Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 405.35 Ft USD 392.31 Ft CHF 431.22 Ft GBP 486.62 Ft

Fórum

S.O.S.

Létrehozta: cimbike , 2010-07-10 21:32:13

Kedvencekhez Segítség

13090 hozzászólás
#6140 csoppika
2016-12-30 13:29:19

Válasz Faragó János #6138. hozzászólásáraAzért a jövőben figyelj rá, hogy ki ne fogyjon... Minden alkalommal vihet be koszt a rendszerbe...nem egészséges...smile biggrin

Nincs profilkép
#6139 Faragó János
2016-12-30 13:26:55

ki cseréltem a csöveket rajta,meg kapot egy uj nyomástarto szelepet majd végre beindult nagy nehezen

Nincs profilkép
#6138 Faragó János
2016-12-30 13:25:12

én csináltam meg nem volt segitségem,vettem egy ujjat bele

#6137 Vinkó75
2016-12-30 13:23:34

Válasz Faragó János #6131. hozzászólásáraMit csináltál...vele ? Ráolvastál ? Vagy ki vitted a papot és utolsó kenet ? Vagy már gondolkoztál a tökön szúráson és megkímélt a gépállat ? smile laughsmile laughsmile laugh

#6135 Molnár István_56605
2016-12-30 13:20:52

Válasz Faragó János #6131. hozzászólásáraHa nem Te csináltad,még + se kérdezted a az értőt hogy mi szívatott eddig?

#6134 Bandita29
2016-12-30 13:19:00

Válasz Vinkó75 #6130. hozzászólásáraEz olyan mint az X akták. Sosem fog kiderülni az igazság.

#6133 apuci
2016-12-30 13:16:43

Válasz Faragó János #6131. hozzászólásáraNAAAAAAAAAA VÉÉÉÉÉÉÉgre már nagyon izgultam hogy nem lesz meg a baja!!!!!!!!!!smile w00tsmile w00tsmile w00tsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#6132 Molnár István_56605
2016-12-30 13:15:32

Válasz Faragó János #6129. hozzászólásáraNo,mesélj már,hogy javult meg? Így nem csaphatod ránk az ajtót! smile tongue Vagy csak bele fáradtál?smile wink

Nincs profilkép
#6131 Faragó János
2016-12-30 13:07:34

Válasz Vinkó75 #6130. hozzászólásáraszerintem a nyomástartó szelep

Nincs profilkép
#6129 Faragó János
2016-12-30 13:04:10

Válasz Bandita29 #6128. hozzászólásáraköszönöm mindenknek a segitséget ma végre beindult az öreg weimarom.mégegyszer köszönöm és boldog újévet kivánok mindenkineksmile thumbupsmile thumbup

#6128 Bandita29
2016-12-30 12:37:22

Válasz rigás #6127. hozzászólásáraA jellegzetes hang lehet a gyujtási sorrend miatt is. 1-2-0-0

#6127 rigás
2016-12-29 23:18:29

Válasz Pintér Zoltán #6070. hozzászólásáraKét henger hosszú löket, akkor innen ezeknek a gépeknek az a jellegzetes hangja.smile smile
Nincs nekem semmi bajom a gyári dolgokkal az esetek többségében nem kell azokon variálni.
A vadméhekkel nekem is gyűlt már meg a bajom mert ahol találnak valami lyukat, abba nem csak belebújnak de tele is pakolják. legutóbb egy szabadon hagyott hidrocsövet sikerült nekik betömni.smile sweatdropsmile biggrin

Egyébként amiken én mtz motort láttam úgy motorháztetőstől mindenestől, azok nem "vejmárok" voltak hanem Warinskyk (ha jól írom). Itt a környéken van vagy három ilyen lerobbant kotró gép. De nem is kotornak azok már semmit csak xart, azt viszont forogva!smile thumbup

#6126 csoppika
2016-12-29 22:58:06

Válasz medikus #6125. hozzászólásáraNem vagyok szakember, de ha a kifogyásig üzemelt, akkor csak a felszívott kosz lehet a ludas...

