Válasz aron7502 #214. hozzászólásáraHa van villamosságszerelő a családban,akkor igazán kibontakozhatna,és villogtathatná a tudását!Már csak a kihívás miatt is!
Válasz aron7502 #214. hozzászólásáraEz azért érthetetlen. Nekem az armámban is solis motor van, 2000+ órával, minden ok rajta, még az akku is a gyári 6 éves.
Solis RX 50 tipusú géppel rendelkezem. Nagy reményekkel vettem 50% támogatással.
Lehet más is találkozott ezzel a hibával ezért leírom hátha van ötlet vagy tipp a javítására.
Kb 100 üzemóránál jelentkezett, hogy munka közben se szó se beszéd csak leállt. mintha levették volna a gyújtást. Nem az anyag fogyott el, egyszerűen leállt. Inditottam megy tovább mintha smemi nem történt volna. 250 üzemóránál aztán kezdett vacakolni az indításkor. Inditom, leáll, indítom leáll. Az 5-6 próbálkozás után nagy nehezen elindult és ment. Aztán az önindító kezdett cacakolni mintha bendixes lett volna. Mindez 250 üzemóránál!!!
Elkezdtük nézegetni. Van az adagolón egy mágnesszelep ami nem mindíg húzott be. Cseréltük. Jobb lett, de a jótol még messze volt. Aztán jött az önindító. Alig tekert, felpörgött, kattogott stb, stb. Az öcsém villamosságszerelő kimérte 900 ampert vesz f el az önnditó. Kuka. Szétszedi. Azt mondja olyan a beljesje mint egy 60 éves uralnak. Szénkefék 1/3 részen fekszenek fel, kefetartó gyárilag kuka. Megjevította. Megint jobb lettegy kicsivel, de még mindig nem tökéletes. Van amikor gondol egyet és nem indúl. Kívülről egy dróttal az önindítón összekötve a pólusokat pöccre. Valószínűleg vezetékköteggel lessz a gond, de ahhoz szét kell szedni ripityomra. Szóval már ott tartok, hogy benzint locsolok bele és felgyujtom. Mivel pályázaton vettem nem adhatom el még 2 évig. Ha eltelik a 2 év menni fog a háztól. Ez egy rakat szar.
Válasz aron7502 #212. hozzászólásáraÍrjatok már pontos típust és gondokat is. Nehogy más is beleszaladjon, nem a dögöljön meg a szomszéd tehene kategória ez.
Nejem észrevette hogy ezt a trakit nézegettem.
Megkérdezte, ez milyen? Mondom neki Solis, tudod a kék színű, amit az Agroker mögött árulnak Kecskeméten.
Azt mondta ilyen színben kell! A kék az nem tetszik neki.
Válasz lokiattila76 #202. hozzászólásáraHelló jobb oldalt van, követed a hidraulika szivattyú csövét, a váltóig ott 2 csavar fogja a csonkot, de le kell engedni az összes olajat váltóbol, egy fém mosható szűrő, ilyenkor célszerű a mágnes szűrőt is pucolni
Úgy hangzik, mintha a szomszédodnak nagyon leleményesnek kellett volna lennie azzal a Foton 904-es traktorral, tekintve, hogy a kezdetektől fogva sok problémája volt. A motor, a sebességváltó és a hidraulika problémáinak kezelése valóban ijesztő lehet a megfelelő segítség vagy források nélkül.
Miközben említette, hogy nem sokat tud a Solisról, és beszélgetéseket folytatott a Foton traktorról, ez emlékeztet arra, hogy mennyire fontos lehet megbízható alkatrész- és szakértői forrásokkal rendelkezni. Ha Önnek vagy a szomszédjának valaha is szüksége van konkrét alkatrészekre vagy akár szerszámokra az általános gépkarbantartáshoz, érdemes megnézni a FixPartot. Bár a háztartási gépek alkatrészeire specializálódtak, számos általános karbantartási eszközt és alkatrészt is kínálnak, amelyek hasznosak lehetnek a traktorok javításához vagy ideiglenes megoldások megvalósításához. Az ügyfélszolgálatuk segíthet olyan speciálisabb források vagy kézikönyvek felkutatásában is, amelyek segíthetnek a traktorproblémák megoldásában. Sok sikert a mezőgazdasági berendezések kezeléséhez!
