Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.86 FtUSD396.98 FtCHF437.06 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Itt meg a rönót akarjuk kimélni.Mindig tergenyézünk valamit utánfutoval.Ha belefér a bodéba nem kell a futo de van horog is rajta ugy hogy lehet pakolni.
Nehogy a szívedre vedd, én csak "műbalhézok". (Heccit helyettesítem.)
Szerintem olyan nincs, hogy jó márka, meg rossz márka. ár-érték, megfelel-nem felel meg, tetszik-nem tetszik van.
Nem hinném hogy egy 2000-es passat annyira mtz kategória lenne. Nem mondom hogy a rönó rossz lenne, de az tény hogy a családunk eléggé német-dízel párti. Jó... unokatesóm most újított egy 1.2-es Bogarat, de az belefér a dízelek közé...
Válasz #3306. hozzászólásra
No ha valaki haragudott a japán autókra az én voltam, anno mikor volt egy 1,8-as szívómotoros Omegám. Aztán mit ad isten valami kisbuszt kellet venni, a szállításhoz, és hirtelen nem volt mit tenni vettem egy 10 éves Toyota F Modellt. Automata váltó és keleti kényelem! Aztán az omegát javítani kellet volna, de hugom elkunyizta tőlem. Sokat típust nézegettem, végül vettem egy új 1.6-os Toyota Carinát. 12 éve! 3 éve egy szarvastehén cabriót csinált belőle, mert ráugrott az utastér tetjére. Egy karcolás nélkül szálltunk ki belőle a nejemmel. Rendbe hozattuk. Most van benne 230 ezer, de se a nejem se én nem akarunk tőle megszabadulni.
Az F Modell helyett vettem egy Mitsubishi L200-at, 2,4-es benzines. 15 éve hajtom, de ezt velem temetik el. Diesel meg Húsfutár már tapasztalta, hol járok vele.
Szóval ennyire japán autó imádó lettem.
Ja.Addig mig nem jutunk arra szintre hogy új autot tudjunk venni mindig lesz valami gikszer benne.Egy normális auto ami kéne sok millio akkor inkább gépet veszek és marad a használt kocsi.
Csak a 2.0-es pdtdi injektorok sűrűek. Azok is úgy hogy 250-300ezer Km-t elmennek, csak ugye hozzák a sok kilóméteres kocsikat kintről. Itthon megveszi a polgár és hiphop pd elem cserés lesz, mert a 100ezer Km-es kocsi kiköpi azt ami eredetileg 300-nál jön elő... valahogy... valamiért... és aztán megy a hír hogy húúúúú ezek 100ezernél már tönkre is mennek. Egyébiránt a siemens pd elemekkel van mindegyiknek gondja, mikor azok tönkre mennek 250 után kicsivel, akkor bosch-ra cserélik őket, amik többet bírnak.
Másik mostani betegség az a kettős tömegű lendkerék, ami kb 170ezret bír.
Épp múltkor néztünk egy 2005-ös 2.0-es passatot. állítólag 90ezer volt benne és vezetett szervizkönyv... 85ezernél pd elem cserét csináltak. Öreg úr vett helyette 320-as BMW-t... felhívtuk a szerelőnket, közölte, hogy pd elemet csak 300 környékén szoktak csinálni, akárhogy is van oda írva, idő előtt nem csinálják meg rajta főleg nem úgy hogy tudja a tulaj hogy el fogja adni. Az meg hogy 7 év alatt 90ezer kilóméter eleve vicces volt, de a szervízkönyv majdnem elcsábított minket.
Mi bajod van a Fordal?
Ismerősnek van 2.0 Tdci Ford focus II 136LE most van benne 320000 km eddig kopó alkatrészek voltak benne cserélve( féktrácsa, fékbetét stb) azon kívül nem volt hozzányúlva!Magasnyomású szivattyú,turbó,porlasztók minden gyári még!És csak megy megy megy ...
Bezony igaz! Van itt 5-ös Golf, meg Megane II is napi használatban. Hibája egyiknek sincs, de a fapados sváb a vesekövet is kirázza. A francia sokkal kényelmesebb.
