Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD391.08 FtCHF443.07 FtGBP496.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Kösz, erre gyanakodtam én is. (csak a könyve - eredeti német - egész mást írt) Olyan rosszul van beállítva, gyakorlatilag bináris, szabályozni úgysem tud. :) Ha jobb idő lesz, neki esek.
Üdv Mindenkinek!
Kis segítség kellene: GT 124 négyhengeresen nem találom a motor szabályozó/leállító kart. Lehet, hogy elektromosan zárja el a gázolajat? A könyv ezt írja:
"A motort mindig a zárócsappantyúnak a szabályzó rudazatból történő kiemelésével állítsuk le."
Na, ez nem mond semmit. A korábbi tulaj mindig lefullasztotta....
hát nem is rendeltem tőle ne félj :))
de szeretenék venni egy komplett 2 hengeres motort
de elég esélytelen a dolog sajnos
vagy egy 4 hengeres motor kellene közdarabbal együtt hogy a 2 hengeres helyére fel tudjam szerelni
nem feküdt ki benne
csak nagyapám az olajcserén meg utántöltésen kivül semmit nem csinált rajta
és a szaki bácsi 5 évente kb elvitte a motort átnézte próbapadon beállította és visszahozta
furatni én is tudnám a hengert
tényleg a dugógyártás a húzós hozzá
kaptam ajánlatot rá
hogy adjam a régi motort és 150 ezret és kapok egy felujitottat
de az is sok nekem
5 évente kifeküdt benne a motor, hogy fel kellett újítani?
Hát új henger meg dugó... A hengert megfúrják, az pár ezer forint.
Viszont a dugattyú utángyártása elég húzós.
Kolegám egy régi nyugatnémet gépbe csináltat most dugattyúkat 36 E / db.
Talán ha olyan helyet találna az ember ahol öntöttek már RS dugót és megvan a terv és forma, nem kizárt h olcsóbb.
egyik hengerem nem megy
és kellene 2 új vagy felújitott henger dugóval
és a mostani motorban nincs ízzitás sem sajnos
ki van vágva belőle
sosem működött benne, megörököltem a gépet
de mikor kicsi voltam és dolgoztunk vele már akkor is ilyen volt. csak akkor volt még 1 ugyanilyen gépünk, meg élt a szerelő aki össze állította ezt a gépet így
és 5 évente eljött levette a motort elvitte és felújítva visszahozta :)
Sajna csak üres blokkom van, törött főtengellyel. De egyébként sem adnék el semmit, mert nekem is van rs-em, igaz hogy nem rs motorral, de nem tudni a jövőt.
Nem találsz sehol eladót ? Biztos akad még ! A tiéddel mi a baj ?
Az biztos nem gond neki, a légszűrőből is ugyanolyan hideget húz. Viszont tennék oda tömítést minél hamarabb, hogy amit a ventillátor behord oda mocskot, azt a motor ne szívja be.
Első körben ha csak ezt a fedelet vennéd le, talán lehetne látni, hogy ott van e neked a szabályzó. Mert ha nincs ott akkor felesleges lebontani az egészet.
az befojásol vmit hogy ami a szivo torkokat egyesiti ott a szivo torkoknál falsot sziv mert nincs meg a tomités és bekapja ugy mond onann a hideg levegöt?
Én mikor láttam az izzító spirált az felizott elég szépen. Megkapja rendesen a kakaót ? Úgy tudom a kettő sorba van kötve egymással és gondolom a visszajelző szem is sorosan van velük. Mréjél rá egy műszerrel, hogy hány V megy rájuk.
Igen ez itt a dekni alatt van, mint láthatod a képen. De lehet a tiédben sincs ott semmi, nem tudom ezt hogyan lehetne megtudni, esetleg holnap átnézem a másik blokkot, amelyiken itt nincs, hogy hátha megtalálom és akkor meg tudod nézni, hogy a tiéd melyik fajta.
Az egyik blokkon itt van, ott látszik benne a golyó is. Gondolom a végén azt a stiftet ki kell ütni és akkor lehet feszíteni a rugót.
