Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408 FtUSD392.16 FtCHF431.22 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #633. hozzászólásra
KÖSZI megvan. :) Levadásztam már én is. Az RS-09-ppors09.pdf-et javaslom mindenkinek. Ez ugyan 63,621KB-t de a mai merevlemez méreteknél ez már nem gond. Mégis: (nem kukacoskodom ) de ami a kezemben van az más. Meglestem például az irányító karon lévő zégergyűrűt ( a fentebb írt kiadvány 147.oldalán Obr. 4-23 ábra 1-es alkatrésze pojistny kronzek ) nincs megadva a mérete. Az amit másolni kívánok, egy kereskedelmi segédlet (talán) , míg az iménti szervizkönyv. Csak jelzem jó lenne nyomtatva, mert A-3-ban néha nehezen dolgozik a memóriám.
nézd meg ezt a linket
jobb oldalt vannak pdf filek amit le lehet tölteni
nekem meg van egy file amibe egy könyv ba scannelve
návod k obsluze :)
ha kell ird meg a mailed és átküldöm
Válasz #626. hozzászólásra
Ez ismét egy jó megoldás, persze eladó függő. Én gyakran /hetente járok bolhapiacra de nem leltem még 4ezerér jó laptopot. Nos ha javítok az sem rossz, ha a kívánt oldal nyomtatta lapra jegyzetelhetek, és a boltba is vihetem magammal Így máris értelmet nyer a digitális verzió. Kis türelmet és valahogy de meglesz. Az eredményt pedig, ha csak másolat is, de lehet szkennelni, a januári fagyokban.
Hát igen.Én például azt csináltam,hogy kivittem a műhelybe a kis laptopot(ami ha jól emlékszem 4000ft-ba került),régi gép,de arra jó hogy CD-re,DVD-re irt pdf formátumu dokumentumokat meg lehet rajta nézni,és igy még kinyomtatni sem kellett.Van még rajta autodiagnosztikai program amit a kocsimhoz használtam,meg mindenféle műszaki dokumentumok,javitási könyvek.Szóval ilyen igazi műhelygép.Nekem ez igy jó volt.
Válasz #623. hozzászólásra
Oké-oké értem én, hogy könnyebben eljutna oda is, ha digitális formában lenne, aztán a gazda azt nyomtat ki amit akar és ahányszor szíve szerint való. Holnap a könyvkötő ismerős szétszedi és hogy másolás,vagy szkennelés következik, azt a szakember további tanácsai után döntöm el.
2 hengeres rs09 ről minden ami van.
Mi se a pc előtt szerelnénk az rs-t hanem kinyomtatnám itthon.
Nekem nem fontos szétszedem úgyis meglátom,nekem mtz van,ahoz meg van könyvem.
Csak gondoltam így egyszerűbb lenne meg nem kerülne semmibe.
Válasz #620. hozzászólásra
Üdv! A számítógépen most videót szerkesztek és szükségem van a helyre. Úgy a fotózás (oldalanként ) mind a szkenelés sok idő, másrészt pedig azért szeretném ( magamnak ) papír alapon rögzíteni, mert nem a PC-előtt bütykölöm az RS-t. A választásra van még idő, mert csak a másolószalonban volt időm elmenni ott pedig egy hétre vállalnák a feladatot, úgy hogy nekem kell szétszednem, összeraknom, ők csak másolják és fizethetek oldalanként 17Ft-ot. Nemtom. Egy-egy oldalt beszkennelhetek. . . . . most mi kell az ismerősnek?
Nem lehetne lefényképezni az oldalakat és elküldenéd e-maplbe?
Így engem is érdekelne mert van egy ismerősöm akinek
2hengeres rs09 e van és mindig engem nyaggat a hülyeségével.
ha a könyvre (mindkettő érdekel?) gondolsz, megkeresem egy nyomdász ismerősöm, és szétszedve a mintát reprodukáltatom vele, ha kell, és állod a részszámlát, akkor akár 2példányban is megcsináltathatom. (persze, ha vállalja az ismerős. Még valamit: a könyv gazdája tudja, hogy szétszedetem, és megengedte. Azt hiszem így tisztességes. Van rá kb. 2hetem.
És mi van ha csak nyomógyűrű, oldal csapágy, esetleg csak kikapcsoló villa. Lehet hogy csak a villa stiftje . . . . .. . .
