Hirdetés
Fórum
- MTZ 1221 traktor új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Ingyenes RTK korrekció közösségi alapon új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Fokhagyma termesztés új
- Traktorvásárlás új
- Műtrágya árak új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Támogatott tartalom

Ne maradjon le, hamarosan lezárul a Kisüzem pályázat!
Akár 10 millió forint vissza nem térítendő támogatás is igényelhető.
Hirdetés

640 hozzászólás
Válasz Sanyi #289. hozzászólásáraVégleg ki van vonva, de visszahelyezhető. NKH vizsgára kell vinni és újra forgalomba helyezhető.
Jó regelt mindenkinek ,egy kis segittségre lenne szükségem venni akkarok egy traktort van forgalmija de ki van jukasztva az mit jelent ,visza lehet álitani forgalomba vagy ki vonták végleg
Válasz Büresz #287. hozzászólásáraHa lenne akkor evidens hogy azt kérdezem :)
Válasz denkolevente #286. hozzászólásáraHa van rendszám azt le tudod kérdezni ügyfélkapun keresztül hogy körözik-e.
Sziasztok csak okmány irodában tudom lekérdezni a traktor alvázszámát?:) Ha neten letudnám nem menne el egy egész napom :)
Válasz ..MZ/X.. #284. hozzászólásáraKöszi elrendeztem 2300ft volt!
Válasz apuci #283. hozzászólásáraFél évre tudod max kivonni, egymás után két alkalommal. Utána várni kell pár napot a lejárat után mert csak forgalomba visszahelyezés után lehet megint kivonni. Persze minden alkalommal be kell csengetni a kétezerpárszáz pénzecskét.
Válasz ..MZ/X.. #282. hozzászólásáraKöszi, sejtettem de biztos ami biztos alapon.

Válasz apuci #281. hozzászólásáraCsak a forgalmi meg ~3000HUF. Ha nem a te neveden van akkor meghatalmazás a tulajtól.
Ha ideiglenesen ki akarom vonatni a járművet milyen papírokra van szükség hozzá?
Válasz Myrrdin #279. hozzászólásáraSajnos igen!!!
Válasz Szabolcs0519 #276. hozzászólásáraMinek kell rendszám a trágyaszóróra? Felétek ezt is nézik?
Válasz csoppika #277. hozzászólásáraAkkor működhet amit mondtak nekem .
Válasz Szabolcs0519 #276. hozzászólásáraAz csak a motorral rendelkező lassú járműhöz kell... Ez egy könnyítés a régóta tulajdonlott papír nélkül használt traki legalizálásához...
Mert amúgy a traki forgalomba helyezésekor hivatalosan a motornak meg kellene felelnie az új traki forgalomba helyezéséhez szükséges éppen aktuális TIER(EURO) füstkibocsátási szabványnak...
Ma beszéltem a közlekedési felügyelettel telefonon és elmondta egy hölgy , hogy rendszám nélküli trágyaszórót veszek aminek nincs papírja akkor elég egy adásvételi nyomtatvány majd kpm vizsga eredetvizsga aztán megkapom a rendszámot meg a forgalmit. Igaz törzskönyvet nem. Meg csak üzenbentartó leszek. Akkor miért kéne 99 előttre írni az adásvételit? Segítsetek ti erről mit tudtok?
Válasz Gabesz2 #262. hozzászólásáraEs ez mennyibe kerulne? Nekem semmilyen papirom nincs ra.
Válasz ..MZ/X.. #253. hozzászólásáraGy-M-S megyében. Köszönöm!!!
Köszönöm.
Válasz Toxi #267. hozzászólásáraÚgy fogja átírni, hogy van egy tulajdont igazoló okiratod (adásvételi), ezzel igazolod, hogy tiéd a gép és szabadon rendelkezel felette.
Ez a lassú járműnél speckó eset, a miénknek sincs beírva tulajdonos csak üzembentartó és nincs törzskönyv sem.
Válasz Toxi #265. hozzászólásáraPassz, erre nem tudok mit mondani. Fizesse ki a volt tulaj ha nem foglalkozott vele. Ha korrekt akarsz lenni akkor szétdobjátok a volt tulajokkal a díjat.
Ha a tiéd a gép és nem fizetted a biztosítást akkor egy üzemben tartó váltással meg lehet úszni a fedezetlenségi díjat. De ez így, dupla átírásnál már nem biztos, hogy összejön.
Válasz Toxi #269. hozzászólásáraTörténet. Vettem annó hagyatékból a trakit. Csináltattam eredetvizsgát. Leműszakiztattam. Mivel eredeti számla nem volt meg 1986 ból,igy származása nem bizonyított,okmányiroda nem adott törzskönyvet. Hivatalból megtagadta. Így csak üzembentartó lehettem. Ez nem azt jelenti hogy nem adhatom el.következő tulaj is csak üzembentartó lessz. Igazz lassú jármüre már nem kell eredetvizzgálat most már átíráskor.
Válasz Gábor Gábor #268. hozzászólásáraAkkor ez is okmányiroda függő,mint annyi minden kishazánkban.
Válasz Toxi #267. hozzászólásáraMost adtam el a Rába 15 öt. Üzemben tartó voltam. Szabadon adható- vehető. Átírták simám.
Válasz Gábor Gábor #266. hozzászólásáraÉn csak üzembentartó vagyok,nem tulajdonos.
Szerinted így átírja az okmányiroda?
Ezzel az erővel ,ha beíratod a szomszéd kölyköt üzembertartónak az autód forgalmijába,akkor ő eladhatja?
Válasz Toxi #264. hozzászólásáraUgyanúgy adható-vehető. Semmiköze a törzskönyvnek hozzá!!!
Válasz ..MZ/X.. #244. hozzászólásáraHali!



