Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Amúgy milyen a 5050es az érdekelne meg hogy milyen felszereltséggel vettétek mert nekünk is van még függőbe egy kertészeti traktorunk vagy egy 6010 v 5050
igazad van.Meg is fogattam már h.nem szólok bele az ilyen vitákba,mert ha beleszólok,mindíg fébeszakad.Olyan érzésem van mintha időnap előtt lelőttem volna a poént.
Midenesetre ha adni akarsz egy kis anyagot a gépednek,akkor menj el egy adagolóshoz és kérdezd meg tőle hogy lehet,de csak nagyon kicsit állíts rajta.Én is állítottam a JD-n az ősszel.Azt mondta az adagolós h.egy fél menetet bőven elbír.Én tudtam h. ez nem igaz,és állítottam rajta egy jó negyedet.Jó volt a sejtésem mert még ez is sok volt neki.Igaz h.így ment ősszel,de ha ráérek majd a tavaszi szezon előtt még visszább veszem.Nem azért mert füstöl(aki odáig tekeri az nem normális)hanem azért mert félek h. valami baja lesz.Ez egy 190 le-s 95q-ás gép felújított és gyári értékre állított adagolóval,és mikor állítottam rajta olyan erő jött bele h. 8-9 km/ó-nál ha teljesen leengedem az IH-6,2-es tárcsát úgy kapar a kemény földön mint a huzat,és nem akar megfulni a motor.Tehát csak annyit állíts rajta csak,hogy éppen észrevehető legyen.Ja és hamár erősebb és még használni akarod pár évig,eszedbe ne jusson munka közben visszább venni a fordulatot
Kár h. nem voltam tegnap.Nagy vita ment úgy látom.Igaz nem minden állítást lehet műszakilag alátámasztani,de akkor jó a vita amikor bekeveredik pár téveszme is,és ez igen jó vita volt
Mi meg vagy egy 6010et akarunk vagy egy 5050et ez már a TL90 utód
Amúgy nekem is sokan mondták hogy hát lehet csavarni az adagolón csak hát lehet előbb kifingik a motor ezért nem is akartunk még hozzányúlni
szerintem jó!nekem van csinál mindent 5300órás és bontatlan igaz újjonan vettem és csak én hajtom most szeretnék mégegyet venni a csornai axiálosról senki nemtud semmit?vagy valamilyen vélemény?
Csak annyi,hogy biztos nagyon értesz hozzá,mert én nem tekergetnék az adagolón /nem is tettem/ mindenféle szakértelem nélkül,ezek tizen-pár milliós gépek,nem a Tsz-es Mtz-k/akkoriban minden traktoros ezt csinálta/.
NEM TUDOM HOGY MIÓTA SZERELIK A TD 90-ET 7,5 L-ES MOTORRAL?
DE EZ BIZTOS NEM SZÁMÍT.
EGYÉBKÉNT MEG AZT NEM ÉRTEM ,HOGY MIÉRT NEM LEHET AZT ELFOGADNI AMIT CSINÁLTAM??
Válasz #396. hozzászólásra
Saját Tapasztalat kell,akkor itt vagyok,nekem a td90-et,ami szerintem new holland,adagolópadon felhúzták,nem mérettem vissza de jóval erősebb lett,az ih-nál pedig jelen voltam/3. szomszéd/.
A case-ih=nh,a gyengébbek kedvéért/a motorok terén,meg egyébként is általában/.
Szia!
Nálunk az egyik kolléga csináltatta meg az ih 130-ast,úgy történt,hogy jött a szerelő a fékpaddal és úgy állított az adagolón,kb.140 lóra húzták fel/az árát nem kérdeztem/.Kézzel te is fel tudod tekerni csak így nem tudod pontosan,hogy mennyi plusz anyagot,lóerőt adtál neki.Hivatalosan úgy kellene,hogy levenni az adagolót/mechanikus/és padra tenni,adagolós tudja/hozzáférhető/ a beállításait egy tm 120-155 traki adatait,majd a kicsiből csinál nagyobb trakit.
Ott kezdődik az egész,hogy ez egy nh-os topik.
Nagyon sokat lehetne egymástol tanulnunk,és nagyon jókat tudnánk beszélgetni,csak az a baj amikor benéznek a mindenhez kiválóan értő kollégák úgy feltudják b...ni az emeber agyát ,hogy elmegy az egésztől a kedve.
