Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ez egy Range Command, 1 éves, kb 400-500 óra. Gond nincs vele, bár ez alap szerintem egy szinte új gépnél. Csak talajmunkát és szállítást végez. Hát az árára nem emlékszem pontosan, olyan 64-67 ezer euro lehetett kb, de majd megnézem.
T6090-ről tudok nyilatkozni.
40-es váltóval szerelt.
A csoport 6 sebesség.
B csoport 6 sebesség.
C csoport 7 sebesség.
C7-ben leszabályoz valahol 1700-2000 közt (nem emlékszem pontosan), így megy 43,5 Km/h-t.
Igazából az a 7-9 Km/h nem tudom megéri-e az árát. Rakottan bruttó 20-25 tonnát húzva igy is elég veszélyes, nagyon figyelni kell.
Azért ez is attól függ hogy merre jársz itt a megyében. Van ahol 20-al sem tudsz menni, van ahol meg tolnád neki 80-al is. Egyébként szerintem inkább akkor egy 50-es váltó mert azzal lehet menni 20-al is ha kell, de egy lassabbal nem tudsz 50-el menni.
Inkább legyen mikor nem kell, minthogy ne legyen mikor szükség van rá.
Arra jók az utak, hogy kell az 50km/h váltó? Nálunk Békésben jó ha 30-35 km/h-val tudunk menni. Egyébként az 50-es váltóhoz ajánlott az erősített első híd, és az első fék. Ez megdrágítja.
Köszönöm a válaszokat . Még gondolkodunk rajta mert 50-es váltóval szeretnénk de ami most fogható lenne az 40-es , igaz eco modell 1720-as fordulaton megy 40-nel , bár ha valahogy megtudnák mahinálni hogy nagyobb fordulaton gyorsabban mennyen ez is jó lenne.
Nyugodtan vegyél T6080-ast. Nem fogsz benne csalódni! A piacon kapható egyik legjobb gép. Bika erős, keveset fogyaszt, és megbízható. Ezen felül kényelmes, dizájnos, csendes. Ha nem így lenne szólj. Unokatesómnak is ilyen van, már elmúlt 3 éves semmi baja!
Az egyik barátomnak van 3éves az elso héten megadta magát a válto álitolag egy lamela kimaradt a gyárba beteték és azota 3000 uzemora felet jár és gond egy szálse . Szoval nem rossz gép .
Válasz #1001. hozzászólásra
2970 óra alatt csak az alábbi gondok voltak: 2000 óra körül generátor szénkefe
-2500 óránál egy kapcsoló tönkrement a klímában, 10000 ft+gáz+szerelés
-ezeken kívül néhány csavar lazult meg itt-ott (sárvédő, zár ilyesmi)
meg a búvárcsövet a tankban kellett tőben ragasztani mert ez típushiba, de ez egyszerűen és gyorsan javítható.
Ismerősök a tm 190-re ennyi óra alatt kb 4 millát költöttek úgyhogy attól mindenki inkább óvakodjon.
Szerintem a mostani gépek amikkel talajoznak meg ilyen utakon szállítanak azok 8000 óra fölött nemigen mennek el váltójavítás nélkül. Itt egyre több már ennek a felénél bedobja a törölközőt. És az nh-nál jóval drágábbak is.
Nme tudom mi a különbség a kettő között de nekünk t6050esünk van sztem teljesítmény minden nagyjából egyezik! Nekünk eddig bevált nem votl vele lekopogjam semmi! Bocs bizti csere meg egy jeladó volt cserélve!
Sztem ár érték arányba nagyon jó! Vannak jobb gépek de sztem nem rossz választás!
Érdeklődnék mi a véleményetek egy new holland tsa 125 típusú traktorról esetleg akinek van tapasztalata ha megosztaná velem annak örülnék. Előre is köszönöm az infókat.
Nem fog a gépen a fék ( kézifék igen ) mindig lelevegősödik és fogy az olaj a tartályból és külső folyásnyom nem látszik. (NH 8360)
Jól sejtem hogy hátul van a bibi belül? Macerás szétdúrni igaz?
A szivattyú egy zöldbe az más az drága dolog. Láttam már hirdetést, hogy töltenek is hidroakkut. Gyorsabb megvenni, mint utána járni, hogy ezt a fajtát lehet-e.
Válasz #983. hozzászólásra
én olyan 200-ra gondoltam ami már tenyérnyinél nagyobb az már akörül szokott lenni.
Nemrég itt egy zöldön cseréltek gázolajszivattyút de az is kb a 200-at súrolta.
nemrég kalibráltam én is a vasat, de valahogy eléggé ugrik a traktor a kuplungpedál használatakor,amúgy a váltás elég normális.
Ez a hidroakksi csere ez mibe van kb?
