Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A sebbeség eloszlás,nem annyira rossz szerintem ,inkább a mászófokozat nagyon lassú ,kb fele az mtz.terep egynek ,lefelezve,de 2-3 ba simán lehet sorművelni vele,mert én is 1.5 ha-on konyhakerti növényeket termesztek ,és a trágylevet a sorok közt ezzel szoktam kiöntözni ,50% vízzel hígítva,egy 1000 literes tartályt teszek a platóra,és 3-3 mre egy műanyag csövet ,kifurkálva ,ezen fokyik a trágylé ,anni ,hogy harisnyával meg kell sűrni a trágyalavet ,mert akkor eldugul ,de fejemnyi nagyságú karalábék ,nőnek ,illetve 30 -40 kg-os sütőtökök.
én azt mondom hogy az rs már elavult a t-16m az sokkal jobban megcsinálták a ruszkit mint a németek az rs-t.Az rs-sel az a baj hogy olyan lassú mint egy csiga .Ahoz a t-16m az ugy megy mint egy rakéta.Az rs nem megy ell olyan jól a sárba mint a t-16m .A t-16m két hengerével a 25 lóerölyével még igyis kevesebbet eszik mint az rs és ezt a gépet nem olyan könnyü tönkre menni -20 fokban pöc röfre indult nem ugy mint az rs
én is ezt tapasztalom, hogy akinek van és rendbe rakták, az nagyon szereti. Állítólag a két hengeres változata volt a jobb konstrukció. Hol lehet látni azt rajta, hogy Austro diesel motor van benne vagy nem?
Igen, 2 hengeres nagyon egyszerű. Kevés fogyasztás. 2 hengeres 14 lóerős. NDK-beli 60-éveken RS-stabilmotoros. Egy vagy két személyes kézi inditás, illetve öninditó. Akár cseplőgép, kazal szállitószalagos, gabonaörlő is. 4 hengeres 22 lóerő még kicsi több erő van. Régi Tsz-én RS-felszerelhető orrhoz 2 fő ülés - kézi műtrágyaszórás, hátsó boronálás.
Sok hülyeség volt, mert túl sok karok, váltó, stb.
Így hirtelen nem is tudom. Az az igazság mindent imádok ami berreg. A teljesség igénye nélkül:
-Szk5 3db
-MF70 tartozékaival
-Kapálógépek
-Kaszálógépek
-Fűnyírók
-Láncfűrészek
-Pár munkagép
-Motorkerékpárok: Danuvia, Simson, Jawa, Mz-k, gyári 250-es cross CZ
-Pár trakit elbontottam fődarabokra, hogy beférjenek tető alá.
Építettem pár gépszint, de sajnos így is sok minden már kint van szabad ég alatt. Télen talán lesz időm egy kisebbet csinálni.
Van két IFA motorom. Elcserélném bármire, ha valakit érdekel.
Akkor szerinted a DT hengerfejtömítés bármelyik SZK-mba jó lesz?
Akkor melegszik, ha már kopott. Úgy megtudott szorulni, hogy az önindító nem fordította meg, míg le nem hűlt kicsit. Felújítottam. Akkor meg eltört a főtengely, nem bírta az erős motort. A 2hengeresem a szintén kopott motorjával azért melegedett, mert a szelepszárnál annyi olaj belefolyt, hogy a kipufogó nyílás helyén már csak egy kis lyuk volt az egyik hengernél. Évente kiszoktam pucolni a hengerfejet és így szüleim a kis házkörüli munkára sokáig tudták használni. Ez még eredeti AUSTRO dizel motoros.
Nekem van 2 és 4hengeres is, jók is, mégis azt mondom, ma már nem szabad ilyet venni! Én is a T16M-t javasolnám. Vannak T25-eim (lényegében a felépítést kivéve azonos gépek), nincs velük semmi baj. Ezekhez gond nélkül tudsz alkatrészt kapni. Ja most jut eszembe két főtengelytörésem volt az RS-be!
Válasz #15. hozzászólásra
Nekem volt 2 és 4 hengeres is.Szerintem nem rossz holmi,kicsit lassu,hangos a sebességváltója,de nagyon sok szerszám készült hozzá,jól beleillik a zöldségtermesztésbe.Ismerős körbe van néhány,nem válnak meg semmi pénzért tőle.
ja, és a sebességelosztása az nem nagyon tetszik, mert állítólag van benne egy mászó és az utána következő seb. fokozat az már 5 km/h , bár ezt te jobban tudod.
szia! Néztem azt is, de félek tőle egy kicsit h. állandóan javítani kell. Ezek az rs-ek itt a faluban egy alaposabb átnézés után már évek óta üzemelnek és nincs velük baj.