Erre a fedezetlenségi megúszásra kéne ötlet.
A gépet/1963-as super 50/ megvették 5 éve ,de nem íratták át, a régi tulajt most felszólította az okmányíroda,hogy fizessen fedezetlenséget+büntetést átírás elmulasztása miatt.
Természetesen a gép jó ideje eladó volt pont most jött rá vevő.MESTER TANÍTS!!!
Ui.:
Én lennék a vevő és kellene a gép rendszámmal együtt.
Válasz Gabesz2 #262. hozzászólásáraEz jó megoldásnak TŰNIK,csak innentől nem adható vehető a gép mivel nincs törzskönyve.

Válasz galambosi ervin #251. hozzászólásáraÜDV
Völgyi Zsolt vagyok gépjárművek forgalomba helyezésével foglalkozunk!
Ha még aktuális a probléma hívjon az alábbi telefon számon minden nap elérhetőek vagyunk!
+36 20-945 1149
Válasz gaboorfeher #260. hozzászólásáraElőször el kellene menni az okmányirodába. Ott megnézni, hogy motorszám illetve alvázszámnak van-e nyoma a rendszerben.
Ha nincs, akkor a valaki ismerőssel-rokkannal irtok egy (fals) adás-vételit. 1999 előtti dátumozással.
Ezzel elmész a közlekedési hatósághoz és kérsz egy üzembentartói engedélyt. Lehet, hogy még nyilatkozni is kell, hogy volt már Magyarországon forgalomba helyezve a gép.
Tehát a neveden nem lesz, de mint üzembentartó kapsz rá forgalmit és rendszámot.
Válasz gaboorfeher #260. hozzászólásáraszerintem egyszerűbb ha veszel forgalmit alvázzal ,átírás műszaki 200-ból megvan
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni!
Adott egy nálam kb. 10 éve semmiféle papírral NEM rendelkező MTZ 80-as.
Milyen költségekkel járna a hivatalos forgalomba helyezése? Forgalmi engedély igényléséhez valamivel szükséges-e igazolnom származását? Mennyiért vizsgáztatnak? Milyen éves költségekkel járna a fenntartása?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Válasz ..MZ/X.. #258. hozzászólásáraJah végülis. Majd megkérdem holnap tőlük. Csak már annyi biztosítást fizetek mindenre...
Válasz Büresz #255. hozzászólásáraNKH műszaki + kb 60e az újra forgalomba helyezésnél.
Ideiglenesen kivonás 2500/ 6 hónap. Fél évente ki kell vonnod újra. Nem hiszem, hogy az a 6000 Ft biztosítási díj olyan nagy teher lenne és nincs vele macera.
Válasz csoppika #256. hozzászólásáraAzt írták hogy ideiglenesen vonják ki.
Válasz Büresz #255. hozzászólásáraMármint kivonják véglegesen?
Valaki tudna abban segíteni hogy 4-5 éve kivonattam a forgalomból a t088-mat 1 évre hogy ne kelljen biztosítást fizetnem mert olyan helyen használom ahol nem kell műszaki. Azóta nem foglalkoztam vele, tegnap kaptam egy levelet hogy vigyem be a forgalmit meg a rendszámot és kivonják ideiglenesen, ha nem 5000-500000res bünti. Az lenne a kérdésem hogy ha mondjuk 4-5 év múlva leakarom műszakiztatni mennyire bonyolódik az ügy? Köszi
Válasz galambosi ervin #251. hozzászólásáraMelyik megyében található?
Válasz galambosi ervin #251. hozzászólásáraZöld rendszám és lesz belőle mezőgazdasági rakodó. Találsz itt az aprók között olyan embert aki foglalkozik rendszám ügyintézéssel.
Válasz galambosi ervin #251. hozzászólásáraA fő probléma az, hogy nem volt forgalomba helyezve soha. Így az első forgalomba helyezéskor a motornak tudnia kéne a legújabb környezetvédelmi besorolási osztályt. A másik probléma, hogy nem 1999 előtti...mert akkor egy kis hókuszpókusszal kaphatna piros rendszámot... Szerintem patthelyzet...
