Hirdetés
Fórum
- Poénok új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Claas traktorok új
- Claas Lexion vélemények új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
- Karácsony új
334 hozzászólás
Válasz Ares 826 #233. hozzászólásáraDolgozni nem dolgozott 3éve beindítgatva be volt mindig. Most cseréltünk rajta szűrőket ki lett légtelenitve friss gázolajbol lett járatva egy órát kb. Es utánna állt meg a pedál lenyomására.
Válasz Skodoo96 #232. hozzászólásáraMennyit állt a gép, több hónapot????
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem Renault Ares 656rz azt a jelenséget produkálta, hogy gázpedál kétszeri lenyomása után leállt azota nem tudjuk beinditani. Mi lehet a hiba merre induljak keresni? Előre is köszönöm a válaszokat!
Szebb napokat!
Tud valaki velemenyt irni Renault 75 34 MX tipusu traktorrol? Van egy elado 1991-es evjaratu 8.000 euroert. Szeretnem megvasarolni de erdekelne velemeny olyan szemelytol akinek volt mar ilyen tipusu traktora! Elore is koszonom!
Válasz ARES 816 #229. hozzászólásáraIgen megnéztem.A bal oldali gomb volt a hibás ezzel orvosolva is lett a hiba!Köszönöm a segítséget!A vezetékek már elég ramaty állapotban voltak!!!Na meg persze a gombok is!
Válasz Zoli1006 #228. hozzászólásáraMegnézted amit mondtam? A kapcsolókra gondolok.
Válasz Ares 826 #227. hozzászólásáraEz pontosan így van,őrületes öszegeket kérnek el.De talán nég ezzel se volna gond csak akkor ne találgassanak és ezeken túl nem jó a végeredmény.Amúgy aláírom telejes elektromos vezetéket át kellene nézni mert nagyon rossz állapotban van.Ma reggel megütögettem a sárvédőket és működik,tehát itt van a baj vagy beragad a gomb!
Válasz Zoli1006 #226. hozzászólásáraAhhoz drága az órabérük szerintem hogy csak úgy sakkozzanak a dologgal hogy ez vagy az a baj és a végén még nem is lesz jó sajnos! Rengeteg apró elektromos szarság keverhet be egy fiatal de 10 év fölötti gépnél az idő múlása miatt! Aztán vagy sikerül vagy épp nem megtalálni a hibát és kijavítani a dolgokat! Ha újat veszel azzal szívsz mert arany áron mérik őket az öreget meg ha kell javítani akkor ül bele az ember a "horgoló tűbe" az tuti!
Hát lassan biztos vagyok benne hogy nem,de ezt állapította meg az axiál
Csak ezzel az a baj hogy a végösszeg közel volt a 7 jegyű számhoz és talán nem is ez volt a gond!
És am megkérdezhetem,hogy ott menyire vált be a renault?
Válasz envagyok2 #216. hozzászólásáraEbbe még nem merültem bele szerencsére, mikor szar volt a kicsibe azt gariban cserélték még anno 2008-ban. Fájdalmas dolog az tuti mármint zsebre tekintettel. De nem biztos hogy az a gond.
Hát gyári felújított 202ezer nettó + elvitték a másikat.De valamennyit vissza utalnak a javítás költséget!
Válasz Zoli1006 #220. hozzászólására11 Short circuit on lift lowering valve or circuit open.
Válasz ARES 816 #221. hozzászólásáramibe fájt az új tce25?
Válasz Zoli1006 #220. hozzászólásáraAz axiálnál is kevés a jó szaki.Ennek ellenére nagyon bíznak a szervizükben????. De egy villamosság rajz alapján ezt ki lehet szűrni, nekik minden adott.Ha nem megy valami fel tudják hívni a gyári szervíz mérnököt is, ennyi... A tce25 panellal nem szokott gond lenni egyébként. Nekik ezt tudni kéne.
