Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.69 FtUSD395.26 FtCHF435.92 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
no ilyen keresztet meg hozzá baloldali féktengelyt hol lehet venni.. a típust csak azért nem írom le mert kevesen találkoztak még ilyennel..és aki találkozott az nem volt épp vidám...
Nekem is ez volt az első gondolat,de amit itt Debrecen környékén csinálnak egy kalap szar csináltattam már egy párszor sok jót nem tudok mondani!! A Szentesi cég milyen te csináltattál mér náluk ????
Üdv nem rég vettem egy volvo t650 traktort ,széthuztuk kellene a váltóba egy pár fogaskerék nem tud valaki bontottan vagy valami alkatrész katalógust a netten??????
Válasz #3199. hozzászólásra Nem a rákból szedtem.Ez gyári EXTOL kéthengeres kompresszor.Két éve vettem akcióban, csak annyi hibája van hogy,-10-15-os hidegben hőlégfúvóval egy kicsit meg kell melegíteni első indításnál bent az olajat.Nekem bevált!
Válasz #3197. hozzászólásra Nekem is 2.2Kw-os 220V-os motor van rajta és úgy van bekötve ahogy Decsi írta.Kb:BŐ egy perc alatt 8.5Bár-on van,ott kikapcsol 6.5Bár-on pedig be.A ZIL kompresszorom az lassúbb.Annak kell legalább 3perc amire eléri a 8Bár-t,de az 1.5Kw-os motor ezen a nyomáson is megindítja.Ez viszont kevesebb levegőt termel de, kisebb munkákhoz azért elég.
Én is sokat kínlódtam hasonló dologgal tökéletes úgy lesz
hogyha teszel rá egy elektromos nyomás határoló kapcsolót
ami a beállított nyomásnál leállítja a motort és a nyomó oldalról elengedi a nyomást hogy könnyen tudja elindítani a motort mikor a nyomás lejeb esik.Meg kell egy visszacsapó szelep az is a nyomó oldalba ha lehet akkor a tartályra szereld mert melegedni fog és a tartály valamelyest elvezeti a hőt.De ebből is kompresszora valót
vegyél mert a többi fajta pl vízé széthullik a két alkatrész ára kb 5000-6000 forint de így tökéletes lesz.
Válasz #3192. hozzászólásra Próbálj a kompresszor és a tartály közé tenni egy visszacsapó szelepet.Ilyenkor a tartály nyomása nem hat a komresszor szelepére indításkor.Nem engedi vissza a tartályból a levegőt.
A sürítette levegő meleg, ami a nyomás növekedés miatt van, ez fizikai törvényszerűség, ezért alkalmaznak a turbós motorokon interkulert A nyomás ellen dolgozni meg erősebb motor kell
Az épített kompink nekünk is ilyen volt (bálamadzaggal segíteni kellett indításnál) de amióta egy bikább motort raktunk rá azóta mind egy hogy mekkora a nyomás az ékszíj hamarabb csúszik meg minthogy a motor ne induljon el
Ezen a kompresszoron van/volt egy ifa lefúvó szelep, de valami nem az igazi vele. Gyakorlatilag nem bírja a motor felvenni a fordulatot miatta. Leragadva nincs benne semmi. Ha elindítom a motort és utánna tekerem rá a szelepet akkor viszi, de 5 bar-ig ha felnyomja meleg a szelep. Az pedig 2 perc max.
Mégegy dolog ami nem tudom normális e, a motor nem bírja migindítani a kompresszort ha van benne akár 1 bar nyomás is. Mármint a tartályban, úgy hogy nincs rajta a lefúvató.
Arra is gondoltam lehet hogy a szelep jó, de ellentart valamennyit és a motor nem bír megindulni.
Vélemény?
Évente néhányszor járok Angliában munka miatt. Leeds környéke, ami a legfejletebb talán. Az viszont biztos hogy abban az országban nem tudnék élni egy percet sem.
Te tudod , mondjuk egyre jobban próbálják a hivatalnokok, pártok megnehezíteni az emberek nyugalmát életét , de ellőbb után pofán lesznek vágva és jobb lesz , bár nehéz elképzelni.
a húgom 96-ba ment ki amcsiba. úgy indult, hogy csak pénzt keresni megy ki és hazajön. néhány év múlva haza is cuccolt mindenestől, de itt nem bírta csak néhány hónapig (pedig itthon azonnal el tudott helyezkedni extra pénzért) és visszament. már csak látogatóba jár haza
Mindenki nem is megy el. Csak a dolgozni akaró és tudó fiatalok.
