Gázolaj árak 630 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 412.88 Ft USD 390.32 Ft CHF 442.87 Ft GBP 497.02 Ft

Fórum

RS-09 eszközhordozó

Létrehozta: evo , 2008-10-23 15:21:51

Kedvencekhez Segítség

3433 hozzászólás
#433 komarl
2011-06-25 07:57:25

Válasz #432. hozzászólásra

Kéthengereshez itt nézd meg www.ebay.de smile phone

Nincs profilkép
#432 borsóka
2011-06-21 20:42:54

Érdeklődnék tud-e valaki RS-09 traktorhoz kéthengeres motorhoz adagolót hol lehet kapni, esetleg hol javítják.
Köszönet a segítségért.

#431 komarl
2011-06-13 13:28:00

Platóbillentő munkahengerek ,és elosztó vannak valakinek?smile confused

#430 komarl
2011-06-11 06:19:00

Válasz #427. hozzászólásra

Olajpumpa nem tudom milyen áron van,újat szerintem csak németben kapsz,mert itt csak bontott van.www.ebay.de itt nézd meg.Elég sok cucc szokott lenni,újak is.Persze gondolom úgy új ,hogy valami elfekvő készletből van,mer szerintem már nem gyártják.

#429 DroidZ
2011-06-09 10:24:41

Válasz #428. hozzászólásra

Bármi lehet.A bal oldali hengersor tuti beteg valamennyire,mert az a kipufogó füstöl kéken a jobbos meg nem.20w-50-es olaj van benne tehát melegen is jónak kéne lenni.

#428 Sz J
2011-06-09 10:00:50

Válasz #427. hozzászólásra

nem lehet hogy inkább a motor kopott? és sok a veszteség? smile confused

#427 DroidZ
2011-06-09 08:45:46

Válasz #426. hozzászólásra

Köszi. Olajpumpa mennyibe kerülhet?
Melegen már a zöld mezőnek csak a legelejét csípi meg,persze számozás nincs rajta úgyhogy nem tudom az hány bár lehet ott,de szerintem nem valami sok...

#425 DroidZ
2011-06-08 20:30:57

Válasz #423. hozzászólásra

mennyit gondoltál a kerekekért?

#424 komarl
2011-06-08 20:06:23

Válasz #421. hozzászólásra

Hogy a homlokrakodónak mennyi a teherbirása azt nem tudom,de a traktor első tengelyének terhelése max 1250kg.

#423 komarl
2011-06-08 18:25:23

Válasz #420. hozzászólásra
Vannak kerekek,rajta a gumikkal.A külső gumik napszitta állapotban,bár az egyik talán még használható.Az oldalfala van kirepedezve,lehet hogy meg lehetne csinálni,gumis szakinak kellene megnézni hogy lehet -e vele valamit kezdeni.A belsők jók.Mindkettő.Felnik szintén jók,nincsenek agyonverve.Én kompletten lecseréltem a kerekeket,ez meg megmaradt.Duplakeréknek ha kell valakinek......

#422 Sz J
2011-06-07 22:40:59

Válasz #421. hozzászólásra

Hesston szénabála szarvval már megfogja. Van egy 4q üllőm lánccal felkötve a gémre és felemelve már nem bírtam a kormányt tekerni. 700kilós bigbagot platóról lecibálva 2 méter után feldöntötte az rs-t. Úgy hogy majdnem agyonütött.smile surrender

Nincs profilkép
#421 Pajtás
2011-06-07 21:55:21

RS-09 gyári homlokrakodónak mennyi a max teherbírása?smile confused

#420 DroidZ
2011-06-07 20:13:33

Megtörtént a permetezés,rövid 3.-ban pompás volt!
Esetleg hátsó gumi valakinek? 8x36 elvileg.

#419 komarl
2011-06-07 14:50:06

Válasz #418. hozzászólásra
Terep fokozat biztos jó lesz,mert azt még az éticsiga is beelőzi.

#418 DroidZ
2011-06-07 09:26:31

Válasz #416. hozzászólásra

Köszönöm,ezek szerint ez is pont fordítva van az rs-en mint az mtz-n.Permetezéshez szeretném lassítani mert most az "országutiban" van és az 1es is túl gyors.

