Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #12504. hozzászólásáraÉn csak a tényeket írtam. Ehhez a pár adathoz ma már nem kell sokat látni. Minden más csak magyarázat a részedről.
Válasz Rabó001 #12503. hozzászólásáraTe sokat látott vagy! Nem is írtam hogy ennek a tartályába megy 100q! A lényeg a cipelés!
22 éves,de a képről nézve Golf kerékcsapágyon forog!
Válasz medikus #12502. hozzászólására98-2002 között gyártották ezt a típust, tehát legjobb esetben is 22 éves, tehát ez az ujtol már messze van. Persze egy 40 éveshez képest újabb. A megtartályába se megy 100q, adatai alapján olyan 60. Fortschrittét is láttam már kitörni.
Válasz rtamas76 #12501. hozzászólásáraEz a bajuk ezeknek az új kombiknak!Vigyen 100q magot a tartályban,mert szállító járművet csináltak belőlük,az anyag meg a parcella kombájn anyagával egyenlő! Vagy még az se!
Válasz ..,-:) #12488. hozzászólásáraNagyok ezek ide. Megyek holnap Szabadkára munkahenger ügyben, majd vágatok ide is valamit. De jól gondolom hogy ezt az 1 láncon itt felejtsem el az olajozást, mert azért csúszik meg nagyon hamar a rendfelszedő ???
Válasz VMisi #12483. hozzászólásáraLehet olyan mint a Valtra munkahengert. Be kell ütni azt a részt ahol kijön a munkahengerszàr ,és ott van benne a külső házba egy "C" gyűrű seeger gyűrű.
Valaki ilyet szedett már szét??? Hogy a faszomba kezdjem ezt el ??? Egyszer már csináltam, de annak volt kulccsal megfogható rész a közepén, és csak körbe kellett hajtani.
Válasz mtz1221 #12475. hozzászólásáraBiztos van olyan ami bírja, persze az olaj itt is számít milyen típus, pl: nedves fékes traki lamellák, és a power-shiftes lamellák is olyanok, dehogy milyen erő mellett működnek azaz csavarokon lévő spirál rugó elég feszítést adna neki azt nem tudom.
Válasz mtz1221 #12475. hozzászólásáraJa én a habinál tudtam külön venni ferodollapot, van több méretben is nekik, de a régi mezőgépes kardánhoz nem kaptam, így vettem sima mtz fékferodolt.
Kuplungos kardánokhoz lehet külön kapni egyébként.
Válasz Gumóka #12474. hozzászólásáraHogy vegyem ki a fémrészét 120 mm-re, napokig nem csiszolgatom. Meg ennek van 2 válla belül, a külseje lenne mindegy mekkora. Van Rzabadkán egy rendes lamellás, aki ferradolt cserél, ha megy valaki eljüldöm a rajzot neki .Az lett volna a fő kérdésem, van e olyan anyag ami bírja az olajat is ilyen helyen megcsúszás nélkül. Van valahol az IMTtől kimaradt tlt lamella ami olajban forog, de meg nem találom. Lehet az lenne az igazi ide.
Válasz mtz1221 #12472. hozzászólásáraÉn annyira nem vittem túlzásba, fémkörzőm van, kirajzoltam a külső és a belső átmérőt is, aztán egyenes csiszolóval nekiestem.
Nem lett teljesen pontos, de nem is igazán lényeg, tudjon csúszni, ha kell.
Válasz _NB_ #12470. hozzászólásáraNagyon tudsz, köszöntem. Ha nem küldöd a fényképet rá sem jövök hogy kettő van, úgy rávolt a belső gyógyúlva az agyra.
Válasz Gumóka #12469. hozzászólásáraAz van tervben, hogy kiszúratom a közepét 120ra, csak még nem mértem be hogy a vastagságát kiadja e. Ezek max 5-6-7mm lehettek fénykorukban.
Válasz ..,-:) #12465. hozzászólásáraTiédben van ??? Akkor kéne a mérete, úgy is tartozom még egy ebéddel/vacsorával. 120 belső 180-190 külső kéne nekem. H9lnap kifőzöm őket és hagy mennyen. Azt mondom akkor hagyjam a fenébe ezt az egy láncot, és mennyen szárazon ??? Nem nagy tétel, majd cserélgetem. Lánckerék mellett vannak, ha kenem, mindenképp rácsepeg.
