Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

Perkins motorok - tapasztalatok és vélemények

Létrehozta: Vendég , 2008-02-12 20:48:29

Kedvencekhez Segítség

640 hozzászólás
#190 (Claastra)
2012-11-25 20:43:11

Válasz #189. hozzászólásra

valami adagoló membrán is szokott bexarni a szervizes mondta

#189 Drisa
2012-11-25 20:36:03

Válasz #186. hozzászólásra

Adagolót levenni róla halál, úgy körbe van pakolva. Nyilván kompressziót mérünk majd rajta izzító gyertya helyén. De ha az rendben van akkor csak az adagoló lehet elállítódva. Nyom minden porlasztóhoz mert feltágítgattunk a hollandereket, kérdés jó ütemben e?

#188 Józsik
2012-11-23 06:32:56

JCB homlokrakodónk van teleszkópos 4 hengeres Perkins motorral kb.1000 óra ha van benne. Na ez is azt csinálja ha hidegen beindítom le-fel megy a fordulat alapjáraton ha nem lépek a gázra meg is áll,ha olyan 1200 ön forgatom 6-10 másodpercig ki simul és utána már nem csinálja,csak hidegen és kb 1 hónapja mióta kicsit hidegebbek az éjszakák./szűrők túlnyomásszelep renbe,terhelés alatt rendesen dolgozik/

#187 Szomjas Feri
2012-11-23 05:56:29

Válasz #185. hozzászólásra

Gázolaj kóser benne?

Egy jó hónapja jártam úgy a Berlingommal (sima szívódízel, nem egy kényes űrtechnika)hogy alig akart indulni, meg nem is húzott úgy ahogy szokott.

Szerelő megnézte az izzítógyertyákat, tökéletes mind, akkor kérdezte hogy hol tankoltam.
A helyi diszkont kúton (csak ez az egy kút van a lakhelyemen). Nem is csodálkozott ezután a hibán. Nem én voltam az első.

Üzemanyagot leszívtam, hoztam bele "rendes kutas" gázolajat, azóta megjavult az autó.

#186 jamo
2012-11-23 02:16:02

Válasz #185. hozzászólásra

Az a zavaró ebben, hogy se a zakatolás se a füstölés nem jellemző az adagolóproblémára. smile scared Adagoló ha bexarik akkor vagy nem nyom és akkor nem is füstöl és nem is indul, vagy "elállítódik" valamitől és akkor rosszkor nyom. akkor pedig erőtlenné válik a motor és füstöl(fehéren, olajkályhaszagúan). Ha zakatol is, szerintem nézz szét a motor tájékán is. mondjuk egy kompresszió mérés sokat elárulna van e bibi.smile blink

#185 Drisa
2012-11-22 23:05:20

Porlasztó csúcsok kicserélve, ugye kettő rossz volt. Összerakva, de gond ugyanaz maradt! Zakatolva jár füstöl és erőtlen. Hogy lehet két porlasztó is elromlott és az adagoló is? Egyszerre? Vagy mi van vele...

#184 jamo
2012-11-16 05:04:34

Válasz #183. hozzászólásra

Mennyi óra van benne? Enyémnek is van melegben kemény talajmunkánál főleg. De 250 óra alatt a fél nívót eszi meg max. Ha nincs talajmunka csak kaszálás bálázás meg ilyenek akkor annyit se. Ha nincs nagy olajfogyás és hidegbe is indul akkor ne törődjél vele szerintem.

Nincs profilkép
#183 @ Laca @
2012-11-15 19:49:22

Perkins motornál szokott karter gáz lenni? A motor olajom 150 üó. után 4-5 deci hiányzott

#182 Drisa
2012-11-13 11:40:42

Válasz #181. hozzászólásra

Na jó lehet van az országban, de már megrendeltem. Számot nem tudok mert adagolósnál van a bazár.

#181 szanberg
2012-11-13 11:35:49

Válasz #180. hozzászólásra

Írd ide az azonosítóit holnapra szerzek neked!

komolyan mondom!

Van itt miskolc környékén is több üzlet még fűzött perkins motor is van tán náluk nemhogy porlasztócsúcs

#180 Drisa
2012-11-13 11:34:39

Válasz #179. hozzászólásra

mondom 2 további adagolósnál próbálkoztam nincs az országban!

#179 szanberg
2012-11-13 11:33:10

ja és ha a csúcsokat szétszeditek valami számokat látni kéne rajta, sima autósboltba is tudsz rendelni szerintem másnapra, de egy diesel szervíz is megoldja hamar.

#178 Drisa
2012-11-13 11:32:00

Válasz #176. hozzászólásra

Axiál és két további spec ezzel foglalkozó céget kérdeztem smile nonono

#177 szanberg
2012-11-13 11:31:48

az hogy hugyozik még nem feltétlen megoldást jelent!

Nekem Focus 1,8Tddi-autóban sokszáz ezer km után hugyozott mindegyik az autó mégis úgy működött mint azelőtt fiatalabb korában, talán lentről hirtelen leparkettázva nagyobb lehetett a kojtja de csak talán.

