraKell neki, hogy be és ki kapcsolgasson!
Na nem szemétkedek, akkor csak kicsit tenni kell rá valószínű, azt viszont a mesternek tudni kell, mi az a nyomás, aminek lenni kell a rendszerben.
(1,2 kiló körül van a 4755ben, szerintem valahol 1-1,5 között lehet a tiéd is, de a nyomás megmutatja)
Válasz A.I. #4164. hozzászólásáraNem van benne, csak már be-ki kapcsolgat és már nincs olyan hűvös bent. 7 éve n volt hozzanyulva...
Válasz zsoltrs #4163. hozzászólásáraPersze, a gázt amit brletölt súlyra méri, viszont neki a rendszer nyomásból tudnia kell, hogy mennyi az elég, már ha tud hozzá.
Totál eltünt a gáz velőle?
Sziasztok!
Szeretném megkrédezni, hogy egy 2015-ös T5.95-ösbe mennyi klímagázt kell tenni ill. milyen fajtájút?
A magyar kezelésiébe meg az angol Service Manualba teljesen más van írva.
Pénteken vinném klímáshoz és n tudom, h mit mondjak neki.
A klímagép gramm alapján tölti fel nem liter alapján.
Köszi
Válasz Nskype #4161. hozzászólásáraAkkor aki azt mondta,mondja meg hol van!
Válasz fexco #4160. hozzászólásáraOtt csak matricán találtam meg a motorszámot, azt mondták rendes beütöttet kell keresni rajta vagy esetleg fém adattáblán...
Válasz Nskype #4159. hozzászólásáraFpt motor van benne valószinű.a karternál alul nézegesd.
Segítséget kérnék New holland t5.95 traktoron hol található a motorszám ? Köszönöm!
Válasz t.peti #4155. hozzászólásáraVáltógombokat fel/le egyszerre nyomvatartva indítani, klímát kikapcsolni, motorfordulat 1200, váltókar lehet üresben vagy előre tolva is, a lényeg hogy át kell majd tolni, mert a szinkrongyűrűket csak üresben tudja kalibrálni. Az irányváltó kart előremenetbe tenni, majd a fel később a le váltógombot nyomvatartani, addig tartsd nyomva amíg szépen vált nem ugrik (egy értéket is ír ami változik miközben nyomvatartod), ha elendeded akkor azt az értéket menti ahhoz a kuplunghoz. c1 c2 c3 c4 és szinkrongyűrűk. ha minden jó akkor END felirat jelenik meg
videón: bár nem látszik minden mozzanat de a lényeg rajta.
https://youtu.be/ghuZemvo2wk?t=385
Sziasztok
Olyan problémám volna, hogy T6.175 traktornál a sebváltó kijelzőn nem világít semmi a csoportot nem vált csak csoporton belül lehet váltani a kuplung gomb nem megy csak a pedál de csoportot úgy se vált. Az elsőhajtás nem kapcsol be, de fékezéskor meg kéziféknél bekapcsol. A TLT se kapcsol be. Nincs semmi hibakód meg semmi jelzés egyébként. Mi lehet a baj??
Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz t.peti #4155. hozzászólásáraEz engem is érdekelne
Sziasztok,
Valaki leírná T6000 széria váltó kalibrálási műveletet ?
Belépek a CAL menübe de nem indul el a kalibrálás.
Már rég csináltam és nem emlékszem rá.
Köszi!
Sziasztok, tudja valaki mit jelent ez a hibakód T7 245 traktor
Köszönöm az infót.
Válasz KLiFF #4150. hozzászólásáraÜdv. Én tőlük vettem gépet nincs velük gond... Bár a körzetes szerviz nem az igazi
Válasz KLiFF #4150. hozzászólásáraIgen, megbízható. Vettem már tőle traktort, azt kaptam, amit ígért.
Ismeri valaki ezt a gépkereskedőt? megbízható?
Válasz Nskype #4145. hozzászólásáraÉn tavaly 2014 es évjáratut 2600 órával, művelőkerékkel, EC 16/16 os
váltóval 12+áfa_ért vettem.
Nem rugózott hid, fülke.
Válasz Nskype #4147. hozzászólásáraVagy 3 éve egyik ismerősnek rugózás nélkül, de gyári homlokrakodóval nettó 10-ért sikerült eladni alig két hét alatt. Pár hónapja másik kolléga rugózott fülkével, EC váltóval nettó 12-ért tudta eladni, de sokáig kellet hirdetnie. Gyártás és üzemóra mindkettőben hasonló nagyságrendű volt. Remélem kiindulási alapnak megteszi. Egyébként venni akarsz vagy eladni?