Az automata kalibrálás megfelelő szokott lenni. 1200-as fordulat az előírás, de 1220-nál kalibrálva finomabb a váltás. Nincs szükség olyan sűrűn kalibrálni. Amíg a műszerfalon nem villan fel a piros lámpa addig nincs kritikus olajnyomás csökkenés, csak a kellemetlen bakkecskés ugrálás. A váltás pillanatában a terheléstől és a fordulattól is függ annak egyenletessége. Ezért nem egyformán vált minden esetben. A szoftvereket is fejlesztik, frissíteni is lehet a váltó szoftverét. Most szólok, nem szerelő vagyok csak egy felhasználó. Ha a hidroakku jó és nincs más mechanikus baj akkor nincs bakkecskés ugrálás én ezt tapasztaltam. Símán lépi a fokozatokat észre se venni főleg auto üzemmódban. Mert bármilyen nehéz is elhinni de a gép mindig ügyesebb mint az ember.
És ha nem csak csoportok között, hanem azon belül is ugrál, pl 10-11 között, vagy 15-16 között? Egyébként én is azon agyaltam, hogy a hidroaksi lehet, mert pl benyomott fékpedálnál a kuplungot párszor gyengén ráengedve nincs ugrás, mert a miénk néha induláskor is csinálja. Kalibrálni elég sűrűn szoktam, de ott is jó lenne manuálisan megcsinálni, az automata kalibrálás nekem kicsit gyanús, mintha nem kalibrálna végig minden fokozatot rendesen.
Válasz #975. hozzászólásra
Pedig a fékkel együtt volt cserélve a hidro akku 2-3 éve.
Kalibrálás után 1-3 hét és ugrik de nem mindig van amikor szép simán megy egy jó darabig.
Ha minden jó akkor nem ugorhat a váltáskor. Valószínüleg kezdi elengedni a gázt a hidroakku ami az olaj pulzálását hivatott kisimítani. Azért ugrik, mert nem érkezik elég olaj a 12-13 közötti több kuplungos váltáshoz. Csere. A kuplung kalibrálás még segíthet, de majdnem biztos az akkuhiba.
Nekem is volt hasonló problémám, nálam kint volt az IKR. Nem tudtak mit csinálni vele akár mit csináltak mindig világított, aztán fogták és a jeladótól a visszajelzőig húztak be egy új vezetőt, láss csodát azóta nem világít.
Ha oxidálodot akkor mielööt hozzányúlnál várd meg amig kigyulad megint a lámpa és csak akkor mozgasd meg miközben beültetsz valakit a fülkébe ,hogy reagál e mozgatásr(ha mütrágya volt akkor bármi lehet)..Ha meg nem akor szüröcsere vagy elöte egy méröórás rámérés..
Tudom hogy az is az, jobb lenne ez is ha meg lenne a csoportváltó gomb, nem pedig a gép csinálja, néha fékez 13-ból 12-be vissza váltásnál, fel váltásnál meg ugrik egyet. Tudtommal itt vált csoportot.
4417 hozzászólás
Válasz #1003. hozzászólásra
4964
Majd írd már meg légyszíves hogy az üzemagyag búvár cső problémát hogy oldottátok meg.
Válasz #1015. hozzászólásra
Az árát megnéznéd majd pontosan viszonyításképpen.
Rugózott híd, kabin.
Válasz #1013. hozzászólásra
Ez elit felszereltség ? Rugózott hídja van ?
Ez egy Range Command, 1 éves, kb 400-500 óra. Gond nincs vele, bár ez alap szerintem egy szinte új gépnél. Csak talajmunkát és szállítást végez. Hát az árára nem emlékszem pontosan, olyan 64-67 ezer euro lehetett kb, de majd megnézem.
Válasz #1010. hozzászólásra
Bevált masina ? Talajmunkát csináltok vele(szántás tárcsázás ilyesmi)?
Válasz #1010. hozzászólásra
Hány éves a 6090-es milyen felszeretség ? Uzemora? Hibák ? fogyasztás? és ha nem titok kb ára?
T6090-ről tudok nyilatkozni.
40-es váltóval szerelt.
A csoport 6 sebesség.
B csoport 6 sebesség.
C csoport 7 sebesség.
C7-ben leszabályoz valahol 1700-2000 közt (nem emlékszem pontosan), így megy 43,5 Km/h-t.
Igazából az a 7-9 Km/h nem tudom megéri-e az árát. Rakottan bruttó 20-25 tonnát húzva igy is elég veszélyes, nagyon figyelni kell.
Válasz #1007. hozzászólásra
Itt vannak jó utak is meg rosszabbak is.Fő kép fuvarozáskor kellene az 50-es váltó.
