Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409 FtUSD392.62 FtCHF440.14 FtGBP493.83 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Jó napot!
Szeretnék egy tisztán látható képet vagy egy olyan helyet ahonnan letölthetném az RS-09 kezelési útmutatóját.
A legfontosabb az irányítás és karoknak a funkciói.
Hol találhatnék ehhez tartozó dokumentumokat?
Előre is köszönöm
Sziasztok.
Egy olyan problémám lenne hogy vettem hátsó komplett hidraulikát 2 hengeresre,össze van rakva minden és mikor megakarok vele valamit emelni csak az egyik munkahenger működik másik nem akar emelni,ez mitöl lehet?
Válasz csoppika #1872. hozzászólásáraIgen, közben rájüttem, hogy
a kerekek ilyenkor nem egy nyomon mennek. Az elsők szét vannak állítva. Van egy gyári
tz4k forgatós ekém és azt szeretném az rs-re felszerelni
de valami felfogató szerkezetet kellene alkotni, nagy segítség lenne esetleg valami rajz a gyári felfogató elemekről.
Sziasztok!
Volna egy 4 hengeres RS eladó,illetve elcserėlnėm 2-es váltvaforgatós ekére vagy aprómagvetőgėpre.
A traki kompresszió hiányos,de jó álapotban van. tel:06302625124
Sziasztok !
Valaki ismeri a gerendelyre szerelhető váltvaforgatós ekét?
Hogyan kell azt felszerelni?
Ha az első kerék a barázdában megy, akkor a hátsó a szántáson tapos. Esetleg nem a barázdában megy a gép?
Válasz karibácsi #1865. hozzászólásáraKoszonom a valaszokat! Ezekbol arra kovetkeztetek, hogy megsem jol van bekotve, mert az eloszto nincs is sehova csatlakoztatva. Amikor vetem sem volt, ugy gondoltam, hogy annak 2 munkahenger eseten van csak szerepe. Valakinek nincs veletlen kepe egy mukodo felallasrol, hogy mi hova csatlakozik?
A vezerlokarnak nekem ugy tunt, hogy csak 2 allasa van (lent, vagy fent).
Válasz zulu23 #1863. hozzászólásáraAz elosztó nélkül nem működik , mert az határozza meg az olaj melyik felére megy a munkahengernek. hA MINDEN JÓ, AKKOR HA KIKAPCSOLOD A SZIVATTYÚT NEM ENGEDHET LE,MERT AZ ELOSZTÓBAN A VEZÉRLÖDUGATTYÚ (AMIT AZ OLAJNYOMÁS MŰKÖDTET) NYITJA A GOLYÓSSZELEPET.
Válasz zulu23 #1863. hozzászólásáraA hidralika kar 3- állású emel tart süllyeszt. Vigyáz mert én is megszívtam az olajtartály sapkáját nem tetem vissza és nem működöt . Emelőkarokban lefele nincs nyomás. Figyeld az elosztón a kar állását az is meg tud cumiztatni
Nekem is felújítás alatt lévő géphez kapcsolódó hidraulika kérdésem lenne.
Én amit csináltam eddig (talán infó az előttem szólónak is): amennyire lehetett szétszedtem mindent és kimostam. Én gázolajat használtam, de ennél lehet vannak profibb és megfelelőbb szerek is. Nálam szükséges volt a szétszedésre, mert egyáltalán nem működött a hidraulika, és egy halom rozsda, valamint iszap került elő a rendszerből. A javítási kézikönyv alapján sikerült szétszedni és összerakni is, nem túl bonyolult művelet(mindennek megvan a helye).
És innentől kezdve jönnének a kérdéseim. Működés közben korábban még nem láttam, mert úgy össze volt rohadva minden. Most annyit sikerült elérnem, hogy a szivattyú bekapcsol és látszólag nyomja is az olajat. Két vékonyabb csövet levettem mindegyiket, ami a munkahengerre menne és és a hátsóból (ami a tartály felé közelebb van) jön az olaj.
Kérdések: ezt kézzel be kell tudjam fogni, vagy akkor kevés a nyomás?
A másik ágon is jönne az olaj... tehát két irányú, vagy ott visszafelé folyna?
Az ülésben ülve a legszélső bal karral kapcsolom a szivattyút és tolom előre (egyszerre) a tolattyút...ezáltal indul meg az olaj. Ennek lehet az irányát változtatni valamelyik másik karral? És ha vissza akarom engedni, akkor csak "lekapcsolom" és leenged magától(súlytól)? Ugyanebből kiindulva, amíg fenn akarom tartani pl az ekét... bekapcsolt állapotban kell lennie? (másik kar mozgatása közben nem láttam változást)
Légteleníteni kell a rendszert? ha igen, akkor hol?