Viszont a másik blokkon, ami ugyancsak két hengeres, ezen a helyen nincs semmi, ki sincs fúrva, máshol nem találtam ilyen szelepet. (Ettől függetlenül lehet, hogy van.)
Jó lenne ha meg tudnád valahogy nyomni külön, hogy lásd, ténylegesen hol nyit. És a nyitás alatt nem e szivárog, zár e rendesen addig. Ez lényegében csak egy "biztonsági" szelep. Ha elér egy bizonyos nyomást akkor kinyit és elengedi a fölösleget. Viszont azt el tudom képzelni, hogy ez van bajban nálad és hirtelen gázadásra nincs ideje kinyitni, azért tud megugrani a nyomás pillanatnyilag. De más oka is lehet, ez nem 100 %.
A torokizzításod jó ? Az rengeteget segít neki. Ha esetleg nyomógombos, akkor arra ügyelj, hogy indítás közben is izzon!
A hidegindító sprayt kerüld, az egyik motornak sem használ.
hello 2 hengeres rs en hol kell az olajnyomást állitani alapjáraton 0.5 nagy fordulaton 2 hirtelen gázadásra 3,5 4 bar jah és vmi hideginditási tanács tipp-trükk?
Helló Mindenkinek! 4 hengeres RS 09-em van és valószínüleg kicsi az előtöltése az adagoló(k)nak. (Üzemanyag van, izzítás van, kékes-szürkés füst van, indulás nincs!) Tudna valaki segíteni, hogy mi a menete az állításnak? A 4 db tőcsavart ami tartja le kell-e szedni? Ha kiemeltem az adagolót, hol lehet(kell) állítanom? Várom a segítségeteket, üdv.: Mohosuzor
Lenne RS-09-hez eladó hátsó felnim 2db, és 2db első felnim is!
Mindegyik rozsdás, és valami 1000éves gumi található rajtuk!
Továbbá megtalálható még és szintén eladó a "gerendely" vagy mi, tudjátok az orr rész.
Én KEM megyében lakom.
És elnézést, ha az apróhiredésbe kellett ovlna ezt írnom!
Valaki tudja e véletlenül, hogy a 4 hengeres diffiműje megegyezik e a 2 hengeresével?
Olyat hallottam, hogy a 4 hengeresnél a kúpkerék ami meghajtja, 1 foggal nagyobb, ettől még összecserélhetők?
Ha esetleg valakit érdekel, ritkán van így külön. Nem az enyém, úgy találtam a hirdetést.
http://www.jofogas.hu/pest/Homlokrakodo_rs_09_traktorra_5619826.htm
Van hozzá egy sebességváltóm, amin van majdnem pont akkora áttétel ami oda kell, a finomítást pedig ékszíjjal szeretném megoldani, ami némi kuplung szerepet is betölt, ha a hátulja nem fog semmit az eleje meg szakítani akar.
Az a baj, hogy nem nagyon tudták, hogy hová kell belerakni, de segítőkészek voltak nagyon, a paramétereit megmérték, így biztos, hogy erről a két kerékről van szó. És az is biztos, hogy gyorsabb lesz a gép minden fokozata, csak elvész a menetarányos kardán, amire viszont nekem nagy szükségem lenne.
Köszi azért a segítséget!
Ezt így én nemtudom, annyira nem ástam magam bele a témába!Amikor ezzel foglalkoztam már nagyon régen volt! Ennyit tudtam,ha van a Nagy trakinak, ők tudják hogy hova kell betenni!
3430 hozzászólás
Válasz #1179. hozzászólásra
Kösz, erre gyanakodtam én is. (csak a könyve - eredeti német - egész mást írt) Olyan rosszul van beállítva, gyakorlatilag bináris, szabályozni úgysem tud. :) Ha jobb idő lesz, neki esek.
Válasz #1178. hozzászólásra
kézigázt tökig nyomd előre
Üdv Mindenkinek!