Válasz #1007. hozzászólásra
Azért ez is attól függ hogy merre jársz itt a megyében. Van ahol 20-al sem tudsz menni, van ahol meg tolnád neki 80-al is. Egyébként szerintem inkább akkor egy 50-es váltó mert azzal lehet menni 20-al is ha kell, de egy lassabbal nem tudsz 50-el menni.
Inkább legyen mikor nem kell, minthogy ne legyen mikor szükség van rá.
Arra jók az utak, hogy kell az 50km/h váltó? Nálunk Békésben jó ha 30-35 km/h-val tudunk menni. Egyébként az 50-es váltóhoz ajánlott az erősített első híd, és az első fék. Ez megdrágítja.
Köszönöm a válaszokat . Még gondolkodunk rajta mert 50-es váltóval szeretnénk de ami most fogható lenne az 40-es , igaz eco modell 1720-as fordulaton megy 40-nel , bár ha valahogy megtudnák mahinálni hogy nagyobb fordulaton gyorsabban mennyen ez is jó lenne.
Nyugodtan vegyél T6080-ast. Nem fogsz benne csalódni! A piacon kapható egyik legjobb gép. Bika erős, keveset fogyaszt, és megbízható. Ezen felül kényelmes, dizájnos, csendes. Ha nem így lenne szólj. Unokatesómnak is ilyen van, már elmúlt 3 éves semmi baja!
Válasz #1002. hozzászólásra
Az egyik barátomnak van 3éves az elso héten megadta magát a válto álitolag egy lamela kimaradt a gyárba beteték és azota 3000 uzemora felet jár és gond egy szálse . Szoval nem rossz gép .
Válasz #1001. hozzászólásra
2970 óra alatt csak az alábbi gondok voltak: 2000 óra körül generátor szénkefe
-2500 óránál egy kapcsoló tönkrement a klímában, 10000 ft+gáz+szerelés
-ezeken kívül néhány csavar lazult meg itt-ott (sárvédő, zár ilyesmi)
meg a búvárcsövet a tankban kellett tőben ragasztani mert ez típushiba, de ez egyszerűen és gyorsan javítható.
Ismerősök a tm 190-re ennyi óra alatt kb 4 millát költöttek úgyhogy attól mindenki inkább óvakodjon.
Szerintem a mostani gépek amikkel talajoznak meg ilyen utakon szállítanak azok 8000 óra fölött nemigen mennek el váltójavítás nélkül. Itt egyre több már ennek a felénél bedobja a törölközőt. És az nh-nál jóval drágábbak is.
Üdv 6080-as trakiról tud valaki mondani valamit, mik a tapasztalatok ?
mennyire strapabíró, milyen hibák szoktak előfordulni rajta, mennyire megbízható
Válasz #999. hozzászólásra
tm 155-ről tudok infót adni.
mire vagy kiváncsi?
New holland tm szériáról mi a véleményetek, és kimondottan a a tm 150 - ről?
Nme tudom mi a különbség a kettő között de nekünk t6050esünk van sztem teljesítmény minden nagyjából egyezik! Nekünk eddig bevált nem votl vele lekopogjam semmi! Bocs bizti csere meg egy jeladó volt cserélve!
Sztem ár érték arányba nagyon jó! Vannak jobb gépek de sztem nem rossz választás!
Sziasztok!
Érdeklődnék mi a véleményetek egy new holland tsa 125 típusú traktorról esetleg akinek van tapasztalata ha megosztaná velem annak örülnék. Előre is köszönöm az infókat.
Üdv mindenkinek!
A múltkori téma meg oldódott jeladó csere volt a gondja. Most egy másik adó leégette a hátramenő köteg felét.
Sziasztok!
Nem fog a gépen a fék ( kézifék igen ) mindig lelevegősödik és fogy az olaj a tartályból és külső folyásnyom nem látszik. (NH 8360)
Jól sejtem hogy hátul van a bibi belül? Macerás szétdúrni igaz?
Válasz #993. hozzászólásra
Mindig, minden körülmények közt !!!????
Válasz #992. hozzászólásra
ne váltogassad az irányt hapsikánk
mindiiig csak előre
Válasz #989. hozzászólásra
Hál Ist' csak egy új irányváltó kar lett
Válasz #990. hozzászólásra
Akkor nem értem, hogy az újabbakon miért kell?
Válasz #978. hozzászólásra
Régin nem természetesen
(4650)
Kezd szarakodni valami a váltó körül. Nem megy sehova és nem is lehet kalibrálni. Viszont ha gondol egyet megy.
Válasz #987. hozzászólásra
A szivattyú egy zöldbe az más az drága dolog. Láttam már hirdetést, hogy töltenek is hidroakkut. Gyorsabb megvenni, mint utána járni, hogy ezt a fajtát lehet-e.
Válasz #983. hozzászólásra
én olyan 200-ra gondoltam ami már tenyérnyinél nagyobb az már akörül szokott lenni.
