Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.39 FtUSD390.78 FtCHF427.9 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Lenne egy ismerősömnek egy 750kg összemegű kis utánfutója, papírok nélkül. Valamikor még volt forgalomba, alvázszám van, de már papírok nélkül vette régebben.
Ezt lehetne valahogy rendszámoztatni? (Fekete rendszámra.)
Helló.
Azt szeretném kérdezni,hogy..van 1 kis fülkés papír nélküli 80 as mtz-m panorámafülkét szeretnék rá tenni és utána forgalomba helyezni,de a panoráma fülkének le van vágva a teteje és mi csinálnánk rá olyat mint a gyári így is forgalomba lehet helyeztetni ?
Köszi előre is.
mind két rendszámos gépem van a háromszögest most intéztem.Azt ne kérd hogy írjam le,mi a menete mert csak egy vita lesz belőle.Utólag meg jegyzem mindenki úgy oldja meg a baját ahogy a pénztárcája engedi.Számomra ez a téma is lezárva.
Igen.
Hát ez kb. olyan mint a zöld rendszám ügy is.
Nálunk például ahol nem vizsgáztatnak mg. gépeket ott nem is tudnak mondani semmit régi gép vizsgáztatására.
Pedig szerintem jó dolog, hogy hagytak egy ilyen lehetőséget is a termelőknek. Mert valóban sok helyen már megvannak a munkagépek, de rendszámoztatni csak 5-10 éve kezdték el ezeket.
Nincs miről beszélnem ha a háromszögrendszámokat is fennhagyják a gépen és azzal mennek ki.
akkor az már egy kicsit gáz van nálatok vizsgáztató állomás? kérdezd őket.nem akarlak félre vezetni,mert tudod nem csak te olvasod amit írokés van egy két okos tojás akik vitatják amit írok
És mi van akkor, ha nincs alvázszám, mert 20 év alatt az idő kiette és most ő akarná forgalomba helyezni?
Mondjuk prospektus a gyári adatokkal meglenne.
Ha egyedibe akarod megcsinálni akkor tervdokumentáció kell, minősített hegesztőtől papír stb. Sok macera.
NKH-tól próbálj meg típusbizonyítványt kérni.
Ha pedig kirohadt akkor ütnek bele NKH-nál.
Meg, sőt elméletileg csak rendszámmal közlekedhetne. Nem kell bántani a szóróhengereket, azzal mehet vizsgára is. Amúgy használható henger nélkül pótkocsinak is. T088-ak is így szaladnak siló felépítménnyel.
Nem kell közjegyző, elég egy adásvételi amin a jelenlegi adatok szerepelnek.
Okmányiroda nem ad útvonalengedélyt, régen sem adott. Viszont NKH vizsgabázis ad engedélyt, legalábbis nálunk fejérben adott.
Válasz #392. hozzászólásra
olyan nincs hogy nincs alvázszám pláne ha egy kft. forgalmazta, okmány iroda,vagy közlekedési felügyelet a két hivatalos szervtől meg tudod mi ennek a menete! egyediként nem ajánlom mert az sokkal többe fog kerülni mint hivatalosan.
Válasz #391. hozzászólásra
És akkor mit tudok csinálni ha nincs rajta alvázszám de még a típusát sem tudom csak annyit hogy az agro line kft forgalmazta valamikor.
Egyedi ként mennyibe fájna?
Sziasztok!
Egy trágyaszórót meglehet csinálni piros rendszámosra? úgy hogy a szóróhenger levehető és csináltunk rá hátsó ajtót hogy pótkocsinak is használhassuk.
Mennyibe fájna ez kb?
Üdv.Zsolti
Válasz #381. hozzászólásra
én is ebben a cipőben járok, amint azt már írtam (régi forgalmi háromszög rendszám) okmány iroda és ha ott nem megy, közjegyző.(a közjegyzőnél a jelen motorszámot alvázszámot írasd ,de arra vigyáz hogy ne legyen sufni tuningolt egy sem, mert bukta az eredetvizsgán!
hogyha nyilvántartásban szerepel,egy vizsgára bocsátási engedélyt kel kérni és mehet a dolog(motor szám alvázszám rendbe) ha nem akkor közjegyzői nyilatkozat hogy 98 előtt tulajdonodba került,(motor szám alvázszám itt is kel!) és utána viheted műszakira de arra vigyázni kel mivel nincs műszaki, nem szerepel nyilvántartásba, nem ad az okmányiroda útvonal engedélyt, megoldás autó mentő(plusz lóvé).
