Hirdetés
Fórum
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Tárolók, színek.. egyéb géptárolók.. új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
- Lamborghini traktorok új
- Minőségi alma termesztés új
- Kalászosok műtrágyázása új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
Cikkajánló
![Fel kell készülnünk a száraz gazdálkodásra, mindent nem lehet majd öntözni Fel kell készülnünk a száraz gazdálkodásra, mindent nem lehet majd öntözni](https://static.agroinform.net/data/cikk/7/9178/cikk_79178/Juhasz_Aniko_fill_540x300_0.jpg)
Fel kell készülnünk a száraz gazdálkodásra, mindent nem lehet majd öntözni
Mezőgazdasági vízgazdálkodásról, digitális átállásról, agrártámogatásokról Dr....![2025 januárjában csökkent a FAO élelmiszerár-indexe 2025 januárjában csökkent a FAO élelmiszerár-indexe](https://static.agroinform.net/data/cikk/7/9207/cikk_79207/elelmiszer_ind_fill_540x300_0.jpg)
34 hozzászólás
Srác!Solarisról rosszat nem hallottam van egy ismerősömnek, bár szerintem is jobban jársz az 55 Le-s traktorral, mint a kisebbel. A forgalmazóval úgy hallottam nincs gond az ismerősöm szerint korrektek.Állítólag árban jobbak, mint a Lamborghini.
Hello!Véleményem szerint az Agt minőségre,fogyasztásra messze veri a Goldonit és nincs gond a szervízzel sem.
Válasz #30. hozzászólásra
Ott van közel hozzád Kecskemét,ahol viszonylag sok Goldoni üzemel a környéken.(a kecskeméti Agroker volt az első importőre)
A Carraros csak ennyit mondott nekem a Farmer Expon 3 éve:,,az AGT ipari hulladék"
Tudom,hogy ez nem korrekt eljárás,de magáért beszél.Már csak a bowwdenes ,,béna"kezelőszervektől ne menjünk el...
Nálunk a főiskolán Carraro van,de Katonatelepen(ha jól tudom kötődik valahogy a fősulihoz ) meg egy Euro 30-as Goldoni nyomja a 15 hektár szőlőt.Én is ott néztem meg annak idején,de most már inkább Astert,vagy egyel nagyobbat vennék.Azzal már palántázni is lehetne.
Válasz #28. hozzászólásra
Igen, ez igaz. Bár a motor maradt Perkins.
kertész teljesen igazad bocsi de utána fogok nézni a goldoninak
egyébként fejérből írok
Az Mf kerti gépeit a Same gyártja
Válasz #25. hozzászólásra
Akkor már ketten vagyunk.
Én arra gondoltam,hogy sokkal kisebb a potenciális piaca,mint az olasz gépeknek,ami azt is jelenti,hogy ha zsugorodik,akkor pl a Goldoninak van miből zsugorodnia,de az AGT-nek kevésbé rugalmas az ehhez való viszonya.
Két napig ott voltam Kecskén,a koleszt,meg az idiótákat és az utat leszámítva jó volt:nem volt fagy (csak a koleszban majdnem---hideg radiátor) és sütött a nap.:o)
Válasz #25. hozzászólásra
azért ezt( életszinvonal) nem mondanám nálunk jobbak de az osztrákoktól le vannak maradva
Válasz #24. hozzászólásra
Nem az AGT védelmében, de az a " néhány milliós ország" ( Szlovénia) semmiben sem különbözik életszínvonalban Ausztriától. Szeretném ha a magyar gazdaság is ilyen néhány milliós ország színvonalán állna.
Srác!
Nem tudom,mi a fenéért AGT-zel itt,amikor többször is megírtam,hogy nézd meg a Goldonit,ami sokkal jobb,mint az AGT és -ha jól tudom-most olcsóbb is.Az igazi kerti gép és nagyon jó.A Goldoni beszállító a John Deerehez.Az AGT meg csak egy néhány milliós ország ,,Rába 15-öse".Melyik megyéből írsz?
