Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409 FtUSD392.62 FtCHF440.14 FtGBP493.83 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szervusztok!
2 hengeres rs 09 hez keresnék üzemképes adagolót.
kicsit sürgős lenne.
Pest megye előnyben.
Válaszokat és képeket a mangalicapasztor@gmail.com ra várom.
Köszönettel.
Elvileg, ha behajtod a ház hátsó falához, azt a cső hosszának tudni kell.-Az enyém is ott lett rögzítve .
Viszont, ha zsírzol akkor a nyomás képes kiegyenesíteni. Ezért javasolt a rögzítés.
Nézd meg, hogy terhelésre visszamegy-e? Nekem ca 10 cm-t kiáll és 4-5 óra múlva megy vissza a helyére - magától. Ha terhelem, akkor sec-perc alatt alaphelyzet. Nálam azt tanácsolták, tisztitsam ki a renszert.
Az ékszíjtárcsát 4 csavarral fogatták fel a főtengely végére. Ezeket kell kicsavarni és a tárcsa kijön a vezérmű fedélből. Ekkora hely már elég a szimering cseréhez. Vissza fordított sorrendben. 10 perces mutatvány.
Ha adsz egy email címet akkor neked is elküldöm PDF-be azt a pár oldalt ami a kezelési könyvből lett szkennelve. A könyv címe "Az RS-09 eszközhordozó traktor kezelése és karbantartása" vagy valami hasonló. A címben benne van, hogy eszközhordozó tehát ebbe senki bele nem köthet, vagy kérdőjelezheti meg! A neten pedig rákeresel arra, hogy "zold rendszám" és máris több oldal közül választhatsz ahonnét ki tudod nyomtatni azt a jogszabályt amit ide is bemásoltam réggebben.
Két munkahenger és mindegyikbe 1-1 hidraulika tömlő megy be, ami a plató alatt a kormány előtt "közösítve" van és innét már csak 1 tömlő megy a vezérlőtömbbe.Nem tudom gyárilag hogyan volt megoldva. A vezérlő tömbből (vele szembe) megy 1 tömlő a hidraulika tartályba alul-oldalt vissza.
Elkérhetném azokat az oldalszámokat, törvény/jogszabály/paragrafus hivatkozásokat és kulcszavakat, amik alapján sikerült elintézni :)? Mert nekem (tolna megye) több helyen is nemleges választ adtak (többek közt a közlekedési hatóságnál is), mert az rs-09 szerintük nem eszközhordozó, hanem lassú jármű...ezért nem engedik, csak a piros rendszámot. A traktor (vagyis eszközhordozó :) ) itthon elvileg még nem volt forgalomban soha (meg valószínűleg máshol sem), így regadó megfizetése után piros rendszám lehetséges? (csak adásvételim van)
Szia: Én is így jártam. Eredetileg 140-150 af nyomás van ki írva , de én sokalltam(Turbós traktoroknál nincs ennyi) Porlasztó előt van a ruggonál 2-db alátét levágtam borotvapengéből egy olyan méretű darabot, közé helyeztem és elállt a füstölés. Azt hiszem 135-re vitte fel a nyomást ,lehet,hogy véletlen , de nekem bejött. egy próbát megér.
sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy az rs-09 nél mennyire kell beállítani a porlasztót? mert az egyik fele sokkal jobban füstöl mint a másik.
A válaszokat előre is köszönöm
Lenne egy kis problémám, ha valaki tudja a megoldást kérem segítsen. Gyári platós a traktorom, két munkahengerrel. Ha 30-40cm-re emelem fel a platót akkor szépen vissza tudom engedni alaphelyzetbe. De ha ennél megesabbra emelem fel (fölfele megy szépen teljesen ütközésig) akkor az istenért sem akar visszamenni és csak úgy tudom leengedni, ha a hidraulika csövet a csatlakozónál megbontom, kifolyatom az olajat egy edénybe és akkor visszaereszkedik. Nem tudom mi lehet vele. Amikor eresztem ki az olajat olyan mintha levegős lenne. Valakinek ötlete?
Szia, küldj egy email címet és elküldöm, de amint már írták előttem a zöld rendszámmal nem lehet vontatni, csak munkaeszközt lehet hátul függesztve szállítani.
