Gázolaj árak 630 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.94 Ft USD 394.94 Ft CHF 445.63 Ft GBP 501 Ft

Fórum

Rába Steiger traktorok

Létrehozta: Vendég , 2008-02-03 21:31:29

Kedvencekhez Segítség

3121 hozzászólás
#1271 biga imi
2010-02-16 19:23:11

Válasz #1265. hozzászólásra

Rába-180.0 műszaki adatai
Motor
Jele: D 2156 MH 6
Névleges teljesítmény: 132 kW / 180 LE
Névleges fordulatszám 2000 1/min
Furat/löket: 121/150 mm
Össz lökettérfogat: 10,35 dm3
Kompresszió viszony: 17:1
Tüzelőanyagellátó rendszer
Adagolószivattyú: Bosch (PES6A95D410RS2108)
Előbefecskendezési szög: 28 +-1°
Fordulatszám-szabályozó Bosch (EP=RSV 450 1000 A1 B607 L)
Levegőszűrő: előválasztós, papírbetétes
Üzemanyagtartály térfogata: 400 l
Kenési rendszer
Olajszűrő: főáramkörű szitaszűrő és résszűrő, mellékáramkörű centrifugálszűrő
Olajcsere szükségessége: 100 üzemóránként
Feltöltési űrtartalom: 23,4 dm3
Hűtési rendszer
Feltöltési űrtartalom: 56 dm3
Tengelykapcsoló
Jele: Fichtel & Sachs GN 420
Sebességváltó
Előremenet:
Terep km/h
mászó 2,15
I. 3,28
II. 4,52
III. 6,16
IV. 8,42
Országúti km/h
mászó 7,60
I. 11,29
II. 15,50
III. 21,15
IV. 28,74
Hátramenet: km/h
I. 2,46
II. 19,20
TLT
Helyzete: elöl és hátul hossztengelyben
Hajtása: hidrosztatikus
Átmérője: 35 mm
Bordák száma: elől-hátul 6 és 21 db
Fordulatszáma: 540 és 1000 1/min
Teljesítménye névleges motorfordulatszámnál: 48-52 kW
Differenciálmű (elől-hátul)
Differenciálzár: pneumatikus, körmös kapcsolású
Feltöltési űrtartalom: 11-11 dm3
Kormánymű hidrosztatikus, Danfoss 300
Szivattyú szállítási képessége: 50 dm3/min
Maximális nyomás: 105 bar
Feltöltési űrtartalom: 115 dm3
Fékberendezés
Üzemi fék: pneumatikus, kétkörös, hidraulikus dobfék
Rögzítőfék: mechanikus, tárcsás kardánfék
Pótkocsifék: egykörös légfékrendszer
Járószerkezet
Nyomtávolság: 2100 mm
Tengelytávolság: 3000 mm
Gumiabroncsok mérete: 20,8-34"
nyomása: 1,3 bar
Emelőberendezés hidraulikus hárompont függesztésű
Névleges emelőképesség
elöl: 19,6 kN
hátul: 34,3 kN
Emelési magasság
elöl: 970 mm
hátul: 1006 mm
Szivattyú típusa: fogaskerekes, HPI ZF 3050 L 30
Névleges szállítóképesség: 83 dm3/min
Névleges nyomás: 135-140 bar
Feltöltési űrtartalom: 90 dm3
Vonószerkezetek
Vonólap magassága a talajtól: 380 mm
Hidraulikus vonóhorog
magassága a talajtól: 380 mm
terhelhetősége: 19,6 kN
Villamos berendezések
Akkumulátor: 2 db 12 V 180 Ah
Generátor: váltóáramú, Bosch K1 (RL)
Feszültségszabályozó: a generátorral egybeépített (14 V/55 A)
Indítómotor: Bosch KG 12 V 2,9 kW
Külső méretek
Hosszúság: 6790 mm
Szélesség: 2500 mm
Magasság: 3350 mm
Tömegadatok
Teljes tömeg: 10500 kg
Első tengelyre eső tömeg: 5000 kg
Hátsó tengelyre eső tömeg: 5500 kg
Tömegközéppont távolsága a hátsó tengelytől: 1814 mm
A tömegközéppont magassága: 920 mm
A Magyar Mezőgéparchivumban olvashatol róla.