Solisról nem tudok semmit, de az egyik földszomszédomnak Foton 904 es traktorja van kb. 10 -12 éve. Többször beszélgettem vele régebben. Újonnan vették.
A kezdetekben nagyon sok gond volt vele a masiniszta szerint, motor, váltó, hidraulika szóval majdnem minden meghibásodott, morgott is a koma jó sokat. Nem győzték hívni a szerelőket, majd találtak egy szakit, aki rendbe vágta a gépet.
Mindent csinálnak vele, kb. 60 Ha gazdálkodnak.
3 fejes váltvaforgós Vogel eke, Monosem vetőgép stb.
Azt látom, ha megpakolják a vetőgépet mindennel, akkor nagyon könnyű lesz az eleje. Kevés az orrsúly a traktoron.
Válasz bence52 #197. hozzászólásáraFotont nem ismerem, solis nagyon jó de az hosszú távon kisegítő traktornak való. 90 vagy 100+ lovas mtz való azok elé amit le írtál . Vagy egy 110 lovas nehéz testű basak vagy hattat, és az a mtz eszközeivel használni őket
Sziasztok
Ma munka végeztével a Solis 26 úgy döntött nem emeli fel a szárzúzót(kb 50kg a zúzó).
Nem reagál a helyzetszabályzó karra, a függesztőkarok lent maradtak teljesen, illettve kézzel feltudom emelni a karokat de le is esnek ,nincs semmi ellenállás.
Munka közben nem volt semmi fura zaj, nem akadt meg sehol a zúzó,( idén már 5x használtam ott a gépet),
Esetleg találkozott már valaki ilyen problémával?
persze a garancia 1 hónapja járt le
Válasz Smallloser #193. hozzászólásáraGaranciállis ? Ha igen hozzas rá egy új ac-t (nálam is cserélték gariba) meg egy nyoástartót és jó lesz az. Lenti tartályos mind érzékeny. Ha nem bírod meg szólaltattn a biztonságit akkor az ac lesz a gond.
Válasz mtz1221 #192. hozzászólásáraÚgy kezdődött, hogy volt a 250 órás motorolaj, üzemanyagszűrő csere, utána elkezdtem kaszálni és egy kis emelkedőnél megállt. Utána lett kicserélve a pumpálós üzemanyagszűrőház. Az se segített. Tank levétel, összes cső csere a tanktól a szűrőkig, visszacsapó szelepeket is raktak bele. A hiba ugyan úgy fennáll . Csavaroknál is lettek cserélve a réz tömítések.
Válasz mtz1221 #189. hozzászólásáraA hangot ma megfigyelem, pont olaj és szűrőcsere után jött elő amúgy, a pumpálós üzemanyagszűrőház is ki lett cserélve
Válasz Smallloser #188. hozzászólásáraAc-nak valamelyik szelepje alatt kosz van, nyomástartó szelep rossz ( ha pumpálod 15 nyomáson belül van hangja a szelepnek ??) vagy szűrő/hollander tele van, és erővel kell az ac-nak szívnia.
75 Shuttle XL
kiváncsi leszek mennyivel több 75-ös lesz felhúzva 90-re az adblue miatt
meg ha jól látom még mindig nincs úszó állapot a kihelyezett körökön
csak a kézigázra irigykedek a többi nem hiányzik a "régi" 75-ösből
Válasz trikolor5 #183. hozzászólásáranekem is nagyon bejött. Meglesz minden érdekel majd róla. Főleg a tlt bekapcsolása, hogy recseg nagy motor fordulatnál, vagy nem. Remélem a nagyobb radiál gumikkal kérted.
Válasz trikolor5 #180. hozzászólásáraKíváncsi leszek mit bír majd ha kínzod. Egy biztos mtz-be nem lesz kedved utána visszaülni. Felezős váltó (24x24) nincs a 90 lovashoz ??? 1054-es armát lehet azzal kérni, azt mondják sokkal jobban meglehet vele a megfelelő sebességet találni.
Válasz mtz1221 #179. hozzászólásáraMég csak a megrendelő van meg. 2022ig megrendelt új modellekre 3+2év garit adtak. Jól felsúlyozom aztán ami a csövön kifér 5évig.
