Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.52 FtUSD394.94 FtCHF442.09 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz filep.gyula #2827. hozzászólásáraAdagolóban lesz a gond, szerintem. Ha röpsúlyos a fordulatszám szabályzás, akkor ott. Kalapács legyen nálad, mert lehet, hogy egyszer majd csak a nyomócsövek leverésével tudod a folyamatot megállítani...
2 hengeres RS-09 motoros traktoromnál ha nem alapjárathoz közeli, hanem közepes fordulaton használnám a gépet, elkezd felpörögni a motor és csak a gáz teljes elvételével lehet újra lelassítani a fordulatot. Tudja valaki, mi lehet ennek az oka? A választ előre is köszönöm! Gyula
Sziasztok!
Megtudná valaki mondani, hogy az RS traki hátsó felnijén milyen méretű furatok vannak? Érdekelne a középső nagy furat átmérője, valamint a kerékfelfogató anyák furatának átmérője és a furatosztókör átmérős mérete.
Érdekelne még esetleg, hogy ilyen méretű felnit újonnan - boltból - be lehet-e még szerezni valahonnét az országon belül?
Köszönettel!
Üdv!Érdeklődnék 1ha-t szetetnék művelni .Egy rs09es multicar motorral alkalmas lenne rá?Gondolok itt szántás fogas kisebb tárcsa nem csak sorközművelésre
Válasz lcsasznyi #2810. hozzászólására1 spricc és kész is a törött főtengely. A hidegindító mindig egy gyilkossági kísérlettel ér fel.
Ha lehet inkább tegyétek rendbe azt az izzitást, megér az annyit!
Ilyen problémák nálam is előfordultak,üzemanyagszűrő,és a kézi tápszívattyú alatti szűrő is tiszta volt,még az üzemanyagtankból kijövő szemcsavarban sem volt semmi szennyeződés!-Ugyanakkor a tartályból feljövő búvárcső volt eldugulva,amibe vattapamacsszerű lágy valami volt,mondhatom szöszök, ennek eltávolítása után minden problémám megszünt ami hasonló jellegű volt mint nálad.-Minden jót:László
Válasz laszlonagy926 #2807. hozzászólásáraköszönöm. azóta kiderült hogy egy egyedi kialakí-
tású RS típusra érvényes csak az 1800mm-es nyomtáv , az RS26 típusra amely "Maisschlepper" néven ismert Németországban.
Válasz kri10alj #2804. hozzászólásáraNekem a magyar nyelvű könyv a következőt írja 1250,1375,1500, 1670mm ez a nyomtáv A tengelytáv 2210,2060,1910,1760mm
RS 09 el kapcsolatban tapasztaltak véleményre
volnék kíváncsi.45cm-es sortávon lévő kultúrát
szeretnék kultivátorozni ehhez kérnék
segítséget.
A német nyelvű leírásban a több
specifikációban is említett , 4 féle nyomtáv
mellett , említést tesznek egy 1800 mm-es
nyomtávról is (45cm-es sortáv esetén) , amiről
a dokumentum "RS 09 Sonderbauarten" részében
írnak részletesen valamint szemléltetnek ábrán
is . Az ezzel kapcsolatos képet csatolom is, a
lényeges elemeket pirossal kijelöltem !
Bármilyen információt előre is köszönök a
felmerült problémával kapcsolatban.Eredményes
évet mindenkinek..
Válasz Maszek Zs #2789. hozzászólásáraÁllítólag 3 féle van belőle!!!!A 2 hengeresé 2 fajta! Nem,vagy csak nehezen szerelhető T16 hátuljára!Egyszerűbb legyártani! Mindnek más a felfogatása,sőt a kerék mérettől is függ! 32-38"
Válasz Relsaca #2799. hozzászólásáraHello. Pálca persze nem téma, legyártható simán, csak fura volt, hogy 2-n is van külön kapcsoló, ezen pedig nem, arról nem beszélve, hogy a kar is megvan.. (mondjuk az a másik 2 1963-as, ez pedig már 1972-es lehet fejlesztettek rajta valamit és valóban nincs külön szivattyúkapcsoló)
Annyi eszem lehetett volna, hogy rákötök valamit és kipróbálom...