Szia!Köszi szépen,ezt is megnézzük még a hétfői napon!De amúgy lehetséges,hogy előbb azt kellett volna kicserélni az axiálnak és mondjuk megúsztam volna tc25 panelcserét is?Bár így utólag már mindegy!
Válasz Zoli1006 #218. hozzászólásáraSzia!
A hátsó sárvédőkön lévő 3 pontot működtető
kapcsolókat cseréld ki.Mind a 4-et. És jónak kell lenni, olyan 30 ezer forint lesz bruttóba kb., ha axialhoz mész. Ott lesz leghamarabb. Ha tlt-t nem kapcsol akkor is sárvédőn lévő vészleállitó kapcsolókkal van a baj,valamelyikkel.
11-es hibakódot dobál be!
Az axiál cserélt egy tc25_öt üeg egy csaphajlásmért,egy napig működött.Most ugyan az a jelenség!
Válasz Ares 826 #211. hozzászólásáranem tudsz valakit, aki ezt a tce panelt tudja szerelni, javítani? szét lehet ezt szedni?
azt hiszem az a zöld billenőkapcsoló kontkat hibás lehet...
Válasz Zoli1006 #214. hozzászólásárajó lett? megoldódoitt, mi volt agond?
Válasz Bárány #212. hozzászólásáraNem tudom menyi a hasonlóság,de ezt az érzékelőt még meg fogom nézni köszönöm!
Válasz Ares 826 #211. hozzászólásáraÉvjáratot most nem tudok mondani most de megnézem majd.Kontakt spré próba volt+a két nagyobb csatit a jobb oldalán is néztem,fújtam.Viszont ha a jobb oldali csatit leveszem akkor tudom felemelni azzal a szeleppel ami a fülke közepe felé van és ujjal lehet nyomni.De mikor vissza teszem ezt a csatit megint lassan szakaszokban vissza enged!
Válasz Zoli1006 #206. hozzászólásáraNem tudom, mennyi a hasonlóság az első szériás Claas Arionnal, úgy sejtem, sok.
Annál leghátul, az öntvényház jobboldalán van a 3pont szintérzékelő. Az úgy évente egyszer meghálálja a kontaktsprét, ha elfelejtem, hasonló tünettel szokott emlékeztetni.
De ahogy írták, érdemes néha az összes csatlakozót befújni.
Válasz Zoli1006 #210. hozzászólásáraMikori a masina évjáratban???? Én először az összes csatlakozott ketté húznám megfújnám kontakt srpiccelővel! De először szedd le a fülke jobb oldalán a két nagy kábelköteg csatlakozót fújkáld meg és lehet minden jó lesz utána!
Válasz Ares 826 #207. hozzászólásáraSe bentről se kintről!Viszont van mikor gondol egyett és müködik egy kis ideig.Ezt játsza velem.
Válasz Ares 826 #207. hozzászólásáraSe bentről se kintről!Viszont van mikor gondol egyett és müködik egy kis ideig.Ezt játsza velem.
Válasz Ares 826 #207. hozzászólásáraSe bentről se kintről!Viszont van mikor gondol egyett és müködik egy kis ideig.Ezt játsza velem.
Válasz Zoli1006 #206. hozzászólásáraHonnét nem akar emelni a kezelőről, vagy a sárvédőkön lévő gombokról??
Sziasztok.Egy kis segitségre lenne szükségem.Van egy renault 826 rz-m ami az utóbbi időben a három pontot nem akarja felemelni.Hol működik hol nem!És erre szeretnék segítséget kérni.Köszönöm!
Válasz Celtises #200. hozzászólásáraÉn a kötegre tippelnék nem a panelra, igaz az sem olcsó a nagy cégnél!
Válasz tota.melinda #202. hozzászólásáraAdatlapomon.
Válasz envagyok2 #199. hozzászólásáraEzzel kezdtem a hőfok jó jelet ad a vezérlő rosszul értelmezi és megbolondul az egész. A baj az hogy fél milla egy új agy a motorba.
Válasz Celtises #201. hozzászólásáraHogyan írjak privátban?
