Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz GREVEN #172. hozzászólásáraTippre szerintem a cséplési elv nem változik a márkával így szerintem elől ahol ahol belép az anyag nagyobb a hézag és hátrafelé szűkül, ahol a szalma távozik.
De itt a tananyag
" A kosárlécek és a kosárhuzalok közötti átejtő felületen hull át a kicsépelt mag és törek nagy része. Az állítható dobhézag a forgásirányban szűkül ( h 1 > h 2 ). A szűkülő cséplőrés lehetővé teszi, hogy a bemenő anyag cséplése fokozatosan történjen. A szűkülő résben kialakuló szorító hatás elősegíti a dob behúzóképességét. A dobhézag a bemeneti oldalon h 1 = 10–30 mm, a kimenetnél h 2 = 3–20 mm. Ez az állítási határ típustól függően változhat. A dobhézagokat a terménynek megfelelően állítják be (fajta, nedvességtartalom stb.). "
Válasz bandigh #171. hozzászólásáraIgen ez igy van. A kérdés inkább arra vonatkozott volna, hogy hogyan van másoknál a dobhézag beállítva elől és hátul?
Mert lehet azért is töri meg nem akarja kicsépelni mert elől szűkebb hátul bővebb a cséplőrés és ez miatt szűkebb cséplőréssel muszáj csépelni.
Válasz GREVEN #169. hozzászólásáraÁltalánosságban, a szemtörést dobfordulat csökkentéssel mérsékeled aztán ahoz állítod a hézagot hogy kicsépelje. Törheti még, ha nagyon lezártad az alsó rostát, és sokat hord vissza.
Továbbá ti hogyan állítjátok be a kosárhézagot? A könyve azt írja ha jól emlékszek hogy elől szűkebb hátul bővebb a kosárhézag vagy egyenlő elől hátul, de ez nem tűnik logikusnak. Rossz a könyv fordítása? A régi 516-osnál elől bővebb hátul szűkebb kellett hogy legyen és igy tűnik logikusnak is.
Tx 66-on hogy a legegyszerubb a hajó gumiszilenteket lebontani/kicserélni?
Bal oldala elég bajosnak tűnik, főként az alsó meghajtónak...
Tapasztalatok?Tippek?
Üdv Tx66 Newholland kombájn szereléséről szeretnék szakmai tanácsot kérni.
Hogy lehet ki venni a dob csapágyat? Lehúzással próbálkoztunk, de meg sem mozdul.
Válasz kodacso #159. hozzászólásáraEsetleg egerek dolgozhattak rajta? A fülke alatt van egy nagy zárt szelvény (ami nyitott) amiben rakás kábel van, nekünk egyszer azt intézte el.
Segítséget kérnék . Tx66 téli pihenő után indítottam majd melegítés után az irányváltó kart hátrahúzva indult hátra majd előre.Azóta ha a kart hátrahúzom nem akar hátra menni valakinek tapasztalat mit nézzek.Köszi.
Udv mindenkinek. Tx66-os kombajnnal van egy kis gondom. Kukoricat aratok vele es valamiert nincs ereje a kombajnnak. Sik teruleten mukodik szepen de ahogy egy kis emelkedo kozeleg nincs ereje , csokken a motorfordulat.
Az uzemanyag szuroket kicsereltem.
Válasz Béres László #148. hozzászólásáraMi csak sajátot vágunk TX64 Plus-al és nekünk fontos a jól aprított tarló. 6-8 km/h max-ig szoktunk állománytól függően, de elég is az 5 ládás gépnek ez a jó anyagban.
Válasz jozef19 #149. hozzászólásáraAz itt 8t-ás kukoricában harmadik sebesség maximumra tolva a linde. Csak már az asztal nem bir olyan gyorsan dolgozni hogy arra lehetőség legyen.
Kicsit fére van a témával de kell segitségem a következő alkatrészel...
Hol tudok venni ilyen alkatrészt magyarországban és ha tudja vki mi a neve pontosan ennek?
Angolu lenne:
New Holland, flexible coupling ref:32, Part#450679
8080 model-Mercedes OM 421 engine.
Válasz Béres László #142. hozzászólásáraLépcső alatti szenzor rossz. 60 70000 ft kb. Lehuzod a vezeteket es jo lesz, annyi h bent nem mutatja az asztal állását + tarlomagassag stb... De tudsz vele dolgozni
Üdv mindenki. Utóbbi időben elég fura dolgot tapasztaltam nh tx 66 nál.
2-3 órás munka után gondol egyet és nem akarja az asztalt letenni, emelni, valamint ugyan ebben az időben forditani...más elektromosan vezérelt dolog minden működik.