Kis segítség kellene: GT 124 négyhengeresen nem találom a motor szabályozó/leállító kart. Lehet, hogy elektromosan zárja el a gázolajat? A könyv ezt írja:
"A motort mindig a zárócsappantyúnak a szabályzó rudazatból történő kiemelésével állítsuk le."
Na, ez nem mond semmit. A korábbi tulaj mindig lefullasztotta....
Válasz #1173. hozzászólásra
Hirdetnek,Alkatrész,tartozék topikban!
Válasz #1175. hozzászólásra
hát nem is rendeltem tőle ne félj :))
de szeretenék venni egy komplett 2 hengeres motort
de elég esélytelen a dolog sajnos
vagy egy 4 hengeres motor kellene közdarabbal együtt hogy a 2 hengeres helyére fel tudjam szerelni
Válasz #1174. hozzászólásra
Én Vásárosnamény mellett.
Jól sejtettem akkor, hogy kiről van szó. Az a motor sosem érkezik meg.
Válasz #1172. hozzászólásra
mert te merre laksz?
L K Béla ajánlotta amugy
egyedül a szelepvezető szárakba vettem tőle szilikonos tömítést
a gépet régen Ozsváth Bálint bácsi javította
és ő is készítette ezeket kb 20db- ilyet hozott össze
Keresek jó állapotú használt hátsó gumit és két hátsó felni eladó vagy elcserélhető.Segítséget előre is köszönöm.
Válasz #1171. hozzászólásra
Most látom h Nyíregyi vagy !
Sejtem ki ajánlhatta a felújított motort
Nekem is ajánlották, kellett volna is, csak sosem lett belőle semmi, csak ígéret
Válasz #1167. hozzászólásra
nem feküdt ki benne
csak nagyapám az olajcserén meg utántöltésen kivül semmit nem csinált rajta
és a szaki bácsi 5 évente kb elvitte a motort átnézte próbapadon beállította és visszahozta
furatni én is tudnám a hengert
tényleg a dugógyártás a húzós hozzá
kaptam ajánlatot rá
hogy adjam a régi motort és 150 ezret és kapok egy felujitottat
de az is sok nekem
Válasz #1169. hozzászólásra
Válasz #1168. hozzászólásra
Betolakodó
Válasz #1167. hozzászólásra
Válasz #1166. hozzászólásra
5 évente kifeküdt benne a motor, hogy fel kellett újítani?
Hát új henger meg dugó... A hengert megfúrják, az pár ezer forint.
Viszont a dugattyú utángyártása elég húzós.
Kolegám egy régi nyugatnémet gépbe csináltat most dugattyúkat 36 E / db.
Talán ha olyan helyet találna az ember ahol öntöttek már RS dugót és megvan a terv és forma, nem kizárt h olcsóbb.
Válasz #1164. hozzászólásra
ilyenem van ami a kis képen
egyik hengerem nem megy
és kellene 2 új vagy felújitott henger dugóval
és a mostani motorban nincs ízzitás sem sajnos
ki van vágva belőle
sosem működött benne, megörököltem a gépet
de mikor kicsi voltam és dolgoztunk vele már akkor is ilyen volt. csak akkor volt még 1 ugyanilyen gépünk, meg élt a szerelő aki össze állította ezt a gépet így
és 5 évente eljött levette a motort elvitte és felújítva visszahozta :)
Válasz #1163. hozzászólásra
A 1160-as hozzászólásomnál a kép a netről van, az nem az én motorom, ha arra gondoltál.
Válasz #1163. hozzászólásra
Sajna csak üres blokkom van, törött főtengellyel. De egyébként sem adnék el semmit, mert nekem is van rs-em, igaz hogy nem rs motorral, de nem tudni a jövőt.
Nem találsz sehol eladót ? Biztos akad még ! A tiéddel mi a baj ?