Emiatt a tökölés miatt maradtam le, a fórumban kicsit korábban feltett pöpec állapotú homlokrakodóról
Válasz raczga #2790. hozzászólásáraA pálcáról annyit, hogy egy 8-as köracélból annyit gyártasz amennyi csak kell. A szivattyút ki lehet próbálni ha van egy 100 bar-os nyomásmérő emlékeim szerint 80 bar nyomáson dolgozik, vagy szereld le szivattyút és azonnal kiderül, hogy van-e a meghajtó fogaskeréken kapcsolási lehetőség, mert olyan is van amelyik állandóan hajt.
Képet csatoltam ezt a neten találtam az egyik kapcsolható a másik nem de ez látszik a képen.
A biléta is mutatja, hogy gyári az alkatrész a szivattyú mögött, viszont kiállás nincs rajta. Ami kiemelkedik a síkból az meg valamiféle sorszám, 107 vagy ilyesmi. Először még azt gondoltam a 0-ra, hogy ott tört le a csonk, de nem, az ugyanúgy öntvény.
Próbálok csatolni képeket. A piroson nincs meg aminek kellene, a másik képen látszik a kar, csak nincsen meg a pálca amit beakasztanál, az a gép jelenleg üzemképtelen.
Válasz raczga #2786. hozzászólásáraLétezik olyan szivattyú amin nincs kapcsolási lehetőség, (4 hengeres váltóban láttam) eredetileg biztos kapcsolható volt a gépeden, csak lecserélték élete során.
Válasz raczga #2786. hozzászólásáraSzia!
Így elég nehéz megmondani bármi lehet.
Láttam olyat is ahol be voltak hegesztve a szivattyún a csatlakozások.
Egy fénykép sokat segítene!
Hidraulikával kapcsolatos kérdésem lenne a szakértőkhöz!
Van 3 db 2 hengeres rs a birtokomba, amelyekből 2-nél a hidraulika kapcsolója bal oldalon a "helyén" található.
A harmadiknál viszont a váltóház oldalából nem áll ki az a tengelyvég amit lehetne kapcsolni a kormány melletti karral. Sőt a helyét sem látom.
A fent lévő alkatrészek sértetlennek tűnnek olajszivattyú is.
Válasz laszlonagy926 #2783. hozzászólására Nem is akar elindulni az istennek sem.Adagoló,porlasztó rendben.5 évig állt egy nyárfa alatt,előtte ment rendesen. Az a gyanúm,hogy leragadtak a koksztól a dugattyúgyűrűk.
Válasz mikulangy #2782. hozzászólásáraHa jól tudom 32 at a max és 20 alatt kevés de biztos lesz aki tudja pontosan, de a 10 nagyon kevés meg eléggé nagy a szórása az értékeknek
Üdv. Valaki esetleg megtudná mondani mennyinek kell lennie a 4 hengeres motornál a sűrítési végnyomásnak (kompresszió) 10 től 17-ig mértem. Hengerenként változik.
Sziasztok. Ha valakit esetleg érdekelne lenne egy eladó 2 hengeres Rs 09. Plussz pótkocsija. Fix merevhidas 310x175 cm
Ha esetleg valakit érdekelne:
70 365 21 26
3428 hozzászólás
Válasz filep.gyula #2827. hozzászólásáraAdagolóban lesz a gond, szerintem. Ha röpsúlyos a fordulatszám szabályzás, akkor ott. Kalapács legyen nálad, mert lehet, hogy egyszer majd csak a nyomócsövek leverésével tudod a folyamatot megállítani...
2 hengeres RS-09 motoros traktoromnál ha nem alapjárathoz közeli, hanem közepes fordulaton használnám a gépet, elkezd felpörögni a motor és csak a gáz teljes elvételével lehet újra lelassítani a fordulatot. Tudja valaki, mi lehet ennek az oka? A választ előre is köszönöm! Gyula
Válasz baryll #2823. hozzászólására06202540001
Válasz suhikane #2824. hozzászólásáraÍrtam emailt, hogy meg tudjuk beszélni a dolgot telefonon.
Válasz baryll #2823. hozzászólásáraBács megye Akaszto
10e ft parban
Válasz suhikane #2822. hozzászólásáraÜdv!Helyileg hol lennének, és mennyi lenne a hátsók ára párban?Köszi!
Üdv,
Használt első-hátsó felnik vannak
Ha azok is jók lennének,
Válasz baryll #2820. hozzászólására161 mm a belső kör.