Megállitom a motort leveszem az áramot pár perc elteltével áram vissza inditom és minden üzemel.
Valakinek valami ötlet a hibáról?
Szert tettünk egy ilyen jószágra. Egészen jó állapotban van, megy mint a meszes.
2-3 dologgal van gondunk:
Egyrészt, hogy vannak szakaszok a rendszerben, ahol nem találok áramot:
- Tarló megvilágító lámpák
- Rádió bekötés helye
Illetve felfedeztük, hogy a harmadik (szalmatovábbító???) dobon a füleken kellene lemezeknek lenni. Itt az a nagy baj, hogy gyakorlatilag nem hogy lemezek, de lassan az azok rögzítésére szolgáló fülek sem léteznek már. Szerintem az elmúlt 2400 üzemóra alatt egyszer sem néztek erre rá.
Mennyire nagy összeg ezt a dobot újra vasazni? Honnan lehet ezt relatíve jó áron beszerezni?
Sziasztok New Holland TX 66-68-68 plusz szériáról kinek mi a véleménye.Vannak típushibái?Mire kell odafigyelni esetleg vásárlás előtt.Alkatrész ellátás milyen hozzá.Kisebb családi gazdaságban megállja-e a helyét?Ezek a dolgok érdekelnének.
Válasz Pista1234 #132. hozzászólásáraMi 3. éve szecskázunk vele már. Átszereljük ahogy a könyve írja és annyi. Biztos jobb lenne kibélelni a farát valami gumilemezzel, mert csak kalapál hátul a csutka rendesen, meg a szalmarázó vezetékeit le szokta amortizálni.
Válasz bubu13 #130. hozzászólásáraSemmi. Nekünk évek óta nincs berakva, igazából azt se tudjuk milyen mert meg sincs hozzá. Mikor megvettük érdeklődtünk utána mert könyvében olvastuk, de többen mondták hogy nem kell foglalkozni vele.
Nekem is lenne egy kérdésem. Kukoricában használjátok a szecskázót? Állítólag kellene oda valami lemez belülre. Nélküle is lehet használni, csak így szétveri a kombájn tetejét. Csak nem találtam róla semmit hogy pontosan hova megy hogy néz ki,van valami infótok róla?
Válasz bubu13 #126. hozzászólásáraPorleválasztó lemez. Pálca bedug és a csavarokkal be kell állítani a távolságra amit a könyv ír. Gabonához kell csak.
Nincs kezelési könyved hozzá? Abban minden frankon le van írva meg rajzolva.
Hello. Ismet segítség kellene . A kepen látható dolgot a ferde fölött lévő deklire lehet egy rudazattal csatlakoztatni. Mire szolgál?? Kukoricaba es kalaszosba is kell???
275 hozzászólás
Válasz GREVEN #172. hozzászólásáraTippre szerintem a cséplési elv nem változik a márkával így szerintem elől ahol ahol belép az anyag nagyobb a hézag és hátrafelé szűkül, ahol a szalma távozik.
De itt a tananyag
" A kosárlécek és a kosárhuzalok közötti átejtő felületen hull át a kicsépelt mag és törek nagy része. Az állítható dobhézag a forgásirányban szűkül ( h 1 > h 2 ). A szűkülő cséplőrés lehetővé teszi, hogy a bemenő anyag cséplése fokozatosan történjen. A szűkülő résben kialakuló szorító hatás elősegíti a dob behúzóképességét. A dobhézag a bemeneti oldalon h 1 = 10–30 mm, a kimenetnél h 2 = 3–20 mm. Ez az állítási határ típustól függően változhat. A dobhézagokat a terménynek megfelelően állítják be (fajta, nedvességtartalom stb.). "
Mezőgazdasági gépszerkezettan Szendrő Péter
Válasz Szabi. #173. hozzászólásáraSzomorú. Pedig csak azért nem akarunk dzsondírt venni,mert abból többen vannak
Válasz GREVEN #170. hozzászólására“Ügön-ügön” kevesen vannak.......
Válasz bandigh #171. hozzászólásáraIgen ez igy van. A kérdés inkább arra vonatkozott volna, hogy hogyan van másoknál a dobhézag beállítva elől és hátul?
Mert lehet azért is töri meg nem akarja kicsépelni mert elől szűkebb hátul bővebb a cséplőrés és ez miatt szűkebb cséplőréssel muszáj csépelni.
