Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz kalmanpeti111 #587. hozzászólásáraAzt javaslom amit a kolléga. Annyi, hogy a vámpapír az jó, mert nyomonkövethetőséget kérnek, azt pedig úgy tudom elfogadják mint olyan.
Ha sikerül lepapírozni, csak lassújárműnek fogod tudni, mg vontatónak nem.
Válasz kalmanpeti111 #587. hozzászólásáramint látot alszik a topik. Inkább menjél be az illetékes KPM -hez és ott kérdezd neg, Az sem baj ha vizsgán van valami /ismerős/
Sziasztok.
Két éve vásaroltam szlovákiából egy bss 9t potkocsit papírjai nincsenek csak adásvételi szerződés.hogyan lehet idehaza forgalomba helyezni?válaszotokat előre is köszönöm
Válasz medikus #584. hozzászólásáraJa,de az agyonhegesztett alvázú HáWék MBP-k agyon magasítva 12tonnával,meg a kipper billencsek 30tonna raksúllyal az nem gond mert azon van rendszám meg tipusbizonyítvány még van róla valahol az nkh-nál.Ahogy a maszek vágóasztalkocsi se gond,amiről leesik az asztal egy gödörbe.... ilyen meg még érintőleg se mehet fel az útra,mert 20év börtön ez a magyar inpotens közlekedési igazgatás...
Válasz medikus #582. hozzászólásáraAz alváz egy roburé, a híd is. Annyira nem kókányolás. Annyi, hogy az alvázra a plató raá van rakva, meg a vonórúd van "maszekba" De ha netán találok is alvázszámot rajta, sztem az nekem nem segít. Köszönöm a választ
Válasz juhostt1 #581. hozzászólásáraÚtvonal engedélyt biztos nem kapsz!Csak forgalmira adják! Pótkocsira nincs zöld rendszám!Ilyet régen is nehéz volt papirozni! Mérnök készített rajzot róla,vállalta a felelősséget mindenért! Te nem hegeszthetsz össze ilyet!Illetve igen, csak nem tudod papírozni!
Lehet volt már (átnéztem a topicot, de erre vonatkozóan alig találtam valamit):
Egyedi építésű pótkocsira lehet valamilyen papírt rendezni? Piros rendszám, zöld rendszám, útvonal engedély, bármi jó lenne.
Egy egytengelyes bálaszállítóról van szó. Fék van, világítás van. Műszakira felkészíthető állapotú. Adásvételivel rendelkezem. Igaz mostani dátummal van, de ha kell, "régi" dátummal is megírjuk az adásvételit.
Mivel egyedi építés, ezért se alvázszám, se forgalmi, se semmi. Az előző tulaj csak telephelyen használta.
Kb egy 20 km-es utat tenne meg, mindig ugyanazt az útvonalat.
Merre/melyik hatóságnál kezdjem el a papírozást intézni?
Köszönök mindent tippet, tanácsot!
Válasz Gumóka #574. hozzászólására ennyit a krumpli nyomon követhetőségről a szaros 10ft-ért nyomon követhetőnek kell lennie de a 60-70 milliós traktorok mehetnek svarcba ...-mert még nem vennének újat a Hollandok ,Németek
Válasz Maszek Zs #571. hozzászólásáraHa megvan a jogfolytonosság, tehát a szürke forgalmi tulajával kerül ki az adásvételi, le kell vinni Szexuárdra, aztán csinálnak rá pirosat!
Válasz Rabó001 #573. hozzászólásáraA rönó 1,5 dci-jét cserélgettem, mert hullott, kiköszörült "számmal" jött eredetvizsgán meg korrigálták, mintha kopás/oxidáció miatt sérült volna. Ez megoldható volt így is.
Válasz ..MZ/X.. #563. hozzászólásáraEgy nagy maszek nevén van még.
Utoljára háromszög rendszám volt rajta. Azért van még az ő nevén mert nála 0-ra futott még a vétel után.
Válasz ..MZ/X.. #566. hozzászólásáraEnnyire nincs előttem. Itthon nincs, de gyorsan rákeresve már látom. Nem buzdítok senkit csalásra, de egy 30-40 éves MTZ-n ha az egyiket megtalálja, akkor talán nem keresi a másikat, főleg ha a baloldali az évtizedek alatt lekopott, a jobb oldali, ahol a tábla van, az meg szépen olvasható, festéktollal körbefestve kiemelve.
