Gázolaj árak 648 Ft Benzin árak 634 Ft EUR 407.83 Ft USD 393.55 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.04 Ft

Fórum

S.O.S.

Létrehozta: cimbike , 2010-07-10 21:32:13

Kedvencekhez Segítség

13077 hozzászólás
#3127 Bárány
2012-12-27 10:28:31

Válasz #3122. hozzászólásra

Hogy hány mázsát húzhatsz fék nélkül, azt az autód forgalmijában nézd meg, olyan utánfutót vegyél, amit a kocsid húzhat!
Lógó kerékcsapágy, rossz vonófej nem túl drágán javítható. Törött, rozsdás, megcsavarodott váz már problémásabb.
Ha belül vannak a kerekek, az általában nagyobb rakfelületet jelent, tehát előny.

Ami fontos:
Alvázszám rendben legyen, ne legyen átütve
Papírok rendben legyenek
Vonórúd nem lehet törött, sem hegesztett

Ezekkel lehet később a legtöbbet szívni!
Ha jó az ára, kisebb javítanivalók beleférhetnek.

#3126 Ezermester
2012-12-27 09:22:37

Válasz #3124. hozzászólásra

Szerintem 7,5q-ig nem kötelező a fék... fölötte már igen...

#3125 Ezermester
2012-12-27 09:22:35

Válasz #3124. hozzászólásra

Szerintem 7,5q-ig nem kötelező a fék... fölötte már igen...

Nincs profilkép
#3124 Salas
2012-12-27 09:14:14

Válasz #3123. hozzászólásra

Köszönöm a tapasztalatokat.

7,5q-ás futóra (gondolom az 5q teher), hogy lehet hogy nem kötelező a fék?

#3123 Ezermester
2012-12-26 22:37:40

Válasz #3122. hozzászólásra

2 utánfutót szoktunk használni (Ignis után).smile cowboy
Az egyik a miénk azaz 4mázsás és IFA gyártmányú, 8-as(asszem) kerekük van.
A másik meg szomszédé,STEMA gyártmányú, az meg 7,5q-ás.

Mind a kettő ráfutófékmentes, raktéren kívül vannak a kerekei.

Semmi rossz véleményem nincsen.

Ellenőrizni: Ne lötyögjön a kerékagyai a tengelyen, ne legyen váztörés, jó legyen rajta a vonófeje, Jó legyen a rugói(főleg a laprugósat javasolom). smile smile

Szerintem ne vegyél gumirugózásút, mert nem tudsz megvenni sehonnan egy normális gumit(max esztergáltani kellett, így jártunk a 4 mázsással).smile blush

Nincs profilkép
#3122 Salas
2012-12-26 22:14:30

Tisztelt Kollegák,

Tapasztalatot/tanácsot szeretnék kérni.

Utánfutót kellene venni....5q körülit.

Mi a praktikusabb?
1. Raktéren belüli vagy kívüli kerekekkel?
2. Hány q-tól kell a fék?
3. Mit érdemes mindíg ellenőrizni vétel előtt? (műszakilag)

Ill. ha valakinek van hasznos tanácsa azt hálásan megköszönöm.

Üdv:

#3120 gergő07
2012-12-16 22:32:20

Válasz #3119. hozzászólásra

De érted most már miért kell?

Nincs profilkép
#3119 .Szabi.
2012-12-16 22:29:40

Válasz #3118. hozzászólásra

logika van benne

#3118 gergő07
2012-12-16 22:25:06

Válasz #3117. hozzászólásra
Elindul a kompresszor, fordul 3-at és megtölti levegővel a vékony csöveket x bárral, de a motor 3 fordulatnál még nem pörög ki, így megáll vagy meg sem indul rendesen. De ha teszünk rá egy nagyobb tartályt amit pl 50fordulatra tölt meg x bárral, akkor a motor 50et fordul mire megállna, de nem áll meg mert 50ford alatt, felveszi a fordulatot és megy.

Nincs profilkép
#3117 .Szabi.
2012-12-16 21:38:24

Válasz #3114. hozzászólásra

a visszacsapót értem,csak a kis tartályt nem!smile oops

#3116 gazda001
2012-12-16 21:26:30

Válasz #3115. hozzászólásra

Próbáljatok meg mondjuk egy 1,1 KW-os 1440 fordulatú motorral 2 hengeres kb 10 baros kompresszort meghajtani és mondjuk 5 baros tartálynyomásnál visszakapcsolni és majd meglátjátok, olyat nyög hogy még soha és akkora zárlati áram lesz.... addig úgysem hiszitek el, oda kellne legalább 3-4 KW-os motor olyan meg 1 fázisúban hát én még nem láttam, de mondom meg kell próbálni....

