Hirdetés
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Claas Lexion vélemények új
- SPC-6 vetőgépek új
- Agrártámogatások kifizetése új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025 új
- EB7 - EB8 Pótkocsi új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
748 hozzászólás
Válasz #143. hozzászólásra
Olcsó gép és a fenn tartása is olcsó . Ismerős végzett az idénre és csak 540 Ha-t nyomott le az ifa motros 14-es torkán
Válasz #144. hozzászólásra
Bocs hogy kicsit "offtopic" leszek! létrehoztam egy 524-es fórumot, mert érdekelne, milyen gép is ez. Gelu Kornél és azon más topictársak véleményét várom ide, akiknek van a 24-esről infójuk, tapasztalatuk! Előre is megköszönve:
Trakiszaki
Válasz #143. hozzászólásra
Kell venem egy trélert látom
Válasz #144. hozzászólásra
ültem már kombájnba, de sose vezettem
voltam már a belsejébe is
Válasz #140. hozzászólásra
Nekem is jók a tapasztalataim a 14-esről.Hátránya:-rossz a rálátás az asztalra
-nyáron meleg
-kis teljesítmény
Előnye: -olcsó
-egyszerű
-nincsenek többszázezres alkatrészek
Egy jó kombájnos kell rá és lehet nyomni neki.
Válasz #137. hozzászólásra
sajnos a claasok nem a pénztárcámnak valók
tele van már a tököm az aratásokkal
közel 200 ha-om van és azt hiszik a kombájnosok, hogy ők tesznek szivességet az aratással. pedig soha nem maradtam adósa senkinek. volt egy próbálkozásom egy haverral közös kombájn ügyben, de lusta, mint az állat és csak kinyírta a gépet.
nem sok időm van szerelgetni és nincs időm bérmunkára se. kizárólag a saját földjeimet akarom időben levágni.
ezért egy kisebb kategóriás gép kell, ami nagyon egybe van
Válasz #139. hozzászólásra
szólj ha felszerelted a zúzót elmegyek megnézni a 130 mázsázsba és majd én nevetek:-)))
Válasz #140. hozzászólásra
mindjárt jövök csak faterom letárcsázta a telefonját,hátha megvan még:(
Válasz #135. hozzászólásra
nem kell félni nem fog fájni . Nem olyan komfortosak bár a kondisok már majdnem olyanok mint a nyugatiak és megbízhatóak bár azért egyszer rendbe kell tenni tisztességesen és akkor évekig komolyabb baj nélkül mennek alkatrész szempontjából meg olyanok mint sz mtz hogy szinte minden sarkon van hozzá cucc . Fogyasztását viszont megirigyelheti bármelyik nyugati gyármány
Válasz #136. hozzászólásra
nállad esetleg hegynek fel,de itt ha valaki hallaná csak nevetne:)
Válasz #131. hozzászólásra
meg ha gondolkozol akkor a rába sem fullad meg pedig az nagyobb cséplö rendszert hajt,hidró motort ,meg zuzót stb. ez meg fele annyit hajt igy is a lóerö az meg ugyanaz,bocsi 180 ló erö. lehet a tiedbe egy kicsit beteg volt a motor.
Válasz #135. hozzászólásra
informálódj nálam ,claas 78,88,98
Válasz #134. hozzászólásra
csak 180 ló ,a 106-os 205 lovas és az is megfullad szártépóvel
Válasz #132. hozzászólásra
a keleti masináktól azért tartok egy kicsit
még csak informálódok kombájn téren
Válasz #131. hozzászólásra
á nem fog:) igy fel se veszi a 6sort,lazán megy,meg 200 lóeröt nehogy meg fogjon már:)
Válasz #131. hozzászólásra
Olyan kis tempónál nem szabad hogy megfulladjon a 6 hengeres ifa
Válasz #127. hozzászólásra
Perkins motoros 92-es légkondis ( fél éves 1,5 év garival még ) olajfolyás mentes pikk pakk állapotban magasított zárt tartállyal 3 éves ,mezőgépes szecskázóval , asztalkocsival meg a 4,2-es asztallal 4 milla +fában . + egy 6-7 éves Oros 4011 SA adapter volt hozá 1,6+ fáért . Tető alatt tartott gép volt nagyon szép állapotban .
Még lehet megvan ha érdekel meg adom a számát
Válasz #130. hozzászólásra
szártépővel fog megfulladni
Válasz #128. hozzászólásra
mi?6 -tos asztal 150mázsás kukiba nem fuladt meg,akkor ezután sem fog.
Válasz #126. hozzászólásra
oros 6013.a töröhenger meg gyorsitottuk az kurva jó lett.
Válasz #125. hozzászólásra
hány sorossal vágsz? eretileg ötös volt hozzájuk, azt se nagyon szerette, szártépővel a hatosba belefullad
Válasz #122. hozzászólásra
milyet tudtál Szeged mellett?
Válasz #125. hozzászólásra
sajnos nem . Milyen adaptered van MFKA vagy Oros
Válasz #124. hozzászólásra
hát ja.:) most keresek egy szárzúzót az asztal alá ,nem tudsz esetleg?