A biztosításról csak pár gondolat: kell írni egy adásvételi szerződést az elmúlt napra (mert különben visszamenőleg ki akarják fizetteni a biztosítást évekre, esetleg évtizedekre ami súlyos összeg), ezután meg kell kötni a biztosítást ALVÁZSZÁMRA! Amikor elrendeződik a papírmunka és meg van a rendszám, be kell diktálni a rendszámot a biztosítónak és kiállítják a végleges szerződést és az igazolást.
Kedves "kisfröcs"! Nagyon örülök, hogy sikerült elintézni, és nem ütköztél ismét falakba. Arra figyeljetek, hogy a gépnek tökéletes műszaki állapotban kell lennie, ha kimerészkedtek a főútra, mert a rendőr leveheti a rendszámot!
Ne-haragudj de erről mélyen halgas .Járj úgy vele, hátha a rend őre nem olyan tájékozott és simán megúszod.De a rendszámhoz adu ász a kezedbe ESZKÖZHORDOZÓ szócska ami kizárja a vontatást.
El tudnád küldeni nekem is hogy melyik az az oldal amit bevittél okmányirodába? valahol utána tudok annak nézni hogy a zöld rendszámmal kis 1 tengelyes pótkocsit szabad-e vontatni vagy hogy mire és mivel használható a gépjármű?
Valószínűnek tartom , hogy követed Zoltánnal való kapcsolatot. Ha te is megpróbálsz odaállni a kész papírokkal annak a tudatában hogy van ilyen. És bátran oda hívod a helyi nagyfőnököt és hivatkozol a Zoltán álltál megadott törvényre, lesz ám csodálkozás. JA igen ami nem semmi a 22-es csapdája . rendszám nem adható ki biztosítás nélkül!!!! De biztosítást nem lehet kötni rendszám nélkül.No itt is van egy kiskapu .,megkel kötni a biztosítási szerződést amiről majd egyszer megjön a számla ,és bekel diktálni a rendszámot (No itt is a megyei igazgatót kellet felhívni) De most már büszkén állíthatom ha valaki odacsap az asztalra (DE ez szó szerint) 3 ügyvédel felér.Azt már nem is mondom mikor szóltam hogy hívd ide a nagyfőnököt a nagyfőnöknek meg hogy szóljon a megyei fönöknek,és kiderült hogy nekem van igazam. GYEREKEK AZOKAT A POFÁKAT ESKÜSZÖM 120000-is IS MEGÉRT volna.
Először is Zolikám, nagyon szépen köszönöm a segítségedet . Csodálatos érzés volt, mikor kész tények elé állíttattam az okmány irodát BÁCS_ KISKUN MEGYÉBEN. KALOCSÁN, ez így nem jó az úgy nem jó.Mikor oda hívattam az okmány iroda főnökét,azt mondotta, hogy fel hívom a menyei nagy főnököt. Csak valószínűnek tartom , hogy volt eligazítás mert csodálatos módon működöt.A nagy meglepetés akkor ért mikor megkérdezték, hogy hosszúkás vagy négyszögletes rendszámot igénylek? Tudom nevetséges , de kapásból hosszúkást és négyszögleteset igényeltem.
Üdv : segítésre volna szükségem .Izzító gyertyát nem találok a környékemen . Csepelét azt próbáltam ,passzolni passzol bele de nem izzít. Egy címet ha valaki tudna adni melyik üzletben kaphatnék(rendelhetnék). Esetleg van valakinek eladó,????
Ha jól sejtem Győr vagy Vas -megyei vagy. Csak nyugodtan küld a címedet, benne van az én reklámom is a hálámba.Már a szomikám ki is nyomtata amit küldtél. VÁROM A CÍMEDET
Zolikám . Nagyon szépen köszönöm , a szomszédfiú majd segít a továbbiakban. Tudod 61-évesen hozzáfogni eme technikához hááát nem vagyok egy zsonglőre. Viszont a postacímedet nem küldted így nem tudom elküldeni a hálámat.
Válasz #1711. hozzászólásra
Szerbusz. Egy kérésem volna
Megtennéd nekem , hogy lefénymásolod azt a bizonyos pár oldalt ami a rendszámhoz szükségeltetik?? Sajnos nekem nincs rá lehetőségem mert nincs könyvem . Természetesen meghálálnám . e-mail címem jozef2@citromail.hu Cserélünk posta címet és kezdhetjük a hálámmal is.!!!