Renault megane 2000 ccm benzín autómata váltó. Soha többé. Mire belement 150 ezer km. Addig váltó elektronika+végül váltó,gyújtó tekercsek(szinte olajcserénként). Kétszer füstölt a műszer fal. Mondom jó én vagyok a balfék. De mint kiderült nem...mivel kényelmes autó ezért 5-6 ismerősöm vett különböző kialakításban. Átlag 5 év után mindenki egy komolyabb műhely számlával magamögött el adta. Nem jött be ez van ! Ma 80% japán 20% német autó a volt röncis ismerőseim közt. Van ki 130 ezer felett gond nélkül. A cimbim sx-4 el nyomja a német magyar utakat(kint dolgozik). Semmi panasza nincs rá. Nem fárad el benne,tehát még lehetnek kisebb nagyobb csodák
Fiatom volt, most meg bent a suliban naponta kínlódunk ezekkel a fosokkal. Renault thalia ohhh, hömbölög benne a motor, az OBD diagnosztika nem mutat hibát, felhívom a renaultos havert, azt mondja mit akarsz ez mind ilyen...... Ford "K"-s ügyfelünk van 3, nekik 100 ezernél sorban lehervadt az összesen a gyújtómodul, az újat felrakva a 2. lett jó, Renaultokon 1 cikkszámhoz 6-7 típusú alkatrész meg ilyen élmények. Fiat-ról nem is beszélek, Dachia Logen meg egyenesen katasztrófa, az összes létező szimmering kicserélve a váltóban, meg a féltengelyeken, és utána renaultos haver csak annyit mond "ennyire szivárog csak" ??? ezzel vagytok úgy oda. Na meséljek még???? Alapvetően nem baj mert ebből (is) élünkDe azért 1 VW, vagy Japán gép ennyire nem fos, bár azok sem a régiek
Válasz #3298. hozzászólásra
Fan bácsi is rönó buzi ,durván 1,5(rönó) millió km-el a seggébe, és a 2,2 Dci-n kivül mind tökéletes,de még 1 müanyag kannával se öntöttem bele(mert ott qrják el ,hogy kannáznak),menjenek el a népautóval 1000km-t 1 seggel ami szinte lehetetlen,és a szar Rönóbol gond nélkül kiszálsz és még egy bulira is van kedve az embernek
Válasz #3294. hozzászólásra
Pedig napjain talán egyik megbízhatóbb márkája a Ford.
Ismerősöm Rangert hajt és 750ekm van benne , de a motorhoz még nem nyúlt szerelő és ez is már TDCI......
he-he
Ezt én is így gondoltam régebben! TÉVEDTEM! Renault több is van a családban és gond nélkül mennek, bármikor vennék újra azt. Fanatikus renaultos ismerőseim is vannak. Időközben rájöttem, hogy a szerelők fikázzák a franciát és azért, mert nem szeretik szerelni. Nehezebb és kicsit bonyolultabb is szerelni mint a németet és szerintem így a hasznuk is kevesebb.
Renault 1.9dti az nagyon jo.100000km-ert mentünk vele semmi baja nem volt meg nincs is a kopo alkatrészeken kivül.Ez még mechanikus diesel elektromos vezérlésü adagoloval.
Válasz #3291. hozzászólásra
Renault dci gyári típushiba. A rail szivattyúból valahonnan letörik egy darabka. Persze vígan dolgozik tovább. Aztán szép sorjában kinyírja a szemét a porlasztókat. A szervizben ezért mágnest lógatnak a közös csőbe, ha vasreszelék van, akkor szivattyú cserével kezdenek.
Probapadon saját szemünkel láttuk a résolaj veszteséget hogy nem jo.Semmi jelét nem mutatta hogy szar lenne, indult ment mint a rakéta nem füstölt és jol fogyasztott 4.5-5l körül.Egyszercsak nehezen és sokára indult meg hadart a motor ez volt az elözmény a öbbit meg irtam.
CDTI motor miben ?????Auto vagy gép?????Mibe fájt neked a történet???Nekünk 1.5 dci renault thalia rail szivattyu és a négy injektor felujitás cakk pakk szereléssel proba üzem beállitás stb..300eft.
Jobb híján akkor amit én tudok róla:
Itt egy villamossági szerelőnél láttam ilyet. Az öreg akksik élettartamának ad még egy kis lökést. Valami olyasmit mondott? hogy az impulzusos töltés hatására tisztul az ólom felülete, de a cella aljában összegyűlő anyag idővel cellazárlathoz fog vezetni, ezért csak az öregebb, a töltést már nehezen felvevő akkukhoz javasolt.