#3114 gazda001
2012-12-16 21:20:37

Válasz #3110. hozzászólásra

Azért kell mert pl 8 bar-nál lefúj 5 nél meg mondjuk visszakapcsol és az 1 fázisú motor nem bírja ekkora ellennyomás mellett elindítani a kompresszort, ezért engedi al a nyomást a kis tartályból hogy oda először légköri nyomásra dolgozzon csak a komresszor, persze visszacsapó szelep is kell a kistartály meg a nagytartály közé. Vagy 1 faxa 3 fázisú motor és akkor nincs ez a hercehurcasmile lol

Nincs profilkép
#3113 .Szabi.
2012-12-16 21:07:35

Válasz #3111. hozzászólásra

magyarázd el,hogy mi értelme van!smile thumbupcool

Nincs profilkép
#3112 Salas
2012-12-16 18:08:20

Válasz #3110. hozzászólásra

A nyomáskapcsolót hova kell betenni? Mennyibe kerül?

Igaz hogy ez az IFA kompresszor szereti az olajat?

Nincs profilkép
#3110 .Szabi.
2012-12-16 14:04:14

Válasz #3109. hozzászólásra

azt,hogy a "kis tartály" minek kell szerintem te se értedsmile nonono

#3109 gergő07
2012-12-16 13:17:50

Válasz #3108. hozzászólásra

Én így csináltam magamnak egyet kb 6 éve, sokat megy és lekopogjam bírja a gyűrődést.Egy fázis hajtja 2 hengeres. A lényeg hogy a kompresszor és a nyom kapcsoló közé tegyél egy kis tartályt, amiből a nyom kapcsoló kiereszti a levegőt. Ez azért kell hogy a motor indításkor feltudja venni a fordulatot, ne legyen nyomás alatt.

Nincs profilkép
#3108 Salas
2012-12-16 12:37:26

Válasz #3106. hozzászólásra

Van 2,2kw-os 1440 fordulatos motor, az negy rá. Van rajta egy lefúvató szelep....nyomáskapcsoló mennyibe kerülhet? Az lekapcsolja a motort ha feláll a beállított nyomás igaz?

Soha nem figyeltem még meg ilyet közelről. A FESTO vízszűrőt a szivó torokba illik rakni igaz?

Köszi

Nincs profilkép
#3107 DREDD
2012-12-16 09:39:06

Válasz #3104. hozzászólásra

Rakj bele visszacsapó szelepet és nyomás kapcsolót meg egy motort a tartály kimenőre egy Festo vízszűrő és lehet dolgozni.

#3106 (Claastra)
2012-12-16 07:44:10

Válasz #3105. hozzászólásra

igy van ,1,5-2 kilovatt kell,vagy olyan lassító áttétel amivel nem lesz meg a levegőmennyiség festéshez,légkulcshoz

#3105 medikus
2012-12-15 23:28:49

Válasz #3104. hozzászólásra
Ha nem csinálsz vele nyomást akkorlehet hogy elindul a 750w-os motorral! Van abban 1440 fordulatú is!Kell oda 1.5 kw!!!

Nincs profilkép
#3104 Salas
2012-12-15 21:30:36

Válasz #3103. hozzászólásra

nincs

gondolom egy 750-es motor megbírja.....azok 2800 körül forognak ha jól tudom.....(vagy valami ilyesmi)

#3103 .Norbert
2012-12-15 21:26:02

Válasz #3100. hozzászólásra

Az áttétel csak motor fordulatszám ismerte után mondható meg. Ipari áramod van??

#3102 ARES-826
2012-12-15 21:22:29

Válasz #3098. hozzászólásra

Jó a szemed, az ott "jaffa" kompresszor!!smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#3101 Salas
2012-12-15 21:20:23

Válasz #3099. hozzászólásra

elég erős árama van, tartok is tőle hogy vékonyabb barkácsra erős lesz.

Nincs profilkép
#3100 Salas
2012-12-15 21:19:28

Válasz #3098. hozzászólásra

Javítható ha úgy adódik? (úgy értem van hozzá alkatrész?)