1999 előtt a birtokodba került, amit egy adás-vételivel bizonyítasz és nyilatkozol arról, hogy már Magyarországon volt forgalomba helyezve.
A személyi számot írjátok az adás-vételire az nem változik.
Először viszont vidd be forgalmit az okmányirodába és ott megtudják nézni, hogy bent van-e a rendszerben.
Ha bent van rendszerben, akkor is megfogod kapni az üzembentartóit szerintem.
Válasz #382. hozzászólásra
Az efféle megoldás kb.mennyibe fájhat??? Azt jelenti mint egy külföldről behozott gép első forgalomba helyezése,mondjuk akkor kell eredet vizsga az biztos.Tehát elég tanácstalan vagyok,első lépés minden bizonnyal marad az okmányiroda.Addig is köszönöm!!!
Először megnézném, hogy szerepel-e az okmányirodai nyilvántartásban. Ha nem, akkor egy fals 99 előtti adás-vételi , akár a szomszéddal és mehet a forgalomba helyezés és mint üzembentartó fogod megkapni a forgalmit és nem kell eredet vizsgálat.
Ha viszont bent van a rendszerben, akkor passz.
Esetleg az üzembentartóit megkapod, eredet -vizsga nélkül.
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni 50-es mtz-vel kapcsolatban.6 hónapja vásároltam még régi háromszög rendszám van hozza,szeretném forgalomba helyezni,de észrevettem egy hibát nem stimmel a motorszám a forgalmiban lévővel!!Mi lehet a megoldás???hibáztam/ na de most már mindegy erre kellene valami okosság!!!Segítségeteket előre is köszönöm.
Válasz #376. hozzászólásra
Szlovákoknál, németeknél, osztrákoknál van. Tulajdonos lakóhelye szerinti rendszámok. Itt csak szó volt róla, hogy bevezetik... Jó lehúzás lett volna.
Egy utánfútó gyártó, minősített hegesztő papírjai kellenének hozzá, ha tényleg megfelelő szerkezeti állapotba van.
100 ezerből nem jönne ki rá és ez még az olcsóbbik megoldás.
Válasz #371. hozzászólásra
nincs alvázszám nem tudod vizsgáztatni bukik az eredet vizsgán talán az okmány iroda vagy közlekedés felügyeleten tudnak valamit mondani
Semmi papirja , csak egy adàsvételije van, gondolom kell külön alvàzszàm, valamilyen fék, a vilàgitàsa jó, valami rajz is róla.ez ösdzesen mennyi lenne? Érdemes vele foglalkozni? Vagy inkàbb eladni aztàn müszakisat venni?
Válasz #365. hozzászólásra
okmányiroda kérdezd meg hogy volt vagy forgalomban van ha igen akkor csak egy vizsgára bocsátási engedélyt kérjél ha nincs forgalomba akkor is le lehet vizsgáztatni a többit telefonon
Sziasztok.érdeklődnék tudna e valaki segiteni ez ügyben, hogy van egy egytengelyes jó àllapotú pótkocsim de csak adàsvételi szerződése van,meg nincsen semmilyen fék rajta,ha lehet ràfutóféket szeretnék csinàltatni rà mert nincs a traktoromon légfékkivezető. meg lepapíroztatni,ezt milyen ember csinàllja, nem ismer valaki, zalaegerszeg környékén aki evvel foglalkozik.àrban nagyjàból mennyiből jönne ki?
Ha kivonattad, akkor eredet és műszaki vizsgára vidd, köss rá biztosítást (alvázszámra) (Régi papíjait mutasd be.) kb. 40 ezer a kettő. Ott kapsz papírt az eredetvizsgáról és egy műszaki adatlapot. Ezekkel bemész az okmányirodába és ott adnak forgalmit, rendszámot törzskönyvet, ezek kb. 20 ezer. Ha megvan felrakod és pótkocsizhatsz.