Válasz #1160. hozzászólásra
valamelyik 2 hengeres motort nem akarnád eladni?
köszönöm a képet hnap meg is nézem hasonlit e a tiédre
Válasz #1160. hozzászólásra
Az biztos nem gond neki, a légszűrőből is ugyanolyan hideget húz. Viszont tennék oda tömítést minél hamarabb, hogy amit a ventillátor behord oda mocskot, azt a motor ne szívja be.
Első körben ha csak ezt a fedelet vennéd le, talán lehetne látni, hogy ott van e neked a szabályzó. Mert ha nincs ott akkor felesleges lebontani az egészet.
az befojásol vmit hogy ami a szivo torkokat egyesiti ott a szivo torkoknál falsot sziv mert nincs meg a tomités és bekapja ugy mond onann a hideg levegöt?
Válasz #1157. hozzászólásra
Én mikor láttam az izzító spirált az felizott elég szépen. Megkapja rendesen a kakaót ? Úgy tudom a kettő sorba van kötve egymással és gondolom a visszajelző szem is sorosan van velük. Mréjél rá egy műszerrel, hogy hány V megy rájuk.
Igen ez itt a dekni alatt van, mint láthatod a képen. De lehet a tiédben sincs ott semmi, nem tudom ezt hogyan lehetne megtudni, esetleg holnap átnézem a másik blokkot, amelyiken itt nincs, hogy hátha megtalálom és akkor meg tudod nézni, hogy a tiéd melyik fajta.
hát megy bordóra nem izzik fel a spirál
az olja nyomás állitáshoz meg akkor le kell venni a deknit ami a vezérlés rejti el?
Válasz #1154. hozzászólásra
Az egyik blokkon itt van, ott látszik benne a golyó is. Gondolom a végén azt a stiftet ki kell ütni és akkor lehet feszíteni a rugót.
Viszont a másik blokkon, ami ugyancsak két hengeres, ezen a helyen nincs semmi, ki sincs fúrva, máshol nem találtam ilyen szelepet. (Ettől függetlenül lehet, hogy van.)
Jó lenne ha meg tudnád valahogy nyomni külön, hogy lásd, ténylegesen hol nyit. És a nyitás alatt nem e szivárog, zár e rendesen addig. Ez lényegében csak egy "biztonsági" szelep. Ha elér egy bizonyos nyomást akkor kinyit és elengedi a fölösleget. Viszont azt el tudom képzelni, hogy ez van bajban nálad és hirtelen gázadásra nincs ideje kinyitni, azért tud megugrani a nyomás pillanatnyilag. De más oka is lehet, ez nem 100 %.
Válasz #1154. hozzászólásra
A torokizzításod jó ? Az rengeteget segít neki. Ha esetleg nyomógombos, akkor arra ügyelj, hogy indítás közben is izzon!
A hidegindító sprayt kerüld, az egyik motornak sem használ.
hello 2 hengeres rs en hol kell az olajnyomást állitani alapjáraton 0.5 nagy fordulaton 2 hirtelen gázadásra 3,5 4 bar jah és vmi hideginditási tanács tipp-trükk?
Válasz #1152. hozzászólásra
Megoldódna a gyorsítás probléma is
Válasz #1149. hozzászólásra
Hali
A váltó visít, de a sonkák miatt. 13-szoros lassítás van a lehajtásokban, ezért a váltónak pörögnie kell. Sonka nélkül kb 130-at menne a szekér:)
Válasz #1150. hozzászólásra
Tudom hogy gyárilag visít, meg azt is tudom h sok fogaskerék. Csak az érdekel, hogy nem e lehet kicsit csendesíteni. Olajszinttel, vagy olajtípussal.
Egyébként megvannak a gyorsító fogaskerekek a nagytraktortól emiatt érdekelne a visítás kérdése, mert biztos fog ordítani sokkal jobban mint eddig.
Válasz #1149. hozzászólásra
Gyárilag visít!Számold meg hány fogaskerék van benne!!
Sziasztok!
Szerintetek a váltó vagy inkább a sonkák visítanak a gépen? Sonkákba ha kicsit több olajat teszünk nem lesz halkabb? Vagy kijön valahol inkább?