Bocs a pongyola fogalmazásért, kb. ennyire emlékszem.
Kényes a gázolaj minőségére és tisztaságára (Prémium gázolaj)
DENSO porlasztóval van szerelve, amit tudnak javítani.
Legalábbis én találtam egy ilyen mestert.
Elpostáztam neki. És a javítás után beméretem a felújított porlasztó értékeit.
Ezt többen is tudják, csak elég költséges
Ha jó lesz a felújítás, akkor bátran tudom nektek és ismerőseiteknek ajánlani.
Rám hivatkozva olcsóbb lesz számotokra a felújítás.
Mivel pont egy hete Nyírtelken megállapította egy mester, hogy egy nem javítható, a másik három két hónap után
ugyanerre a szintre jut.
Sok-sok munkaórával eljutottam, oda, hogy …. IDE.
Debrecenbe fogom bevizsgáltatni a falújítás után, és csak ezek után szereljük vissza. Mindenképpen új "O" gyűrűvel.
Ezt még nem tudom hol kell beszerezni.
Először azt hittem a Pataki Balázs az Axiál embere, mert szerepel Axial prospektusban is. De valószínű, hogy nem. Megpróbálom nála is. Kösz az ötletet!
Berthoud topicba is betettem, de itt is szerencsét próbálok:
Berthoud Alba Volux permetezőhöz keresek angol nyelvű kezelési útmutatót. (Gondolom kizár, hogy magyar létezzen belőle) A Berthoud-nak már írtam, még nem válaszoltak, az Axial-lal is beszéltem, még onnan se jött semmi válasz. A neten semmit nem találtam, szóval ha valakinek lenne digitális formában, az jelentkezzen! Előre is köszönöm!
lenne itthon is egy super dexta 250e ft piros rendszáma is van de hiányzik a bolygómüve meg egy tengely belöle és nem biztos hogy stimmel a fedele .....
13072 hozzászólás
Válasz #3318. hozzászólásra
(Jesszus, ez olyan, mintha a Szürke írta volna.)
TÍÍLCSÁÁÁK KI!
Válasz #3317. hozzászólásra
Válasz #3313. hozzászólásra
Nagybátyáméknál volt szolgálati autó egy toyota kisteher. 800ezer volt benne, a motor hibátlan volt, csak lerohadt már a kasztni róla.
Válasz #3316. hozzászólásra
Itt meg a rönót akarjuk kimélni.Mindig tergenyézünk valamit utánfutoval.Ha belefér a bodéba nem kell a futo de van horog is rajta ugy hogy lehet pakolni.
Válasz #3314. hozzászólásra
Nehogy a szívedre vedd, én csak "műbalhézok". (Heccit helyettesítem.)
Szerintem olyan nincs, hogy jó márka, meg rossz márka. ár-érték, megfelel-nem felel meg, tetszik-nem tetszik van.
Válasz #3315. hozzászólásra
Majd el meséled
Válasz #3312. hozzászólásra
Pont emiatt halogatjuk mi is 4 éve az autócserét... talán idén. Meg kell majd valami tanyajáró mellé úgy is.
Peugeotrol mik a vélemények??????????Vettünk egy expertet sima 1.9d szivo.A "szállito"
Válasz #3311. hozzászólásra
Nem hinném hogy egy 2000-es passat annyira mtz kategória lenne. Nem mondom hogy a rönó rossz lenne, de az tény hogy a családunk eléggé német-dízel párti. Jó... unokatesóm most újított egy 1.2-es Bogarat, de az belefér a dízelek közé...
Válasz #3306. hozzászólásra
No ha valaki haragudott a japán autókra az én voltam, anno mikor volt egy 1,8-as szívómotoros Omegám. Aztán mit ad isten valami kisbuszt kellet venni, a szállításhoz, és hirtelen nem volt mit tenni vettem egy 10 éves Toyota F Modellt. Automata váltó és keleti kényelem! Aztán az omegát javítani kellet volna, de hugom elkunyizta tőlem. Sokat típust nézegettem, végül vettem egy új 1.6-os Toyota Carinát. 12 éve! 3 éve egy szarvastehén cabriót csinált belőle, mert ráugrott az utastér tetjére. Egy karcolás nélkül szálltunk ki belőle a nejemmel. Rendbe hozattuk. Most van benne 230 ezer, de se a nejem se én nem akarunk tőle megszabadulni.