205 mm a csavarok osztóköre.
Ha jól emlékszem 18x1,5-es csavarok vannak benne.
Ilyen az első kerékagy is és a hátsó is.
Sziasztok!
Megtudná valaki mondani, hogy az RS traki hátsó felnijén milyen méretű furatok vannak? Érdekelne a középső nagy furat átmérője, valamint a kerékfelfogató anyák furatának átmérője és a furatosztókör átmérős mérete.
Érdekelne még esetleg, hogy ilyen méretű felnit újonnan - boltból - be lehet-e még szerezni valahonnét az országon belül?
Köszönettel!
Válasz belike007 #2818. hozzászólásáraNem!
Üdv!Érdeklődnék 1ha-t szetetnék művelni .Egy rs09es multicar motorral alkalmas lenne rá?Gondolok itt szántás fogas kisebb tárcsa nem csak sorközművelésre
Válasz suhikane #2816. hozzászólására
Eladó Rs-09 gyári Rakodó
Kanállal!
160,000ft
Üdv,
2 Hengeres Rs-09 motort keresek!
Válasz lcsasznyi #2810. hozzászólására1 spricc és kész is a törött főtengely. A hidegindító mindig egy gyilkossági kísérlettel ér fel.
Ha lehet inkább tegyétek rendbe azt az izzitást, megér az annyit!
Sziasztok. Nyíregyházához közel keresek,aki segitene vagy tud RS09 kéthengeres motort javitani!
3-pappírt tudok ajánlani!
Kibír az még 150-et is csak olaj legyen benne!
NEMTUDOM mit foglalkoztok az izzítással,ami az akkut is megkérdezi!-van hidegindító 1-spricc és már működik is!
Ilyen problémák nálam is előfordultak,üzemanyagszűrő,és a kézi tápszívattyú alatti szűrő is tiszta volt,még az üzemanyagtankból kijövő szemcsavarban sem volt semmi szennyeződés!-Ugyanakkor a tartályból feljövő búvárcső volt eldugulva,amibe vattapamacsszerű lágy valami volt,mondhatom szöszök, ennek eltávolítása után minden problémám megszünt ami hasonló jellegű volt mint nálad.-Minden jót:László
Válasz laszlonagy926 #2807. hozzászólásáraköszönöm. azóta kiderült hogy egy egyedi kialakí-
tású RS típusra érvényes csak az 1800mm-es nyomtáv , az RS26 típusra amely "Maisschlepper" néven ismert Németországban.
Válasz kri10alj #2804. hozzászólásáraNekem a magyar nyelvű könyv a következőt írja 1250,1375,1500, 1670mm ez a nyomtáv A tengelytáv 2210,2060,1910,1760mm
Válasz mikulangy #2805. hozzászólásáraAz IFA-é ilyen.
Porlasztócsúcsot keresek 4 hengereshez. Lehetőleg ilyet: SD1ZDO
Sziasztok!
RS 09 el kapcsolatban tapasztaltak véleményre
volnék kíváncsi.45cm-es sortávon lévő kultúrát
szeretnék kultivátorozni ehhez kérnék
segítséget.
A német nyelvű leírásban a több
specifikációban is említett , 4 féle nyomtáv
mellett , említést tesznek egy 1800 mm-es
nyomtávról is (45cm-es sortáv esetén) , amiről
a dokumentum "RS 09 Sonderbauarten" részében
írnak részletesen valamint szemléltetnek ábrán
is . Az ezzel kapcsolatos képet csatolom is, a
lényeges elemeket pirossal kijelöltem !
Bármilyen információt előre is köszönök a
felmerült problémával kapcsolatban.Eredményes
évet mindenkinek..
Válasz raczga #2800. hozzászólásáraSajnos a hirdetés már nincs fent.
Válasz medikus #2801. hozzászólásáraKöszönöm!!
Akkor tényleg inkább legyártom
Válasz Maszek Zs #2789. hozzászólásáraÁllítólag 3 féle van belőle!!!!A 2 hengeresé 2 fajta! Nem,vagy csak nehezen szerelhető T16 hátuljára!Egyszerűbb legyártani! Mindnek más a felfogatása,sőt a kerék mérettől is függ! 32-38"
Válasz Relsaca #2799. hozzászólásáraHello. Pálca persze nem téma, legyártható simán, csak fura volt, hogy 2-n is van külön kapcsoló, ezen pedig nem, arról nem beszélve, hogy a kar is megvan.. (mondjuk az a másik 2 1963-as, ez pedig már 1972-es lehet fejlesztettek rajta valamit és valóban nincs külön szivattyúkapcsoló)
Annyi eszem lehetett volna, hogy rákötök valamit és kipróbálom...
