Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR410.68 FtUSD394.01 FtCHF434.78 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz roli555 #5571. hozzászólásáraElég a 110 es, kb 40-50 centit egymásban marad.De megint ha nem nagy az árkülönbség,akkor a 140 esből 5 perc alatt lehet 130-ast csinálni.
Na akkor már csak 1 kérdés 150en a távolságom amihez elég egy 110es kardán,mennyit csúszik az még szét?mert a következő méret ami van is készleten az 140es de attól meg tartok hogy nagyon nehézkes feltenni meg levenni...azért jobb egy kisebb kardán amit még széthúzhatok....
Valószínüleg hülye kérdés de inkább biztosra akarok menni.
Vettem egy szártépőt és most ahoz akarok kardánt venni és ahogy néztem a Habinál mindegyik kardánhoz más ''le''volt feltüntetve,akkor nekem a 80as mtzhez 80le körüli kardán kell?
Eltelt öt év az évfolyam találkozónk óta.
1980-ban végeztünk a Nyíregyházi Mezőgazdasági Főiskolán.
Most nagyobb körben folyik a szervezés, ha lesz önjelölt, aki segít bennünket ebben.
Emlékeztek, hogy Majoros István (felettünk járt két évvel) a diploma osztója előtt motorjával találkozott a vágóasztallal felszerelt kombájnnal és emiatt nem vehette át a diplomát.
A fiatalabbak mindig jobban emlékeznek a nagy elődökre, mint fordítva. Ez elvileg így természetes.
Folyt. köv egy új topikban.
"Évfolyam találkozónk lesz".
Nekünk könnyen megy, mert minden ötödik évben óramű pontossággal érkezett a végzettek számára a hely és időpont megjelöléssel hol és mikor lesz a találkozó.
Válasz mtz1221 #5563. hozzászólásáraIgazából szántáshoz vettem én is, , de csak 3 vasú helti ágyeke, meg még az 1000 literes függ. permetező üzemel vele. De szerintem az enyém kissebb, majd holnap megnézem az adatait.
Válasz mtz1221 #5561. hozzászólásáraÉn igen használok, egy éve kb, erős masszív cucc, de szerintem egy 4-es vf ekéhez a 3. kat.-os kellene nem ez a 2-es.
T-087 trszóró, eycenter tengelyéről robbantott ábra van é valakinek? Vagy tudja e valaki, hogy kell szétszedni a lánchajtásnál a racsnis/körmös mrészt?
Előre is köszönöm!
Sürgős!)
Urak!
Turbó felújító üzemet tud valaki olyat aki épkézláb munkát végez? KKK K03 turbóról van szó. Fejér és pest megye játszik.
Még nem bontottam ki, de löki az olajat a motorba mint az őrült és nyomás gond is van.
Üdv!
Fortschritt szecskázó irányváltójába milyen olajat töltsek? A gépkönyv Hydro 36-20 olajat ír, az előző gazda felkarmolta a gép oldalára: T 20 30 TCM, de egyik fajtát sem találom.
Válasz Ares 826 #5547. hozzászólásáraIgen dízel. A videóhoz írtam, hogy csak a tünet ugyanez.
Hallottam olyat, hogy lehet kapni olyan folyadékot, amire le kell cserélni a hűtővizet és elszíneződik ha hengerfejes. Valaki hallott ilyet?
Válasz VMisi #5544. hozzászólásáraEgyszerűen annyi, hogy szétmegy a motor. A helyedben néznék másik motort. Régebben láttam hirdetve 60000 körül ilyen motort. Elég drága mulatság lesz. Készülj rá.
Válasz VMisi #5545. hozzászólásáraUgye ez diesel motor? Szedd ki egyesével a porlasztókat egymás után de közbe ahogy a felvételen is van járassad a motort, amelyik hengernél később vagy kevésbé jön ki a víz ott kell keresni a hibát. Lehet hogy csak a tömítés enged kicsit át, az a jobbik eset, de lehet más gond is. A motor az száraz vagy nedves hüvelyes?
Válasz VMisi #5540. hozzászólásáraNekem is ilyen autóm van. Nagyon jó gép. A tünetek alapján hengerfejes, vagy gátrepedt a motor. Pár perc járatás után melegül a blokk, kitágul, majd a kipufogógáz belemegy a víztérbe. Azért buborékol. Ne nagyon járasd, mert végleg megdöglik a motorod.