Válasz GREVEN #169. hozzászólásáraÁltalánosságban, a szemtörést dobfordulat csökkentéssel mérsékeled aztán ahoz állítod a hézagot hogy kicsépelje. Törheti még, ha nagyon lezártad az alsó rostát, és sokat hord vissza.
Válasz GREVEN #169. hozzászólásáraHol vagytok TX-es emberek?
Válasz bubu13 #167. hozzászólásáraPont ezt akartam kérdezni én is. Mert vagy nem akarja kicsépelni vagy rettentően töri, darálja.
Továbbá ti hogyan állítjátok be a kosárhézagot? A könyve azt írja ha jól emlékszek hogy elől szűkebb hátul bővebb a kosárhézag vagy egyenlő elől hátul, de ez nem tűnik logikusnak. Rossz a könyv fordítása? A régi 516-osnál elől bővebb hátul szűkebb kellett hogy legyen és igy tűnik logikusnak is.
Válasz bubu13 #167. hozzászólásáraOlyannal,hogy tiszta mag jöjjön a tartályba,kalász darabok nélkül!
Triticaleban ki milyen beallitasokkal megy? Konyvet ismerem... Az erdekel h ki mit tapasztal... Köszi
A motor végén a hidrosztatika szivattyúra ami megyen kábel meg van rágva. Ki lehet abból vágni egy darabot?
Tx 66-on hogy a legegyszerubb a hajó gumiszilenteket lebontani/kicserélni?
Bal oldala elég bajosnak tűnik, főként az alsó meghajtónak...
Tapasztalatok?Tippek?
Válasz Imre59 #162. hozzászólásáraÉn elvágtam oxigénnel a belső gyűrűt csak úgy jött le.
Üdv Tx66 Newholland kombájn szereléséről szeretnék szakmai tanácsot kérni.
Hogy lehet ki venni a dob csapágyat? Lehúzással próbálkoztunk, de meg sem mozdul.
Válasz Drisa #160. hozzászólásáraKözben megoldódott az irányváltó kar tövénél lévő panelnál nem érintkezett valamelyik csoki. Kösz.
Válasz kodacso #159. hozzászólásáraEsetleg egerek dolgozhattak rajta? A fülke alatt van egy nagy zárt szelvény (ami nyitott) amiben rakás kábel van, nekünk egyszer azt intézte el.
Segítséget kérnék . Tx66 téli pihenő után indítottam majd melegítés után az irányváltó kart hátrahúzva indult hátra majd előre.Azóta ha a kart hátrahúzom nem akar hátra menni valakinek tapasztalat mit nézzek.Köszi.
Bal első kerékktöl ritkán recsegő hang jön. Van valakinek valami tippe mi lehet?
Válasz cristi04 #156. hozzászólásáraSzámítógép majd kiolvassa!!
Válasz kiro71 #155. hozzászólásáraNincs gond a csovekkel.
Válasz cristi04 #154. hozzászólásáraCooler csövek?
Udv mindenkinek. Tx66-os kombajnnal van egy kis gondom. Kukoricat aratok vele es valamiert nincs ereje a kombajnnak. Sik teruleten mukodik szepen de ahogy egy kis emelkedo kozeleg nincs ereje , csokken a motorfordulat.
Az uzemanyag szuroket kicsereltem.
Válasz Sötét Paraszt #152. hozzászólásáraNegyedikbe megy 20km felett
Válasz Béres László #150. hozzászólásáraHarmadikba nem 20km/h felett megy?
Válasz Béres László #148. hozzászólásáraMi csak sajátot vágunk TX64 Plus-al és nekünk fontos a jól aprított tarló. 6-8 km/h max-ig szoktunk állománytól függően, de elég is az 5 ládás gépnek ez a jó anyagban.
Válasz jozef19 #149. hozzászólásáraAz itt 8t-ás kukoricában harmadik sebesség maximumra tolva a linde. Csak már az asztal nem bir olyan gyorsan dolgozni hogy arra lehetőség legyen.
Válasz Béres László #148. hozzászólásáraAmig a magfelhordó nem jelez...
Uraim TX 66-al 6 soros oros kukorica adapterrel hanyadik sebességgel vágjátok a kukoricát?
Válasz Silke #144. hozzászólásáraHardy tárcsa, nem?
Válasz bubu13 #143. hozzászólásáraArra gondolsz amin van egy kar és beleakad a ferdébe? ha igen akkor az ki van kötve.
Válasz Silke #144. hozzászólásáraHa ez new holland alkatrész akkor Agrotec.
Sziasztok!
Kicsit fére van a témával de kell segitségem a következő alkatrészel...
Hol tudok venni ilyen alkatrészt magyarországban és ha tudja vki mi a neve pontosan ennek?