Csak azért soroltam ilyen részletességgel, mert:
Heuréka! Megvan mindkét gép (2hengeres és a négyhengeres ) alkatrész katalógusa.
Kicsit tanulmányoztam és a felhasznált alkatrészek teljes leltárját tartalmazza a kiadvány. Ami ebben nincs benn, az nincs is a gépen!
Azt nem tudom hogy a kéthengeresnek milyen hosszú.Tölts bele annyit amennyi kell a gyári adat szerint,abból nem lehet baj.Ha később sem kapsz rá választ ,akkor a betöltött olaj szerint csinálj hozzá pálcát.
Jó estét kívánok!
Ma én is friss olajt öntöttem a gépbe. Lecseréltem az a k. 6 decit ami benn volt. Ha :) ha :) ha Bele öntöttem majdnem 5L-t Nem látom a nívópálcán a nyomát.
Akkor szerintem az olajszivattyúval van gond.Kopott lehet.De hát próbálkozz......hátha lesz valami javulás.Szerintem ha üzemmeleg motornál alapjáraton 1 bar az olajnyomás,vagy egy kicsivel még feljebb is van,én hagynám ugy ahogy van.Nem biztos hogy megéri bolygatni.
Ez egy zárócsavar,ez alatt van egy kisebb,kontraanyával biztositva.Csavarhúzóval lehet állitani.Egy golyósszelep van alatta. DE lehet hogy hiába állitasz rajta,ha melegen nagyon felhigul az olaj,először azt ki kellene cserélni(szerintem).Gyárilag ez be van állitva,nem igazán jó az sem ha magas az olajnyomás.Én is állitottam rajta,mert szétszedtem kipucolni,és utána ujra be kellett állitani. Felment 8-barig,de vissza kellett venni.
még nem tudok sok adatot fejből. Nekem 2hengeresem van. Annak a könyvét tanulmányoztam eddig. Mert (talán a hidraulika rendszernél olvastam) a nyomás szabályozható. Sok különbség nem lehet a2 ill. a 4 hengeres között. Rajzot nem láttam, de felételezem öletessen egymás után lehet rakva a második két henger. Ugye?
Azt sajnos nem tudom hogy mennyire egyezik a Multikarral,lehetségesnek tartom ,mert sok alkatrészt amit árulnak a németek,állitólag jó a Multikarhoz is.De ha nem tudsz szerezni eredetit,akkor marad a barkácsolás....
Ugye hogy mellé beszélek! Bocs. Tehát, mert sokat lötyög ezért kell dörzsárazás, és perselyezést elvégezni. Mert mellé ver azért pedig finoman körültekintéssel egyengetni a megfelelő irányba.
Válasz #590. hozzászólásra
Igen. kösz a hozzászólást. Azért írtam: sokat mozdul, mert a himbatengelyen való oldal irányú elmozdulásra figyeltem, azt leszámítva sajnos sokat lötyög, és ezért lenne jó megcsapni. Ugye öntvény anyagát tekintve és ezért jó felmelegíteni. Egy oldalon multikár hirdetést nézve azonos kinézetű szelepfedelekre lettem figyelmes. Van valami azonosság tudomásod szerint?
Ja ezt már láttam én is a német ebayen,csak az a baj hogy ettől még nem lesz cserealkatrészed.Legfeljebb beazonositod hogy mi micsoda.Viszont sokszor az is sokat ér ha az ember tudja mivel áll szemben.
Tegyél egy vékony hézagoló alátétet a himbatengelyre,és akkor annyit nem csúszkál oldalra. Drasztikusabb megoldás,ha leveszed a himbát és görbitesz rajta.De ez veszélyes mert ha nem sikerül a művelet akkor ki kell cserélni másikra.Gondolom nincs csere darabod.Görbiteni meg úgy tudsz rajta,ha felmelegited kb 800 fokra,meggörbited amennyit kell,és lassan hagyod lehűlni,amikor kb 500 fok körül lehült belerakod olajba.Ha itt kihült,újra felmelegited olyan 400 fok körülire és itt hagyod hogy magától hűljön ki,de nem árt ha lánggal még odapiszkálsz neki egy egy pillanatra,hogy minél tovább tartson a kihűlési folyamat.