#1270 lala1
2010-02-16 19:16:07

Válasz #1271. hozzászólásra
ja,és gyárilag volt rajta fronthidro,és kardán elől-hátul,hidromotoros hajtással,ha jól emlékszem 80 le-t tudott leadni ratuk.

#1269 lala1
2010-02-16 19:14:15

Válasz #1265. hozzászólásra
Eredetileg szívó motorral készült,de sokhelyen megturbózták.a terepváltójával volt sok baj,a turbós motorral nemigazán bírta a talajmunkát!
Elég bonyolult eszköz,asszem 12 "EH" szelep van a jobb oldalán.Rengeteg dolog levegővel,vagy annak rásegítésével műlödik.
a váltója erős(ZF),de aszinkron(duplakuplung-gázfröccs),csöndes kezes gép egyébként.

Nincs profilkép
#1268 zt323
2010-02-16 18:29:37

Válasz #1268. hozzászólásra

A kerék általában fehér?Fülke is van rajta.Viszont olyan,hogy kardánkihajtás elől,hátul?smile aikido

Nincs profilkép
#1267 borda77 (Joe)
2010-02-16 18:23:31

Válasz #1267. hozzászólásra

Motor ugyan az van benne mint a claas D 105-be volt Rába-Man licenc, legalábbis azzal csinálték eredetileg...

Nincs profilkép
#1265 zt323
2010-02-16 18:18:10

Válasz #1266. hozzászólásra

No erre én is gondoltam.Meg négy kereke van.Hátha többet is megtudok róla.smile rolleyes

Nincs profilkép
#1263 zt323
2010-02-16 18:12:10

Válasz #1264. hozzászólásra
Imi az volna a kérdés,hogy a 180-as milyen?Most láttam egyet hirdetve.
smile confused

#1262 biga imi
2010-02-16 18:07:26

Válasz #1263. hozzászólásra

Oké én is küldtem.

#1259 biga imi
2010-02-16 17:00:47

Válasz #1257. hozzászólásra

A 1244-ben le írtam az email címem küld el a tied erre és meg írom a címem. Ez meg az egyik legjobb barátom makettjei ő készítette.

Nincs profilkép
#1257 zt323
2010-02-16 09:45:22

Válasz #1258. hozzászólásra
Én még élőben láttam egy kiállításon.A széles kerékből volt iker rajta.Félelmetes gép volt.smile huh

Nincs profilkép
#1256 borda77 (Joe)
2010-02-16 07:05:57

Válasz #1257. hozzászólásra

Infóként írom, volt aki itt régi mesélt a rába 500-ról is, de azok nem működtek. Elöl hátul 1-1 db rába 250-es motor volt, de a hajtást nem tudták összehangolni, de brutál volt, neten pár fényklép van róla...

Nincs profilkép
#1255 borda77 (Joe)
2010-02-16 07:04:54

Válasz #1256. hozzászólásra

Én vámmal foglakozom itt ,de sokmindent láttam. Azt hoyg az EUs pályázatok előtt hagyták ponnt abba a gyártást behódolva a nyugatiaknak, valakit tuti jól járt, de nem a gazdák, egy mocskos helyzet ami itt volt. Gyakorlatilag semmi sem maradt...

2000-ben 10 mill+áfa volt sima 11+áfa dupla kerekekkel D10-es motorral a rába steiger. Ingyen volt, és mindenki azt vette volna, az ország szégyene hogy ezt tették a gyárunkkal! És most is a csőd szélén állunk.

