Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.52 FtUSD394.94 FtCHF442.09 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gumóka #12079. hozzászólásáraKöszönöm.
Ezzel fogok akkor kezdeni.
Az előfordulhat amit egy oldalon, csak néhány szóban olvastam hogy az izzítógyertya nem kap áramot? S ha igen, milyen javítás javasolt? Ez esetben keressek szakadást?
Az üzemanyag szűrővel az utáni csövet is kicseréltem, és a csatlakozónál a csavart megnyitottam, így azt láttam, hogy a szűrő a tank felől megtelt gázolajjal.
Akkor ezzel kezdek.
Válasz Mar_cus #12078. hozzászólásáraMeg kellene nézni, jut e üzemagyag a porlasztókhoz. Nyomócsövet meg kell lazítani, indítózni.
Több oka lehet, de az üzemagyagrendszert ellenőrizném először, van e befecskendezés.
Válasz Gumóka #12077. hozzászólásáraÜdv.
Először is nem tudom hogy mi lehetett vele.
3 éve vettük, azóta használatban volt.
Természetesen a télen nem volt beindítva, legutóbb akkor használtam, amikor szeptember végén eljöttek hozzánk az óvodások mert kis szüretet tartottunk, és közelebb álltam vele, aztán a kukoricát letalajmaróztam.
Hűtő folyadék van megfelelő szintig, az egyébként természetesen fagyálló.
Ma kicseréltem a motorolajat, az üzemanyag és levegőszűrőt, újra feltöltöttem az akksit.
Az indító motor működik, forog a venti lapát, de a motor nem röffen be.
Szép estét.
Szeretném tisztelettel megkérdezni, hogy van e itt olyan, aki ért az Iseki gyártmányú kistraktorhoz. Mivel nem sikerült sokadjára beindítanom, ezért szeretnék kérni segítséget.
Köszönöm.
Válasz mtz1221 #12072. hozzászólásáraDugig ne öntsd! Tágulásra hagyj rá egy kicsit! Belül nincs semmi,az egész óra belseje glicerinben fürdik! Egy légbuborékot hagyjál csak!
Nyomásmérők mivel vannak töltve ??? Ki lökte ma a gyorscsatlakozó a kezemből, kiesett a műanyag dugó a végéből, és kifolyt belőle valami ragacsos folyadék. Meg lehet itthon tölteni valamivel ???
Válasz envagyok2 #12063. hozzászólásáraA folyamatos üzemet nem bírja az biztos! Írták előtted az indítást! Az max 10-15 sec,annyit el bír,de ha laza a keferugó,mert esetleg rövid a kefe,gyorsan el tud fröccsenni a kollektor!
.De te fordulatot szeretnél növelni ha jól emlékszem! 220-as csörlő nem jó?
Válasz mtz1221 #12061. hozzászólására20 évvel ezelőtt kellett volna eldönteni, hogy kapálni veszed feleségül vagy más okból. kapálás mellett döntöttél, derékfájás lett belőle... ez ilyen.
Válasz medikus #12062. hozzászólásáramit gondoszé, meg lehet tekerni egy 12 vos csörlőt 24 vtal? ha igen, akkor egyplusz akkut ha berakok és sorba kötöm géppel, akkor ott összeakad valami? thx
Válasz envagyok2 #12060. hozzászólásáraMedikus ott van az mtzésbe, őt kérdezd. 12 voltos önindító évek óta megy egyik ismerősnél 24 volttal, pedig fogadni akartam rá hogy pár hét alatt kampec neki. Úgy fáj a dereka, hogy 5 perc után is 1 nap szabadnap kell neki. Rendes után egy 7ig rendelhetem az ebédet.
Válasz mtz1221 #12059. hozzászólásáraédesapám, ez van. én legalább kapok ebédet. látod, ha nem kapkodnál anynira, nem csak felületesen csinálnád meg a dolgokat, akkor lehet te is kapnál, hahahah
csörlő vagy hidromotor? nincs kedvem hidromotorra még valami tengeléyt, meg hardi tárcsát meg kötélzetnek valami tárcxsát faragni, de ezek a csörlpk rohadt lassúak. ha a 12 vosnak 24et adnék, leégne, vagy mi történne vele? ha beraknák egy nagy akkut a traktorba, sorba kötném a traktorossal, ez így mehetne, vagy valami (generátor, akkuk, csürlő) elfüstölne?