221 hozzászólás
Sziasztok! Van valakinek solis 60as gépe? Véleményre lennék kiváncsi, hogy milyen a valóságban?
Válasz aron7502 #214. hozzászólásáraennyi órával még garisnak kell lennie!
Van. Öcsém a villamosság szerelő. Még nem tudja de megfogom kérni. Az önindítót egyébként ő javitotta
Hát a szervízes a keresztfiam. Próbálkozik szzorgalmasan, de qurva sok a melója ezért nem ért még oda
Válasz aron7502 #214. hozzászólásáraHa van villamosságszerelő a családban,akkor igazán kibontakozhatna,és villogtathatná a tudását!Már csak a kihívás miatt is!


Válasz aron7502 #214. hozzászólásáraEz azért érthetetlen. Nekem az armámban is solis motor van, 2000+ órával, minden ok rajta, még az akku is a gyári 6 éves.
Válasz aron7502 #214. hozzászólására3+2 év gari van rá ha jól tudom. A szervíz mit mond?
Solis RX 50 tipusú géppel rendelkezem. Nagy reményekkel vettem 50% támogatással.
pöccre. Valószínűleg vezetékköteggel lessz a gond, de ahhoz szét kell szedni ripityomra. Szóval már ott tartok, hogy benzint locsolok bele és felgyujtom. Mivel pályázaton vettem nem adhatom el még 2 évig. Ha eltelik a 2 év menni fog a háztól. Ez egy rakat szar. 


Lehet más is találkozott ezzel a hibával ezért leírom hátha van ötlet vagy tipp a javítására.
Kb 100 üzemóránál jelentkezett, hogy munka közben se szó se beszéd csak leállt. mintha levették volna a gyújtást. Nem az anyag fogyott el, egyszerűen leállt. Inditottam megy tovább mintha smemi nem történt volna. 250 üzemóránál aztán kezdett vacakolni az indításkor. Inditom, leáll, indítom leáll. Az 5-6 próbálkozás után nagy nehezen elindult és ment. Aztán az önindító kezdett cacakolni mintha bendixes lett volna. Mindez 250 üzemóránál!!!
Elkezdtük nézegetni. Van az adagolón egy mágnesszelep ami nem mindíg húzott be. Cseréltük. Jobb lett, de a jótol még messze volt. Aztán jött az önindító. Alig tekert, felpörgött, kattogott stb, stb. Az öcsém villamosságszerelő kimérte 900 ampert vesz f el az önnditó. Kuka. Szétszedi. Azt mondja olyan a beljesje mint egy 60 éves uralnak. Szénkefék 1/3 részen fekszenek fel, kefetartó gyárilag kuka. Megjevította. Megint jobb lettegy kicsivel, de még mindig nem tökéletes. Van amikor gondol egyet és nem indúl. Kívülről egy dróttal az önindítón összekötve a pólusokat
Válasz aron7502 #212. hozzászólásáraÍrjatok már pontos típust és gondokat is. Nehogy más is beleszaladjon, nem a dögöljön meg a szomszéd tehene kategória ez.
Huuuu, ennek örülök, hogy nem vagyok egyedül.
Egy rakat szar. A mondás ida nagyon igaz. "Olcsó Húsnak híg a leve"
Válasz mtz1221 #210. hozzászólásáraGyerek is bactat hogy még voltmérőből is kék és piros számlaposat rendelek, a zöld eszembe se jut.
Válasz szervezkedo #209. hozzászólásáraNekem egy fene, mert a kék és a piros a kedvenc színem.
Válasz mtz1221 #208. hozzászólásáraEz a piros, speciel, török.
Ha minden igaz, Izmirben készül vagy csak összeszerelik?!?!? Nem tudom.
Ott ahol az asszonynak is van beleszólása vásárlás előtt, ott biztosan kedvesebb a szemnek a piros, mint a kííík!
Válasz mocsencsi1 #207. hozzászólásáraSorold miért ? És megáll itt meg mindenki rá akarna beszélni.
Átkozom még a napot is, amikor indiai traktort vettem, nem mondom hogy ne, de alaposan gondolja végig mindenki.
Válasz szervezkedo #205. hozzászólásárahttps://youtu.be/DzJoxX45Qmw
Nejem észrevette hogy ezt a trakit nézegettem.
