Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Öko gazdálkodás új
- Kukorica terményárak új
- AKG támogatás új
- Búza termény felvásárlási árak új
Cikkajánló
Hirdetés
621 hozzászólás
Válasz #19. hozzászólásra
Mondjuk az a legnagyobb gondom hogy a típus mtz-80,van beírva és a motorhoz pedig 50 lóerős,a valóságba pedig pont fordítva van 50-es 80-as motorral ,de a motort az tuti kék 80-astól kapta ,mert ahol a blokról lepatogzott a festék ott kéklik ,de szerintem átfestem kékre és elviszem így hátha nem tűnik fel mondjuk vizsgán általába csak a motor és alvázszámot nézik.
Válasz #19. hozzászólásra
Akkor keres egy ismerőst a vizsgaállomáson és nem lesz gond vele!
Válasz #18. hozzászólásra
Mtz-80-as van a forgalmiába,valószínű ettől kapta a motort ,az alvázszámot meg átütötték,ez egy kék 80-as lehetet ,mert az évjárat is 1989-es,de lehet átfestem kékre ,és azt mondom 80-as csak kisfülkés,mondjuk már így egyszer levizsgáztatta valaki ,mert most járt le a műszakija .
Válasz #17. hozzászólásra
Mondtam már keress ismerőst a motorszám nem gond! Esetleg a színnel van gond! A forgalmiban traktor típusnál mi van beírva?
Nekem olan gondom van hogy amit vettem 50-est,80-as motor van benne,de a forgalmiába csak 50-es van ,de a motor és alvázszám egyezik ,és piros rendszámos Meg a forgalmiába kék színűnek van feltüntetve amúgy meg piros,mondjuk ez nem nagy gond max átfestem kékre úgy is ritka a kék 50-es..Szerintetek el merjem vinni így vizsgára ?
Válasz #6. hozzászólásraA világ legjobb traktora MTZ 50
A zöld rendszán mit jelent?
Azt nem tudom van-e róla számla vagy adásvételi, mert apám és a nagybátjám vették de majd megkérdezem.
Válasz #10. hozzászólásra
A nagyobb probléma az okmányirodában van, mert a törzsköny és forgalmi kiadásával kerül a jármű a központi járműnyílvántartási rendszerbe. Ezért kell a traktor életútját hitelt érdemlően igazolni. Mivel többbbek között forgalomba helyezéssel foglalkozom körbejártam ezt a témát és több ilyen trakit is forgalomba helyeztem, legutóbb egy 1986-os MF 1114-t. Szerencsére az internetről le lehetett tölteni műszaki adatokat (www.tactordata.com), az okmányirodában pedig néhány tulajt tudtam igazolni, a régiekről pedig nyilatkoztam, hogy megszüntek. Még a forgalmazója is megszünt, aki 86-ban hivatalosan behozta.
Válasz #11. hozzászólásra
Az kevés. A lényeg az, hogy hitelt érdemlően bizonyítani kell, hogyan került a gép az országba. Nálunk az okmányirodában azt mondták, hogy íratni kell egy nyilatkozatot a tulajjal, amelyben kijelenti, hogy a gépet újonan vásárolta x évvel ezelőtt, csak telephelyen használta, forgalomba soha nem helyezte, a számlája pedig már megsemmisült. Trágyaszóró pótkocsira így simán ment a dolog.
Válasz #9. hozzászólásra
Ha van egy adásvételi róla, akkor az kevés önmagában?
Válasz #9. hozzászólásra
Én elmentem a felügyelethez hogy elvesztek a papirok,volt adásvételim és letudtam müszakiztatni.ez kb 5 éve volt azóta lehet hogy változott.
Válasz #1. hozzászólásra
Eddig forgalomba nem helyezett traktort olyan természetes, vagy jogi személy tud forgalomba helyezni akinek számlával, vagy adás-vételi szerződéssel igazolhatóan a tulajdonában volt 2000.12.31 előtt. Akkor is igazolni kell a származást új korától kezdve. Esetleg elfogadja az okmányiroda, hogy régen megszűnt a TSZ, akié volt. Az biztos, ha semmilyen papír nincs, akkor nem megy, még a zöld rendszám sem.
Válasz #1. hozzászólásra
A közlekedés felügyeletnél lekell kérned a motor és alv szám szerint kinek a nevén van ha megtudják mondani akkor azal a személyel adásvételi- erediség vizsgálat-biztositás-müszaki.
Valamikor régebben ( kb: 5 éve), ha a tsz-ből vetted a trakit ( JD, Rába, MTZ, Fortschritt Zetor, Jumz , stb...), megvan a számlád, adásvételid, akkor simán viheted vizsgáztatni, az NKH-hoz.
Ha import új, vagy használt traktorról van szó, akkor csak vám papirral és számlával , adás-vételivel oldható meg a téma.
Válasz #4. hozzászólásra
Milyen traktor az?
Válasz #4. hozzászólásra
Na,nem lettél okosab! Nekem is van egy ilyen problémám, a napokban utánnajárok, és beszámolok neked, hohy mit lehet tenni.
Válasz #2. hozzászólásra
Már megvan vagy 15 éve a traktor. Csak most kezdten el vele dolgozni és hogy ne keljen vele bújkálni azért gondoltam megkérdezem. Kössz a választ! Akkor nem marad más mint venni egyet aminek vannak papírjai. Csak ezt nincs szivem eladni.
esetleg próbálj zöld rendszámot szerezni rá ! Mint mezőgazd. megközelítő !! de lehet hogy erre nem lehet ! kérdezd meg .
Válasz #1. hozzászólásra BARÁT!-ha a trakinak egyáltalán semmi papirja nincs,-akkor nem lehet forgalomba helyezni!!!Minimum egy számlaés egy adásvételi ,hogy honnan való?Atöbbi is egy tortúra ami még utána jön.Inkább ne vedd meg,-de ha nem hiszed érdeklödj utána a KPM-nél!Üdv:papi
Valaki tud valamit hogy mennyibe kerül hol lehet elintézni és hogyan kell?