Válasz #15. hozzászólásra
Az újak tiszta Deutz Fahr-ok. Azok meg nem szar gépként vannak elkönyvelve tudtommal. Nem csak a motorja, mindene. Kár vitázni ezen, szerintem minden gépnek megvan a maga baja. Egy sem hiba nélküli, mivel még a tökéletes gépet senki nem alkotta meg... Nekem sok ismerősömnek van ilyen-olyan nyugati gépe, rengeteg tapasztalatot meghallgattam már. Van aki szidja a maga lovát ( mint ahogyan te is) ki pedig dícséri.
Hallottam már hasonló dolgokat A MF-ről is ... aztán meg ki tudja, de láttam már 12 ezer órás régi SAME-t is. A mit még a mai napig használnak. És megy . Nekem van egy régi NH-m is. ( még Fiat) Imádom. Az általános vélemény ennek ellenére Mo.-n az hogy a NH egy szar traktor.
Szóval erről ennyit.
Kinek ez a gép jön be, kinek a másik. Még az a szerencse. Képzeld el ha mindenkinek csak egy fajta gépe lenne. ........ :))
Válasz #21. hozzászólásra
Mit szánsz rá?
De szerintem kertben pont jó
misike szerinted kertekbe érdemes agt venni vagy agy nekem valami tanácsot tudnál e adni ammi jó árban is meg meg magában a traktor is meg felell
hát ez nem semmi
akkor hogy ilyen gondokba estetek
Válasz #18. hozzászólásra
szerintem ki hogy bánik vele úgy adja vissza
Válasz #16. hozzászólásra
elhiszem,hogy jók az újak,pláne kisgépben.
de nagyot neeee
alkatrész volt hozzá,de drága is volt.
jól tettük,hogy utánna T150-t vettünk mert jobban dolgozott,és még nem is evett kevesebbet!!! és ócsópénzen lehetett őket kapni,volt is 3 belőlük. kettő csak egy szezonos lett addig bírta,a harmadik kettőt,de azt igenjól. Aztán jött a Ferga. 2400óra körül van benne és még csak az ülés tápkábele dörzsölődött ki rajta. Éjjel nappal megy ki sem hűl szinte. mindent ezzel csinálunk,kötött talajokon javarészt és nagyonsok meredek parton.
Válasz #14. hozzászólásra
Itt nálunk van 2 darab same solaris 35-ös gép amiben az egyikben 4400 óra van a másokban 1200 és semmi bajuk nem volt még rendszeres karban tartáson kívűl . Ezt biztosan tudom mert szoktam velük találkozni egyébbként a 1200 órás same az eladó 2.5 miiláért.
kicsit más igaz,de tudjál erről is,hogy mi annak idején vásároltunk egy SAME Laser 150-t, hát mit is mondjak...Zetor 160-as Crista után hoztuk. Kicsit erősebb volt,merthát új volt a kriszta meg 20éves, viszont súlyra a 150lóerőhöz mindössze 56mázsa volt. 4,2-es IH tárcsánk volt,azt húzogatta. De csak pattogott előtte mint kecskesz*r a deszkán. A motorja még bírta is volna laposon,de egyszerűen nemvolt önsúlya,halott ügy volt. Ment vele,de totál agyig beleengedni csak a nagyon olyan talajokon tudtuk nagyon optimális viszonyok között nagyon kicsit:-D
A 4-es ekét még úgyúgy viszegette is ahoz képest...egészen jól ment vele. Már az első munkanapján nem emelt a 3pont felfüggesztés,szétkellett bontani a zsírúj gép egész farát! ki komplett a hátsó kerekek, sallangok,bolygóház....merthát a hidraulika munkahenger bent van a gépen belűl. Aztán hibák tömkelege,rengeteget kellett ráköltenünk. A motorja 6évet mondjuk kibírt, bár 5évesen meggyűrűztük az igaz. 6éves elmúlt és a szezonban az utolsó két henger totál szétkopott,sőt elrepedt a dugó ezekben. ez léghűtéses DeutzFahr motoros ugye,aztán a hátsó két henger már csak az első 4melegét kapta... ja a turbó is szétment 5évesen!