Megkérdezte, ez milyen? Mondom neki Solis, tudod a kék színű, amit az Agroker mögött árulnak Kecskeméten.
Azt mondta ilyen színben kell! A kék az nem tetszik neki.
... és igaza van!
Válasz HGabi #203. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz lokiattila76 #202. hozzászólásáraHelló jobb oldalt van, követed a hidraulika szivattyú csövét, a váltóig ott 2 csavar fogja a csonkot, de le kell engedni az összes olajat váltóbol, egy fém mosható szűrő, ilyenkor célszerű a mágnes szűrőt is pucolni
Sziasztok! Solis 26 traktorban hol találom a hidraulika olajszűrőt?
Válasz Ohaza63 #200. hozzászólásáraHelló!
Úgy hangzik, mintha a szomszédodnak nagyon leleményesnek kellett volna lennie azzal a Foton 904-es traktorral, tekintve, hogy a kezdetektől fogva sok problémája volt. A motor, a sebességváltó és a hidraulika problémáinak kezelése valóban ijesztő lehet a megfelelő segítség vagy források nélkül.
Miközben említette, hogy nem sokat tud a Solisról, és beszélgetéseket folytatott a Foton traktorról, ez emlékeztet arra, hogy mennyire fontos lehet megbízható alkatrész- és szakértői forrásokkal rendelkezni. Ha Önnek vagy a szomszédjának valaha is szüksége van konkrét alkatrészekre vagy akár szerszámokra az általános gépkarbantartáshoz, érdemes megnézni a FixPartot. Bár a háztartási gépek alkatrészeire specializálódtak, számos általános karbantartási eszközt és alkatrészt is kínálnak, amelyek hasznosak lehetnek a traktorok javításához vagy ideiglenes megoldások megvalósításához. Az ügyfélszolgálatuk segíthet olyan speciálisabb források vagy kézikönyvek felkutatásában is, amelyek segíthetnek a traktorproblémák megoldásában. Sok sikert a mezőgazdasági berendezések kezeléséhez!
Válasz bence52 #197. hozzászólásáraÜdv!
Solisról nem tudok semmit, de az egyik földszomszédomnak Foton 904 es traktorja van kb. 10 -12 éve. Többször beszélgettem vele régebben. Újonnan vették.
A kezdetekben nagyon sok gond volt vele a masiniszta szerint, motor, váltó, hidraulika szóval majdnem minden meghibásodott, morgott is a koma jó sokat. Nem győzték hívni a szerelőket, majd találtak egy szakit, aki rendbe vágta a gépet.
Mindent csinálnak vele, kb. 60 Ha gazdálkodnak.
3 fejes váltvaforgós Vogel eke, Monosem vetőgép stb.
Azt látom, ha megpakolják a vetőgépet mindennel, akkor nagyon könnyű lesz az eleje. Kevés az orrsúly a traktoron.
https://www.facebook.com/share/v/cngDyTMTjhFSWfSn/
Válasz bence52 #197. hozzászólásáraFotont nem ismerem, solis nagyon jó de az hosszú távon kisegítő traktornak való. 90 vagy 100+ lovas mtz való azok elé amit le írtál . Vagy egy 110 lovas nehéz testű basak vagy hattat, és az a mtz eszközeivel használni őket
Kinek mi a tapasztalata ezekről Solis 90 C DT vagy Foton 904 traktorokról? Szántás lazítás tárcsázás. Köszönet a válaszoké.
Kinek van Solis 90 C DT gépe s mi a tapasztalata szántásra lazításra menyire jó.
Sziasztok
Ma munka végeztével a Solis 26 úgy döntött nem emeli fel a szárzúzót(kb 50kg a zúzó).
Nem reagál a helyzetszabályzó karra, a függesztőkarok lent maradtak teljesen, illettve kézzel feltudom emelni a karokat de le is esnek ,nincs semmi ellenállás.
Munka közben nem volt semmi fura zaj, nem akadt meg sehol a zúzó,( idén már 5x használtam ott a gépet),
Esetleg találkozott már valaki ilyen problémával?
persze a garancia 1 hónapja járt le
Válasz Smallloser #193. hozzászólásáraGaranciállis ? Ha igen hozzas rá egy új ac-t (nálam is cserélték gariba) meg egy nyoástartót és jó lesz az. Lenti tartályos mind érzékeny. Ha nem bírod meg szólaltattn a biztonságit akkor az ac lesz a gond.
