Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 394.79 Ft CHF 438.21 Ft GBP 494.32 Ft

Fórum

New Holland traktorok

Létrehozta: Maszek , 2008-03-21 19:47:11

Kedvencekhez Segítség

4417 hozzászólás
#1017 Gergő87
2011-08-24 16:41:10

Válasz #1003. hozzászólásra

4964
Majd írd már meg légyszíves hogy az üzemagyag búvár cső problémát hogy oldottátok meg.smile whistling

#1016 transporter
2011-08-24 14:15:50

Válasz #1015. hozzászólásra

Az árát megnéznéd majd pontosan viszonyításképpen.smile helpsmilie

Nincs profilkép
#1015 B. Miki
2011-08-24 14:02:03

Rugózott híd, kabin.

#1014 transporter
2011-08-24 13:38:52

Válasz #1013. hozzászólásra

Ez elit felszereltség ? Rugózott hídja van ?

Nincs profilkép
#1013 B. Miki
2011-08-24 13:12:17

Ez egy Range Command, 1 éves, kb 400-500 óra. Gond nincs vele, bár ez alap szerintem egy szinte új gépnél. Csak talajmunkát és szállítást végez. Hát az árára nem emlékszem pontosan, olyan 64-67 ezer euro lehetett kb, de majd megnézem.

#1012 transporter
2011-08-24 12:41:34

Válasz #1010. hozzászólásra

Bevált masina ? Talajmunkát csináltok vele(szántás tárcsázás ilyesmi)?

#1011 jonny 6930
2011-08-24 12:36:52

Válasz #1010. hozzászólásra

Hány éves a 6090-es milyen felszeretség ? Uzemora? Hibák ? fogyasztás? és ha nem titok kb ára?

Nincs profilkép
#1010 B. Miki
2011-08-24 12:20:04

T6090-ről tudok nyilatkozni.
40-es váltóval szerelt.
A csoport 6 sebesség.
B csoport 6 sebesség.
C csoport 7 sebesség.
C7-ben leszabályoz valahol 1700-2000 közt (nem emlékszem pontosan), így megy 43,5 Km/h-t.

Igazából az a 7-9 Km/h nem tudom megéri-e az árát. Rakottan bruttó 20-25 tonnát húzva igy is elég veszélyes, nagyon figyelni kell.

#1009 transporter
2011-08-24 12:18:10

Válasz #1007. hozzászólásra

Itt vannak jó utak is meg rosszabbak is.Fő kép fuvarozáskor kellene az 50-es váltó.

#1008 .Man
2011-08-24 11:08:12

Válasz #1007. hozzászólásra

Azért ez is attól függ hogy merre jársz itt a megyében. Van ahol 20-al sem tudsz menni, van ahol meg tolnád neki 80-al is. Egyébként szerintem inkább akkor egy 50-es váltó mert azzal lehet menni 20-al is ha kell, de egy lassabbal nem tudsz 50-el menni.
Inkább legyen mikor nem kell, minthogy ne legyen mikor szükség van rá. smile biggrin

#1007 CNH betyár
2011-08-24 10:52:38

Arra jók az utak, hogy kell az 50km/h váltó? Nálunk Békésben jó ha 30-35 km/h-val tudunk menni. Egyébként az 50-es váltóhoz ajánlott az erősített első híd, és az első fék. Ez megdrágítja.

#1006 transporter
2011-08-24 09:00:58

Köszönöm a válaszokat . Még gondolkodunk rajta mert 50-es váltóval szeretnénk de ami most fogható lenne az 40-es , igaz eco modell 1720-as fordulaton megy 40-nel , bár ha valahogy megtudnák mahinálni hogy nagyobb fordulaton gyorsabban mennyen ez is jó lenne. smile thumbup

#1005 CNH betyár
2011-08-24 08:53:06

Nyugodtan vegyél T6080-ast. Nem fogsz benne csalódni! A piacon kapható egyik legjobb gép. Bika erős, keveset fogyaszt, és megbízható. Ezen felül kényelmes, dizájnos, csendes. Ha nem így lenne szólj. Unokatesómnak is ilyen van, már elmúlt 3 éves semmi baja!