Válasz Rabó001 #564. hozzászólásáraA 80-as, D240 motoron bele van ütve az adagoló alatt a síkoláson a motorszám.
Van még régi, szürke forgalmim amin motorszám rovatba azt írták, hogy cserélhető.
Válasz Rabó001 #564. hozzászólásáraEz meg lemaradt: a forgalomba helyezési eljárást nemtudom hogy megy részletesen. Rendszám van rajta? Akármilyen, akár háromszög? Anno csináltunk háromszögest pirosra, ezer éve nem volt műszakizva, ki is volt talán vonatva. De könnyebb volt rendszámozni, mert valaha már volt forgalomban. Valamikor olyan is volt, hogy egyedi forgalombahelyezési kérelem, nyilatkoztál hogy a gép a te tulajdonod, és ment. Ezek már régebbi történetek.
De ha ilyen ügy van, a legjobb egy bennfentes ismerőst megkeresni, vagy ismerős ismerősét, sokat tud segíteni, ha csak infot ad azzal is.
Válasz Maszek Zs #557. hozzászólásáraNálunk lassú jármű műszakin ha változott a motorszám az előző vizsgához képest, akkor simán beírta záradékként hogy típusazonos motorcsere, új motorszám....Mindezt kihelyezett vizsgán az NKH emberei!
Arra nem emlékszem már, hogy új forgalmit is kellett-e váltani, céges gép volt, nem saját. De a JSZP-n lekérdezve is látni ilyeneket.
Belarusnál ha új vagy másik motor került bele, akkor átraktuk a régi alumínium tábláját. Ha meg nem volt már meg, akkor simán beleütöttük a tábla helyére. Viszont ha már egyszer be van fotózva a rendszerbe, akkor nem biztos hogy megcsinálnám. Akkor marad az első verzió, ha megcsinálják.
De ha visszaolvasom a te esetedet, ha már régóta nincs rajta műszaki, akkor a motorszám nem lehet gond.
Válasz Maszek Zs #555. hozzászólásáraKinek a nevén van a traktor?
Az nem lényeg ha nincs műszaki, a tulaj akinek a nevén van jelenleg bejelnti, hogy elveszett az igazolólap (forgalmi), törzskönyv. Okmányirodában adnak erről egy papírost, írni kell egy adásvételit, átíratni, műszakira vinni. Motort ha a szám passzol a kutya nem figyeli.
Válasz mtz920.2 #550. hozzászólásáraFelejtős. Pár faluval arrébb van egy öreg 404-es pirosra papírozva, de folyamatosan kiveszik ha kilép a faluból. Itt fejérben még a leglazább vizsga állomások sem vállalják be. Valahová az alföldre vitte az ember vizsgázni.
Hali érdeklödnék van egy 406 unimog le szeretném vizsgáltatni mezőgazdasági vontatóra 84 loerő 1988 ban teljesen kivonták forgalombol szürkeforgalmi és adásvételi van? Válaszokat előre is megköszönöm.
Válasz suzsolti #547. hozzászólásáraHa egyébként is volt törzskönyve, de elhagyták, azt az eladónak meg kell kérni eladás előtt. Ha újra forgalomba helyezték és nem kapott törzskönyvet, akkor a jelenlegi tulaj üzembentartó, nem is lesz törzskönyve.
Válasz suzsolti #547. hozzászólásáraElméletileg eredetvizsgára kell vinni ha elveszett vagy nincs törzskönyv. Ha piros rendszámos akkor nem kell eredetvizsga (ha megvan hozzá a törzskönyv) , én nemrég vettem egy 80 ast piros rendszám , forgalmi , törzskönyv simán átírták. Ha fekete rendszámos akkor autómatikusan kell vinni eredetvizsgára én úgy tudom.
Üdvözlök mindenkit!
Venni szeretnék egy mtz80 as traktort, a telefonban az eladó elmondása szerint minden rendben, forgalmi, műszaki, álapot,csak tőrzskönyve nincs.
Mi a teendő?
Át lehet íratni?
