Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
621 hozzászólás
Válasz Tomszi #469. hozzászólásáraAz nem lehet... Mo-on ilyen nincs!
Válasz csontii #468. hozzászólásáraAdják hozzá a nyúlványt és ha szerencsés vagy a motorszám szegecselt lemezen van.
Válasz csontii #468. hozzászólásáraMi lenne? Használd már a fantáziádat! Hozzáigazítja a papírhoz, nem autó.
Válasz Adamkah94 #467. hozzászólásáraAlvázszámmal,motorszámmal mi lesz?
Válasz dávidka234567 #465. hozzászólásáraVeszel papirt és màr is lesz vannak hirdetve néha (de van jofogason egy csávo mtzket bont azt hivd fel havonta bont egyet)
Válasz dávidka234567 #465. hozzászólásáraGondoltad tulajdonjogot is kapsz?Örülj hogy rendszámot kapsz!
Válasz csontii #464. hozzászólásáraAzokkal a megoldások tulvavagyok azt hittem van más aki tud segiteni
Válasz dávidka234567 #463. hozzászólásáraAkkor gondolom megtaláltad a megoldást,mert legalább kétszer le van írva.
Válasz csontii #462. hozzászólásáraMár vissza olvastam
Válasz dávidka234567 #461. hozzászólásáraHa vissza olvasol kapsz választ a kérdésedre.
Valaki tud segíteni mtz 82 nincsenek papírjai de szeretném lemüszakiztatni
Nem unios orszagbol pl szerbiabol lehet venni behozni uj jd trakit vamilyen modon vagy hasznaltnak minositve?
Marcsak azert kerdezem mert azok nincsenek tele dpf adblue szarsagokkal.
Üdv !
Tud valaki megoldást új, 2018-as MTZ 82.04-es traktor forgalomba helyezésére ?
Berold
Válasz brabolt #457. hozzászólásáraOlvass kicsit vissza, kb 10x lett eddig leírva.
Sziasztok.
Vettem egy öreg 50 mtz-t papírok nèlkül adàsvètelivel, mi lenne a menete hogy rendszàmot kapjon hivatalosan?
Köszönöm a vàlaszokat előreis!
Válasz csoppika #455. hozzászólásáraTermészetesen én teljesen hivatalosan csinálok mindent (hiszen minden rendben van ),én csak arra utaltam a mély pénztárcával,hogy nem lesz kevés a befizetendő összeg !
Válasz pannoncondor #454. hozzászólásáraNe mondj ilyet... Mo-on ilyen nincs...
Gondold végig, ki ellenőriz kit...oszt hol mit lehet megoldani...
Gyanítom ez a forgalomba helyezési jogszabály változás csak az újként forgalomba helyezendő gépekre vonatkozik,különben mégis hogyan lehetne ezeket a japán matuzsálemeket lepapírozni ? Én most beszéltem az enyém miatt az NKH-s emberrel,és azt mondta tárt karokkal várnak a műszakin. Na meg gondolom mély pénztárcával ! :)
Válasz T.f. #452. hozzászólására
Válasz vén cigány #451. hozzászólására326/2011. (XII. 28.) Korm. rendelet
a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról
46. §
(7) A lassú jármű, a lassú jármű pótkocsija vagy a mezőgazdasági vontató forgalomba helyezésére irányuló kérelem elbírálása során a jármű tulajdonjogának hitelt érdemlő igazolása hiányában a származás-ellenőrzés elvégzése, valamint törzskönyv kiadása nélkül a forgalmi engedély és a rendszámtábla kiadható az üzemben tartó járműnyilvántartásba történő egyidejű bejegyzésével, feltéve, hogy a jármű magyarországi gyártására, vagy behozatalára 1999. január 1-jét megelőzően került sor, és a forgalomba helyezést kezdeményező ügyfél birtokába kerülése igazolt.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100326.KOR&celpara=#xcelparam
Válasz Fe ró #443. hozzászólásáraSpeciel én a Közlekedési hatóságtól, kértem véleményt.
Vagy öt évvel ezelőtt.
Volt egy tüntetés és azután döntöttek, arról hogy a túlkoros járműveket, hogy lehet üzembe helyezni. Van erről valahol jogszabály is.