Válasz #1735. hozzászólásra
tévedek, vagy sem.
Tényleg! A pedál visszahúzó rugó a talplemezig (ütközésig) visszatéríti a pedált és a rúd, s végső soron a szerkezet végén a csapágy helyét is "megmutatja"
Válasz #1734. hozzászólásra
igen, ismertem a japán kocsikon is egy életre szól az a bizonyos csapágy.
Tudod féltem a veterán trakit, zsír meg van bőven!
Ezen ne múljon!
. .hogy hol áll a villa.
Igen jó az ötlet!!!
Képzeld, még szét sem vettem.
No de a pedál hol állta azt nem tudhatom, így aztán a rudazat helyzete is "ismeretlen"
Válasz #1733. hozzászólásra
Ha össze akasztod a kuplung rudazatot,az megmutatja hogy hol áll a villa.Vagy nem jól értem?De ha így széthúzva lezsírozod azt a csapágyat,a következő széthúzásig kibírja ám azt!Vannak olyan gépek,ahol a kinyomó csapágy nem is zsírozható!
Válasz #1728. hozzászólásra
Kérdés? Van!
A szétszedés előtt kellett volna megmérni a villa helyzetét. (hogy mennyire áll ki) Nem tettem meg, sajnos. Van erre az esetre is egy logikus lépéssorozat, amivel a kinyomó csapágy nem terhelődik folyamatosan és a zsírzó kábelt sem tépi ki a szer kezet?!
A zsírzó csövet a csapágy csatlakozásnál enyhén hátra meghajlítjuk ( vagy 20-fokos szögben) és a másik fix ponton is hajlítani kellene? A hajlítással a flexibilis cső a kuplungszerkezettől távolabb helyezkedik el. Kisebb eséllyel éri el, töri le ismét.
Vélemény? Hibás okfejtés?
Esetleg a cső hosszán - a hajlítás okán- még növelni kellene. Talán két centit. Nehogy most meg a hosszú cső legyen az elakadás oka.
Igen, ráérős a szerelés ezért elmélkedem ennyit, és még azért hogy ami előfordult egyszer azt a hibát már ne kövessem el magam is.
Köszönet a tanácsokért és hála!
Nem kell vinni a KPM-hez. 3 év múlva ismét az okmányiroda hosszabbítja meg az ideiglenes forgalombantartási engedélyt újabb 3 évre némi pénz befizetésével (6500Ft.)
Válasz #1720. hozzászólásra
Így már értem a savanyú válaszodat, sajnálom. Esetleg megpróbálhatnád máshol, az országban bárhol megcsinálják. A gépet úgysem kell vinni
3428 hozzászólás
Mi a véleményetek,bele építtessem a gyorsítót az rs be?
Ja meg olajnyomásmérő órát is keresek!
Szervusztok!
2 hengeres rs 09 hez keresnék üzemképes adagolót.
kicsit sürgős lenne.
Pest megye előnyben.
Válaszokat és képeket a mangalicapasztor@gmail.com ra várom.
Köszönettel.
Válasz #1755. hozzászólásra
145!
Válasz #1760. hozzászólásra
Sikerült?? Nem füstöl??
Válasz #1769. hozzászólásra
Szia elküldtem.
Válasz #1733. hozzászólásra
Szia!
Elvileg, ha behajtod a ház hátsó falához, azt a cső hosszának tudni kell.-Az enyém is ott lett rögzítve .
Viszont, ha zsírzol akkor a nyomás képes kiegyenesíteni. Ezért javasolt a rögzítés.
Üdv, és további jó szerelgetést.
Imre
Válasz #1762. hozzászólásra
Szia!
Nézd meg, hogy terhelésre visszamegy-e? Nekem ca 10 cm-t kiáll és 4-5 óra múlva megy vissza a helyére - magától. Ha terhelem, akkor sec-perc alatt alaphelyzet. Nálam azt tanácsolták, tisztitsam ki a renszert.
Üdv,
Imre
Válasz #1760. hozzászólásra
Igen a két alátét közé.
Válasz #1753. hozzászólásra
jazso@freemial.hu előre is köszönöm.
Válasz #1767. hozzászólásra
Köszi! megkaptam.
Válasz #1766. hozzászólásra
Szia, elküldtem.
Válasz #1763. hozzászólásra
Üdv!
Köszönöm a választ (másik válaszolónak is)!