Emiatt a tökölés miatt maradtam le, a fórumban kicsit korábban feltett pöpec állapotú homlokrakodóról
Linket esetlet tudsz dobni arra a hirdetésre?
Köszi a segítséget még egyszer!
Válasz Relsaca #2798. hozzászólására
Válasz raczga #2790. hozzászólásáraA pálcáról annyit, hogy egy 8-as köracélból annyit gyártasz amennyi csak kell. A szivattyút ki lehet próbálni ha van egy 100 bar-os nyomásmérő emlékeim szerint 80 bar nyomáson dolgozik, vagy szereld le szivattyút és azonnal kiderül, hogy van-e a meghajtó fogaskeréken kapcsolási lehetőség, mert olyan is van amelyik állandóan hajt.
Képet csatoltam ezt a neten találtam az egyik kapcsolható a másik nem de ez látszik a képen.
A biléta is mutatja, hogy gyári az alkatrész a szivattyú mögött, viszont kiállás nincs rajta. Ami kiemelkedik a síkból az meg valamiféle sorszám, 107 vagy ilyesmi. Először még azt gondoltam a 0-ra, hogy ott tört le a csonk, de nem, az ugyanúgy öntvény.
Köszi a segítséget!
Próbálok csatolni képeket. A piroson nincs meg aminek kellene, a másik képen látszik a kar, csak nincsen meg a pálca amit beakasztanál, az a gép jelenleg üzemképtelen.
Miben különbözik a 2-4 hengeres hátsó hidraulika??(felfüggesztés)
Válasz raczga #2786. hozzászólásáraLétezik olyan szivattyú amin nincs kapcsolási lehetőség, (4 hengeres váltóban láttam) eredetileg biztos kapcsolható volt a gépeden, csak lecserélték élete során.
Válasz raczga #2786. hozzászólásáraSzia!
Így elég nehéz megmondani bármi lehet.
Láttam olyat is ahol be voltak hegesztve a szivattyún a csatlakozások.
Egy fénykép sokat segítene!
Sziasztok!
Hidraulikával kapcsolatos kérdésem lenne a szakértőkhöz!
Van 3 db 2 hengeres rs a birtokomba, amelyekből 2-nél a hidraulika kapcsolója bal oldalon a "helyén" található.
A harmadiknál viszont a váltóház oldalából nem áll ki az a tengelyvég amit lehetne kapcsolni a kormány melletti karral. Sőt a helyét sem látom.
A fent lévő alkatrészek sértetlennek tűnnek olajszivattyú is.
A könyv sem ad támpontot, 72-es kiadású a gép.
Köszönöm előre is
Válasz mikulangy #2784. hozzászólásáraÉrdemes akkor lehúzni a hengereket megnézni a gyűrűt
Válasz laszlonagy926 #2783. hozzászólására Nem is akar elindulni az istennek sem.Adagoló,porlasztó rendben.5 évig állt egy nyárfa alatt,előtte ment rendesen. Az a gyanúm,hogy leragadtak a koksztól a dugattyúgyűrűk.
Válasz mikulangy #2782. hozzászólásáraHa jól tudom 32 at a max és 20 alatt kevés de biztos lesz aki tudja pontosan, de a 10 nagyon kevés meg eléggé nagy a szórása az értékeknek
Üdv. Valaki esetleg megtudná mondani mennyinek kell lennie a 4 hengeres motornál a sűrítési végnyomásnak (kompresszió) 10 től 17-ig mértem. Hengerenként változik.
Sziasztok. Ha valakit esetleg érdekelne lenne egy eladó 2 hengeres Rs 09. Plussz pótkocsija. Fix merevhidas 310x175 cm
Ha esetleg valakit érdekelne:
70 365 21 26
Válasz karibácsi #2779. hozzászólásáraLegyünk szakszerűek...alamánium...
Válasz gabor.illes19 #2778. hozzászólásáraAmennyit az alumínium .