#1004 jonny 6930
2011-08-23 21:36:16

Válasz #1002. hozzászólásra

Az egyik barátomnak van 3éves az elso héten megadta magát a válto álitolag egy lamela kimaradt a gyárba beteték és azota 3000 uzemora felet jár és gond egy szálse . Szoval nem rossz gép .

Nincs profilkép
#1003 4964
2011-08-23 19:56:11

Válasz #1001. hozzászólásra
2970 óra alatt csak az alábbi gondok voltak: 2000 óra körül generátor szénkefe
-2500 óránál egy kapcsoló tönkrement a klímában, 10000 ft+gáz+szerelés
-ezeken kívül néhány csavar lazult meg itt-ott (sárvédő, zár ilyesmi)
meg a búvárcsövet a tankban kellett tőben ragasztani mert ez típushiba, de ez egyszerűen és gyorsan javítható.
Ismerősök a tm 190-re ennyi óra alatt kb 4 millát költöttek úgyhogy attól mindenki inkább óvakodjon.
Szerintem a mostani gépek amikkel talajoznak meg ilyen utakon szállítanak azok 8000 óra fölött nemigen mennek el váltójavítás nélkül. Itt egyre több már ennek a felénél bedobja a törölközőt. És az nh-nál jóval drágábbak is.

#1002 transporter
2011-08-23 17:14:05

Üdv 6080-as trakiról tud valaki mondani valamit, mik a tapasztalatok ?smile helpsmiliesmile confused

Nincs profilkép
#1001 zzzz
2011-07-28 21:18:10

mennyire strapabíró, milyen hibák szoktak előfordulni rajta, mennyire megbízható

Nincs profilkép
#1000 4964
2011-07-28 20:56:35

Válasz #999. hozzászólásra
tm 155-ről tudok infót adni.
mire vagy kiváncsi?

Nincs profilkép
#999 zzzz
2011-07-28 20:49:35

New holland tm szériáról mi a véleményetek, és kimondottan a a tm 150 - ről?

#998 Gabee
2011-06-16 19:18:04

Nme tudom mi a különbség a kettő között de nekünk t6050esünk van sztem teljesítmény minden nagyjából egyezik! Nekünk eddig bevált nem votl vele lekopogjam semmi! Bocs bizti csere meg egy jeladó volt cserélve!
Sztem ár érték arányba nagyon jó! Vannak jobb gépek de sztem nem rossz választás!

#997 Tóth Attila
2011-06-16 17:53:13

Sziasztok!

Érdeklődnék mi a véleményetek egy new holland tsa 125 típusú traktorról esetleg akinek van tapasztalata ha megosztaná velem annak örülnék. Előre is köszönöm az infókat.

Nincs profilkép
#996 geryke89
2011-06-13 11:35:02

Üdv mindenkinek!
A múltkori téma meg oldódott jeladó csere volt a gondja. Most egy másik adó leégette a hátramenő köteg felét.

#995 szekka
2011-06-04 15:39:58

Sziasztok!

Nem fog a gépen a fék ( kézifék igen ) mindig lelevegősödik és fogy az olaj a tartályból és külső folyásnyom nem látszik. (NH 8360)
Jól sejtem hogy hátul van a bibi belül? Macerás szétdúrni igaz? smile confused

Nincs profilkép
#994 Szabi.
2011-05-28 11:43:32

Válasz #993. hozzászólásra

Mindig, minden körülmények közt !!!????smile scaredsmile scaredsmile scaredsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#993 Heccmaster
2011-05-28 11:40:49