Ne felejts el elküldeni a biztosítónak az új forgalmi másolatát, meg ráíratni a biztosításra az új rendszámot.
759 hozzászólás
Válasz #408. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
szerintem az ismerősödet el küldöd egy normális okmányirodában, ahol tudnak minden kérdésére választ adni,aztán el dönti hogyan tovább!
Lenne egy ismerősömnek egy 750kg összemegű kis utánfutója, papírok nélkül. Valamikor még volt forgalomba, alvázszám van, de már papírok nélkül vette régebben.
Ezt lehetne valahogy rendszámoztatni? (Fekete rendszámra.)
Válasz #406. hozzászólásra
Biztos. De aki vesz egy ilyet 6-7 millióért vagy többért biztos belefér a rendszámoztatás.
Még a traktorokon sincs rendszám a videó kedvéjért.
Mit gondoltok, ez rendszám köteles lenne?
Válasz #404. hozzászólásra
szerintem igen.
Helló.
Azt szeretném kérdezni,hogy..van 1 kis fülkés papír nélküli 80 as mtz-m panorámafülkét szeretnék rá tenni és utána forgalomba helyezni,de a panoráma fülkének le van vágva a teteje és mi csinálnánk rá olyat mint a gyári így is forgalomba lehet helyeztetni ?
Köszi előre is.
Válasz #402. hozzászólásra
![smile unsure](/oldforum/images/smiles/unsure.gif)
mind két rendszámos gépem van a háromszögest most intéztem.Azt ne kérd hogy írjam le,mi a menete mert csak egy vita lesz belőle.Utólag meg jegyzem mindenki úgy oldja meg a baját ahogy a pénztárcája engedi.Számomra ez a téma is lezárva.
Válasz #401. hozzászólásra
Igen.
Hát ez kb. olyan mint a zöld rendszám ügy is.
Nálunk például ahol nem vizsgáztatnak mg. gépeket ott nem is tudnak mondani semmit régi gép vizsgáztatására.
Pedig szerintem jó dolog, hogy hagytak egy ilyen lehetőséget is a termelőknek. Mert valóban sok helyen már megvannak a munkagépek, de rendszámoztatni csak 5-10 éve kezdték el ezeket.
Nincs miről beszélnem ha a háromszögrendszámokat is fennhagyják a gépen és azzal mennek ki.
Válasz #399. hozzászólásra
tudod tegnap próbáltam segíteni, csak hát nagyon más irányt vet az egész és jobbnak láttam be fejezni a hozzászólást.
Válasz #399. hozzászólásra
van nálatok vizsgáztató állomás? kérdezd őket.nem akarlak félre vezetni,mert tudod nem csak te olvasod amit írok
és van egy két okos tojás akik vitatják amit írok![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
akkor az már egy kicsit gáz
Válasz #393. hozzászólásra
És mi van akkor, ha nincs alvázszám, mert 20 év alatt az idő kiette és most ő akarná forgalomba helyezni?
Mondjuk prospektus a gyári adatokkal meglenne.
Válasz #392. hozzászólásra
Ha egyedibe akarod megcsinálni akkor tervdokumentáció kell, minősített hegesztőtől papír stb. Sok macera.
NKH-tól próbálj meg típusbizonyítványt kérni.
Ha pedig kirohadt akkor ütnek bele NKH-nál.
Válasz #390. hozzászólásra
Zöld rendszám vontatmányra nem mehet/ne. Ez nem magajáró.
Válasz #389. hozzászólásra
Meg, sőt elméletileg csak rendszámmal közlekedhetne. Nem kell bántani a szóróhengereket, azzal mehet vizsgára is. Amúgy használható henger nélkül pótkocsinak is. T088-ak is így szaladnak siló felépítménnyel.
Válasz #388. hozzászólásra
Nincs értelme eredet vizsgáztatni és nem is kell, ha üzembentartóira csináltatja meg.
Válasz #387. hozzászólásra
Nem kell közjegyző, elég egy adásvételi amin a jelenlegi adatok szerepelnek.
Okmányiroda nem ad útvonalengedélyt, régen sem adott. Viszont NKH vizsgabázis ad engedélyt, legalábbis nálunk fejérben adott.
