Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Haszonbérleti szerződés új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Poénok új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kukorica gyomirtása új
- New Holland traktorok új
- Zene, ami boldoggá tesz... új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
333 hozzászólás
ez eladó(3300 eur),román helyett....
Sziasztok
RM7-es kocsihoz keresek még szabályozható fékdobot.
Nincs valakinek tippje,hogy hol lehetne ilyet,vagy hasonló méretűt beszerezni?
köszi
Szép napot!
A képeken lát ható munkahenger román póté? Egy méretet készítettek belőle vagy van több is? azért kérdezem mert nekem ez egy régi ZMAJ PP 5.3-ba (Jugoszláv 1966) van bele szerkesztve és pont ilyenekre volna szükségem. Ezek sajnos már menthetetlenek, (legalábbis az egyik biztos) és nem akarok már tovább faragni az amúgy is össze-vissza alakított vázon.
Válasz #79. hozzászólásra
Köszi a képeket nagyon tanulságossak megmutatják mit bir egy 5 tonnára hitelesített pot.Én nem vettem a hétvégén mert akivel mentem volna szerelö erélyesen lebeszélt a kinézett kocsirol mert nagyon sok munka és lové kellett volna rá és még papirja sem volt.Igyhát vadászom tovább egy ilyenre vagy hasonlo is érdekelne.
Válasz #78. hozzászólásra Itt van még egy.Ezek a hibák nagyon gyakran előfordultak ezeken a pótkocsikon,de azért lehet jó állapotút is találni belőlük.
Válasz #77. hozzászólásra
Itt vannak az ígért képek,az RM-7 es leggyakoribb hibáiról:
Válasz #76. hozzászólásra
A hétvégén megnézzük a kocsit és leirom az alvázszámot és felkeresem a KPM-et és ha rendbe van (nincs nyilvántartva)akkor lessz bolt ha lessz!
Válasz #74. hozzászólásra
Igen magánszemélytől vettem, de ő a tszből annak idelyén. A kpms csak azt mondta hogy adásvételi kell és semmi más + biztosítás. Ezeken kívül semmi nem kell neki. Nem tudom mi értelme van ezeknek a nyilatkozatoknak hogy honnan vetted, csak az a lényeg nehogy lopot legyen. Az enyém nem volt nyilvántatásban és nem is volt soha rendszámos ugy vette a tsz meg akitől én vettem.
Válasz #74. hozzászólásra
Attól,hogy telepi kocsi volt még nyilvántartásban lehet.Abban az időben minden pótkocsi rendszámmal vizsgáztatva került forgalomba.Egy próbát megér utána érdeklődni a KPM-nél.
Válasz #73. hozzászólásra
És te magánszemélytöl vetted a kocsit?Mert most meg olyanal idegelnek hogy ilyen telepes "igazolást" csak KFT vagy Tsz adhat azt fogadják el de nálunk egyik sincs.Jo lenne kideríteni mi a járhato ut.
Válasz #71. hozzászólásra
Helló. Ha telepen volt akkor elméletileg nincs a nyilvántartásban. Most én is ebben a cipőben vagyok pont most fog menni műszakira a kocsim. Nemtudom felétek van e olyan hogy kihelyezet vizsgáztatás mert nálunk van és ennek a kihelyezet főnökével beszéltem és ő azt mondta hogy nincs vele gond ha nincs a nyilvánartásban mert ugy fog akkor szerepelni mint egy gyárból kihozot kocsi. Csak egy dologra kell odafigyelni hogy tipp-topp állapotan kell lennie. Olyan 100 ezer ft alat van cak pak az egész vizsga, rendszám meg minden és csak kizárólag hivatalosan a kpmnél vizsgáztatható le.
Válasz #71. hozzászólásra
Üdv!Azt nem tudom,hogy így van-e amit írtál,de egyik ismerősöm vett egy papírok nélküli kocsit.Ő be ment az illetékes KPM-hez,és ott ki keresték a nyilvántartásból a pótkocsi adatait.Az ott kapott papírokkal vitte a kocsit vizsgára.Az okmányirodákban ezek a régi adatok nem szerepelnek a nyilvántartásban,a KPM-nél viszont igen.
Válasz #70. hozzászólásra
Mint lejebb irtam amit kinéztem kocsit nincs papirja mert telepi kocsi volt xéve de én szeretném műszakiztatni miután rendbe lenne rakva.Egy illetö azt mondta hogy az adás-vételit ugykell megirni hogy a tulaj nyilatkozik a kocsirol hogy telepi xéve és nem volt még forgalomban és ezt állitolag elfogadják az első vizsgán.Kinek mi a véleménye valos lehet igy?