Az F Modell helyett vettem egy Mitsubishi L200-at, 2,4-es benzines. 15 éve hajtom, de ezt velem temetik el. Diesel meg Húsfutár már tapasztalta, hol járok vele.
Szóval ennyire japán autó imádó lettem.
Válasz #3309. hozzászólásra
Ja.Addig mig nem jutunk arra szintre hogy új autot tudjunk venni mindig lesz valami gikszer benne.Egy normális auto ami kéne sok millio akkor inkább gépet veszek és marad a használt kocsi.
Válasz #3310. hozzászólásra
Én is dolgoztam MTZ-vel, és akkor az volt a jó.
Válasz #3300. hozzászólásra
Mentünk 1000-et egy seggel a népautóval... semmi bajunk nem volt vele...
Válasz #3303. hozzászólásra
Csak a 2.0-es pdtdi injektorok sűrűek. Azok is úgy hogy 250-300ezer Km-t elmennek, csak ugye hozzák a sok kilóméteres kocsikat kintről. Itthon megveszi a polgár és hiphop pd elem cserés lesz, mert a 100ezer Km-es kocsi kiköpi azt ami eredetileg 300-nál jön elő... valahogy... valamiért... és aztán megy a hír hogy húúúúú ezek 100ezernél már tönkre is mennek. Egyébiránt a siemens pd elemekkel van mindegyiknek gondja, mikor azok tönkre mennek 250 után kicsivel, akkor bosch-ra cserélik őket, amik többet bírnak.
Másik mostani betegség az a kettős tömegű lendkerék, ami kb 170ezret bír.
Épp múltkor néztünk egy 2005-ös 2.0-es passatot. állítólag 90ezer volt benne és vezetett szervizkönyv... 85ezernél pd elem cserét csináltak. Öreg úr vett helyette 320-as BMW-t... felhívtuk a szerelőnket, közölte, hogy pd elemet csak 300 környékén szoktak csinálni, akárhogy is van oda írva, idő előtt nem csinálják meg rajta főleg nem úgy hogy tudja a tulaj hogy el fogja adni. Az meg hogy 7 év alatt 90ezer kilóméter eleve vicces volt, de a szervízkönyv majdnem elcsábított minket.
Válasz #3306. hozzászólásra
nekem semmi bajom a passattal. már lassan 200000 van benne.
Mi bajod van a Fordal?
Ismerősnek van 2.0 Tdci Ford focus II 136LE most van benne 320000 km eddig kopó alkatrészek voltak benne cserélve( féktrácsa, fékbetét stb) azon kívül nem volt hozzányúlva!Magasnyomású szivattyú,turbó,porlasztók minden gyári még!És csak megy megy megy ...
Válasz #3304. hozzászólásra
Felénk rengeteg passat jött be meg is szedték magugat a diesel javito mühelyek belöle.
Válasz #3300. hozzászólásra
Bezony igaz! Van itt 5-ös Golf, meg Megane II is napi használatban. Hibája egyiknek sincs, de a fapados sváb a vesekövet is kirázza. A francia sokkal kényelmesebb.
Válasz #3303. hozzászólásra
pd motor nem jött be ez tény.....
De azért a pdtdi wolswagen injektorok is gyakori vendégek a szervizekben.Az sem olcso játék.