Jelenleg az elosztó nincs fent,d e ahogy néztem ha jól van bekötve az nélkül is működne?!
Jelezném "hobbiból" újítom fel a gépezetet (bár dolgoznia is kellene), tehát nem vagyok szerelő... úgyhogy lehet kérdeztem másnak egyértelmű dolgokat.
Sziasztok !
A felújítás alatt lévő gépemben a hidraulika olajat szeretném kicserélni.
Van valami trükkje ennek, gondolok arra, hogy a tartályból, ha leengedem a fáradt olajat, még a renszerben marad belőle.
Ez nem szennyezi be a friss olajat? Hogyan lehet a rendszert átmosni, vagy nem kell?
Válasz medikus #1856. hozzászólásáraElnézést kérek ,de ez az oldal nem egy vita oldal , szerintem inkább maradjunk annyiban hogy segítsük egymást. Lehet , hogy neked van igazad ,lehet ,hogy nekem. De maradjunk annyiban ,hogy inkább egymás segitsük
Válasz medikus #1852. hozzászólásáraHát te tudod, nekünk 1975 óta van meg a gép még sohasem állítottam 130 bar fölé. 120-130 közé szoktam belőni ahogy a hézagoló lemezek engedik.
Válasz kisfröcs #1853. hozzászólásáraKérdezd a gyártóját!Az miért van,hogy a közvetlen befecskendezésű motort porlasztót 175 re lövik be!Az hogy mi a káros? Gondolom a porlasztott szemcse nagysága!Lehet könnyebben gyullad! Melyik turbós trakesz nyomása 135?
Válasz medikus #1852. hozzászólásáraÉrdekelne , hogy mi a káros abba ha én 135-re állítottam be a nyomást????Abból az elgondolásból , hogy nincs úgy igénybe véve az adagoló. Én több turbós trakeszt hajtottam de egyiknek se volt 145 a porlasztónyomása .
Válasz csibész #1816. hozzászólásáraHa csak a porlasztó csúcsra gondolsz akkor a Csepel teherautóké vagy a régi MTZ-50-esé is jó bele. A nyomást 120 bárra kell beállítani!
Sziasztok olyan problémám lett, hogy eddig tökéletesen emelt a gép, de egyszercsak meggondolta magát (nem volt használva de járatva igen és jól csinálta a dolgát) lassan emel max gázon úgyahogy emel de nem tökéletes, leengedésnél valami csoda folytán ugrál megáll egy fél másodpercre de úgy ugrál, hogy pattog a gép is ha rajta van az eke. (nem nehéz neki az eke!) Átnéztünk mindent új olajat kapott szivattyúja rendben van.Ötletek??
Válasz GSA #1840. hozzászólásáraKöszi a választ. Főként használt eszközben gondolkodom, így a gyártói ajánlás nem biztos, hogy a rendelkezésemre áll majd.
Sziasztok !
Kéthengeres Rs-hez gépkönyvre lenne szükségem.
Nagy segítség lenne, mivel
sikerült vennem egy gépet és már elkezdtem a felújítását
Szeretnék rá zöld rendszámot is
intézni.
Ha valaki tud valami infót gépkönyvvel kapcsolatban,
vagy esetleg pdf formában
tudna küldeni legyen szíves
segíteni.
Plató billentő mechanizmushoz keresnék 2 pár pogácsát, ami a hidraulika végén levő gömböt rögzíti a platóhoz, illetve az alsó lengő bakhoz. Csináltattam már, de nem lett jó :( Hátha van valakinek elfekvő, vagy bontásból.
Válasz maraton84 #1839. hozzászólásáraA szárzúzó gyártója általában megadja a szükséges lóerő igényt. Szerintem innen kellene kiindulni. A 140 lehet kicsit sok lenne a két hengeresnek.
Sziasztok, 2 hengeres Rs-09 mögé mekkora szárzúzót lehet feltenni? A szélessége miatt a 140-es lenne az ideális, de nem tudom elbírná-e. Van esetleg tapasztalatotok ilyenben?
Vagy egy 4 hengeres RS-em és a blokkban szétment valami a gázrudazatban. Elkezdtem lebontani a hátsó deknit, de valamiért nem akar lejönni. Valaki le tudná írni pontosan, hogy hogy kell leszedni?