Válasz #60. hozzászólásra
Üdv!Én most készítek fel egy ilyen pótkocsit műszakira.Valamikor a 70-es években sok ilyen kocsi volt itt a TSZ-ben.Alacsony könnyű kocsik.Nincs az a teher amit le nem billentene.Vétel előtt,mindenképp billentsd fel.Az alváz hajlamos a kereszttartóknál,a forgózsámolynál,a hátsó tengely első rugóbakjainál,a törésre.A "billentőfülek"is gyakran kiszakadnak a vázból.A plató segédváz belső oldala hajlamos a korrózióra.A régen kapható gumikkal hosszútávú szállításra nem volt jó,mert egy 100,km-es út alatt mindig volt egy-két defekt.Ma már kaphatók jobb minőségű gumik.Nehéz igazán jó kocsit találni.Mindezek ellenére,ha találsz egy igazán jó állapotú kocsit,akkor érdemes megvenni,csak oda kell rá figyelni.A törések zöme a túlterhelésből adódott,mivel,a három lépcsős munkahenger mindent megemelt,ezért rendszeresen túl terhelték.Ha eláll a hóesés kimegyek csinálok pár képet,a gyenge pontjairól,amire figyelni kell.
Válasz #68. hozzászólásra
Te ismered ezeket a kocsikat?Mert itt a környéken sincs az tuti.
nm gondolkoztatok még h szlovén TEHNOSTROJ vagy szerb LOZNICA pótkocsit vegyetek?
Válasz #66. hozzászólásra
Sok szerencsét!
Válasz #65. hozzászólásra
Na majd a hétvégén kiderül mire jutok vele.
Válasz #64. hozzászólásra
Én is úgy vettem, hogy nem volt semmi papírja.
Válasz #63. hozzászólásra
Azért is kérdeztem ezeket mert itt felénk nemigen fut ezekböl a kocsikbol mindenki az NBP-re meg a HW-ra esküszik de nekem kézzel is kellene rá rakodni és ezért tetszett meg szak a műszakiztatásátol fázom mert nincs papirja.
Válasz #62. hozzászólásra
Én 1995-be vettem, oldalai nem voltak csinálni kellet rá, a fékeket szétszedtem a dobokat felszabályoztattam, a fékpofák fel lettek ferrodorozva, azóta nem kellet hozzányúlni, nagyon jó fék van rajt. Kapott 4 új gumit. Vittem már vele 70 mázsa trágyát. A három tagos munkahenger nagyon meredekre billenti a platót. Könnyű és alacsony kocsi, az enyém 19 mázsa. Gyakran járok vele az erdőre fát hordani, most azon gondolkodom, nogy elcserélem egy EB-8-ra.
Válasz #61. hozzászólásra
Köszi!Mostmár legalább tudom hol kell keresni.És hogy vagy vele megelégedve irj pár infot fék,billentés,milyen sulyt mit bír még szétszakadás nélkül.
Válasz #60. hozzászólásra
Szia! Az enyémen a bal első kerék fölött van beütve az alvázba, egy 4 jegyű szám. Adattábla nincs rajt.
Szeretnék vásárolni egy Román RM-7-es potkocsit.Infot szeretnék kérni alvázszámmal kapcsolatban ezen a típuson van gyárilag adattábla vagy csak beütött alvázszáma van.Ja és évtizedek ota majori gép volt(nincs papirja) de én szeretném leműszakisztatni ha lehetséges.Várom a hozzászolásokat
Üdv.
4 tonnás Román billentős pótkocsihoz keresek jobbos irányítókart.(RBL-4)
Akinek van hentergőben,kérem jelezze e-mail-ben.
Köszönöm.
B Peti.
Válasz #57. hozzászólásraOk köszi majd +nézem hátha ennél is így lessz
Enyémen a keréktárcyából kilog a cyonk azon egyhüvej csőstiftel rögzive, hüvejhez heggesztve egy fül azon álitó 12csav és ezzel álitom a fékkilincset.
Válasz #55. hozzászólásraÜdv ! No de hun?
B.Ú.É.K. mindenkinek! Az 5t. son 19vellással tudsz álitani.
Válasz #52. hozzászólásraMost jut "eszembe" (a nagyképű) lehet hogy nem is 5 t-ás hanem csak 4 t-ás tán 18"a kereke és igen könnyen az oldalára tordul
Válasz #52. hozzászólásraOk köszi . B.U.É.K mindenkinék
na az már gáz majd egyszer lefényképezem a miénken a fékrendszert és elküldöm a képeket majd ha jobb időlessz úgyis bekell alá mászni szétszedni ugyhogy majd katintgatok képeket!!!!