Ha megadod a címedet elküldöm neked a kormány belsőt...

#1254 biga imi
2010-02-16 06:21:02

Válasz #1251. hozzászólásra

Ha van másod is Rábával kapcsolatban az is érdekel, például prospektus, logók ,munkaruha a gyárból. Meg majd még kérdeznék dolgokat A piros Rábáról, a 275-ösről mit tudsz.

#1253 biga imi
2010-02-16 06:09:22

Válasz #1252. hozzászólásra
Köszönöm hogy így mellettem álsz.

#1251 biga imi
2010-02-16 06:07:31

Válasz #1251. hozzászólásra

Oké meg köszönném.

#1250 Heccmaster
2010-02-15 22:12:01

Válasz #1251. hozzászólásra

Iminél lenne a FULFULLLLLLLLFULLLLLLLLLL helye neki!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile aikidosmile aikidosmile aikido

Nincs profilkép
#1249 borda77 (Joe)
2010-02-15 22:09:20

Válasz #1249. hozzászólásra

Az enyém nem ilyen hanem az új fajta, amin alulra van írva rába olyan zselés felirattal...

Ha gondolod nekem nem kell, és ha te ennyire... akkor eljuttatom neked!

#1248 Fergis
2010-02-15 22:03:33

Válasz #1249. hozzászólásra

Imi!
Megnéztem, és találtam nagyon érdekes képet!

#1247 biga imi
2010-02-15 21:47:14

Válasz #1248. hozzászólásra
Erekje ként örzöm.

#1246 biga imi
2010-02-15 21:46:19

Válasz #1246. hozzászólásra

Meg van meg van egy kormány kerekem a közepével egy 2000-es ki adásúból.

Nincs profilkép
#1244 borda77 (Joe)
2010-02-15 21:40:42

Válasz #1244. hozzászólásra

Én a Győri Rába gyárban dolgozom, mi gyártottuk anno a steigereket :) Megmenekítettem egy kormány közepét rába felirattal!!! A te gépedben megvan még?

#1242 biga imi
2010-02-15 20:49:48

Válasz #1242. hozzászólásra

rabas@citromail.hu , rabas73@hotmail.com ez a MSN , telefon 06308501177.

#1241 Heccmaster
2010-02-15 20:24:28

Válasz #1242. hozzászólásra

Pedig izgi.
Ne kímélj.

#1240 Fergis
2010-02-15 20:20:23

Válasz #1238. hozzászólásra

Ha adsz egy elérhetőséget, a többit ott folytatnám!

#1239 Fergis
2010-02-15 20:13:30

Válasz #1239. hozzászólásra

Ez a csapat, aki a képeken van, a legprofibb szkréperes banda volt.
Képesek voltak pld. ókori sírok ásatásánál, cm-enként húzni, gondolhatod, borzongtam mikor láttam!!!

#1238 Fergis
2010-02-15 20:09:32

Válasz #1238. hozzászólásra

Jah, arról nem is beszélve, hogy 10-12 évvel fiatalabb voltam, minden hülyeséget megcsináltam, és elvállaltam.
Fiatalság, bolondság!
Most mit csinálok?
Aladtam a lelkem az Ördögnek...smile lol
Tudod, arra volt az jó, hogy megtanultam önálló lenni, a dolgaimért, a gépekért, a gépkezelőkért felelősséget vállalni.

#1237 biga imi
2010-02-15 20:05:26

Válasz #1237. hozzászólásra
Még most olvasom hogy barabonként, hű az nem semmi hát milyen gépészek voltak?

#1236 biga imi
2010-02-15 20:03:18

Válasz #1237. hozzászólásra

Akkor az a brigád amit én írtam, de ahogy le írod nem volt leány álom főlegg terepen, na azt ott egye meg a fene. Most merre ténykedsz?