Ha megveszem későbbiekben lesz valami hátrányom ebből adódóan?
Válasz A.I. #545. hozzászólásáraVizsga az tuti így megy, de hogy megörökölted, el van hagyatékolva, mert valahogy bizonyítanom kell, hogy a tiéd, ha pedig a régi forgalmi édesapád nevén van az úgy csak az Ő nevére kerülhetne szerintem újra forgalomba!
De lehet célszerű lenne kormányablakot meginterjúvolni, de ott se mindegy szerintem mennyire talpra esett ügyintézőt fogsz ki!
Válasz Laki108 #543. hozzászólásáraAz biztos, hogy ha valami ki van vonva, azt "KPM" vizsgáztatja csak!
Mi BSS eket vizsgáztattuk át feketéről piros rendszámra, a menete az volt hogy előbb ki kellett vontatni, majd újra vizsgáztatni pirosra NKH-nál.
Másik az, hogy szerintem jó, hogy kivonták, mert utánna még biztosítási díj fedezetlenséggel is variálhatnának lehet, ha jól hondolkodom! Így viszont tuti nem fognak!
Válasz Jakabjóska #542. hozzászólásáraÜdv köszi a választ azt kifelejtettem hogy végleg ki lett vonva 1999 ben. Akkor is ugyanez a dolgok menete ? Köszi a választ
Válasz Laki108 #541. hozzászólásáraÜdv.!
Ha minden papírja megvan akkor egyszerű.
Felkészíted műszaki vizsgára, közlekedési felügyeletnél vizsgáztatják, elvileg kell eredetvizsga is, majd kormányablak, leadod a régi rendszámot és forgalmit, és kapod az újat.(( 5 éve így ment))
Csak azért mondom, ilyen a magyar közlekedésrendészet, vagy mi, mert a saját jogszabályaikat se tudják értelmezni. Ezért van az, hogy nincs két egyforma vizsgabázis sem.
Volt egy elég hosszú aktív időszakon velük. Akkor fogadtam meg, hogy járműből csak olyan, ami 2010 után legalább egyszer vizsgázott.
639 hozzászólás
Válasz kalmanpeti111 #587. hozzászólásáraAzt javaslom amit a kolléga. Annyi, hogy a vámpapír az jó, mert nyomonkövethetőséget kérnek, azt pedig úgy tudom elfogadják mint olyan.
Ha sikerül lepapírozni, csak lassújárműnek fogod tudni, mg vontatónak nem.
Válasz kalmanpeti111 #587. hozzászólásáramint látot alszik a topik. Inkább menjél be az illetékes KPM -hez és ott kérdezd neg, Az sem baj ha vizsgán van valami /ismerős/
Sziasztok! Egy Mtz 80-as ról lenne szó, le szeretném KPM vizsgáztatni, és műszakiztatni de csak egy vám papírja van.
Mi a teendő jelen esetben?
Sziasztok.
Két éve vásaroltam szlovákiából egy bss 9t potkocsit papírjai nincsenek csak adásvételi szerződés.hogyan lehet idehaza forgalomba helyezni?válaszotokat előre is köszönöm
Válasz medikus #584. hozzászólásáraJa,de az agyonhegesztett alvázú HáWék MBP-k agyon magasítva 12tonnával,meg a kipper billencsek 30tonna raksúllyal az nem gond mert azon van rendszám meg tipusbizonyítvány még van róla valahol az nkh-nál.Ahogy a maszek vágóasztalkocsi se gond,amiről leesik az asztal egy gödörbe.... ilyen meg még érintőleg se mehet fel az útra,mert 20év börtön ez a magyar inpotens közlekedési igazgatás...
Válasz juhostt1 #583. hozzászólásáraAz ilyenhez összeépítési engedély kellene,(szerintem) szintén közlekedési mérnöki jóváhagyással!
Válasz medikus #582. hozzászólásáraAz alváz egy roburé, a híd is. Annyira nem kókányolás. Annyi, hogy az alvázra a plató raá van rakva, meg a vonórúd van "maszekba" De ha netán találok is alvázszámot rajta, sztem az nekem nem segít. Köszönöm a választ
Válasz juhostt1 #581. hozzászólásáraÚtvonal engedélyt biztos nem kapsz!Csak forgalmira adják! Pótkocsira nincs zöld rendszám!Ilyet régen is nehéz volt papirozni! Mérnök készített rajzot róla,vállalta a felelősséget mindenért! Te nem hegeszthetsz össze ilyet!Illetve igen, csak nem tudod papírozni!