Válasz zoli6886 #5536. hozzászólásáraÉs odáig lejár a dugattyú tömítés?Ha nem teljesen fenékről kapja az olajat,valószínű hogy nem! akkor csak a dugattyú tömít a házban,tehát a rúd hibája nem különösebben számít,csak az ajaktömítést koptatja kissé.
Válasz zoli6886 #5522. hozzászólásáraGondolom a munkahenger a nyomást a fenékről kapja,nem a szártömítés felől! Ha a fenékről,akkor a dugattyú tömítésnek nem probléma,ha fordítva,akkor igen a rúdtömítés nagyon fontos!
Válasz zoli6886 #5528. hozzászólásáraVan közeledben valakinek claas dominatorja nézd meg azokon a munka hengereket mert ezek arra hasonlítanak nagyon .
Az alsó o gyűrű maga karmantyú is a felső többi mind porvédő .
Válasz Ares 826 #5531. hozzászólásáraOlvass vissza egyirányú munkahengeről van szó,az a gumi gyűrű(ami szerintem valamikor kalapos alakú valami volt) az sima porvédő.
Válasz Ares 826 #5529. hozzászólásáraIgen, nagyjából jó ár érte. Kipróbálod és utána már mindenhova ezeket fogod szerelni. Ezerszer jobb ezekkel este dolgozni mint a halogénnel.
Válasz zoli6886 #5528. hozzászólásáraNem nagyon szereltem még ilyet. Majd mostanában a homlokrakón. Nem tudom, az az o gyűrű mennyit tömít, de sztem legfőbb szerepe az lehet, hogy a cső és a rúd ne érjen egymáshoz.
Válasz csoppika #5523. hozzászólásáraIgen a nyakánál vannak csak az aljában van egy o"gyűrű.teljesen rozsdamentes a szár a sérüléseket leszámítva hibátlan..
Válasz Ares 826 #5526. hozzászólásáraLegutóbb ebay-en ingyen szállítással 9 ledes, 27W-os lámpát 3800-ért vettem. De most is találni 4000 környékén. A szállítási idő szokott több lenni van mikor 1 hét alatt itt van, aztán van mikor 3 kell neki.
Ha áfakörös vagy akkor el tudod írni a fát úgy már érdemes vele foglalkozni.
13072 hozzászólás
Válasz Netparaszt #5573. hozzászólásáraSzerintem megvan Renaud Vermande!
A képeknél látsz ilyent...
talán Bourgoin
Válasz Netparaszt #5573. hozzászólásáraHa kék lenne, azt mondanám, Frema...
Segítsetek már, ki gyártja ezeket a kis hidas gépeket?
Válasz roli555 #5571. hozzászólásáraElég a 110 es, kb 40-50 centit egymásban marad.De megint ha nem nagy az árkülönbség,akkor a 140 esből 5 perc alatt lehet 130-ast csinálni.
Na akkor már csak 1 kérdés 150en a távolságom amihez elég egy 110es kardán,mennyit csúszik az még szét?mert a következő méret ami van is készleten az 140es de attól meg tartok hogy nagyon nehézkes feltenni meg levenni...azért jobb egy kisebb kardán amit még széthúzhatok....
Válasz roli555 #5569. hozzászólásáraA 80 as mtz 60 lóerőt tud kardánon leadni.De nem nagy az árkülönbség nyugodtan vegyél 120 Le höz valót.
Valószínüleg hülye kérdés de inkább biztosra akarok menni.
Vettem egy szártépőt és most ahoz akarok kardánt venni és ahogy néztem a Habinál mindegyik kardánhoz más ''le''volt feltüntetve,akkor nekem a 80as mtzhez 80le körüli kardán kell?
Válasz mtz1221 #5561. hozzászólásáraSzia ,most néztem a tipust, ugyan ez van nekem is.
"Jó reggelt Vietnám!"
Eltelt öt év az évfolyam találkozónk óta.
1980-ban végeztünk a Nyíregyházi Mezőgazdasági Főiskolán.
Most nagyobb körben folyik a szervezés, ha lesz önjelölt, aki segít bennünket ebben.
Emlékeztek, hogy Majoros István (felettünk járt két évvel) a diploma osztója előtt motorjával találkozott a vágóasztallal felszerelt kombájnnal és emiatt nem vehette át a diplomát.
A fiatalabbak mindig jobban emlékeznek a nagy elődökre, mint fordítva. Ez elvileg így természetes.
Folyt. köv egy új topikban.