#1235 Fergis
2010-02-15 19:59:12

Válasz #1236. hozzászólásra

Nem!
Ezek elvileg a TIVIZIG-nek készültek, csak valami pénzügyi malőr végett nem vették át, ezért kerűltek egy külszini bányába, ahol 24H-ban dolgoztak.
Mikor leállt a bánya, akkor elmentek-nem skandináv lottót játszani, hanem-autópályaépítésre, zöldmezős gyárberuházásokra, árvizi védekezésre.
Nagyon feszített volt a munka, évi egy motort, két váltót nyírtak ki, darabonként, de a végefelé, ez sürüsödött csak.
Már akkor némelyik a 30.000 órán túl volt!!!
Ezek a képek pontosan akkor készültek, mikor az Oroszok elsüllyedtek a Kurszk tengeralattjáróval.
Erre pontosan emlékszem, mert akkor héten állandóan ezt szajkózta a rádió.

#1234 biga imi
2010-02-15 19:49:03

Válasz #1235. hozzászólásra

Ez így van. És melyik alakulat volt ez, Szoboszló vagy Nyiregyházi.

#1233 Fergis
2010-02-15 19:44:54

Válasz #1234. hozzászólásra

Mert szervízesként anno végigjártam velük az országot.
Ha kellett, az út szélén hengerfejeztem, vagy a területen motort, váltót cseréltem.
Ezért írtam, hogy néha elég volt belőlük, de ha bárhol látok egyet a szivem szaporábban ver, ezért nézem nagy izgalommal a Te videóidat is!!!
A Magyar Ipar egyik gyöngyszemei voltak!!!

#1232 biga imi
2010-02-15 19:37:48

Válasz #1233. hozzászólásra

De miért is útáltad volna őkett?

#1231 Fergis
2010-02-15 19:29:31

Válasz #1232. hozzászólásra

Néha elhiszed, mennyire tudtam Őket utálni???!!!
Egy idő után, már a hangjuk alapján tudtam melyik, melyik, de gondolom Neked ezt nem kell magyarázni!

#1230 biga imi
2010-02-15 19:24:37

Válasz #1231. hozzászólásra

Ó de csodás lehetet.smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile lolsmile lolsmile lol

#1229 Fergis
2010-02-15 19:21:01

Válasz #1230. hozzászólásra
Fénykép csak ennyi, de traktor 10 v. 11 volt, már pontosan nem tudom!
Régen volt, de szép volt...igaz sem volt!

#1228 biga imi
2010-02-15 19:19:29

Válasz #1229. hozzászólásra

Mert volt több is?

#1227 Fergis
2010-02-15 19:03:20


Sajnos ennyi maradt...

#1226 Fergis
2010-02-15 19:01:21

Válasz #1227. hozzászólásra

mindjárt teszek még fel

#1225 biga imi
2010-02-15 18:59:23

Válasz #1226. hozzászólásra

Szuper FULL FULL, mentetem is magamnak. Szképeres alakulat?smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#1223 Fergis
2010-02-15 18:52:17

Szia Imi!
Ehhez mit szólsz?

#1222 lala1
2010-02-08 22:33:02

Válasz #1223. hozzászólásra
No egye fene,világos zöld-fehér is lehet,ha olyan van neki otthon.smile thumbup

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Mit vár el minden pályázótól az új AKG felhívás?
Sajtóközlemény
Kiderült, kik kapták az év szaktanácsadója díjakat
Kiderült, kik kapták az év szaktanácsadója díjakat
Idén tizenöt szaktanácsadó kapott jelölést.
New Holland 8970
New Holland 8970

6.200.000 Ft

Claas Scorpion 756 homlokrakodó eladó
Claas Scorpion 756 homlokrakodó eladó

25.500.000 Ft

Magyar fixes pótkocsi
Magyar fixes pótkocsi

299.000 Ft

Mtz 550 orbitos homlokrakodóval
Mtz 550 orbitos homlokrakodóval

1.650.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]