Válasz Gumóka #12055. hozzászólásáraszerintem ennek nagyobb az agya, a csavarok is távolabb vannak egymástól, mint az enyémen. ha megmérnéd a csavarok osztókörét, ugyan az lenne, mint a másik 22,5-es felnin. nem az van, hogy a kis agyra van nagy felni, hanem van nagyobb fékdob ettr az agyra, nem?
Válasz Gumóka #12048. hozzászólásáraa terv az, hogy csinálok ilyen lemezből egy tölcsért ennek az ütlegelőnek a szájához, és faszi felállítja oszlopot, én megyek, rakodóval fölékormányzok, csörlővel ráengedem, aztán faszi egy kézzel fogja, másikkal nyitja zárja, ha kész, csörlővel fölemelem, aztán megyek következőhöz.
most egyébként is lett lemezem, igaz 4-es, most hétvégén mentem hajnalba bálákért a fagyba, aztán kiderült, hogy jó 30 cm-t le kell csapnom plató hosszabbítás elejéből, beleért a kerék. hahhaha. ami nyáron elment mtz után, oda most a széltébe jobbrabalra +40 cm, meg átmérőbe ugyan ennyi már sok lett, hahahah. fél ötkor első kifordulásnál kideürlt, olyan tüzijátékot csináltam fleksszel korom sötétbe, ehhez képest aug 20 rigófütty, hahah.
Válasz mtz1221 #12050. hozzászólásáraazt azér ne feledd, hogy nyomás*felület=erő. szóval nem mindegy, hogy a 6 mm-es átmérőt nyomja a 8 bár, vagy a 1 collt.
Válasz mtz1221 #12042. hozzászólásáranyilván csak vastag búr kesztyűbe lehet megfogni, de leginkább úgy se. mindenképp olyan kellet, aminek a csövére slagot rá lehet szerelni, vagy ráhúzni (ez éppen 25 mm-es), vagy menettel lecsavarni, és toldani, nem találtam másik ilyet. azt a fekete műanyag dugót lövi le először szerintem, azt le fogom dróthálózni, meg a nyelénél ezt a forgó betápláló részt is hozzákötöm, hogy ha lelövi, akkor se küldje el két méterre messzire valakinek a fejébe. elvileg 3 bárt tudniuk kell, namost nem hiszem, hogy ne lenne tartalék benne, nekem 6 bárt ír az ütlegelő, annyi lehet neki max. tegnap kipróbáltam, üt az kisebb nyomáson is, inkább a légmennyiség számít, kar vastagságú fát leverte simán, ehhez képest acél oszlopokat akarok vele, lehet oda elég lesz a kisebb nyomás is, akkor meg úgy is azon járatom. talán nem lesz vészes.
Válasz Gumóka #12038. hozzászólásárajah, tehát ez csak a nyomáspróba, bírja, a csőre rámegy éppen a colos slag, innen meg megy az európás körmös kapocs. hahahah
megjött az ámerikás menetről európás menetre váltó közcsavar is, összerakásra kerül, aztán mehet ütlegelni.kiváncsi vagyok mit bír, 25 kg percenként 1700 ütleg. hmmm.
Válasz Gumóka #12038. hozzászólásáraegy cölöpverőhöz.
ezzel fogom kapcsolni a levegőt neki (ne kelljen gömbcsapokkal molyolni fél kézzel), aztán ha elengedem, akkor ugye elzár.
mondjuk azt a műanyag kupakot ott a pisztoly tetején majd le kell kötni, gondolom azt fogja eőször lelőni magáról, és ha éppen ágyékmagasságba van, akkor ugye oda...
Válasz envagyok2 #12031. hozzászólásáraEhhez nem értek. Itt van már 10+ darab hegesztett felni, nem szoktuk túl komplikálni. Én vágatnék 10/12es anyagból egy 400mm-es kört, a közepébe bele a megfelelő méretet, és hozzá varrnám a felnihez. Mtz első és hátsó csavarokra is nézz rá, szerintem azok is megtartják, ha maradsz a csavaros megoldásnál.
Válasz mtz1221 #12022. hozzászólásárainkább a vastagasdágokat szakértsd meg, a középső vastag résznbek lehet fölösleges a 15 mm kiállás, ikor a felni csak 7 mm széles, viszont a peremének meg lehet kevés a 15 mm, mert ugye ebbe kell beleszoríteni a tőcsavart.
jut eszembe, a tőcsavarnak mekkora furat kéne?
https://www.kamionfelszereles.hu/spd/DKCS2072/Kerekcsavar-M22x15-35-97-mm-ricnis-lapolt?gclid=CjwKCAiA5L2tBhBTEiwAdSxJX8SNLyRpTC_0gNewJTCqq5R2mqzhch5DML0ezsx-almcnu3v_h1GfhoCddIQAvD_BwE
12930 hozzászólás
Válasz Gumóka #12079. hozzászólásáraKöszönöm.