Az email címem: flp.gyorgy@gmail.com, de ha oldalszámokat adsz meg az is jó, mert elvileg ez a kiadvány megvan.
Köszi!
Válasz #1756. hozzászólásra
Az ékszíjtárcsát 4 csavarral fogatták fel a főtengely végére. Ezeket kell kicsavarni és a tárcsa kijön a vezérmű fedélből. Ekkora hely már elég a szimering cseréhez. Vissza fordított sorrendben. 10 perces mutatvány.
Válasz #1763. hozzászólásra
A közlekedési hatóságot meg ki is kell hagyni ebből a történetből.
Válasz #1758. hozzászólásra
Ha adsz egy email címet akkor neked is elküldöm PDF-be azt a pár oldalt ami a kezelési könyvből lett szkennelve. A könyv címe "Az RS-09 eszközhordozó traktor kezelése és karbantartása" vagy valami hasonló. A címben benne van, hogy eszközhordozó tehát ebbe senki bele nem köthet, vagy kérdőjelezheti meg! A neten pedig rákeresel arra, hogy "zold rendszám" és máris több oldal közül választhatsz ahonnét ki tudod nyomtatni azt a jogszabályt amit ide is bemásoltam réggebben.
Válasz #1759. hozzászólásra
Két munkahenger és mindegyikbe 1-1 hidraulika tömlő megy be, ami a plató alatt a kormány előtt "közösítve" van és innét már csak 1 tömlő megy a vezérlőtömbbe.Nem tudom gyárilag hogyan volt megoldva. A vezérlő tömbből (vele szembe) megy 1 tömlő a hidraulika tartályba alul-oldalt vissza.
Válasz #1758. hozzászólásra
Tekerd vissza az oldalt 1711-nél takácszotán le írta
Válasz #1757. hozzászólásra
a két alátét közé helyezted? vagy a két alátétet kiszetted? és úgy tetted be?
Válasz #1754. hozzászólásra
Zolikám 1-tömlő van rajta vagy 2??Én a targonca villával jártam így. Egy tömlő és levakolva a munkahengernél a másik kivezetés és úgy működött.
Válasz #1748. hozzászólásra
Üdv!
Elkérhetném azokat az oldalszámokat, törvény/jogszabály/paragrafus hivatkozásokat és kulcszavakat, amik alapján sikerült elintézni :)? Mert nekem (tolna megye) több helyen is nemleges választ adtak (többek közt a közlekedési hatóságnál is), mert az rs-09 szerintük nem eszközhordozó, hanem lassú jármű...ezért nem engedik, csak a piros rendszámot. A traktor (vagyis eszközhordozó :) ) itthon elvileg még nem volt forgalomban soha (meg valószínűleg máshol sem), így regadó megfizetése után piros rendszám lehetséges? (csak adásvételim van)
Köszönöm az infókat előre is!
Válasz #1755. hozzászólásra
Szia: Én is így jártam. Eredetileg 140-150 af nyomás van ki írva , de én sokalltam(Turbós traktoroknál nincs ennyi) Porlasztó előt van a ruggonál 2-db alátét levágtam borotvapengéből egy olyan méretű darabot, közé helyeztem és elállt a füstölés. Azt hiszem 135-re vitte fel a nyomást ,lehet,hogy véletlen , de nekem bejött. egy próbát megér.
és még egy olyan kérdésem lenne hogy az első főtengely szimering enged azt hogy lehet a legegyszerűbben kicserélni?
sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy az rs-09 nél mennyire kell beállítani a porlasztót? mert az egyik fele sokkal jobban füstöl mint a másik.
A válaszokat előre is köszönöm
Lenne egy kis problémám, ha valaki tudja a megoldást kérem segítsen. Gyári platós a traktorom, két munkahengerrel. Ha 30-40cm-re emelem fel a platót akkor szépen vissza tudom engedni alaphelyzetbe. De ha ennél megesabbra emelem fel (fölfele megy szépen teljesen ütközésig) akkor az istenért sem akar visszamenni és csak úgy tudom leengedni, ha a hidraulika csövet a csatlakozónál megbontom, kifolyatom az olajat egy edénybe és akkor visszaereszkedik. Nem tudom mi lehet vele. Amikor eresztem ki az olajat olyan mintha levegős lenne. Valakinek ötlete?