"Évfolyam találkozónk lesz".
Nekünk könnyen megy, mert minden ötödik évben óramű pontossággal érkezett a végzettek számára a hely és időpont megjelöléssel hol és mikor lesz a találkozó.
Köszönet érte Tibinek és Lajosnak.
Most kell két kezdő szervező, mert ....
Válasz mtz1221 #5565. hozzászólásáraPersze, nagyon karaj, és ha enged a tömb a munkahenger akkor sem mozdul, van rajta az a 2-ős működésű zárószelep
Válasz VTR-es #5564. hozzászólásáraés az 1000 literest tudja mozgatni gond nélkül?
Válasz mtz1221 #5563. hozzászólásáraIgazából szántáshoz vettem én is, , de csak 3 vasú helti ágyeke, meg még az 1000 literes függ. permetező üzemel vele. De szerintem az enyém kissebb, majd holnap megnézem az adatait.
Válasz VTR-es #5562. hozzászólásáraIlyen lenne jó áron,miket emelsz vele?Nincs még vf ekém csak arra vok kíváncsi mit tudhat.
Válasz mtz1221 #5561. hozzászólásáraÉn igen használok, egy éve kb, erős masszív cucc, de szerintem egy 4-es vf ekéhez a 3. kat.-os kellene nem ez a 2-es.
Valaki használ e gránitos hidraulikus 3 pontot? milyen minőség lehet? A 70es henger meg a 35-ös szár az elbírhat egy 4 vasú váltva forgatós ekével?https://www.granit-parts.hu/product/Traktor-alkatreszek/H%C3%A1rompontos-alkatreszek/GRANIT-hidraulikus-fels%C5%91-korm%C3%A1nyr%C3%BAd/Fels%C5%91-korm%C3%A1nyr%C3%BAd-fog%C3%B3horoggal-es-goembcsukl%C3%B3val/20010572
Válasz SanyóÓ #5559. hozzászólásáraValamelyik GPS-es topicban (talán a sorvezetőkben?) valaki dícsérte. Keress vissza!
Sziasztok!
Kérdezném, hogy Machinery Guide sorvezető alkalmazást használ e valaki,vagy ismeritek e? vélemény? A Zetor-Vas forgalmazza.
Válasz ..MZ/X.. #5555. hozzászólására
+36 70 61 50 734
eztet hívjad, nekem őket ajánlották.
T-087 trszóró, eycenter tengelyéről robbantott ábra van é valakinek? Vagy tudja e valaki, hogy kell szétszedni a lánchajtásnál a racsnis/körmös mrészt?
Előre is köszönöm!
Sürgős!)
Segítséget szeretnék kérni a 19 soros HASSIA gabonavetőgép kerekét, hogy lehet leszerelni?
Sajnos nincs gépkönyv hozzá.
Köszönöm.
Válasz ..MZ/X.. #5554. hozzászólásáraLefelejtettem, hogy nem forog 3000 fölé és gyenge is lett.
Válasz endypapa #5553. hozzászólásáraNincs, olajcserekor kb 5000 km-el ezelőtt lett cserélve.
Nem egész 1000km alatt benyelt majd 3 liter olajat.
Válasz ..MZ/X.. #5552. hozzászólásáraLégszűrő nincs eldugulva?
Urak!
Turbó felújító üzemet tud valaki olyat aki épkézláb munkát végez? KKK K03 turbóról van szó. Fejér és pest megye játszik.
Még nem bontottam ki, de löki az olajat a motorba mint az őrült és nyomás gond is van.
Üdv!
Fortschritt szecskázó irányváltójába milyen olajat töltsek? A gépkönyv Hydro 36-20 olajat ír, az előző gazda felkarmolta a gép oldalára: T 20 30 TCM, de egyik fajtát sem találom.
Válasz Ares 826 #5547. hozzászólásáraIgen dízel. A videóhoz írtam, hogy csak a tünet ugyanez.
Hallottam olyat, hogy lehet kapni olyan folyadékot, amire le kell cserélni a hűtővizet és elszíneződik ha hengerfejes. Valaki hallott ilyet?
Válasz VMisi #5544. hozzászólásáraEgyszerűen annyi, hogy szétmegy a motor. A helyedben néznék másik motort. Régebben láttam hirdetve 60000 körül ilyen motort. Elég drága mulatság lesz. Készülj rá.
Válasz Ares 826 #5547. hozzászólásáraEz egy benzinmotor. 3.0 v6 207 Lóerővel.