Válasz #992. hozzászólásra

ne váltogassad az irányt hapsikánk
mindiiig csak előre smile aikidosmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#992 Szabi.
2011-05-28 11:38:38

Válasz #989. hozzászólásra

Hál Ist' csak egy új irányváltó kar lettsmile biggrin

#991 vasist
2011-05-19 16:41:27

Válasz #990. hozzászólásra
Akkor nem értem, hogy az újabbakon miért kell?smile nonono

Nincs profilkép
#990 JD 4630
2011-05-18 21:16:45

Válasz #978. hozzászólásra

Régin nem természetesensmile lol
(4650)

Nincs profilkép
#989 Szabi.
2011-05-18 21:14:34

Kezd szarakodni valami a váltó körül. Nem megy sehova és nem is lehet kalibrálni. Viszont ha gondol egyet megy.smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#988 efge
2011-05-16 22:09:50

Válasz #987. hozzászólásra

A szivattyú egy zöldbe az más az drága dolog.smile rolleyes Láttam már hirdetést, hogy töltenek is hidroakkut. Gyorsabb megvenni, mint utána járni, hogy ezt a fajtát lehet-e.

Nincs profilkép
#987 4964
2011-05-16 21:58:54

Válasz #983. hozzászólásra
én olyan 200-ra gondoltamsmile scared ami már tenyérnyinél nagyobb az már akörül szokott lenni.
Nemrég itt egy zöldön cseréltek gázolajszivattyút de az is kb a 200-at súrolta.

Nincs profilkép
#985 Szabi.
2011-05-16 21:55:44

Lassan dobok fel képeket belülrőlsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#984 4964
2011-05-16 21:54:36

Válasz #982. hozzászólásra
neked milyen típus van?

Nincs profilkép
#983 efge
2011-05-16 21:54:12

Válasz #981. hozzászólásra

80000Ftsmile sweatdrop magasságában

Nincs profilkép
#982 efge
2011-05-16 21:52:46

Válasz #977. hozzászólásra

A féknek és a váltónak külön hidroakku-ja van. A komplett féket kinyírja ha elszáll az az akku.

Nincs profilkép
#981 4964
2011-05-16 21:51:25

Válasz #980. hozzászólásra

nemrég kalibráltam én is a vasat, de valahogy eléggé ugrik a traktor a kuplungpedál használatakor,amúgy a váltás elég normális.
Ez a hidroakksi csere ez mibe van kb?

Nincs profilkép
#980 efge
2011-05-16 21:46:35

Válasz #979. hozzászólásra

Az automata kalibrálás megfelelő szokott lenni. 1200-as fordulat az előírás, de 1220-nál kalibrálva finomabb a váltás. Nincs szükség olyan sűrűn kalibrálni. Amíg a műszerfalon nem villan fel a piros lámpa addig nincs kritikus olajnyomás csökkenés, csak a kellemetlen bakkecskés ugrálás. A váltás pillanatában a terheléstől és a fordulattól is függ annak egyenletessége. Ezért nem egyformán vált minden esetben. A szoftvereket is fejlesztik, frissíteni is lehet a váltó szoftverét. Most szólok, nem szerelő vagyok csak egy felhasználó. Ha a hidroakku jó és nincs más mechanikus baj akkor nincs bakkecskés ugrálás én ezt tapasztaltam. Símán lépi a fokozatokat észre se venni főleg auto üzemmódban. Mert bármilyen nehéz is elhinni de a gép mindig ügyesebb mint az ember.smile rolleyes

#979 otis
2011-05-16 18:52:09

Válasz #975. hozzászólásra

Üdv!

És ha nem csak csoportok között, hanem azon belül is ugrál, pl 10-11 között, vagy 15-16 között? Egyébként én is azon agyaltam, hogy a hidroaksi lehet, mert pl benyomott fékpedálnál a kuplungot párszor gyengén ráengedve nincs ugrás, mert a miénk néha induláskor is csinálja. Kalibrálni elég sűrűn szoktam, de ott is jó lenne manuálisan megcsinálni, az automata kalibrálás nekem kicsit gyanús, mintha nem kalibrálna végig minden fokozatot rendesen.