A fotók beillesztése nem egyszerű játék itt. Valami nem smakkol ezen a téren ezen a fórumon!
Itt semmi nem elég! tallóz, feltölt, és még beillszt is, mert . . .. :(
Aztán ha figyelsz (figyelsz?) Mehet na
3437 hozzászólás
Válasz #635. hozzászólásra
Köszönöm
Válasz #633. hozzászólásra
KÖSZI megvan. :) Levadásztam már én is. Az RS-09-ppors09.pdf-et javaslom mindenkinek. Ez ugyan 63,621KB-t de a mai merevlemez méreteknél ez már nem gond. Mégis: (nem kukacoskodom ) de ami a kezemben van az más. Meglestem például az irányító karon lévő zégergyűrűt ( a fentebb írt kiadvány 147.oldalán Obr. 4-23 ábra 1-es alkatrésze pojistny kronzek ) nincs megadva a mérete. Az amit másolni kívánok, egy kereskedelmi segédlet (talán) , míg az iménti szervizkönyv. Csak jelzem jó lenne nyomtatva, mert A-3-ban néha nehezen dolgozik a memóriám.
Válasz #634. hozzászólásra
bemásoltam egy részt a könyvből
4'5 litru pŤedepsaného
motonového oleje.
i;', 0'6 litru motorového oleje.
.ď' 0,6litru pŤevodového oleje
' í: F,P}j /Cz/
18 litr pÍevodového oleje CZ
. asi 3 litry pŤevodového oleje
Cz /20p E pŤi 50" C/ na
každou skŤíĚ.
Válasz #607. hozzászólásra
4.5 liter olaj kell a 2 hengeresbe
Válasz #618. hozzászólásra
http://rs09.sodek.cz/naradi.html
nézd meg ezt a linket
jobb oldalt vannak pdf filek amit le lehet tölteni
nekem meg van egy file amibe egy könyv ba scannelve
návod k obsluze :)
ha kell ird meg a mailed és átküldöm
Válasz #626. hozzászólásra
Ez ismét egy jó megoldás, persze eladó függő. Én gyakran /hetente járok bolhapiacra de nem leltem még 4ezerér jó laptopot. Nos ha javítok az sem rossz, ha a kívánt oldal nyomtatta lapra jegyzetelhetek, és a boltba is vihetem magammal Így máris értelmet nyer a digitális verzió. Kis türelmet és valahogy de meglesz. Az eredményt pedig, ha csak másolat is, de lehet szkennelni, a januári fagyokban.
ez 67-es kiadású
a másik címe sem kombinált: RS-09/GT-124 jelű eszközhordozó . . . . katalógusa
a mezőgazdasági gépaékatrész ellátó vállalat kiadásaBudapest 1963
Válasz #627. hozzászólásra
RS-09 eszközhordozó traktor alkatrészkatalógusa
Válasz #625. hozzászólásra
De tulajdonképpen mi is a pontos cime ennek a könyvnek?
Lehet hogy nekem is megvan,de nem könyv formában.
Válasz #623. hozzászólásra
Hát igen.Én például azt csináltam,hogy kivittem a műhelybe a kis laptopot(ami ha jól emlékszem 4000ft-ba került),régi gép,de arra jó hogy CD-re,DVD-re irt pdf formátumu dokumentumokat meg lehet rajta nézni,és igy még kinyomtatni sem kellett.Van még rajta autodiagnosztikai program amit a kocsimhoz használtam,meg mindenféle műszaki dokumentumok,javitási könyvek.Szóval ilyen igazi műhelygép.Nekem ez igy jó volt.
Válasz #623. hozzászólásra
Oké-oké értem én, hogy könnyebben eljutna oda is, ha digitális formában lenne, aztán a gazda azt nyomtat ki amit akar és ahányszor szíve szerint való. Holnap a könyvkötő ismerős szétszedi és hogy másolás,vagy szkennelés következik, azt a szakember további tanácsai után döntöm el.
Egyébként az én könyvem az mtz80 82 höz 360oldal 36Mb,helyet foglal
Válasz #622. hozzászólásra
2 hengeres rs09 ről minden ami van.
Mi se a pc előtt szerelnénk az rs-t hanem kinyomtatnám itthon.
Nekem nem fontos szétszedem úgyis meglátom,nekem mtz van,ahoz meg van könyvem.
