Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.33 FtUSD389.71 FtCHF439.95 FtGBP489.96 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bandigh #2821. hozzászólásáraMeg lefelé is szokták fordítani a gumiharangot, hogy úgy nem feszíti annyira a kart. Bár ha eddig nem dobta ki neki, akkor nemhiszem hogy ettől van, de egy próbát megér, nem nagy dolog. Egyszer silódepón lefelé kidobta, megiramodott rendesen, egy pillanat alatt leizzadtam, fék se volt valami kemény, na ott mondjuk a gumiharang segített rá, gazdátlan gép volt.
Rába váltó elkezdte kidobálni az 5.6. sebességet. Ha kézzel tartom a váltókart akkor nem dobja ki sőt nem is érzem, hogy erőltetné éppen csal lazán tartani kell a kart.
Megúszhatom egy kulissza reteszelő kopással, vagy nagyobb a baj?
Válasz Praetor #2817. hozzászólásáraJobb oldalt fülke alatt elvileg beütve a vázszám, abból kiderül, mert az enyémnek a forgalmiban motorszámnak D2156MT6 van beütve, ami ugye a 245-ös blokkja, csak ezen már rajta a kombiturbo.
Válasz gcastle #2813. hozzászólásáraA féket is átrakták az első hídra a vége felé. Gömbölyű hidas volt már 84-ben, de a féket sokkal később rakták előre. Bár már a 300-ason is úgy volt asszem, csak ugye abból nem lett sorozatgyártás.
Válasz gcastle #2811. hozzászólásáraEz gyárilag d10-es motorral van, az utolsó években készült. De lehet, hogy a fék visszakerül a váltó végére, ha nem lehet ezt a kérdést egyszerűen megoldani.
Válasz Praetor #2810. hozzászólásáraGömbölyű hidas 250-esem van, ott váltó végén van fék, így fogja az első és a hátsó hidat is, de külön a hídon nincs!
Rába első hídján van a fék. Ehhez csuklóstengelyt honnan lehet beszerezni? Az első hídhoz való tengely kb 86cm hosszú összetolva, de ehhez kb 75cm hosszúságú kellene.
Ha nem lehet kapni, akkor ki vállal rövidítést centírozással?
Nem tudja valaki véletlenül, hogy "csillag" hidas rába hídjain milyen funkciója van egy ehhez hasonló képződménynek? 113702 jelölés van rajta, 2 vezeték megy rá. Egy eaton nospin difizárhoz ilyesmi nem szükséges, ha jól tévedek.
Válasz apuci #2802. hozzászólására2017ben 35-37q termésem volt, a kritikus időszakba semmi eső, jó 1/3 kalász leszáradt... Ez egy fokkal jobb. Úgyis azt mondják a 25 hektár az hobbi szint. A hobbi meg pénzbe kerül. Igaz most kb nullán megálltam.
Válasz Nyomasek Bobo #2801. hozzászólásáraAz elég gáz,nekem tavaly volt hasonló termésem búzából és még majdnem nem vették meg!
Az idén viszont jól sikerült igaz annyi volt a gáz hogy tavaly 13,5 ha volt az idén meg 4ha!
Válasz apuci #2800. hozzászólásáraSzar...nettó 45q környéke kb. Egy 1.6 ha homokból a több mint a felén semmi se volt, csak 25cm szár.
A többi se volt hajlandó bokrosodni. 200-220kilóval volt vetve. Rövidke kalászok voltak.
A jobbik táblán meg sok a pocok...(és az 3 éve nem volt szántva.)
Válasz uff #2791. hozzászólásáraA tárcsáról vettük le, szóval nemtudom Az egyetlen ahol találtam, itt van, de ha valaki tud olcsóbbat, ne tartsa magában Link
Válasz .Richard. #2785. hozzászólására10 éve nem volt komolyabb baja, most magágykészítés közben "bekopogott" egy hibakódot a motor...
Ez nem megy ki az udvarról még pár évig, nyugodj meg! Hányszor húzott már ki a kakiból...
Válasz vasvarikriszta #2780. hozzászólásáraSajnos fotókat nem csináltam mikor szét volt szedve. Rugó méretet csak akkor tudok majd ha már működik, ha működik egyáltalán valaha.
Ha nem műk, akkor marad a munkahenger kitámasztása valami olyannal amit a kolléga alább mutatott.
Válasz rigás #2779. hozzászólásáranekünk is a rugóval van gond esetleg méretet nem tudnál adni , fénykép hogy néz ki a belső rész hogy meg van e minden?
Válasz vasvarikriszta #2778. hozzászólásáraIgen én tavaly csináltam, de félbe maradt mert a kapcsoló kar rugója meg a menetes beállító szár hiányzik. A napokban folytatom mert kelleni fog a függesztés.