3428 hozzászólás
Válasz kisromoda #1874. hozzászólásáraa 2. munkahengerre jól kötötted a csöveket?
Válasz medikus #1876 hozzászólás
Itt gyárilag 2 munkahenger van,egy egy kart emel
Válasz kisromoda #1874. hozzászólásáraHátul egy munkahenger van!Legalább is az enyémen egynek volt helye!Alul a motor alatt.
Jó napot!
Szeretnék egy tisztán látható képet vagy egy olyan helyet ahonnan letölthetném az RS-09 kezelési útmutatóját.
A legfontosabb az irányítás és karoknak a funkciói.
Hol találhatnék ehhez tartozó dokumentumokat?
Előre is köszönöm
Sziasztok.
Egy olyan problémám lenne hogy vettem hátsó komplett hidraulikát 2 hengeresre,össze van rakva minden és mikor megakarok vele valamit emelni csak az egyik munkahenger működik másik nem akar emelni,ez mitöl lehet?
Válasz csoppika #1872. hozzászólásáraIgen, közben rájüttem, hogy
a kerekek ilyenkor nem egy nyomon mennek. Az elsők szét vannak állítva. Van egy gyári
tz4k forgatós ekém és azt szeretném az rs-re felszerelni
de valami felfogató szerkezetet kellene alkotni, nagy segítség lenne esetleg valami rajz a gyári felfogató elemekről.
Válasz csoppika #1871. hozzászólásáraEbben megtalálod:-) Szántanak az NDK-ban, mint az állat...
Válasz Gubovica Gusztáv #1869. hozzászólására
Sziasztok!
Volna egy 4 hengeres RS eladó,illetve elcserėlnėm 2-es váltvaforgatós ekére vagy aprómagvetőgėpre.
A traki kompresszió hiányos,de jó álapotban van.
tel:06302625124
Sziasztok !
Valaki ismeri a gerendelyre szerelhető váltvaforgatós ekét?
Hogyan kell azt felszerelni?
Ha az első kerék a barázdában megy, akkor a hátsó a szántáson tapos. Esetleg nem a barázdában megy a gép?
Válasz imre.bondor #1867. hozzászólásáraNevére kattintasz és küldheted!
Válasz Gubovica Gusztáv #1842. hozzászólásáraSzia!
Küldj egy e-mail címet az imre.bondor@freemail.hu-ra, küldöm.
Válasz karibácsi #1865. hozzászólásáraKoszonom a valaszokat! Ezekbol arra kovetkeztetek, hogy megsem jol van bekotve, mert az eloszto nincs is sehova csatlakoztatva. Amikor vetem sem volt, ugy gondoltam, hogy annak 2 munkahenger eseten van csak szerepe. Valakinek nincs veletlen kepe egy mukodo felallasrol, hogy mi hova csatlakozik?
A vezerlokarnak nekem ugy tunt, hogy csak 2 allasa van (lent, vagy fent).
Egy 2 hengeresrol van szo.
Koszonom
Válasz zulu23 #1863. hozzászólásáraAz elosztó nélkül nem működik , mert az határozza meg az olaj melyik felére megy a munkahengernek. hA MINDEN JÓ, AKKOR HA KIKAPCSOLOD A SZIVATTYÚT NEM ENGEDHET LE,MERT AZ ELOSZTÓBAN A VEZÉRLÖDUGATTYÚ (AMIT AZ OLAJNYOMÁS MŰKÖDTET) NYITJA A GOLYÓSSZELEPET.
Válasz zulu23 #1863. hozzászólásáraA hidralika kar 3- állású emel tart süllyeszt. Vigyáz mert én is megszívtam az olajtartály sapkáját nem tetem vissza és nem működöt . Emelőkarokban lefele nincs nyomás. Figyeld az elosztón a kar állását az is meg tud cumiztatni
Üdv!
Nekem is felújítás alatt lévő géphez kapcsolódó hidraulika kérdésem lenne.
Én amit csináltam eddig (talán infó az előttem szólónak is): amennyire lehetett szétszedtem mindent és kimostam. Én gázolajat használtam, de ennél lehet vannak profibb és megfelelőbb szerek is. Nálam szükséges volt a szétszedésre, mert egyáltalán nem működött a hidraulika, és egy halom rozsda, valamint iszap került elő a rendszerből. A javítási kézikönyv alapján sikerült szétszedni és összerakni is, nem túl bonyolult művelet(mindennek megvan a helye).