Sziasztok!
Lehet volt már (átnéztem a topicot, de erre vonatkozóan alig találtam valamit):
Egyedi építésű pótkocsira lehet valamilyen papírt rendezni? Piros rendszám, zöld rendszám, útvonal engedély, bármi jó lenne.
Egy egytengelyes bálaszállítóról van szó. Fék van, világítás van. Műszakira felkészíthető állapotú. Adásvételivel rendelkezem. Igaz mostani dátummal van, de ha kell, "régi" dátummal is megírjuk az adásvételit.
Mivel egyedi építés, ezért se alvázszám, se forgalmi, se semmi. Az előző tulaj csak telephelyen használta.
Kb egy 20 km-es utat tenne meg, mindig ugyanazt az útvonalat.
Merre/melyik hatóságnál kezdjem el a papírozást intézni?
Köszönök mindent tippet, tanácsot!
Válasz Dani23 #578. hozzászólásáraAz ilyen fajta rendezvényeket már feloszlatták. Felejtsd el.
Válasz Dani23 #578. hozzászólásáranincs
Sziasztok nincs valakinek ojan kapcsolata aki a hejszinen piros rencámos it. Válaszotokat elöre is köszönöm.
Válasz Gumóka #574. hozzászólására ennyit a krumpli nyomon követhetőségről a szaros 10ft-ért nyomon követhetőnek kell lennie de a 60-70 milliós traktorok mehetnek svarcba ...-mert még nem vennének újat a Hollandok ,Németek
Köszönöm mindenkinek!
Át adom az infót.
Válasz Maszek Zs #571. hozzászólásáraHa megvan a jogfolytonosság, tehát a szürke forgalmi tulajával kerül ki az adásvételi, le kell vinni Szexuárdra, aztán csinálnak rá pirosat!
Válasz Rabó001 #573. hozzászólásáraA rönó 1,5 dci-jét cserélgettem, mert hullott, kiköszörült "számmal" jött eredetvizsgán meg korrigálták, mintha kopás/oxidáció miatt sérült volna. Ez megoldható volt így is.
Válasz Gumóka #570. hozzászólásáraNa, akkor meg ez nem téma. Én ebben nem voltam biztos.
Akkor van esély?!
Válasz ..MZ/X.. #563. hozzászólásáraEgy nagy maszek nevén van még.
Utoljára háromszög rendszám volt rajta. Azért van még az ő nevén mert nála 0-ra futott még a vétel után.
Válasz Gumóka #569. hozzászólásáraEgyébként a motorszámot nem fényképezik műszakin.
Válasz ..MZ/X.. #566. hozzászólására5 perc átütni, ahogy alvázszámból sincs 2 egyforma felépítésű/ütésű a 10-40 év közötti ruszkikon sem.
Válasz ..MZ/X.. #566. hozzászólásáraPersze hogy cserélhető! De azt számlával,vagy adás-vételivel kell igazolni!
Mindig így ment!
Válasz ..MZ/X.. #566. hozzászólásáraEnnyire nincs előttem. Itthon nincs, de gyorsan rákeresve már látom. Nem buzdítok senkit csalásra, de egy 30-40 éves MTZ-n ha az egyiket megtalálja, akkor talán nem keresi a másikat, főleg ha a baloldali az évtizedek alatt lekopott, a jobb oldali, ahol a tábla van, az meg szépen olvasható, festéktollal körbefestve kiemelve.
Válasz Rabó001 #564. hozzászólásáraA 80-as, D240 motoron bele van ütve az adagoló alatt a síkoláson a motorszám.
Van még régi, szürke forgalmim amin motorszám rovatba azt írták, hogy cserélhető.
Válasz Rabó001 #564. hozzászólásáraEz meg lemaradt: a forgalomba helyezési eljárást nemtudom hogy megy részletesen. Rendszám van rajta? Akármilyen, akár háromszög? Anno csináltunk háromszögest pirosra, ezer éve nem volt műszakizva, ki is volt talán vonatva. De könnyebb volt rendszámozni, mert valaha már volt forgalomban. Valamikor olyan is volt, hogy egyedi forgalombahelyezési kérelem, nyilatkoztál hogy a gép a te tulajdonod, és ment. Ezek már régebbi történetek.