"Németországba 2011-ben 958 ezer bevándorló érkezett - több mint 40 ezren Magyarországról. A trend a tavalyi első félévben is kitartott, összesen 500 595-en érkeztek az országba a január-júniusi időszakban, ami 66 ezres, 15 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. Magyarországról az első félévben 25 415 bevándorlót regisztráltak, ami kiemelkedően nagy mértékű, 46 százalékos növekedés. Az év egészéről még nem közöltek adatokat."
Az volna a kérdés....hogy te mit tartasz reálisnak a hazai viszonyok közt. S ha megadják akkor az szerintem elfogadható. ha viszont kint még egy (szezon munkás is többet kaszál) akkor sokat nem kell gondolkozni a következő lépésen. Pláne a végzettségeddel. Sajnos ez ma a magyar valóság.
Az ügyben kérnék tanácsot, hogy zöldségtermesztésben, mérnöki végzettséggel, középvezetői szintű beosztásban mi a reális jövedelem vagy véleményetek szerint mennyi lenne az elfogadható? (nettóban)
Én még csak szétszedve láttam egyet, a szétszedési folyamatot nem. De úgy nézett ki a dolog, hogy a tengelyből oldalra kiáll egy kis stift. Valószínűsítem, hogy a rögzítés annyiból áll, hogy a bolt.gátlót rádugod, majd elfordítod valamennyit a forgásiránnyal ellentétesen. (azért ebbe az irányba, hogy a működés során ne lazuljon fel, hanem szoruljon rá. Akkor a szétszedéshez ellentétesen kell csinálni, tehát kardán lefog, kocogtatni a dolgot a forgás irányába, majd fölfelé húzni. A másik variáció pedig, hogy nincs is elfordítva, csak egyszerűen rá van dugva a tengelyre. Ekkor viszont nyilván elfordítani sem kell, csak fölfelé húzni. Ha szerencséd van, és nem rohadt össze örökre, akkor szétjön. Jó szerelést!
Remélem nem zavartalak össze még jobban!
13072 hozzászólás
Válasz #3221. hozzászólásra
Válasz #3216. hozzászólásra
Ahogy elnézem a képet Kutya úr is vonyít bánatában
Válasz #3219. hozzászólásra
De jó az emlékezeted...
De pszt!!
Válasz #3211. hozzászólásra
1025?????
Válasz #3217. hozzászólásra
Szegény tulaj..
Válasz #3216. hozzászólásra
én vidám vagyok..
kis munka kis öröm..nagy munka nagy öröm....
Válasz #3211. hozzászólásra
Akkor Te nem vagy vidám..??..
Válasz #3212. hozzászólásra
Szerintem fizetős, hátha valaki előfizető s tud segíteni.
Válasz #3213. hozzászólásra
Válasz #3211. hozzászólásra
Lehet nekem volt ilyen tipusom, csak nem merültem ilyen mélyen bele..??..
Válasz #3210. hozzászólásra
Kutya mondta ma délután hogy van ez a cikk meg hogy kivel is készítették.... de még mindíg nem lettem okosabb mert hogy kell oda bejelentkezni..
Szerintem is jó gép a rába
Válasz #3209. hozzászólásra
no ilyen keresztet meg hozzá baloldali féktengelyt hol lehet venni.. a típust csak azért nem írom le mert kevesen találkoztak még ilyennel..és aki találkozott az nem volt épp vidám...
Válasz #3207. hozzászólásra
Tele van pontatlanságokkal a cikk ...
Ráadásul mindenhol a nagy fogyasztást emlegetik , ami azért nem feltétlen igaz.
Látni , hogy olyan ember szerkesztette a cikket , aki még traktort se látott.
Válasz #3208. hozzászólásra
http://www.haszon.hu/agrar/a-cikk-megtekintese-regisztraciohoz-kotott.htmlTessék, jelentkezz be.
Válasz #3207. hozzászólásra
Sziasztok..!
Valaki be bírná linkelni a haszon agrár magazin januári számában található rábás cikkét..egy ismerősömmel készítették de nem tudom elolvasni...
köszönöm
Üdv nem fizettem be agrárkamarai reg díjat ma kaptam tölük levelet de nem értem amit irnak benne!Mi van ha most fizetem be?