Angolu lenne:
New Holland, flexible coupling ref:32, Part#450679
8080 model-Mercedes OM 421 engine.
Elöre is köszönöm!
Üdv
Válasz Béres László #142. hozzászólásáraLépcső alatti szenzor rossz. 60 70000 ft kb. Lehuzod a vezeteket es jo lesz, annyi h bent nem mutatja az asztal állását + tarlomagassag stb... De tudsz vele dolgozni
Üdv mindenki. Utóbbi időben elég fura dolgot tapasztaltam nh tx 66 nál.
2-3 órás munka után gondol egyet és nem akarja az asztalt letenni, emelni, valamint ugyan ebben az időben forditani...más elektromosan vezérelt dolog minden működik.
Megállitom a motort leveszem az áramot pár perc elteltével áram vissza inditom és minden üzemel.
Valakinek valami ötlet a hibáról?
Srácok,
Oros Uni 6 HSA adaptert illesztenék TX66 géphez.
John Deere gépen volt.
Adapter van hozzá vagy valami úton lehetséges?
Üdv.Ha érdekli van a TX 60-as sorozatú kombájnhoz magyar nyelvű javítási elektromos kapcsolási és hibakód keresési. Írjon privátba.
Válasz Bán Zsolt #138. hozzászólásáraKöszi! Nem zöld, de legalább jó
Válasz .MAN. #137. hozzászólásáraSOK SOK HIBAMENTES ÜZEMÓRÁT!
Sziasztok!
Szert tettünk egy ilyen jószágra. Egészen jó állapotban van, megy mint a meszes.
2-3 dologgal van gondunk:
Egyrészt, hogy vannak szakaszok a rendszerben, ahol nem találok áramot:
- Tarló megvilágító lámpák
- Rádió bekötés helye
Illetve felfedeztük, hogy a harmadik (szalmatovábbító???) dobon a füleken kellene lemezeknek lenni. Itt az a nagy baj, hogy gyakorlatilag nem hogy lemezek, de lassan az azok rögzítésére szolgáló fülek sem léteznek már. Szerintem az elmúlt 2400 üzemóra alatt egyszer sem néztek erre rá.
Mennyire nagy összeg ezt a dobot újra vasazni? Honnan lehet ezt relatíve jó áron beszerezni?
Hali, valoszinu h beszart az asztalemelo helyzeterzekelo a fulke alatt, nincs valakinek raktaron???
Sziasztok New Holland TX 66-68-68 plusz szériáról kinek mi a véleménye.Vannak típushibái?Mire kell odafigyelni esetleg vásárlás előtt.Alkatrész ellátás milyen hozzá.Kisebb családi gazdaságban megállja-e a helyét?Ezek a dolgok érdekelnének.
Válasz Pista1234 #132. hozzászólásáraMi 3. éve szecskázunk vele már. Átszereljük ahogy a könyve írja és annyi. Biztos jobb lenne kibélelni a farát valami gumilemezzel, mert csak kalapál hátul a csutka rendesen, meg a szalmarázó vezetékeit le szokta amortizálni.
Válasz bubu13 #130. hozzászólásáraSemmi. Nekünk évek óta nincs berakva, igazából azt se tudjuk milyen mert meg sincs hozzá. Mikor megvettük érdeklődtünk utána mert könyvében olvastuk, de többen mondták hogy nem kell foglalkozni vele.
Nekem is lenne egy kérdésem. Kukoricában használjátok a szecskázót? Állítólag kellene oda valami lemez belülre. Nélküle is lehet használni, csak így szétveri a kombájn tetejét. Csak nem találtam róla semmit hogy pontosan hova megy hogy néz ki,van valami infótok róla?
Válasz bubu13 #130. hozzászólásáraJó kérdés.
Mi van ha nincs bent a ferdeben a kozbenso lemez???
Válasz bubu13 #126. hozzászólásáraDe ha elakadsz kérdezz nyugodtan,segítünk ha tudunk.
Válasz bubu13 #126. hozzászólásáraPorleválasztó lemez. Pálca bedug és a csavarokkal be kell állítani a távolságra amit a könyv ír. Gabonához kell csak.
Nincs kezelési könyved hozzá? Abban minden frankon le van írva meg rajzolva.
Válasz bubu13 #126. hozzászólásáraHello csak gabonàban kell ,felcsavarodàs gàtló.
Hello. Ismet segítség kellene . A kepen látható dolgot a ferde fölött lévő deklire lehet egy rudazattal csatlakoztatni. Mire szolgál?? Kukoricaba es kalaszosba is kell???