De ha ilyen ügy van, a legjobb egy bennfentes ismerőst megkeresni, vagy ismerős ismerősét, sokat tud segíteni, ha csak infot ad azzal is.
Válasz Maszek Zs #557. hozzászólásáraNálunk lassú jármű műszakin ha változott a motorszám az előző vizsgához képest, akkor simán beírta záradékként hogy típusazonos motorcsere, új motorszám....Mindezt kihelyezett vizsgán az NKH emberei!
Arra nem emlékszem már, hogy új forgalmit is kellett-e váltani, céges gép volt, nem saját. De a JSZP-n lekérdezve is látni ilyeneket.
Belarusnál ha új vagy másik motor került bele, akkor átraktuk a régi alumínium tábláját. Ha meg nem volt már meg, akkor simán beleütöttük a tábla helyére. Viszont ha már egyszer be van fotózva a rendszerbe, akkor nem biztos hogy megcsinálnám. Akkor marad az első verzió, ha megcsinálják.
De ha visszaolvasom a te esetedet, ha már régóta nincs rajta műszaki, akkor a motorszám nem lehet gond.
Válasz Maszek Zs #555. hozzászólásáraKinek a nevén van a traktor?
Az nem lényeg ha nincs műszaki, a tulaj akinek a nevén van jelenleg bejelnti, hogy elveszett az igazolólap (forgalmi), törzskönyv. Okmányirodában adnak erről egy papírost, írni kell egy adásvételit, átíratni, műszakira vinni. Motort ha a szám passzol a kutya nem figyeli.
Válasz Gumóka #560. hozzászólásáraAz kellene! És ilyen. Merre van?
Válasz dnsv #558. hozzászólásáraTolnába f.szok, itt semmit se lehet...
Válasz Maszek Zs #557. hozzászólásáraHa papíros traktort vesz, aztán véletlenül elfelejti elhozni a traktort...
Lesz adásvételi, forgalmi, törzskönyv, innentől lassú járműre nem kell eredetvizsga, 'rgo a kutyát-macskát nem érdekli a motor.
De kell járjon a traktorhoz motor is motorszámos plecsnivel, aztán másnem a motor is elfelejtődik...
Válasz dnsv #558. hozzászólásáraNem lehet rá zöld. Ezen túl vagyok.
Válasz Maszek Zs #555. hozzászólásáraZöld rendszám nem lehet megoldás? Feltéve, ha vontatni nem akar. Ezen gondolkodom én is.
Válasz Gumóka #556. hozzászólásáraLehet,hogy nagyobb a gond. Mert volt motorcsere is. Most egy 80-as motor van benne azt mire le papírozza.
Válasz Maszek Zs #555. hozzászólásáraAlvázszám alapján elkezd nyomozni az illetékes hatóságnál, aztán vagy sikerrel jár, vagy nem.
Vagy vesz egy papíros traktort traktor nélkül.
Kb. Ennyi.
Üdv!
Nem hivatalosan, de!
Van egy ismerősöm. Egy 50-es MTZ nincs műszakia. Ha meg lenne csinálva,hogy lehetne megint papiros? Nincs meg a forgalmi se.
Válasz völgyibozso #422. hozzászólásáraÜdv. telefonon mely napszakban kereshetőek forgalombahelyezéssel kapcsolatban?
Üdv. Hoztam be egy traktort,de csak a forgalmi fénymásolata van megés az eredeti számla,és adásvételi.Hogy tudom honosítani a traktort?
Válasz mtz920.2 #550. hozzászólásáraPróbálkozz a zöld rendszámmal!Nem biztos,de próba!Eszköz hordozó!!
Válasz mtz920.2 #550. hozzászólásáraFelejtős. Pár faluval arrébb van egy öreg 404-es pirosra papírozva, de folyamatosan kiveszik ha kilép a faluból. Itt fejérben még a leglazább vizsga állomások sem vállalják be. Valahová az alföldre vitte az ember vizsgázni.