Nemrég itt egy zöldön cseréltek gázolajszivattyút de az is kb a 200-at súrolta.
Válasz #984. hozzászólásra
case ih mxm
Lassan dobok fel képeket belülről
Válasz #982. hozzászólásra
neked milyen típus van?
Válasz #981. hozzászólásra
80000Ft magasságában
Válasz #977. hozzászólásra
A féknek és a váltónak külön hidroakku-ja van. A komplett féket kinyírja ha elszáll az az akku.
Válasz #980. hozzászólásra
nemrég kalibráltam én is a vasat, de valahogy eléggé ugrik a traktor a kuplungpedál használatakor,amúgy a váltás elég normális.
Ez a hidroakksi csere ez mibe van kb?
Válasz #979. hozzászólásra
Az automata kalibrálás megfelelő szokott lenni. 1200-as fordulat az előírás, de 1220-nál kalibrálva finomabb a váltás. Nincs szükség olyan sűrűn kalibrálni. Amíg a műszerfalon nem villan fel a piros lámpa addig nincs kritikus olajnyomás csökkenés, csak a kellemetlen bakkecskés ugrálás. A váltás pillanatában a terheléstől és a fordulattól is függ annak egyenletessége. Ezért nem egyformán vált minden esetben. A szoftvereket is fejlesztik, frissíteni is lehet a váltó szoftverét. Most szólok, nem szerelő vagyok csak egy felhasználó. Ha a hidroakku jó és nincs más mechanikus baj akkor nincs bakkecskés ugrálás én ezt tapasztaltam. Símán lépi a fokozatokat észre se venni főleg auto üzemmódban. Mert bármilyen nehéz is elhinni de a gép mindig ügyesebb mint az ember.
Válasz #975. hozzászólásra
Üdv!
És ha nem csak csoportok között, hanem azon belül is ugrál, pl 10-11 között, vagy 15-16 között? Egyébként én is azon agyaltam, hogy a hidroaksi lehet, mert pl benyomott fékpedálnál a kuplungot párszor gyengén ráengedve nincs ugrás, mert a miénk néha induláskor is csinálja. Kalibrálni elég sűrűn szoktam, de ott is jó lenne manuálisan megcsinálni, az automata kalibrálás nekem kicsit gyanús, mintha nem kalibrálna végig minden fokozatot rendesen.
Válasz #977. hozzászólásra
Hali!
hogyan kell csinálni ezt a kalibrálást a NH-kon?
Mindegyik poweros trakin el kell ezt végezni, teszem azt pl egy régi JD 4650-en is?
Válasz #975. hozzászólásra
Pedig a fékkel együtt volt cserélve a hidro akku 2-3 éve.
Kalibrálás után 1-3 hét és ugrik de nem mindig van amikor szép simán megy egy jó darabig.
zőőőd NH
Válasz #970. hozzászólásra
Ha minden jó akkor nem ugorhat a váltáskor. Valószínüleg kezdi elengedni a gázt a hidroakku ami az olaj pulzálását hivatott kisimítani. Azért ugrik, mert nem érkezik elég olaj a 12-13 közötti több kuplungos váltáshoz. Csere. A kuplung kalibrálás még segíthet, de majdnem biztos az akkuhiba.
Szerintetek milyen a New Holland 8870-es. Akarok egy nagyobb gépet venni és ez LE-ben és főleg árban elfogadhatónak tűnik. Kérnék objektív véleményt
Válasz #970. hozzászólásra
nekem is villogott minden mint a karácsonyfa,nekem a fülke alatt dörgölte ki a hidraulikacső a főkábelt
Válasz #970. hozzászólásra
Üdv!
Nekem is volt hasonló problémám, nálam kint volt az IKR. Nem tudtak mit csinálni vele akár mit csináltak mindig világított, aztán fogták és a jeladótól a visszajelzőig húztak be egy új vezetőt, láss csodát azóta nem világít.
Ha oxidálodot akkor mielööt hozzányúlnál várd meg amig kigyulad megint a lámpa és csak akkor mozgasd meg miközben beültetsz valakit a fülkébe ,hogy reagál e mozgatásr(ha mütrágya volt akkor bármi lehet)..Ha meg nem akor szüröcsere vagy elöte egy méröórás rámérés..
Válasz #969. hozzászólásra
Tudom hogy az is az, jobb lenne ez is ha meg lenne a csoportváltó gomb, nem pedig a gép csinálja, néha fékez 13-ból 12-be vissza váltásnál, fel váltásnál meg ugrik egyet. Tudtommal itt vált csoportot.
Válasz #968. hozzászólásra
szerinted a range command nem az
Válasz #967. hozzászólásra
Akkor meg keresem, ez power váltós.