Válasz tota.melinda #197. hozzászólásáraÍrd meg privátban honnan írsz.
Válasz Ares 826 #198. hozzászólásáraNem hülyeség. Küzdöttünk ilyennel. 2x javíttattam a vezérlőt nem lett jó. Ha kicsit sütött a nap egyből tiltott. Ősszel hibátlan volt. Így lett eladva is. Ez az ismeretségi körben 7-8 traktornál fordult elő.
2 dolog lehet. Vezetékköteg vagy túlmelegszik a panel a motor oldalán.
Két traktor jó lett panelcserével 2-3 évig. Egy vezetékkötegtől, egy panelszigeteléstől.
Én beleuntam.
Válasz tota.melinda #197. hozzászólásárahúzd le róla a stekkert, és mérd meg a jeladó ellenállását hidegen, langyosan, melegen. azt látod, hogy megfelel a gyári értéknek, vagy nem. ha nem, akkor csere. ha igen, akkor cumi.
egyébként kb. 3 ezer pénz lehet, sokat nem kínlódnék vele, lehet első mozdulatra kicserélném.
Válasz tota.melinda #197. hozzászólásáraSzerintem az hülyeség!
Válasz Celtises #196. hozzászólásáraA motor hőfok mutató maximumra ugrik teljes hideg motornál is. Állítólag motorvezérlő tipushiba. Neked van celtised és csinált már hasonlót?
Válasz tota.melinda #195. hozzászólásáraMi lett vele?
Valaki diagnosztizálta?
Sziasztok. Van valakinek Renault Celtis 446 rx traktora ? Az enyémnek elromlott a motorvezérlője, jól jönne egy kis segítség. Köszönöm
Válasz kobrehel79 #193. hozzászólásáraHelló hívj fel van 1-2 tippem!06305229131
Sziasztok,
Egy kis tanácsra lenne szükségem.
Renault Ares 826 traktoromon kattogó hangot hallok az első hid jobb kerekénél kanyarodáskor menet közben. Proactive az első hid. Kardán kereszt lett benne cserélve.
Esetleg tapasztalata valakinek.....?
Mi okozhatja?
Válasz kobrehel79 #185. hozzászólásáraTudja befojásolni.Nekem ugy lelassúlt hogy 3ason ment ugy mint 1 esen.Azt hittem zárlat és "hunyorít".De nem e miatt automatikosan lassít.Mikor jól hútött akkor viszont működött rendesen és most is jó.
Válasz szantofold22 #190. hozzászólásáraClaason a ventillátor házban van a fülke előtt,barna kocka.Lehet a befuvót is ki kell venni..Azt nem tudom nem èn csináltam..
Válasz Bárány #186. hozzászólásáraEz így van.Lelassúl a légáram mert már nem jut el a hőcserélőig sem a hideg.A kis kapcsoló hibájának a jele ha a cső deres vagy leállításkor jég hullik róla.Kb25e ft os kis vacak .Nekem a claason cserélték azóta 1 fokozaton is fázós 30 fokba
Válasz kobrehel79 #188. hozzászólásáraNem a műszerfal alatt, mögött?
Válasz Bárány #186. hozzászólásáraÉs ezt a hőcserélőt hol találom rajta? Megnézném a hiba fennálásakor hogy jegesedik e? A fülke felső részén?
Válasz kobrehel79 #185. hozzászólásáraA kapcsolórelét is nézd meg.
Válasz kobrehel79 #185. hozzászólásáraAkár az is okozhatja. A gyengébb légáram miatt el tud jegesedni a hőcserélő, és ha van beépített védelem, akkor az ilyenkor lekapcsol.
Nem biztos, hogy ez a hibád, de lehet összefüggés.
Sziasztok,
Gondom akadt a Renault 826-osomon a klimával. Beindul, rendesen hűt, majd egy idő után lekapcsol, és nem akar visszakapcsolni csak hosszú idő után. Mi okozhatja? Megjegyzem az egyik oldalt a kabin tetejében nem működik a ventilátor (nem tudom befolyásolhatja e?).