Nekem nh-om van,meg pár db munkagépem és kész.
Dumálhatnák és OKOSKODHATNÁK más topikba,mint pl fendt,rába.valmet...stb, de nem teszem mert nincs tapasztalatom ezekkel a gépekkel.
Szóval azt akarom mondani,hogy szerintem mindenkinek arrol kéne véleményt alkotni amihez legalább 1 kicsit is köze van.
Hali! Jól írod de aki nem értené, egyik csavarral "füst" csavaron adsz neki kaját, ettől emelkedik az alapjárat és ha sokat tekersz lökdösi ki a "labdákat" gáznyomkodásra.
A másik csavarral visszább veszed az alapjáratot. Ennyi.
(Nh 8360 full alap semmi common-rail meg ilyenek ez csak mechanikus adagolókon megy így)
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
CSÚCS!!!
Leírom utoljára:1 az adagolon tekerek
2 mivel több anyagot kap emelkedik az alapjárati fordulat szám
3 de nekem nem kell 1100-es alapjárat,ezért visszább állítom kevesebbre
4 NEM TUDOM ENNÉL JOBBAN ELMAGYARÁZNI
Na most már ezt én sem értem.
NH-m van. Állítom én is mikor mit kell csinálni.
Te azt írtad, hogy visszább vettél az alapjáraton így kevesebb anyagot kap(eddig világos) és ettől erősebb lett !!!!?????
Adorex nem az adagolón állítottam visszább,hanem az alapjáraton.
Képzeld, ez úgy münködik hogy ha több anyagot adsz a motornak,akkor emelkedik az alapjárat.
Egyébként nem tudom mit tudnál te nekem mesélni a nh-ról,hisz neked nincs.
Na ezt a beszélgetést már tényleg nem értem hogy ki kinek írja mert nem összefüggő
De ha rólam van szó van NH-m és nem okoskodok én kérdezni szerettem volna csak
4419 hozzászólás
Válasz #418. hozzászólásra
1 üo van benne az ősz végén vette fater,nem használtuk még nem volt szivünk bemártani a sárba. Alapfelszereltség semmi extra,csak a légkondi.
Válasz #416. hozzászólásra
Amúgy milyen a 5050es az érdekelne meg hogy milyen felszereltséggel vettétek mert nekünk is van még függőbe egy kertészeti traktorunk vagy egy 6010 v 5050
Válasz #416. hozzászólásra
Hát csak nem tudom hogy azon ugyan úgy van e a nyomtáv állítás mint az enyémen??
Válasz #415. hozzászólásra
Mi állítottunk már a TSA-n, de most van egy 5050 az még most következik.
Acélszív te állítottál már nyomtávot a NH 120on?
Csak annyit szeretnék szolni,hogy a tl90 hejett jobban jársz egy t5050-esel mind kettő van azért merem ajánlani
Válasz #412. hozzászólásra
mikor jobb az égés?
Válasz #411. hozzászólásra
Jobb az égés,nem megy ki a kipufogón a gázolaj egy része.
Válasz #395. hozzászólásra
Valóban igaz amit írtál csak nem fejtetted ki h.az mit számít???????????????????
Válasz #409. hozzászólásra
Ami tényleg nem lenne helyes, mert ugyi itt mindenki szereti a poént meg a heccet......
Válasz #407. hozzászólásra
igazad van.Meg is fogattam már h.nem szólok bele az ilyen vitákba,mert ha beleszólok,mindíg fébeszakad.Olyan érzésem van mintha időnap előtt lelőttem volna a poént.