És innentől kezdve jönnének a kérdéseim. Működés közben korábban még nem láttam, mert úgy össze volt rohadva minden. Most annyit sikerült elérnem, hogy a szivattyú bekapcsol és látszólag nyomja is az olajat. Két vékonyabb csövet levettem mindegyiket, ami a munkahengerre menne és és a hátsóból (ami a tartály felé közelebb van) jön az olaj.
Kérdések: ezt kézzel be kell tudjam fogni, vagy akkor kevés a nyomás?
A másik ágon is jönne az olaj... tehát két irányú, vagy ott visszafelé folyna?
Az ülésben ülve a legszélső bal karral kapcsolom a szivattyút és tolom előre (egyszerre) a tolattyút...ezáltal indul meg az olaj. Ennek lehet az irányát változtatni valamelyik másik karral? És ha vissza akarom engedni, akkor csak "lekapcsolom" és leenged magától(súlytól)? Ugyanebből kiindulva, amíg fenn akarom tartani pl az ekét... bekapcsolt állapotban kell lennie? (másik kar mozgatása közben nem láttam változást)
Légteleníteni kell a rendszert? ha igen, akkor hol?
Jelenleg az elosztó nincs fent,d e ahogy néztem ha jól van bekötve az nélkül is működne?!
Jelezném "hobbiból" újítom fel a gépezetet (bár dolgoznia is kellene), tehát nem vagyok szerelő... úgyhogy lehet kérdeztem másnak egyértelmű dolgokat.
Köszönöm előre is az infókat!
Sziasztok !
A felújítás alatt lévő gépemben a hidraulika olajat szeretném kicserélni.
Van valami trükkje ennek, gondolok arra, hogy a tartályból, ha leengedem a fáradt olajat, még a renszerben marad belőle.
Ez nem szennyezi be a friss olajat? Hogyan lehet a rendszert átmosni, vagy nem kell?
Válasz medikus #1856. hozzászólásáraElnézést kérek ,de ez az oldal nem egy vita oldal , szerintem inkább maradjunk annyiban hogy segítsük egymást. Lehet , hogy neked van igazad ,lehet ,hogy nekem. De maradjunk annyiban ,hogy inkább egymás segitsük
Válasz medikus #1852. hozzászólásáraHát te tudod, nekünk 1975 óta van meg a gép még sohasem állítottam 130 bar fölé. 120-130 közé szoktam belőni ahogy a hézagoló lemezek engedik.
Most már a kép is itt van.
Nekem így van megoldva a féklámpa kapcsoló.
Válasz kisfröcs #1855. hozzászólásáraAnnyira állítod,amennyire akarod,nem kívánok vitázni. Nálunk az 50-es Mtz 145,a Dominator Rába motorján,a szelep deknin 190 van írva!
Válasz medikus #1854. hozzászólására120-MTZ-Rába-Jondér
Válasz kisfröcs #1853. hozzászólásáraKérdezd a gyártóját!Az miért van,hogy a közvetlen befecskendezésű motort porlasztót 175 re lövik be!Az hogy mi a káros? Gondolom a porlasztott szemcse nagysága!Lehet könnyebben gyullad! Melyik turbós trakesz nyomása 135?
Válasz medikus #1852. hozzászólásáraÉrdekelne , hogy mi a káros abba ha én 135-re állítottam be a nyomást????Abból az elgondolásból , hogy nincs úgy igénybe véve az adagoló. Én több turbós trakeszt hajtottam de egyiknek se volt 145 a porlasztónyomása .
Válasz Relsaca #1850. hozzászólásáraVagy 140-45 re!
Válasz GSA #1795. hozzászólásáraA fékpedál karja mögé lehet felszerelni a padló lemezre. Pl az MTZ-ét. Ha érdekel küldök képet.
Válasz csibész #1816. hozzászólásáraHa csak a porlasztó csúcsra gondolsz akkor a Csepel teherautóké vagy a régi MTZ-50-esé is jó bele. A nyomást 120 bárra kell beállítani!
Válasz ggabor1028 #1837. hozzászólásáraAz attól függ milyen karter van rajta, ha egyenes akkor 3,8-4 liter, ha pedig öblös akkor 4,5 liter.
Válasz apailaci99 #1846. hozzászólásáraA kormány melletti hidraulika választó tömb nem jó állásba van ott kellene kutakodni.
Válasz GSA #1844. hozzászólásáraKöszi, ezek alapján már könnyebb lesz választanom.