#6125 medikus
2016-12-29 21:50:11

Válasz Bandita29 #6124. hozzászólásáraAz biztos hogy ezek az emberek nem állnak a helyzet magaslatán!Persze az is borzasztó,ha olyan akar gépet javítani,aki laikus!Elképzelése sincs a dologról!smile nonono

#6124 Bandita29
2016-12-29 21:46:03

Válasz medikus #6121. hozzászólásáraA legnagyobb probléma,hogy a kolléga nem igazán ért hozzá,vagy nem mer annyira belenyúlni,hogy kipróbálja az ötleteinket.
A másik,a szerelők,akik kimentek terepre....az egyik csöveket + tápszivattyút cseréltetne,a másik megállapítja,hogy nem működik a nyomástartó,és viszlát...ennyi erővel,akkor befoghatta volna a visszafolyó cső végét,és indítás.De nem....mondott valamit,és lelépett.

#6123 medikus
2016-12-29 21:33:24

Válasz medikus #6122. hozzászólásárahogy nyom!harmadszorra csak sikerül!

#6121 medikus
2016-12-29 21:31:40

Válasz Bandita29 #6119. hozzászólásáraHa kivenném az adagolóból a nyomástartó szelepet,akkor is marad annyi olaj a központi csatornában,és az elemekben,hogy 1-2 löketet adjon!Tehát látható lenne hogy

#6120 Bandita29
2016-12-29 21:28:07

Válasz csoppika #6117. hozzászólásáraVegyük figyelembe azt is,hogy amilyen szürők vannak az ifa motorokon,vagy akár az mtz-n,az vicc. Addig jó,mig kuton tankolsz,és szigoruan betartod a csere intervallumot. Ha kannázol,akkor jó eséllyel kapja a ramatyot,és a vizet egyaránt. Ezek a szűrők,ha eldugulnak,vagy kapnak egy kis vizet,szépen átszakadnak,és szüretlenül kapja a rendszer az olajat.
Mtz-re már tettem ha minden igaz a .3-as szürőházát,és csak Hengst patront használok.Ez ha bekajál,akkor bak kecske üzemmódban lehet hazamenni vele.Igaz azóta nem volt se adagoló,se porlasztó problémám.

#6119 Bandita29
2016-12-29 21:17:37

Válasz medikus #6118. hozzászólásáraTudom. Nálunk is nyomás nélkül üzemel a rendszer ugyanilyen teknikán.

#6118 medikus
2016-12-29 21:12:50

Nem az annak a baja!!smile nonono

#6117 csoppika
2016-12-29 21:07:17

Válasz Bandita29 #6116. hozzászólásáraJa...ilyen szűrőmentes világban a gázolaj elfogyás drasztikusan lerövidíti az üzemanyag ellátó rendszer alkatrészeinek élettartamát...smile crying

#6116 Bandita29
2016-12-29 20:15:17

Válasz Faragó János #6111. hozzászólásáraSemmi különleges nincs azon a nyomástartó szelepen,hogy ne lehessen olyat kapni,vagy kölcsönkérni. 14X1.5 menete van,mint a legtöbb gépen. Valószínű,hogy nem szétszedhető,ezért szervizpisztollyal fuvasd át alaposan mindkét irányból.A levegő jó eséllyel kitakarítja a rugó,és a golyó körül megragadt szotyát.
Az csak mellékes gondolat,ha a nyomástartó szelep bezabál "gázolaj zaccból" ,akkor mit kaptak eddig az adagoló elemek,és porlasztócsúcsok az élettől (Tőled)....

#6115 csoppika
2016-12-29 19:59:02

Válasz Faragó János #6113. hozzászólásáraNos, nem tudom, te hogy vagy vele, de én pl mtz-nél ha légtelenítéskor pumpálásra nem vonyít a szelep, azzal szoktam kezdeni...

#6114 Tobszi
2016-12-29 19:51:38

Válasz Faragó János #6111. hozzászólásáraAkkor valami van a golyó alatt!
Takarítsd jól ki alatta, és újra kalapáld meg!
Nem muszáj finoman!smile winksmile whistling

Nincs profilkép
#6113 Faragó János
2016-12-29 18:03:38

Válasz Vinkó75 #6112. hozzászólásáramondjuk nekem sincs kicsismile lolsmile lolsmile lol
de ezt nem nagy erövel sikerül átfújni

#6112 Vinkó75
2016-12-29 18:02:19

Válasz Faragó János #6111. hozzászólásáraHát alapból baromi jó tüdőnek kell lenni hogy egy jó szelepet át lehessen fújni. Nekem még nem nagyon sikerült. Pedig elég szép nagy "kaptár" fejem van.smile laughsmile laugh

Nincs profilkép
#6111 Faragó János
2016-12-29 17:57:04

Válasz Vinkó75 #6110. hozzászólásáragyengéden akkor is át tudok rajta fújni

#6110 Vinkó75
2016-12-29 17:53:24

Válasz Faragó János #6108. hozzászólásáraElméletileg igen...de a kolléga is jó tippet adott a 2-3 finom ütéssel.