Válasz #405. hozzászólásra
Midenesetre ha adni akarsz egy kis anyagot a gépednek,akkor menj el egy adagolóshoz és kérdezd meg tőle hogy lehet,de csak nagyon kicsit állíts rajta.Én is állítottam a JD-n az ősszel.Azt mondta az adagolós h.egy fél menetet bőven elbír.Én tudtam h. ez nem igaz,és állítottam rajta egy jó negyedet.Jó volt a sejtésem mert még ez is sok volt neki.Igaz h.így ment ősszel,de ha ráérek majd a tavaszi szezon előtt még visszább veszem.Nem azért mert füstöl(aki odáig tekeri az nem normális)hanem azért mert félek h. valami baja lesz.Ez egy 190 le-s 95q-ás gép felújított és gyári értékre állított adagolóval,és mikor állítottam rajta olyan erő jött bele h. 8-9 km/ó-nál ha teljesen leengedem az IH-6,2-es tárcsát úgy kapar a kemény földön mint a huzat,és nem akar megfulni a motor.Tehát csak annyit állíts rajta csak,hogy éppen észrevehető legyen.Ja és hamár erősebb és még használni akarod pár évig,eszedbe ne jusson munka közben visszább venni a fordulatot
Válasz #406. hozzászólásra
Ha mindenki az igazságot hajtogatná mint a papa-gay abból vita nem lenne....hehehehhehee
Kár h. nem voltam tegnap.Nagy vita ment úgy látom.Igaz nem minden állítást lehet műszakilag alátámasztani,de akkor jó a vita amikor bekeveredik pár téveszme is,és ez igen jó vita volt
Válasz #404. hozzászólásra
Mi meg vagy egy 6010et akarunk vagy egy 5050et ez már a TL90 utód
Amúgy nekem is sokan mondták hogy hát lehet csavarni az adagolón csak hát lehet előbb kifingik a motor ezért nem is akartunk még hozzányúlni
A TL az szerintem is egy jó kis gép!
Válasz #402. hozzászólásra
Szerintem is jó.
Válasz #401. hozzászólásra
szerintem jó!nekem van csinál mindent 5300órás és bontatlan igaz újjonan vettem és csak én hajtom most szeretnék mégegyet venni a csornai axiálosról senki nemtud semmit?vagy valamilyen vélemény?
És mi a véleményetek a nh tl90-ről?
Szerintem az egyik legjobb nh gép,sőt lehet hogy a kategoria legjobbja.
Persze csak szerintem.
Válasz #399. hozzászólásra
Nézd,lehet hogy kicsit bátor dolog ilyet csinálni,de nem hiszem hogy kárt tettem volna benne.
Azért itt is meglehet találni a középutat.
Válasz #398. hozzászólásra
Csak annyi,hogy biztos nagyon értesz hozzá,mert én nem tekergetnék az adagolón /nem is tettem/ mindenféle szakértelem nélkül,ezek tizen-pár milliós gépek,nem a Tsz-es Mtz-k/akkoriban minden traktoros ezt csinálta/.
NEM TUDOM HOGY MIÓTA SZERELIK A TD 90-ET 7,5 L-ES MOTORRAL?
DE EZ BIZTOS NEM SZÁMÍT.
EGYÉBKÉNT MEG AZT NEM ÉRTEM ,HOGY MIÉRT NEM LEHET AZT ELFOGADNI AMIT CSINÁLTAM??
Válasz #396. hozzászólásra
Saját Tapasztalat kell,akkor itt vagyok,nekem a td90-et,ami szerintem new holland,adagolópadon felhúzták,nem mérettem vissza de jóval erősebb lett,az ih-nál pedig jelen voltam/3. szomszéd/.
A case-ih=nh,a gyengébbek kedvéért/a motorok terén,meg egyébként is általában/.
CSAK ISMÉTELNI TUDOM MAGAM:
1, MEGINT NEM NH-RÓL BESZÉLÜNK
2, MEGINT NEM SAJÁT TAPASZTALAT
3, MEGINT A SZOMSZÉDFALU,MEG A KOMA
Válasz #391. hozzászólásra
Nem csak anyagot adnak neki,hanem a befecskendezés idejét is megnövelik.Tehát teker az anyagcsavaron+állít az időn is.
Válasz #393. hozzászólásra
Szia!
Nálunk az egyik kolléga csináltatta meg az ih 130-ast,úgy történt,hogy jött a szerelő a fékpaddal és úgy állított az adagolón,kb.140 lóra húzták fel/az árát nem kérdeztem/.Kézzel te is fel tudod tekerni csak így nem tudod pontosan,hogy mennyi plusz anyagot,lóerőt adtál neki.Hivatalosan úgy kellene,hogy levenni az adagolót/mechanikus/és padra tenni,adagolós tudja/hozzáférhető/ a beállításait egy tm 120-155 traki adatait,majd a kicsiből csinál nagyobb trakit.