Válasz otis #4146. hozzászólására24/24-es váltó, rugózott híd és fülke, fordítós ülés hátrafelé munkákhoz.
Válasz Nskype #4145. hozzászólásáraMilyen váltóval van szerelve illetve az ülésen kívül rugózik-e bármi más?
Sziasztok!
New Holland T5.95 2012-es évjárat 2800üóval jó állapotban, friss műszakival kb. mi lenne a reális értéke? Köszönöm
Szasztok!
Mit jelent ez a hibaüzenet?
Válasz osztatlan3 #4142. hozzászólásáraSzerintem erre a témára van külön megnyitva topik. Elég oda betenni, nem kell minden témakörbe, mert a végén a modik úgy is kitörölik.
Moderálási elveink miatt törölve: 2022-03-06 08:48:17
Válasz KooL #4138. hozzászólására
Válasz KooL #4138. hozzászólásáraSzerintem rosszat nem csinálsz vele.
Volt amikor egyfajta olajat használta több márkáju gépben, de ma 2 olajon szaladnak a gépek.
Egyik az Ambra olajak, másik meg a JD olajak.
Válasz Wilde #4136. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Sk Laci #4137. hozzászólásáraNem tudom kereskedőtől vettem.
A JD is 15W40 es gondolom jó lesz.
Classba ezt használom ez van itthon .
Köszönöm.
Válasz KooL #4135. hozzászólásáraAmbra 15W40 Multigrade
De ha a JD 50 II plust is tennéd, szerintem rendben lenne a motor azzal az olajjal is.
Előző tulaj mit használt?
Válasz KooL #4135. hozzászólásáraAMBRA vagy AKCELA
Üdv.
T5. 95 traktor motorjába mehet JD plus 50II olaj?
Vagy a NH nak mi a sajátja?
Köszönöm..
T5.100 trakira keresek művelőkerék garnitúrát.Ki mit ajánl vagy használ?
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok felétek, információt szeretnék kérni NH t5 110 autocommand traktorról! Mi a véleményetek róla úgy összességében? Traktor vásárlás előtt állok de nagyon dilemmázok...
Válasz Petke82 #4131. hozzászólásáraSzia a fék sajnos bontásos le kell venni a féltengely tokokat és a féktárcsát nyomó lap tömítését,kell kicserélni ,nekünk ez volt vele,utána jó lett,nem nagy pénz ,inkább időben sok.
Sziasztok olyan probléma van egy New holland 8770-el hogy le levegősödik a fék rendszere ki légtelenítés után nem sokkal újra le levegősödik meg a hátsó függesztést valamikor csak úgy kezdi el emelni vagy engedni a munka gépet hogy jobbra alákell szedni koppra a kormányt egy kicsit vissza engedni és újra ütköztetni párszor és úgy kezdi el emelni vagy engedni a munka gépet mi lehet a hiba? Segítségeket köszönöm!
A probléma, hogy a rácsfűtés reléjével a rendszer szerint gond van, ezért elsőre ezt kicseréltük. Megnéztük szakadásra a kábeleket és a mega biztosítékokat, amik nem szakadtak, mégsem oldódott meg a probléma. A motor indítása utan a jeladó vezetékben a kábelkorbácsból, ami az izzító relét vezérelné elvileg 11volt körülre felmegy a feszültség izzítás nélkül, de a hibát mégis feldobja a motorvezrlő. Van-e ötlet, hogy merre keresgéljünk tovább? Esetleg egy elfáradt relé valahol, amiről nem tudunk.
NH T7.200 sidewinderes verzió.
Válasz Gergő, #4128. hozzászólásáraSzia.
Engine 3156 Grid Heater Relay -No Load
Elvileg izzítás. Ha jól értelmezem.
Sziasztok
Dobott már valakinek a traki 3156 -os hibakódot? És ha igen mi lett a megoldása?
Ha jól olvastam ez a "rács fűtés" reléjének a hibakódja lenne .
Válasz Róbert86 #4126. hozzászólásáraSzerintem nem mindegy mert azért a B1-et nem igazán használom semmire. Gondoltam be lehet állitani, hogy alapból B4 vagy 5ben induljon.
Válasz határjáró #4124. hozzászólásáraDe hát akkor nem mindegy hogy mibe van mikor begyujtod úgy is abbó indulsz amelyikből akarsz.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy gyakorlati tapasztalatok alapján mi a különbség a T5.110 AC és a T5.110 DC között?