Csak gondoltam így egyszerűbb lenne meg nem kerülne semmibe.
Válasz #620. hozzászólásra
Üdv! A számítógépen most videót szerkesztek és szükségem van a helyre. Úgy a fotózás (oldalanként ) mind a szkenelés sok idő, másrészt pedig azért szeretném ( magamnak ) papír alapon rögzíteni, mert nem a PC-előtt bütykölöm az RS-t. A választásra van még idő, mert csak a másolószalonban volt időm elmenni ott pedig egy hétre vállalnák a feladatot, úgy hogy nekem kell szétszednem, összeraknom, ők csak másolják és fizethetek oldalanként 17Ft-ot. Nemtom. Egy-egy oldalt beszkennelhetek. . . . . most mi kell az ismerősnek?
Válasz #619. hozzászólásra
Nem lehetne lefényképezni az oldalakat és elküldenéd e-maplbe?
Így engem is érdekelne mert van egy ismerősöm akinek
2hengeres rs09 e van és mindig engem nyaggat a hülyeségével.
Válasz #618. hozzászólásra
ha a könyvre (mindkettő érdekel?) gondolsz, megkeresem egy nyomdász ismerősöm, és szétszedve a mintát reprodukáltatom vele, ha kell, és állod a részszámlát, akkor akár 2példányban is megcsináltathatom. (persze, ha vállalja az ismerős. Még valamit: a könyv gazdája tudja, hogy szétszedetem, és megengedte. Azt hiszem így tisztességes. Van rá kb. 2hetem.
Válasz #615. hozzászólásra
Ezt nem lehet letölteni valahonnan?
köszi az infot,amíg nemhúzom szét addig úgysem tudom mi a baj pontosan
Válasz #610. hozzászólásra
itt nézegess, ha van időd és . . . .: http://sklepthu.home.pl//mysklep/index.php?cPath=121_515
És mi van ha csak nyomógyűrű, oldal csapágy, esetleg csak kikapcsoló villa. Lehet hogy csak a villa stiftje . . . . .. . .
Csak azért soroltam ilyen részletességgel, mert:
Heuréka! Megvan mindkét gép (2hengeres és a négyhengeres ) alkatrész katalógusa.
Kicsit tanulmányoztam és a felhasznált alkatrészek teljes leltárját tartalmazza a kiadvány. Ami ebben nincs benn, az nincs is a gépen!
Válasz #610. hozzászólásra
Mi kell? Kuplungtárcsa?
Válasz #610. hozzászólásra
Válasz #609. hozzászólásra
jó ötlet! KÖSZI :) beleönteni a megfelelő mennyiséget és jelölni egy (új) nívópálcán.
Válasz #610. hozzászólásra
Szét is szedted már?
kuplungos lett a gépnem emel ki,ha valaki tudna nekem alkatrész árakat mondani megköszönném
Válasz #608. hozzászólásra
Azt nem tudom hogy a kéthengeresnek milyen hosszú.Tölts bele annyit amennyi kell a gyári adat szerint,abból nem lehet baj.Ha később sem kapsz rá választ ,akkor a betöltött olaj szerint csinálj hozzá pálcát.
Felmerül egy kérdés bennem: milyen hosszú a nívópálca?
Jó estét kívánok!
Ma én is friss olajt öntöttem a gépbe. Lecseréltem az a k. 6 decit ami benn volt. Ha :) ha :) ha Bele öntöttem majdnem 5L-t Nem látom a nívópálcán a nyomát.
Nem biztos hogy a szivattyú a rossz,lehet hogy a motor, a főtengely nincs már toppon.
Válasz #604. hozzászólásra
Akkor szerintem az olajszivattyúval van gond.Kopott lehet.De hát próbálkozz......hátha lesz valami javulás.Szerintem ha üzemmeleg motornál alapjáraton 1 bar az olajnyomás,vagy egy kicsivel még feljebb is van,én hagynám ugy ahogy van.Nem biztos hogy megéri bolygatni.
jah és most cseréltem az olajat,mert először én is a híg olajra gondoltam
köszönöm az infót,próbálkozom vele
Itt van a kép
Ez egy zárócsavar,ez alatt van egy kisebb,kontraanyával biztositva.Csavarhúzóval lehet állitani.Egy golyósszelep van alatta. DE lehet hogy hiába állitasz rajta,ha melegen nagyon felhigul az olaj,először azt ki kellene cserélni(szerintem).Gyárilag ez be van állitva,nem igazán jó az sem ha magas az olajnyomás.Én is állitottam rajta,mert szétszedtem kipucolni,és utána ujra be kellett állitani. Felment 8-barig,de vissza kellett venni.