Renault megane 2000 ccm benzín autómata váltó. Soha többé. Mire belement 150 ezer km. Addig váltó elektronika+végül váltó,gyújtó tekercsek(szinte olajcserénként). Kétszer füstölt a műszer fal. Mondom jó én vagyok a balfék. De mint kiderült nem...mivel kényelmes autó ezért 5-6 ismerősöm vett különböző kialakításban. Átlag 5 év után mindenki egy komolyabb műhely számlával magamögött el adta. Nem jött be ez van ! Ma 80% japán 20% német autó a volt röncis ismerőseim közt. Van ki 130 ezer felett gond nélkül. A cimbim sx-4 el nyomja a német magyar utakat(kint dolgozik). Semmi panasza nincs rá. Nem fárad el benne,tehát még lehetnek kisebb nagyobb csodák
Fiatom volt, most meg bent a suliban naponta kínlódunk ezekkel a fosokkal. Renault thalia ohhh, hömbölög benne a motor, az OBD diagnosztika nem mutat hibát, felhívom a renaultos havert, azt mondja mit akarsz ez mind ilyen...... Ford "K"-s ügyfelünk van 3, nekik 100 ezernél sorban lehervadt az összesen a gyújtómodul, az újat felrakva a 2. lett jó, Renaultokon 1 cikkszámhoz 6-7 típusú alkatrész meg ilyen élmények. Fiat-ról nem is beszélek, Dachia Logen meg egyenesen katasztrófa, az összes létező szimmering kicserélve a váltóban, meg a féltengelyeken, és utána renaultos haver csak annyit mond "ennyire szivárog csak" ??? ezzel vagytok úgy oda. Na meséljek még???? Alapvetően nem baj mert ebből (is) élünkDe azért 1 VW, vagy Japán gép ennyire nem fos, bár azok sem a régiek
Válasz #3298. hozzászólásra
Fan bácsi is rönó buzi ,durván 1,5(rönó) millió km-el a seggébe, és a 2,2 Dci-n kivül mind tökéletes,de még 1 müanyag kannával se öntöttem bele(mert ott qrják el ,hogy kannáznak),menjenek el a népautóval 1000km-t 1 seggel ami szinte lehetetlen,és a szar Rönóbol gond nélkül kiszálsz és még egy bulira is van kedve az embernek
Válasz #3294. hozzászólásra
Pedig napjain talán egyik megbízhatóbb márkája a Ford.
Ismerősöm Rangert hajt és 750ekm van benne , de a motorhoz még nem nyúlt szerelő és ez is már TDCI......
he-he
Válasz #3294. hozzászólásra
Ezt én is így gondoltam régebben! TÉVEDTEM! Renault több is van a családban és gond nélkül mennek, bármikor vennék újra azt. Fanatikus renaultos ismerőseim is vannak. Időközben rájöttem, hogy a szerelők fikázzák a franciát és azért, mert nem szeretik szerelni. Nehezebb és kicsit bonyolultabb is szerelni mint a németet és szerintem így a hasznuk is kevesebb.
Renault 1.9dti az nagyon jo.100000km-ert mentünk vele semmi baja nem volt meg nincs is a kopo alkatrészeken kivül.Ez még mechanikus diesel elektromos vezérlésü adagoloval.
Válasz #3294. hozzászólásra
talán volt 1.6 D fordod?
Válasz #3294. hozzászólásra
Pedig az a Renó embléma...
Válasz #3293. hozzászólásra
Három féle autó nem jöhet a házhoz: FIAT, FORD, ÉS bármilyen FRANCIA. Ez alap, innen indul a többi
Válasz #3291. hozzászólásra
Renault dci gyári típushiba. A rail szivattyúból valahonnan letörik egy darabka. Persze vígan dolgozik tovább. Aztán szép sorjában kinyírja a szemét a porlasztókat. A szervizben ezért mágnest lógatnak a közös csőbe, ha vasreszelék van, akkor szivattyú cserével kezdenek.
Válasz #3291. hozzászólásra
Mennyi km van benne az se mindegy...
Válasz #3290. hozzászólásra
Probapadon saját szemünkel láttuk a résolaj veszteséget hogy nem jo.Semmi jelét nem mutatta hogy szar lenne, indult ment mint a rakéta nem füstölt és jol fogyasztott 4.5-5l körül.Egyszercsak nehezen és sokára indult meg hadart a motor ez volt az elözmény a öbbit meg irtam.
Válasz #3289. hozzászólásra
CDTI motor miben ?????Auto vagy gép?????Mibe fájt neked a történet???Nekünk 1.5 dci renault thalia rail szivattyu és a négy injektor felujitás cakk pakk szereléssel proba üzem beállitás stb..300eft.
Válasz #3288. hozzászólásra
Felteszi próbapadra és a mért értéket összehasonlítjuk az előírt értékkel.