Válasz #1143. hozzászólásra
A 660 as hozzászólásban meg adtam egy számot, neki van alkatrésze is motor is meg amit akartok! Javítja őket!!!
Válasz #1145. hozzászólásra
Nem akarok hülyeséget mondani, de úgy rémlik hogy az adagolóház és a blokk közt vannak hézagolólemezek azzal lehet. Nagyon régen volt már...
Válasz #1144. hozzászólásra
Szia Csabalek! Állítottál-e már az adagolón? Mi a menete? Hogy tudnék az előtöltésen állítani, tudod-e?
Üdv.: Mohosuzor.
Helló Mindenkinek! 4 hengeres RS 09-em van és valószínüleg kicsi az előtöltése az adagoló(k)nak. (Üzemanyag van, izzítás van, kékes-szürkés füst van, indulás nincs!) Tudna valaki segíteni, hogy mi a menete az állításnak? A 4 db tőcsavart ami tartja le kell-e szedni? Ha kiemeltem az adagolót, hol lehet(kell) állítanom? Várom a segítségeteket, üdv.: Mohosuzor
Válasz #1092. hozzászólásra
Bizony! és még a fagy beálltáig kin is maradok én :))
Csak este viszem ki a kályhát és szunnyadunk kicsit :))
sziasztok
2 hengeres motort keresek RS09 hez
vagy hengert dugóval kompletten
és himbákat
Válasz #1140. hozzászólásra
Fogaskerekek csak párban,főleg tányér-kúpkeréknél
Sziasztok,
Lenne RS-09-hez eladó hátsó felnim 2db, és 2db első felnim is!
Mindegyik rozsdás, és valami 1000éves gumi található rajtuk!
Továbbá megtalálható még és szintén eladó a "gerendely" vagy mi, tudjátok az orr rész.
Én KEM megyében lakom.
És elnézést, ha az apróhiredésbe kellett ovlna ezt írnom!
Üdv: B.
Sziasztok!
Valaki tudja e véletlenül, hogy a 4 hengeres diffiműje megegyezik e a 2 hengeresével?
Olyat hallottam, hogy a 4 hengeresnél a kúpkerék ami meghajtja, 1 foggal nagyobb, ettől még összecserélhetők?
Köszönöm
Ha esetleg valakit érdekel, ritkán van így külön. Nem az enyém, úgy találtam a hirdetést.
http://www.jofogas.hu/pest/Homlokrakodo_rs_09_traktorra_5619826.htm
Válasz #1137. hozzászólásra
Van hozzá egy sebességváltóm, amin van majdnem pont akkora áttétel ami oda kell, a finomítást pedig ékszíjjal szeretném megoldani, ami némi kuplung szerepet is betölt, ha a hátulja nem fog semmit az eleje meg szakítani akar.
A fordulatot hogy hozod össze?
Válasz #1135. hozzászólásra
Tudom ! De épp ezért érdekes. Na meg azért mert nagy szükségem van olyan kisgépre, ami 4x4-es. Ami meg ilyen kategóriájú 4x4 es gép, az egy vagyon...
Azt elég érdekes lesz összehozni!
Válasz #1133. hozzászólásra
Az elsőhidat arról szeretném táplálni. Nem vicc.
Ez pedig fontosabb nekem, mint h gyors legyen.
Mit csinálsz vele, hogy menetarányos hajtás kell?!
Válasz #1131. hozzászólásra
Az a baj, hogy nem nagyon tudták, hogy hová kell belerakni, de segítőkészek voltak nagyon, a paramétereit megmérték, így biztos, hogy erről a két kerékről van szó. És az is biztos, hogy gyorsabb lesz a gép minden fokozata, csak elvész a menetarányos kardán, amire viszont nekem nagy szükségem lenne.
Köszi azért a segítséget!
Ezt így én nemtudom, annyira nem ástam magam bele a témába!Amikor ezzel foglalkoztam már nagyon régen volt! Ennyit tudtam,ha van a Nagy trakinak, ők tudják hogy hova kell betenni!