#978 vasist
2011-05-16 17:52:43

Válasz #977. hozzászólásra

Hali!

hogyan kell csinálni ezt a kalibrálást a NH-kon?
Mindegyik poweros trakin el kell ezt végezni, teszem azt pl egy régi JD 4650-en is?

Nincs profilkép
#977 geryke89
2011-05-16 06:15:06

Válasz #975. hozzászólásra
Pedig a fékkel együtt volt cserélve a hidro akku 2-3 éve.
Kalibrálás után 1-3 hét és ugrik de nem mindig van amikor szép simán megy egy jó darabig.

#976 Pici
2011-05-15 21:03:02

zőőőd NHsmile confused

Nincs profilkép
#975 efge
2011-05-15 21:02:14

Válasz #970. hozzászólásra

Ha minden jó akkor nem ugorhat a váltáskor. Valószínüleg kezdi elengedni a gázt a hidroakku ami az olaj pulzálását hivatott kisimítani. Azért ugrik, mert nem érkezik elég olaj a 12-13 közötti több kuplungos váltáshoz. Csere. A kuplung kalibrálás még segíthet, de majdnem biztos az akkuhiba.

#974 kisssteve
2011-05-15 20:33:54

Szerintetek milyen a New Holland 8870-es. Akarok egy nagyobb gépet venni és ez LE-ben és főleg árban elfogadhatónak tűnik. Kérnék objektív véleményt

#973 Robi5
2011-05-15 19:48:11

Válasz #970. hozzászólásra
nekem is villogott minden mint a karácsonyfa,nekem a fülke alatt dörgölte ki a hidraulikacső a főkábeltsmile devil

#972 gripen
2011-05-15 18:33:01

Válasz #970. hozzászólásra

Üdv!

Nekem is volt hasonló problémám, nálam kint volt az IKR. Nem tudtak mit csinálni vele akár mit csináltak mindig világított, aztán fogták és a jeladótól a visszajelzőig húztak be egy új vezetőt, láss csodát azóta nem világít.smile whistling

Nincs profilkép
#971 Pilátus
2011-05-15 18:25:44

Ha oxidálodot akkor mielööt hozzányúlnál várd meg amig kigyulad megint a lámpa és csak akkor mozgasd meg miközben beültetsz valakit a fülkébe ,hogy reagál e mozgatásr(ha mütrágya volt akkor bármi lehet)..Ha meg nem akor szüröcsere vagy elöte egy méröórás rámérés..

Nincs profilkép
#970 geryke89
2011-05-15 16:21:16

Válasz #969. hozzászólásra

Tudom hogy az is az, jobb lenne ez is ha meg lenne a csoportváltó gomb, nem pedig a gép csinálja, néha fékez 13-ból 12-be vissza váltásnál, fel váltásnál meg ugrik egyet. Tudtommal itt vált csoportot.

#969 Robi5
2011-05-15 16:11:22

Válasz #968. hozzászólásra

szerinted a range command nem azsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#968 geryke89
2011-05-15 15:11:20

Válasz #967. hozzászólásra

Akkor meg keresem, ez power váltós.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
2024 tuti befektetései: arany, kávé, kakaó, tojás
A mezőgazdasági termékek piacán nagy kilengések voltak, míg az ipari...
Vadmohar bála eladó
Vadmohar bála eladó

7.000 Ft

Kameruni kos birka
Kameruni kos birka

30.000 Ft

ELADÓ ZETOR Forterra 11441 (110 LE) - 1111 üó
ELADÓ ZETOR Forterra 11441 (110 LE) -...

13.500.000 Ft

Epple burgonyaszedő
Epple burgonyaszedő

850.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]