Ezzel fogok akkor kezdeni.
Az előfordulhat amit egy oldalon, csak néhány szóban olvastam hogy az izzítógyertya nem kap áramot? S ha igen, milyen javítás javasolt? Ez esetben keressek szakadást?
Az üzemanyag szűrővel az utáni csövet is kicseréltem, és a csatlakozónál a csavart megnyitottam, így azt láttam, hogy a szűrő a tank felől megtelt gázolajjal.
Akkor ezzel kezdek.
Válasz Mar_cus #12078. hozzászólásáraMeg kellene nézni, jut e üzemagyag a porlasztókhoz. Nyomócsövet meg kell lazítani, indítózni.
Több oka lehet, de az üzemagyagrendszert ellenőrizném először, van e befecskendezés.
Válasz Gumóka #12077. hozzászólásáraÜdv.
Először is nem tudom hogy mi lehetett vele.
3 éve vettük, azóta használatban volt.
Természetesen a télen nem volt beindítva, legutóbb akkor használtam, amikor szeptember végén eljöttek hozzánk az óvodások mert kis szüretet tartottunk, és közelebb álltam vele, aztán a kukoricát letalajmaróztam.
Hűtő folyadék van megfelelő szintig, az egyébként természetesen fagyálló.
Ma kicseréltem a motorolajat, az üzemanyag és levegőszűrőt, újra feltöltöttem az akksit.
Az indító motor működik, forog a venti lapát, de a motor nem röffen be.
Válasz harcymarcy #12076. hozzászólásáraKonkrétabban? Miért nem indul? Mit csinál, mit nem?
Dizelmotor az is, "egy az anyja mindnek"
Szép estét.
Szeretném tisztelettel megkérdezni, hogy van e itt olyan, aki ért az Iseki gyártmányú kistraktorhoz. Mivel nem sikerült sokadjára beindítanom, ezért szeretnék kérni segítséget.
Köszönöm.
Válasz mtz1221 #12074 hozzászólásárKöszi egyszer még élünk vele!
Válasz medikus #12073. hozzászólásáraKösz mester. Cipiripi be van már készítve ha erre járnának
Válasz mtz1221 #12072. hozzászólásáraDugig ne öntsd! Tágulásra hagyj rá egy kicsit! Belül nincs semmi,az egész óra belseje glicerinben fürdik! Egy légbuborékot hagyjál csak!
Válasz medikus #12071. hozzászólásáraAkkor azzal teleönthetem ? Létezik hogy csak egy gumi dugó tartja bent, vagy belül is szét ment valami ?
Válasz mtz1221 #12069. hozzászólásáraGyógyszertárban kapsz glicerint!
Válasz mtz1221 #12069. hozzászólásáraGlicerin
Nyomásmérők mivel vannak töltve ??? Ki lökte ma a gyorscsatlakozó a kezemből, kiesett a műanyag dugó a végéből, és kifolyt belőle valami ragacsos folyadék. Meg lehet itthon tölteni valamivel ???
Válasz envagyok2 #12064. hozzászólásáraVagy csak nem verték a fejembe a nézd meg az anyát vedd el a lányát. Tanulj belőle és s fiad ezzel keljen feküdjön.
Válasz medikus #12062. hozzászólásáraLehet másképp is ???
Válasz envagyok2 #12058. hozzászólásáraMi volna a feladata?
Válasz envagyok2 #12063. hozzászólásáraA folyamatos üzemet nem bírja az biztos! Írták előtted az indítást! Az max 10-15 sec,annyit el bír,de ha laza a keferugó,mert esetleg rövid a kefe,gyorsan el tud fröccsenni a kollektor!
.De te fordulatot szeretnél növelni ha jól emlékszem! 220-as csörlő nem jó?
Válasz mtz1221 #12061. hozzászólására20 évvel ezelőtt kellett volna eldönteni, hogy kapálni veszed feleségül vagy más okból. kapálás mellett döntöttél, derékfájás lett belőle... ez ilyen.
Válasz medikus #12062. hozzászólásáramit gondoszé, meg lehet tekerni egy 12 vos csörlőt 24 vtal? ha igen, akkor egyplusz akkut ha berakok és sorba kötöm géppel, akkor ott összeakad valami? thx
Válasz mtz1221 #12061. hozzászólásáraVagy nagy a hasad,vagy hátulról csinálod,mert ugye úgy 5cm-el hosszabb!