Mindenesetre csináljátok meg őket, rendszert végig pucolni ahogy írták írtuk itt továbbá megnézni a turbót nincs e eltörve tengője vagy ilyesmi.

Motorbaj ritkán van perkinsnél, de előfordúl! Milking-nek azthiszem jcb van abban is perkins motor neki pl kellett foglalkozni vele 10ezer óra nemtudom van e benne.

Nincs profilkép
#176 lac*
2012-11-13 11:23:46

Válasz #175. hozzászólásra

szerintem kérdezd meg máshol is,perkins alkatrészt sokan forgalmaznak

#175 Drisa
2012-11-13 11:17:49

Két porlasztó hugyozott eddig. 4 új csúcsot kap. 1 hét mire hoznaksmile hammer nem is tudom milyen jelet rakjak még ide... 1 hét??? 4 db porlasztócsúcs egy perkins motorba??? ez van a 21. században...

#174 jamo
2012-11-13 00:12:36

Ha echte kéken üstöl az olaj. Akkor azt kell végig gondolni honnan kerülhet bele olaj? Szyvó oldali eltömődés és felrántja a motorból az olajat? Turbó bekakukkolt és ott szívja be az olajat? Valami belső motor probléma, gyűrűtörés, dugólukadás,hengerfej tömítés, szelepszakadás? Bár ennek lenne hangja rendesen. Fogy e az olaj a motorból?

Ha mégse kéken hanem fehéren füstöl mintha sűrű párát nyomna az elégetlen gázolaj. Akkor valószínűleg behugyozik valamelyik csúcs. Vagy nincs kompresszió amitől begyulladjon az anyag.

Ha nem füstöl akkor nincs gázolaj ellátás. Azt már felsorolták az előttem szólók...

Nincs profilkép
#173 bukócsöves-50
2012-11-12 22:04:03

Válasz #172. hozzászólásraEsetleg nézd meg kap e levegőt a tank (nincs e eldugulva a szellőzője)

#172 Drisa
2012-11-12 21:33:31

Válasz #170. hozzászólásra

Elsőre indul, jár csak egyenetlenül, alapjáraton megy is előre meg minden csak terhelés alatt pl kanalat nem emeli fel alapjáraton akkor fullad le...

#171 Drisa
2012-11-12 21:32:06

Válasz #168. hozzászólásra

holnap úgy is be fogom indítani hogy szívó oldal szabad lesz... turbó lapátot is látni lehet majd mert jó helyen van... remélem már az eredményekkel jövök.
Köszönöm az ötleteket...

#170 szanberg
2012-11-12 21:31:42

Válasz #153. hozzászólásra

Cseréld le az üzemanyag szűrőket nézd végig a csöveket azért.

Aztán az adagolóban is van egy kis szűrőkosár ahol a betáp csöve fut bele, azt is nézzétek meg, kikell tekerni a csonkot és alatta van.

de bármi lehet ezek csak olyan tippek amit magadnak megtudsz csinálni és érdemes ezekkel kezdeni.

INdul könnyen egyébként???

#169 Drisa
2012-11-12 21:29:45

Válasz #167. hozzászólásra

Ezt olyan nézte meg aki sok száz turbót látott már és forgatott meg kézzel, bízok benne de ezért fogom másik oldalt is levenni, de a darabos járás engem is üzemanyag ellátás hibája felé terel...

#168 (Claastra)
2012-11-12 21:28:32

Válasz #166. hozzászólásra

5 perc amit javasoltam,hasonló tüneteket produkált egy MAN autóm levettem a könyököt nem füstölt,ott egy szívógumicsövet rántott össze(duplafalú volt és kívülről nem látszott)

#167 .Norbert
2012-11-12 21:26:41

Válasz #166. hozzászólásra

Mi nyáron egy holland ifán (Daf) cseréltünk turbót, ott a tengely volt eltörve, de ha kézzel forgattad ugyan úgy forgott mindkét oldal csak egy kis nyolvlcas volt benne smile lol

#166 Drisa
2012-11-12 21:22:29

Válasz #165. hozzászólásra

Ha kézzel szépen tudom forgatni nem hiszem hogy szorulna, de másik oldalról is meg fogom bontani hogy tuti minden rendben van e.

#165 (Claastra)
2012-11-12 21:18:46

Válasz #162. hozzászólásra

próbáld meg elindítani,szivó gumikönyök nélkül(ami a szívósórra megy),mert hogy nem lóg még szorulhat a turbó,

#164 Drisa
2012-11-12 21:12:12

Először porlasztót nyomáspróbázzunk le, utána nézünk tovább, feleslegesen nem akarok nagy bontást csinálni, csak okosan, ezért kérdezek itt is, nem akarom a motort kivenni rögtön

#163 Pici
2012-11-12 21:10:15

Válasz #157. hozzászólásra

lehet az is mert felpörgetve porlaszt annyira hogy menjen

de alapjáraton meg bepisál a porlaszto azért kapkod

de adagolo is ugyan ennyi esélye van

eccpeccc kimhecc......smile blush

#162 Drisa
2012-11-12 21:09:19

Válasz #160. hozzászólásra

Onnan hogy levettem a szívó oldali gumi csövet és szépen forog nem lóg...