#417 komarl
2011-06-07 06:02:01

Válasz #408. hozzászólásra
Megkellene mérni mennyit nyom.A szivattú nyomócsövére kell csatlakoztatni egy nyomásmérőt.Üzemi nyomás 80 bar.A szivattyúház elején lehet a nyomást állitani.Persze ha egyáltalán nyom akkorát amekkorát kellene.Ha nem, akkor valószinű kopott.Persze megfelelő mennyiségű olajnak is kell benne lenni.

#416 komarl
2011-06-07 05:55:08

Válasz #410. hozzászólásra Jobbra hátra van a lassu fokozat,jobbra előre a gyorsabb.

Nincs profilkép
#415 Pajtás
2011-06-06 22:28:51

Válasz #412. hozzászólásra

Az olaj elég benne.(mindig megnézem munka előtt)Ha melegszik az olaj egyre nehezebben emeli a homlokrakodót,de kis gázon (alapjáraton nem is emel)még hidegen se.

#414 DroidZ
2011-06-06 18:45:55

Válasz #413. hozzászólásra

Köszönöm!
Ismerem az MTZ rendszerét .
Momentán a hidraulika nem működik,de v.szeg olaj nincs elég mert a munkahenger erősen ereszti...

#413 Sz J
2011-06-06 18:28:18

Válasz #410. hozzászólásra

A rendes váltókarral. Kitolod oldalra és előre van egyik csoport hátra meg a másik. Ha onnan visszahúzod üresbe akkor úgy marad. És tudod kapcsolni a 4 fokozatot csoporton belül. Azt most emlékezetből nem tudom meg modani melyik oldalra kell kitolni a váltókart. Olyan elven működik a csoport váltás mint az MTZken ha azt esetleg ismered.

#412 Sz J
2011-06-06 18:25:28

Válasz #411. hozzászólásra

Nem lehet hogy olaj kellene bele? smile confused

Nincs profilkép
#411 Pajtás
2011-06-06 13:53:42

Válasz #409. hozzászólásra

Télen volt szimeringezve mert átnyomta a váltóba az olajat.Nem láttam hogy meg lenne kopva, lassan emel és visító hangja lett.

#410 DroidZ
2011-06-06 12:21:17

Sziasztok!
Egy amatőr kérdésem volna ,hogy lehet rövidfokozatokba kapcsolni a váltót?smile confused

#409 Sz J
2011-06-05 22:59:26

Válasz #408. hozzászólásra

mi a hibája? Szedd szét ha az oldala van megkopva akkor lehet síkoltatni. Ha a palástja akkor kuka. smile scared

Nincs profilkép
#408 Pajtás
2011-06-05 22:54:14

RS-09 hidraulika szivattyút lehet valahol javítatni?

#407 komarl
2011-05-28 20:35:51

Válasz #406. hozzászólásra
RS 4 hengeres motorhoz adagoló van?smile confused

Nincs profilkép
#406 Dávid Zoltán
2011-05-26 09:26:42

Válasz #405. hozzászólásra

Vannak ilyen dolgaim is.Tel:70/3747-923

#405 komarl
2011-05-24 20:30:59

Válasz #404. hozzászólásra

RS -hez platóbillentő munkahenger,és annak tartókonzolja van?smile confused

Nincs profilkép
#404 Dávid Zoltán
2011-05-24 09:07:21

Van pár traktor,kultivátor gyári felfogatóval(amit hírdetek is),két homlokrakodó az egik gyári és rengeteg alkatrész.

#403 Laci70
2011-05-23 21:46:58

Válasz #402. hozzászólásra

helo

nekem 2 hengeres a motor
az a kis cső amiben a szelepemelő rúd jön fel az a kettő van a henger belső oldalán
meg egy vékonyabb kívűl amiben csak lefolyik az olaj
és a henger belső oldalán fent van egy kis cső amiben adja fel az olajat a himbákhoz.
a kis csöveken a nyakuknál van alátét szerű gallér ami a tömítéseket fogja
na abból hiányzik nekem meg cakkos
és ahol a blokkba vagy a hengerfejbe becsúszna ott is néhol cakkos
és szivárgott az olaj
gondoltam ráforrasztani rézzel meg kipótolni
de mondták inkább csinálnak új csövet nekem gallérral együtt
és akkor tuti nem fog folyni
ha végül összerakom a motort le is fújom szépen pirosra
még gumit cserélek meg a kormányom picit lóg
ráállítok meg a gömbfejeket átnézem