Nekem is ez volt az első gondolat,de amit itt Debrecen környékén csinálnak egy kalap szar csináltattam már egy párszor sok jót nem tudok mondani!! A Szentesi cég milyen te csináltattál mér náluk ????
Válasz #3203. hozzászólásra
ha meg van a régi akkor elküldöd Szentesre vagy ha találsz közeledben más fogaskerék gyártot és kissebb pénzért legyártják neked......
Üdv nem rég vettem egy volvo t650 traktort ,széthuztuk kellene a váltóba egy pár fogaskerék nem tud valaki bontottan vagy valami alkatrész katalógust a netten??????
Válasz #3201. hozzászólásra Nem is tudhattad mert,nem írtam.
Válasz #3200. hozzászólásra
Azt nem tudtam, hogy gyári!
Válasz #3199. hozzászólásra Nem a rákból szedtem.Ez gyári EXTOL kéthengeres kompresszor.Két éve vettem akcióban, csak annyi hibája van hogy,-10-15-os hidegben hőlégfúvóval egy kicsit meg kell melegíteni első indításnál bent az olajat.Nekem bevált!
Válasz #3198. hozzászólásra
Honnan a rákból szedtél 2,2 kW-os 220V-os motort? Vagy 3 fázisú 220-ra tekercselve?
Válasz #3197. hozzászólásra Nekem is 2.2Kw-os 220V-os motor van rajta és úgy van bekötve ahogy Decsi írta.Kb:BŐ egy perc alatt 8.5Bár-on van,ott kikapcsol 6.5Bár-on pedig be.A ZIL kompresszorom az lassúbb.Annak kell legalább 3perc amire eléri a 8Bár-t,de az 1.5Kw-os motor ezen a nyomáson is megindítja.Ez viszont kevesebb levegőt termel de, kisebb munkákhoz azért elég.
Válasz #3194. hozzászólásra
Így is 2,2 kW-os motor van rajta.
Válasz #3192. hozzászólásra
Én is sokat kínlódtam hasonló dologgal tökéletes úgy lesz
hogyha teszel rá egy elektromos nyomás határoló kapcsolót
ami a beállított nyomásnál leállítja a motort és a nyomó oldalról elengedi a nyomást hogy könnyen tudja elindítani a motort mikor a nyomás lejeb esik.Meg kell egy visszacsapó szelep az is a nyomó oldalba ha lehet akkor a tartályra szereld mert melegedni fog és a tartály valamelyest elvezeti a hőt.De ebből is kompresszora valót
vegyél mert a többi fajta pl vízé széthullik a két alkatrész ára kb 5000-6000 forint de így tökéletes lesz.
Válasz #3192. hozzászólásra Próbálj a kompresszor és a tartály közé tenni egy visszacsapó szelepet.Ilyenkor a tartály nyomása nem hat a komresszor szelepére indításkor.Nem engedi vissza a tartályból a levegőt.
Válasz #3192. hozzászólásra
A sürítette levegő meleg, ami a nyomás növekedés miatt van, ez fizikai törvényszerűség, ezért alkalmaznak a turbós motorokon interkulert A nyomás ellen dolgozni meg erősebb motor kell
Válasz #3192. hozzászólásra
Az épített kompink nekünk is ilyen volt (bálamadzaggal segíteni kellett indításnál) de amióta egy bikább motort raktunk rá azóta mind egy hogy mekkora a nyomás az ékszíj hamarabb csúszik meg minthogy a motor ne induljon el
Válasz #3168. hozzászólásra
Ezen a kompresszoron van/volt egy ifa lefúvó szelep, de valami nem az igazi vele. Gyakorlatilag nem bírja a motor felvenni a fordulatot miatta. Leragadva nincs benne semmi. Ha elindítom a motort és utánna tekerem rá a szelepet akkor viszi, de 5 bar-ig ha felnyomja meleg a szelep. Az pedig 2 perc max.
Mégegy dolog ami nem tudom normális e, a motor nem bírja migindítani a kompresszort ha van benne akár 1 bar nyomás is. Mármint a tartályban, úgy hogy nincs rajta a lefúvató.
Arra is gondoltam lehet hogy a szelep jó, de ellentart valamennyit és a motor nem bír megindulni.
Vélemény?
Válasz #3187. hozzászólásra
én is maradok, de a gyerköcök ha kicsit nagyobbak lesznek, akkor nyaranta repkedni fognak az unokatesókhoz
Válasz #3184. hozzászólásra
Akkor már ketten vagyunk.