Válasz #50. hozzászólásra+mondom őszintén nem az enyém a kocsi de már 1x húztam és nem voltam +elégedve a fékkel mert marha nagyot nyitottak a fékkulcsok és nem volt a lasító hatás + mondom állítok rá 1 kicsit de se sasszeg se koronás anya nem volt a fékkulcs tengelyének a végén csak 1 közpntozó lyuk(gondolom az esztergányoláshoz)
minálunk pedig úgy műkszik
Üdv! Mindenkinek a segítségeteket szeretném kérni . Olyan kérdésem lenne , hogy hol tudok az RM-4-es póton féket állítani ? mert ugye az nem olyan mont az MBP , vagy az IFA pót hogy fordítok a fékaron és kész.
Válasz #47. hozzászólásra
Elérhetőséget tudsz adni?
Válasz #46. hozzászólásra
Újat Kisteleken gyártanak, viszonylag elfogadható árban.
Sziasztok! Nekem kellene román kocsi billentő munkahenger ha valaki tud akkor írjon a barnarobert@szitu.hu e-mail címre. Lehet karmantyú bajos is. Előre is köszönöm
Válasz #36. hozzászólásra
Bp "Superseal kft" neten megtalálod őket, gumigyűrű, hidraulikakarmantyú ügyben nem ismernek lehetetlent. Méret lapján legyártanak bármiféle karmantyút ha nincs nekik raktáron. A gyári ár töredékéért. Nekem a trakiba colos méretű gumigyűrű gyáriba 5000ft/db a váltóba, náluk ez olaj-sav-lúgálló kivitelben 300ft. Évek óta be van szerelve és nincs vele gond. lényeges hogy ha gumigyűrűt rendeltek akkor a gumigyűrű helyének átmérőjét mérjétek mert csak úgy tudtok pontos méretet venni.
Akkor talán nekem sikerült a legolcsóbban megúsznom. Én körbetelefonáltam a 3 legnagyobb környékbeli vastelepet és láss csodát 5000 forintért kaptam két komplett munkahenget meg annyi "h(asznált) javítókészletet" hogy hogy a két RM5-ösömnek elég lesz egy életre (legalábbis remélem hogy többször már nem kell keresnem) Be is szereltem már öket, úgy nyomnak mint az álom, és egyenlöre folyásnak nyoma sincs, de azért lekopogom.
Üdv érdekelne, hogy RM5 pótkocsi alá belehet e szerelni a magyar MBP 6,5 munkahengerét?
Válasz #36. hozzászólásra
Hódmezővásárhelyen,Hód vulkán KFT.http://www.vulkan.hu/
Válasz #36. hozzászólásra
Üdv!Én egy fehérvári hidraulika boltban kaptam az RM-7 komplett gyári tömítés garnitúrát, a telefonszám: 06(22)50 43 60, a pontos címet nem tudom, de nekem postán elküldték, ez kb.fél éve volt.
Hali! Most raktam össze a munkahengereket. A kettő karmantyúkészlet volt 31000ft. ki is próbáltam elég jók, pedig sérültek valamenyire. Biztosan megéri, mert újba is csak mbp-ét felrakni ami kb.65000-70000ft.
Válasz #28. hozzászólásra Ha kopott a munkahenger ,akkor tehetsz bele karmantyut,de feleslegesen!
Válasz #36. hozzászólásra Ajkán van egy hidralika bolt-szerviz,sőt Ajkához tartozó Padragkúton is van hidrakika szerviz (10 éve még volt) Sajnos csak ennyit tudok segíteni ! A román pótkocsim munkahengereit ott csináltattam.
Nekem is ez a gondom, csak egy alsó- egy felső befolyós van rajta. Sehol nem tudtak segíteni, egy csapágybolt legyártatja. Még nem kaptam meg az árajánlatot. De lehet, hogy mbp-ét kell vennem rá.
Sziasztok!
RM 7es pótkocsi billentö munkahengeréhez keresek új karmantyút (3 db). A munkahenger fent nyomja be az olajat a tartócsapoknál, nem alulról.
Ha tud valaki segíteni hogy hol lehetne ilyet beszerezni kérem jelezze. Köszönöm!
Válasz #34. hozzászólásra
használt eggyet mértem 400-as ugytudom ez az alap méret.
4755-uj vagy használt dobod van, 4db kellene!