#6109 Tobszi
2016-12-29 17:51:11

Válasz Faragó János #6106. hozzászólásáraAcélgolyó van benne?
Ha igen vedd ki a közepéből a csavart meg a rugót a golyóra üss rá 2-3-at kalapáccsal rakd össze, utána jónak kell hogy legyen!

Nincs profilkép
#6108 Faragó János
2016-12-29 17:49:39

Válasz Vinkó75 #6107. hozzászólásárade az mtz nyomástarto nem jó hozzá?

#6107 Vinkó75
2016-12-29 17:48:42

Válasz Faragó János #6106. hozzászólásáraHa tényleg az....szét leget szedni a szelepet.Egy erőseb rugó is megoldja....."Általában". Pl.....MTZ nyomástartóé. Egy Perkins mocit pont az Iván szelepével állítottam talpra az ősszel.

Nincs profilkép
#6106 Faragó János
2016-12-29 17:35:55

Válasz Bandita29 #6088. hozzászólásárajóestét
volt ma kint egy szerelö megnézte szerinte a nyomástartó szelep a gond mert át lehet fújni rajta.holnap megprobálok keresni valahol hozzá ha találok

Nincs profilkép
#6105 Kezdő"paraszt"
2016-12-29 12:48:24

Válasz csoppika #6104. hozzászólásáraLehet...
Ha látsz eladót normálisat, normális áron szólj már légyszíves...smile whistling

#6104 csoppika
2016-12-29 12:35:01

Válasz csoppika #6103. hozzászólásáraNem tudom, mennyibe fájt ez a cucc neked, de lehet 2 fortschritt kombájn munkahengerrel jobban jártál volna...

#6103 csoppika
2016-12-29 12:33:31

Válasz Kezdő"paraszt" #6102. hozzászólásáraAkkor viszont esztergáltass egy toldást alulra, amibe nem tud lemenni a rúd, meg oldalról megy az olaj, és rá még a fül...

Nincs profilkép
#6102 Kezdő"paraszt"
2016-12-29 12:24:28

Válasz csoppika #6095. hozzászólásáraA fenéket...Persze, hogy működik így ahogy most van!

Csak ezt én is homlokrakodóra szeretném tenni és ott könnyebb lenne úgy kivitelezni ha a hüvely oldalára hegesztenénk egy könyököt és ott kapná az olajat alul meg lenne a fül... Nem a gyári helyére megy vissza...

Majd lemérem de szerintem most fenéken ütközik a szár vége...

#6099 csoppika
2016-12-29 11:32:26

Válasz Richard. #6098. hozzászólásáraTérfogat kiszorítással emel, nem?

Nincs profilkép
#6098 Richard.
2016-12-29 11:23:40

Válasz csoppika #6097. hozzászólásáraTargoncákban sokszor nem a dugattyù van felül,hanem a henger emel. A lègtelenitès,szerintem itt nem mérvadò. Szerintem az megkerülő furat. Nem làtni,hogy hol a cső bekötés, meg,a henger lezàrò rèsz belső kialakitàsa milyen.

#6097 csoppika
2016-12-29 11:17:18

Válasz Kezdő"paraszt" #6094. hozzászólásáraAmúgy meg gondolom számolni tudsz. Számold ki, hogy 130bar rendszernyomásnál a "dugattyú" alatti tányéron mekkora erő(felhajtóerő) keletkezik, és mekkora a dugó feletti felületen...ide a tányérból a rúd által elfoglalt felületet ne számold bele... Várom a választ...smile hammer
Aztán majd rájössz, hogy miért arra indul a rúd amerre...smile hammer

#6096 csoppika
2016-12-29 11:09:42

Válasz Kezdő"paraszt" #6094. hozzászólásáraJa és ebben levegő csak az első működésig lesz...tehát légtelenítés után már a rúd kilökésére fog dolgozni a rendszer...

