Hirdetés
Fórum
- Poénok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
- Karácsony új
639 hozzászólás
Válasz #38. hozzászólásra
Mindent meg lehet oldani,pénz és idő kérdése.
#1. hozzászólás, RS09 küldte be 2012-12-06 22:39:42-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
érdeklödnék mi a menete vagy egyáltalán lehetséges e forgalomba helyezni olyan traktort aminek nincs semmi féle papirja max jelenlegi tulajdonossal irok adásvételi a traktor egy same minitauro és nem is gyári motor van benen
sziasztok nekem lenne egy olyan kérdésem van egy traktor és valamikor volt rajta műszaki de most nics meg semmi papirja csak adásvételi 2 a második az akinek csak adásvételije van hozzá ezt nehéz le lapirozni avgy hogy kell ezt???
Válasz #35. hozzászólásra
na szoval elöször be kell menni az okmányirodába megmutatni a papirokat hogy ott meg mondgyák biztos ami biztos lelehet e vizsgáztatni szoval egyeznek e papirok és aztán ha megfelel akkor be lehet jelenteni műszakivizsgára és onnan már oké
valahogy igy mondták de okmányirodába nem muszály bemenni megmutatni a papirokat de ajánlott mert még ha kell valami akkor legyen idö beszerezni
Válasz #34. hozzászólásra
Rendben, szeretném ha felírnád.
köszönöm
Válasz #33. hozzászólásra
fuuuu háát holnapra esetleg megkérdem de gondolom elöször a nevedre kell iratni a gépet tehát okmányiroda .....majd holnap délután felirom még ha kell
Válasz #32. hozzászólásra
Köszönöm a hozzászólást, elég bíztatónak tűnik.(A számla és az adásvéelik megvannak)
Megtennéd, hogy leírod nekem ennek az egésznek a procedúráját.(bemegyek az okmányirodába, mit kérjek és utána....stb)
Előre is köszönöm.
Válasz #30. hozzászólásra
na most mondták nekem hogy ugy le lehet vizsgáztatni ha AZ EREDETI számlátol folyamatosan meg van az adásvételi papir a mostaniig mert igy csak át kell iratni a saját névre és utána simán le lehet vizsgáztatni majd akkor kell törzskönyv meg stb ... vater intézte a milkyénket is aztán ö vágja ezt
Válasz #30. hozzászólásra
na ugy van hogy ha traktor külföldön volt már rendszáma és vizsgáztatva és ugy lett behozva akkor kell neki a kinti forgalmi!!! de ha kint nem volt neki akkor csak sima adásvételivel le lehet vizsgáztatni asszem
de ha nincs meg a papirja ako szivás , a más traktor forgalmiját én nem tom ha birsz szerezni és jo akkor lehet.
Válasz #29. hozzászólásra
Ha mondjuk tud valaki nekem feketén egy lejárt külföldi forgalmit intézni, akkor az is
megfelelne, már meguntam a sok utánajárást.
(schneider@vnet.hu)
Válasz #28. hozzászólásra
én ugy tudom hogy törzskönyv vagy régiforgalmija nélkül (még akkor is ha külfüldi) nem lehet levizsgáztatni mert mi is direkt olyan traktort vettünk aminek meg vannak a papirjai.
amugy meg el kell vinni eredetiség vizsgálatra és akkor asszem talán le lehet vizsgáztatni adásvételivel
de megkérdezem majd ha kell
Válasz #13. hozzászólásra
Üdv!
Szeretnék tanácsot kérni forgalmi ügyben.
Egy külföldről behozott john deere-ról van szó.
Az eredeti számlán valamint az adásvételi szerződéseken kívűl nincs semmilyen papírja.
Mi lenne a legegyszerűbb módja, hogy valahogyan forgalomba helyeztessem?
Köszönöm a segítséget.
Helló! Most akarok venni kistrakit(20LE). Külföldről hozta be az illető. Régóta meg van neki de vámpapír nincs róla vagy elveszett. Az adás-vételin kívül milyen papírt kellene adnia ahhoz hogy én később le tudjam vizsgáztatni. Piros rendszámra és hogy vontatni is szeretnék vele. Köszi a válaszokat.
Válasz #25. hozzászólásra
Voltam az okmányirodába,8000ft-ért csináltak egy új forgalmit,rendsen ahogy a valóságba van,úgyhogy egy festés meg fékcsinálás és mehet műszakira.
Válasz #17. hozzászólásra
Ha az alváz meg a motorszám egyezik nem lesz probléma.A vizsgaállomáson ritka az olyan vizsgabiztos aki tudja miben különbözik egyik traktor a másiktól.Az a lényeg hogy a papíron egyezzenek a számok.A szín nem probléma:egyszerűen kihúzzák a kéket és beírják hogy piros.
Válasz #23. hozzászólásra
Nincs egy autószerelő cimbid aki autókat szokott műszakira hordani? Nekem is így műszakizott le az mtz-ém tavasszal!
Válasz #22. hozzászólásra
ez van,akkor marad műszaki nélkül,festeni úgy is akartam kék mtz-m meg még úgy se volt.
Válasz #21. hozzászólásra
ha nincs ismerős akkor megnézik tüzetesen a gépet!
Válasz #19. hozzászólásra
Mondjuk az a legnagyobb gondom hogy a típus mtz-80,van beírva és a motorhoz pedig 50 lóerős,a valóságba pedig pont fordítva van 50-es 80-as motorral ,de a motort az tuti kék 80-astól kapta ,mert ahol a blokról lepatogzott a festék ott kéklik ,de szerintem átfestem kékre és elviszem így hátha nem tűnik fel mondjuk vizsgán általába csak a motor és alvázszámot nézik.