Válasz Tomszi #448. hozzászólásáraNem csak mtz-re van kihegyezve, hanem minden olyan gépre ami még nem volt forgalomba és nem felel meg az előírásoknak. Meg éppenséggel mtz-ből 10x annyi van raktárkészleten, mint bármely más gyártó új gépéből Magyarországon.
Az egyéb részleteket azért jó lenne tisztázni. Lehetséges, hogy akinek van régi gépe rendszám nélkül és még le tudja vizsáztatni az most tegye meg, mert 2020 után még komolyabb feltételek lesznek (stage 5), akár a piros rendszámnál is.
A kínai trakikat sem lehet vizsgáztatni ezt mondták a forgalmazónál.
Válasz Sanyee #447. hozzászólásáraKösz :)
Ez a forgalmazó közleménye :)
Ám legyen így :) Csak zárójelben kérdezem, miért az MTZ-re van kihegyezve ez a dolog. Tudom hogy ez a link az MTZ-k forgalmazójának oldala, meg hogy a többi traktornak jobb a kibocsátása.
Én azért majd kíváncsi leszek rá hogy év végére hány MTZ-t helyeznek forgalomba majd :) Én valahogy hitetlen vagyok, ahol az IFÁt le lehetett piros rendszámozni...
Válasz Tomszi #442. hozzászólásáraTessék, egyenesen a hivatalos forgalmazótól:
http://www.belmtz.hu/2017/12/06/jogszabaly-valtozas/
A honosítás lehet, hogy csak EU-n belül működhet. És amit behoztak az biztos nem volt sose rendszámos.
Válasz jocika0502 #424. hozzászólásáraA volt tulajdonossal íratsz egy közjegyzői nyilatkozatot, hogy már 98 előtt a tulajdonába volt és neked van tőle egy 2011-es adásvételid. Így már teljesen törvényes a dolog. Egy 20-as alatt meg is úsztad.
Eredetvizsgát fognak csinálni (még ha nem is kéne), ott a számok stimmeljenek.
Válasz vén cigány #440. hozzászólásáraHa megye székhelyen laksz vagy mondjuk Baján akkor helyben!
Csak NKH!
Hatósági vizsga
Eredet vizsga
Okm iroda
Válasz Fe ró #443. hozzászólására!
Azért mindig van olyan fórumozó aki meg erősít,hogy az elmúlt 12 év nem volt hiába!
Válasz völgyibozso #434. hozzászólásáraSzia Bozso!
Van sok okos ember!
A tolnai Dutras.
Válasz prütyi #441. hozzászólásáraHasználtként mindenképpen forgalomba helyezhető az MTZ, is.
Az új MTZ forgalombahelyezhetőségi mizériáról én nem láttam még jogszabályt, keresni nem fogom, az MTZ-s témába berakott Agromashexpo interjú se mondott semmi konkrétumot.
Én jelenleg is NKH vizsgabázison dolgozótól hallottam hogy lassú járműnek lehet, mert megfelel a motorra vonatkozó előírásoknak, pontosan nemtudom.
És, ha már egy másik országban forgalomba helyezték azt a traktort akkor használtként behozva (tehát gyakrolatilag behozva) itthon forgalomba helyezhető. tehát ha az MTZ gyár Fehéroroszországban lerendszámozza őket, és úgy hozza be, itthon meg honosítják vagy hogy mondják, és kapja a piros rendszámot. És semmi törvénytelen nincs benne, nem az MTZ-vel kivételeznek.
Válasz ..MZ/X.. #439. hozzászólásáraÉn is azt hallottam hogy piros rendszámra nem vonatkozik.Az új gépeknél elhiszem hogy korlátozni akarnák,de ami az országban röfög már 20-30-40éve az már sosem lesz tier4 besorolású de attól függetlenül ugyan úgy használni fogják továbbra is. Valakinek nagyon szúrhatja a szemét az mtz,de érdekes módon annyi rohadt fiatal diesel kocsit látok úgy füstölni mint egy gyárkémény,ahhoz képest az 52-es mtz-énk az semmi.
Válasz völgyibozso #434. hozzászólásáraVan egy pótkocsim. Leadtam a rendszámot, kivonattam a forgalomból.
Lassú járműre szeretném vizsgáztatni.
Ezt helyben meglehet oldani?