Nincs rajta motor, mekkora teljesítményű illene rá és valyon milyen áttétellel?

Nincs profilkép
#3099 .Szabi.
2012-12-15 19:46:15

Válasz #3097. hozzászólásra

a hegesztő szerintem "home made"smile pimp

#3098 (Claastra)
2012-12-15 19:34:25

Válasz #3097. hozzászólásra

a kompresszor Ifa-ra való de magyar utángyártás

Nincs profilkép
#3097 Salas
2012-12-15 19:32:04

Tisztelt Kollegák,

Szert tettem ma két múzeális berendezésre. A kérdésem az hogy tudna e valaki segíteni abban hogy milyen típusú kompresszor van a képen, ill. milyen milyen hegesztő?

Képet tudok csinálni....ha kell még.

Nincs profilkép
#3096 Égető László
2012-12-10 19:41:04

Válasz #3095. hozzászólásra

Köszönöm!!!
Látod "okos embernek télen-nyáron van esze"!smile thumbup

#3095 Zoli 63
2012-12-10 19:02:35

Válasz #3094. hozzászólásra

Elég lenne felmelegiteni a mintát amit fokolsz, mert ha az egészet melegitenéd, az is visszahülne a higitás után.

Nincs profilkép
#3094 Égető László
2012-12-10 18:41:08

Jó estét mindenkinek!

Hol találhatnék egy pálinka fokoló korrekciós táblázatot? Van hőmérő a fokban (20 C-nál mér pontosan) csak nem szeretném az egész cuccot felmelegíteni.

#3093 medikus
2012-12-09 19:50:48

Válasz #3092. hozzászólásra

Üsd be a Googliba eladó multicar motor! Ott van egy,a sincro trade hirdeti, Izsákon.Biztos el is viszik neked, mert járműveket fuvaroznak,fent vannak itt is a gép szállítások nál!

Nincs profilkép
#3092 Binya
2012-12-09 19:12:05

sziasztok érdekelne engem egy multicar motor+válto de a két személyes-nek a motorja meg az ára elöre is köszönöm

#3090 mgbiztositas.hu
2012-12-06 21:46:22

Válasz #3081. hozzászólásra

Én meg vagyok vele elégedve (bár ízlések és pofonok)
Én mondjuk szeretem a Haszon magazin többi kiadásait is.

#3089 jozef19
2012-12-06 21:07:42

Válasz #3082. hozzászólásra

Ezek párhuzamosan vannak,ami soros MTZ,Csepel.A négy gyertya kb. 60A ami 11V körüli szintre ejti az aksi feszültségét,annyi is van ráirva...

#3088 jozef19
2012-12-06 20:50:45

Válasz #3085. hozzászólásra

Fizika órán biztos mumszos voltál,Ohm törvénye R=U/I...

#3087 gazda001
2012-12-06 20:31:21

Válasz #3086. hozzászólásra

smile nonono Az úgy együtt csak 9V az akku nyugalmi min. 12,5 V kell legyen, különben eldobandó az akkud. + 3,5 V az sok már, elcseppenhet, ezért kell elé az MTZ sönt, amit indítás alatt ki kell iktatni, mert akkor már valóban csak 10-10,5 V feszültsléged van, de ezt az 50-es MTZ indítókapcsolója élből tudja, semmit nem kell feltalálni, csak megfelelően bekötni, ennyi...

Nincs profilkép
#3086 dobó+
2012-12-06 20:26:08

Válasz #3082. hozzászólásra

Elvileg lehet hogy jó is lesz ez az izzító gyertya mert az ellenőrző szem is egy fogyasztó. A helyedben kivett állapotban izzítanék egyet hogy lássam mi és hogyan izzik be hamarabb a gyertya vagy a szem.Nehogy elcseppenjen a gyertya amire a szem beizzik.