Miért nem veszel t-16-ot,mert ahhoz van alkatrész,többmint 70%-a megegyezik mtz,illetve t-25-el,és erősebb,meg van rajta fülke,de le is lehet szedni róla egy fél óra alatt ,és keveset eszik ,meg nagyon hálás gép,én 200 órát teszek bele évente,és nincs vele gondom,én sodrózok, pótkocsizok ,2.5 tonnás póttal,meg szállítgatni szoktam vele sódert ,meg egyéb terményeket.
nekem nem kukoricába kell, hanem max 8-10 ha szántóföldi zöldségbe. Van itt a faluban v. 3-4 db, de nagyon szeretik őket. Másra nem való, csak kapálásra,( ilyen munkákra találták ki) mert nagyon vékony kereke van és állítható nyomtáva+hasmagassága.
3437 hozzászólás
Válasz #9. hozzászólásra
A sebbeség eloszlás,nem annyira rossz szerintem ,inkább a mászófokozat nagyon lassú ,kb fele az mtz.terep egynek ,lefelezve,de 2-3 ba simán lehet sorművelni vele,mert én is 1.5 ha-on konyhakerti növényeket termesztek ,és a trágylevet a sorok közt ezzel szoktam kiöntözni ,50% vízzel hígítva,egy 1000 literes tartályt teszek a platóra,és 3-3 mre egy műanyag csövet ,kifurkálva ,ezen fokyik a trágylé ,anni ,hogy harisnyával meg kell sűrni a trágyalavet ,mert akkor eldugul ,de fejemnyi nagyságú karalábék ,nőnek ,illetve 30 -40 kg-os sütőtökök.
én azt mondom hogy az rs már elavult a t-16m az sokkal jobban megcsinálták a ruszkit mint a németek az rs-t.Az rs-sel az a baj hogy olyan lassú mint egy csiga .Ahoz a t-16m az ugy megy mint egy rakéta.Az rs nem megy ell olyan jól a sárba mint a t-16m .A t-16m két hengerével a 25 lóerölyével még igyis kevesebbet eszik mint az rs és ezt a gépet nem olyan könnyü tönkre menni -20 fokban pöc röfre indult nem ugy mint az rs
Válasz #16. hozzászólásra
én is ezt tapasztalom, hogy akinek van és rendbe rakták, az nagyon szereti. Állítólag a két hengeres változata volt a jobb konstrukció. Hol lehet látni azt rajta, hogy Austro diesel motor van benne vagy nem?
Válasz #12. hozzászólásra
Igen, 2 hengeres nagyon egyszerű. Kevés fogyasztás. 2 hengeres 14 lóerős. NDK-beli 60-éveken RS-stabilmotoros. Egy vagy két személyes kézi inditás, illetve öninditó. Akár cseplőgép, kazal szállitószalagos, gabonaörlő is. 4 hengeres 22 lóerő még kicsi több erő van. Régi Tsz-én RS-felszerelhető orrhoz 2 fő ülés - kézi műtrágyaszórás, hátsó boronálás.
Sok hülyeség volt, mert túl sok karok, váltó, stb.
Válasz #24. hozzászólásra
Ismered Simson Schwable turbóhűtés gyári négy sebessége?
Válasz #31. hozzászólásra
Arról ne is álmodjon senki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #25. hozzászólásra
A blú jumzot!
Válasz #29. hozzászólásra
:)))
Válasz #27. hozzászólásra
Mert az engem aztán nagyon szokott zavarni! :-)))))
Válasz #26. hozzászólásra
:-)))))
Válasz #26. hozzászólásra
De téged nem kérdeztek:((
Válasz #25. hozzászólásra
Én tom! :-))
Válasz #24. hozzászólásra
Jó bizony. Engem érdekel az ifa motor, de nem tudom mit adjak érte.
Válasz #22. hozzászólásra
Így hirtelen nem is tudom. Az az igazság mindent imádok ami berreg. A teljesség igénye nélkül:
-Szk5 3db
-MF70 tartozékaival
-Kapálógépek
-Kaszálógépek
-Fűnyírók
-Láncfűrészek
-Pár munkagép
-Motorkerékpárok: Danuvia, Simson, Jawa, Mz-k, gyári 250-es cross CZ
-Pár trakit elbontottam fődarabokra, hogy beférjenek tető alá.
Építettem pár gépszint, de sajnos így is sok minden már kint van szabad ég alatt. Télen talán lesz időm egy kisebbet csinálni.
Van két IFA motorom. Elcserélném bármire, ha valakit érdekel.
Akkor szerinted a DT hengerfejtömítés bármelyik SZK-mba jó lesz?