#6095 csoppika
2016-12-29 11:07:42

Válasz Kezdő"paraszt" #6094. hozzászólásáraSzerintem most burkoltan arra célzol, hogy a tervező mérnök egy agyatlan barom volt...smile lolsmile lolsmile lol
Ha gyárilag működött, most miért ne tenné? Ne akarj okosabb lenni , mint a tervezője...
Mérj belső hosszt a palástban...plusz mérd meg a rúd működő hosszát...Szerintem nem tud koppig lemenni... A homlokrakodóm munkahengere is ilyen elven működhet...és működik hiba nélkül...

Nincs profilkép
#6094 Kezdő"paraszt"
2016-12-29 10:47:19

Válasz csoppika #6092. hozzászólásáraKözvetlenül a karmantyú alatt van a csavar...

Az gond lehet ha nem alulról kapja az olajat hanem oldalról és ha ütközésig lemegy a szár akkor a beérkező olaj a "megvezető dugattyú" fölé fogja nyomni az olajat kB addig míg 5 cm-t emelkedik???
Vagy csináltatni kell bele valamit ami nem engedi a dugattyút a fenékre érkezni?

Remélem lehet érteni mit akarok kérdezni...smile whistling

Nincs profilkép
#6093 sanyi1965
2016-12-29 10:46:30

Válasz Faragó János #6082. hozzászólásáranyomást is tart az adagoló felé az AC vagy csak simán visszadolgozik a visszafolyóágon?a résolajcső esetleg nem a visszafolyóágba van kötve gyárilag?mert a Nagykörúton 20 fok hidegben már szívatott levált forraszanyag réz egy PJT-s IFA-n, AD 1986.szerintem indulj el a kályhától,túl nagy baja nem lehet.

#6092 csoppika
2016-12-29 10:10:01

Válasz Kezdő"paraszt" #6091. hozzászólásáraSzerintem az nem légtelenítő, mert a karmantyú magasságában levőnek látszik...
Ez az a munkahenger fajta, amiből a folyadék kiszorítja a rudat, úgy emel... A kék tömítés a porvédő, alatta a fekete a karmantyú... A száron lévő furat a rúdon lévő megvezető feletti rész légtelenítését szolgálja... Ahogy a száron a kopás mutatja, a lyukig nem megy el a munkahossz...

Nincs profilkép
#6091 Kezdő"paraszt"
2016-12-29 09:30:52

Válasz medikus #6079. hozzászólásáraIgen a dugattyú alatt kapja a nyomást és a furaton keresztül előbb feltölti a munkahengerszár és a hüvelyfal közti részt.... Nincs benne szelep se visszatérő olajnak nincs kialakítva semmi, csak egy légtelenítő csavar van a záró anyán a karmantyú alatt

Lehet, hogy azért tölti fel olajjal a dugattyú feletti részt, hogy az alsó "megvezetés" olajban járjon???

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Egy magyar újítás forradalmasíthatja a gabonaminőség ellenőrzését
Egy magyar újítás forradalmasíthatja a gabonaminőség ellenőrzését
Az új berendezés roncsolásmentes vizsgálatot tesz lehetővé.
Sajtóközlemény
Folyamatosan nő az igény a mentes termékekre
Folyamatosan nő az igény a mentes termékekre
A fogyasztókért egyre magasabb minőséget és változatosabb termékskálát várnak...
Agrikon KSMK 6 sorközművelő
Agrikon KSMK 6 sorközművelő

123.654 Ft

185/65R15 LAUFEN ÚJ 4 Évszakos 88H Gumi (Hankook termék) AKCIÓ
185/65R15 LAUFEN ÚJ 4 Évszakos 88H Gumi...

23.750 Ft

225/45R17 Laufen 94V XL (Hankook termék) új nyári gumi
225/45R17 Laufen 94V XL (Hankook termék)...

25.750 Ft

225/50R17 Laufen Fit EQ (Hankook termék) Új nyári gumi akció
225/50R17 Laufen Fit EQ (Hankook termék)...

33.750 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]