Hali érdeklödnék van egy 406 unimog le szeretném vizsgáltatni mezőgazdasági vontatóra 84 loerő 1988 ban teljesen kivonták forgalombol szürkeforgalmi és adásvételi van? Válaszokat előre is megköszönöm.
Válasz suzsolti #547. hozzászólásáraHa egyébként is volt törzskönyve, de elhagyták, azt az eladónak meg kell kérni eladás előtt. Ha újra forgalomba helyezték és nem kapott törzskönyvet, akkor a jelenlegi tulaj üzembentartó, nem is lesz törzskönyve.
Válasz suzsolti #547. hozzászólásáraElméletileg eredetvizsgára kell vinni ha elveszett vagy nincs törzskönyv. Ha piros rendszámos akkor nem kell eredetvizsga (ha megvan hozzá a törzskönyv) , én nemrég vettem egy 80 ast piros rendszám , forgalmi , törzskönyv simán átírták. Ha fekete rendszámos akkor autómatikusan kell vinni eredetvizsgára én úgy tudom.
Üdvözlök mindenkit!
Venni szeretnék egy mtz80 as traktort, a telefonban az eladó elmondása szerint minden rendben, forgalmi, műszaki, álapot,csak tőrzskönyve nincs.
Mi a teendő?
Át lehet íratni?
Ha megveszem későbbiekben lesz valami hátrányom ebből adódóan?
Válasz A.I. #545. hozzászólásáraVizsga az tuti így megy, de hogy megörökölted, el van hagyatékolva, mert valahogy bizonyítanom kell, hogy a tiéd, ha pedig a régi forgalmi édesapád nevén van az úgy csak az Ő nevére kerülhetne szerintem újra forgalomba!
De lehet célszerű lenne kormányablakot meginterjúvolni, de ott se mindegy szerintem mennyire talpra esett ügyintézőt fogsz ki!
Válasz Laki108 #543. hozzászólásáraAz biztos, hogy ha valami ki van vonva, azt "KPM" vizsgáztatja csak!
Mi BSS eket vizsgáztattuk át feketéről piros rendszámra, a menete az volt hogy előbb ki kellett vontatni, majd újra vizsgáztatni pirosra NKH-nál.
Másik az, hogy szerintem jó, hogy kivonták, mert utánna még biztosítási díj fedezetlenséggel is variálhatnának lehet, ha jól hondolkodom! Így viszont tuti nem fognak!
Válasz Laki108 #543. hozzászólásáraEzt viszont nem tudom, ezért írtam, hogy inkább kérdezz a kormányablakban. De elvileg mehetne ez is simán.
Válasz Jakabjóska #542. hozzászólásáraÜdv köszi a választ azt kifelejtettem hogy végleg ki lett vonva 1999 ben. Akkor is ugyanez a dolgok menete ? Köszi a választ
Válasz Laki108 #541. hozzászólásáraÜdv.!
Ha minden papírja megvan akkor egyszerű.
Felkészíted műszaki vizsgára, közlekedési felügyeletnél vizsgáztatják, elvileg kell eredetvizsga is, majd kormányablak, leadod a régi rendszámot és forgalmit, és kapod az újat.(( 5 éve így ment))
De a kormányablak biztosabbat tud mondani.
Üdv!
Adott egy 80 as kisfülkés traktor amit apámtól örököltem. Ugy döntöttem felújjitom és újra forgalomba helyeztetem ennek a menetére lennék kívancsi.
Régi tipusu 2 betu 2sz 2sz rendszáma megvan.
Régi tipusi érvénytelenitett forgalmija is megvan.
Válaszokat előre is köszi. Üdv.
Válasz Nyomasek Bobo #539. hozzászólásáraIrattárból kikeresik. Tapasztalat, volt egy kacifántos sztori. Vagyis kettő, de a másik ikresítés volt, az meg is bukott.
Csak azért mondom, ilyen a magyar közlekedésrendészet, vagy mi, mert a saját jogszabályaikat se tudják értelmezni. Ezért van az, hogy nincs két egyforma vizsgabázis sem.
Volt egy elég hosszú aktív időszakon velük. Akkor fogadtam meg, hogy járműből csak olyan, ami 2010 után legalább egyszer vizsgázott.