Nem egy bonyolult szerkezet csak óvatosan kell szétszedni mert a berohadt inbusz csavarok beszakadhatnak. Az enyém be volt ragadva némi tisztítás néhány ó gyűrű egy porvédő gyűrű és a kis csapágy a szár végén volt az alkatrész igény.
A hiányzó dolgokat meg megpróbálom legyártani a húzórugót meg pótolni valami oda illővel.
3121 hozzászólás
Válasz bandigh #2821. hozzászólásáraAz volt az első dolgom , hogy levegyem de nem segített.
Válasz bandigh #2821. hozzászólásáraMeg lefelé is szokták fordítani a gumiharangot, hogy úgy nem feszíti annyira a kart. Bár ha eddig nem dobta ki neki, akkor nemhiszem hogy ettől van, de egy próbát megér, nem nagy dolog. Egyszer silódepón lefelé kidobta, megiramodott rendesen, egy pillanat alatt leizzadtam, fék se volt valami kemény, na ott mondjuk a gumiharang segített rá, gazdátlan gép volt.
Válasz rigás #2820. hozzászólásáraHa kemény nagyon a gumiharang, az is húzhatja. Ha leveszed róla, nyerhetsz egy kis időt
Rába váltó elkezdte kidobálni az 5.6. sebességet. Ha kézzel tartom a váltókart akkor nem dobja ki sőt nem is érzem, hogy erőltetné éppen csal lazán tartani kell a kart.
Megúszhatom egy kulissza reteszelő kopással, vagy nagyobb a baj?
Válasz gcastle #2818. hozzászólásáraIgen, így van.
Az még a leggyakoribb, hogy a 245-ös gépben már 250-es motor van.
Válasz Praetor #2817. hozzászólásáraJobb oldalt fülke alatt elvileg beütve a vázszám, abból kiderül, mert az enyémnek a forgalmiban motorszámnak D2156MT6 van beütve, ami ugye a 245-ös blokkja, csak ezen már rajta a kombiturbo.
Válasz Rabó001 #2814. hozzászólásáraLehetséges, forgalmiban 250 van.
Válasz gcastle #2813. hozzászólásáraIgen, az van benne. A fék meg úgy tudom gyárilag van az első hídon.
Válasz gcastle #2813. hozzászólásáraA féket is átrakták az első hídra a vége felé. Gömbölyű hidas volt már 84-ben, de a féket sokkal később rakták előre. Bár már a 300-ason is úgy volt asszem, csak ugye abból nem lett sorozatgyártás.
Válasz Praetor #2810. hozzászólásáraAkkor nem 280-as.
Válasz Praetor #2812. hozzászólásáraKapcsolható diffizár került a végén bele, de fékről nem tudok biztosat...
Válasz gcastle #2811. hozzászólásáraEz gyárilag d10-es motorral van, az utolsó években készült. De lehet, hogy a fék visszakerül a váltó végére, ha nem lehet ezt a kérdést egyszerűen megoldani.
Válasz Praetor #2810. hozzászólásáraGömbölyű hidas 250-esem van, ott váltó végén van fék, így fogja az első és a hátsó hidat is, de külön a hídon nincs!
Válasz gcastle #2809. hozzászólásáraSteiger (250 vagy 280), elvileg gyárilag van az első hídon (csillagos) a fék.
Válasz Praetor #2808. hozzászólására180-as Rába?
Rába első hídján van a fék. Ehhez csuklóstengelyt honnan lehet beszerezni? Az első hídhoz való tengely kb 86cm hosszú összetolva, de ehhez kb 75cm hosszúságú kellene.
Ha nem lehet kapni, akkor ki vállal rövidítést centírozással?
Válasz Nyomasek Bobo #2806. hozzászólásáraAz lesz az. Közben megtaláltam ezt a hirdetést.
Válasz Praetor #2805. hozzászólásáraSzerintem ez egy mechanikusan kapcsolódó, de elektromotorral működtetett difizár cucca... Ez a tippem.
Nem tudja valaki véletlenül, hogy "csillag" hidas rába hídjain milyen funkciója van egy ehhez hasonló képződménynek? 113702 jelölés van rajta, 2 vezeték megy rá. Egy eaton nospin difizárhoz ilyesmi nem szükséges, ha jól tévedek.
Válasz Nyomasek Bobo #2803. hozzászólásáraBasszus ha nekem ilyen szarul menne az asszon kinyírna! De folytassuk a búzásba!
Válasz apuci #2802. hozzászólására2017ben 35-37q termésem volt, a kritikus időszakba semmi eső, jó 1/3 kalász leszáradt... Ez egy fokkal jobb. Úgyis azt mondják a 25 hektár az hobbi szint. A hobbi meg pénzbe kerül. Igaz most kb nullán megálltam.