Válasz mtz1221 #192. hozzászólásáraÚgy kezdődött, hogy volt a 250 órás motorolaj, üzemanyagszűrő csere, utána elkezdtem kaszálni és egy kis emelkedőnél megállt. Utána lett kicserélve a pumpálós üzemanyagszűrőház. Az se segített. Tank levétel, összes cső csere a tanktól a szűrőkig, visszacsapó szelepeket is raktak bele. A hiba ugyan úgy fennáll
. Csavaroknál is lettek cserélve a réz tömítések.
Válasz Smallloser #190. hozzászólásáraHa ezek után jött elő, akkor ti kurtatok el valamit. Valahol nincs tőmítetség vagy kosz került valahová.
Válasz Smallloser #190. hozzászólásáraBár gondolom, ha este felpumpálom és másnap reggel már újra kell, akkor nyomástartó szelep lesz. Köszi
Válasz mtz1221 #189. hozzászólásáraA hangot ma megfigyelem, pont olaj és szűrőcsere után jött elő amúgy, a pumpálós üzemanyagszűrőház is ki lett cserélve
Válasz Smallloser #188. hozzászólásáraAc-nak valamelyik szelepje alatt kosz van, nyomástartó szelep rossz ( ha pumpálod 15 nyomáson belül van hangja a szelepnek ??) vagy szűrő/hollander tele van, és erővel kell az ac-nak szívnia.
Üdv! Solis 75-ön minden indítás előtt fel kell pumpálni az üzemanyagot, mi lehet a hiba? Üzemanyagcsövek ki lettek cserélve a tanktól a szűrőkig.
Válasz Praetor #186. hozzászólására


Válasz mtz1221 #182. hozzászólásáraAzért azt megállapíthatjuk, hogy az operatőr egy antitálentum a traktorvideózás terén...
75 Shuttle XL


kiváncsi leszek mennyivel több 75-ös lesz felhúzva 90-re az adblue miatt
meg ha jól látom még mindig nincs úszó állapot a kihelyezett körökön
csak a kézigázra irigykedek a többi nem hiányzik a "régi" 75-ösből
Válasz trikolor5 #183. hozzászólásáranekem is nagyon bejött.
Meglesz minden érdekel majd róla. Főleg a tlt bekapcsolása, hogy recseg nagy motor fordulatnál, vagy nem. Remélem a nagyobb radiál gumikkal kérted.
Válasz mtz1221 #182. hozzászólásáraIgen. Szégyen/nem szégyen de a külső miatt is döntöttem végül emellett

Válasz trikolor5 #180. hozzászólására"IGY" fog kinézni. Most láttam először, brutálisan jó lett.


Válasz trikolor5 #180. hozzászólására
Kíváncsi leszek mit bír majd ha kínzod. Egy biztos mtz-be nem lesz kedved utána visszaülni. Felezős váltó (24x24) nincs a 90 lovashoz ??? 1054-es armát lehet azzal kérni, azt mondják sokkal jobban meglehet vele a megfelelő sebességet találni.
Válasz mtz1221 #179. hozzászólásáraMég csak a megrendelő van meg. 2022ig megrendelt új modellekre 3+2év garit adtak. Jól felsúlyozom aztán ami a csövön kifér 5évig.
Válasz trikolor5 #178. hozzászólásáraVettél ???
Mtz orrsúly, keréksúly kompatibilis a solis90re?
Válasz Bfrenky91 #175. hozzászólásáraIgen fb-n segítettek, bár azóta nem használtam a gépet.
Sziasztok, solishoz valaki tud oldalt ahol rendelni lehet pl fülke szűrőt? Köszi köszi
Válasz Smallloser #169. hozzászólásáraMegoldódott a kompresszor kérdés?
Válasz B.Bali #171. hozzászólásáraKöszi!
Válasz tormatamasj #172. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz pedros22 #170. hozzászólásáraOlvass vissza sok mindent leírtam videóim ts vannak fönn a youtubon