Válasz envagyok2 #12060. hozzászólásáraMedikus ott van az mtzésbe, őt kérdezd. 12 voltos önindító évek óta megy egyik ismerősnél 24 volttal, pedig fogadni akartam rá hogy pár hét alatt kampec neki. Úgy fáj a dereka, hogy 5 perc után is 1 nap szabadnap kell neki. Rendes után egy 7ig rendelhetem az ebédet.
Válasz mtz1221 #12059. hozzászólásáraédesapám, ez van. én legalább kapok ebédet. látod, ha nem kapkodnál anynira, nem csak felületesen csinálnád meg a dolgokat, akkor lehet te is kapnál, hahahah
csörlő vagy hidromotor? nincs kedvem hidromotorra még valami tengeléyt, meg hardi tárcsát meg kötélzetnek valami tárcxsát faragni, de ezek a csörlpk rohadt lassúak. ha a 12 vosnak 24et adnék, leégne, vagy mi történne vele? ha beraknák egy nagy akkut a traktorba, sorba kötném a traktorossal, ez így mehetne, vagy valami (generátor, akkuk, csürlő) elfüstölne?
Válasz envagyok2 #12058. hozzászólásáraErotikus hinta nem jó, miért kell ennyire túl komplikálni azt a piros szobát ???
12 v-os csőrlőből nem tud valaki valamit ajánlani, ami inkább gyors, mint erős? 50 kg-t kéne emelgetni, de kicsit gyorsabban, mint a 0,3 méter/perc...
Válasz envagyok2 #12056. hozzászólásáraTied kisebb agyas tuti, így már más az osztókör is az agyméret miatt.
Válasz Gumóka #12055. hozzászólásáraszerintem ennek nagyobb az agya, a csavarok is távolabb vannak egymástól, mint az enyémen. ha megmérnéd a csavarok osztókörét, ugyan az lenne, mint a másik 22,5-es felnin. nem az van, hogy a kis agyra van nagy felni, hanem van nagyobb fékdob ettr az agyra, nem?
Válasz envagyok2 #12054. hozzászólásáraNa idenézz e
Bpw ecoplus
El is felejtettem, hogy van egy ilyen pótkocsink is.
Dobfékes
Válasz mtz1221 #12049. hozzászólásárameg különben is, sose baj, ha vastag, csak hosszú legyen. haha
Válasz Gumóka #12048. hozzászólásáraa terv az, hogy csinálok ilyen lemezből egy tölcsért ennek az ütlegelőnek a szájához, és faszi felállítja oszlopot, én megyek, rakodóval fölékormányzok, csörlővel ráengedem, aztán faszi egy kézzel fogja, másikkal nyitja zárja, ha kész, csörlővel fölemelem, aztán megyek következőhöz.
most egyébként is lett lemezem, igaz 4-es, most hétvégén mentem hajnalba bálákért a fagyba, aztán kiderült, hogy jó 30 cm-t le kell csapnom plató hosszabbítás elejéből, beleért a kerék. hahhaha. ami nyáron elment mtz után, oda most a széltébe jobbrabalra +40 cm, meg átmérőbe ugyan ennyi már sok lett, hahahah. fél ötkor első kifordulásnál kideürlt, olyan tüzijátékot csináltam fleksszel korom sötétbe, ehhez képest aug 20 rigófütty, hahah.
Válasz mtz1221 #12050. hozzászólásáraazt azér ne feledd, hogy nyomás*felület=erő. szóval nem mindegy, hogy a 6 mm-es átmérőt nyomja a 8 bár, vagy a 1 collt.
Válasz mtz1221 #12050. hozzászólásáraMár, amelyik bírja, de teherautónál pl az üléstől szoktunk levegőt lopni, ott nincs 12bar.
Nekem ment már szét ilyen öntött műanyag pisztoly elég hamar.
Itt is inkább a tömítések gyenge pontok, mint sem az a böszme pisztoly.
Válasz envagyok2 #12046. hozzászólásáraJobban belegondolva kis vacak pár grammos műanyag kínai kifúvó pisztoly bírja a 12 bárt, akkor ennek meg se kottyan.
Válasz Gumóka #12048. hozzászólásáraElég jó méret lehet neki, ha minden ütésnél ki be tudja belőle a vért nyomatni. Meg be is nyomja a ravaszt.
Válasz envagyok2 #12046. hozzászólásáraDe most akkor ez, hogy lesz, ha kell az oszlophoz az ipsének mindkét keze?
Kukival vezérli?
Válasz envagyok2 #12046. hozzászólásáraAz a műanyag csak védő, az alatt van egy rendes csavar ami a szelepet befogja.