Válasz mtz1221 #12464. hozzászólásáraKeresgéltem a neten és találtam egy ilyen borítót, miszerint
https://www.ebay.fr/itm/256536655251?customid=&toolid=10050
Egy bálázót több márka is futtat, ma sincs ez másképp.
RIVIERRE - CASALIS : RC90, RC120A, RC121 ,RC151
M.F. : 1630,1640,1650
Renault : 54-75, 54-80A, 54-81, 54-85
Vicon : RP 900, RP 1200, RP 1500
Persze ez nem jelenti, hogy van hozzá alkatrész, de hátha könnyebb a keresés beazonosítás.
Ez a RC 90 alias 54-75
Válasz _NB_ #12463. hozzászólásáraÉn is úgy tippelném, hogy kikopott közülük 1-1 tarcsa. Meg kell (fém)tisztára pucolni, csiszolni smirglivel, tárcsa közé, meghúzni faxán és gggooooo
Válasz _NB_ #12463. hozzászólásáraAmi a képen van felül, az a surlódó tárcsa. Az helyett szeretnék újat csináltattni (csinálni)mert nem lehet már húzni rajta elkopott. Csak nem tudom mi lenne jó, ami fogna ha olaj is kerül rá. Régi renault bálázó, nincs ehhez már semmi anyag a neten, és alkatrész sem.
A bálázó felszedőjének milyen lamellája van akkor ez a kérdés
Milyen bálázó, nincs valami a neten róla ?
Difiben szokott lenni fém lamella, de az csak spéci olajjal működik.
Itt meg lehet a két fém között volt valami súrlódó tárcsa féleség ?
Válasz csabahegeszt #12456. hozzászólásáraNekem spirálrugós 5 tonnás 3 oldalra bellentő román pótkocsim van, a plató elején volt az egyik szám, másik az alváz elején, de nekem egy kicsit mássabb az alváza.
13055 hozzászólás
Válasz medikus #12504. hozzászólásáraÉn csak a tényeket írtam. Ehhez a pár adathoz ma már nem kell sokat látni. Minden más csak magyarázat a részedről.
Válasz Rabó001 #12503. hozzászólásáraTe sokat látott vagy! Nem is írtam hogy ennek a tartályába megy 100q! A lényeg a cipelés!
22 éves,de a képről nézve Golf kerékcsapágyon forog!
Válasz medikus #12502. hozzászólására98-2002 között gyártották ezt a típust, tehát legjobb esetben is 22 éves, tehát ez az ujtol már messze van. Persze egy 40 éveshez képest újabb. A megtartályába se megy 100q, adatai alapján olyan 60. Fortschrittét is láttam már kitörni.
Válasz rtamas76 #12501. hozzászólásáraEz a bajuk ezeknek az új kombiknak!Vigyen 100q magot a tartályban,mert szállító járművet csináltak belőlük,az anyag meg a parcella kombájn anyagával egyenlő! Vagy még az se!
Válasz Sk Laci #12497. hozzászólásáraHa csonkból tengelyt sikerülne kivarázsolni, tengelyt féltengelyből vagy torziós tengelyből kifaragni.
Átmenő a tengelycsonk?
Jobb ötlet nincs.
Válasz Sk Laci #12497. hozzászólásáraCsak egy ötlet !
Újfehértó kombájn bontó.
Válasz Sk Laci #12497. hozzászólásáraMagát a csonkot nem lehet kinyomni abból az öntvényből, vagy mi az?
Mert ha külön kivehető a tengely, vannak cégek, legyártják, viszont ahol én is árajánlatot kértem 2-3 hét a gyártás.
Válasz Sk Laci #12497. hozzászólásáraIlyenkor mi van? Áll az aratás? Meddig?
Sziasztok!
Tud valaki kiégett, vagy kombájnbontóban levő CASE 2388 kombájnról?
Hátsó, jobb oldali kerékcsonkra lenne szükségem.
Válasz Gumóka #12493. hozzászólásáraMi van te nem szeretsz csúzdázni ???
10 euró lett a 2tő, majd lássuk ér e valamit.
Válasz lala #12492. hozzászólásáraVajdaságban a sigmanál van hozzá.