Sziasztok olyan problémám lett, hogy eddig tökéletesen emelt a gép, de egyszercsak meggondolta magát (nem volt használva de járatva igen és jól csinálta a dolgát) lassan emel max gázon úgyahogy emel de nem tökéletes, leengedésnél valami csoda folytán ugrál megáll egy fél másodpercre de úgy ugrál, hogy pattog a gép is ha rajta van az eke. (nem nehéz neki az eke!) Átnéztünk mindent új olajat kapott szivattyúja rendben van.Ötletek??
Válasz Gubovica Gusztáv #1842. hozzászólásáraHirdetnek gépkönyveket CD-n,ott próbálkozz!
Válasz maraton84 #1843. hozzászólásáraSokszor a hárompont kategóriáját adják meg. Egy kis segítség hozzá:
Kategória Felső csap Alsó csapok Térköz Teljesítmény
0 17 mm (5/8 ") 17 mm (5/8 ") 500 mm (20 ") <15 kW (<20 LE)
1 19 mm (3/4 ") 22,4 mm (7/8 ") 718 mm-es (26 ") 15-35 kW (20-45 LE)
2 25,5 mm (1 ") 28,7 mm (1 1/8 ") 870 mm (32 ") 30-75 kW (40-100 LE)
3 31,75 mm (1 1/4 ") 37,4 mm (1 7/16 ") 1010 mm (38 ") 60-168 kW (80-225 LE)
4 45mm (1 3/4 ") 51 mm (2 ") 1220 mm (46 ") 135-300 kW (180-400 LE)
Válasz GSA #1840. hozzászólásáraKöszi a választ. Főként használt eszközben gondolkodom, így a gyártói ajánlás nem biztos, hogy a rendelkezésemre áll majd.
Sziasztok !
Kéthengeres Rs-hez gépkönyvre lenne szükségem.
Nagy segítség lenne, mivel
sikerült vennem egy gépet és már elkezdtem a felújítását
Szeretnék rá zöld rendszámot is
intézni.
Ha valaki tud valami infót gépkönyvvel kapcsolatban,
vagy esetleg pdf formában
tudna küldeni legyen szíves
segíteni.
Plató billentő mechanizmushoz keresnék 2 pár pogácsát, ami a hidraulika végén levő gömböt rögzíti a platóhoz, illetve az alsó lengő bakhoz. Csináltattam már, de nem lett jó :( Hátha van valakinek elfekvő, vagy bontásból.
Válasz maraton84 #1839. hozzászólásáraA szárzúzó gyártója általában megadja a szükséges lóerő igényt. Szerintem innen kellene kiindulni. A 140 lehet kicsit sok lenne a két hengeresnek.
Sziasztok, 2 hengeres Rs-09 mögé mekkora szárzúzót lehet feltenni? A szélessége miatt a 140-es lenne az ideális, de nem tudom elbírná-e. Van esetleg tapasztalatotok ilyenben?
Válasz ggabor1028 #1837. hozzászólására4.5-5-L.De van rajta nívópálca, gondolom én .
Sziasztok!
A 4 hengeres RS-be hány liter motorolaj kell?
Sziasztok!
Vagy egy 4 hengeres RS-em és a blokkban szétment valami a gázrudazatban. Elkezdtem lebontani a hátsó deknit, de valamiért nem akar lejönni. Valaki le tudná írni pontosan, hogy hogy kell leszedni?
Válasz takacs.zoltan #1834. hozzászólásáraKöszönöm szépen,csak 2 hete jutottam hozzá a géphez és szeretném kicsit rendbe rakni,csak az ember ilyenkor még tudatlan.
Válasz kisromoda #1833. hozzászólásáraMotor: 4,5 liter
Sebváltó:- 16 + 3 + 3 Liter a lehajtásokba
Üdv,érdeklödnék hogy Rs-09.2 hengeres motorjába hány liter olajat kell tölteni.És a váltójába is.
Válasz Fe ró #1831. hozzászólásáraLehet.Eszköz hordozó!Csak be kell bizonyítanod,némely okmányirodánál!Olvass vissza!
Üdv az idelátogatóknak! Egy kérdésem lenne!Az Rs-re lehet zöldrendszámo kapni?A válaszokat előre is köszönöm!
Válasz apailaci99 #1828. hozzászólásáraA te.sz. 0620-597-4072. Egy próbát megér.
Válasz apailaci99 #1828. hozzászólásáraSzia. Kiskőrösön láttam egy hirdetést, bontásból eladó