#402 komarl
2011-05-22 21:39:49

Válasz #400. hozzászólásra
Az enyémen is olyanok a kis csövek végei(mint egy kis tölcsér),mert szerintem kupos a csatlakozása.A vékony csövek éppen felviszik az olajat a szelepekhez,egészen pontosan a szelephimbatengelybe.Onnét egy furaton és a himba és a tengely között szivárog ki,és folyik vissza a blokkba.A blokk jobb oldalán (4 hengeres) ahol a vékony csövek elágaznak,az öntvényben van egy kis nyomáshatároló szelep,ami szabályozza az olaj mennyiségét(hogy mennyi jusson fel a szelepekhez).

#401 komarl
2011-05-22 21:26:37

Válasz #399. hozzászólásra

Igen az enyém,de még nem kész.Szinte mindenéhez hozzá kell nyúlni,kontárok rakták össze.Több volt bennük az alkohol,mint a tudás. milló furat,menet, alátét ,javitások ,csavar csere,menetvágások,szimeringcserék,tömitéskészitések,beállitások.Sajnos csak cseh nyelvű leirások vannak róla,abban sincs benne minde,ezért sokat kell rajta agyalni,hogy mi hogyan van,hogy kell összerakni rendesen.A motort fúrták,siklócsapágyakat cseréltek,de az összerakást már mások csinálták,igy került hozzám.Most hogy elkezdtem kiderül hogy szinte minden részéhez hozzá kell nyúlni.Egy sebesség volt benne,alig tudtam leállni a trélerről.Szerencse hogy nem sokat ment,mert a szelepeknél nem volt olajzás.Nem jól rakták be az első főtengelycsapágyat,ez okozta.Most az adagolót állitom be,mert az se jól van.Ide nekem is kellene info,hogy a szivattyúelem hogyan van betéve a szivattyúházba.Ugyanis 180 fokkal elforditva is be lehet tenni.És ezt semmilyen leirásban nem találom.A szivattyúelem tetején van egy bemarás(ez vezérli az inditást) ,ez melyik irányba áll alapjáratonsmile confused?? Menetirány szerint jobbra vagy balra van??Ha valaki tudja szóljon....

#400 Laci70
2011-05-21 22:18:14

nna a gyűrűzés megvan
csak most meg a szelephimba felvezető védőcsövei meg a hengerfejnél a szelepektől ami levezeti az olajat a blokkba
azoknak a kis csöveknek a vége van szétkalapálva kicsit
és így nem akarom visszarakni az új tömítésekkel
csináltatok újat esztergályossal
most várunk ujra :)

#399 atti212.
2011-05-21 20:09:38

Válasz #398. hozzászólásra

Szia!

Ez a képen látható fordított RS a tiéd? Mire használod, hogy ilyen spécin meg van csinálva?
Ha tudsz tegyél fel, vagy küldj nekem pár képet róla! Persze ha nem nagy kérés.
(atti212@citromail.hu)

Előre is köszönöm

#398 komarl
2011-05-20 20:41:00

Helo Mindenki!

Van valaki aki tudja hogy milyen autónak az olajszűrője jó a 4 hengeres RS motorba? Cserélhető papirbetétes szűrő.smile confused

#397 Laci70
2011-05-18 21:06:57

Válasz #395. hozzászólásra

szia
akkor légy szives részletesen mutasd be a helyzetet
2 hengeres 4 hengeres
fülkés fülke nélkül
milyen eszközök vannak hozzá
mire használod
gépkönyved van e hozzá
mik a tapasztalataid
miket javitottál
van e eladó alkatrészed hozzá valami :)
kb ennyi elsőre
én holnap hozom el a gyűrűzött dugót a hengerrel és precizen megpróbálom felrakni a gépre

#396 komarl
2011-05-18 20:03:58

Válasz #395. hozzászólásra

Eladó cuccod is van?

Nincs profilkép
#395 Dávid Zoltán
2011-05-18 09:16:21

Sziasztok.RS traktorjaim vannak.Minden információ érdekel.