Válasz mtz1221 #12491. hozzászólására
SOS Lamellás rostát gyárt valaki?A Kom-Belten kívül?CX5080 alsó rosta érdekelne.
Válasz ..,-:) #12490. hozzászólásáraBele se gondoltam eddig, te tényleg a jó dolgok csak jó csúszósan működnek.
Válasz mtz1221 #12489. hozzászólásáraTalán az egyedüli dolog, ami szárazon tud jól működni…….
Válasz ..,-:) #12488. hozzászólásáraNagyok ezek ide. Megyek holnap Szabadkára munkahenger ügyben, majd vágatok ide is valamit. De jól gondolom hogy ezt az 1 láncon itt felejtsem el az olajozást, mert azért csúszik meg nagyon hamar a rendfelszedő ???
Válasz ..,-:) #12487. hozzászólására
Itt vannak a választható méretek:
https://www.walterscheid.com/index.php?lang=1&cl=search&searchparam=Friction+disk
Válasz mtz1221 #12471. hozzászólásáraNálam ilyen méret van polcon, pár dobozzal….
Ez meg a másik, és még emelte a tárcsát gond nélkül.
Válasz VMisi #12483. hozzászólásáraAhogy Sándor írja,le kellett ütni a közepét, hogy ki lehessen a drótot venni.
Válasz VMisi #12483. hozzászólásáraLehet olyan mint a Valtra munkahengert. Be kell ütni azt a részt ahol kijön a munkahengerszàr ,és ott van benne a külső házba egy "C" gyűrű seeger gyűrű.
Válasz mtz1221 #12482. hozzászólásáraÉs hogyan?
Válasz mtz1221 #12481. hozzászólásáraMegoldódott.
Valaki ilyet szedett már szét??? Hogy a faszomba kezdjem ezt el ??? Egyszer már csináltam, de annak volt kulccsal megfogható rész a közepén, és csak körbe kellett hajtani.
Válasz Gumóka #12476. hozzászólásáraCsak 160-as van nekik most, abból hozattam volna ha lett volna 180-as.
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/15985/veglehajtas_csonk_toldo_ferodol_4_8mm_d_160_mm_d_100.html
Válasz mtz1221 #12464. hozzászólásáraTalajmaró lamella. Howard az pl. rèz betètes.
Válasz mtz1221 #12475. hozzászólásáraBiztos van olyan ami bírja, persze az olaj itt is számít milyen típus, pl: nedves fékes traki lamellák, és a power-shiftes lamellák is olyanok, dehogy milyen erő mellett működnek azaz csavarokon lévő spirál rugó elég feszítést adna neki azt nem tudom.
Válasz mtz1221 #12475. hozzászólásáraBiztos van olyan anyag, csak én se tudom, hogy nevezik azt .
De szerintem nagy változás nem lehet benne, mtzben is van olajos ferodol, meg akár a motorok kuplungja is, simson vagy bármi.
Válasz mtz1221 #12475. hozzászólásáraJa én a habinál tudtam külön venni ferodollapot, van több méretben is nekik, de a régi mezőgépes kardánhoz nem kaptam, így vettem sima mtz fékferodolt.
Kuplungos kardánokhoz lehet külön kapni egyébként.
Válasz Gumóka #12474. hozzászólásáraHogy vegyem ki a fémrészét 120 mm-re, napokig nem csiszolgatom. Meg ennek van 2 válla belül, a külseje lenne mindegy mekkora. Van Rzabadkán egy rendes lamellás, aki ferradolt cserél, ha megy valaki eljüldöm a rajzot neki .Az lett volna a fő kérdésem, van e olyan anyag ami bírja az olajat is ilyen helyen megcsúszás nélkül. Van valahol az IMTtől kimaradt tlt lamella ami olajban forog, de meg nem találom. Lehet az lenne az igazi ide.
Válasz mtz1221 #12472. hozzászólásáraÉn annyira nem vittem túlzásba, fémkörzőm van, kirajzoltam a külső és a belső átmérőt is, aztán egyenes csiszolóval nekiestem.
Nem lett teljesen pontos, de nem is igazán lényeg, tudjon csúszni, ha kell.
Válasz _NB_ #12470. hozzászólásáraNagyon tudsz, köszöntem. Ha nem küldöd a fényképet rá sem jövök hogy kettő van, úgy rávolt a belső gyógyúlva az agyra.