#161 Drisa
2012-11-12 21:08:29

Válasz #158. hozzászólásra

Köszi majd átrágjuk magunkat rajta...

#160 (Claastra)
2012-11-12 21:08:08

Válasz #157. hozzászólásra

honnan veszed hogy jó a turbósmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confused

#159 Drisa
2012-11-12 21:07:33

Válasz #158. hozzászólásra

Ez megy csak alapjáraton nem emeli fel a teli kanalat. Gázt adok megy, csak füstöl. Nem áll le csak ha valamit emelsz pl.

#158 Diesel Tibor
2012-11-12 21:05:46

Válasz #156. hozzászólásra

Adagoló lesz ,,,ha a kis szűrő tömődik el akkor egyszerűen csak leáll a motor ,,beindul de leáll .

#157 Drisa
2012-11-12 21:03:05

Válasz #155. hozzászólásra

Ja értem, porlasztó baj nem lehet?

#156 Drisa
2012-11-12 21:02:23

Válasz #155. hozzászólásra

Na akkor most mi a hiba?smile confused

#155 Diesel Tibor
2012-11-12 20:59:00

Válasz #150. hozzászólásra

Ha a turbó tutira jó akkor bizony adagoló.Nekem is ugyan ez a hiba jött elő ,levettük az adagolót elvitték felújításra vissza tettük hiba ugyan az ,,akkor a turbó mondja a szerelősmile hammersmile hammer,,,,,csezdmeg mondom neki így ÉN is megtudtam volna állapítani.Adagoló felújítás 200000ft+fa turbó 300000ft+fa ez volt a rossz.Csak azt nem tudom ,hogy vajon csináltak-e az adagolóval valamit.smile confused

#154 Drisa
2012-11-12 20:58:22

Válasz #153. hozzászólásra

Ez pörög simán csak alapjáraton zakatol nagyon...

#153 VMisi
2012-11-12 20:56:46

Válasz #150. hozzászólásra

Egyszer megszívatott a perkins. A tápszivattyú előtt, a szívócső végében van egy pici szűrő, az volt tele kosszal. Annak igaz nem ilyen jelensége volt, az csak simán gyenge volt és nem pörgött.

#152 Drisa
2012-11-12 20:55:41

Válasz #151. hozzászólásra

Nem, akkor is füstöl és nincs erő... le is fullad alapjáraton...

#151 Pici
2012-11-12 20:53:46

Válasz #150. hozzászólásra

ha felmelegszik nem javul?

#150 Drisa
2012-11-12 20:51:11

Perkins motor manituoban. Dadogva jár, erőtlen, és kékes füstje van, turbója jó. Ma reggelre lett ilyen, semmit nem lehetett előzőleg észrevenni. Mi lehet a bibi?

#149 jamo
2012-02-01 18:21:46

Válasz #148. hozzászólásra

Teljesen mnidegy, és motorba ezidáig ALCO olajat használtam, ez volt olcsón, most pedig Mogul van benne. Ilyen e! smile rolleyes

#148 sanyeee
2012-02-01 17:20:42

Válasz #147. hozzászólásra

motorba lett volna, de Mobil került bele végül de a váltóba lehet h OMV kerül majd ha lecserélem az egészet.

#147 jamo
2012-02-01 15:45:31

Válasz #145. hozzászólásra

Mibe szeretnéd? Motorba vagy váltóba?

Nincs profilkép
#146 lac*
2012-02-01 13:43:26

Válasz #145. hozzászólásra

gondolom azt tudja ami rá van írva,se többet se kevesebbet

#145 sanyeee
2012-02-01 11:32:42

OMV olajokról kinek milyen véleménye van, milyen minőségűek?

#144 Sz J
2012-01-31 19:30:46

Válasz #143. hozzászólásra

Én nem néztem, fujtam egy picit neki beleültem benyomtam a kuplungot és elfordítottam a kulcsot... és jár a motor, vittem a pótomat műszakira. Csak a kormányt alig lehetett tekerni úgy be volt dermedve bele az olaj.

#143 sanyeee
2012-01-31 18:31:20

Válasz #142. hozzászólásra

csak azért kérdeztem, mert a mienkben úgy be volt sürüsödve ma délelőtt az üzemanyag, h nem lehetett pumpálni a kézi szivattyúval.

#142 Sz J
2012-01-31 18:26:05

Válasz #140. hozzászólásra


Adalék semmi. Igazsághoz hozzátartozik hogy egy kis sprayt nyomok neki indítás előtt. De beindulna anélkül is. Csak minek szekírozzam feleslegesen az aksit meg az önindítót. Így szinte pöcc-röff. Nem kopog be, szépen jár egyből, megy az összes henger.

#141 robika52
2012-01-31 15:51:11

Válasz #137. hozzászólásra

Biztos elég bele a 100 Ah akksi. Múltkor beindítottuk kb -8 fokban a Claas Matadort és 100Ah akksi simán indította hidegindító és izzítás nélkül(nincs is izzítása). Amúgy nyáron mi is 154 Ah akksival mentünk.
Szerintem Aratásban beindítja a 80Ah-s akksi is.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]