Évente néhányszor járok Angliában munka miatt. Leeds környéke, ami a legfejletebb talán. Az viszont biztos hogy abban az országban nem tudnék élni egy percet sem.
Válasz #3186. hozzászólásra
a navnál kisegített már az amcsi állampolgársága
Válasz #3187. hozzászólásra
Te tudod , mondjuk egyre jobban próbálják a hivatalnokok, pártok megnehezíteni az emberek nyugalmát életét , de ellőbb után pofán lesznek vágva és jobb lesz , bár nehéz elképzelni.
Válasz #3184. hozzászólásra
Én is.
De a gyerekeimnek már nem tudom ezt tanácsolni sajnos.
Válasz #3183. hozzászólásra
Hoz neked kemény valutát legalább
Válasz #3183. hozzászólásra
Sok ilyen van sajnos. Ha akarom megértem, hazugság lenne azt mondani hogy nem.
Válasz #3182. hozzászólásra
Én maradok
Válasz #3181. hozzászólásra
a húgom 96-ba ment ki amcsiba. úgy indult, hogy csak pénzt keresni megy ki és hazajön. néhány év múlva haza is cuccolt mindenestől, de itt nem bírta csak néhány hónapig (pedig itthon azonnal el tudott helyezkedni extra pénzért) és visszament. már csak látogatóba jár haza
Válasz #3181. hozzászólásra
Most jól meg vigasztaltál....
Válasz #3180. hozzászólásra
Mindenki nem is megy el. Csak a dolgozni akaró és tudó fiatalok.
"Németországba 2011-ben 958 ezer bevándorló érkezett - több mint 40 ezren Magyarországról. A trend a tavalyi első félévben is kitartott, összesen 500 595-en érkeztek az országba a január-júniusi időszakban, ami 66 ezres, 15 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. Magyarországról az első félévben 25 415 bevándorlót regisztráltak, ami kiemelkedően nagy mértékű, 46 százalékos növekedés. Az év egészéről még nem közöltek adatokat."
Válasz #3179. hozzászólásra
Mindenki nem mehet el.
Válasz #3175. hozzászólásra
Az volna a kérdés....hogy te mit tartasz reálisnak a hazai viszonyok közt. S ha megadják akkor az szerintem elfogadható. ha viszont kint még egy (szezon munkás is többet kaszál) akkor sokat nem kell gondolkozni a következő lépésen. Pláne a végzettségeddel. Sajnos ez ma a magyar valóság.
Válasz #3177. hozzászólásra
Értem. Csak gondoltam érdekes lehet a dolog ha ilyesmiben vagy. Én onnan tudakozódok mindig ha bajom van.
Válasz #3176. hozzászólásra
Köszi,már szereztem 1-et,most van kipróbálás alatt.
Válasz #3160. hozzászólásra
Itt érdeklődj mielőtt bármit vennél. Rendes kis csapat, fognak segíteni. Fűtés témában van néhány nagy koponya. A cím: biosolar.hu/forum
Az ügyben kérnék tanácsot, hogy zöldségtermesztésben, mérnöki végzettséggel, középvezetői szintű beosztásban mi a reális jövedelem vagy véleményetek szerint mennyi lenne az elfogadható? (nettóban)
Válasz #3165. hozzászólásra
Én még csak szétszedve láttam egyet, a szétszedési folyamatot nem. De úgy nézett ki a dolog, hogy a tengelyből oldalra kiáll egy kis stift. Valószínűsítem, hogy a rögzítés annyiból áll, hogy a bolt.gátlót rádugod, majd elfordítod valamennyit a forgásiránnyal ellentétesen. (azért ebbe az irányba, hogy a működés során ne lazuljon fel, hanem szoruljon rá. Akkor a szétszedéshez ellentétesen kell csinálni, tehát kardán lefog, kocogtatni a dolgot a forgás irányába, majd fölfelé húzni. A másik variáció pedig, hogy nincs is elfordítva, csak egyszerűen rá van dugva a tengelyre. Ekkor viszont nyilván elfordítani sem kell, csak fölfelé húzni. Ha szerencséd van, és nem rohadt össze örökre, akkor szétjön. Jó szerelést!
Remélem nem zavartalak össze még jobban!
Válasz #3172. hozzászólásra
Gyári tárcsa van rajta úgy látom,fordulattal kellene varálni inkább