Válasz Gumóka #12469. hozzászólásáraAz van tervben, hogy kiszúratom a közepét 120ra, csak még nem mértem be hogy a vastagságát kiadja e. Ezek max 5-6-7mm lehettek fénykorukban.
Válasz ..,-:) #12465. hozzászólásáraTiédben van ??? Akkor kéne a mérete, úgy is tartozom még egy ebéddel/vacsorával. 120 belső 180-190 külső kéne nekem. H9lnap kifőzöm őket és hagy mennyen. Azt mondom akkor hagyjam a fenébe ezt az egy láncot, és mennyen szárazon ??? Nem nagy tétel, majd cserélgetem. Lánckerék mellett vannak, ha kenem, mindenképp rácsepeg.
Válasz _NB_ #12468. hozzászólásáraUpdate
Itt a 19-es számmal jelölt tárcsák hiányoznak neked szerintem.
itt a fórum ahol fent van az egész masina
https://www.lestracteursrouges.com/forum/viewtopic.php?t=12501&start=30
Itt meg a pontos típus átfedések vagy minek nevezem
Válasz mtz1221 #12464. hozzászólásáraMtz féktárcsa ferodol?
Mezőgépes kuplungos kardánba azt rakom, mert ahhoz se lehet kapni.
Meg lehet esztergán meg kéne forgatni a surlódó felületeket.
Síkolni, érdesíteni, aztán mehet.
Válasz mtz1221 #12464. hozzászólásáraKeresgéltem a neten és találtam egy ilyen borítót, miszerint
https://www.ebay.fr/itm/256536655251?customid=&toolid=10050
Egy bálázót több márka is futtat, ma sincs ez másképp.
RIVIERRE - CASALIS : RC90, RC120A, RC121 ,RC151
M.F. : 1630,1640,1650
Renault : 54-75, 54-80A, 54-81, 54-85
Vicon : RP 900, RP 1200, RP 1500
Persze ez nem jelenti, hogy van hozzá alkatrész, de hátha könnyebb a keresés beazonosítás.
Ez a RC 90 alias 54-75
Válasz _NB_ #12463. hozzászólásáraÉn is úgy tippelném, hogy kikopott közülük 1-1 tarcsa. Meg kell (fém)tisztára pucolni, csiszolni smirglivel, tárcsa közé, meghúzni faxán és gggooooo
Válasz mtz1221 #12464. hozzászólásáraOlajtól távol kell tartani. Valamivel takard le, fedd le, burkold körbe.
Válasz mtz1221 #12464. hozzászólására
Válasz _NB_ #12463. hozzászólásáraAmi a képen van felül, az a surlódó tárcsa. Az helyett szeretnék újat csináltattni (csinálni)mert nem lehet már húzni rajta elkopott. Csak nem tudom mi lenne jó, ami fogna ha olaj is kerül rá. Régi renault bálázó, nincs ehhez már semmi anyag a neten, és alkatrész sem.
Válasz mtz1221 #12462. hozzászólásáraElsőre PickUp, mint autóra gondoltam, mondom ezek már megint mit újítottak be
A bálázó felszedőjének milyen lamellája van akkor ez a kérdés
Milyen bálázó, nincs valami a neten róla ?
Difiben szokott lenni fém lamella, de az csak spéci olajjal működik.
Itt meg lehet a két fém között volt valami súrlódó tárcsa féleség ?
Válasz mtz1221 #12461. hozzászólására
Fiatalok bállázó pickapjánál a kuplungba milyen anyagú lamella kellhet ??? Porban fut, és a láncról olaj is jut rá.
Válasz Sk Laci #12458. hozzászólásáraGondolom ahány darab annyi féle.
Válasz Sk Laci #12458. hozzászólására
Válasz csabahegeszt #12456. hozzászólásáraNekem spirálrugós 5 tonnás 3 oldalra bellentő román pótkocsim van, a plató elején volt az egyik szám, másik az alváz elején, de nekem egy kicsit mássabb az alváza.
Válasz csabahegeszt #12456. hozzászólásáraAhová majd belevered, ott lesz.
Van valakinek ilyen pótkocsija?
Hol lehet ezen az alvázszám?
Állítólag román 3 oldalra billent.