Válasz dávidka234567 #436. hozzászólásáraMég senki nem adott jogszabályt amiben ez le lenne írva. NKH szerint forgalomba helyezhető lassú járműre a rosszabb besorolású. Ők meg talán csak tudják...
Válasz Adamkah94 #435. hozzászólásáraIgen.
Válasz völgyibozso #434. hozzászólásáraMindenki saját felelősségére cselekszik. Te is ugyan ezt teszed, csak csendben, pénzért. Hogyan papírozol le egy származás nélküli gépet másképpen?
Válasz ..MZ/X.. #433. hozzászólásáraAkkor roszultudod lasujármüre is vonatkozik a károsanyag kibocsájtás az új mtzket se lehet forgalomba jelezni
Válasz ..MZ/X.. #433. hozzászólásáraNekem van egy 94 - es 82 mtz-m most is letező kereskedésből lett véve ujonnan de rendszám nem lett kivaltva akkor szoval azt most is forgalomba helyezik nekem?
Ne adjatok egymásnak olyan ötleteket amely törvénybe ütközik !!!!!!!!!!!
Nem kell ezt meg lehet oldani törvényesen is!
Senki ne dátumozzon irkáljon össze vissza semmit!Ez bűncselekmény!!!!
Sokszor nem értem miért akartok olyanhoz hozzá szólni amit nem tudtok!
Válasz Sanyee #431. hozzászólásáraAz lenne a tuti ha a forgalmija is meglenne. Akkor adásvételivel simán forgalomba lehet helyezni.
A környezetvédelmi besorolás a lassú járműre tudtommal nem vonatkozik. Pályázatba nem lehet bevonni ezeket a gépeket, de ettől függetlenül saját erőből forgalomba helyezhető, használható.
Válasz jocika0502 #424. hozzászólásáraIgen !!!!!
20-9451149
Válasz vén cigány #426. hozzászólásáraTalán még meg is van a 3szög rendszáma.
Válasz jocika0502 #428. hozzászólásáraKoros gépjárművek egyedi forgalomba helyezési eljárásáról van szó.
Ballagj-be a megyei közlekedési felügyeletre egy 1999 előtti adás-vételivel.
(figyelj rá, hogy az akkori okmányszámok legyenek rajta)
És ott megmondják a teendőket.
Vagy írj nekik e-mailt és fognak válaszolni.
Válasz jocika0502 #428. hozzászólásáraOlvasd jól, ezt ezerszer leírtuk már itt a fórumon. Mindegy kitől "vetted", szomszéd Juliska nénitől, vagy a fatertól. Remegős kézírással felkörmöltök egy papírra adásvételit, a dátum meg '99 előtti legyen.
Válasz wernerj #427. hozzászólásáraAkitől mi vettük a traktort ő él, de akitől ő vette, azt nem tudom. Mi a teendő, hogy ha nem él már a személy, akitől vettem? Csak írok egy 1998-as adásvételit és azzal mehet az okmányirodába?
Válasz jocika0502 #424. hozzászólásáraSzia!
Ha az adásvételi '99 december 31. előtti, tudod rendszámoztatni, de csak üzembentartónak leszel bejegyezve. Nem olyan személytől vetted ezt a traktort 1998-ban, aki azóta elhalálozott? Dehogynem....
Válasz Sanyee #423. hozzászólásáraNyilatkozni kell róla, hogy már volt MO-on forgalomba helyezve.
Válasz jocika0502 #424. hozzászólásáraVissza kell dátumozni és üzembentartóit tudsz szerezni.
Olvass vissza a pontos dátumot nem tudom fejből.
Érdeklődni szeretnék, hogy mtz 50-es traktort le lehet-e műszakisztatni úgy, hogy csak egy adásvételi van róla? Valami olyasmit olvastam, ha 1991 előtti az adásvételi, akkor megoldható, de nekünk 2011-es az adásvételi.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy régi MTZ-50-es traktort lehet-e még forgalomba helyezni piros rendszámmal?
Új jogszabály szerint nem helyezhető stage 4 motornál régebbi forgalomba.
Ez vajon igaz-e régebben tulajdonba lévő gépre is, piros rendszám tekintetében?
Nagyon szépen köszönjük a sok meg keresést igyekszünk mindenkinek segíteni forgalomba helyezéssel kapcsoltban! Az alábbi telefonszámot osszátok bátran!
20-9451149
Köszi előre is!