Aztán meglett csinálva a motoja, mármint a hengerrész,új turbó...aztán letörött a tányérkerekekről a fog,plussz a váltó újra elkezdett baxakodni....jó megcsináltuk...aztán pedig felkente a hajtókarcsapágyakat,szóval főtengelyes lett...
dolgozott eleget az biztos, meg kínlódott is, de ugyanakkor karban volt tartva,mégis szarrá ment ennyi idősen. totál hulladék lett belőle.
és nemcsak a miénk,mert ismerőséknek is ugyanezek a hibák tömkelege jött ki.
sőt a nyíregyházi főiskolának van egy LAmborghinije, 1998-as évjárat azthiszem,de mindössze 400xóra van benne. Nekik is számtalan bajuk volt. Amikor mi voltunk nyári gyakorlaton Nyírteleken mi is gallyra vágtuk,pedig csak az MTZ vegyszerezőjével imitáltuk a permetezés módszerét...
Volt egy 180le-s landini is ott,az meg 4000 üzemórásan úgy kartergázolt mint amikor vizesfát teszel a tűzre...
A JohdDeer ami még volt az volt jó,bár új gép volt.
a lényeg,hogy nemkell ilyenekben gondolkodni,főleg ha hasznlni is akarod,vagyis rendesen igénybe akarod venni!
vennikell egy Fergusont és semmi bajod nemlessz csak dolgozol vele meg a kötelező szervizeket elvégzed.
Lehet,hogy jobbak az új ilyen gépek, de az biztos,hogy mi megfizettük a tanúlópénzt de rendesen! és többet nem esünk ilyen hibába...
bár most igen jólenne egy ilyen körüli gép,mert ittvannak a 4,5méteres kombinátorok,ásóboroná,5,5-ös rögtörő henger...és egy 150lovas gép ezekkel nevetve dolgozna. de mi már nem rakjuk össze,ott áll sztenderen széthúzva. A motorját kéne felújítani vagy inkább egy komplett kellene bele....
ha kell valakinek eladjuk. Egyéb része rendben van,hisz felújítottuk mindenét.
vagy ha tud valaki komplett motort összedobnám a télen.
hát nagyon gondolkodom egy kis gép vásárlásában de meg mondom ősszintén félek is meg még attól hogy nem nagyon köz ismert a traktor és az alkatrész
meg ilyen dolgok
Válasz #12. hozzászólásra
ha van kérdésed tedd nyugodtan fel ha tudok segítek
nincs semmi gond csak kicsit meg lepődtem
Válasz #10. hozzászólásra
akkor bocs amint irtam is de nagyon hasónlít a stílusod valakire
Misike én mért vagyok egy nagy kamu láda mikor most jelentkeztem én még csak be ebbe a fórumba. És azért érdeklődők a fórumozóktól mert
tapasztalatot szeretnék gyűjteni
mert a közzel jövőben traktor szeretnék vásárolni.
Válasz #8. hozzászólásra
ahogy mondod valamelyikre pirosat valamelyikre zöldet valamelyikre szürke motorháztetőt tesznek
Válasz #4. hozzászólásra
Egy gyárban gyártódnak Olaszországban.
Válasz #5. hozzászólásra
Hali evo!! Hát ja szinte teljesen ugyan az a fajta, de szerintem ez a srác nevezetű emberkét nem kell komolyan venni ha az akire gondolok mert nagy kamu láda régen más néven futott. Persze ha tévedek akkor bocs de nagyon gyanús hogy ő az!!!
Válasz #5. hozzászólásra
Szia evo. Haza vitted már az rs-t?
Válasz #1. hozzászólásra
Vegyél inkább egy R1-es Lambot. Az ismerősömnek van, nagyon normális a cég aki forgalmazza , és teljesen ugyanaz a gép mint a solaris.( csak a színe más + az emblémája) De ha rám hallgatsz nem 35-öst veszel, hanem 55-öst.
Válasz #3. hozzászólásra
Akarta Szabi mondani , hogy a tiéd is teljesen ugyanaz a traktor. Csak a tiéd 55 LE-s .
Válasz #2. hozzászólásra
Nekem?????????????????
Válasz #1. hozzászólásra
Misikének van. Tőle kérdezd.
Érdeklődnék hogy is merie valaki ezt a kis traktort .