Válasz Nyomasek Bobo #2801. hozzászólásáraAz elég gáz,nekem tavaly volt hasonló termésem búzából és még majdnem nem vették meg!
Az idén viszont jól sikerült igaz annyi volt a gáz hogy tavaly 13,5 ha volt az idén meg 4ha!
Válasz apuci #2800. hozzászólásáraSzar...nettó 45q környéke kb. Egy 1.6 ha homokból a több mint a felén semmi se volt, csak 25cm szár.
A többi se volt hajlandó bokrosodni. 200-220kilóval volt vetve. Rövidke kalászok voltak.
A jobbik táblán meg sok a pocok...(és az 3 éve nem volt szántva.)
Válasz Nyomasek Bobo #2799. hozzászólásáraEredmény?
Válasz apuci #2798. hozzászólásáraSzombaton befejeztük. 25 éve nem arattunk augusztusban
Válasz Nyomasek Bobo #2797. hozzászólásáraHogy állsz az aratással.?
Válasz gcastle #2795. hozzászólásáraGyari villamosság 3x átkötve
Válasz gcastle #2795. hozzászólására És ebben a gépben még nincs elektronika
Gyári villamosság eladó...
Válasz uff #2791. hozzászólásáraA tárcsáról vettük le, szóval nemtudom Az egyetlen ahol találtam, itt van, de ha valaki tud olcsóbbat, ne tartsa magában
Link
Válasz Nyomasek Bobo #2792. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?client=firefox-b-m&biw=360&bih=559&tbm=isch&sa=1&q=klips+f%C3%BCrr+hydraulik+zylinder&oq=klips+f%C3%BCrr+hydraulik+zylinder&aqs=mobile-gws-lite..
Válasz uff #2791. hozzászólásárahttp://www.farmethungary.com/farmet-triolent-ps-szantofoldi-kultivatorok
Válasz bandigh #2782. hozzászólásáraHol lehet ilyen távtartót kapni? Megkönnyitené a munkát...
Válasz bandigh #2788. hozzászólására
Válasz Tomi81 #2787. hozzászólásáraManitou.
Válasz gcastle #2786. hozzászólásáraAdjátok meg a módját
Válasz gcastle #2784. hozzászólásáraMi ez gép amivel a motort veszitek kifelé?
Válasz .Richard. #2785. hozzászólására10 éve nem volt komolyabb baja, most magágykészítés közben "bekopogott" egy hibakódot a motor...
Ez nem megy ki az udvarról még pár évig, nyugodj meg! Hányszor húzott már ki a kakiból...
Válasz gcastle #2784. hozzászólásáraebből mi lesz? A jövő igáslova laptop nélkül?
Hát elkezdődött...
Válasz vasvarikriszta #2780. hozzászólásáraSajnos fotókat nem csináltam mikor szét volt szedve. Rugó méretet csak akkor tudok majd ha már működik, ha működik egyáltalán valaha.
Ha nem műk, akkor marad a munkahenger kitámasztása valami olyannal amit a kolléga alább mutatott.
Válasz vasvarikriszta #2778. hozzászólásáraMi ilyenekkel oldottuk meg
Válasz Matyi50 #2772. hozzászólásáraÖt fejes ih eke ez után, hallod vigyázzál "fel ne forrjon a hűtővíz"!!
Válasz rigás #2779. hozzászólásáranekünk is a rugóval van gond esetleg méretet nem tudnál adni , fénykép hogy néz ki a belső rész hogy meg van e minden?
Válasz vasvarikriszta #2778. hozzászólásáraIgen én tavaly csináltam, de félbe maradt mert a kapcsoló kar rugója meg a menetes beállító szár hiányzik. A napokban folytatom mert kelleni fog a függesztés.
Nem egy bonyolult szerkezet csak óvatosan kell szétszedni mert a berohadt inbusz csavarok beszakadhatnak. Az enyém be volt ragadva némi tisztítás néhány ó gyűrű egy porvédő gyűrű és a kis csapágy a szár végén volt az alkatrész igény.
A hiányzó dolgokat meg megpróbálom legyártani a húzórugót meg pótolni valami oda illővel.
érdeklődnék valaki szedett már szét 3 pont mélységhatárolót;?
Sziasztok.
D10 motort keresek. Jó lenne rossz,kikönyökölt motor is.
Válasz vasvarikriszta #2775. hozzászólásáraTőlem elfogadták kombájn esetén a kezelési utasítást, amiben a jármű adatai szerepelnek.
Válasz vasvarikriszta #2774. hozzászólásáraolyan kérdésem volna a zöld rendszámhoz milyen könyvbe van amit kérnek?
üdv rába gépkönyvet keresnék rendszám megújítása kapcsán