#3085 gazda001
2012-12-06 20:18:24

Válasz #3082. hozzászólásra

7 V + 2V az MTZ visszajelző az már 9V köss be elé még 1 MTZ söntöt MTZ kapcsolóval, úgy mint az MTZ van kötve. Ott a 4 db 2 V-os gyertya az 8 V + a visszajelző 2V + a sönt is 2V tehát így 12, DE a kapcsoló bekötése olyan hogy izzításkor minden sorban van kötve, indításra fordításkor a söntöt kiveszi (megkerüli) a körből, és csak 10 V-os terhelés marad a körben, mert az indítás miatt úgy is lessik az akku fesz 10 V körülre, és így indítás alatt is van izzítása. Tehát 7 V a gyertyád + 2 V-os visszajelző + 2 V-os sönt de csak izzításkor ez így 11 V nem fog elégni a 12-kötüli fesz től nem félj, indtáskor meg zárd ki a söntöt, úgysem ad az akkud 10 V-nál többet indítás alatt. Remélem érthetően adtam elősmile cowboy

#3084 jamo
2012-12-06 20:08:51

Válasz #3079. hozzászólásra

Az nem lenne jó ha sorba kötnél vele egy 6 V-os kontrollámpát?

#3082 ..MZ/X..
2012-12-06 07:22:18

Válasz #3080. hozzászólásra

Hasonlít a TDI-be járatoshoz, de az hosszabb.
Régebbi 2.2, 2.4-es toyotákba szerelték ezeket. Egyelőre marad ez, mert ezt az egyet találtuk ami méretben megfelelő és mivel elfekvő készlet volt, kemény 700 Ft-ért vettem. Ha kinyűved akkor majd megpróbálok szerezni másikat.
A gond ezekkel, hogy az autóban sorosan van kötve 4db. Ott az eredő ellenállás összeadódik, nem gond a 12V. Itt sajnos a traktorban egymagában van. Egy MTZ ellenőrző szem van csak vele sorban bekötve. Talán ez elég lesz neki. Meglátjuk.smile rolleyes

#3081 .Norbert
2012-12-05 20:58:54

Válasz #3074. hozzászólásra

hogy vagy megelégedve az újsággal?? smile confusedsmile confused mert gondolkozok hogy jövőre én is előfizetek egyre smile whistling csak melyikre?? smile lolsmile confused

#3080 jozef19
2012-12-05 17:41:38

Válasz #3079. hozzászólásra
Ez úgy néz ki,mint egy VAG TDI gyertya.Az a baj a sönttel,hogy nehezen kivitelezhetö.Cseréld ki 12 V-osra az a tuti...

#3079 ..MZ/X..
2012-12-05 17:28:17

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni az okosabbjától.smile biggrin
A kistrakeszban kifingott az izzítógyertya.
EZT kaptam helyette. Méretre ugyan az mint ami volt, viszont az adatlapja szerint ez 7V-os. Most akkor ezt le kellene söntölni? Az előző direkt 12V-ról dolgozott.smile rolleyes

Nincs profilkép
#3078 fecee
2012-12-04 08:46:38

Kecskeméten vállalnék mezőgazdasági munkát,traktorozást,fuvarozást aratásról C+E jogosítvánnyal+GKI,szántás,magágykészítés, tavaszi vetés,műtrágyázás,trágyaszórás,kultúra művelés.
Főiskolás vagyok elég sok szabadidővel, bármilyen munkába besegítenék,otthon gazdálkodunk, tapasztalatom van.

Bármilyen segítség jól jönne:)
06/30 2511916

2013 tavasz

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Eljárási költséggel egészülnek ki a fajtakísérleti vizsgálatok
Eljárási költséggel egészülnek ki a fajtakísérleti vizsgálatok
A kiegészítő díj a vizsgálatok járulékos elemeinek fedezésére szolgál.
Felszólító leveleket küldött ki a Gazdasági Versenyhivatal
Felszólító leveleket küldött ki a Gazdasági Versenyhivatal
Az alapvető élelmiszerek árának csökkentése a cél.
AMAC LK 4, 4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,  BAKHÁTSZÁRZÚZÓ,  BURGONYA SZÁRZÚZÓ
AMAC LK 4, 4 SOROS BAKHÁTZÚZÓ,...

1.350.000 Ft

CLAAS LINER 1550 PROFIL,  RENDKÉPZŐ,  RENDSODRÓ,  OLDALRENDKÉPZŐ
CLAAS LINER 1550 PROFIL, RENDKÉPZŐ,...

3.000.000 Ft

REGENT ÖKOSTAR 900, 9 MÉTERES GYOMFÉSŰ
REGENT ÖKOSTAR 900, 9 MÉTERES GYOMFÉSŰ

2.350.000 Ft

CRAMER PATENT 2 soros automata hiánypótlós Burgonyavető,  Burgonyaültető
CRAMER PATENT 2 soros automata...

450.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]