#394 komarl
2011-05-17 06:55:06

Válasz #391. hozzászólásra

Német ebay-en elég sok cucc van RS 09-hez.

Nincs profilkép
#393 Toxi
2011-05-16 21:28:37

Válasz #391. hozzászólásra
A régi 4 hengeres ifáknak is torok izzítása volt talán abból lehetne valamit kókányolni.

#392 Laci70
2011-05-16 21:06:17

91,0 mm 3,0+3,0+3,0+5,0+5,0 mm méretű dugattyúgyűrű: 4700 Ft/1 henger+ÁFA +Posta

Köszönettel: Belcord Kft Ügyfélszolgálata

ezt az ajánlatot kaptam ma
Rs09-hez dugattyúgyűrűkre

#391 Laci70
2011-05-16 09:43:31

levettem a hengert a hengerfejjel komplett
és a szívótorokban van 2db kis csavar
gondolom izzitás akart lenni valamikor
de le van csipve a vége belül azt hiszem
csak a csavar van meg
kézi izzitás van az RS-en? és hol tudnék én szerezni olyan spirált bele?

#390 komarl
2011-05-14 18:25:38

Válasz #388. hozzászólásra

nagyobb felbontásban sajnos nem tudom.
A hengerek alá csak vékony lemezek vannak téve.A leirás szerint 0,7 -0,8 a megfelelő méret,de például nálam 0,57mm és az a henger kiválóan működik.A 4. hengernél viszont 2mm volt a "káros tér" a dugattyú felett,füstölt is rendesen hidegen.Van a kéményes gázkonvektorok,vagy gázkazánokhoz használt aluminium kéménycső,és abból csináltam lemezt.Tolómérővel kikarcoltam a karikát.Ha jól emlékszem 81mm a belső átmérője ,és azt kivágtam körömvágó ollóval,utána a külső kört vágtam ki.Ha forditva csinálod,nagyon megnyúlik a lemez.Ezt beszereled a henger alá,meghúzod a hengerfejcsavarokat,és a porlasztó helyére bedugsz a hengerbe forrasztóón darabot,a dugattyú lent legyen!Kb 15 cm ón kell.Amikor bent van fogd meg hogy ne tudjon elmozdulni,és a dugattyút áthajtod a felső holtponton,akkor az ón darabot összenyomja.Óvatosan ki kell húzni és megméred az összelapitott részt,hogy milyen vastag.smile thumbup

#389 Bencsiki
2011-05-14 14:24:10

Válasz #350. hozzászólásra

Kedves Fórumtársak!

A traktor elkelt!

Nincs profilkép
#388 Laci70s
2011-05-13 21:54:14

Válasz #386. hozzászólásra

nagyobb felbontásban nem tudnád elküldeni a mailemre ezt a képet?

Nincs profilkép
#387 Laci70s
2011-05-13 21:50:32

Válasz #386. hozzászólásra

szóval sem papír sem gumi csak vékony kis lemezkék és 0.8mm maradjon a káros tér
véletlenül nincs ilyen kis lemezkéd? :)

#386 komarl
2011-05-13 21:46:57

Válasz #381. hozzászólásra

A henger és a motorblokk között vékony lemez tömitések vannak(kör alakú).Ezekkel lehet beállitani a dugattyú és a hengerfej közötti tér nagyságát.A mellékelt kép szerint 0,8mm a helyes méret.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hová tűnnek a földek? Két és fél németországnyi veszett el
Ez nagyon fájna: az EU totálisan átírná a támogatásokat
Ez nagyon fájna: az EU totálisan átírná a támogatásokat
Tényleg egy bölcsészprofesszor meglátásai alapján döntenének az agrárium...
Tehnos LS 130 LW Szárzúzó
Tehnos LS 130 LW Szárzúzó

780.000 Ft

5.2 Kombinátor nagy rugókapás rögtörős
5.2 Kombinátor nagy rugókapás rögtörős

320.000 Ft

Vogel & Noot Permanit LM850 Váltva f. Eke 4-es
Vogel & Noot Permanit LM850 Váltva f....

2.280.000 Ft

MTZ-50 hiányosan,  alkatrésznek
MTZ-50 hiányosan, alkatrésznek

300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]