Üdvözletem!Nekem olyan problémám lett,Legyetekszivesek ha valaki ért hozzá vagyy jo javaslata van legyenszives és segitsen.Nagyon megköszönném!!!Mert az okmányirodábol,kpm-töl már párszor elhajtottak,hozzáteszem nem voltak nagyon segitökészek és barátságosak sem,egyik a másikra adja az utat és ide oda küldözgetnek,de senki sem tud konkrétat,csak anyit hogy ezt nem lehet!!!Ez nem megy!!!Vásároltam egy caterpillar 432D tipusu (ha valaki ismeri ezeket a gépeket tudja hogy nem olcsok,rengeteg pénz,és most ott tartok hogy nem tudom használni,mivelhogy nem tudok vele hivatalosan Á-bol B-be jutni)árokásot 2000-es kiadás,csak adásvételim és számlám van román-magyar nyelven,(a gép franciábol való a román kereskedö mondta majd küldi a papirokat,persze fizetés után kiderült hogy a franciáknál nem találják a papirokat,tehát szerintem nem is volt ott forgalomba) késöbbiekben beszereztem a Huntraco-tol (magyarországi hivatalos márkaképviselet) egy CE minösitési tanusitványt és egy gépkönyvet 130.000-ért,mondván hogy kell a forgalomba helyezéshez,Igy majd menni fog!2014-ben vásároltam,mostanáig nem foglalkoztam a dologgal.Zöld rendszámot ajálgattak de ez földmunkagép ugyhogy nem igen jön be.Valakinek valami jó ötlete esetleg egy normálisabb kormányablak stb...! Segitségeteket elöre is Köszönöm!
Válasz lovacska #249. hozzászólásárahttp://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/szolgaltatas/egyeb-szolgaltatas/muszaki-vizsga/h_5188795
Válasz völgyibozso #234. hozzászólásáraHeló érdekelne hol vagytok helyileg ?
Volna nekem egy mezőgazdasági Román billencs pótkocsim de nincs papírja.
Tudtok ezzel valamit kezdeni?
Válasz csoppika #241. hozzászólásáraAz alváz számra kötötték meg a biztosítást. Amint meg lett a rendszám, az okmányiroda elküldte a biztosítónak. Nem tudtam róla, bementem a biztosítóhoz de már mondák a rendszámot. Csak lestem és akkor mondák el hogy az okmányiroda hivatalból küldi el a rendszámot. 8000Ft/év
Válasz csoppika #241. hozzászólásáraAz alváz számra kötötték meg a biztosítást. Amint meg lett a rendszám, az okmányiroda elküldte a biztosítónak. Nem tudtam róla, bementem a biztosítóhoz de már mondák a rendszámot. Csak lestem és akkor mondák el hogy az okmányiroda hivatalból küldi el a rendszámot. 8000Ft/év
Szép napot!
kettő éve egy 1959-es gyártású K25-öst vizsgáztattam le, piros rendszámot kapott.Csak adás-vételim volt!! A KPM-nél bejelentettem, Kérelem + vizsgadíj, utána eredetiségi vizsgálat, biztosítás, okmányiroda. Összesen 67-68 ezer ft volt a vége. Első szóra megcsinálták, Az okmányirodán volt egy kis szócsata, kis hülyézés után egy másik okmányirodába mentem, mire a postán befizettem a csekket kész volt minden. A lényeg az volt hogy 1999 előtti gyártás, egyedi forgalomba helyezési kérelem. Ennyi.
Válasz Gábor Gábor #243. hozzászólásáraAz csak szükségmegoldás ideiglenesen. Amint jön a rsz beírják a kötvényre.
Válasz Myrrdin #242. hozzászólásáraAhogy Csoppika kolléga mondja, az csak a tulajdonszerzés dátuma, de mivel nincs forgalomban a gép így nem kell utána biztosítást fizetni (nincs is mire fizetni mert nincs rendszám, forgalmi stb). Ha majd most forgalomba helyezteti akkor már kell csengetni a biztosítási díjat, ha nem fizeti akkor fedezetlenségit kell később.
Amúgy azt is meg lehet úszni.
Válasz csoppika #241. hozzászólásáraAlvázszámra.
Válasz csoppika #241. hozzászólásáraNos kicsit elhamarkodottan írtam
. Érdekes dolog ez
. Kipróbálom ezt a netrisken 99 dátummal mit kalkulál nekem.
Válasz Myrrdin #240. hozzászólásáraForgalmi nélküli gépre hogyan kötsz biztosítást, elárulod??? Mármint ami érvényes is és fizet is ha kárt okozol vele??????
A forgalomba nem helyezett gépre nem kell biztosítás...