Válasz #1749. hozzászólásra
Szia, küldj egy email címet és elküldöm, de amint már írták előttem a zöld rendszámmal nem lehet vontatni, csak munkaeszközt lehet hátul függesztve szállítani.
Válasz #1748. hozzászólásra
A biztosításról csak pár gondolat: kell írni egy adásvételi szerződést az elmúlt napra (mert különben visszamenőleg ki akarják fizetteni a biztosítást évekre, esetleg évtizedekre ami súlyos összeg), ezután meg kell kötni a biztosítást ALVÁZSZÁMRA! Amikor elrendeződik a papírmunka és meg van a rendszám, be kell diktálni a rendszámot a biztosítónak és kiállítják a végleges szerződést és az igazolást.
Válasz #1746. hozzászólásra
Kedves "kisfröcs"! Nagyon örülök, hogy sikerült elintézni, és nem ütköztél ismét falakba. Arra figyeljetek, hogy a gépnek tökéletes műszaki állapotban kell lennie, ha kimerészkedtek a főútra, mert a rendőr leveheti a rendszámot!
Válasz #1749. hozzászólásra
Ne-haragudj de erről mélyen halgas .Járj úgy vele, hátha a rend őre nem olyan tájékozott és simán megúszod.De a rendszámhoz adu ász a kezedbe ESZKÖZHORDOZÓ szócska ami kizárja a vontatást.
Válasz #1738. hozzászólásra
El tudnád küldeni nekem is hogy melyik az az oldal amit bevittél okmányirodába? valahol utána tudok annak nézni hogy a zöld rendszámmal kis 1 tengelyes pótkocsit szabad-e vontatni vagy hogy mire és mivel használható a gépjármű?
Válasz #1747. hozzászólásra
Valószínűnek tartom , hogy követed Zoltánnal való kapcsolatot. Ha te is megpróbálsz odaállni a kész papírokkal annak a tudatában hogy van ilyen. És bátran oda hívod a helyi nagyfőnököt és hivatkozol a Zoltán álltál megadott törvényre, lesz ám csodálkozás. JA igen ami nem semmi a 22-es csapdája . rendszám nem adható ki biztosítás nélkül!!!! De biztosítást nem lehet kötni rendszám nélkül.No itt is van egy kiskapu .,megkel kötni a biztosítási szerződést amiről majd egyszer megjön a számla ,és bekel diktálni a rendszámot (No itt is a megyei igazgatót kellet felhívni) De most már büszkén állíthatom ha valaki odacsap az asztalra (DE ez szó szerint) 3 ügyvédel felér.Azt már nem is mondom mikor szóltam hogy hívd ide a nagyfőnököt a nagyfőnöknek meg hogy szóljon a megyei fönöknek,és kiderült hogy nekem van igazam. GYEREKEK AZOKAT A POFÁKAT ESKÜSZÖM 120000-is IS MEGÉRT volna.
Válasz #1746. hozzászólásra
Lehet hogy helyenként nem voltam eléggé erőszakos?Gratula! De azért látod,itt igyekeznek másként értelmezni a dolgokat,mint más megyékben!
Válasz #1740. hozzászólásra
Először is Zolikám, nagyon szépen köszönöm a segítségedet . Csodálatos érzés volt, mikor kész tények elé állíttattam az okmány irodát BÁCS_ KISKUN MEGYÉBEN. KALOCSÁN, ez így nem jó az úgy nem jó.Mikor oda hívattam az okmány iroda főnökét,azt mondotta, hogy fel hívom a menyei nagy főnököt. Csak valószínűnek tartom , hogy volt eligazítás mert csodálatos módon működöt.A nagy meglepetés akkor ért mikor megkérdezték, hogy hosszúkás vagy négyszögletes rendszámot igénylek? Tudom nevetséges , de kapásból hosszúkást és négyszögleteset igényeltem.
Válasz #1744. hozzászólásra
Köszönöm!!!
Válasz #1743. hozzászólásra
Szerintem a Nagy traktornál biztos van!
Üdv : segítésre volna szükségem .Izzító gyertyát nem találok a környékemen . Csepelét azt próbáltam ,passzolni passzol bele de nem izzít. Egy címet ha valaki tudna adni melyik üzletben kaphatnék(rendelhetnék). Esetleg van valakinek eladó,????
Helló!
Palántázott-e már közületek négysoros palántázóval? Elbírja húzni, kell súlyozni vagy ilyesmi?