Válasz #392. hozzászólásra
LD
Válasz #388. hozzászólásra
LD,vagy VD 100 az ekéd?
Ott kezdődik az egész,hogy ez egy nh-os topik.
Nagyon sokat lehetne egymástol tanulnunk,és nagyon jókat tudnánk beszélgetni,csak az a baj amikor benéznek a mindenhez kiválóan értő kollégák úgy feltudják b...ni az emeber agyát ,hogy elmegy az egésztől a kedve.
Nekem nh-om van,meg pár db munkagépem és kész.
Dumálhatnák és OKOSKODHATNÁK más topikba,mint pl fendt,rába.valmet...stb, de nem teszem mert nincs tapasztalatom ezekkel a gépekkel.
Szóval azt akarom mondani,hogy szerintem mindenkinek arrol kéne véleményt alkotni amihez legalább 1 kicsit is köze van.
Válasz #378. hozzászólásra
Én megyek úgy néz ki.
Válasz #383. hozzászólásra
Hali! Jól írod de aki nem értené, egyik csavarral "füst" csavaron adsz neki kaját, ettől emelkedik az alapjárat és ha sokat tekersz lökdösi ki a "labdákat" gáznyomkodásra.
A másik csavarral visszább veszed az alapjáratot. Ennyi.
(Nh 8360 full alap semmi common-rail meg ilyenek ez csak mechanikus adagolókon megy így)
Válasz #387. hozzászólásra
KVERENELAND LD 100
Válasz #386. hozzászólásra
És milyen ekéd van hozzá típusra, meg milyen ekefej osztás stb
Válasz #385. hozzászólásra
A jászságban,és itt minden megtalálható.A 18-35 AK FÖLDEK.
V an ahol homok,van ahol szik, és van ahol mint pl majd most is júniusig kacsa usztató
Így már érthető
Azt kérdezném még hogy merre felé gazdálkodsz,és ott milyen földek vannak kötött vagy lazább szerkezetű?
Mert írtad hogy 4es ekét húzol vele
Válasz #383. hozzászólásra
750-es alapjárat az egészséges.
Válasz #382. hozzászólásra
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
CSÚCS!!!
Leírom utoljára:1 az adagolon tekerek
2 mivel több anyagot kap emelkedik az alapjárati fordulat szám
3 de nekem nem kell 1100-es alapjárat,ezért visszább állítom kevesebbre
4 NEM TUDOM ENNÉL JOBBAN ELMAGYARÁZNI
Válasz #379. hozzászólásra
Na most már ezt én sem értem.
NH-m van. Állítom én is mikor mit kell csinálni.
Te azt írtad, hogy visszább vettél az alapjáraton így kevesebb anyagot kap(eddig világos) és ettől erősebb lett !!!!?????
Válasz #378. hozzászólásra
Nem érek rá de fater lehet ott lesz.
Válasz #379. hozzászólásra
Természetesen az enyémről tudnák, de az másik topikba való
Válasz #357. hozzászólásra
Adorex nem az adagolón állítottam visszább,hanem az alapjáraton.
Képzeld, ez úgy münködik hogy ha több anyagot adsz a motornak,akkor emelkedik az alapjárat.
Egyébként nem tudom mit tudnál te nekem mesélni a nh-ról,hisz neked nincs.
Válasz #377. hozzászólásra
lesz pénteken valami rendezvén szőregen,ott leszel?
Válasz #376. hozzászólásra
Jaaa
mostmár vili akkor
hanem adorex-nek.
Válasz #373. hozzászólásra
Nem neked ment
Válasz #369. hozzászólásra
1,5 évig aludtál ???
Válasz #372. hozzászólásra
Na ezt a beszélgetést már tényleg nem értem hogy ki kinek írja mert nem összefüggő
De ha rólam van szó van NH-m és nem okoskodok én kérdezni szerettem volna csak
Válasz #368. hozzászólásra
Hát én sem.
Az az egészben a legjobb, hogy nincs nh-ja, nem is probált állítani még az adagolón és még is okoskodik.
Válasz #368. hozzászólásra
352-es hozzászóllásban ezelőtt asszem 2100-2200 ford. szántott, mióta megspécizte 1500-1600 al is megy neki ugyanazzal az ekével.
na ennek van szaga
Válasz #369. hozzászólásra
biztos vagy benne???