Válasz mtz1221 #12042. hozzászólásáranyilván csak vastag búr kesztyűbe lehet megfogni, de leginkább úgy se. mindenképp olyan kellet, aminek a csövére slagot rá lehet szerelni, vagy ráhúzni (ez éppen 25 mm-es), vagy menettel lecsavarni, és toldani, nem találtam másik ilyet. azt a fekete műanyag dugót lövi le először szerintem, azt le fogom dróthálózni, meg a nyelénél ezt a forgó betápláló részt is hozzákötöm, hogy ha lelövi, akkor se küldje el két méterre messzire valakinek a fejébe. elvileg 3 bárt tudniuk kell, namost nem hiszem, hogy ne lenne tartalék benne, nekem 6 bárt ír az ütlegelő, annyi lehet neki max. tegnap kipróbáltam, üt az kisebb nyomáson is, inkább a légmennyiség számít, kar vastagságú fát leverte simán, ehhez képest acél oszlopokat akarok vele, lehet oda elég lesz a kisebb nyomás is, akkor meg úgy is azon járatom. talán nem lesz vészes.
Válasz rtamas76 #12041. hozzászólásáraneten rendeltem, innene https://gazolajszivattyubolt.hu/
Válasz atisgyulai #12043. hozzászólásáraKöszi!
Válasz rtamas76 #12041. hozzászólásáraJófogáson előfordul néha!
Én 2000-ért vettem, kútról bontottat, 4m tömlővel.
Válasz envagyok2 #12037. hozzászólásáraNem volt valami márkás, rendes vastag gumi markolattal ??? Nehogy szét mennyen a kezedben, és én legyek az oka.
Válasz envagyok2 #12037. hozzászólásáraIlyen üzemanyagpisztolyt hollehet kapni?
Műanyag eltört.
Válasz Gumóka #12038. hozzászólásárajah, tehát ez csak a nyomáspróba, bírja, a csőre rámegy éppen a colos slag, innen meg megy az európás körmös kapocs. hahahah
megjött az ámerikás menetről európás menetre váltó közcsavar is, összerakásra kerül, aztán mehet ütlegelni.kiváncsi vagyok mit bír, 25 kg percenként 1700 ütleg. hmmm.
Válasz Gumóka #12038. hozzászólásáraegy cölöpverőhöz.
ezzel fogom kapcsolni a levegőt neki (ne kelljen gömbcsapokkal molyolni fél kézzel), aztán ha elengedem, akkor ugye elzár.
mondjuk azt a műanyag kupakot ott a pisztoly tetején majd le kell kötni, gondolom azt fogja eőször lelőni magáról, és ha éppen ágyékmagasságba van, akkor ugye oda...
Válasz envagyok2 #12037. hozzászólásáraEzt most mihez is gyártottad?
Válasz mtz1221 #12033. hozzászólásáratest phase
Válasz atisgyulai #12035. hozzászólására Azért köszönöm
Válasz Igol #12032. hozzászólásáraBocs, azt nem néztem!
Megvan, de más célra fel lett használva! Vákum szivattyút hajt!
Válasz atisgyulai #12027. hozzászólására
Válasz envagyok2 #12031. hozzászólásáraEhhez nem értek. Itt van már 10+ darab hegesztett felni, nem szoktuk túl komplikálni. Én vágatnék 10/12es anyagból egy 400mm-es kört, a közepébe bele a megfelelő méretet, és hozzá varrnám a felnihez. Mtz első és hátsó csavarokra is nézz rá, szerintem azok is megtartják, ha maradsz a csavaros megoldásnál.
Válasz atisgyulai #12029. hozzászólásáraAgroinform.Nevére kattintva kiadja,hogy üzenet küldése atisgyulai számára.
Válasz mtz1221 #12022. hozzászólásárainkább a vastagasdágokat szakértsd meg, a középső vastag résznbek lehet fölösleges a 15 mm kiállás, ikor a felni csak 7 mm széles, viszont a peremének meg lehet kevés a 15 mm, mert ugye ebbe kell beleszoríteni a tőcsavart.
jut eszembe, a tőcsavarnak mekkora furat kéne?
https://www.kamionfelszereles.hu/spd/DKCS2072/Kerekcsavar-M22x15-35-97-mm-ricnis-lapolt?gclid=CjwKCAiA5L2tBhBTEiwAdSxJX8SNLyRpTC_0gNewJTCqq5R2mqzhch5DML0ezsx-almcnu3v_h1GfhoCddIQAvD_BwE