Válasz #599. hozzászólásra
Az M22-es tipusu Multicarokkal mutat hasonlóságot,az M25-ös teljesen más.
Válasz #597. hozzászólásra
Lehet állitani az olajnyomást, csinálok róla képet hogy hol tudod állitani és küldöm.
Válasz #596. hozzászólásra
Anno az első, avagy kiskabinos multikárokat állítólag azonos típusú motorokkal szerelték.
még nem tudok sok adatot fejből. Nekem 2hengeresem van. Annak a könyvét tanulmányoztam eddig. Mert (talán a hidraulika rendszernél olvastam) a nyomás szabályozható. Sok különbség nem lehet a2 ill. a 4 hengeres között. Rajzot nem láttam, de felételezem öletessen egymás után lehet rakva a második két henger. Ugye?
sziasztok!érdeklődnék,hogy 4 hengeres rs motornál tudok-e olajnyomást emelni valamilyen módszerrel,mert hidegen 3 bar,de melegen visszaesik 1 bar-ra gyári óra szerint és esetleg fordulatszám mérőt lehet-e beszerelni házilag?
Válasz #595. hozzászólásra
Azt sajnos nem tudom hogy mennyire egyezik a Multikarral,lehetségesnek tartom ,mert sok alkatrészt amit árulnak a németek,állitólag jó a Multikarhoz is.De ha nem tudsz szerezni eredetit,akkor marad a barkácsolás....
Válasz #588. hozzászólásra
Ugye hogy mellé beszélek! Bocs. Tehát, mert sokat lötyög ezért kell dörzsárazás, és perselyezést elvégezni. Mert mellé ver azért pedig finoman körültekintéssel egyengetni a megfelelő irányba.
Válasz #592. hozzászólásra
igen
Válasz #590. hozzászólásra
Igen. kösz a hozzászólást. Azért írtam: sokat mozdul, mert a himbatengelyen való oldal irányú elmozdulásra figyeltem, azt leszámítva sajnos sokat lötyög, és ezért lenne jó megcsapni. Ugye öntvény anyagát tekintve és ezért jó felmelegíteni. Egy oldalon multikár hirdetést nézve azonos kinézetű szelepfedelekre lettem figyelmes. Van valami azonosság tudomásod szerint?
Válasz #591. hozzászólásra
Ja ezt már láttam én is a német ebayen,csak az a baj hogy ettől még nem lesz cserealkatrészed.Legfeljebb beazonositod hogy mi micsoda.Viszont sokszor az is sokat ér ha az ember tudja mivel áll szemben.
egyébként, a napokban német oldalakon keresgélve találtam adatokat. 9 euróért + posta, lehet szert tenni erre a kis katalógusra.
Válasz #588. hozzászólásra
Tegyél egy vékony hézagoló alátétet a himbatengelyre,és akkor annyit nem csúszkál oldalra. Drasztikusabb megoldás,ha leveszed a himbát és görbitesz rajta.De ez veszélyes mert ha nem sikerül a művelet akkor ki kell cserélni másikra.Gondolom nincs csere darabod.Görbiteni meg úgy tudsz rajta,ha felmelegited kb 800 fokra,meggörbited amennyit kell,és lassan hagyod lehűlni,amikor kb 500 fok körül lehült belerakod olajba.Ha itt kihült,újra felmelegited olyan 400 fok körülire és itt hagyod hogy magától hűljön ki,de nem árt ha lánggal még odapiszkálsz neki egy egy pillanatra,hogy minél tovább tartson a kihűlési folyamat.
beillszt=beilleszt
sok az elmozdulás a két véghelyzet között
A fotók beillesztése nem egyszerű játék itt. Valami nem smakkol ezen a téren ezen a fórumon!
Itt semmi nem elég! tallóz, feltölt, és még beillszt is, mert . . .. :(
Aztán ha figyelsz (figyelsz?) Mehet na