Válasz #3285. hozzászólásra
A beméretést úgy érted, hogy a motorvezérlőnek betanítják a javított porlasztó értékeit?(hogy megfelelően tudja vezérelni)
Válasz #3281. hozzászólásra
Jobb híján akkor amit én tudok róla:
Itt egy villamossági szerelőnél láttam ilyet. Az öreg akksik élettartamának ad még egy kis lökést. Valami olyasmit mondott? hogy az impulzusos töltés hatására tisztul az ólom felülete, de a cella aljában összegyűlő anyag idővel cellazárlathoz fog vezetni, ezért csak az öregebb, a töltést már nehezen felvevő akkukhoz javasolt.
Bocs a pongyola fogalmazásért, kb. ennyire emlékszem.
Épp Nyírtelken beszélgettem egy sors társammal, aki IH traktort keres megvételre. (190-210 LE)
Megadta a telefonszámát.
Ha van valakinek javaslata, azt továbbítanám. Megadta a telefonszámát. Azt mondja, hogy Magyarországon nincs ilyen eladó.
A márka meg azért fontos, mert ezt ismerik a TSZ-ből és a szerelők is sokkal olcsóbban javítják, mint a "csodagépeket".
Amit egy CDTI motorról tudni illik.
Kényes a gázolaj minőségére és tisztaságára (Prémium gázolaj)
DENSO porlasztóval van szerelve, amit tudnak javítani.
Legalábbis én találtam egy ilyen mestert.
Elpostáztam neki. És a javítás után beméretem a felújított porlasztó értékeit.
Ezt többen is tudják, csak elég költséges
Ha jó lesz a felújítás, akkor bátran tudom nektek és ismerőseiteknek ajánlani.
Rám hivatkozva olcsóbb lesz számotokra a felújítás.
Mivel pont egy hete Nyírtelken megállapította egy mester, hogy egy nem javítható, a másik három két hónap után
ugyanerre a szintre jut.
Sok-sok munkaórával eljutottam, oda, hogy …. IDE.
Debrecenbe fogom bevizsgáltatni a falújítás után, és csak ezek után szereljük vissza. Mindenképpen új "O" gyűrűvel.
Ezt még nem tudom hol kell beszerezni.
Ha van valakinek tapasztalata, kérem segítsen.
Válasz #3283. hozzászólásra
Először azt hittem a Pataki Balázs az Axiál embere, mert szerepel Axial prospektusban is. De valószínű, hogy nem. Megpróbálom nála is. Kösz az ötletet!
Válasz #3282. hozzászólásra
Pataki Balázst próbáld meg. 06309525852
Valami Kelet-európai területi menedzsert ír a berthoud honlap.
Berthoud topicba is betettem, de itt is szerencsét próbálok:
Berthoud Alba Volux permetezőhöz keresek angol nyelvű kezelési útmutatót. (Gondolom kizár, hogy magyar létezzen belőle) A Berthoud-nak már írtam, még nem válaszoltak, az Axial-lal is beszéltem, még onnan se jött semmi válasz. A neten semmit nem találtam, szóval ha valakinek lenne digitális formában, az jelentkezzen! Előre is köszönöm!
Tisztelt Kollegák,
Vannak itt akik nálam sokkal járatosabbak a villanyászat területén.
Akku aktivátorról olvasni itt:http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html
Szerintetek van ennek értelme? Hihető?
A lényeg hogy magas impulzusokkal a szulfátodást visszacsinálja vagy mi.
Válasz #3279. hozzászólásra
körbe érdeklödök aztán meglátjuk ..... köszi szépen
Válasz #3278. hozzászólásra
Én a bálázót autómentövel hoztam,két napra volt 50 ropi+tankolni kellett...
Válasz #3277. hozzászólásra
megtaláltam...... franciábol hogy lehet hazahozatni? mennyi lé? vagy hogy megy ez?
Válasz #3276. hozzászólásra
Ez 65-ös 13000h 40LE,van róla öt kép...
Válasz #3275. hozzászólásra
lenne itthon is egy super dexta 250e ft piros rendszáma is van de hiányzik a bolygómüve meg egy tengely belöle és nem biztos hogy stimmel a fedele .....
Válasz #3274. hozzászólásra
Az agrián...
Válasz #3273. hozzászólásra
fent van valahol?
Válasz #3272. hozzászólásra
Helló!
A franciáknál van egy eladó Ford 1000 pénz.Valami baja van,de nem irja mi...