Válasz #20. hozzászólásra
Akkor melegszik, ha már kopott. Úgy megtudott szorulni, hogy az önindító nem fordította meg, míg le nem hűlt kicsit. Felújítottam. Akkor meg eltört a főtengely, nem bírta az erős motort. A 2hengeresem a szintén kopott motorjával azért melegedett, mert a szelepszárnál annyi olaj belefolyt, hogy a kipufogó nyílás helyén már csak egy kis lyuk volt az egyik hengernél. Évente kiszoktam pucolni a hengerfejet és így szüleim a kis házkörüli munkára sokáig tudták használni. Ez még eredeti AUSTRO dizel motoros.
Válasz #21. hozzászólásra
És, ami nem traktor?
Válasz #19. hozzászólásra
Amiket használok és nagyobbacska, és traktor :-)
-Yanmar F20D
-2hengeres Rs
-4hengeres Rs
-T25 2db
-MTZ 50
-MTZ 80
-MTZ 820.2 (általam turbósítva)
-Jumz EO kiskotró
Válasz #18. hozzászólásra
Rs-ednél volt már olyan, hogy meleg volt az olaj és nem indult?
Néha nagyon túlmelegszik.
Válasz #18. hozzászólásra
Milyen gépeid vannak még?
Válasz #3. hozzászólásra
Nekem van 2 és 4hengeres is, jók is, mégis azt mondom, ma már nem szabad ilyet venni! Én is a T16M-t javasolnám. Vannak T25-eim (lényegében a felépítést kivéve azonos gépek), nincs velük semmi baj. Ezekhez gond nélkül tudsz alkatrészt kapni. Ja most jut eszembe két főtengelytörésem volt az RS-be!
Válasz #1. hozzászólásra
igen, van benne egy pár sebesséf.
Könnyű gép.
Válasz #15. hozzászólásra
Nekem volt 2 és 4 hengeres is.Szerintem nem rossz holmi,kicsit lassu,hangos a sebességváltója,de nagyon sok szerszám készült hozzá,jól beleillik a zöldségtermesztésbe.Ismerős körbe van néhány,nem válnak meg semmi pénzért tőle.
az biztos hogy a fogyastásuk szinte semmi
Válasz #13. hozzászólásra
Ja, bocs! Igen.
Válasz #10. hozzászólásra
a T-16 -ra gondolsz?
Válasz #11. hozzászólásra
azt mondják a 2 hengeresek a jobbak. tudsz erről valamit?
Nekem egy volt RS-09-es 1965 évjáratos, de felújitott állapot, aztán már elkelt.
Rokonomnál van egy RS-09 1954 évjárat kiváló állapot eredeti 2 hengeres volt, motorcsere 4 hengeresre.
Mai napok Németországon RS trakorok "mindennapos használt", szántóföld 5-20 ha lehet is.
Haverom RS-es elhúzni 3 tagú HG-gyűrűshengerrel volt. :DDDDDD
Válasz #8. hozzászólásra
Nem rosszab a t25, talán még masszívabb is, meg a motorja is erősebb.
Válasz #8. hozzászólásra
ja, és a sebességelosztása az nem nagyon tetszik, mert állítólag van benne egy mászó és az utána következő seb. fokozat az már 5 km/h , bár ezt te jobban tudod.
Válasz #7. hozzászólásra
szia! Néztem azt is, de félek tőle egy kicsit h. állandóan javítani kell. Ezek az rs-ek itt a faluban egy alaposabb átnézés után már évek óta üzemelnek és nincs velük baj.
Válasz #6. hozzászólásra
Miért nem veszel t-16-ot,mert ahhoz van alkatrész,többmint 70%-a megegyezik mtz,illetve t-25-el,és erősebb,meg van rajta fülke,de le is lehet szedni róla egy fél óra alatt ,és keveset eszik ,meg nagyon hálás gép,én 200 órát teszek bele évente,és nincs vele gondom,én sodrózok, pótkocsizok ,2.5 tonnás póttal,meg szállítgatni szoktam vele sódert ,meg egyéb terményeket.
Válasz #5. hozzászólásra
nekem nem kukoricába kell, hanem max 8-10 ha szántóföldi zöldségbe. Van itt a faluban v. 3-4 db, de nagyon szeretik őket. Másra nem való, csak kapálásra,( ilyen munkákra találták ki) mert nagyon vékony kereke van és állítható nyomtáva+hasmagassága.
Válasz #4. hozzászólásra
Olvasd vissza, megtalálod v.hol. Nem valami szapora azzal sorművelni, meg, ha lereobban szaladgálhatsz alkatrészért...
Válasz #2. hozzászólásra
ki az nem tudod? megkeresném a hozzászólásait.
Válasz #2. hozzászólásra
fontolgatom én is h. veszek egyet sorközt művelni és öntöződobot kihúzni.
Válasz #1. hozzászólásra
Lásbúl:). A t16m es topicban van egy srác, akinek van.
Ismeri valaki még ezt a típust?