Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- AKG támogatás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- ZT 303 traktor új
- Poénok új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
315 hozzászólás
Válasz #63. hozzászólásra
Sztem ő máshogy gondolta a norvégot!:))
Válasz #62. hozzászólásra
a mokkák azok mind állat módra szoktak menni, van nékik cobrazsiguli, meg tunningos miótónk :-))))
Válasz #62. hozzászólásra
...meg Svédországban vidéken hétvégén, amikor elvileg nem lehet szeszt venni. Életveszély!
Válasz #61. hozzászólásra
:-)), a kedvencem a kamikaze "norvégok", szakadt sz*r auto nyakig tele norvéggal és a felezővonalon döngetnek mint Schumaher.
Válasz #60. hozzászólásra
imádok arrafelé járni, csak ne lennének az alsóbbrendű utak oly keskenyek, rázósak és a táblák is meglehetnének kulcsfontosságú kereszteződésekben
Válasz #59. hozzászólásra
Baranyában akad ittott, felénk inkább a "buckák" a jellemzők (alföldi ismerősök jöttek aratni felénk és bizony tele lett a naci, aki nem szokik hozzá annak ez is ép elég), amikor először mentem a gépel (ikerkerék nélkül még) akkor nagyon fostam én is, most tallajmunkára mindig felrakom az ikerkerekeket.
Válasz #58. hozzászólásra
Ott is vannak dombok?
Válasz #22. hozzászólásra
Elvinné az biztos nálunk 2 FIAT van a környéken és mindegyik után 4-es kondor van (ha felázik a föld akkor nem bírja, de akkor a Rába is 4 fejjel megy csak).
Az ásóboronának meg csapd le a széleit nyugodtan, ha szépebn akarsz vele dolgozni kell neki 14 km/h sebesség azt meg nem fogja a tied 6.6-ból bírni, hidd el kifizetődőbb, felénk van jópár emberke aki 1 számmal nagyobbat húz mint kéne 3 szor mennek rá a földre mert nincs meg a sebesség az ásóboronához, én elsőre szeretem eldolgozni a földet.
Válasz #56. hozzászólásra
Segíts lécci mer q. nem vágom!
Akkor mér arra nyomott, mér nem a....fa..omtudja má mellikre.
Magas ez nekem.
Válasz #55. hozzászólásra
Akko olvass vissza!
Válasz #54. hozzászólásra
De nem is volt róla szó.
Egyszeribe benyomta ezt a szöveget a vak semmi közepibe mikor a kamionról dumáltunk.
Mikor volt szó a tetűkről vagy h. ki a tetű?
Itt se volt egész nap.
Válasz #52. hozzászólásra
Mit-mit????? Azt írta, h. kivételesen nem téged tetüzött le.Még mindig nem vágod????????????
Válasz #50. hozzászólásra
Mondjad má!
Válasz #50. hozzászólásra
De mit b. meg?
Válasz #49. hozzászólásra
Megy is mint a doxa óra és muszáj is neki. Na joccakát nektek!;)
Válasz #48. hozzászólásra
Bmeg olvasd már el!!!!
Válasz #46. hozzászólásra
Jó gépek.
Válasz #47. hozzászólásra
Mit is?
Válasz #45. hozzászólásra
HOGY-HOGY NEM???? Pedig be szólt rendesen.
Nem tudom hogy hányadik motorját nyúzza de jó traktorosai lehettek mert a váltója még eredeti és nagyon jól megy, és a mostani motorját is jó szaki rakhatta össze mert száraz nem taknyol és nagyon szépen ketyeg ja és persze jó erőben van.:D
Válasz #43. hozzászólásra
A fenéket.
Nemtom mit akart még most se. :-)))))
Válasz #42. hozzászólásra
Ja . Most már mehet a dombnak fe:))
Válasz #42. hozzászólásra
Na mi van? gézu bekóstolt megint?
Válasz #41. hozzászólásra
Bevan járatva talán.
Válasz #40. hozzászólásra
Akkor már az is ki van próbálva:)).
Válasz #39. hozzászólásra
Bár nálunk is változik a talaj mert az egyik domboldal kötött a szemben levő meg már homokosabb. Na de mindegy a fiat szívott már jó sok békési levegőt az biztos, mert az első 23 évét azon a vidéken élte le.
Válasz #38. hozzászólásra
Itt van sokféle talaj 10 km-en belül.
Válasz #37. hozzászólásra
Ott van nem messze.:)
Válasz #36. hozzászólásra
A nem az!
Válasz #35. hozzászólásra
Az én fiatom mezőkovácsházáról van úgyhogy ő már ismeri azt a vidéket.
Válasz #33. hozzászólásra
Békéscsaba.
Válasz #32. hozzászólásra
Mit zh-t! Egyenesen egy esszét vagy tanulmány könyvet jelentetek meg belőle.:D
Válasz #31. hozzászólásra
Hun van az a rét?
Válasz #30. hozzászólásra
holnap irhatsz belőle zárthelyit :-))))
Válasz #24. hozzászólásra
Nagyon csúnya réten.
Válasz #28. hozzászólásra
Á, most már minden világos. Teljesen kitanulkoztam rabewerk ekébő annak is a félig függesztett vagy vontatott változatából ;). Dánke zér!:)
Válasz #27. hozzászólásra
Ja!
Válasz #27. hozzászólásra
igen
Válasz #25. hozzászólásra
Az a kleiber amelyiknek olyan hattyúnyak szerű szárai vannak?
Válasz #22. hozzászólásra
Simán, a JD 150 lúval Kondoroson 4 fejjel szánt
Válasz #18. hozzászólásra
A Kleiber volt az első ugymond MAGYAR fejlesztésű Rabe eke, mert mikor a Kite a JD-ket elkezdte árulni, velük 4 fejes Rabe ekéket árultak.
Ezek az ekék vékonyvázas, ekeszáras kivitelek voltak, szétszakadtak pár hét alatt Nádudvaron.
Ezután a Magyar mérnökök segitségével fejlesztették kia Kleiber-t.
Magasabb kormánylemezzel rendelkeznek, bár a fejek a Condorével megegyeznek ( katalógusban láttam), az ekeszárak hajlitottak, mig a továbbfejlesztett Condoré egyenesek, nagyobb ekenádja és más formájú a koptatópofája is.
Csak már ő is közel 40 éves gépmodell.
Válasz #21. hozzászólásra
Én sem szántok gyengén mert az ih le van rakva 35 cm-re. Te hol gazdálkodsz?
Válasz #16. hozzászólásra
Nézd meg képen!
Válasz #19. hozzászólásra
Na de egy 4 fejes rw condorral csak megbirkózna a fiat?
Válasz #16. hozzászólásra
Nálunk egy t150 es húzott 3 fejet, de azt gyönyörűen! (itt persze minden más) Fasza eke, de kell neki a mélység.
Válasz #15. hozzászólásra
Há, ha akarod...
Sztem ekkora fejet beleeresztve rendesen dombnak fel rendes szélességgel, Hm! Nem is dicséri senki, hogy olyan f.sza volna. Meg mindig azt az ekét könnyű húzni, amelyik nem megy bele. Persze ez az én tapasztalatom nálatok nem biztos,h. igaz.
Válasz #11. hozzászólásra
dombról nem volt szó :-))))
Válasz #17. hozzászólásra
Bővebben!
Válasz #16. hozzászólásra
igen
A rabewerk kleiber ekét ismeri valaki? Az miben különbözik a condortól?