Válasz #1740. hozzászólásra
Ha jól sejtem Győr vagy Vas -megyei vagy. Csak nyugodtan küld a címedet, benne van az én reklámom is a hálámba.Már a szomikám ki is nyomtata amit küldtél. VÁROM A CÍMEDET
Válasz #1739. hozzászólásra
Ugyan már, szóra sem érdemes. Csak sikerüljön.
Válasz #1738. hozzászólásra
Zolikám . Nagyon szépen köszönöm , a szomszédfiú majd segít a továbbiakban. Tudod 61-évesen hozzáfogni eme technikához hááát nem vagyok egy zsonglőre. Viszont a postacímedet nem küldted így nem tudom elküldeni a hálámat.
Válasz #1737. hozzászólásra
Szia! Elküldtem, remélem segít az ügyintézésben. Sok sikert!
Üdv.:Zoli
Válasz #1711. hozzászólásra
Szerbusz. Egy kérésem volna
Megtennéd nekem , hogy lefénymásolod azt a bizonyos pár oldalt ami a rendszámhoz szükségeltetik?? Sajnos nekem nincs rá lehetőségem mert nincs könyvem . Természetesen meghálálnám . e-mail címem jozef2@citromail.hu Cserélünk posta címet és kezdhetjük a hálámmal is.!!!
Válasz #1735. hozzászólásra
tévedek, vagy sem.
Tényleg! A pedál visszahúzó rugó a talplemezig (ütközésig) visszatéríti a pedált és a rúd, s végső soron a szerkezet végén a csapágy helyét is "megmutatja"
Kösz az elmélkedést!
Válasz #1734. hozzászólásra
igen, ismertem a japán kocsikon is egy életre szól az a bizonyos csapágy.
Tudod féltem a veterán trakit, zsír meg van bőven!
Ezen ne múljon!
. .hogy hol áll a villa.
Igen jó az ötlet!!!
Képzeld, még szét sem vettem.
No de a pedál hol állta azt nem tudhatom, így aztán a rudazat helyzete is "ismeretlen"
Vagy tévedek?
Válasz #1733. hozzászólásra
Ha össze akasztod a kuplung rudazatot,az megmutatja hogy hol áll a villa.Vagy nem jól értem?De ha így széthúzva lezsírozod azt a csapágyat,a következő széthúzásig kibírja ám azt!Vannak olyan gépek,ahol a kinyomó csapágy nem is zsírozható!
Válasz #1728. hozzászólásra
Kérdés? Van!
A szétszedés előtt kellett volna megmérni a villa helyzetét. (hogy mennyire áll ki) Nem tettem meg, sajnos. Van erre az esetre is egy logikus lépéssorozat, amivel a kinyomó csapágy nem terhelődik folyamatosan és a zsírzó kábelt sem tépi ki a szer kezet?!
A zsírzó csövet a csapágy csatlakozásnál enyhén hátra meghajlítjuk ( vagy 20-fokos szögben) és a másik fix ponton is hajlítani kellene? A hajlítással a flexibilis cső a kuplungszerkezettől távolabb helyezkedik el. Kisebb eséllyel éri el, töri le ismét.
Vélemény? Hibás okfejtés?
Esetleg a cső hosszán - a hajlítás okán- még növelni kellene. Talán két centit. Nehogy most meg a hosszú cső legyen az elakadás oka.
Igen, ráérős a szerelés ezért elmélkedem ennyit, és még azért hogy ami előfordult egyszer azt a hibát már ne kövessem el magam is.
Köszönet a tanácsokért és hála!
Válasz #1731. hozzászólásra
Nem kell vinni a KPM-hez. 3 év múlva ismét az okmányiroda hosszabbítja meg az ideiglenes forgalombantartási engedélyt újabb 3 évre némi pénz befizetésével (6500Ft.)
Válasz #1715. hozzászólásra
A gépet se KPM-es vizsgára semmire sem kellett vinni? csak okmányiroda?
Válasz #1720. hozzászólásra
Így már értem a savanyú válaszodat, sajnálom. Esetleg megpróbálhatnád máshol, az országban bárhol megcsinálják. A gépet úgysem kell vinni
Válasz #1705. hozzászólásra
Igen, nálam is kopott volt a "cső" innen vettem észre. Szerencsére nem szakadt ki.