Válasz #123. hozzászólásra
Jók ezek az E gépek valamit ezek a kelet németek mert hol volt a claasba 87-ben computer mikor már az 524-ben volt igaz kezdetleges de volt .
Válasz #121. hozzászólásra
néztünk azt is amugy mert elötte nem saját igaz egy új 204 mega volt meg 8 évig,de 106-osok le voltak nagyon ütve,3millió alatt.igy vettük meg az 524-est 1.4ért rosz motorral.
Válasz #116. hozzászólásra
megnézem .
nagyon bejön neked ez akis gép .Tudtam volna 14-est is ha még meg van ami neked nagyon jó lett volna szeged mellett
Válasz #117. hozzászólásra
jó az a 106-os még azt mondják bár én elégedett vagyok a 14-essel is csak vagy cserélni kellene vagy megcsinálni olyanra mint ahogy szeretném és akkor sokáig jó lenne
Válasz #118. hozzászólásra
:) menet sebesség
Válasz #118. hozzászólásra
sebesség?
Válasz #117. hozzászólásra
mi az a 6-7,5?
Válasz #114. hozzászólásra
helló!én az 524-el nagyon meg vagyok elégedve,nekünk még nagy lenne most egy 106-os,bár én nem is vagyok odáig érte,öreg kecske már az,meg az nem tetszik benne hogy egyböl a fülke mögött van a motor,én a 24-est most is eresztettem 6-7.5 között.
Válasz #114. hozzászólásra
milyen cég a balaton környéki?
Válasz #114. hozzászólásra
Én vennék ilyen gépet ha lenne rá dellám
Válasz #111. hozzászólásra
amit írtam is a minap hogy tudásra mint egy 106-os teljesítményre meg a 14-es és a 106-os között . Minőségre nem lehet rossz mert a svéd gépek nem rosszak csak az alkatrész utánpótlás ami rossz lehet de van a balaton környékén egy cég aki még forgalmazza ezeket és náluk talán könnyebben van valami .
Ezek e közepes gépek meg átlagban hidrósak már . A 14-es is képes letépni a vadi új menetvariátor szíjat ha nagyon feszes
Válasz #111. hozzászólásra
Szegána ,az olyan cég ,hogy a kombájnon rá van ragasztva hogy szegána szeged,kb 5 helyre ,meg a gépkönyvébe is van pecsétjük ,és kellet volna hozzá cucc ,és letagadták hogy ők valaha is forgamazták ,amikor már a tulaj kiakadt.Amúgy a gép 1994-es.
Válasz #110. hozzászólásra
Itt van egy 2020-as ,kisebb fajta,de csak szív vele a tulaj ,egy év kb 25 ha ,és 4 menetszíjt eszik meg aminek darabja 15.000 ft,és nem is van hozzá cucc,a nagyobbak nem tudom milyenek lehetnek,ja meg állandóan lelevegősödik ,meg a váltóba a fogaskerekeket évente vissza kell ütögetni mert elmozdulnak és nem lehet váltani,amúgy kb 10 litert eszik ha-onként , 3.2-es asztal van rajta.
Válasz #110. hozzászólásra
mik az elgondolásaid?
van itt egy hirdetve a Szegánának
2060-as
Válasz #109. hozzászólásra
Sajnos semmit még sose sikerül egy sampon tulajjal sem találkoznom . Csak elgondolásaim vannak hogy milyen lehet
Válasz #54. hozzászólásra
miket sikerült róla megtudni?
Válasz #107. hozzászólásra
Ez tényleg nagyon hasonlít, de azért ezt se a 90-es években gyártották:).
Válasz #106. hozzászólásra
BUKH 906-os vagy mi a f..om!
Válasz #101. hozzászólásra
Annak a traktornak mi a neve?
Válasz #100. hozzászólásra
Igen a 8000-es JD-nek is jó hosszú orra van. Sajnos az ujabb valtráknál se valószinű, hogy meghagyják a hosszú orrot mert rontja a fordulékonyságát.
Válasz #103. hozzászólásra
Gondolom igen!
Válasz #96. hozzászólásra
Hajrá dutra! A dutra nyerne az biztos! :)
Válasz #99. hozzászólásra
Hát nem annyira dícsérik őket,a nagykerekesnek pedig úgy tudom a váltója szar örökké,de amúgy mindet sűrűn kell javítani bár szerintem talajmunkában előrébb van egy mint egy MTZ!
Válasz #100. hozzászólásra
Aha,a Dánok is annó lekoppintották a Dutrát csak a motorjukat adták hozzá meg mittoménn milyen nevet de külsőre majdnem ugyanolyan! Akkor csak nem lehettek olyan szar konstrukciók attól függetlenül,hogy nem az első orrnehéz traktorok voltak!
Válasz #98. hozzászólásra
Azt hogy a motort a hid elé rakják ,ilyen még a 8000-es Jd
Válasz #96. hozzászólásra
nekem van kiskerekes 16245 (sajnos) de nem huz sokkal töbet mint a 820.1 Mtz (16.9x38 hátsó abroncs)