Válasz #392. hozzászólásra
olyan nincs hogy nincs alvázszám pláne ha egy kft. forgalmazta, okmány iroda,vagy közlekedési felügyelet a két hivatalos szervtől meg tudod mi ennek a menete! egyediként nem ajánlom mert az sokkal többe fog kerülni mint hivatalosan.
Válasz #391. hozzászólásra
És akkor mit tudok csinálni ha nincs rajta alvázszám de még a típusát sem tudom csak annyit hogy az agro line kft forgalmazta valamikor.
Egyedi ként mennyibe fájna?
Válasz #389. hozzászólásra
Igen ha van rajta alvázszám, meg tudjátok is a típusát legalább. 2-3 hozzászólással lentebb írták is hogyan.
60-80 ezer.
Válasz #389. hozzászólásra
azt nem tudom hogy lehet,de meg próbálhatod a zöld rendszámot a trágyaszóróra (ha van neki alvázszáma)
Sziasztok!![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Egy trágyaszórót meglehet csinálni piros rendszámosra? úgy hogy a szóróhenger levehető és csináltunk rá hátsó ajtót hogy pótkocsinak is használhassuk.
Mennyibe fájna ez kb?
Üdv.Zsolti
Válasz #381. hozzászólásra
én is ebben a cipőben járok, amint azt már írtam (régi forgalmi háromszög rendszám) okmány iroda és ha ott nem megy, közjegyző.(a közjegyzőnél a jelen motorszámot alvázszámot írasd ,de arra vigyáz hogy ne legyen sufni tuningolt egy sem, mert bukta az eredetvizsgán!
hogyha nyilvántartásban szerepel,egy vizsgára bocsátási engedélyt kel kérni és mehet a dolog(motor szám alvázszám rendbe) ha nem akkor közjegyzői nyilatkozat hogy 98 előtt tulajdonodba került,(motor szám alvázszám itt is kel!) és utána viheted műszakira de arra vigyázni kel mivel nincs műszaki, nem szerepel nyilvántartásba, nem ad az okmányiroda útvonal engedélyt, megoldás autó mentő(plusz lóvé).
Válasz #383. hozzászólásra
60-80 ezer közt biztos kijön.
Válasz #383. hozzászólásra
1999 előtt a birtokodba került, amit egy adás-vételivel bizonyítasz és nyilatkozol arról, hogy már Magyarországon volt forgalomba helyezve.
A személyi számot írjátok az adás-vételire az nem változik.
Először viszont vidd be forgalmit az okmányirodába és ott megtudják nézni, hogy bent van-e a rendszerben.
Ha bent van rendszerben, akkor is megfogod kapni az üzembentartóit szerintem.
Válasz #382. hozzászólásra
A műszakira akkor azt az alvázszámot kell írni az adás-vételire ami a traktoron szerepel???
Válasz #382. hozzászólásra
Az efféle megoldás kb.mennyibe fájhat??? Azt jelenti mint egy külföldről behozott gép első forgalomba helyezése,mondjuk akkor kell eredet vizsga az biztos.Tehát elég tanácstalan vagyok,első lépés minden bizonnyal marad az okmányiroda.Addig is köszönöm!!!
Válasz #381. hozzászólásra
Először megnézném, hogy szerepel-e az okmányirodai nyilvántartásban. Ha nem, akkor egy fals 99 előtti adás-vételi , akár a szomszéddal és mehet a forgalomba helyezés és mint üzembentartó fogod megkapni a forgalmit és nem kell eredet vizsgálat.
Ha viszont bent van a rendszerben, akkor passz.
Esetleg az üzembentartóit megkapod, eredet -vizsga nélkül.
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni 50-es mtz-vel kapcsolatban.6 hónapja vásároltam még régi háromszög rendszám van hozza,szeretném forgalomba helyezni,de észrevettem egy hibát nem stimmel a motorszám a forgalmiban lévővel!!Mi lehet a megoldás???hibáztam/ na de most már mindegy erre kellene valami okosság!!!Segítségeteket előre is köszönöm.
Válasz #379. hozzászólásra
igen.
Válasz #378. hozzászólásra
50ccm alatt már ott is kell?
Válasz #376. hozzászólásra
![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)
a románoknál már a 70-s években volt megyei rendszám,most a kis robogókon van helyi rendszám.