Válasz #19. hozzászólásra
Akkor keres egy ismerőst a vizsgaállomáson és nem lesz gond vele!
Válasz #18. hozzászólásra
Mtz-80-as van a forgalmiába,valószínű ettől kapta a motort ,az alvázszámot meg átütötték,ez egy kék 80-as lehetet ,mert az évjárat is 1989-es,de lehet átfestem kékre ,és azt mondom 80-as csak kisfülkés,mondjuk már így egyszer levizsgáztatta valaki ,mert most járt le a műszakija .
Válasz #17. hozzászólásra
Mondtam már keress ismerőst a motorszám nem gond! Esetleg a színnel van gond! A forgalmiban traktor típusnál mi van beírva?
Nekem olan gondom van hogy amit vettem 50-est,80-as motor van benne,de a forgalmiába csak 50-es van ,de a motor és alvázszám egyezik ,és piros rendszámos Meg a forgalmiába kék színűnek van feltüntetve amúgy meg piros,mondjuk ez nem nagy gond max átfestem kékre úgy is ritka a kék 50-es..Szerintetek el merjem vinni így vizsgára ?
Válasz #6. hozzászólásraA világ legjobb traktora MTZ 50
A zöld rendszán mit jelent?
Azt nem tudom van-e róla számla vagy adásvételi, mert apám és a nagybátjám vették de majd megkérdezem.
Válasz #10. hozzászólásra
A nagyobb probléma az okmányirodában van, mert a törzsköny és forgalmi kiadásával kerül a jármű a központi járműnyílvántartási rendszerbe. Ezért kell a traktor életútját hitelt érdemlően igazolni. Mivel többbbek között forgalomba helyezéssel foglalkozom körbejártam ezt a témát és több ilyen trakit is forgalomba helyeztem, legutóbb egy 1986-os MF 1114-t. Szerencsére az internetről le lehetett tölteni műszaki adatokat (www.tactordata.com), az okmányirodában pedig néhány tulajt tudtam igazolni, a régiekről pedig nyilatkoztam, hogy megszüntek. Még a forgalmazója is megszünt, aki 86-ban hivatalosan behozta.
Válasz #11. hozzászólásra
Az kevés. A lényeg az, hogy hitelt érdemlően bizonyítani kell, hogyan került a gép az országba. Nálunk az okmányirodában azt mondták, hogy íratni kell egy nyilatkozatot a tulajjal, amelyben kijelenti, hogy a gépet újonan vásárolta x évvel ezelőtt, csak telephelyen használta, forgalomba soha nem helyezte, a számlája pedig már megsemmisült. Trágyaszóró pótkocsira így simán ment a dolog.
Válasz #9. hozzászólásra
Ha van egy adásvételi róla, akkor az kevés önmagában?
Válasz #9. hozzászólásra
Én elmentem a felügyelethez hogy elvesztek a papirok,volt adásvételim és letudtam müszakiztatni.ez kb 5 éve volt azóta lehet hogy változott.
Válasz #1. hozzászólásra
Eddig forgalomba nem helyezett traktort olyan természetes, vagy jogi személy tud forgalomba helyezni akinek számlával, vagy adás-vételi szerződéssel igazolhatóan a tulajdonában volt 2000.12.31 előtt. Akkor is igazolni kell a származást új korától kezdve. Esetleg elfogadja az okmányiroda, hogy régen megszűnt a TSZ, akié volt. Az biztos, ha semmilyen papír nincs, akkor nem megy, még a zöld rendszám sem.
Válasz #1. hozzászólásra
A közlekedés felügyeletnél lekell kérned a motor és alv szám szerint kinek a nevén van ha megtudják mondani akkor azal a személyel adásvételi- erediség vizsgálat-biztositás-müszaki.
Valamikor régebben ( kb: 5 éve), ha a tsz-ből vetted a trakit ( JD, Rába, MTZ, Fortschritt Zetor, Jumz , stb...), megvan a számlád, adásvételid, akkor simán viheted vizsgáztatni, az NKH-hoz.
Ha import új, vagy használt traktorról van szó, akkor csak vám papirral és számlával , adás-vételivel oldható meg a téma.
Válasz #4. hozzászólásra
Milyen traktor az?
Válasz #4. hozzászólásra
Na,nem lettél okosab! Nekem is van egy ilyen problémám, a napokban utánnajárok, és beszámolok neked, hohy mit lehet tenni.
Válasz #2. hozzászólásra
Már megvan vagy 15 éve a traktor. Csak most kezdten el vele dolgozni és hogy ne keljen vele bújkálni azért gondoltam megkérdezem. Kössz a választ! Akkor nem marad más mint venni egyet aminek vannak papírjai. Csak ezt nincs szivem eladni.
esetleg próbálj zöld rendszámot szerezni rá ! Mint mezőgazd. megközelítő !! de lehet hogy erre nem lehet ! kérdezd meg .
Válasz #1. hozzászólásra BARÁT!-ha a trakinak egyáltalán semmi papirja nincs,-akkor nem lehet forgalomba helyezni!!!Minimum egy számlaés egy adásvételi ,hogy honnan való?Atöbbi is egy tortúra ami még utána jön.Inkább ne vedd meg,-de ha nem hiszed érdeklödj utána a KPM-nél!Üdv:papi
Valaki tud valamit hogy mennyibe kerül hol lehet elintézni és hogyan kell?