Válasz VMisi #5545. hozzászólásáraUgye ez diesel motor? Szedd ki egyesével a porlasztókat egymás után de közbe ahogy a felvételen is van járassad a motort, amelyik hengernél később vagy kevésbé jön ki a víz ott kell keresni a hibát. Lehet hogy csak a tömítés enged kicsit át, az a jobbik eset, de lehet más gond is. A motor az száraz vagy nedves hüvelyes?
Válasz VMisi #5545. hozzászólásáraHengerfej le,és nyomáspróba!
Válasz Ares 826 #5543. hozzászólásáraLehet, vagy hengerfej repedés.
Hogyan lehet megtudni 100%-ra? Mindenképp le kell venni a hengerfejet?
Válasz musits #5541. hozzászólásáraMi történne ezek után?
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-10-29 09:04:20
Válasz VMisi #5540. hozzászólásáraEz nem dugulás, lehet a hengerfej tömítés a s...r.
Moderátor által módosítva: 2015-10-29 09:04:10
Válasz VMisi #5540. hozzászólásáraNekem is ilyen autóm van. Nagyon jó gép. A tünetek alapján hengerfejes, vagy gátrepedt a motor. Pár perc járatás után melegül a blokk, kitágul, majd a kipufogógáz belemegy a víztérbe. Azért buborékol. Ne nagyon járasd, mert végleg megdöglik a motorod.
Bár ez nem az én videóm, de ilyen tünetnél biztos, hogy hengerfejes? Lehet esetleg valami dugulás vagy egyéb hiba?
Válasz Hús Futár #5534. hozzászólásáraVagy inkább E 516-ra!
Válasz zoli6886 #5536. hozzászólásáraÉs odáig lejár a dugattyú tömítés?Ha nem teljesen fenékről kapja az olajat,valószínű hogy nem! akkor csak a dugattyú tömít a házban,tehát a rúd hibája nem különösebben számít,csak az ajaktömítést koptatja kissé.
Válasz mtz1221 #5533. hozzászólásáraTudom, nem én nem értem hogy minek az az O gyűrű.
Válasz medikus #5535. hozzászólásáraIgen,oldalról kapja a nyomást,tehát oldalról van a bekötés a henger aljától 30cm-re!!!!
Válasz zoli6886 #5522. hozzászólásáraGondolom a munkahenger a nyomást a fenékről kapja,nem a szártömítés felől! Ha a fenékről,akkor a dugattyú tömítésnek nem probléma,ha fordítva,akkor igen a rúdtömítés nagyon fontos!
Válasz zoli6886 #5528. hozzászólásáraVan közeledben valakinek claas dominatorja nézd meg azokon a munka hengereket mert ezek arra hasonlítanak nagyon .
Az alsó o gyűrű maga karmantyú is a felső többi mind porvédő .
Válasz Ares 826 #5531. hozzászólásáraOlvass vissza egyirányú munkahengeről van szó,az a gumi gyűrű(ami szerintem valamikor kalapos alakú valami volt) az sima porvédő.
Válasz Ares 826 #5529. hozzászólásáraIgen, nagyjából jó ár érte. Kipróbálod és utána már mindenhova ezeket fogod szerelni. Ezerszer jobb ezekkel este dolgozni mint a halogénnel.
Válasz csoppika #5530 hozzászólá
Ne legyél szerelő, azt tanácsolom neked.
Válasz zoli6886 #5528. hozzászólásáraNem nagyon szereltem még ilyet. Majd mostanában a homlokrakón. Nem tudom, az az o gyűrű mennyit tömít, de sztem legfőbb szerepe az lehet, hogy a cső és a rúd ne érjen egymáshoz.
Válasz ..MZ/X.. #5527. hozzászólásáraIgen az vagyon, akkor azt mondod jó az a 6200ft ár??
Válasz csoppika #5523. hozzászólásáraIgen a nyakánál vannak csak az aljában van egy o"gyűrű.teljesen rozsdamentes a szár a sérüléseket leszámítva hibátlan..
Válasz Ares 826 #5526. hozzászólásáraLegutóbb ebay-en ingyen szállítással 9 ledes, 27W-os lámpát 3800-ért vettem. De most is találni 4000 környékén. A szállítási idő szokott több lenni van mikor 1 hét alatt itt van, aztán van mikor 3 kell neki.
Ha áfakörös vagy akkor el tudod írni a fát úgy már érdemes vele foglalkozni.