Válasz #376. hozzászólásra
Szlovákoknál, németeknél, osztrákoknál van. Tulajdonos lakóhelye szerinti rendszámok. Itt csak szó volt róla, hogy bevezetik... Jó lehúzás lett volna.
Hallot már valaki arol hogy helység rendszám? Egy régi forumon olvastam , mi az?
Válasz #374. hozzászólásra
750kg össztömegig lehet fék nélküli is.
A gép súlya pl 350kg, akkor a terhelhetősége 400kg lesz, azt majd annyit teszel rá ami a "papíron lesz".
Ok, köszönöm utànnajàrok.
Válasz #371. hozzászólásra
Egy utánfútó gyártó, minősített hegesztő papírjai kellenének hozzá, ha tényleg megfelelő szerkezeti állapotba van.
100 ezerből nem jönne ki rá és ez még az olcsóbbik megoldás.
Válasz #371. hozzászólásra![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
nincs alvázszám nem tudod vizsgáztatni bukik az eredet vizsgán talán az okmány iroda vagy közlekedés felügyeleten tudnak valamit mondani
Semmi papirja , csak egy adàsvételije van, gondolom kell külön alvàzszàm, valamilyen fék, a vilàgitàsa jó, valami rajz is róla.ez ösdzesen mennyi lenne? Érdemes vele foglalkozni? Vagy inkàbb eladni aztàn müszakisat venni?
Válasz #365. hozzászólásra![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
okmányiroda kérdezd meg hogy volt vagy forgalomban van ha igen akkor csak egy vizsgára bocsátási engedélyt kérjél ha nincs forgalomba akkor is le lehet vizsgáztatni a többit telefonon
Sziasztok.érdeklődnék tudna e valaki segiteni ez ügyben, hogy van egy egytengelyes jó àllapotú pótkocsim de csak adàsvételi szerződése van,meg nincsen semmilyen fék rajta,ha lehet ràfutóféket szeretnék csinàltatni rà mert nincs a traktoromon légfékkivezető. meg lepapíroztatni,ezt milyen ember csinàllja, nem ismer valaki, zalaegerszeg környékén aki evvel foglalkozik.àrban nagyjàból mennyiből jönne ki?![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150205112806_img_20150202_161435.jpg)
Válasz #365. hozzászólásra
Elvileg igen. +Biztosítás.
Ha nem megy akkor itt olvass vissza, hogy mik vannak még:
http://www.agroinform.com/forum/Papirok-nelkuli-traktor-ujra-forgalomba-helyezese/t880
Válasz #366. hozzászólásra
Ha kivonattad, akkor eredet és műszaki vizsgára vidd, köss rá biztosítást (alvázszámra) (Régi papíjait mutasd be.) kb. 40 ezer a kettő. Ott kapsz papírt az eredetvizsgáról és egy műszaki adatlapot. Ezekkel bemész az okmányirodába és ott adnak forgalmit, rendszámot törzskönyvet, ezek kb. 20 ezer. Ha megvan felrakod és pótkocsizhatsz.
Ne felejts el elküldeni a biztosítónak az új forgalmi másolatát, meg ráíratni a biztosításra az új rendszámot.
Érdeklődnék van egy fixes pótkocsim ma kivonattam végleg forgalomból. Hogyan lehet rá piros vagy mg pót rendszámot. Mi a menete?![smile surrender](/oldforum/images/smiles/surrender.gif)
Vettem egy mtz 50 et háromszögű rendszámmal eredet vizsga és műszaki kell rá csak?
Válasz #360. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Személyi számot is lehet írni, az nem változik
Papíros alvázszám nélküli pótkocsit lehetséges levizsgáztatni? Ismert típus.
Másik topicba kérdezik.
Válasz #361. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
KPM-es 86-os vizsga matrica, rég láttam ilyent, személyautóknál szélvédőre ragasztották annó
Sziasztok!
Egy ilyet találtam a póton.
Kérdés, hogy mi is ez pontosan, mit tudok belőle? Illetve érdemes-e rajta hagyni?http://m112.hu/kpuz
Válasz #358. hozzászólásra
Csak a korabeli szem. ig. számra nem árt figyelni...